Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Premia 200 zł na start w Inteligo

Dwa tygodnie temu Inteligo wypuściło promocję, w której w banalny sposób do zgarnięcia było (niecałe) 50 zł. Wiele osób zastanawiało się, czy warto z niej korzystać i nie lepiej zaczekać na lepszą okazję. Dziś wiemy, że krótkie oczekiwanie się opłaciło – od dziś za założenie konta w Inteligo do zgarnięcia jest aż 200 zł!

200 zł na start

Promocja „200 zł na start w Inteligo” dostępna jest w serwisie groupon i tam należy ją zakupić za symboliczne 5 zł. Jest jedno spore ograniczenie: w ciągu ostatnich trzech lat nie można było posiadać konta w banku PKO BP (w tym Inteligo), a obecnie – żadnego konta Inteligo ani złożonego o nie wniosku w trakcie rozpatrywania.

Inteligo: 200 zł premii

Aby zdobyć tytułową premię należy zakupić groupona, a następnie do 20.04 złożyć wniosek internetowy o otwarcie konta Inteligo z kartą debetową Inteligo Visa z linku dostarczonego przez groupon.

2 transakcje bezgotówkowe co miesiąc

Najpóźniej do 21.07.2014 należy zawrzeć umowę z bankiem oraz dokonać co najmniej dwóch transakcji bezgotówkowych kartą debetową w okresie jednego miesiąca kalendarzowego (muszą być rozliczone – zgodnie z regulaminem obciążyć nasz rachunek). Ważne jest również, aby w dniu wypłaty premii posiadać kartę debetową (zapewne chodzi tu o aktywną kartę, choć bank ujął to nieco nieprecyzyjnie ;)).

Uwaga! Pojedyncza premia nie wynosi 200 zł, tylko 50 zł! Oznacza to, że aby otrzymać maksymalne 200 zł należy spełnić warunki promocji przez 4 miesiące. Co ciekawe, regulamin nie precyzuje tego dokładniej, natomiast strona promocji twierdzi:

50 zł za transakcje wykonane w kwietniu, maju, czerwcu i lipcu

Zobaczymy tylko, czy wszystkie karty zdążą dotrzeć do właścicieli jeszcze w kwietniu :)

Sama premia podlega opodatkowaniu (PIT-8C), więc realnie zgarniemy 19% mniej.

Tagi:

Nie przegap!

Komentarze

  • czy w tej promocji w każdym miesiącu trzeba było wykonać 2 transakcje? Czy i bez tego dawali co miesiąc 50zł?

    Arek Odpowiedz
  • Arek # myślę że nikt nie ryzykował i każdy zrobił marne 2. transakcje :)

    news Odpowiedz
  • Na pewno można było być wcześniej Klientem i nie kupować kuponu :)

    news Odpowiedz
  • A czy ktoś orientował się już jak zamknąć to konto po otrzymaniu ostatniej premii?

    Magda Odpowiedz
  • @Magda
    Nikt się nie orientował, wszyscy już zamknęli.

    Artur Odpowiedz
  • Magda # Artur # ma rację, wszyscy zamknęli by szybko wrócić :)

    Wysyłasz pismo listem (nawet zwykłym) i za miesiąc konto będzie zamknięte, ewentualnie jeżeli czytasz to co Ci przysyła Inteligo to zobaczysz że można z dnia na dzień.

    news Odpowiedz
  • Czy komuś udało się powtórnie otworzyć konto? W ubiegłym tygodniu oddzwonili w celu potwierdzenia danych i na tym koniec.

    lka Odpowiedz
  • lka # ja właśnie teraz zaczynam otwierać, póki co dziś były telefony w celu potwierdzenia danych no i póki co nic nie wiadomo, niby ma być kurier w ciągu 5 dni.

    news Odpowiedz
  • Pozostanę w tym temacie – wniosek z polecenia w ubiegły poniedziałek, a dziś mail o nadaniu przesyłki kurierskiej.

    lka Odpowiedz
  • Ika, to dość trochę im to zajęło, warto pośpieszyć się w tym zakładaniem konta z polecenia.

    Kasia Odpowiedz
  • @Kasia: najwyżej nie przyjmiesz przesyłki jeśli będzie krótko przed końcem sierpnia

    sic Odpowiedz
  • no to czuje ze ja nie zdaze, bo mi jeszcze nie zamkneli choc powinni natychmiast, ale cos ciezko to im idzie… aha jeszcze wydzwianiali do mnie w niedz!!!. ale ich olalem….

    cypres Odpowiedz
  • Próbował ktoś zamknąć telefonicznie / przez internet?

    dejmien Odpowiedz
  • Jak nie beedziecie ich dusic i ponaglac to was napewno przetrzymaja do wrzesnia.Wniosek zlozylismy z zona w poniedzialek a juto bedziemy monitowac status pod pozorem checi otrzymania 2 umów za jedna wizyta kuriera, ponadto wiedza ze w nastepny piatek wyjezdzamy i nie podpiszemy po tym terminie umowy.

    rw8888 Odpowiedz
  • Kilka osób czeka na umowy z Inteligo, powiedzmy ze podpiszą je w przyszłym tyg. Płatności kartami we wrześniu. Bonus 100+50 przyznawany w ciągu 32 dni od 1 września czy od realizacji płatności kartami?
    Ktoś mi wyjaśni. Dzieki

    hrh Odpowiedz
  • U mnie tylko na jednym koncie premia ostatnia przyszła 4.08, a na pozostałych kazali sobie czekać miesiąc na rozpatrzenie reklamacji :/

    ogah Odpowiedz
  • hrh # czas na podpisanie jest do 29.08, kartą możesz płacić we wrześniu.

    news Odpowiedz
  • Spoznilem sie w lipcu z transakcjami karta, ale zlozylem reklamacje wychodzac z zalozenia ze owszem czesc zasadnych reklamacji jest przez Banki odrzucana, ale znowu czesc niezasadnych reklamacji jest uznawana zeby zachowac moje dobre relacje z Bankiem :)

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie dziękuję za udział w promocji „200 zł na start w Inteligo” oraz za przekazane uwagi.

    Uprzejmie informuję, że zgodnie z § 4 Regulaminu promocji „200 zł na start w Inteligo”, w celu uzyskania prawa do premii, konieczne było dokonanie najpóźniej do dnia 21 lipca 2014 roku co najmniej dwóch transakcji bezgotówkowych kartą debetową Inteligo Visa wydaną do rachunku. Wykonane transakcje powinny obciążyć rachunek w tym samym miesiącu kalendarzowym, w którym zostały zrealizowane.

    W terminie od 1 do 21 lipca 2014 roku nie wykonał Pan wymaganych płatności kartą. Jednocześnie, mając na względzie pozytywną współpracę z Panem, Bank wyjątkowo podjął decyzję o uznaniu Pana rachunku premią za lipiec w wysokości 50,00 PLN. Zostanie ona wypłacona do końca sierpnia 2014 roku.

    aaaa Odpowiedz
  • Którego sierpnia wypłacali ostatnią premię?

    H13 Odpowiedz
  • Mi też to samo odpisali na reklamację, mimo że napisałem że już wysłałem wypowiedzenie i podałem nr innego konta do przelewu premii – ciekawe czy wypłacą na tamto konto aby dobrą współpracę zachować :-))
    Albo jeszcze lepiej gdyby mi premię wypłacili na nowe konto Inteligo, które mam zamiar założyć z polecenia :-)

    adamus Odpowiedz
  • H13 # chyba 7.08, ale nie jestem pewny a konta już zamknięte i otwierane od nowa :P

    news Odpowiedz
  • Witam, co lepiej: złożyć sprzeciw wobec zmiany TOiP czy wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym? I co z opłatą za kartę? Trzeba w ostatnim miesiącu przed wypowiedzeniem mieć wyrobione obroty, żeby uniknąć prowizji za kartę?

    erd Odpowiedz
  • erd # lepiej ze skutkiem natychmiastowym, kilka dni od wysłania listu konto zostanie zamknięte.

    Najszybciej wysłać faxem na nr 81 535 61 00 (z internetu jakimś efaxem), albo listem priorytetowym

    news Odpowiedz
  • @news: Dzięki. A co z opłatą za kartę?

    erd Odpowiedz
  • zastrzeż kartę w bankowości, wtedy unikniesz opłaty w danyn okresie rozliczeniowym, proponuje na koncie pozostawić 4zł i napisać w oświadczeniu nr konta w innym banku… Jakby chcieli pobrać to zabiorą a najwyżej oddadzą.

    news Odpowiedz
  • Wyszukałem w TOiP: „opłata 4 zł – jeżeli suma transakcji bezgotówkowych wykonanych tą kartą rozliczonych w poprzednim okresie miesięcznym nie przekracza 99,99 PLN”. Czyli spokojnie można zamknąć konto bez obrotów w bieżącym okresie rozliczeniowym.

    erd Odpowiedz
  • a ja juz zdazylem 70 zl niepotrzebnie wydac, ale dobrze ze do stowki nie dobilem, mozna brac sie za inne karty z portfela :)

    aaaa Odpowiedz
  • Z innej beczki, ale dotyczące tej promocji -kto pomoże mi i podzieli się kodem z grupona, gdyż potrzebuję do reklamacji. Mój przepadł w przepyszne skrzynce razem z hasłami i Loginami. Z góry dziękuję.

    mikimiki Odpowiedz
  • Przepastnej skrzynce…. ech te słowniki w smartfonach. ……..

    mikimiki Odpowiedz
  • mikimiki # a co nie dostawałęś premii i złożyłeś reklamacje i chcą kupon? podaj maila wysle ci

    news Odpowiedz
  • Racja… je.pejMAŁPAo2.pl

    mikimiki Odpowiedz
  • hehe albo próbujesz im wmówić że zakłądałeś konto w promocji hehe

    news Odpowiedz
  • Czy mógłbym prosić tych, co wysyłali wypowiedzenia pocztą o potwierdzenie, czy bank uznał ich wypowiedzenia umów, co miało skutkować ich rozwiązaniem ze skutkiem natychmiastowym? Moje wypowiedzenie dotarło do banku 27 sierpnia, dzień wcześniej dostali przelew, dzięki któremu stan konta się wyzerował, a do tej pory mogę się logować do konta Inteligo i się zastanawiam, czy ich ponaglić. Czekać, aż mi pobiorą opłaty za sierpień i ich oskarżyć o wyłudzenie, czy im już teraz uświadomić, że spełniłem warunki wypowiedzenia umowy zgodnie z informacjami przez nich podawanymi? Wypowiedzenie złożyłem na standardowym formularzu, bez zaznaczania przyczyny wypowiedzenia umowy, ponieważ na stronie http://inteligo.pl/aktualnosci/planowana-zmiana-tabeli-oplat-i-prowizji nie ma nic o takim wymogu.

    Doniek Odpowiedz
  • Doniek # ja na tym wypowiedzeniu dopisałem u góry „Proszę o zamknięcie konta ze skutkiem natychmiastowym ze względu na zmianę TOiP”, jeżeli tego nie dopisałeś to miesiąc po otrzymaniu wypowiedzenia zamkną konto.

    news Odpowiedz
  • @Doniek, dopisek był wymagany, tak informowali mailowo i na infolinii.

    pws Odpowiedz
  • Szybciej można wysłać faxem np przez halonet, koszt ok. 10gr

    news Odpowiedz
  • @pws, mailowo i na infolinii, ale tylko jeżeli ktoś był dociekliwy i sam się dopytywał, a to powinno być wyraźnie napisane na publicznej stronie internetowej. Jak widzę, będę musiał się awanturować, ponieważ zrobiłem tak, jak jest napisane na w oficjalnym komunikacie o zmianach, tylko jeszcze się zastanawiam, czy im przypomnieć, że powinni zamknąć moje konto od razu, jeszcze przed pobraniem prowizji w tym miesiącu, czy już po.

    Doniek Odpowiedz
  • Doniek każdy powienien wiedzieć ze niestandardowe wypowiedzenie umowy=niestandardowe wypowiedzenie. Musiałeś zgłosić sprzeciw do zmian w tego nie zrobiłeś, proste jak drut. Mi tam nic nikt nie mówił a wiedziałem jak to zrobić :x

    news Odpowiedz
  • Wypowiedzenia wysłanego faxem nie uznają – info z Infolinii. Musi być wysłane pocztą lub mailem z podpisem elektronicznym.

    sapro Odpowiedz
  • sapro # ja sam faxem nie wysyłałem do inteligo, ale z tego co wiem to fax powinien być traktowany jako list tradycyjny i nie mają prawa odmówić takiego wypowiedzenia.

    news Odpowiedz
  • Nie chciało mi się z nimi kłócić. W każdym bądź razie moje wypowiedzenie wysłane faxem trafiło do kosza. Dziś ponowię tradycyjnie.

    sapro Odpowiedz
  • no tak, ja wysyłałem do CA i inncyh – przechodziło bez problemu.

    news Odpowiedz
  • 1 7 8 9

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy