251 zł w gotówce za założenie darmowego Konta Otwartego na Ciebie od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła kolejna promocja BNP Paribas przygotowana dla nowych klientów. W zamian za założenie Konta Otwartego na Ciebie zgarniemy 251 zł premii. Co istotne – premię zyskamy za założenie bezpłatnego rachunku, a jej wypłata nastąpi jeszcze w tym roku – i to w gotówce :)

251 zł premii w gotówce za założenie konta osobistego w BNP Paribas

Skorzystaj z kontem

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy. To dobra wiadomość – okres karencji jest (ponownie) bardzo krótki.

Pamiętajmy jedynie, że do klientów BNP Paribas wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank – banku, który został przejęty w ubiegłym roku. Na szczęście posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 30.09.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z dowolną kartą debetową i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 7.10.2019. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Dodam, że od niedawna umowę podpisujemy SMSem, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy jedynie nadać kod PIN do karty.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 3000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć, bo ostatnie promocje BNP Paribas są tak dobre, że kończą się przed czasem!

251 zł w gotówce

Co dalej? Zasady promocji są całkiem proste. Pierwszą nagrodę w wysokości 100 zł otrzymamy za sam fakt podpisania umowy o konto oraz za wykonanie min. 2 przelewów środków z konta za pomocą bankowości elektronicznej – internetowej lub mobilnej. Chodzi po prostu o dokonanie dwóch „zwykłych” przelewów typu Elixir. Wystarczy więc zlecić przelanie środków na swoje konto w innym banku i… tyle.

Na spełnienie powyższych warunków mamy czas do końca października.

Drugą nagrodę, czyli 151 zł w gotówce, otrzymamy za spełnienie kolejnych dwóch warunków – zarówno w listopadzie, jak i grudniu. Bank wymaga od nas wykonania transakcji kartą na kwotę min. 300 zł oraz zapewnienie wpływów na sumarycznie min. 1000 zł – w każdym z powyższych miesięcy.

Warto tu dodać, że regulamin definiuje transakcje kartą jako realne płatności za towary lub usługi w sklepach i internecie. Nie mogą to być transakcje wykonane za pośrednictwem systemów podmiotów trzecich, takich jak BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media itd. Bank zaznacza również, że nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonany w miejscach ułatwiających obroty kartą, czyli z kodem MCC terminala równym 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Jeśli nie wiesz o co chodzi z kodami MCC, to polecam sprawdzić stronę jakimcc.pl. Generalnie każda „normalna” transakcja (jak zakup paliwa, bułek w piekarni czy zakupów w markecie) jest jak najbardziej OK :)

Jeśli natomiast chodzi o drugi warunek, to bank weźmie pod uwagę sumę wszelkich wpływów na konto osobiste oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima). Jak więc najprościej spełnić warunek wpływów? Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)

I to tyle! Organizator promocji poinformuje nas o spełnieniu warunków promocji (do zyskania pierwszej nagrody) do 21.11, o ile ciągle będziemy posiadaczem konta osobistego i karty debetowej. Będziemy mieć wtedy czas do 25.11 na uzupełnienie swoich danych do odbioru premii – instrukcję znajdziemy w mailu. Przelew 100 zł trafi do nas do 30.11.2019.

Informacje o drugiej nagrodzie (151 zł) otrzymamy w podobny sposób – do 20.01.2020. Wtedy już nie będziemy musieli (ponownie) podawać danych do jej odbioru – po prostu czekamy na przelew do 31.01.2020.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Na koniec dodam, że zamiast karty „Otwartej na Dzisiaj” mamy do wyboru również płatne karty: „Otwartą na Świat” lub „Otwartą na eŚwiat”. Więcej o nich pisałem w kwietniowym omówieniu oferty banku – jeśli komuś bardziej pasują, to oczywiście jak najbardziej można je zamówić.

Nie przegap!

Komentarze

  • Szefie, jakiś abstrakcyjny podtytuł :) 350 zł do Biedronki? To chyba nie tu :)

    Tomaszsz Odpowiedz
    • Niestety mam ostatnio pewne problemy z WordPressem, który nie do końca zapisuje stan wpisu który chcę, żeby zapisał – i później publikuje coś nieco innego… W każdym razie przepraszam i poprawiam :)

      Michał
  • Czyli jak kilka lat temu przed przejęciem Raiffeisen przez BNP miałem w Raiffeisen konto to też mnie wyklucza z promocji?

    tomromtom Odpowiedz
    • karencja wynosi 9 miesięcy więć jeśli zamknąłeś skutecznie przed 4 grudnia 2018 to już dziś możesz zakładać konto

      zenek64
    • niestety konto choć nieużywane to w Raiffaisen wciąż mam więc z promocji nici…

      tomromtom
    • Zamknąć jak najszybciej. Można również w placówkach Paribas. Co ciekawe wystarczy zamknąć rachunki, nie ma tu czegoś takiego jak umowa ramowa.

      aircrash
  • Jeśli przelew potwierdzający zamknięcie konta dostałem 10 stycznia 2019 to 11 września już mogę składać wniosek i konto i brać udział w promocji skoro karencja wynosi 9 miesięcy?

    D.amian Odpowiedz
    • 11 października

      zenek64
    • Wszystko zależy kiedy było realne zamknięcie konta. Najlepiej by było znaleźć wypowiedzenie i doliczyć 30 dni. Ew. zadzwonić na infolinię i zweryfikować – powinni wiedzieć.

      Michał
    • Powiem więcej, w wypowiedzeniu jest określona dokładna zamknięcia rachunku.

      abc
  • Zamknąłem konto w oddziale. Mozliwość logowania się zniknie po 30 dniach?

    Gregg Odpowiedz
  • Dobrze liczę ?
    wniosek o zamkniecie konta -złożyłem 26.11.2018 – 30 dni – termin zamkniecia wyznaczony przez bank – 24.12.12018

    Czyli dopiero po 24.09.2019 będę mógł otworzyć konto z tej promocji ?

    Daral Odpowiedz
    • Na to wygląda, choć osobiście dodałbym z 2 dni zapasu – na wszelki wypadek.

      Michał
    • U mnie zamknięcie jest 29XII 2018, czyli teoretycznie ostatniego dnia promocji można zakładać
      Jednak odpuszczę i poczekam na inną edycję, bo tak na styk to może być konieczność przepychanki z bankiem

      Czero
    • Ludzie pisali tutaj wczesniej, że próbują naginać okres karencji…jestem ciekaw czy sprawdzi się ten manewr ;)

      abc
  • Witam, czy umowa o limit odnawialny wyklucza z promocji?

    jakubpisula1@vp.pl Odpowiedz
  • Cześć, czy ma ktoś doświadczenie z zastrzeganiem karty debetowej z powodu zgubienia na infolinii? Czy w takim przypadku z automatu wydają nowa kartę?

    Robi Odpowiedz
  • Moje konto zamknęło się z datą 16.01.2019. Rozumiem, że przystąpić do promocji mógłbym dopiero 16 października?

    Michał Odpowiedz
  • Jest w regulaminie mowa o byłych klientach Reiffeisen Polbank?

    Dark Odpowiedz
  • @Admin

    Jest rozjazd w opisie promocji i regulaminie. Chyba, że po zmienili. Lecz patrząc na promocj, raczej mało to prawdopodobne. Jak można wyplacić kasę w grudniu, skoro w grudniu spełnia się jeszcze warunki, to samo z październikiem.

    Każdy Uczestnik Promocji, który spełni opisane w Regulaminie warunki do otrzymania nagrody, o której mowa w § 3 (dalej „Laureat”) zostanie poinformowany przez Organizatora o przyznaniu każdej nagrody za pomocą wiadomości przesłanej na adres e-mail podany przez niego w Formularzu rejestracyjnym. a) wiadomość o przyznaniu Pierwszej nagrody zostanie przesłana do Laureatów nie później niż do dnia 21 listopada 2019 r. b) wiadomość o przyznaniu Drugiej nagrody zostanie przesłana do Laureatów nie później niż do dnia 20 stycznia 2020 r. 2. Nagrody zostaną przekazane Laureatom do końca ostatniego dnia miesiąca, w którym otrzymają informację o przyznaniu danej nagrody, tj. pierwsza nagroda zostanie przekazana do dnia 30 listopada 2019 r., a druga nagroda do dnia 31 stycznia 2020 r. 3. W celu odbioru Pierwszej nagrody: a) każdy Laureat wraz z informacją o zdobyciu nagrody, otrzyma od Organizatora z adresu e-mail skorzystajzkontem@bnpparibasplus.pl na podany podczas rejestracji w Formularzu rejestracyjnym adres e-mail wiadomość z linkiem oraz unikalnym kodem, które posłużą do zalogowania się na bezpiecznej stronie Organizatora, której dotyczy link; b) każdy Laureat do dnia 25 listopada 2019 r., zaloguje się na stronie wskazanej w wiadomości od Organizatora za pomocą swojego adresu e-mail, podanego w Formularzu rejestracyjnym oraz przesłanych uprzednio przez Organizatora linku i unikalnego kodu oraz przekaże numer Konta Osobistego, na który zostanie wypłacona nagroda.

    Wyjadacz_Okazji Odpowiedz
  • Czyli umowe mozemy podpisac smsem? Odbior karty przywiezionej przez kuriera musi byc osobiscie czy Inna osoba tez moze odebrac karte?

    Joanna Odpowiedz
  • Adminie jesteś pewien braku możliwości skorzystania z oferty w przypadku bycia klientem Raiffaisen? Konsultanci Paribas mówią że nie ma takiego warunku. Nawet nie ma takiej możliwości fizycznie, ponieważ bazy klientów nie są połączone i system nie ma jak sprawdzić baz Raiffaisen. Mógłbyś to szybko sprawdzić?

    aircrash Odpowiedz
  • Ktos pomoze prosze? jak mam sie zalogowac pierwszy raz do bankowosci elektronicznej? Dostalem umowe i karte ale jak wpisuje swoj login w systemie planet to mam odpowiedz Login error

    Tajwan Odpowiedz
    • trzeba wygenerować SMS-a – z kartą dostałeś instrukcje, jak to zrobić

      Kate
    • czyli najpierw musze aktywowac karte debetowa wysyslajac smsa i dopiero potem moge sie pierwszy raz zalogowac?

      Tajwan
    • Nie, musisz wygenerować SMS-a tak jak jest napisane na kartce do której była przyklejona karta i też zdaje się aktywować kartę trzeba – też masz tam opisane jak – najlepiej zmieniając PIN w bankomacie.

      Kate
    • Tu chodzi o SMS-a do aktywacji E-BANKOWOŚCI, a nie karty

      Kate
    • Sorry namotałam…trzeba wygenerować PIN do karty i ją aktywować, najlepiej zmieniając PIN w bankomacie. A e-bankowości: jak wejdziesz na stronę logowania masz zakładkę Nowy użytkownik – poczytaj ją. Teraz chyba dobrze Ci napisałam.

      Kate
  • czyli najpierw musze aktywowac karte debetowa wysyslajac smsa i dopiero potem moge sie pierwszy raz zalogowac?

    Tajwan Odpowiedz
  • dziękuję za potwierdzenie

    Joanna Odpowiedz
  • Czy osoby biorące udział w poprzednich edycjach promocji są wykluczone? Konto zamknąłem 11.2018.

    jakubpisula1@vp.pl Odpowiedz
    • Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy.
      To jedyny warunek

      Kate
  • czyli zakupy na allegro czy innych stronach nie wliczają się do „ transakcji karta na min. 300zl”

    olszan83 Odpowiedz
  • ostatnio miałem promo w BGŻOptima. nie pamiętam co to było jednak konto (nie wiem jakie) zamknięte dopiero w lutym. chyba to była lokata promocyjna + 50zł (nie wiem na jakie konto to było wpłacane). czy to mnie wyklucza z promocji?

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Ten bank to syf potworny. Oto moje przejścia od ok. 2 tygodni.

    W systemie Planet nie widzę ani karty debetowej dodanej do konta, ani operacji nią wykonanych. Podobnie z przelewami na konto. Wszystkie te dane są widoczne w aplikacji mobilnej Gomobile. Istnieją zatem 2 równoległe, ale nie połączone(!) systemy informatyczne.

    W weekend wykonałem przelew z innego banku do BNP. Dzisiaj ok. godz. 10 dostałem w aplikacji GoMobile powiadomienie o wpływie środków na konto. Po 2,5h w systemie Planet dalej nie ma po nich śladu. Nie zgadza się nawet saldo(!) rachunku.

    O co tutaj chodzi? Jakim cudem w systemie informatycznym banku może panować taki burdel?

    Oskar Odpowiedz
    • Dzwonisz na infolinię i zgłaszasz problem do przekazania do razu do działu technicznego. Powinni to naprawić.

      Kate
  • Posiadam bankowosc internetowa gdyż mam karte kredytowa w tym banku i nie mogę założyć konta z tego linku. Dostałam informację że zostałam zapisana do promocji A wniosek został anulowany bo mam bankowość internetowa i mam wnioskować o nowe produktu z jej poziomu. To w jaki sposób mogę zalozyc konto w promocji ?

    Joanna Odpowiedz
  • jak sprawdzić czy założone konto bierze udział w promocji? czy powinna być jakaś informacja po zalogowaniu? potwierdzenie mailowe?

    Jo Odpowiedz
  • Do admina i osób korzystających z tej promocji – czy jest ona w ogóle dostępna, bo to co się dzieje z moim wnioskiem to jakiś Żart. 10 września mój wniosek o konto przeszedł pozytywną weryfikację. Miał przyjechać kurier z kartą i aby dopełnić formalności. Ponad 10 dni nie było odezwu, w końcu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że adres do wysyłki był inny niż korespondecnyjny, zmieniłem to i do teraz cisza…. Dzwonię dziś do banku i się dowiaduję, że wystąpił jakiś błąd techniczny i czekają na wydrukowanie karty… bardzo dziwne…. Pytam się ile to potrwa, to pani nie wiedziała, a na otwarcie rachunku w promocji jest przecież czas do 7 października. Na końcu pani nie miała w ogóle podglądu, czy adres do wysyłki został już prawidłowo zmieniony. Pierwszy raz spotykam się z taką amatorką! Czy ta promocja w ogóle zadziała, czy nastawiać się na rezygnacje z niej? W dodatku dziś telefon ze strony tej promocji w ogóle nie odpowiada.

    Paweł Odpowiedz
  • Zlozony wniosek o konto z kartą. Karta nie przyszla przez tydzien wiec tel na infolinię. Tam info ze karta nigdy do tego konta w tej promocji nie byla zamawiana. W umowie stoi jak byk ze jednak byla. Co lepsze otwarto nie nowe konto tylko reaktywowano stare zamknięte ponad rok temu (identyczny nr rach). Doradca nie zamówi za free karty bo do tego konta kiedys byla juz wydana karta wiec tylko platny duplikat. Inny doradca zamowil karte ktora przyszla poczta ale poniewaz pierwotna karta nie przyszla kurierem i kurier nie zweryfikowal tozsamosci to nie mozna sktywowac konta i karty. Cyrk. Infolinia nie wie co sie dzieje i bazuja NA MOICH DOMYSLACH!!!! zgloszenie techniczne wisi juz kilka dni bo sami nie wiedza co maja teraz zrobic. Zenada. Zakładam ze konto do promocji nie wskoczy i problem ze nie można go zamknąć bo fizycznie istnieje ale nie jest aktywne więc system zamknięcia nie przepusci.

    Drugie konto aktywowane poprawnie ale tez nie jest to nowe konto tylko reaktywacja dwukrotnie juz zamykanego rachunku gdzie widze historie operacji za poprzednie 3 lata i przy pierwszym wplywie pobrali 6zl prowizji za wyciag ktory ponoc wygenerowal sie ponad rom temu gdy konto bylo zamykanie. No jaja.

    Czy innym tez reaktywowano stare konta czy założono nowe?

    paolo Odpowiedz
    • O kurde, jakie kombo… Strach w takim „banku” pieniądze trzymać.

      pws
    • Dokładnie jest tak jak piszesz ja mam tez i nie tylko konto z tym samym nickiem, numerem rachunku itd.
      Poczekaj jeszcze ta cała historia z poprzednim kontem zniknie.
      Zadzwon i zapytaj czy konsultanty widzą Twoje poprzednie operacje robione wczesniej a jezeli tak to kiedy, bo moje juz znikneło z ich bazy.

      Wojak
  • Dla odświeżenia tematu: konto nadal nieaktywne i co gorsza nie da się go zamknąć bo oddział widzi je jako nieaktywne i nie może go aktywować a infolinia to już generalnie nic nie widzi i bezradnie rozkłada ręce odsylajac do oddziału ktory nic nie może. I perełka: podany w umowie login do gomobile należy do innego klienta! Cyrk

    paolo Odpowiedz
    • Jak widać mamy niedościgniony wzór profesjonalnego i nowoczesnego banku. Strach pomyśleć, co będzie po tych weekendowych zmianach systemu… Świetny bank, taki nie za bezpieczny :D

      pws
  • Ktos dostał juz maila do wniosku gdzie trzeba uzupełnić dane do przelewu? Niby mają czas do 21 listopada.
    Admin cos wiadomo juz?

    paolo Odpowiedz
  • wiadomości na razie brak.

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Przyszła informacja o nagrodzie :)

    Kububuv Odpowiedz
  • wiadomość przyszła. nagroda jest.

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • U mnie nic 😠😠😠 znowu BNP leci w kulki czy jak???

    paolo Odpowiedz
  • U mnie trochę dziwna sytuacja bo miałem u nich niedawno konto i okres karencji na pewno nie minął. To kolejny Bank gdzie ryzykuje i się udaje.

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • U mnie też żadnej wiadomości

    Micha Odpowiedz
  • U mnie nic nie ma. Gdzie wysyłać reklamacje? ;)

    Tlaa Odpowiedz
  • Czy można zgarnąć nagrodę nr 2 nie zgarniając nagrody nr 1 ?

    littleboy1989 Odpowiedz
  • Można się załapać na 151 PLN z drugiej puli, nie dostając 100 PLN z pierwszej puli ?

    littleboy1989 Odpowiedz
    • Nie. Bo aby złapać nagrodę nr 2 to musisz podać swoje dane przy odbieraniu nagrody nr 1. Jesli nie przyszedł mail to znaczy że nie zakwalifikowali Cie w ogole jako laureata i trzeba reklamować.

      Dane do reklamacjo sa na koncu regulaminu promocji.

      paolo
  • Dzięki. Dziwna sprawa wynikła. Dwa przelewy zlecone tego samego dnia, pod koniec października, ale drugi zaksięgowało dopiero 4 listopada…

    littleboy1989 Odpowiedz
  • Nagroda raczej przejdzie obok nosa. W regulaminie jest zapis, że przelewy muszą być wykonane w październiku, natomiast tutaj, na blogu, że do końca października. Przelewy zrobiłam we wrześniu. :( Szkoda. Mogło być łatwe 251 zł.

    Micha Odpowiedz
    • Dlatego ja zawsze dla pewności robię dwa miesiące. To nic nie kosztuje. Chwila klikania.

      PROSTOnaNIBY
    • No tak. Polegałam na wpisie na blogu, a wystarczyło przeczytać 2 strony regulaminu. No nic, trzeba czekać 10 miesięcy na kolejną promocję. :)

      Micha
    • no to teraz i ja wiem czemu nie zakwalifikowałem się do promocji!
      szkoda, 251zł poszło w piach bo „ktoś” źle promocję opisał :(

      paolo
    • Przecież na blogu nie ma pomyłki. Zarówno na blogu, jak i w Regulaminie pisze, że „przelewy mają być wykonane do końca października” a to oznacza, iż mogą być wykonane na początku, w środku bądź pod koniec października. Nigdzie nie pisze, ze mogą być wykonane np we wrześniu.

      Ego
    • zapis że „przelewy mają być wykonane do końca października” oznacza, że mają być wykonane w dowolnym czasie ale nie później niż do końca października.
      Zapis na blogu powinien być identyczny jak w regulaminie czyli, że MAJĄ BYĆ wykonane w październiku a nie DO KOŃCA października
      Zresztą nieważne – spiera się teraz to już i tak nic nie zmieni, parę osób obejdzie się smakiem i tyle.

      EOT

      paolo
  • Może ktoś pomoże bo do dzisiaj nie dostałem wiadomości aby potwierdzić dane do nagrody. A właśnie sprawdziłem że przelewy wykonywałem 1 Października, resztę warunków też spełniłem. W oddziale nic nie załatwiłem, a na infolinii podali mi numer do organizatora promocji, ale tam ciągle „wszyscy konsultanci są zajęci”. Po logowaniu na konto czat też nie działa. Co mogę zrobić aby zawalczyć o swoje?

    rafalvergil Odpowiedz
  • w regulaminie promocji jest paragraf REKLAMACJA. napisz i czekaj. ja pisałem kiedyś do mbanku i uznali mimo, że najpierw założyłem konto a później zarejestrowałem się w promocji. czyli założenie konta nie z linka promocji ;) Reklamacja pozytywna.

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Nagroda wpłynęła!

    Kububuv Odpowiedz
  • dostał ktoś już 151 zł? jakieś info @ w tej sprawie?

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • „Informacje o drugiej nagrodzie (151 zł) otrzymamy w podobny sposób – do 20.01.2020”

    – 20.01 mija dziś. Macie drugie maile?

    marcin78 Odpowiedz
  • Właśnie otrzymałem maila z informacją o nagrodzie.

    Paweł Odpowiedz
  • Jest e-mail o drugiej nagrodzie

    Aaa Odpowiedz
  • „Szanowni Państwo,

    Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu drugiej nagrody, gratulujemy!
    Nagroda, w wysokości 151 zł zostanie przekazana przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 31 stycznia 2020 r na numer konta podany przy okazji pierwszej Nagrody.”

    marcin78 Odpowiedz
  • Hmmm czemu jeszcze ja nie mam…

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • nadal nie mam wiadomości o przyznanej drugiej premii. reklamacja złożona. ktoś jest w podobnej sytuacji?

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy