Wraca promocja Pekao S.A., która w sierpniu cieszyła się ogromną popularnością! W zamian za zawarcie umowy o konto (bez ruszania się z domu!) oraz czterokrotne spełnienie warunku bezpłatności konta zyskamy 200 zł premii. A do tego 3% na koncie oszczędnościowym przez 180 dni!
Otwórz Konto Przekorzystne i otrzymaj do 200 zł
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie posiadała żadnego rachunku osobistego w Pekao w okresie od 1.01.2018 do 30.09.2019.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek internetowy (lub mobilny) o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.12.2019. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową lub aplikację PeoPay.
100 zł na start
Nagroda w promocji podzielona jest na dwie części. Pierwsze 100 zł zgarniemy za spełnienie dwóch prostych warunków w miesiącu następującym po miesiącu przystąpienia do promocji lub już w tym samym miesiącu. Przykładowo jeśli konto otworzymy w październiku, to czas na spełnienie warunków mamy do końca listopada, ale możemy to już zrobić w miesiącu otwarcia konta (w naszym przykładzie – w październiku).
A co musimy zrobić? Po pierwsze – zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.
Po drugie – bank wymaga od nas wykonania minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Kwota transakcji nie ma znaczenia :) Istotne, aby warunki zostały spełnione do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy.
Kolejne 100 zł za dodatkowe warunki
Aby zgarnąć drugą część nagrody konieczne będzie wykonanie tych samych czynności w każdym z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki pierwszy raz. Łącznie więc powinniśmy je spełnić czterokrotnie.
Ale to nie wszystko. Drugi warunek, wymagany do wypłaty dodatkowych 100 zł, to zawarcie umowy o konto za pomocą strony internetowej banku (online) lub sfinalizowany w aplikacji PeoPay (będzie taka opcja podczas wnioskowania online).
Jeśli jednak nasza tożsamość nie zostanie poprawnie zweryfikowana online, to bank daje nam furtkę do zawarcia umowy w placówce:
Warunek […] uważa się również za spełniony jeśli Uczestnik próbował zawrzeć wspomnianą umowę poprzez Podstronę internetową Banku (online) lub aplikację PeoPay (mobilnie), jednak umowa nie została zawarta w tych kanałach w wyniku negatywnej weryfikacji tożsamości Uczestnika przez system informatyczny Banku, ale została zawarta w oddziale Banku.
Oczywiście polecam sobie zrobić wtedy pamiątkowego screenshota – na wszelki wypadek :)
Pierwsza część nagrody zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po dniu przystąpienia do promocji. Drugą transzę otrzymamy natomiast najpóźniej do 29.05.2020 – aczkolwiek wtedy raczej otrzymają ją te osoby, które do promocji przystąpiły w ostatnim możliwym terminie, czyli zawierając umowę o konto do 31.12.2019. Ci, którzy zrobili to wcześniej, mogą się jej spodziewać na początku roku.
3% do 30 000 zł przez pół roku
Na koniec przypomnę, że 200 zł na start to nie wszystko! Wszyscy nowi klienci Pekao mogą bowiem zgarnąć dodatkowe 3% na koncie oszczędnościowym!
Co trzeba zrobić? Wystarczy, że otworzymy rachunek oszczędnościowy do 8.01.2020, a nasze oprocentowanie będzie podwyższone przez kolejne 180 dni. Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy wymagane jest otwarcie innego konta osobistego – Konta Świat Premium – które jest znacznie droższe w utrzymaniu. A Konto Przekorzystne może być całkowicie darmowe :)
Darmowe Konto Przekorzystne
W jaki sposób? Aby nie zapłacić nic za prowadzenie Konta Przekorzystnego (standardowo 6 zł) ani za kartę (standardowo 3 zł) należy wykonać… transakcję kartą lub PeoPay oraz zapewnić wpływ na konto w kwocie min. 500 zł. Innymi słowy spełnić warunki, które stawia przed nami promocja! Nie dość więc, że nie zapłacimy ani grosza za konto i kartę, to na dodatek bank nam jeszcze za to zapłaci :)
Warto również wiedzieć, że bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.
Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju, o ile spełniliśmy w poprzednim miesiącu warunek wpływu 500 zł i jednej transakcji. Kolejne wypłaty z bankomatów obcych będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).
Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!
Komentarze
Jeśli ktoś jeszcze nie instalował PeoPay to teraz można skorzystać. Do zdobycia 20zł dla tych którzy się nie logowali do PP od września do listopada ale konto internetowe mieli założone. Regulamin na https://www.peopaymasterpass.pl/
• Scorpdzięki! na to czekałam
• KateOgólnie nie za ciekawe, bo trzeba jeszcze zapłacić kartą albo apką za 10 zł. Ale lepsze nic nic.
• pwsCiekawa sprawa też z tą mobilną autoryzacją… U mnie np. jest tak, że nie logowałem się we wskazanym okresie, ale mobilną autoryzację mam ustawioną wcześniej, a teraz jednym z warunków jest jej ustawienie. Czyli albo ten pkt mam już załatwiony albo co? Przejść na smsy i z powrotem na mobilną?
Fakt wcześniej chyba dawali z 50 zł, ale biorąc pod uwagę, że dawali promocje na konto, można się było spodziewać, że za apkę będzie mniej niż normalnie
• KateKonto założone w październiku, warunki spełnione również w październiku, to wypłata pierwszej stówki do końca listopada czy grudnia?
• wallyByło już pisane, ponawiam:
• tytusW tej promocji pierwsza nagroda: Nagroda w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych), o której mowa w § 3 ust. 1, zostanie wypłacona w formie przelewu na Konto Uczestnika do końca drugiego pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po Dniu przystąpienia do Promocji przez tego Uczestnika.
Oznacza to że jeśli w październiku było założone konto to pierwsze 100 wpadnie najpóźniej na koniec roku.
Jak aktualnie wyglada sytuacja z zakładaniem konta w promocji? Przechodzi normalnie ta biometria? Lepiej na komputerze czy od razu na smartfonie? Ktoś zakładał niedawno?
• TomekWTaka ciekawostka dla zamykających konto: Podczas składania wniosku w oddziale… proszą o zwrot karty. Powiedziałem, że po raz pierwszy stykam się z taką procedurą. Pani szła w zaparte, bo przecież „karta jest własnością banku”. Zapytałem, jaka jest inna opcja rozliczenia się z kartą. Pani odpowiada: „zastrzeżenie”, więc poprosiłem o taką opcję. Pani sięga po telefon… i dzwoni na infolinię Banku, żeby dokonali zastrzeżenia!
Dla mnie Żubr to jest normalnie kuriozum w skali całej polskiej bankowości. Druki na przedpotopowej drukarce, telefony do „centrali”, jakby nie mogli tego wszystkiego załatwić w cywilizowany sposób, z poziomu bankowości. W sumie żałuję, że jako powód zamknięcia konto podałem „lepsza oferta w innym banku”. Podstawowym powodem jest tu tak naprawdę niesamowicie archaiczna obsługa. Szkoda, że decyzji nie drukują na pergaminie i nie podbijają starodawną pieczęcią.
Nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Promocje się pokończyły, wziąłem, co moje i przygoda z nimi dobiegła końca.
• Adam K.W przyszłym roku mam nadzieję przetestować: Citi Handlowy (nigdy nie miałem do czynienia z tym bankiem) oraz Alior Bank oraz ichniejszy Kantor Walutowy.
Gdy zamykalam konto w PKO BP, pani z obsługi stwierdziła, że nie da się tego zrobić jeśli nie przyniosę karty 😂. Na moich oczach rozcięła ją na trzy części.
• kAta to nieprawidłowo akurat- karta powinna zostać rozcięta pod paskiem magnetycznym, na dlugości pomiędzy 2/3 a 3/4; tyle wytyczne – a życie i zachowania (klientów oraz pracowników) to osobna sprawa
• KrzysztoffDzisiaj wpłynęła mi pierwsza 100 z tej promocji, konto zakładane w październiku.
• AndrzejDodam że dokładnie 16 października założyłem konto
• AndrzejPotwierdzam. Konta rodzinka zakładała chyba pod koniec października. Warunki spełnione w listopadzie. 17 grudnia premia na koncie.
• ScorpFormularz wypełniony dwa tygodnie temu, potwierdzenie na mailu, ale konto nadal nieaktywne. Dziwnie to działa
• kilofulostatnie etap zawierania umowy w apce i cały czas wywala błąd aplikacji – ktoś tak miał?
• TomekWMam tak samo, apka crashuje, rozwiazales jakos problem?
• MrGJa wypowiedziałem konto w związku ze zmianami wchodzącymi 15.12, zrobili to w formie porozumienia o rozwiązanie umowy z dniem 14.12…i konto nadal aktywne jakby nigdy nic…
• abcCzy ktoś próbował założyć Peopay na telefonie z innym numerem telefonu niż ten podany w banku? Przejdzie?
• LidiaNie mozesz na inny tylko na ten, który miałaś przypisany przy zakładaniu. Ja nie miałem przy rejestracji aktywnej transmisji danych (pakietu neta na karcie sim) i musiałem zmienic na inny numer tam gdzie miałem dostęp do internetu. Zmiana 0,20 gr.
Podobnie było w Inteligo.
• WojakOk. Dzięki.
• LidiaCześć Wszystkim. Jeżeli na dzień dzisiejszy założę tylko ROR Konto przekorzystne (bez Oszczednościowego), to czy to Oszczędnościowe na 3% mogę założyć później (do 08.01.2020) z poziomu bankowości elektronicznej, czy będzie potrzebny jakiś większy wysiłek typu „wizyta w banku” lub „infolinia”. Z góry dziękuję za odpowiedź i udanych Świąt Moi Drodzy!
• olawizyta w banku
• krucziprzy okazji proponuję zwiększyć limity przelewów
• krucziDziękuję i pozdrawiam:)
• olakruczi – zobacz tutaj i popraw się, o ile możesz :
• Bogdanhttps://livesmarter.pl/200-zl-premii-konto-przekorzystne-pekao-sa-jesien-2019/comment-page-1/?replytocom=268673#comment-267665
To w ramach… hmm.. „ciekawostki”? Przy zakładaniu konta w aplikacji była tylko jedna karta do wyboru, więc zaznaczyłam i tyle. Dziś przyszła… listem poleconym… Visa gold. Zadzwoniłam na infolinię, Pan mi powiedział, że to nie jest standardowa karta (ale naprawdę nie było innej do wyboru, a że próbowałam wczoraj założyć też konto z tatą, to tym bardziej mam pewność, że tam opcji wyboru innej karty nie ma – może w ogóle nie trzeba było zaznaczać opcji karty?). Przestraszyłam się, że za to „złoto” przyjdzie mi wiele płacić ale Pan z infolinii poinformował, że bezpłatność gwarantują 4 transakcje w miesiącu, więc bez bólu.
• olaGold do Przekorzystnego? Ona jest w standardzie do Świat Premium…
• Don Quijote de la ManchaTak Donie, widziałam , że w TOiP ta karta widnieje pod kontem Premium ale serio taką przysłali a konto jak byk opisane (w mojej apce/bankowości) KONTO PRZEKORZYSTNE. Gorzej, że chciałam zerknąć w Umowę (ściągnęła się przy zakładaniu konta) a plik jest uszkodzony i nie mogę otworzyć. Wczoraj Pan na infolinii nie był zbyt wylewny (święta, więc wybaczam) a i tak w piątek muszę iść do Oddziału, bo, o ile ja konto otworzyłam bez problemu o tyle u taty, przy próbie weryfikacji przez selfie, apka po prostu się samoczynnie wylogowuje – w piątek się upewnię, czy wszystko jest OK. Radosnych Świąt Donie :)
• olaPotwierdzam, u mnie też tylko Visa Gold była do wyboru (konto zakładane dziś rano), oczywiście przy próbie pobrania umowy i przejścia do ostatniego kroku aplikacja zatrzymuje się. Ola, Tobie udało się otworzyć to konto??
• klaudi@Klaudi , swoje konto otworzyłam 17.12 i wtedy bezproblemowo otworzyłam na selfie – do wyboru była tylko ta Visa Gold, upewniłam się dziś też w Oddziale (nawet mi Pani wydrukowała inną TOiP niż ta, którą miałam wcześniej z maila): 4 płatności w bieżącym miesiącu, aby w przyszłym nie pobierało opłaty (inaczej opłata 9,90) za to bankomaty bezpłatne.
• ola22.12. chciałam założyć konto tacie, apka wylogowywała na etapie robienia selfie – dziś byliśmy w Banku i przyczynę ciężko znaleźć jedną: najpierw Pani obstawiła, że już dawno temu był klientem (miała rację ale to było 20 lat temu i jego dane były pod innym dowodem) ale gdy chciała pobrać nasz rozpoczęty wniosek, to wywalało „błąd techniczny”, więc generalnie, to im się chyba system popaprał po tym, jak 20.12 wprowadzili Blik.
1. aby wypłaty z obcych (w tym zagranicznych) bankomatów były bez prowizji przy VG w miesiącu poprzedzającym należy spełnić warunek WPŁYWU 5k PLN/m-c i nie musi to być jednorazowy WPŁYW
• Krzysztoff2. VG można zamówić do konta ze starej lub bardzo starej lub bardzo-bardzo starej oferty i spełnić warunki i będzie OK co do obcych ATM, nie musi być od razu Świat Premium; TOiP =/ od regulaminów =/ od realu :] to tylko Pekao… :]
3. tak na prawdę np. żądanie zwrotu karty przy zamykaniu rachunku (itp.) nie zależy od nazwy banku (piszący inaczej to po prostu mało doświadczenia mają w chodzeniu po bankach ;) a od relacji pracownik- instrukcja służb. Wpływ ma zachowanie klienta/-ki :) a także wygląd tj. urok osobisty… :) Niekiedy czynniki pozainstrukcyjne mają KLUCZOWE znaczenie. No chyba, że ktoś jest niemiły/upierdliwy to czeka go obsługa w trybie tzw. strajku włoskiego :] Niemiłe zachowania radzę wyłącznie przelewać na papier- banki wtedy są dosyć bezradne bo muszą trzymać się własnych procedur oraz nadrzędnego prawa a dodatkowo boją się pozabankowych instytucji nadzorujących.
4. A że w PeKaO SA (oraz PKO BP SA a także paru innych bankach:) wszystko możliwe to też prawda :]
Juz nie mogę się doczekac kiedy przeleją ostatnią nagrode w styczniu i pójde zamknąc, to KP zobaczymy jak wymuszą na mnie oddanie karty i zamykanięcie w trybie 30 dni he, he.
• WojakCzy ktoś ma sprawdzone info czy Blik ale za zakupy w INTERNECIE przechodzi w tym idiotycznym banku do zwolnienia z opłat?
• DominikaMało się z nimi męczyłam. Myślałam, że już spokój. Zamknęłam, sorry złożyłam wypowiedzenie w banku umowy 21 listopada, 21 grudnia nie zamknęli. To wypadła sobota. Na infolinii przekonywali mnie, że w poniedziałek zamkną, we wtorek 24.12… że mam iść oddziału gdzie prowadzony rachunek, a ja nie mam możliwości. Kartę mi zniszczyli przy wizycie w oddziale. Został mi piątek na zrobienie płatności, to może się zasięguje jeszcze, jeśli przejdzie taka Blikiem za zakupy w necie???
Ale po co chcesz robić płatność? – jeśli chodzi o ciebie, to konto jest zamknięte, a jak naliczą jakieś opłaty, to pisz reklamację.
• KateWiem o reklamacji, ale jakoś nie ufam temu bankowi, jeszcze nie uznają, w tym banku wszystko możliwe. A nie wiem kiedy będę mogła iść do tego oddziału. Może dopiero za miesiąc, co oni mi tam naliczą do tej pory… już wolę zrobić opłatę, zresztą sama nie wiem co mam z nimi zrobić:(
• DominikaOk, to regulamin mówi o zwolenieniu z opłaty:
„2
W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł …oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą
debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. LUB PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłaty”
No to wg mnie blik w internecie spełnia te warunki
• KateTo Pekao ma już Blika? Bo kiedyś mieli swój system płatniczy (podobny) „PeoPay”, można go było używać w tych syfiatych dyskontach, w których nie dało się normalnie kartą płacić; tutaj nie napisali „aplikacja PeoPay”, więc najwyraźniej chodzi im o transakcję PeoPay, a czy uznają za taką tylko transakcję systemem PeoPay, czy także Blik, to nie wiadomo, ale już bardziej prawdopodobnym jest, że za taką transakcję uznają płatność zbliżeniową HCE, ale nie wiem, czy u nich się tak da bez plastikowej karty…
• Don Quijote de la Mancha…ale to PeoPay chyba ciągle w necie działa, więc jeśli gdzieś będzie dostępne, to dla bezpłatności na pewno bezpieczniej wybrać to, a nie Blik.
• Don Quijote de la ManchaA jak się okaże, że jednak blik nie spełnia warunku do bezpłatności, to chyba zostaje tylko reklamacja że konta nie zamknęli w terminie
• KateWidzę blika w Peopay…
• Kate@Kate, i zapewne możemy uznać, że internetowa płatność takim blikiem będzie dokonana przy użyciu aplikacji PeoPay; ale zacytowany przez Ciebie fragment regulaminu dotyczący zwolnienia z opłat nie mówi o aplikacji PeoPay, a raczej o transakcji PeoPay — dlatego na pewno bezpieczniej będzie wybrać płatność PeoPay zamiast Blik (zresztą ja bym z samej ciekawości to przetestował, w wersji komputerowej trzeba chyba telefonem kod QR zeskanować, a wersja telefoniczna działa podobnie, jak Google Pay).
• Don Quijote de la ManchaByć może, jednak niektórzy piszą tutaj że przy wypowiadaniu konta, zabierają im karty, więc jak można inaczej zrobić płatność do wyeliminowania opłaty za miesiąc wypowiedzenia. Jeśli BLIK to „transakcja bezgotówkowa wykonana Peopay” jak w tabeli, to powinno być ok
• Kate„jak można inaczej zrobić płatność” — jakiś zły dzień masz? Parę razy już napisałem jak: wybierając na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej płatność PeoPay (a nie Blik).
• Don Quijote de la Manchaok
• KateWszystko ładnie pięknie do momentu selfie – tył dowodu mi akceptuje, przód też i na następnym etapie jest selfie twarzy – łapie ostrosć, jest twarz w zielonej otoczce ( znak ze zlapał ) i tak jakby robił zdjęcie i nic się nie dziej – zfjecie cały czas na ekranie i miga czerwone kółeczko u góry …
• IreneuszNTeż tak mieliście ?
Info dla osób, którym peopay crashuje po weryfikacji na etapie pobierania i akceptowania umowy. Miły Pan z infolinii zadzwonił i powiedział, że problem jest znany i proces można dokończyć na stronie oferta. pekao24. pl (dałem spacje, bo nie wiedziałem czy link przejdzie).
• mmmajkiMi się udało wszystko dokończyć.
Dobrze rozumiem ze przelewy z KO na ROR są darmowe w aplikacji mobilnej? Nawet więcej niż 1/mies.?
• TomekWTak, przelewam z konta oszcz. cały czas w ramach potrzeby „w tę i nazad” i przez aplikację mobilną są darmowe, bez ograniczeń
• KaskaKtoś może mi podpowiedzieć co zrobić w sytuacji gdy spelnilem wszystkie warunki i nie dostałem pierwszej stówki? Powinna przyjść do końca grudnia, zakładałem tego samego dnia 2 konta, 1 na siebie, 2 na narzeczoną, transakcje robiłem identycznie od razu na 2 konta, narzeczona dostała 100, ja nie. Do kogo się zgłosić?
• Bartek7Złóż reklamację w bankowości internetowej lub mobilnej.
• brokerMialem podobnie. Ja dostalem zona nie. Reklamacja i po miesiacu kasa wpadla.
• ketonJa do dzisiaj nic nie dostałem. Warunki spełnione . Na czacie konsultant powiedział ze do konca stycznia wypłacą, dziwne, z miesiąca na miesiąc przeciągają. Gdzie składać reklamacje? poproszę jakiś link.
• ravTo właśnie banki, jak się spóźnisz z jakąś wpłatą o minutę, to już naliczane opłaty, ale sami oczywiście nie muszą się trzymać terminów.
• Katedostał ktoś drugą 100 ?
• stedanJa nawet pierwsze 100 nie dostałem. Już mi się nie chce gadać z tymi konsultantami. Niby do końca stycznia mają wypłacić , konto założyłem 7 listopada 2019 r.
• ravJakieś porady gdzie reklamacje pisać?
Ja nawet pierwsze 100 nie dostałem. Już mi się nie chce gadać z tymi konsultantami, konto założyłem 7 listopada 2019 r.
• ravJakieś porady gdzie reklamacje pisać?
Ja nawet pierwsze 100 nie dostałem.
• ravnie nawet pierwszej 100
• ravJeśli konto założone 7 listopada 2019 r to termin wypłaty zgodnie z regulaminem to koniec stycznia. Nie ma co bić piany i reklamacje składać. Należy cierpliwie czekać. Muszą upłynąć dwa pełne miesiące.
• tytusdzięki za info
• ravW nowym systemie bankowości internetowej nie ma poczty ?
• BogdanMam pytanie, nie uznali mi płatności, bo nie wpłyneło jednorazowo 500 zł tylko w transzach! Naliczyli opłatę za konto. Nie dostane też pewnie drugiego bonusu. Macie jakis pomysł? Składać reklamację? Gosia
• Gosia↑
• Don Quijote de la ManchaDo tych co w listopadzie konto zakladali: dostaliscie pierwsze 100 zl, bo u mnie na razie cisza?
• MaciekU mnie też cisza.
• TwarzyNie, jeszcze nie.
• ik4U mnie też cisza. Podobno do końca stycznia mają wypłacić czyli czekają do ostatniej chwili. Zobaczymy jutro.
• RaaaavJuż wypłacają – 2 osoby u mnie w pracy dostały
• DarekU mnie również już jest 💪
• CieniUPotwierdzam, pierwsze 100 zł wpadła
• MaciekU mnie też stówka zameldowała się na koncie :)
• g.romekJeśli w lutym spełnię ostatecznie warunki do drugiej nagrody, to czy dobrze rozumiem, że otrzymam ją do końca marca?
Do końca kwietnia jak w listopadzie podpisywałeś, 4x trzeba spełnić warunek od miesiąca po listopadzie
• MaciekW listopadzie podpisałem umowę. Warunek spełniłem już w listopadzie, a potem w grudniu i w styczniu. Czyli jeszcze tylko w lutym muszę spełnić warunki?
• g.romekTeż się właśnie w to wczytuję, ale wychodzi, że LiveSmarter nie ma racji i nie ma znaczenia, że spełniliśmy warunki promocji w listopadzie:
• robberb) zapewni Wpływ na Konto do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po Dniu przystąpienia do Promocji oraz w
każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych,
c) wykona minimum jedną Transakcję do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po Dniu przystąpienia do Promocji
oraz w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych,
zaloguje się do aplikacji mobilnej PeoPay do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po Dniu przystąpienia do
Promocji oraz w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych.
Live Smarter, zapomnieliście wspomnieć, że jest 3. warunek promocji i dotyczył on zarówno pierwszych 100 zł, jak i drugiego bonusa. Niektórzy się mogą ładnie oszukać. Konkretne cytaty z regulaminu:
• robberad. 1. bonus: d) zaloguje się do aplikacji mobilnej PeoPay,
ad. 2. bonus: zaloguje się do aplikacji mobilnej PeoPay do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po Dniu przystąpienia do
Promocji oraz w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych.
Nie, ten warunek dodali dopiero w tym roku. Niestety Pekao w miejscu starego regulaminy podpięło nowy więc klikając teraz w regulamin otrzymujemy jego nową wersję (dla promocji od stycznia).
• MichałFakt, nie zauważyłem podmianki regulaminu. W każdym razie rozmawiałem dzisiaj z infolinią odnośnie zapytania powyżej. Nie ma znaczenia, czy warunki 1. bonusu zrealizowaliśmy w listopadzie czy też w grudniu – warunki 2. bonusu nakazują wykonanie płatności i wpłaty w styczniu, lutym i marcu.
• robberczyli kasa na koniec kwietnia, amen
• MaciekBoże jaki kulawy ten bank. Nagle, ni z gruchy ni z Pietruchy saldo zrobiło się ujemne (9,99 zł). Dzwonię na infolinię – Pani nic nie powie bo widzi tylko to co ja przez Peo Pay. ( w historii nic nie ma). Dzwonię do oddziału. Pani też nic nie wie. Musi zapoznać się ze sprawą. Ma oddzwonić…
• APani powiedziała, że jest to opłata za kartę Visa Gold. W moich TOiP nie ma opłaty. Podlinkowana na tej stronie TOiP też nie ma. U Pani jest. Na infolinii też jest. Ot takie przeoczenie.
• AVisa trzeba zrobić 4 transakcje dla bezpłatności karty, w przeciwnym wypadku kosztuje wlasnie 9.99. W podlinkowanym regulaminie jest inna karta
• klaudiA gdzie jest ta właściwa?
• ADla tych co zakładali w grudniu – wczoraj wpadł mi pierwszy bonus 100PLN, najwyraźniej nie czekali do ostatniego dnia miesiąca.
• Michału mnie też pierwsza stówa na koncie :)
• klaudiWarunki bezpłatności konta się zmieniły ? Pobrali mi 6zl za prowadzenie konta.
• lukaszzzzlukaszzzz ale zapewniłeś jeden wpływ min 500zł? bo chyba na tym się ludzie wykładają, że te 500 zł traktują jako sumę wpływów. Mnie nic nie pobrali.
• olaMi naliczyli za prowadzenie konta i za kartę debetową, mimo że zapewniłem jeden wpływ na 500 zł i wykonałem 1 transakcję. Więc albo to pomyłka automatu albo zmieniły się warunki darmowości, bo w poprzednich miesiącach nic nie naliczali. W każdym razie nie informowali o zmianach. Poszła reklamacja.
• marsidDaj znać czy to pomogło bo ja też miałem wpływ jednorazowy po 500 za każdym razem i nie było opłat a teraz raz mi pobrali 3zl i raz 6zl.
• lukaszzzzCzy ktoś dostał już drugie 100 które miało być wypłacone do końca marca – otwarcie rachunku w październiku?
• Andy5929.05.2020 – ostateczny termin wypłaty drugiej nagrody 100 zł
• tytusTeż czekamy na drugą stówę.
• ScorpNie, poszła reklamacja.
• SethO co chodzi z tymi reklamacjami jeśli bank ma czas do końca maja aby wypłacić drugie 100 zł.
• tytusFaktycznie chyba coś mi się pozajączkowało z tą datą.
• SethJa nie dostalem drugiego 100pln.
• pitPodbijam pytanie – ktos otrzymal druga premie?
dwie linijki wyżej jest napisane: bank ma czas do końca maja aby wypłacić drugie 100 zł.
Po co ta panika?
• wacekJak jakimś dziwnym trafem nie zrobiłem wpływu 500 zł w marcu to 100 zł przepadło i mogę zamykać? Czy może te 3 miesiące nie muszą być pod rząd i jeszcze maj mnie ratuje? :s
• rolinNie wiem jak jest to opisane w regulaminie ale tutaj jest napisane: Po pierwsze – zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł…. Istotne, aby warunki zostały spełnione do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy.
• tytusAby zgarnąć drugą część nagrody konieczne będzie wykonanie tych samych czynności w każdym z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki pierwszy raz. Łącznie więc powinniśmy je spełnić czterokrotnie.
Z tego zapisu wynika, że musi być ciągłość 4 miesięcy po kolei
• tytusDzięki, że kopiujesz mi treść artykułu :p Pytanie brzmi czy może to być luty, kwiecień, maj czy muszą to być kolejne miesiące. Raczej nie mogą i stówka mi przepadła :s
• rolinCytowany artykuł podaje że muszą być 4 kolejne miesiące
• tytus8 i 10 kwietna zrobili u mnie korekty pobranych wczesniej prowizji w kwocie 6zl i 3zl. Bez pisania zadnych reklamacji do nich.
• lukaszzzzCzy ktos ma potwierdzone info (najlepiej sprawdzal) czy platnosc blik w internecie spelnia warunki bezplatnosci konta oraz tej promocji? ktos tak robil? bo wczesniej byly tylko domysly…
• TomekWKonto założone w listopadzie.
Warunki spełniane co miesiąc od listopada do kwietnia.
Nadal czekam na drugą stówkę… Czy ktoś tak miał?
• g.romekteż czekam, chyba nikt z komentujących nie otrzymał
• pitWłaśnie wpłynęła druga stówka
• g.romekGdyby nie korona to pewnie by wleciało teraz, a tak to bank może wg regulaminu do 29.05….
• MaciekDa się to jakoś zamknąć zdalnie?
• RomekJa też czekam na drugą stówkę. Da się zamknąć konto przez neta albo telefon?
• RrrZostały ostatnie dwa dni, a ja nie wiem czy zdaniem banku spełniłam warunki otrzymania tej premii czy nie.
• MartynaSpokojnie… bank pewnie dopiero szuka dla nas forsy w pustej kasie ;) Chyba nikt jeszcze nie dostal drugiej stowki :/
• citkowy-lidlowyWpadła stówka :) w poniedziałek trzeba zamknąć konto :)
• citkowy-lidlowyTeż wpadła druga stówka i obejdzie się bez reklamacji, konto do zamknięcia.
• tytusU mnie tez siedzi 2 stówka. Da się zamknąć konto bez wizyty w placówce?
• marsidDzwoniłem, pytałem. Tylko placówka niestety. Ewentualnie konto można zamknąć listownie.
• marsidZamykał ktoś już konto u nich? Podobno są niezłe szopki… Czy trzeba przyjść z gotowym pismem wypowiedzenia do placówki czy dostaje się je na miejscu do wypełnienia? Wymagają zwrotu karty? Czy jeśli jutro oddam kartę to opłata za nią w przyszłym miesiącu zostanie naliczona?
• marsidAkurat jest sytuacja trochę skomplikowana jeśli chodzi o płatność w czerwcu kartą. Jutro jest 30 i jeśli się jutro wypowie umowę to okres jest też 30 dni które upłyną też 29 lub 30 czerwca, czyli cały czerwiec jeszcze trzeba warunki spełnić. Gdyby to był 25 to wtedy po wypowiedzeniu 25 czerwca nie byłby cały miesiąc więc nie pobrali by prowizji. Chyba najlepiej zrobić jedną operację w czerwcu i dopiero wypowiedzieć.
• tytusJutro jest 29 nie 30.
• marsidFaktycznie, rozpędziłem się z tym 30, czyli jutro 29 można zamknąć i w czerwcu nie trzeba warunków spełnić bo konto będzie zamknięte 29 czerwca czyli jest niepełny miesiąc.
• tytusJesteś pewny tego? Można niby zostawić te 3 zł dla świętego spokoju, ale za przelew zwrotny na rachunek podany w wypowiedzeniu podobno tez jest opłata…
• marsidNie trzeba pisma, sami wydrukują odpowiednie.
• mboKartę zabierają niestety (ładna była).
Trwa to sporo czasu.
Można zatrzymać, zgłosić zagubienie lub oświadczyć że się samemu zniszczyło i zastrzec
• tytusNo ładna. 5 zł za obrazek :x Oddam kartę jutro, to w czerwcu pobiora mi 3 zł opłaty za… kartę, której nie mam? Bo pewnie od zastrzeżopnej i tak pobierają opłatę? Paradny ten bank :)
• marsidPrzeczytaj co napisałem wyżej. Karty nie trzeba oddawać i lepiej zamknąć rachunek na początku czerwca po zrobieniu jednej transakcji.
• tytusOj jednak trzeba. Widac, zalezy od obslugiwanta. U mnie nie przeszla zadna opcja.
• keton@keton
Zamykałeś już konto, oddałeś kartę? Co z opłatą za nią w czerwcu?
• marsidCo to znaczy „trzeba oddać karte”? Pani Ci powiedziała i uważasz, że tak trzeba i juz? ^^ Mówisz, że kartę sam zniszczysz i wszystko w temacie.
• osobWpadła druga część premii dziś.
• osobJest druga część premii.
• AddonixWypłacili dziś za polecenie konta
• bolekJakąś dziwną mają procedurę zamknięcia konta. Kilka złotych, które zostały na koncie wypłacono mi w banku. Pracownik twierdzi, że nie ma za to żadnej opłaty. Od dziś nie mogę już robić żadnej transakcji na tym koncie, mimo że okres wypowiedzenia to 30 dni. Kartę oddałem i zrobiłem nią wcześniej 1 transakcję. Przelewu zwalniającego z opłaty za konto już nie zrobię bo nie da rady. W oddziale twierdzą, że żadnej opłaty za konto za czerwiec nie będzie jeśli dziś złożyłem wypowiedzenie. Mam nadzieję, że tak będzie…
• marsidJak na koncie jest 0 zł (a tak było po wypłacie, którą dostałeś) to jest opcja zamknięcia konta od razu (właściwie od kolejnego dnia roboczego), także konto masz już definitywnie zamknięte
• KateNo chyba nie. Dopiero po okresie 30 dni się zamknie. Czyli standardowo. Z tą różnicą, że z konta już nie mogę korzystać. Tak przynajmniej twierdził pracownik banku.
• marsidAle jaja. Wypłaciłem sobie odsetki przez przeglądarkę z KO na ROR i właśnie naliczyli mi za to opłatę 7zł. Darmowe są tylko wypłaty przez aplikację mobilną. Jest to chyba jedyny bank z taką ilością ukrytych kosztów, na które nie wpadłby żaden normalny klient. 20gr za przelew internetowy potwierdzony sms, teraz to. Tak jak bnp jest najgorszy pod względem programistów programujących wypłaty premii, czy naliczanie opłat, ale po złożeniu reklamacji się zazwyczaj poprawiają, tak PEKAO jest przebiegłym złodziejem okradającym niczego nie spodziewającego się klienta. Zmieniam klasyfikację najgorszych banków i na pierwsze miejsce awansuje w nim PEKAO z żubrem.
• jacenyPisałem o tym w komentarzach, prosiłem admina, żebyś poinformował na stronie głównej to oczywiście zlewka.
Ziomus, piszesz reklamację, nawet na czacie, pokazujesz swoje oburzenie i grozisz, że jeśli nie zwrócą Ci jednorazowo tej opłaty, zamykasz konto. U mnie podziałalo, 10min na czacie i decyzja o zwrocie. Może warto spróbować, daj znać jak poszło, jeśli się zdecydujesz.
PS ja z bnp nigdy nie miałem żadnych problemów, piękne promocje, wysokie bonusy, szybka wypłatą nawet przed regulaminowym czasem i zamknięcie produktów online (teraz już niemożliwe jeśli chodzi o KK)
• osobDziś byłem w banku zamknąć. Nie chcieli ode mnie starej karty. Pani prosiła tylko zniszczyć. ;-)
• jaceny