Od rana bombardujecie nas mailami o nowej promocji Eurobanku, która pojawiła się na grouponie. Do zgarnięcia jest 200 zł w czterech transach: za sam fakt założenia konta oraz bycie aktywnym klientem. Jakie są dokładnie warunki promocji?
50 zł za założenie konta
Promocja przeznaczona jest dla osób, które w okresie 12 miesięcy przed przystąpieniem do promocji nie były posiadaczem, współposiadaczem lub pełnomocnikiem konta w Eurobanku ani nie były stroną umowy o bankowość elektroniczną. Innymi słowy jeśli nie mieliśmy nic wspólnego z bankiem przez ostatni rok, to ta promocja jest dla nas ;)
Aby skorzystać z oferty „Konto z bonusem na groupon.pl” konieczne jest zakupienie oferty na stronie groupon (za 5 zł) do dnia 28.07, a następnie do dnia 2.08.2015 wypełnienie wniosku o konto podając w nim unikalny kod kupionego kuponu.
Za kolejne czynności banku już nam zapłaci. Pierwsze 50 zł (Bonus na Start) otrzymamy za zawarcie umowy o konto do dnia 16.08 oraz pobranie i aktywowanie aplikacji mobilnej banku do dnia 31.08. Musimy się również choć raz zalogować w ten sposób (mobilnie). Bonus w wysokości 50 zł zostanie przekazany do dnia 15.09.
150 zł za aktywne korzystanie z rachunku
Kolejny z bonusów dotyczy naszej aktywności na nowo-założonym koncie: Bonus dla Aktywnych zgarniemy za zapewnienie (dowolnego) wpływu na konto o łącznej wartości min. 1500 zł oraz dokonanie transakcji bezgotówkowych kartą na kwotę min. 400 zł. Czynności te musimy wykonać w miesiącu następującym po miesiącu zawarcia umowy. Bank wypłaci nam 50 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu spełniania warunków.
Warunki Bonusu dla Aktywnych 2 oraz 3 są analogiczne do pierwszej wersji. Kolejne 2 x 50 zł zgarniemy za wpływ 1500 zł i wydanie 400 zł w drugim i trzecim miesiącu po podpisaniu umowy.
Uwaga: w przypadku niespełnienia warunków jednego z czterech bonusów tracimy prawo do zgarniania kolejnych.
Konto Active – ile kosztuje?
Na koniec warto dodać, że Konto Active kosztuje 9 zł miesięcznie, ale w łatwy sposób opłaty tej możemy uniknąć. Wystarczy, że wydamy kartą 400 zł lub na konto wpłynie 1500 zł – dokładnie tyle, ile wymaga od nas regulamin promocji z bonusem ;) Alternatywnie opłaty możemy się pozbyć utrzymując średnie saldo rachunku na poziomie 15000 zł (bądź posiadając kartę kredytową zadłużoną na 500 zł).
Jeśli chodzi o kartę debetową wydawaną do konta – ta również jest płatna (3,45 zł), ale wystarczy, że wydamy nią 200 zł miesięcznie aby pozbyć się opłaty. W zamian otrzymujemy możliwość korzystania ze wszystkich bankomatów w Polsce za darmo.
Cashback 5% za zakupy!
Być może część czytelników pamięta, że w Eurobanku dostępny jest „program Rodzina i Przyjaciele”. Wszystko wskazuje na to, że możemy z niego skorzystać podczas tej promocji. Jeśli spełnimy określone warunki oraz zapłacimy kartą za określone usługi (głównie turystyka i rekreacja), to bank odda nam 5% wydanych środków.
Więcej o ofercie pisaliśmy w artykule: 5% cashback w programie Rodzina i Przyjaciele od Eurobanku.
Komentarze
Za namową @Goofer 3 dni temu złożyłem wniosek o wypowiedzenie. Nikt nawet do mnie nie próbował dzwonić.
• WybrzezeKosciSloniowej@ deloe mam podobną sytuację, nie mogłem odebrać i dostęp nadal jest. Ale wczoraj konsultantka mnie poinformowała, że wniosek o zamknięcie poprawnie wpłynął i leci 28 dni wypowiedzenia.
• Clioponieważ jest dostęp przez net u zony poszła „profilaktyczna” reklamacja!
• paolo@paolo a to, że jest dostęp przez net to czemuś szkodzi ? konto się nie zamknie po 28 dniach ?
• ClioA mnie za to niespodziewanie wpadła wczoraj stówka z programu poleceń. Kompletnie o tym zapomniałem. Dzięki LS :-)
• JazzCzy po zastrzeżeniu karty w następnym miesiącu jest obierana opłata za kartę i czy trzeba w końcu robić pierwszego dnia miesiąca przelew na 1500zł. jeżeli drugiego grudnia chciałbym zamknąć konto.
• vadimOpłata za KONTO jest pobierana jeśli w POPRZEDNIM miesiącu nie spełniłeś warunku wpływu 1500. Zatem wypowiadając w listopadzie, a w listopadzie wpływ miałeś, to w grudniu nie zapłacisz.
• abbaJeśli zamierzasz zamknąć, to jeszcze w listopadzie zastrzeż KARTĘ, by w grudniu na nią nie płacić.
@WybrzezeKosciSloniowej, może mają tyle wniosków że nie są w stanie obdzwonić? :)))
• GooferProponuje cierpliwie czekać. Wydaje mi się że 28dni wypowiedzenia leci od momentu złożenia wniosku, więc nawet jak nie zadzwonią to konto powinno się zamknąć.
Też mam taką nadzieję, trwa kolejny dzień roboczy, a oni mają mnie gdzieś, tak samo jak już wcześniej z podwyższeniem limitów, też mnie olali i nie dzwonili.
• WybrzezeKosciSloniowej>>>Wydaje mi się że 28dni wypowiedzenia leci od momentu złożenia wniosku
• BogdanDokładnie.
Ale ktoś przecież może zmienić zdanie i dlatego dzwonią, na numer podany do kontaktu we wniosku o zamknięcie rachunku.
Proszę o potwierdzenie DOŚWIADCZONEGO Użytkownika :-) czy w sytuacji, gdy ma się zastrzeżoną kartę to:
1.) wypłacany jest „bonus dla aktywnych” 50zł?
2.) wydawana jest automatycznie następna karta czy mogę zastrzec, że nie chcę? (aktualną zgubiłam;)
3.) wydanie nowej karty (po paru miesiącach od zastrzeżenia) będzie płatne?
Ślicznie dziękuję :-)
• Basia@Basia Mam wynotowaną cudzą wypowiedz na forum o rozmowie z konsultantem, która stanowi odpowiedzi na twoje dwa pierwsze pytania: „Do wypłaty bonusu nie ma konieczności posiadania aktywnej karty (oczywiście jeśli wcześniej spełniło się warunki). Bank nie pobiera opłaty za zastrzeżoną kartę i również nie wysyła nowej w miejsce zastrzeżonej.”
• abbadziękuję, mam podobne notatki :-) nie chcę płacić za karty, dlatego potrzebuję takie info, a trzecie moje pytanie – bo około lutego będzie płatność za wycieczkę, czyli 5% moneyback- innym również polecam przemyśleć zostawienie sobie samego konta i ewentualne wznowienie karty w razie potrzeby podobnej do mojej :-)
• BasiaWięcej nie zadzwonili. Za to wysłali maila: „Uprzejmie informujemy, że Twój wniosek o wypowiedzenie umowy konta KO\XXXXXXX oraz o bankowość elektroniczną BE\XXXXXXX został zaakceptowany.
• deloeKonto zostanie zamknięte w dniu 22.12.2015 r. Informujemy, że w okresie wypowiedzenia obsługa konta jest możliwa jedynie w placówce bankowej.”
re Clio # (sorki, że tak późno odpowiadam): z tego co wiem to wypowiedzenie rach jeśli nie zostaje inny wiąże się z wyłączeniem bankowości elektronicznej więc jeśli masz dostęp do bankowości elektronicznej to wygląda, że jeszcze nie przerobili Twojego wniosku o zamknięcie. Wczoraj po raz kolejny dzwonili do żony (tym razem mogla odebrać i potwierdzić swoją dyspozycję elektronicznego zamknięcia konta) i dowiedziała się, że MUSZĄ tel potwierdzić taką dyspozycję zanim przekażą ją finalnie do działu który zamyka konta (zakładam, że chodzi w tej rozmowie o to aby jednak zatrzymać klienta bo żona tez dostała ofertę konto+karta przez rok za free). Oczywiście odmówiła a dziś przeszedł mail że dyspozycja zostanie wykonana 22 grudnia i odcięli dostęp do bankowości internetowej.
Reasumując: dla mnie fakt finalnego przyjęcia przez EUroBank dyspozycji zamknięcia konta złożonej przez internet jest:
• paolo1. rozmowa z działem utrzymania klienta
2. mail potwierdzający dalsze procesowanie zamknięcia konta z podaną datą kiedy konto zostanie zamknięte
3. odcięcie od razu po mailu z pkt 2 dostępu do bankowości elektronicznej i mobilnej
Do mnie dzwonił przez trzy dni, nie odbieralem aż w końcu dzisiaj przysłali maila że potwierdzajæ zamknięcie konta, zatem rozmowa nie jest potrzeba do zamknięcia konta
• simrishamBasia# nie daj ciała jak ja, zwrot w miesiącu w którym wykonasz płatność w ramach programu rodzinka to tylko 60PLN przeczytaj regulamin, ja się na tym przejechałem,
• santecha czy jeśli teraz zamknę kartę(1.12) to pobiorą mi opłatę w styczniu?
• kuubczan@kuubczan Jeśli dziś/jutro zamkniesz, to 28-dniowy okres wypowiedzenia skończy się jeszcze w grudniu, więc w styczniu konta już nie będziesz mieć.
• abba…i moim zdaniem, jeśli jesteś pewny/pewna, że konta nie chcesz mieć, to przecież wcale nie musisz odbierać telefonów z banku. Okres wypowiedzenia będzie biegł od chwili złożenia wypowiedzenia, a jeśli bank będzie ponawiał próby kontaktu, to jest to tylko jego sprawa.
• abba@abba, tylko że narazie chce tylko zamknąć karte, bo czekam na ostatnią wypłatę 50(do końca grudnia) a za kartę nie chce już płacić…
• kuubczan@kuubczan. Jeśli dziś a więc już w grudniu zamkniesz kartę nie spełniwszy warunku karty, to za grudzień zapłacisz. Inaczej jest z opłatą za konto: nie zapłacisz tej opłaty jeśli w POPRZEDNIM miesiącu spełnisz warunki opłaty za konto. Czyli by uniknąć opłat: a) w grudniu spełnij warunki konta i karty, b) zamknij kartę jeszcze w grudniu, c) wypowiedz konto tak, by okres wypowiedzenia skończył się przed końcem stycznia.
• abba@abba, zapytałem na czacie eurobanku i otrzymałem informacje że opłata za kartę za grudzień nie zostanie pobrana(w styczniu).
• kuubczan@kuubczan Albo: a) spełnij warunki karty i zamknij ją w grudniu, b) wypowiedz konto dziś/jutro. Stracisz dostęp do rachunku, ale wraz z końcem grudnia na rachunek wpłynie twoja premia 50 a następnie konto zostanie zamknięte i saldo przelane na twoje konto w innym banku. I wszystko skończy się jeszcze w 2015. :-)
• abba@abba, nie bardzo, bo:
• kuubczan17. Uczestnik traci prawo do wypłaty Bonusu, jeżeli przed jego wypłatą wypowie umowę Konta.
kuubczan, już dziś pobrali Ci opłatę za kartę, którą oddadzą Ci jak spełnisz warunek 400zł.
• GooferInaczej mówiąc w grudniu robisz 400zł kartą i jak tylko dostaniesz zwrot opłaty zastrzegasz kartę. Dodatkowo 1500zł na konto i jak tylko otrzymasz bonus składasz wniosek o zamknięcie konta. Koniec.
Ja nadal walczę z eurobankiem. Po trzech reklamacjach dotyczących nieprzyznanie premii – stwierdzono, że wreszcie chyba mi ją przyznają. Muszę tylko wypełnić wniosek przystąpienia do promocji – bo jak to pięknie ujęli nie zarejestrowałem się na landing page’u banku. Teraz mam biec do banku i on znów uruchomi swoją chorą procedurę sprawdzenia czy teraz mi się należy.
• calkaTyle, że już walczę z nimi trzy miesiące, a problemu tak naprawdę nie potrafili namierzyć – bo w rzeczywistości cały burdel spowodowany jest tym, że kiedyś miałem u nich konto, a nie ich bzdurnymi tłumaczeniami. Mimo wszystko bank zawsze musi być czysty – za cholerę nie chcą się przyznać do błędu.
2 reklamacje z mojej strony zaowocowały tym, że dział utrzymania klienta mnie olał i w końcu dostałem potwierdzenie mailowe, że zamkną konto w wigilię Wigilii ;). Dzięki @Goofer
• WybrzezeKosciSlonioweja ja dzis zamykam konto… dla pewnosci jeszcze zrobilem dzis przelew 1500 zl i tak o konca roku bedzie juz zamkniete bo rozumiem czas liczony jest od momentu wypelnienia wniosku online? a nie kiedy zadzwonia :)) zreszta mam nadzieje ze nie beda mnie nudzic telefonami a jak zadzownia to zapytam od kiedy jest liczone 30 dni :) bo ja jeszcze w 2015 roku chce sie ich pozbyc :P swoja droga zamykalem wczoraj konto w Deutsche Banku i WBK w tych dwoch bankach spedzilem moze w sumie 10 minut takze wszystko sprawnie i malo tego nawet nie bylo pytania o powod i zadnych propozycji zatrzymania mnie tylko Pani w WBK powiedziala ze to juz jej dzisiaj trzecia osoba z tym „wnioskiem” ;)
• MaRiO28 dni liczą od dnia wniosku.
• WybrzezeKosciSloniowejwczoraj zlozylem wnoisek o zamkniecie konta. Dzis dzeonili do mnie z banku z propozycja utrzymania konta i darmowego prowadzenia rachunku przez rok.
• MatiPytalem czy zostanie pobrana oplata za konto za msc grudzien. Pani odpowiedziala ze nie. Rozmowa nagrywana wiec baj baj eurobank ;)
@Robert Miałem dzisiaj dokładnie to samo w millenium! Tzn dzisiaj przyszedł przelew zwracający kwotę na koncie. Zostawiłem 10,00zł a przyszło 2,01zł. Pomyślałem, że to 2x opłata za kartę ale było by 8zł. Więc to jeden z dwóch przelewów o których pisałeś. Wg mnie zaliczyli to jako
„Przelew krajowy w PLN:
– w placówce Banku Millennium 7,99”
Paranoja.
• Gość AdiCzy ktoś zostawił sobie konto po złożeniu wypowiedzenia w ramach oferty że jego prowadzenie ma być za darmo przez rok?
• pepe83Tak zostawione na samej rodzinie i przyjaciele można dodatkowo zarobić.
• bolekPotwierdzam. A czemu pytasz?
• abbaa macie jakiś prosty patent na zarabianie w tym programie Rodzina i Przyjaciele?
• yasiooJa na kino wydaję raptem paredziesiąt złotych w miesiącu i mam zniżkę przy płatności mBankiem…
Pytam dlatego że w rozmowie telefonicznej mówili mi że nie będzie opłaty zarówno za konto i za kartę, a liście który od nich dostałem jest napisane że zwalniają mnie z opłaty za konto, natomiast opłata za kartę jest zgodna z toip. Nie wiem czy to jest jakieś niefajne zagranie z ich strony. A Wy co macie napisane?
• pepe83@yasioo takie rzeczy tylko na forum (licho nie śpi), może ktoś Ci tam podpowie…
• erdehehe to Cie zrobili w bambuko ;) dobrze ze z dniem 28.12 przestaje byc ich klientem..
• MaRiOWpłynęła ostatnia premia. Pora się pożegnać.
• JazzJest! milo z ich strony ze zdazyli przed swietamI :)
• kolesNadal mam aktywne konto,chociaz wczoraj 28dni regulaminowo minęło.
• sepeJa 26.11.2015 wysłałem wniosek ze swojego konta o jego zamknięcie. Otrzymałem potwierdzenie zamknięcia a dzisiaj po telefonie do BOK Eurobanku potwierdzono zablokowanie netu i telefonu ale prawidłowe i całkowite zamknięcie konta będzie po wizycie w oddziale banku (do tego czasu bank będzie naliczał opłaty za konto).
• nix333nix333, jakaś bzdura z tym naliczaniem opłat. Ja właśnie otrzymałem zwrot 1zł którą zostawiłem na koncie. Więc oprócz maila potwierdzającego mam również przelew od nich zatytułowany „Wypłata środków po likwidacji rachunku.” Dziękuję dobranoc. Mogą sobie naliczać.
• Gooferjeszcze kilka dni temu miałem opcję zamknij konto. Dziś najpierw zastrzegłem kartę, potem wchodzę w szczegóły konta i nie ma tam opcji zamknij rachunek…
• LenioJakieś zmiany zaszły w bankowości internetowej? wizyta w placówce…? ;/
#lenio dzisiaj sprawdzałem konto i u mnie opcja Zamknij konto jest i czeka na użycie :p
• kuubczan#kuubczan, czyżby zastrzeżenie karty miało by wpływ na brak tej opcji…?
• Lenioja kartę zastrzegłem na początku grudnia i wtedy nie sprawdzałem czy mam opcje zamknięcia. ale na dzień dzisiejszy mam taką możliwość :p
• kuubczan#kuubczan, dzięki za info. Po świetach sprawdzę jeszcze raz
• Lenio>>> nie ma tam opcji zamknij rachunek…
• BogdanPojawi się zaksięgowaniu tej operacji na rachunku, na którą jest blokada.