Do 200 zł za założenie Moto Konta Toyota Banku w najnowszej Money Manii

Zakończona

Ruszyła 17 edycja Money Manii. Tym razem, w zamian za założenie Moto Konta w Toyota Banku, zyskać możemy łącznie 200 zł premii.

200 zł za Moto Konto Toyota Banku

Gwarantowane 150 zł premii

Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która nie jest obecnym klientem Toyota Banku oraz w okresie od 1.03.2018 do 4.03.2019 nie zamknęła Moto Konta (dawniej Konto Jedyne). Osoby, które zamknęły konto przed tą datą mogą oczywiście skorzystać z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że w terminie od 4 do 31.03.2019 zarejestrujemy (lub zalogujemy) się na stronie moneymania.pl i złożymy wniosek o Moto Konto za pomocą wygenerowanego dla nas linku. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług banku (za pomocą telefonu oraz środków komunikacji elektronicznej). Oprócz tego wymagane będzie wyrażenie zgody na przekazywanie organizatorowi danych objętych tajemnicą bankową w celu przeprowadzenia promocji – chodzi o to, aby Toyota Bank mógł poinformować Money o spełnieniu przez nas warunków.

Co dalej? Po podpisaniu umowy o konto (za pomocą kuriera) konieczne będzie pobranie aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” i zaakceptowanie wymaganych przez aplikację zgód. Tam też musimy dołączyć do promocji banku „Tankuj Korzyści”, o której pisałem kilka miesięcy temu. Dzięki tej ofercie będziemy mogli zyskać nawet 10% zwrotu za transakcje na stacjach paliw! Zgodnie z regulaminem Moneymanii powinniśmy również zarejestrować posiadany (używany) samochód poprzez zeskanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego.

Ostatnia wymagana przez promocję czynność to założenie co najmniej jednej Lokaty Sprint 180 dni (z oprocentowaniem 2,4%) na kwotę min. 5000 zł oraz utrzymanie jej przez minimum 90 dni. Oczywiście rekomenduję niezrywanie jej aż do końca, bo wtedy tracimy naliczone już odsetki.

Wszystkie powyższe czynności powinniśmy wykonać do 23.04.2019. Jeśli tak się stanie, to do 24.08 zostaniemy poinformowani mailowo o przyznaniu premii w wysokości 150 zł. Będziemy mieć wtedy czas do 10.09 na uzupełnienie swoich danych do jej odbioru w serwisie Moneymaniia. Wypłata premii nastąpi do 30.09.

50 zł premii za aktywność

Co ciekawe w promocji przewidziana jest jeszcze jedna premia – za aktywność. Jej wysokość to 50 zł i aby ją zdobyć konieczne jest spełnienie wszystkich powyższych warunków oraz dodatkowo aktywne korzystanie z promocji Tankuj Korzyści.

Co to oznacza? Zgodnie z regulaminem powinniśmy zgarnąć jakikolwiek zwrot za transakcje na stacjach paliw za co najmniej jeden z miesięcy od maja do lipca 2019. Tu jeszcze raz przypominam, że o promocji pisałem dokładnie w tym prześwietleniu. Zachęcam do zapoznania się z opisem.

Ile kosztuje Moto Konto?

Aby nie płacić ani grosza za prowadzenie Moto Konta konieczne jest spełnienie jednego z trzech warunków:

  • utrzymanie średniomiesięcznego salda na koncie w wysokości min. 1000 zł lub
  • utrzymanie średniomiesięcznego salda na lokatach w wysokości min. 2500 zł lub
  • spłacanie rat funansowania Toyota Bank / Toyota Leasing

Warto jednak dodać, że w praktyce bank pobiera opłatę 2,49 zł na początku miesiąca, a po kilku dniach ją zwraca.

Posiadanie karty debetowej jest bezpłatne, a pierwsze trzy wypłaty z bankomatów są darmowe (kolejne 4,5 zł).

Nie przegap!

Komentarze

  • logowanie do tego wspanialego systemu to jest jakis koszmar…

    koles Odpowiedz
  • Wciąż nie dostałam karty do konta. A pin doszedł szybko. Minęły już 3* tygodnie. Czy Wy dostaliscie karty ?

    Joanna Odpowiedz
    • Ja dostałem jednocześnie pin i kartę, po ok. tygodniu od założenia konta. Dzwoniłaś na infolinię?

      Jarecki14
    • Do mnie dziś doszła karta wysłana 28.03 (!). Zdążyłam już ją zastrzec i zamówić nową, która doszła tydzień temu.

      asi
  • Mam pytanie: czy mieliście może kiedykolwiek połączenia telefoniczne z numeru +48 22 711 43 94 powiązane z Toyota Banku? Ktoś wydzwania do nas z tego numery mimo cofnętych zgód marketingowych. Bank informauje, że numer nie należy do niego, a z tego co pamiętam do mnie równiez dzwonili z tego numeru w celu promocji aplikacji mobilnej i promocji powiązanej z tankowaniem.

    pytanie Odpowiedz
    • Do mnie dzwonili w tej właśnie sprawie, co ciekawe po zamknięciu konta i cofnięciu zgód

      Aleksy
  • Witam, mam pytanie. Mam lokate na 5000 a mimo to pobrano mi oplate za konto 2,49. Czy tak pownni byc czy mam skladac reklamacje?

    joanna Odpowiedz
    • Toyota pobiera 2,49 zł, a później zwraca. Z tego co kojarzę koło 10. dnia miesiąca.

      Michał
  • hmm pobrali 1 maja… a jest 29 maja i nie zwrocili hmm

    joanna Odpowiedz
  • Ahaaa. Oby;)

    Joanna Odpowiedz
  • eee pobrali mi opłatę za konto za nowy miesiąc a nie zwrocili za stary. Tak ma być? do kiedy mają zwrocic za stary miesiac?

    joanna Odpowiedz
  • aha 10 mowisz? no ok, czekam

    joanna Odpowiedz
  • Mi też pobrali i nie zwrócili, a jak spełniłem warunek 1000 zł średnio na zwykłym rachunku to wtedy zwrot był

    Michał Odpowiedz
  • Takie pytanie: czy: „jakikolwiek zwrot za transakcje na stacjach paliw” znaczy, że może być to inny zakup niż paliwo? żeby doliczyli kwotę 50 zł bonusa?

    mike@miki Odpowiedz
  • hej
    dzis wpadl mi mail z moneymanii w zwiazku z premia – nalezy podac nr konta w toyota bank itp. Jako ciekawostka – przynajmniej u mnie – po zalogowaniu nie widze ekranu zwiazanego z toyota bank, a po poszukiwaniu w sekcji ” moje dane” jest tylko miejsce na podanie nr konta w mBanku….
    chyba im sie cos w systemie pomieszalo…
    tez tak macie?

    michal1607 Odpowiedz
  • A ja nic nie mam i nie wiem dlaczego. Jak to sprawdzić ?

    Joanna Odpowiedz
    • jak sie zalogujesz na moneymanii to tez to mozesz sprawdzic…
      wstepnie napisalem do nich zapytanie o co chodzi ( mbank to chyba edycja 19, a toyota to 17)…

      michal1607
  • Chyba im się promocje pomyliły, bo nawet w historii wniosków jest niby Toyota. Opis pod spodem dotyczy jednak mbanku. Czekam zatem na rozwój wydarzeń.

    Ciekawski Odpowiedz
  • U mnie to samo. Po zalogowaniu króluje mBank. Nie było opcji kontaktu, więc napisałam Reklamację z prośbą, żeby mi wyjaśnili czy mam wpisać w okienko z podpisem „konto w mBank”.

    ola Odpowiedz
  • Mam dokładnie taki sam problem jak wy, więc musi to być błąd systemu. Ktoś może kontaktował się z organizatorem co zrobić w takiej sytuacji? Na reklamacje coś odpowiadają? Człowiek spełnia warunki promocji trzyma konto przez tyle czasu i jeszcze na koniec nie chcą wypłacić kasy ;/

    McKwacz Odpowiedz
    • nie ma co panikować do 24 sierpnia mieli tylko maile wysyłać a dane można uzupełniać do 10 września do tego czasu zapewne się sprawa wyjaśni

      zenek64
  • Kiedy zalogujecie się do MoneyManii i wejdziecie w „Moje dane” to faktycznie widać okienko do wpisania nr konta z mBanku, ale niżej macie info o Poprzednich Edycjach. Kliknijcie w „Money Mania – Edycja XVII” i będzie miejsce na wpisanie nr konta Toyota Banku. Ja mam inny problem. Wpisuję nr konta, zapisuję, wchodzę ponownie i wszystko jest ok. Jednak kiedy się wyloguję o podany wcześniej nr konta znika. I tak za każdym razem….

    Lord Klops Odpowiedz
  • Hmmm faktycznie :)

    Joanna Odpowiedz
    • W 18 edycji (Alior) jak wpisywałam miesiąc temu nr konta też tak miałam ale podobno jest OK. Numer się prawidłowo zapisał w systemie – taką dostałam informację na zapytanie. Teraz natomiast jakimś cudem go widzę po zalogowaniu.

      Lidia
  • A dostaliscie już info od MoneyMani aby wpisać nr konta???

    M. Odpowiedz
  • Ja również wpisuję nr konta i po przelogowaniu jest tam ciągle puste pole.
    W 18 moneymani – Alior taki problem nie występuje.

    Adam33 Odpowiedz
  • Złożyłem reklamację i już poprawione – widoczne miejsce do uzupełnienia danych.
    Musicie wejść w Moje dane i na dole (pod edycją z mBankiem) widoczne są pola do uzupełnienia.

    Robert1_2_3 Odpowiedz
  • Po reklamacji (z informacją, że nr konta znika po wylogowaniu) i podaniu nr MotoKonta sami dodali go w odpowiednie miejsce. Jest widoczny, screen z reklamacji zrobiony, czekam na przelew.

    Lord Klops Odpowiedz
  • Mam pytanie do osób które dostały maila, ponieważ ja się nie doczekałem.
    Jaki macie status wniosku na koncie w moneymani? Bo u mnie jest ‚wysłany’.

    paskur Odpowiedz
  • Też mam taką sytuację.
    Czy po zalogowaniu do Moneymanii powinien mi się wyświetlić jakiś komunikat o przyznaniu premii, czy tylko ten wpis w historii wniosków ze statusem – wysłany ?

    endrju Odpowiedz
  • Ja emaila nawet nie dostałem,dziwna sprawa.

    bolek Odpowiedz
  • Ja też nie. A status na money manii wysłane. Do kiedy ma przyjść to 100 zł ?

    Joanna Odpowiedz
  • Też nie dostałem maila.

    Kajko Odpowiedz
  • Czy ktoś podobnie do mnie: spełnił warunki promocji a maila o przyznaniu nagrody brak?
    Wiecie na jaki adres składać reklamację?

    Majkel Odpowiedz
    • mail nie jest wymagany zaloguj się na stronie moneymanii i dodaj nr konta jak opisałem poniżej

      zenek64
  • Po zalogowaniu na stronę moneymanii należy rozwinąć menu po prawej str wybrać z niego moje dane następnie pod informacjami o mbanku znajduje się rozwijalne menu „poprzednie edycje” gdzie odnajdujemy edycję XVII i tam uzupełniamy nr konta w toyota banku (pole jest poprawnie nazwane) – mam nadzieję że pomogłem

    zenek64 Odpowiedz
  • Sprawdźcie wpisany numer konta – CUDOWNIE ZNIKA!!!!

    Robert1_2_3 Odpowiedz
  • U mnie nic nie znika ;)

    Joanna Odpowiedz
  • A czy można już zamknąć założona wcześniej lokatę ?

    Joanna Odpowiedz
  • Nic nie znika z moneymanii, jak wpiszesz w odpowiednia edycja z toyota :)
    Wreszcie ten wynalazek w postaci tokenu idzie do szuflady ale pokonac te pierwsze logowanie to tez nie było łatwo… Jak wam nie chce isc to koniecznie inna przegladarka!
    teraz to wreszcie bank z w miare normalnym systemem transakcyjnym i logowaniem…

    koles Odpowiedz
  • Od 2 dni próbuje zalogować się do banku i mam problem. Czy ktoś z was tez tak ma?

    agnese2a Odpowiedz
    • sprobuj tym nowym sposobem z mobilna autoryzacja. Jak pokonasz pierwsze logowanie z ta ich aplikacja to pozniej juz jest normalnie jak w innych bankach. Ja z tokenem tez nie dalem rady bo mi ciagle zglaszal blad autoryzacji wiec przerzucilem sie na ten nowy sposob i poszlo a nawet jest teraz o niebo lepiej…

      koles
  • Jakas masakra z tym logowaniem

    agnese2a Odpowiedz
    • jesli probujesz nowym sposobem i haslo sms nie wchodzi to zmien przegladarke.

      koles
    • Nie mogę w ogóle na stronę logowania wejść… Bandyci… Dzisiaj mi się lokata skończyła i nie mogę swoich pieniędzy odzyskać…

      Don Quijote de la Mancha
    • Uff, udało mi się w innej przeglądarce i w trybie prywatnym na wszelki wypadek (może wystarczyłoby czyszczenie ciastek w tamtej), ale działa bardzo wolno…

      Don Quijote de la Mancha
    • niestety… ale wazne ze dziala.
      a jak zrobisz logowanie nowym sposobem poczujesz duza ulge ;) bo poprzedni to byla jakas totalna porazka…

      koles
    • prawdziwa ulga byłaby wtedy jakby zamiast 2 protez aplikacji zrobili jedną porządną z tokenem i normalnym dostępem do konta lokat jak w innych bankach jest …. to chyba jedyny bank poza pocztowym który własnej aplikacji mobilnej nie ma ….

      zenek64
  • A ja nadal nie mogę, zrobiłam nową metodą, i po uwietrzytelnieniu kręci i kręci i zaraz mnie sz…. trafi!!! Żeby do własnego konta nie można było się dostać

    agnese2a Odpowiedz
    • wez zupelnie swieza przegladarke albo ja kompletnie wyczysc i wejdz w tryb prywatny. Moze to pomoze.

      koles
  • działa po staremu z tokenem na chrome w trybie incognito

    kruczi Odpowiedz
  • A jak wchodzi się w tryb prywatny, bo nie wiem

    agnese2a Odpowiedz
  • Zadzwoniłam na infolinie, kazali mi wyczyścić historię, skasowac ciasteczka, sprawdzić wersję firefox , teraz weszłam przez tryb prywatny i dalej NIC.
    Na infolinii dzis maja jakiś mały skład, bo czeka się i czeka
    a mnie trafia sz…… bo nie mam dostepu do konta i moich pieniędzy

    agnese2a Odpowiedz
  • Czekam tylko jak dadzą 200 zł i konto do zamknięcia, a te nowe logowanie jeszcze gorsze niż z tym tokenem.

    McKwacz Odpowiedz
  • Da się jeszcze zalogować na konto po staremu? Z tym tokenem? Jak to trzeba zrobić? Bo na razie nie mam możliwości tych apek instalować itp….

    TomekW Odpowiedz
    • wez to olej i rob po nowemu. ja nie dalem rady z tokenem…. pokazywalo mi ciagle jakis bląd ! no masakra jakas! i jak mi sie udalo z apka, to jakbym wstapil do raju :)

      koles
    • przewiń 9 postów w górę

      kruczi
  • Mam do Was pytanie – aby uniknąć opłaty za konto i jednocześnie moc korzystać ze zwrotu za paliwo nalezy utrzymać średnio miesięczne saldo na koncie w wysokości 1000 zł więc czy można przelać na te konto 30K zł i tego samego dnia je odlac? Czy jednak muszą one przelezec cała noc?

    McKwacz Odpowiedz
  • Ja i mąż nie dostaliśmy – mimo spełnienia warunków – powiadomienia na maila (spam oczywiście tez spawdzony). W moneymanii po zalogowaniu też nie ma informacji. Ktoś w ogóle dostał do 24.08.2019 powiadomienie o przyznaniu premii?

    Li Odpowiedz
    • tak, na dwa konta – mail z moneymanii

      asi
    • Jeśli nie było maila, to nie czekac na maila wchodzić do moneymani i uzupełnić konto toyoty w odpowiednim miejscu.
      Ja maila otrzymałem.

      Koles
    • Mi odpisano że otrzymanie emaila (który niby został do mnie wysłany bo sprawdzili ale nie otrzymałem go) NIE JEST warunkiem otrzymania premii. To tylko przypomnienie o tym że należy uzupełnić numer konta aby otrzymać nagrodę.
      Poprostu uzupełnić dane i czekać spokojnie na wypłatę premii nie denerwować się bo widocznie jakiś chochlik jest że emaile nie dochodzą a niby wysłane. Czekać na premię.
      Oficjalna odpowiedz:
      Znajdzie Pan tam zarówno ważne daty jak i informacje co należy zrobić, alby otrzymać premię, gdzie szukać maila a także to, że nie jest on w żaden sposób połączony z wypłatą premii. Mail jest jedynie przypomnieniem o konieczności uzupełnienia numeru konta w aplikacji i możliwe, że wylądował w skrzynce SPAM, bo został do Pana wysłany 16 sierpnia. Z tego co widzę, numer konta został już uzupełniony, więc teraz pozostaje Panu zaczekać na wypłatę premii (150 zł)

      bolek
    • Dziękuję. Już uzupełniliśmy numery.

      Li
  • W końcu zabrałem się do zainstalowania tej aplikacji do uwierzytelniania.
    Na razie po wykonaniu tych wszystkich rebusów na ekranie kręci się kółko. Jak gówno w przeręblu.
    Takie mnożenie zabezpieczeń jest debilne i nie podnosi komfortu użytkowania.
    Gdybyż moje lokaty kończyły się dzisiaj czy jutro…
    Ale kończą się, suki, po 25 września i bez smartfona i dziwacznej aplikacji nawet nie będę się mógł rozstać z tym cholernym bankiem. Nie mówiąc o tym że obiecanej premii też nie widać.

    Bufon Odpowiedz
    • 2 godziny stukania w te p. pudełka. Mozolna praca.
      Czy oni w tym banku myślą, że jestem jakąś debilną panienką napieprzającą z łatwością non-stop SMS- y? Młodzieńców też to dotyczy. Żeby nie było.
      Wreszcie się zalogowałem. Ciekawe jak teraz będzie wyglądało zamykanie konta.
      Jeśli wcześniej usunę przewidziane do logowania urządzenie to jak potwierdzę dyspozycję rozstania? A jak już zamknę i nie usunę urządzenia to będę z bankiem związany aż do końca ery technologicznej głupoty?

      Bufon
    • „Wreszcie się zalogowałem”
      — szacun.

      Ja poległem na jednym z pierwszych kroków (gdy po ściągnięciu i zainstalowaniu apki i zatelefonowaniu do banku okazało się, że potrzebny jest jakiś #*@#*$ telekod). Wypowiedzenie poszło.

      Ale ja miałem tego farta, że moja lokata właśnie się skończyła. 😎

      Don Quijote de la Mancha
    • wypowiedzenie telefonicznie
      czy jest możliwość przez serwis internetowy ?

      jo
    • Chyba nie, ja spreparowałem dokument w jpg z zeskanowanym podpisem. Kiedyś tak zamykałem tam kartę kredytową i poszło bez problemu, więc może z ror też sie uda…

      Don Quijote de la Mancha
    • Aha, a te jpg wysłałem normalnie mejlem, na adres kontakt@toyotabank.pl

      Don Quijote de la Mancha
  • jak ktos dostanie premie to napiszcie

    Jarek Odpowiedz
  • Działa wam aplikacja do autoryzacji? Nie wiem czy to wina aktualizacji iosa czy aktualizacji wczorajsze apki ale wyłącza się od razu po uruchomieniu

    paskur Odpowiedz
    • Nie. Wczoraj zaktualizowałam i się wykoleiła. Kręci się w kółko. Szlag mnie trafia z tym bankiem.

      ola
    • Aż sama spróbowałam. Nie mogłam się zalogować, kazało mi zaaktualizować aplikację. Po aktualizacji działa ok (Android). Premii brak.

      asi
    • na iOS po aktualizacji aplikacji wywala na starcie i nie ma dostępu do pieniędzy – za to się pręgierz należy

      zenek64
  • Mi też nie dziala po aktualizacji i nie ma dostępu do swoich pieniędzy :( zalamka

    joanna Odpowiedz
  • Przypomnieliście mi o tym durnym logowaniu. Zadzwoniłam na infolinię i od nowa przeszłam etapy instalacji, rejestracji itp. Udało mi się zalogować. Premii brak. Ktoś dostał? Po 20 minutach zabawy na infolinii już mi się nie chce nawet reklamacji pisać…

    ola Odpowiedz
    • na reklamacje jeszcze jest czas gdyz premie mogą wyplacic do 30.09.

      koles
    • Ajjj, rzeczywiście. Przepraszam. Nie wiem czemu, uwidziało mi się, że do 20.09. Infolinia, jak zwykle,mózg mi wyprała i już nawet artykułu sobie nie odświeżyłam. To się pospieszyłam z ta naprawą apki… do 30 pewnie znów przestanie działać:)

      ola
    • Moja sytuacja jest podobna. Wynika to z prostego faktu, że powiązane urządzenia można usunąć tylko po zalogowaniu. Jeśli aplikacja nie umożliwia logowania pozostaje tylko kontakt z konsultantem, który usunie powiązane urządzenie i umożliwi ponowną rejestrację.
      Jak na mój sklerotyczny umysł bardziej tego nie dało się schrzanić.
      Nie wiem co musiałby zaoferować mi bank abym nie zamknął konta zaraz po otrzymaniu premii. Ale to nie tak prędko. Najpierw minie 30.09. Później trzeba będzie wysyłać reklamacje. W międzyczasie aby się zalogować ze trzy razy trzeba będzie przejść przez proces ponownej rejestracji, nadawania haseł i PIN-ów.

      Bufon
    • czyli masakra czy z tokenem czy z apka :(

      koles
    • Ten token to błogosławieństwo było – już żałuję każdego prześmiewczego słowa pod jego adresem. Breloczku wróć!

      ola
    • Z tokenem po dołożeniu SMS spełniliby dyrektywy. Ale szkoda im było kasy na obsługę zwiększonego ruchu i dlatego zatrudnili jakiegoś niedorozwoja do wyprodukowania okaleczonej aplikacji. Trudno. Chytry dwa razy traci.
      Ale chęć ograniczenia ruchu SMS widać w innych bankach. Teraz sobie wymyślili, żeby komputer z którego się logujesz rejestrować jako zaufane urządzenie :)
      Ja nie mam bunkra aby zamykać to zaufane urządzenie i drugiego w którym miałbym przechowywać notatki i hasła, które bez przerwy każą zmieniać więc zapamiętać nie sposób. Ten kretyn lub grupa kretynów wymyślających nowe sposoby zabezpieczeń nawet nie zdają sobie sprawy na jakie niebezpieczeństwo narażają użytkowników bankowości internetowych.

      Bufon
    • co do aplikacji zgoda – jak już wywalili kasę by stworzyć mobilną autoryzację wystarczyłoby wywalić trochę więcej i zapewnić obsługę rachunków z poziomu aplikacji mobilnej (jak w innych normalnych bankach) – wtedy część ludzi w ogóle nie logowała by się do WWW bo wszystkie przelewy czy zakładanie lokat zrobiliby ze smartfona. Co do PSD2 dobrze że wprowadzają to zaufane urządzenie bo kur**ca bierze jak co logowanie do banku muszę jeszcze hasła z SMSów przepisywać – przed tym 14 września tego nie było i też pieniądze były bezpieczne bo login i hasło jest wymagane czy urządzenie zapamiętane czy nie.

      zenek64
  • Jest kasiora!
    Ja jeszcze nie zamykam, cała rodzina tankuje i wpada 50zł co miesiąc

    paskur Odpowiedz
    • Faktycznie są 2 stówy :) Ja czekam, jak za parę dni kończy się lokata i zamykam, bo tankuję niewiele.

      sebeksk
    • Potwierdzam, wpadło 150 zł i czas pożegnać się z tym badziewiem. Ktoś tu pisał że można zamknąć wysyłając wypowiedzenie mailem. Czy to potwierdzone tzn czy udało się zamknąć w ten sposób? Wysyłamy poczta wewnętrzną czy na maila?

      Rask
    • Na mejla kontakt@toyotabank.pl wysłałem im „skan” wypowiedzenia z odręcznym podpisem, najwyraźniej zadziałało, bo odpisali:

      Dziękuję za wiadomość. Uprzejmie informuję, że Pana dyspozycja wypowiedzenia rachunku w Toyota Bank Polska została zarejestrowana i przekazana do realizacji. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni.
      Bank dodatkowo po okresie wypowiedzenia ma 14 dni na rozliczenie Pana rachunku.

      Don Quijote de la Mancha
    • Po jakim czasie dostałeś taką odpowiedź ?
      Ja wysłałem wypowiedzenie w taki sam sposób 24 września i na razie jest cisza.

      mbo
    • Po tygodniu.

      Don Quijote de la Mancha
    • A to w takim razie od którego momentu liczą 30 dni na zamknięcie konta?

      McKwacz
    • Nie wiem. 😐

      Don Quijote de la Mancha
    • Już wiem.
      Dostałem właśnie sms:

      Toyota Bank potwierdza zakonczenie zgloszenia nr 57X5X1. W razie pytan prosimy o kontakt w godz. 8.00-20.00 pod numerem 48224885550.

      30 dni minęło od wysłania tego mejla potwierdzającego zarejestrowanie wypowiedzenia.

      Don Quijote de la Mancha
    • A dzisiaj otrzymałem „Zestawienie obciążeń dla umowy: RRJ\1XXXXX1 za dzień 2019-10-14” z załączonym PDF, a w nim „Wypłata środków|po likwidacji rachunku” na kwotę „-2,08” (jeszcze do Aliora nie doszło). Czyli chyba opłatę za konto zwracają proporcjonalnie (bo na ror trzymałem tylko pojawiające się i znikające 2,49 zł).

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja dzisiaj wysłałam wypowiedzenie i już po kilku godzinach dostałam smsa z potwierdzeniem przyjęcia i rejestracji zgłoszenia (a właściwie 3 takie same ale każdy z innym nr zgłoszenia).

      asi
  • Wpadla kasiora :)

    joanna Odpowiedz
  • Premia wpadła, nie muszę reklamować.
    Ale zgodnie z przewidywaniami znowu nie sposób się zalogować. Kółka w telefonie i komputerze kręcą się jak szalone. Nie będę po raz kolejny zawracał dupy konsultantom i tracił następnej godziny na usuwanie i dodawanie telefonu. Skorzystam ze ścieżki wytyczonej przez Dona i wyślę wypowiedzenie mailem. Niech resztę z tych 150 zł przeleją mi przy zamykaniu konta do jakiegoś normalnego, mniej rozwiniętego technologicznie banku.

    Bufon Odpowiedz
    • @Bufon, mam to samo:) 2 dni temu reaktywowałam aplikację poprzez infolinię i jej życie skończyło się na tym jedynym, rejestracyjnym logowaniu. Dziś znów tańczy kółka, saldo sprawdziłam na infolinii telefonicznej i wypłaciłam pieniądze z bankomatu. Czekam na koniec lokaty i pa pa Toyota – też spróbuję sposobem Dona.

      ola
    • wypłaty darmowe?

      bolek
    • a już wiem pierwsze trzy darmowe:)

      bolek
    • Pelen obaw zalogowalem sie na konto… I o dziwo, udalo się bez zadnego problemu!
      Nawet udalo mi sie wytransferowac premie, rowniez bez zadnego problemu :)
      Byłem przygotowany na ciezka walke z infolinią, a tu taka miła niespodzianka!

      koles
    • Też mi się udało zalogować i przetransferować premię. Ale co to za bank, jeśli klient jest w pełni szczęścia, tylko dlatego że udało mu się zrobić dwie rzeczy które powinny być banalnie łatwe i bezproblemowe.

      Brzydok
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy