HIT! Niesamowicie proste 300 zł za Konto Jakie Chcę w promocji Santander Bank Polska i eBroker

Zakończona

Ruszyła niesamowicie prosta promocja Konta Jakie Chcę organizowana przez Santander Bank Polska oraz pośrednika finansowego eBroker. W zamian za założenie rachunku, wykonanie kilku płatności i zapewnienie wpływu 1000 zł otrzymamy aż 300 zł premii! A do tego opcjonalne 150 zł za przelew wynagrodzenia, 80 zł w programie poleceń czy moneyback za płatności rachunków. Szykuje się HIT!

300 zł premii na start od Santander i eBroker

Konto Jakie Chcę z bonusem – III edycja

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska od 13.01.2019. Posiadanie innych produktów tego banku nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, akceptując przy tym regulamin promocji oraz wyrażając zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej w celu przeprowadzenia promocji – chodzi o to, aby Santander mógł poinformować organizatora (eBroker) o spełnieniu przez nas warunków promocji. A jakie one są?

Po pierwsze – po rejestracji konieczne będzie złożenie wniosku o Konto Jakie Chcę za pomocą wygenerowanego dla nas linku. To bardzo ważne – wnioski pochodzące z innych miejsc w sieci (czy z oddziałów) nie będą brały udziału w promocji. Pamiętajmy również, aby podać takie same dane, co na stronie promocji (w tym adres e-mail).

Istotne też, aby zawnioskować od razu o kartę debetową do konta oraz wyrazić cztery zgody na:

  • kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,
  • kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowych,
  • kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
  • na elektroniczne kanały kontaktu (EKK).

Wniosek o konto powinniśmy złożyć najpóźniej 29.02.2020, natomiast samą umowę z bankiem zawrzeć do 15.03.2020. Pamiętajmy, że we wniosku musimy podać ten sam adres email, co podczas rejestracji na stronie promocji.

Niesamowicie proste zasady

Co dalej? Pierwszą część bonusu, czyli 200 zł premii, otrzymamy za wykonanie 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w sklepach lub internecie. Warunek ten powinniśmy spełnić dwukrotnie – w ciągu dwóch następujących po sobie miesięcy. Do wyboru mamy więc styczeń i luty, luty i marzec lub marzec i kwiecień. Razem musimy więc wykonać 10 transakcji.

Drugą część bonusu, czyli 100 zł premii, zgarniemy zapewnienie wpływów na łącznie 1000 zł nie później, niż 30.04.2020.

I to tyle! Organizator promocji powiadomi nas mailowo do 15.05.2020 o spełnieniu warunków promocji. Będziemy mieć wtedy 7 dni na uzupełnienie danych do odbioru premii pieniężnej w wysokości 200 lub 300 zł. Przelew otrzymamy do 31.05.2020.

80 zł za założenie konta z polecenia

300 zł na start to jednak nie wszystko. W trakcie wnioskowania o konto będziemy mogli podać kod polecający (w momencie wyboru karty) i… zgarnąć kolejne 80 zł za zostanie klientem banku. Tu jednak warunki nowego klienta są nieco inne: bank nagrodzi jedynie tych nowych klientów, którzy nie posiadali żadnego konta dla klientów prywatnych w złotych polskich w Santander Bank Polska od 1.11.2018 (przy czym nie wliczamy tu ew. rachunków oszczędnościowych – te nie wykluczają). Musimy też wyrazić zgodę na przekazanie informacji objętej tajemnicą bankową osobie polecanej, ale w bardzo małym zakresie – chodzi tu jedynie o poinformowanie polecającego, że należy mu się nagroda.

Aktualizacja (1.02): Od początku lutego bank płaci 50 zł w ramach programu poleceń. Szczegóły w prześwietleniu oferty.

Najważniejsze jednak, abyśmy podali w odpowiednim miejscu kod polecający uzyskany od obecnego klienta banku – w trakcie wnioskowania o konto. Jeśli nie macie kodu swojego znajomego (który uprzednio zapisał się do programu poleceń), to będzie mi bardzo miło, jeśli użyjecie naszego, sprawdzonego kodu: 1007533095.

Kod polecający Santander Bank Polska

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 80 zł jako osoba polecana (nowy klient)? Po pierwsze – zalogować się co najmniej raz do aplikacji mobilnej albo bankowości internetowej Santander. Po drugie – wykonać płatności kartą lub BLIKiem na min. 300 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.

80 zł za polecenie zgarniemy do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Obecna edycja programu poleceń trwa do 31.01.2020 i więcej o niej pisałem w tym artykule.

Opcjonalnie: 150 zł za wpływ wynagrodzenia (TYLKO do 31.01)

Kolejna premia wymaga już od nas nieco więcej, bo wypłacana jest po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto. Oczywiście nie trzeba z niej korzystać, ale jeśli tylko chcemy i możemy – to warto. Tu okres karencji, który definiuje nowego klienta, jest również nieco inny: bank pozwala na udział w promocji tym klientom, którzy nie posiadali żadnego konta osobistego w Santander Bank Polska w złotych polskich od 1.11.2018. Pozostałe warunki pokrywają się z promocją eBrokera.

Aktualizacja (1.02): Promocja z premią za wpływy wynagrodzenia nie jest już dostępna dla nowych klientów.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że po zawarciu umowy złożymy dyspozycję przekazywania wynagrodzenia przez infolinię lub bankowość internetową Santander. Istotne, aby zrobić to najpóźniej w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta.

Ostatnim krokiem jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto. Co bank rozumie pod pojęciem wynagrodzenie? Zgodnie z regulaminem chodzi o:

Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.

Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia.

Bank zapłaci nam 50 zł za zapewnienie wpływu wynagrodzenia w danym miesiącu kalendarzowym, ale nie więcej, niż łącznie 150 zł. Miesiącem, w którym musi wpłynąć pierwsze wynagrodzenie, jest miesiąc następujący po miesiącu złożenia dyspozycji. Wypłata nagrody nastąpi do końca maja.

Moneyback od płatności rachunków

Ostatnią premią, którą możemy zgarnąć jako posiadacze Konta Jakie Chcę, jest moneyback w wysokości 1% od płatności rachunków za gaz, prąd i usługi telekomunikacyjne. Wystarczy więc opłacać faktury tego typu przelewem z Konta Jakie Chcę, a bank doda nam nieco od siebie. Niewiele, ale zawsze to coś – zwłaszcza, że ta oferta jest niejako wbudowana w rachunek i, miejmy nadzieję, będzie dostępna jeszcze przez długi czas ;)

2,5% na Lokacie Mobilnej

Na koniec przypomnę, że klienci Santander Banku mogą skorzystać z promocyjnej oferty Lokaty Mobilnej. Możemy ją założyć tylko raz – za pomocą aplikacji mobilnej. Kwota minimalna to 1000 zł, a maksymalna – 20000 zł. Lokata trwa 4 miesiące, a jej oprocentowanie wynosi 2,5%. Jeśli natomiast zsumujemy odsetki z premią na start, to efektywnie otrzymamy jakieś 8,04% w skali roku – i to dla kwoty maksymalnej lokaty! :)

Konto Jakie Chcę – opłaty

Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezpłatne – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł. Co więcej – posiadacze tego rachunku mogą całkowicie za darmo korzystać z przelewów natychmiastowych. Bez limitu!

Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty. A że i tak je będziemy wykonywać, aby zgarnąć premię za wynagrodzenie, to wybór wydaje się w miarę oczywisty :)

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

Nie przegap!

Komentarze

  • Hitem byłaby możliwość wymiany kodów Santander ;)

    pytanie Odpowiedz
  • Jak forma zawarcia umowy? Tylko kurier, czy jest możliwość sfinalizować wniosek w placówce?

    Przemysław Odpowiedz
  • Jeśli eBroker nadal będzie sobie lecieć w kulki jak przy ostatniej promocji, to nie wróżę sukcesu (ludzie będą te konta likwidować). Razem ze mną dwaj moi znajomi do dzisiaj nie dostali info o nagrodzie, pomimo spełnienia warunków. Od niedzieli/poniedziałku kompletna cisza wobec reklamacji.

    Pako Odpowiedz
  • Co z klientami danego BZW BK? Czy mogą wziąć udział?

    Mateusz Odpowiedz
  • Witam, potwierdzenie zamknięcia konta dostałem 31.12.2018r a Żona 02.01.2019?
    Czy możemy przystąpić do promocji?

    aviator Odpowiedz
    • „Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska od 13.01.2019. Posiadanie innych produktów tego banku nie wyklucza z promocji”

      fireman
    • fireman, zapomniałeś dopisać, że 31.12.2018 i 02.01.2019 było przed 13.01.2019, bo może nadal być problem ze zrozumieniem.

      hasz
    • Czyli w tym banku konto zamykają natychmiastowo, bez okresu wypowiedzenia?

      Don Quijote de la Mancha
    • Za czasów BZ WBK zamykali od ręki.

      nyat
  • Polecający i polecony otrzymują po 80zł ?
    Macie jakieś doświadczenie jeśli chodzi o „wynagrodzenie”? Musi to być ze swojego zakładu pracy ?

    IreneuszN Odpowiedz
  • Czy do wniosku trzeba dołączyć skan dowodu?

    Lidia Odpowiedz
  • Witam. Mam pytanie, czy jest jakaś możliwość dowiedzieć się kiedy dokładnie zamknąłem konto? Niestety zgubiłem moje notatki na ten temat i nie wiem czy może już skorzystać z promocji czy jeszcze nie.
    Pozdrawiam

    PAWEŁ Odpowiedz
  • Kurcze – we wniosku o konto trzabylo zaznaczyć zgody w tym: kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
    kontakt telefoniczny w celu marketingowym
    Nie zaznaczyłem tej o kontakcie telefonicznym ! Co teraz ??

    IreneuszN Odpowiedz
    • do 30.04.2020 r. wyrazić poniższe zgody na rzecz Banku i utrzymać je w mocy do końca trwania okresu Akcji:
      – na kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji,
      – na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
      – na kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
      – na elektroniczny kanał kontaktu (EKK);

      sakee5
    • Czyli co, wystarczy potem jak już będe miał konto i sie zaloguje i te zgody zaznacze ?

      IreneuszN
    • według regulaminu, tak.

      A jak będzie w praktyce to czas pokaże :)

      sakee5
    • Generalnie te zgody są sprawdzane zazwyczaj dopiero pod koniec promocji, kiedy bank generuje zestawienie kto spełnił warunki. Także nie powinno być problemów z zaznaczeniem ich później (natomiast we wpisie zawsze polecam zaznaczać od razu, żeby później nie zapomnieć)

      Michał
  • Czy 80 zł można zgarnąć posiadając konto firmowe? 300 zł rozumiem że tak ale nie jestem pewny czy 80 zł też. Dzięki.

    Darek Odpowiedz
    • „Tu jednak warunki nowego klienta są nieco inne: bank nagrodzi jedynie tych nowych klientów, którzy nie posiadali żadnego konta w złotych polskich w Santander Bank Polska (i dawnym BZWBK) od 1.11.2018.”

      fireman
    • OK, to doprecyzuję. W programie poleceń definicja Konta (które wyklucza) jest następująca:

      Konto – rachunek płatniczy w złotych polskich, prowadzony w Banku zgodnie z Regulaminem kont dla ludności Santander Bank Polska S.A. (Konto oszczędnościowe nie jest brane pod uwagę)

      Natomiast Regulamin kont dla ludności = regulamin rachunków dla klientów prywatnych. Dla firm jest osobne.

      Wniosek: posiadając konto firmowe (ale również oszczędnościowe) w tym czasie możemy wziąć udział w programie poleceń :)

      Michał
    • Dzięki. To jeszcze spróbuję przelewać sobie „wynagrodzenie” z firmowego na prywatne :)

      Darek
    • Warto próbować (zwłaszcza jak firmowe jest w innym banku ;))

      Michał
  • W kwestii bonusu za przelew wynagrodzenia: „Ostatnim miesiącem branym pod uwagę jest natomiast styczeń”. Czy to znaczy, że osoby zakładające konto teraz mają już pozamiatane? Nie dostaną bonusu ani razu?

    Łukasz Odpowiedz
    • Nie, bonus jak najbardziej będzie. Chodzi o to, że regulamin zastrzega, że dyspozycję musimy złożyć najpóźniej w miesiącu po miesiącu zawarcia umowy o konto, natomiast wpływy muszą być najpóźniej w kolejnym miesiącu – ale wypłata nagrody następuj w maju. Oznacza to, że jeśli złożysz dyspozycję w lutym, a wynagrodzenie wpłynie w marcu i kwietniu, to otrzymasz „jedynie” 100 zł (za dwa miesiące). Dlatego jeśli ktoś chce pełną pulę za wynagrodzenie (min. 3 miesiące wpływów) to najlepiej aby złożył dyspozycję już w styczniu i zapewnił przelew już w lutym (+marcu i kwietniu).

      Michał
    • A wynagrodzeniem może być przelew od innej osoby na 1000 zł?

      Jakub1991
  • Rozumiem, że umowa ramowa nie musi być zamknięta?

    abc Odpowiedz
  • Czy wynagrodzenie może być po prostu wpływem od innej osoby czy jakieś dodatkowe rzeczy poza tym, co jest wymienione w regulaminie, muszą zostać przy tym spełnione?

    pytanie Odpowiedz
  • W którym momencie jest do zaznaczenia zgoda na elektroniczny kanał kontaktu (EKK)?

    imc Odpowiedz
  • a jak zamknąć rachunek? w oddziale banku czy jest opcja przez internet?

    ravvv Odpowiedz
  • Zawsze mnie ciekawiło, jak do transakcji bezgotówkowych ma się np revolut? Czyli zasilenie konta revolut poprzez kartę. Czy to jest również traktowane jako transakcja bezgotówkowa?

    arcun4 Odpowiedz
    • Tak, ogólnie jest to transakcja bezgotówkowa, ale niektóre banki mogą tego typu transakcje uznawać za transakcje szczególne lub quasi cash i traktować je podobnie jak gotówkowe, co szczególnie w przypadku kart kredytowych może się wiązać z prowizją i odsetkami.

      Santander prowizję (4% min. 10 zł) za quasi cash pobiera nawet od debetówek, na wg definicji dotyczy to tylko transakcji w punktach hazardowych:

      Transakcja Quasi Cash – transakcja bezgotówkowa, podczas której dochodzi do wymiany środków na gotówkę/ jednostki pieniężne, wykonana w punktach oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.

      Don Quijote de la Mancha
    • Hmm ja właśnie Revoluta zasilam z kk Santandera i chyba nie pobiera mi prowizji jak za wypłatę gotówki. Można gdzieś to sprawdzić?

      Marek66
    • Mi nie pobrało ostatnio :)

      luka89waw
  • „Aktywuj swoje konto klikając w poniższy link:
    LINK AKTYWACYJNY”

    Czy powyższego linku mam użyć do założenia konta, czy dostanę jeszcze jednego maila?
    Pozdrawiam

    Maciej Odpowiedz
  • Czy wynagrodzeniem może być po prostu wpływ od innej osoby?

    Pytanie Odpowiedz
  • Umowa tylko przez kuriera czy można oddział?

    Monika005 Odpowiedz
  • Miałem kiedyś konto osobiste w BZWBK, które zamknąłem już ponad rok temu, ale pozostał po nim dostęp do serwisu internetowego banku. Czy taka sytuacja wyklucza z udziału w promocji?

    Pan Radosław Odpowiedz
  • Pytanie dla tych, którzy już „przeklikali” wniosek o konto: jakie są opcje finalizacji umowy? Kurier, Oddział?

    owat Odpowiedz
    • a jeśli wchodzi w grę opcja przelewu weryfikacyjnego z innego banku to czy ktoś przelewał z millenium / bnp.?

      Borys29
  • Tylko kurier i posty.

    adas87 Odpowiedz
  • @adas87: Dzięki za info. A co masz na myśli pisząc „posty”?

    owat Odpowiedz
  • Osobiście napotkałem problem i jestem na etapie jego rozwiązywania. Mianowicie tak się składa, że poprzednie konto zamknąłem 10 stycznia 2019 roku. W tej promocji złożyłem wniosek o konto wczoraj, a dzisiaj otrzymałem maila i SMS, że wniosek odrzucono z powodu niezgodności danych z dowodem (dane sprawdzam przeważnie dwukrotnie przed zatwierdzeniem). Na infolinii pierwszego wniosku w ogóle nie widzą. Wniosek więc ponowiłem (taką sugestię otrzymałem i od banku, i od partnera), czekam zatem na decyzję. Czyżby były problemy z osobami, które już konto u nich posiadały?

    MICHAŁ Odpowiedz
    • @MICHAŁ – też takie jaja miałem z poprzednią promocją, konto w BZ WBK zamknąłem 1,5 roku temu, ale u nich w systemie został mój stary DO. Pierwsza próba dostarczenia skończyła się fiaskiem, kurier nawet nie dzwonił. Potem kilka rozmów telefonicznych z konsultantami i jako rozwiązanie proponowali jedynie wizytę w oddziale albo nowy wniosek. W końcu podjechałem do oddziału – zmieniłem DO na nowy w ich systemie, ale nie potrafili tam ze mną podpisać umowy, bo jeszcze jakieś inne blokady były, a ich wewnętrzna infolinia była zajęta, zostawiłem to i poprosiłem o załatwienie do 10 stycznia. Po kilku dniach faktycznie wyruszył do mnie drugi raz kurier inpost, ale znów nie dotarł, ani nie dzwonił i znowu wróciło to do banku. Najdziwniejsze, że karta debetowa dotarła do mnie bardzo szybko, a kurier z umową nie był w stanie. Może to wina terminu okołoświątecznego. Ale kto ich wie – może rzeczywiście robią trudności dla starych klientów… Spróbuję jeszcze teraz z tą nową promocją.

      pawelko
  • hej czy z 500+ liczy się jako wynagrodzenie?

    Wojciech___ Odpowiedz
  • Ile trzeba czekac na kuriera? Bede w Polsce jedynie w nastepny piatek? Da sie jakos wyznaczyc termin kiedy kurier przwywiezie umowe?

    Tajwan Odpowiedz
  • Konto można sobie zostawić nawet jako główne – darmowe przelewy natychmiastowe super sprawa dla wyjadaczy :-) Z ciekawości, gdzie macie swoje główne konto? :-)

    slayer Odpowiedz
    • Ja od lat w Alior niedostępne już Konto Wyższej Jakości, główne zalety:
      – łatwa bezwładność konta z kartą, wystarcza wpływ;
      – bezpłatne przelewy natychmiastowe.

      Wśród aktualnie oferowanych podobne są CA VIP i chyba Santander VIP. Ech, szkoda, że Millenium odstaje i do Prestige przelewów ekspresowych gratis nie dają…

      Don Quijote de la Mancha
    • *bezpłatność (też czasem piszę na telefonie)

      Don Quijote de la Mancha
    • PKO BP jako cross sell z hipoteką, więc z przymusu, a nie wyboru.
      Ale to jest konto po Nordei, gdzie wszystko jest za darmo (włącznie ze wszystkimi bankomatami w PL), jedynie kartą trzeba zrobić 300 zł, bo inaczej jest płatna. Natywni w PKO BP takiej oferty nawet nie mają.

      Seth
    • Przy vipowskich jest pewnie konieczny przelew powyżej co najmniej 10k. A Santander konto jakie chcę ma jako jedyne darmowe przelewy natychmiastowe – duży plus. Chociaż w przyjaznym banku newsweeka nie docenili ich aplikacji, a jak dla mnie jest ok – dość przejrzysta i dobra ocena w sklepie google play od zwykłych userów. Millennium strasznie zepsuł wg mnie bankowość internetową i mobilną.

      slayer
    • Adminie a może ankieta? 🤔 :-)

      arab56
  • Też mieliście problem z dodaniem zdjęc dowodu – mam caly czas komunikat „wystąpił błąd podczas skanowania antywirusowego pliku”
    Ja nie mam w telefonie zadnego antywirusa. To jest po stronie banku/organizatora promocji ?

    IreneuszN Odpowiedz
  • Gdzie tutaj mam podać swój kod, aby komuś polecić konto? Miała być jakaś wymiana? każdy może max polecić 10 osób?

    raul_r2 Odpowiedz
  • Chciałem zapytać w którym momencie jest do zaznaczenia zgoda na elektroniczny kanał kontaktu (EKK)?

    imc Odpowiedz
  • Czy w procesie mieliście do zaznaczenia zgodę: na elektroniczne kanały kontaktu (EKK)?

    A Odpowiedz
    • Są tam tylko 1 zgoda dla ebrokera i 2 zgody dla banku – na kontakt drogą elektroniczną i kontakt telefoniczny. Czwartej wymienionej w artykule nie ma.

      Skylla
    • Pytanie o wyrażenie tej zgody pojawia się przy pierwszym logowaniu do bankowości internetowej.

      Oskar_15
  • Czy ktoś już ma aktywowane konto?

    sakee5 Odpowiedz
  • Zgoda na elektroniczne kanały kontaktu (EKK) pojawia się przy pierwszym logowaniu do bankowości internetowej.

    imc Odpowiedz
  • Adminie, myśl w temacie oferowania kodów polecających :) z C-A Wam sie udalo to i tu pewnie by dzialalo :)

    alx Odpowiedz
  • Czy płatności kartą mobilną, którą można zamówić w aplikacji, spowodują spełnienie warunku 5 płatności kartą lub BLIKiem?

    Oskario Odpowiedz
  • A czy ktoś wie dlaczego Bank Santander chyba jako jedyny bank w Polsce nadal pobiera opłatę za przelew SEPA (walutowy) do innego banku w Polsce. Przecież weszła dyrektywa unijna, która nakazała zrównanie opłat za przelew SEPA do każdego banku w Europie (a jak przypuszczam do takich zaliczają się także banki w Polsce) do poziomu opłat za przelew do innego banku we własnym kraju. Może przeczyta to jakiś pracownik Santander i zwróci na ten szczegół uwagę bo nie wiem czy interweniować w KNF-ie. To przecież niedorzeczne, że przelew walutowy SEPA do banku za granicę jest w Santander bezpłatny a do banku krajowego kosztuje 8 zł.

    Simon Odpowiedz
    • „Przecież weszła dyrektywa unijna, która nakazała zrównanie opłat za przelew SEPA do każdego banku w Europie (a jak przypuszczam do takich zaliczają się także banki w Polsce)”
      — podejrzewam, że to jednak o to chodzi, że unijne wymogi dotyczą przelewów transgranicznych…

      Don Quijote de la Mancha
  • A jak ominąć wpływy wynagrodzenia, aby otrzymać bonus?

    Dawid69 Odpowiedz
    • To promocja dodatkowa. Nie musisz z niej korzystać, możesz spokojnie wziąć udział w samej promocji z premią 300 zł na start. Tam nie ma wymogu wpływu wynagrodzenia.

      Michał
  • Jak sie zalogowac na konto? Dostałem dziś SMS, że konto jest aktywne… Dzwonię na infolinie, i każą mi szukać NIK na umowie (a nie mam czegoś takiego), oraz pytają o SMS z kodem. Ktoś też miał taki problem?

    marrek Odpowiedz
    • „szukać NIK na umowie (a nie mam czegoś takiego)”

      Czego nie masz, umowy? Jeżeli ją masz to na drugiej stronie Rozdział II § 1 ust. 2 Parametry Usług Santander Online i poniżej Numer NIK posiadacza.

      fireman
    • również nie mam numeru NIK na umowie. Jedynie ICN który niestety nie jest zgodny…

      sakee5
  • Jeśli byliście już klientami Santandera, to nie dostaniecie umowy o dostęp do usług elektronicznych. Proponuję telefon na infolinię lub wizytę w banku. Można odblokować dostęp do poprzedniego konta lub nadać nowy NIK i hasło. Ja przeszedłem wczoraj procedurę odblokowania przez telefon, 30 minut zeszło…

    MICHAŁ Odpowiedz
    • klientem Santandera nie byłem, ale starego BZWBK już tak. Możliwe, że jest tak jak piszesz

      sakee5
  • A jak to jest z tym wynagrodzeniem
    Dyspozycja na żone a potem przelew starczy?

    ToMaSzEk Odpowiedz
  • Fajnie się dowiedzieć w placówce o karnacji. Widać tam „jakieś” zamknięte konto moje.. czyli nie ostatnie. A miałem dwa.. Wchodzę w promocję na ślepo.. :)

    luka89waw Odpowiedz
  • Witam, jak długo czekaliście na wizytę kuriera po wypełnieniu wniosku?

    Robi Odpowiedz
  • A jakie sa opcje likwidacji konta? Tylko wizyta w banku czy listownie tez sie da?

    Tomek12345 Odpowiedz
  • Hej,
    Czy z promocji mogą skorzystać dwie osoby mieszkające pod tym samym adresem?

    Michał Odpowiedz
  • Hej, po wszystkim wyskoczył monit „wystąpił problem, swój wniosek możesz dokończyć w oddziale”. Teraz pytanie, czy można się jakoś usunąć z promocji czy trzeba iść do banku, ale co wtedy z promocją???

    Darek Odpowiedz
  • Witam,
    Promocja miała trwać do 29.02.2020 ale na stronie banku już nic nie ma a linki z artykułu przenoszą… z powrotem do artykułu… Skończyło się wcześniej?

    Zgryzek Odpowiedz
  • 1. Czy karta przychodzi razem z umową?

    2. Czy opłata za kartę jest naliczana począwszy od miesiąca podpisania umowy, czy od następnego?

    g.romek Odpowiedz
  • Jak nie zaakceptowałem w ostatnim etapie dwóch zgód co do kontaktu telefonicznego i mailowego to po promocji?

    Bravado Odpowiedz
  • Czy za otwarcie konta uznaje się moment złożenia wniosku, czy aktywacji konta?

    avenhard Odpowiedz
    • Umowa mówi:
      IV. Postanowienia końcowe
      § 23.1
      Umowa konta osobistego, Umowa usług Santander online oraz Umowa o debetową kartę płatniczą zostają zawarte 5 dnia roboczego od podpisania tych umów przez Posiadacza (po otrzymaniu przez Bank podpisanego przez Posiadacza egzemplarza umów)

      Robi
  • Kurier Inpost wpada?

    luka89waw Odpowiedz
  • 1 2 3 6

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy