Rekordowo łatwe 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego + 3% na koncie oszczędnościowym od Pekao!

Trwa do 31.08.2019

Ruszyła promocja Pekao S.A. w której do zgarnięcia jest baaaardzo łatwe 200 zł premii! Oprócz tego bank ciągle oferuje podwyższone oprocentowanie na koncie oszczędnościowym – aż 3% w skali roku dla kwoty 30 000 zł.

200 zł za założenie konta przekorzystnego w Pekao

Otwórz Konto Przekorzystne wraz z kartą i otrzymaj 200 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie posiadała żadnego rachunku osobistego w Pekao w okresie od 1.08.2018 do 31.07.2019.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek internetowy (lub mobilny) o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.08.2019. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową lub aplikację PeoPay.

Tu dodam, że w obecnej edycji promocji wymagane jest złożenie wniosku internetowego. Samą umowę będziemy mogli podpisać biometrycznie (bez ruszania się z kanapy, choć nie zawsze to działa poprawnie i potrafi powodować błędy) albo wybierając oddział. Pamiętajmy jedynie, że w tym drugim przypadku mamy jedynie sfinalizować wniosek internetowy w oddziale – a nie składać nowy, bo to wykluczy nas z promocji!

Jeśli więc podczas wnioskowania online wystąpi błąd, wniosek zostanie przerwany i bank zaproponuje nam wizytę w oddziale – to tego nie róbmy – bo tam wniosek zostanie tam złożony na nowo. Dużo lepsza opcja to anulowanie wniosku na infolinii i złożenie wniosku online jeszcze raz (bez błędów) wybierając samodzielnie oddział jako miejsce finalizacji umowy – wtedy w oddziale widzą nasz wniosek internetowy i tylko go podpisujemy.

Ale uwaga: bank zastrzega, że możliwe jest skrócenie czasu trwania promocji, jeśli pula uczestników osiągnie 10 000 osób. W takim wypadku informacja ta pojawi się na stronie banku i na stronie promocji. Warto więc się śpieszyć!

100 zł na start

Nagroda w promocji podzielona jest na dwie części. Pierwsze 100 zł zgarniemy za spełnienie dwóch prostych warunków w miesiącu następującym po miesiącu przystąpienia do promocji, czyli we wrześniu.

Po pierwsze – będziemy musieli zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

Po drugie – bank wymaga od nas wykonania minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Kwota transakcji nie ma znaczenia :) Istotne, aby warunki zostały spełnione do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy – czyli najpóźniej z końcem września.

Kolejne 100 zł w powtórce

Aby zgarnąć drugą część nagrody konieczne będzie wykonanie tych samych czynności w każdym z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki pierwszy raz.

Oznacza to, że całościowo zgarniemy 200 zł za spełnienie warunków promocji 4 razy, w każdym z miesięcy od września do grudnia.

Pierwsza część nagrody zostanie wypłacona w terminie 45 dni od zakończenia okresu przystępowania do promocji, czyli w połowie października. Drugą transzę otrzymamy natomiast do 15.01.2020.

3% do 30 000 zł przez pół roku

Na koniec przypomnę, że 200 zł na start to nie wszystko! Wszyscy nowi klienci Pekao mogą bowiem zgarnąć dodatkowe 3% na koncie oszczędnościowym!

Co trzeba zrobić? Wystarczy, że otworzymy rachunek oszczędnościowy do 30.09.2019, a nasze oprocentowanie będzie podwyższone przez kolejne 180 dni. Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy nie skorzystamy z promocji z premią na start, bo wymagane jest otwarcie innego konta osobistego, niż Konto Przekorzystne (dokładniej: płatne Konto Świat Premium lub Eurokonto Prestiżowe dla bankowości prywatnej).

Darmowe Konto Przekorzystne

Konto Przekorzystne może nas kosztować 6 zł miesięcznie, a za kartę możemy zapłacić dodatkowe 3 zł. Na szczęście istnieje możliwość zwolnienia z tych opłat. Wystarczy, że zasilimy konto kwotą min. 500 zł miesięcznie oraz wykonamy co najmniej jedną płatność kartą lub PeoPay. Czyli to, czego wymaga od nas promocja :)

Bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju. Kolejne będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • Banki oszalały, promocja za promocją !

    Weszliśmy w sierpień z pompą, to mi się podoba :D

    Warszawski Bankier Odpowiedz
    • Chyba zartujesz. Gdzie te swietne promocje?? Rok temu byl Raiffeisen na 550zl gdzie warunki byly tak trywialne do spelnienia, ze nawet z domu nie trzeba bylo wychodzic. Do tego z powodu ich balaganu niektorzy zgarneli po 700zl :) No i plus utrzymaniowa. A tutaj musze do banku jechac, bo biometria lubi nie dzialac. No i jeszcze byla masa promocji z ING

      keton
    • @keton. W pełni się z tobą zgadzam. Ja już dawno nie podpisałem żadnej umowy o konto. Albo słabe warunki, albo dłuugie okresy karencji. Niespecjalnie jest się czym zachwycać….

      Lord Klops
  • Czy karta do konta będzie wydana od razu w oddziale, jeśli wybrało się tą formę zawarcia umowy?

    kAt Odpowiedz
    • Nie. Przychodzi listem w ciągu 7 dni (do 2 tygodni). Później drugim listem PIN.

      neme
    • ale po co zamawiać papierowy PIN skoro można we własnym zakresie nadać go w apce, gdy tylko karta przybędzie… :)

      Krzysztoff
    • Dokładnie

      PROSTOnaNIBY
    • „po co zamawiać papierowy PIN skoro można we własnym zakresie nadać go w apce”
      — tylko w apce? No to masz odpowiedź.

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don nie tylko w apce, w bankowości mobilnej, czyli na fonie na m.pekao24.pl również nadasz pin i ja tak zrobiłem nie czekając na list.

      Bolo
    • Poroniony pomysł nadanie pin-u do karty nie majac ja jeszcze fizycznie w ręku.

      Ciekawi mnie kiedy dokładnie, ktorego dnia następnego mieśiaca naliczają tą opłate 0,20 gr. za kody sms jak ktos nie aktywuje PeoPay i właczy mobilną autoryzacje.

      Wojak
    • A kto tu mówi o nadawaniu pinu bez karty? Karta przychodzi pierwsza a pin listem przyszedł mi dopiero po 2 dniach, więc po co czekać.

      Bolo
    • A opłatę nie następnego miesiąca tylko natychmiast pobierają za sms autoryzacyjny.

      Bolo
    • Jak od razu jak nie ma srodkow na koncie to w jaki sposob…, z tego co szłyszalem to na poczatku nastepnego miesiaca ale konsultanty nie wiedza ktorego dnia.

      Wojak
    • Jak nie masz to nie znam procedury, ja miałem i od razu pobrali.

      Bolo
    • Małe sprostowanie do karty debetowej.
      Jezeli ktos zaklada konto przez biometrie, to PIN do karty nie przychodzi poczta, tylko po zalogowaniu na infolinie mozna go odsłuchac. Chyba jest wazny 48h.

      Wojak
  • „Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału”. Fajna ta biometria :/

    Zet Odpowiedz
    • O co dokładnie chodzi z tą biometrią?

      TomekW
    • Zdjecia dowodu oraz proste polecenia przed kamerą/telefonem. Głowa w prawo / lewo/ mrugnij.

      Zet
    • Też mam taki komunikat. Poszedłem do oddziału, w oddziale o promocji nic nie wiedzą i Pani nie była w stanie mi potwierdzić, że załapię się na promocję.

      Artur4Life
    • Jak nie mam kamery w kompie to cały wniosek musze składać przez smartfona żeby zadziałała ta biometria?

      TomekW
    • Na infolini nic nie pomogą „Nie posiadamy możliwości sprawdzenia co jest powodem kontynuowania wniosku tylko w Oddziale”

      Zet
    • Zaczynasz na kompie, nadajesz dane do logowania, a później przerzucasz się na smartfona

      eh
  • A co z osobami, które otworzyły konto w niedawnej promocji 100zł. Automatycznie podpinają się pod tą promocję czy już nie i spełnienie tych warunków w kolejnych miesiącach nic nie da?

    nsmarcin Odpowiedz
    • Niestety przegraliśmy stówkę ;)

      Matryc
    • :D Dobre :) Jeszcze żaden bank nie upadł na głowę i nie dokłada po stówie wszystkim, którzy wcześniej skorzystali z innej promocji. Każda z nich ma odrębny regulamin, ze swoją datą ważności i warunkami. Ale przyznam, że dawno mnie tak nic nie rozbawiło. Dzięki :):)

      Heniutek
    • też przyznam, że to było dobre :D

      abc
    • Niestety, możesz tylko użyć tego jako argumentu na pytanie „dlaczego” zadane przez zdziwionego konsultanta potwierdzającego Twój wniosek o zamknięcie konta zaraz po zgarnięciu stówki.

      cebrzyq
  • A da się później zrezygnować z karty tak aby nie ponosić za nią ewentualnej opłaty?

    TomekW Odpowiedz
    • Chyba w ogóle nie trzeba jej wyrabiać, wystarczy PeyPay, dobrze rozumiem?

      Emej
    • Tak, można zamiast karty wybrać PeoPay i właśnie przez tę aplikację wykonać promocyjne płatności

      Michał
  • Czy komuś na iOS udało się przejść z sukcesem całą procedurę zakładania konta biometrią?

    Emej Odpowiedz
  • Zacząłem zakładać konto wczoraj, lecz weryfikacja ta ich cała biometria trwała dłużej niż zazwyczaj. Więc umowa podpisana dopiero dziś, i tu pytanie. Czy łapie się na którykolwiek promocje?

    Slaw Odpowiedz
    • Zakładam, że system cie przypisze do którejś – ale ciężko powiedzieć której. Ja bym po prostu spełniał warunki dalej na wypadek, gdyby to była ta sierpniowa.

      Michał
    • a jak dostaniesz 100, to jakaś grzeczna reklamacja powinna dać Ci drugie 100 :)

      abc
  • Żeby wziąć udział w promocji przez aplikację PeoPay wystarczy założyć konto, bez żadnego potwierdzenia o udziale w niej? Tak wynika z regulaminu, ale dziwnie tak bez potwierdzenia.

    banan Odpowiedz
    • Miałem nosa zeby czekać na kolejna edycje.

      No ale czy mozna faktycznie załozyc konto ror przez sciagajac aplikacje PeoPay na smartfona (bez tej biometrii) i wizyty w oddziale zeby nie byc wykluczonym z otrzymania nagrody ?

      Nie ma nic w regulaminie na ten temat.

      Wojak
    • Można wejść z ulicy do oddziału, założyć konto i jak spełnisz warunki dostaniesz kasę. Nie dostaje się potwierdzenia udziału w promocji.

      Kate
    • Sorry, w tej edycji tylko internetowo lub Pepay może być:
      „w Okresie przystąpienia do Promocji złoży wniosek o otwarcie oraz otworzy rachunek Konto Przekorzystne wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay poprzez Podstronę internetową Banku lub aplikację PeoPay oraz,”

      Kate
    • Heh, wlasnie wywaliło mi wniosek, że nie można kontynować i zapraszamy do oddziału. W ogóle cała aplikacja wywala co chwile błąd, zacina się, wymyślają jakieś dziwne 3 loginy, nie wiadomo którym się logować, naprawdę „bank XXI wieku”

      banan
    • Tak, w tej edycji nie można wejść z ulicy. Trzeba zacząć proces internetowo – dopiero ew. podpisanie umowy może być w oddziale (mam potwierdzenie z banku że bierze sie wtedy udział w promocji)

      Michał
  • To jest jakiś koszmar, a ja wczoraj stawałam na głowie, żeby założyć wieczorem, bo po kilku dniach raczyli mi anulować poprzedni wniosek, który nie przeszedł. :| Ale jestem zła:(!

    Dominika Odpowiedz
  • widzę że zapis o „leżakach” zniknął na stałe i jedyną opcją wydojenia żubra drugi raz jest zamknięcie konta przeczekanie karencji i powrót – … dobrze że swoje konto zamknąłem bo po zapisach w zimowych promocjach zastanawiałem się czy nie trzymać leżaka licząc na powrót zapisów o możliwości korzystania gdy średnie saldo nie przekracza 50 zł

    zenek64 Odpowiedz
  • U mnie przeszło wszystko OK z biometrią. Szkoda, że te limity są i jednak trzeba będzie w końcu iść do oddziału…

    krabar Odpowiedz
    • ale ta aplikacja mobilna na ios to jakis j*** zart. wrzucili swoja klawiature, nie da sie skopiowac hasla z menadzera haslel, patologia. w każdym razie, zalogować sie tam nie moge. albo laduje laduje i nic (jesli probuje loginem, ktory podalem przy rejestracji), albo krzyczy, ze zle haslo (jesli numerem klienta).

      krabar
    • Też przez to przechodziłem miesiąc temu i dałem sobie spokój. Jak Apple w ogóle mogło dopuścić ich apkę z tą żenującą klawiaturą. Spróbuję chyba opcję wniosku online i wybranie oddziału do dokończenia – robił tak ktoś w poprzedniej edycji?

      Emej
    • już załuję, ze w ogole zaczalem. dla 200 zl to nie warte nerwow. gownobank na poziomie bnp.

      krabar
  • Czy jest tu jakis program polecen? Mozna cos wiecej ugrac z zubra?
    I co z kwestia zalozenia konta dziecku – tez mozna cos z tego miec?

    keton Odpowiedz
  • „Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku.”
    Spotkał się ktoś z czymś takim?
    Zdaje się, że złożenie wniosku w oddziale banku pozbawia możliwości uczestnictwa w promocji zgodnie z aktualnym regulaminem:
    par. 2 ust. 1 lit. b:
    „w Okresie przystąpienia do Promocji złoży wniosek o otwarcie oraz otworzy rachunek Konto Przekorzystne wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay poprzez Podstronę internetową Banku lub aplikację PeoPay”

    Paweł Odpowiedz
    • Spytam bank czy złożenie wniosku internetowego którego nie da się tak sfinalizować wyklucza z promocji. Byłoby to co najmniej dziwne.

      Michał
    • Mam taką samą sytuacją. Wniosek jest w internecie, po zalogowaniu do systemu pekao24 pokazuje wszystkie dane które dotychczas wprowadziłem. No ale z tego miejsca ani krok w przód ani w tył. Ani usunąć wniosek ani go sfinalizować.
      @Michał czekam na odpowiedź, dzięki.

      banan
    • Raczej byłoby to całkowicie bez sensu jakby odrzucali takie osoby skoro ta ich cała biometria nie działa aż tak dobrze. Mam nadzieję, że się jutro dowiem co i jak.

      Michał
    • Co więcej ja wybrałem opcję standardowej finalizacji w oddziale, wszystkie wprowadzone dane są prawidłowe. Utknęło wszystko po wypełnieniu danych osobowych.

      Paweł
    • Zrobiłem zrzut ekranu tego „zaproszenia”, więc mimo wszystko będę się z nimi najwyżej kłócić w reklamacjach :)

      banan
  • Ok, Przekorzystne. Ale co z Oszczędnościowym – kiedy, gdzie, jak?

    qq Odpowiedz
    • Oszczędnościowe: otwierasz wtedy kiedy spodziewasz się kasy albo masz ochotę odpalić bieg trwania konta (180 dni). Nie otwieraj KO jeśli np. będziesz chciał wpłacić kasę np. za miesiąc bo w ten sposób skracasz sobie fajną promocję. 3% leci od dnia zawarcia umowy o KO.
      Ja robiłem wszystko w Oddziale. Najpierw otworzyłem ROR a dopiero później KO i w tym samym dniu przelałem forsę z ROR na KO. Mogłem od razu na KO ale chciałem odbębnić ten wymóg 5 stówek.

      Bubu
    • No właśnie, bo jeśli ko można otworzyć tylko w oddziale, to może nie ma sensu się męczyć z tą całą apką, lepiej po prostu od razu wszystko załatwić w oddziale…

      Don Quijote de la Mancha
    • K O można otworzyć nie tylko w oddziale. Ja miałem możliwość otwarcia tego konta przez PEKAO24

      Bubu
    • No i pamiętajmy, że obecna promocja daje 200 zł za założenie konta internetowo (dam znać co z podpisaniem umowy w oddziale po wniosku internetowym, ale czuję w kościach, że nie będzie problemu).

      Michał
    • Właśnie jak otworzyć to konto oszczędnościowe? Nie widzę takiej opcji w Pekao24 ani PeoPay. Nie zrobiłem tego od razy przy wniosku , bo czekam na kasę i chciałem w pełni skorzystać z promocji na 180 dni. Muszę znowu udać się do oddziału w celu otworzenia konta oszczędnościowego?

      MS
    • Tak niestety

      Kate
  • Czy jak nie udało mi się zakończyć wniosku z poprzedniej edycji (tego ze stówką za otwarcie konta) z powodu jakiegoś błędu serwera w apce to czy naprawiając to na infolnii i odrzucając istniejący wniosek i złożę jeszcze raz w tej edycji to załapię się na nagrodę?

    Bea Odpowiedz
    • Jak nie założyłaś konta, tzn. nie zaakceptowałaś umowy to jasne. Anuluj wniosek i otwieraj:)

      Dominika
  • Witajcie!
    Taka sytuacja.
    1) Kliknąłem w link na livesmarter -> PRZEJDŹ NA STRONĘ PROMOCJI, żeby złożyć wniosek.
    2) Kliknąłem -> Załóż konto online.
    2) Pouzupełniałem dane.
    3) I na samym końcu żeby zakończyć wniosek dałem wizyta w oddziale. I tam wybierając oddział wpisałem nazwe swojej miejscowości, wyskoczył mi odpowieni Bank – wybrałem i wyskoczył BŁĄD: „Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału”.
    4) Udałem się więc do oddziału.
    5) W oddziale miła pani nie wiedziała NIC o promocji i nie widziała, mojego wniosku! Sprzepraszała się mnie mówiąc, że nic nie wie i jak się coś dowie to zadzwoni.
    6) Konto założyłem. Na umowie 3%. Aplikacja i serwis internetowy dostępne.
    7) Pytanie: Jak uważacie? Łapie się na premię? Skoro pani nic nie widziała żadnego wniosku?? A ja nie zrobiłem screena :( Byłoby to straszne naciągnięcie ze strony banku :(

    Proszę o opinię na ten temat jak to widzicie? Lub jak było we wcześniejszych promocjach? @Michał podpytaj ich tam jak to oni rozwiążą?

    raul_r2 Odpowiedz
    • Wszedłem na oferta.pekao24.pl
      Tam podałem login i hasło, które wpisałem podczas składania wniosku.
      I jest: Podsumowanie wniosku
      „Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku.”
      Czyli jakieś potwierdzenie, że wniosek przez internet składałem.

      Jak to wszystko widzicie?

      raul_r2
    • Niepokoi mnie trochę, że pani nie kontynuowała wniosku internetowego. Obawiam się, że może to być konto kwalifikowane jako założone stacjonarnie i może nie być premii… Sugeruję napisać im wiadomość, opisać sytuację i spytać czy się bierze udział – w razie ew. reklamacji się przyda.

      Natomiast osobom, które dopiero są przed wnioskowaniem sugeruję próbować złożyć jednak wniosek online. A w oddziale jedynie kontynuować wcześniej złożony wniosek (inaczej nie zakładajcie konta). Dam jutro znać co mi odpiszą z banku na ten temat.

      Michał
    • No i robic screenshoty na kazdym ekranie. Juz nie raz sie to przydawalo. Szczegolnie, ze za pol roku nic sie nie pamieta.

      keton
    • Widzę, że i w tej promocji są identyczne przypadki jak mój w poprzedniej, że nawet jak się wniosek dokończyło to konsultant w Oddziale go nie widział ( lub tylko tak twierdził, ze nie widział).

      Bolo
  • z taką żenadą jeszcze się nie spotkałem. pomijam fakt, że zrobili sobie jakąś swoją klawiaturę w aplikacji na iOS i nie da się tam wkleić hasła chociażby z lastpass, ale od wczoraj próbowałem się tam zalogować. wyraźnie pisali, żeby wpisać numer klienta z umowy, ten sam, którym loguję się do pekao24. i co? i nie działa, ciągle wywalało, że zły login albo hasło. i wiecie co zrobiłem? numer klienta w umowie (i dokładnie nim się loguję w internecie) ma format 0011111111. a co trzeba wpisać w peopay? TO SAMO ALE BEZ ZER NA POCZĄTKU. co za cep na to wpadł i nigdzie nie napisał, że tak właśnie trzeba zrobić? klient ma się domyślać? tragedia…

    krabar Odpowiedz
    • OK panie i panowie, jeszcze pytanie. Według zapisu w umowie, bez wizyty w banku i okazania dowodu (założone konto przez biometrię), limity są mniejsze.

      „Posiadacza, który zawarł umowę drogą elektroniczną obowiązują następujące limity transakcyjne ustalone przez
      Bank:
      1) limit dzienny 3 000 PLN,
      2) limit miesięczny 20 000 PLN.
      Limity te obowiązują do czasu okazania przez Posiadacza dokumentu tożsamości w jednostce Banku”

      Tymczasem wyklikałem sobie w systemie limity x5 i wyskoczył komunikat, że nastąpi kontakt ze strony banku. Przed chwilą pan zadzwonił i podniósł mi limit po weryfikacji.
      Powiedział, że wizyta w banku nie będzie potrzebna w sprawie limitów.
      To jak w końcu? Są te limity czy nie ma? :)

      krabar
    • Łatwo to możesz sprawdzić: albo się 3001 zł wylać da, albo nie…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ale co znaczy „x5”? Do konta oszczędnościowego na 30 kzł warto byłoby mieć limit min. 30 kzł…

      Don Quijote de la Mancha
    • oba na 100k

      krabar
    • i wiesz, nie chodzi o testy. od banków oczekuję przejrzystości. bawię się w bankowe wisienki od ponad 10 lat i różne rzeczy się już zdarzały. PKO i PeKaO jakoś unikałem. tutaj już mnie kilka rzeczy denerwuje – jak chociażby ta aplikacja mobilna i metoda prób i błędów, ale bardziej rozjazd między regulaminem/umową a rzeczywistością. to potrafi stworzyć problemy w niektórych momentach.

      krabar
    • ah, jeszcze nikt nie wspomniał, że w tym pięknym banku SMSy autoryzacyjne są płatne.

      krabar
    • Trzeba sobie ustawić zdefiniowanych odbiorców – wtedy tylko jeden SMS przy wprowadzeniu odbiorcy, a potem przelewy do nich bez SMS-ów

      Kate
    • wolę autoryzacje w telefonie.
      poza tym jest dziwny zapis o przelewach z konta oszczędnościowego. wygląda na to, że za darmo jest TYLKO przez aplikację mobilną (i to tylko na konto w PeKaO) a wszystkie pozostałe przelewy po 7 zł.

      krabar
    • Tak, darmowe w Peopay, masz też rację z KO, ale może warto poczekać na promocję z Peopay, które wg archiwum LS, powinna pojawić się na jesieni lub wczesną wiosną

      Kate
    • Czyli aplikacji trzeba uzywac jesli nie chce sie placic za definiowanie odbiorcow/przelewy i przenoszenie srodkow z KO?

      keton
    • *wczesną zimą

      Kate
    • Tak, ale przelew/zdefiniowanie odbiorcy to tylko 20 gr. Przelewy KO- ROR gorzej: aż 7 zł ZA KAŻDY (także pierwszy w miesiącu), wiec wg mnie najlepiej wlać na KO np. 29 tys, żeby się zmieściły odsetki za każdy miesiąc, i po prostu nie ruszać tego KO, oczywiści jak chcecie czekać na promocję z Peopay, która, biorąc pod uwagę, że sypią teraz promocjami, może będzie a może nie

      Kate
    • „wlać na KO np. 29 tys, żeby się zmieściły odsetki za każdy miesiąc”
      — tu chyba nie ma takiej potrzeby? To chyba nie działa jak np. 1|2|3, gdzie po przekroczeniu progu całość środków jest gorzej oprocentowana.
      Jeśli ktoś ma takie środki, to lepiej chyba, żeby ten tysiąc zł na 3% zarabiał (zawsze to 2,06 zł w 31 dni, 11,97 zł w 180 dni), nawet jeśli naliczone od całości odsetki będą zarabiały mniej (odsetki od 30 kzł to po 31 dniach 61,91 zł, taka kwota nawet na 3% w 31 dni zarobiłaby tylko 0,12 zł, a tu pewnie powyżej progu też jest jakiś procent, więc te odsetki od odsetek to dosłownie groszowa strata).

      Don Quijote de la Mancha
    • Wczoraj doradca w banku poinformował mnie, że darmowe przelewy z rachunku oszczędnościowego są przez Peopay i po zalogowaniu na komputerze na stronę m.pekao24.pl

      WiFran
    • „Bankowość Mobilna – serwis umożliwiający dostęp do rachunku za pośrednictwem urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu poprzez serwis mobilny, PeoPay lub aplikację mobilną na tablet. Uwaga: usługa aplikacja mobilna na
      tablet zostanie wycofana z oferty Banku od dnia 14.09.2019 r., a usługa serwis mobilny – od dnia 26.10.2019 r.”

      już niedługo.

      krabar
  • W poprzedniej promocji złożyłem wniosek, ale nie założyłem konta. Mimo to, teraz przy próbie złożenia wniosku jako nowy klient pojawia się błąd, że mój nr telefonu jest już zarejestrowany w systemie. Co robić?

    broker Odpowiedz
    • Zadzwoń na numer 22 591 27 27, anulują od ręki poprzedni wniosek i będzie można złożyć nowy. Mi i tak się znowu się nie udało z biometrią. Na razie poczekam, aż wyjaśni się sytuacja czy można w oddziale złożyć albo kontynuować poprzedni.

      Emej
  • Mam potwierdzenie z banku, że jeśli ktoś rozpocznie wniosek internetowy, ale nie uda się go przejść biometrycznie tylko z podpisem w oddziale, to jak najbardziej bierze się udział w promocji. Pilnujcie tylko proszę żeby w oddziale kontynuować stary wniosek (z tego co wiem powinno się tak dziać z automatu ale lepiej dopytać).

    Michał Odpowiedz
    • Czyli można olać tę całą biometrię i internetowo od razu złożyć wniosek z wyborem placówki jako miejsce podpisania umowy? Wydaje się to chyba najbezpieczniejsze, bo komunikat „Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku.” brzmi trochę jakby z tym wnioskiem już nic więcej się zrobić nie dało, a w oddziale podejrzewam, że będą mieli problemy z jego kontynuowaniem.

      Emej
    • „Wydaje się to chyba najbezpieczniejsze”
      — właśnie, to brzmi sensownie, ale z drugiej strony np. ↑ 1 sierpnia 2019, 22:15 • raul_r2 pisał, że wybrał wizytę w oddziale, a i tak miał błąd i „W oddziale miła pani nie wiedziała NIC o promocji i nie widziała, mojego wniosku!”…

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak, jeśli będzie podpisana umowa w oddziale na podstawie wniosku internetowego to powinno być OK. Jak oddział nie będzie widział wniosku to sugeruję natomiast podziękować, bo regulamin promocji mówi wyraźnie o wnioskowaniu internetowo…

      Pani w oddziale mogła natomiast nic nie wiedzieć o promocji bo albo dopiero ruszyła (ja miałem w ogóle info że „coś” ma ruszyć ale dopiero za parę dni) albo nie wiedziała, bo to promocja internetowa.

      Michał
  • Jak jest u nich z podatkiem od tych 200zł?
    Wysyłają potem PIT?

    dario Odpowiedz
    • W promocjach bankowych dla klientów indywidualnych nie ma PIT ponieważ jest zwolnienie na podstawie ustawy.

      Michał
  • Zgody marketingowe nie są konieczne?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Wypełniłem wniosek i wybrałem oddział. Jestem w oddziale po pierwszej konfrontacji.
    Kompletne nieporozumienie. Doradca nic nie wie, nie ma wniosku, panika w oczach i bezradność. Na infolinię nie można się dodzwonić. Właśnie siedzę sobie w boksie i czekam na ich „działania” a na zwykłej obsłudze dzieją się rzeczy jakich nie widziałem od czasów komuny. Czy to jest bank ? Ja pierdzielę!
    Stacja na XP, system na DOSie, nic nie wiedzą. Daję im kwadrans i kończę przygodę.

    dario Odpowiedz
    • A jaki miałeś komunikat we wniosku online? Wybrałeś oddział (zamiast biometrii) czy wywaliło błąd?

      Jeśli to drugie to widać, że lepiej po prostu wybierać finalizację w oddziale i tyle. Wtedy znajdą wniosek (bo pewnie w wypadku wywalenia błędu wniosek się nie zapisuje i go nie ma)

      Michał
    • Wypełniałem wniosek ukierunkowany od razu na wizytę w oddziale. Na etapie wyboru oddziału jest checbok przy nazwie oddziału i przycisk zatwierdzenia. Dostaje się komunikat, że zapraszają do oddziału. Podejrzewam, że pracownica nie umiała odszukać. Gdy się dodzwoniłem do kogoś w centrali, obgadałem temat i dałem telefon tej pracownicy. Razem sobie poradzili.

      dario
    • „Stacja na XP, system na DOSie” – no nie jest to prawda ;) Nawet jeżeli tzw. kątem oka zauważyłeś, że wygląda, jakby pewien program chodził pod DOS-em.

      Krzysztoff
  • A mnie wywala z aplikacji na etapie skanowania twarzy, bez żadnego komunikatu. Próbowałem milion razy. Nic się nie da zrobić, nie da się wrócić we wniosku żeby zaznaczyć chęć realizacji w placówce. A z tym. dzwonieniem na infolinię to poroniony pomysł. Odebrała jakaś panienka,ale ona nie od tego jest. Przełączyła gdzieś do innego działu. Własnie mija 28 minuta oczekiwania na głośnomówiącej. Ten bank to totalna porazka.

    ptok Odpowiedz
    • Sugeruję wniosek online na komputerze z wyborem placówki jako miejsce podpisania umowy.

      Michał
    • @Admin. Nie da się złożyć powtórnie wniosku na te same dane. Nie mozna też wrócić we wniosku, zeby zmienić opcję na placówkę. Dodzwonić się tez nie można. To chyba pozostaje zreygnowac. Jezeli tak ma wygladac wspolpraca z tym bankiem to moze lepiej dac sobie spokoj.

      ptok
    • Z tego co piszecie wniosek można anulować. Polecam to zrobić w godzinach wieczornych – wtedy infolinie banków są odciążone i dużo prościej się połączyć. Raczej do jutra pula wniosków się nie skończy, więc sugeruję wszystko zrobić na spokojnie :)

      Michał
    • Mając nr wniosku (zapisany nim wywali) można spróbować kontynuować w placówce. Jest program, pracownicy go używają od jakiegoś czasu. Powinni wiedzieć o takiej opcji wprowadzonej od niedawna… Ale fakt, są zagonieni, mają sprawy narzucane przez przełożonych w spadku po tych szczęśliwych, którzy odeszli na emerytury lub z własnej woli (całkiem sporo właśnie znów opuszcza sektor) :] A przyjęć zero lub prawie :) To gdzie tu czas na takie, przepraszam, drobiazgi ? ;) Czytając wywiady z „mądralami” prezesami/dyr./kier. od kilkudziesięciu lat ta sama moda: wszystko zrobi się samo, placówek jest za dużo, klienci sami się obsłużą, na twoje miejsce czeka dziesięć/20/30 osób… :) No teeeraz to już to ostatnie nie :) Miło popatrzeć jak „mądrale od brania kasy” robią w portki :) aż po szczebelkach drabinek leci :)

      Krzysztoff
  • Wg mnie ta promocja z góry jest nastawiona na naciągnięcie potencjalnych klientów? Czemu tak uważam? Bo wniosek trzeba złożyć online i wtedy udać się do placówki lub potwierdzić biometrią. Z tym, że w większości co tu czytam ludziom (w tym i mi) wywala błąd: „Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku.” Ludzie idą (w tym i ja) a pracownicy nie widzą wniosku (bo wywaliło błąd) no i zakładają ludziom konta nie przez ich wcześniej złożony wniosek online tylko od nowa (twierdząc, że nie widzą żadnego wniosku).

    Takich ludzi bedą tysiące. Więc bank na nich zarobi bo nie dostaną nic a konto stworzą.

    Jeśli nie dostanę 200zł idę z tym do Rzecznika Praw Konsumenta.

    Bez przesady. Skoro wniosek został złożony i mam na to dowody, a wywaliło błąd to ich wina nie moja. Ja wniosek złożyłem (można sprawdzić logując się na oferta.pekao24.pl) Widnieje cały czas, że błąd i zapraszają do banku. Wniosek złożyłem konto założyłem wymogi spełnię i ŻĄDAM PIENIĘDZY. Jeśli ich nie dostanę będę reklamował bez końca.

    raul_r2 Odpowiedz
  • a o co chodzi z kodem rekomendacyjnym? Podajecie tam coś?

    Anita Odpowiedz
  • To czasem nie rekordowa premia oferowana przez Pekao SA ? :)

    Warszawski Bankier Odpowiedz
  • Zakładałem Konto Przekorzystne przez aplikacje PeoPay i pierwszy raz na tzw. biometrie w zyciu i to na starym smartfonie z Androidem i wszystko trwalo około 20 minut.

    Tylko ta weryfikacja tozsamosci troche długo, obrot tylko w lewo głową i mrugniecie powiekami, wczesniej zdjecia dowodu.

    Umowa podpisana tez sms-em
    Nie zaznaczełem tylko żadnej zgody ale jak rozumiem regulamin, to mnie nie wykluczy z otrzymania nagrody.

    Wojak Odpowiedz
  • Czy Wy też nie możecie się zalogować do bankowości internetowej z komputera? Rano udało mi się otworzyć konto za pomocą biometrii poprzez PeoPay. Potem dostałem nr klienta do logowania (na umowie) a hasło było dalej to co podczas składania wniosku. Rano normalnie zalogowałem się z komputera. Teraz też chciałem, a tu pisze mi że błędne hasło. Sprawdzam jeszcze raz – dalej błędne, serwis zablokowany. Na szczęście można odblokować logując się w Peopay. W PeoPay zmieniam hasło, gdzie podaję stare i nowe, i jakoś mi wszystko przyjmuje, czyli stare hasło było dobre. PeoPay akceptuje zmianę hasła. Loguję się nowym hasłem na komputerze – błędne hasło! I tak błędne koło… Brak słów…

    mbr1111 Odpowiedz
  • Prośba o pomoc i udzielenie informacji.
    Namęczyłem się, żeby zamknać to konto, ale teraz otworzyłem je przez biometrię, żeby dla odmiany wydoić bank, zamiast dać się wydoić.
    Zwiększyłem limity w aplikacji PeoPay, zmieniłem metodę autoryzacji z sms na aplikację (żeby uniknąć opłaty 20 gr za sms). Czy są jeszcze jakieś opłaty na które muszę uważać? (ukryte, o których nie ma mowy w artykule)?
    Dziękuję

    haha Odpowiedz
    • Jeśli zamierzasz założyć KO na 3%, każda wypłata 7 zł w e-bankowości – więc tu też przyda się Peopay. A resztę opłat znajdziesz w Tabeli opłat

      Kate
    • Nie każda, bo w serwisie mobilnym 0 zł

      Bolo
    • Tym serwisie mobilnym, który zaorają w październiku? (vide ToiP).

      krabar
  • Chyba pierwsza promocja w której poległem. Najpierw próba założenia biometrycznie. Próbowałem wielokrotnie, za każdym razem wywalało mnie na etapie skanowania twarzy. Po prostu wykrywało moją twarz w zielonej jajowatej obramówce i zaraz wywalało mnie z aplikacji, bez żadnego komunikatu. Za każdym razem, na smartfonie i na tablecie.(jestem chyba bardzo niefotogeniczny)
    Po długim oczekiwaniu dozdwoniłem się na infolinię i gość skasował mój wniosek biometryczny.
    Złożyłem więc wniosek z zakończeniem w placówce. Niestety po podaniu danych i wskazaniu placówki wyskoczył mi komunikat:„Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału”
    Podreptałem bo mam blisko. Pani była kompletnie niezorientowana (nawet dwie panie), a gdy wytłumaczyłem o co chodzi, to i tak nic to nie dało. Stwierdziła, że może mi założyć to konto, ale przyznała szczerze , że nie będzie to kontynuacja wniosku z promocji. Po prostu ona nie ma w systemie tego wniosku, bo nie został sfinalizowany online.
    Stwierdziłem więc, że nie ma co kopać się z koniem i olałem ten „bank”. W końcu to łowienie wisienek to miało byc moje hobby, a nie szarpanie moich nerwów. Brak tych dwóch stówek nie rozłoży mnie na łopatki.
    Wiele lat już skaczę po promocjach, ale chyba nigdy nie spotkałem się z tak beznadziejną sytuacją, beznadziejnym bankiem
    P.S. Z banku oczywiście wyszedłem bez słowa „dziękuję” bo i za co dziękować.
    Chyba się starzeję, bo szybko się poddałem.Ale jak pomyślałem, że pózniej trzeba się będzie pewnie wykłócać o te dwie stówki, to pomyślałem, że nie warto.
    Żegnaj Pekao S.A.
    A myślałem że wrócę tam po wieeeeeeeeeeeelu latach. Pewnie bywalcy tego forum nie pamiętają czasów, w których ten bank pod nazwą Polska Kasa Opieki S.A. był jedynym bankiem , w którym można było założyć konto dolarowe. A zakładało się tam konto i wpłacało 150 dolarów. Wiecie dlaczego 150? Bo dostawałeś wtedy wpis w tzw. książeczce walutowej i udokumentowanie posiadania sumy 150 dolców na koncie było jednym z warunków uzyskania paszportu do krajów zachodnich. A krajem zachodnim była dla komuny nawet Jugosławia z rządzącym wówczas twardą ręką Josipem Bros Tito.
    I nawet za PRL-u było prościej założyć u nich konto w placówce na Rynku Głównym w Krakowie. Choć wszystko było „na piechotę” i nikt nie słyszał o komputerach.
    A teraz usłyszałem: „nie mamy pańskiego płaszcza'”….

    ptok Odpowiedz
    • Nie starzejesz się (tylko w kalendarzu). To oznaka dystansu i dojrzałości. Dzisiejsze czasy to dla obecnej populacji noramlność a dla nas czas bylejakości. Wszystko zeżarte przez tandetę, towary, usługi. Wczoraj byłem w meblowym i chciałem zapytać kogoś z obsługi gdzie jest jakiś dział. Zaczepiłem pierwszego pracownika zwykłym przepraszam – usłyszałem „ja nie jestem z tego działu”, drugi na to samo słowo wskazał mi trzeciego. Biegłem sobie później alejką koło przedszkola a tam opiekunka pilnuje maluszki, tyle że ze smartfonem w ręce. Kupiłem ostatnio zabawkę dziecku. Rozleciała się po dwóch dniach. Wymieniłem. Nowa wytrzymała jeden dzień. To samo z żywnością, edukacją, itd.
      Banki też zeszły na psy. Jest nowoczesność i to jest dobra strona, ale jak przyjdzie coś załatwić z ludźmi to już nie ma tych kompetentnych doradców jak 15 lat temu. Niedouczeni, nierozumiejący co reprezentują, zastraszeni przez pracodawców i z narzuconym planem sprzedażowym, co oznacza, że nigdy nie doradzą właściwie ale jedynie tak żeby ten plan zrealizować.
      Trzeba się w tym odnaleźć i z uśmiechem iść na przód a takie Pekaesy zostawić – nie boksować się.

      dario
    • A ja po wpłatach na konto (do dziś znam nr modulo na pamięć 29665 :) ) aby otrzymać F7200 (to takie różowe zaświadczenie dla UC) na wyjazd z PL po 3 dniach (bo tyle USD musiały leżeć na koncie) dokonywałem wypłaty na ustne oświadczenie, że… nie wypłacałem w ciągu tych 3 dni! Panie mnie pamiętały (i lubiły np.czekoladki) a nie chciało im się szukać w góóórze dokumentów księgowych bo na wypłatę czekałbym parę godzin :) Oczywiście to były czasy kiedy komputery to ja przywoziłem z Berlina Zach. do… Moskwy ale w bankach w PL o nich jeszcze dłuuugo nie śnili :) A tzw. Winchestery (po polsku twarde dyski) z Hong-Kongu. Też oczywiście do Moskwy :) Więc F7200 np na 20k USD Urzędowi Celnemu i mła był NIEZBĘDNY :)

      Krzysztoff
    • Eh, te czasu PRL, może nie jestem aż tak stara ale jako dziecko pamiętam wyjazdy nad morze pociągiem – 8-10 h na stojąco, pół siedząco w korytarzu. W jednym wagonie pełne zapchanie korytarza, warunki tylko „stojące”, więc na kolejnej stacji bieg do drugiego wagonu (2 małych dzieci + tobołki), bo przejścia między wagonami oczywiście zamknięte – żadnych tam przedziałów dla matek z dzieckiem, a jeśli nawet były, to dawno już zajęte. Małe dzieci oczywiście chcą „siusiu” co 5 minut, ale solidarność pasażerów działała i byłam przekazywana z rąk to rąk do WC, gdzie oczywiście ktoś spał. Miałam po tych wyjazdach „traumę pociągową” i do tej pory je pamiętam.

      Kate
    • A’propos wpisów w Utlevel ( po węgiersku książeczka walutowa). Raz na rok należało się obywatelowi PRL-u 1200HUF w ramach normy wymiany i na tej podstawie mógł pojechać na Węgry pozwiedzać, tj. pohandlować :) Poza voucherami załatwianymi np. w Orbisie lub Gromadzie- tu ograniczeń nie było. Skrupulatnie sprawdzane były rzeczone utlevel-e. Były różne sposoby, oczywiście zgodne z ówczesnym prawem aby wieźć więcej. No bo o innych nie wspomnę ;) A mina węgierskiego celnika- bezcenna :) Zawołał kolegę z ostatniego przedziału ( ja siedziałem w pierwszym) Istvan, Istvan, chodź no szybko, ten Polak wiezie XXXXXX HUF. Obydwaj oglądali wpisy i czeki podróżne kilka minut :] A kolega obok „dobił” ich ;) Tylko naskrobali kwoty w paszporcie obok stempla wjazdowego :) A’propos wymiany czeków w OTP na gotówkę- bez najmniejszego problemu i od ręki. W Dreźnie [DDR] zresztą tak samo.

      Krzysztoff
  • W miejscu, w którym mieści się obecnie placówka tego banku, którą odwiedziłem ( wielki marmur) , była kiedyś restauracja z dancingiem. Nazywała się Arkadia. W restauracji była szatnia z autentycznym szatniarzem, który wydawał numerek i pilnował twojej garderoby. Choć wychodziłem nieraz „nawalony jak stodoła” to nigdy od szatniarza nie usłyszałem że: „nie mamy pańskiego płaszcza”. A nie miał szatniarz komputera :). Ale brał od ciebie monetę za szatnię, wydawał numerek i czuł się zobowiązany. A teraz?

    ptok Odpowiedz
  • @ Michał
    w opisie promocji niekompletne info dot. wypłat z obcych bankomatów: wszystkie wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie ( w tym w PL ) dla osób do 26 roku życia BEZPŁATNE. Już w jakimś poprzednim opisie zwracałem na to uwagę… Niech młodzież korzysta, no nie? No chyba, że ktoś z WŁASNEJ woli zaakceptuje DCC lub informację, że nawet przy rezygnacji z proponowanego „wspaniałego” kursu i tak pobiorą mu np. 3,99EUR. Zamiast poszukać innego ATM. Mam kolekcję zdjęć ekranów. Np. Euronet Worldwide dolicza surcharge 3,99EUR. Mogę wysłać ten ekran :)

    Krzysztoff Odpowiedz
    • Mnie się wydaje, że również dorośli klienci tego banku mają bezpłatne bankomaty za granicą o ile p poprzednim miesiącu był wpływ 500 zł i transakcja kartą. Czy ktoś może potwierdzić? Może ktoś już wypłacał za granicą?

      Lidia
    • Dobra zasada: zawsze czytać ze zrozumieniem regulaminy, wpisy na blogach, itp. Poniżej 26 lat: BEZWARUNKOWO wszystkie bankomaty na świecie ( no to jasne, że i w PL) bez prowizji (uwaga na DCC i surcharge – to jest POZA bankiem). Osoby 26+: wszystkie bankomaty za granicą plus dwie wypłaty z obcych bankomatów w PL pod warunkiem spełnienia warunku osiągnięcia sumy wpływów (to nie musi być wynagrodzenie) 500PLN lub więcej (nie piszę celowo 500+ bo to nie o to chodzi choć taki wpływ będzie ok) oraz transakcji kartą/PeoPay-em na dowolną kwotę (transakcja to nie jest wypłata z bankomatu).

      Krzysztoff
    • @ Lidia – nic nowego – działa to od wielu lat :) sie korzysta, sie nie trzeba stresowac :) Absolutnie nic nowego, sprawdzone tysiace razy.

      Krzysztoff
    • A czy wiecie jak w Banku jest interpretowany zapis „z wyłączeniem (…) przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów” – przelew z mojego rachunku własnego w innym banku jest ok czy nie? – czy dotyczy to tylko moich rachunków w Pekao (np. KO)? Czy przelew z innego banku (czy nawet z Pekao) z konta żony zostanie zaliczony.. ?

      szymonek
    • W Regulaminie Promocji jest rzeczywiście tak jak napisałeś, ale ja miałem na myśli TOiP – opłaty za konto, kartę, bankomaty – tam jest: „z wyłączeniem … przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów” – wg mnie jest to bardzo niejednoznaczne!

      szymonek
    • Pominąłeś kluczowy zapis: w regulaminie jest mowa o wyłączeniu przelewów własnych wewnętrznych. Innymi słowy przelew z twojego konta (również jako współwłaściciel) w Pekao na twoje konto w Pekao nie jest liczony. Natomiast przelew zewnętrzny jest OK (tak jak napisałem w prześwietleniu). Po prostu przelej sobie środki ze swojego konta w innym banku i tyle :)

      Michał
  • Cytat z TOiP (przypisy. pkt 10): „W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia
    depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłat za pierwsze 2 transakcje wypłaty gotówki z obcych bankomatów w kraju i za wszystkie wypłaty gotówki
    z bankomatów za granicą. W przeciwnym przypadku pobierana jest wyższa stawka wskazana w komórce, do której odnosi się przypis.”

    Lidia Odpowiedz
  • Posprawdzajcie sobie w historii rachunku czy przypadkiem w sierpniu nie pozabierali Wam kasy za autoryzację przelewów lipcowych pomimo włączonej autoryzacji aplikacją. Mają jakiś dziwny ten system że potrafi wysłać smsa autoryzacyjnego pomimo iż tą opcję macie wyłączoną, a potem koszą po 20 groszy.

    adaś Odpowiedz
  • A jak sprawdzić oprocentowanie KONTA OSZCZĘDNOŚCIOWEGO??

    Przy rachunku podstawowym: Oprocentowanie 0%
    Przy rachunku KO: W miejscu oprocentowanie pusto (nie ma nic napisane)

    raul_r2 Odpowiedz
    • też jestem ciekawa.. napisałam wiadomość przez serwis online, od piątku jeszcze nie dostałam odpowiedzi. Przelałam tam niedawno środki, owinno być 3% ale odsetki się nie zgadzają…

      asi
    • Rzeczywiście, w e-bankowości nie ma %, jest ono na umowie na pierwszej stronie w tabelce, więc w razie czego jest to podstawa do reklamacji

      Kate
  • „Wystąpił błąd techniczny”. Jak na tak wczesnym etapie znajomości ichni system się „wykrzacza” , to co będzie później?

    qq Odpowiedz
  • … i trzy razy (bo na każdy nowo próbowany login) przyszedł pin do „Serwisu wniosków”. Co to za twór? Adres WWW tegoż bytu? Google milczą…

    qq Odpowiedz
  • Dlaczego jest inny login do bankowości internetowej i mobilnej. To jakiś absurd.

    broker Odpowiedz
    • My mamy taki sam numer klienta do mobilnej i internetowej, bo to nie jest login.
      Ma 10 cyfr i rozni sie tylko poczatkowymi dwoma zerami na poczatku, ktorych nie wpisuje sie jak loguje gdziekolwiek.

      Wojak
    • gość ma racje. instrukcja mówi – WPISZ NUMER Z UMOWY. na umowie jest numer z 00 na początku, a to nie przechodzi w peopay. jakiś debil to wymyślił.

      krabar
    • W takim razie, do czego służy login?

      broker
  • Czy jeśli założyłam konto bez karty ale w miesiącu wykonam jedną transakcję Blikiem to zalapie się w promocję?

    Dudek Odpowiedz
    • Wyrobienie karty nie jest wymagane. Alternatywnie można „wyrobić” aplikacje PeoPay i to nią dokonać płatności za zakupy, za pomocą BLIKa właśnie :)

      Michał
  • Ale klops.. Ten czas wolni leci . :D Myślałem że już mogę, a tu zamykałem konto jednak w listopadzie 2018 :P Dobrze że nie otworzyłem.

    luka89waw Odpowiedz
  • Po lekturze osób opisujących swoje doświadczenia z próby skorzystania z tej promocji, jak również moich własnych, sugeruję zmianę tytułu na „Rekordowo TRUDNE 200 zł…” Mi też się już odechciało, chociaż początkowo chciałem to potraktować jak wyzwanie. Jednak widzę, że przez ponad 20 lat ten bank właściwie w ogóle się nie zmienił. I to nie jest komplement. Jak wpłacę tam pieniądze, to też może w pewnym momencie przy próbie logowania na konto zobaczę komunikat, że wystąpił błąd techniczny i zapraszają do wizyty w oddziale, a tam też nie będą mieli pojęcia, że na moim koncie były jakiekolwiek środki…

    Cristiano11 Odpowiedz
  • Jeśli macie jakieś porady co mówić/zrobić w placówce, gdyby nie mogli znaleźć wniosku (wybranego od razu do podpisania w oddziale) – będę wdzięczny. Na dniach podejmę odważną próbę założenia konta;D

    Emej Odpowiedz
    • dziś po 1,5 godzinnej batalii/ procedowaniu sprawy od Annasza do Kajfasza łącznie z panem menadżerem sprzedaży/ udało mi się założyć// podpisać umowę zawartą przez sieć z podpisaniem w oddziale. miałem wcześniej info że w razie wystąpienia problemów powołać się na ichniejszy system PARTNER. mimo tego Pani która mnie obsługiwała stwierdziła że systemu nie zna, nie ma mojego wniosku i jak kukułcze jajo podesłała mnie dalej. tam już u Pana menadżera: telefony na infolinię, ponowna próba przejścia 4 kroku we wniosku (pomimo tego że zrobiłem to sam w domu) —- 4 krok = wybranie placówki do finalizacji umowy) i bingo. udało się ;-). później już tylko z górki: następny specjalista i wysyłanie esemesa 3 razy z pinem (za 3 razem się udało), podpisanie umowy, sterta papierów.
      konto już aktywne, pin do 1 logowania ważny 48 godzin. wniosek wysłałem 1 sierpnia w pierwszym dniu promocji, stwierdziłem że parę dni wystarczy by system ”zmielił” mój wniosek ;-)

      jak dla mnie ten bank to relikt: kolejki by wybrać pieniądze z kasy, kolejki by załatwić cokolwiek, słabe rozpoznanie tematu promocji banku, drukarki igłowe ;-), jedno stanowisko drukowania umów czy hit: system DOS :-).
      cóż, we wrześniu znowu wizyta: cel: założenie konta oszczędnościowego.
      dla wszystkich mających zamiar założyć konto: dużej dozy cierpliwości życzę ;-)

      Michał1986
    • i jeszcze jeden numer: przy logowaniu do banku ze strony banku, podczas wpisywania loginu NALEŻY opuścić dwie pierwsze cyfry: w moim przypadku 00 a później wpisać 8 cyfr.
      taka to dziwna procedura w tym banku. inaczej nie możliwości zalogowania się do konta.

      Michał1986
    • Ja wziąłem ze sobą laptop i komórkę. Zadzwoniłem na infolinię i oddałem telefon pracownikowi. Dogadali się. Przez ramię widziałem, że kobieta w polu pesel usilnie wpisywała mój nr telefonu ale w końcu sobie poradziła.
      :-)

      dario
    • W oddziale pokazałem niedokończony wniosek w PeoPey. Standardowo Pani nie widziała wniosku w systemie, nie pomogło powołanie się na system Partner. Skonsultowana koleżanka opryskliwie szeptała, ze w oddziale się nie da dokończyć wniosku internetowego. BEZ POMOCY INFOLINII Pani znalazła mój WNIOSEK INTERNETOWY w innej aplikacji i ten został dokończony.
      PS. Wspomniałem o zasileniu KO wyższa kwotą i trafiłem na miłą i nieustępliwą Panią której zależało aby załatwić sprawę pomyślnie. Nakierowałem Panią jak to powinno być załatwione (dzięki Live Smarter). Po aktywacji i zalogowaniu się do systemu i sprawdzeniu na miejscu że wszystko jest ok, poprosiłem jeszcze o zmianę z autoryzacji SMS na autoryzację mobilną. Czas wizyty 45min a pracownica podziękowała mi za cierpliwość, bo poprzedniego klienta odesłała z kwitkiem. Czyli da się, tylko zależy to od woli i chęci pracownika banku i stworzeniu miłej atmosfery :)

      Czytelnik
    • Może się i da, ale czy to powinno tak wyglądać? 90% osób będzie zakładało to konto bez wiedzy z LS czy innego blogu w dobrej wierze, że będzie w promocji, a potem się dowie za te parę miesięcy, że bank go „wysiuadał”, bo konsultanci nie widzieli wniosku internetowego w systemie, a sami nie wiedząc o promocji, założą mu konto na podstawie nowego wniosku…bez komentarza

      Kate
  • Jak myślicie, czy możliwe jest takie rozwiązanie?
    Zakładam konto w ramach powyższych 200zł ale bez konta oszczędnościowego.
    W drugim kroku zakładam drugie konto poza promocją – Premium, i do niego podpinam oszczędnościowe, z progiem 100.000 na 3%.

    dario Odpowiedz
    • Wg mnie możesz tak zrobić bo promocja na 200 zł i promocja na 3% to oddzielne promocje, a więc możesz założyć Przekorzystne w promocji z 200 zł a potem np. za 2 m-ce Premium z KO Premium. W poprzedniej promocji Przekorzystne założyłam w styczniu, a KO dopiero w kwietniu

      Kate
    • Kiszka. Konto premium kosztuje 50zł miesięcznie a zwolnienie z opłaty jest przy aktywach rzędu 200.000zł.
      Nie opłaca się.

      dario
    • Dlatego się nazywa Premium :-)

      Kate
  • Czy można sprawdzić ten link do promocji, ponieważ z Livesmarter jest link do promocji banku na 200 zł, a tam z kolei przy zakładaniu konta jest opis dotyczący wcześniejszej promocji w kwocie 100 zł, która została zakończona 30.04.2019. Czy mój wniosek o założenie konta w promocji za 200 zł złożony w sierpniu będzie zatem premiowany kwotą 100 zł czy 200 zł?

    MM Odpowiedz
    • Nie do końca rozumiem… na stronie promocji jest jak byk informacja o premii 200 zł, czyli 100 zł za spełnienie warunku pierwszy raz + kolejne 100 zł za spełnienie warunku w kolejnych miesiącach. Nie ma innej promocji, jeśli założysz konto i spełnisz warunki zgodnie z opisem to wpadnie 2×100 = 200 zł.

      Michał
    • Podczas wyboru rachunku jak rozwiniesz Więcej to jest info jak uzyskać 100 zł, a nie 200 i info o konieczności założenia konta do 30.04.2019. Tak jak by regulamin przepisali z poprzedniej promocji…

      xemi
    • Mi się udało przejść cały proces ale identyfikacja biometryczna jest niedostępna…
      Czeka mnie wizyta w banku. Pewno dopiero w piątek:/

      xemi
  • po opisach czytelników widać, że jest takie zamieszanie z tym, aby wniosek finalnie przeszedł, że nie wiem, czy się w to pchać… niby kusi te 200zł, ale tyle zachodu.
    A jeśli w połowie wniosek gdzieś utknie w bazie i ani nie wezmę udziału w promocji, ani nie będę mogła wziąć udziału w przyszłej promocji, bo już mnie odnajdą częściowo w bazie? …

    villemo09 Odpowiedz
  • Informacyjnie: dzisiaj od 20:00 do 5:00 nastąpi przerwa w dostępnie do bazy. W tych godzinach trzeba wybierać oddział (lub poczekać na powrót biometrii).

    Michał Odpowiedz
  • no ale podobno przez oddział nie można złożyć wniosku:
    Par. 2, pkt b)
    w Okresie przystąpienia do Promocji złoży wniosek o otwarcie oraz otworzy rachunek Konto Przekorzystne wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay poprzez Podstronę internetową Banku lub aplikację PeoPay
    to jak to w końcu jest??

    villemo09 Odpowiedz
    • Michał potwierdził, inni użytkownicy też potwierdzają, że jeśli w oddziale zostanie otworzone konto jako kontynuacja wniosku złożonego online to promocja obowiązuje. Trzeba tylko mieć pewność, że wniosek jest kontynuacją, a nie, że pracownik rozpoczął p;rocedurę od nowa. Wyżej w komentarzach jest to opisane.

      Anita
    • Dokładnie. Kontynuacja wniosku internetowego to klucz (generalnie tak jest we wszystkich promocjach, które nie są dostępne w oddziale).

      Michał
  • aha, ale podobno jest duży problem z odnalezieniem tego wniosku w systemie przez pracownika banku w oddale, tak?

    villemo09 Odpowiedz
    • Tak, chociaż jest to wykonalne, sama będę próbować dziś albo jutro, to dam znać.

      Anita
  • ok, czekam w takim razie na informacje jak Ci poszło ;)
    może do tego czasu już się ogarną z obsługą tego

    villemo09 Odpowiedz
  • Dostałem właśnie informacje z banku, że potwierdzają wspominane przez was problemy i proszą o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont. Jest szansa, że jutro będzie poprawione.

    Michał Odpowiedz
    • W sensie poprawione będzie podpisywanie w placówce czy może biometria będzie lepiej działać?

      Emej
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy