Ruszyła promocja BNP Paribas, która ma prawo okazać się prawdziwym hitem. Dlaczego? Z co najmniej kilku powodów! Po pierwsze – do zdobycia jest rekordowa premia – aż 350 zł w formie bonów do sklepów Biedronka. Po drugie – premię zgarniemy za uruchomienie darmowego konta – nie musimy więc dokładać od siebie ani złotówki. Wreszcie po trzecie – nagrodę zgarniemy bardzo szybko (jak na standardy promocji bankowych) – pierwsze 150 zł trafi do nas już w październiku, a kolejne 200 zł – w listopadzie :)
Powrót do szkoły
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy. To dobra wiadomość – okres karencji jest bardzo krótki!
Pamiętajmy jedynie, że do klientów BNP Paribas wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank – banku, który został przejęty w ubiegłym roku. Na szczęście posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 15.09.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na Dzisiaj) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 20.09.2019. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.
Dodam, że od niedawna umowę podpisujemy SMSem, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy jedynie nadać kod PIN do karty.
Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!
350 zł do Biedronki
Co dalej? Zasady promocji są całkiem proste. Pierwszą nagrodę, czyli e-kartę podarunkową o wartości 150 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka, zgarniemy za sam fakt założenia konta oraz wykonanie co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych kartą – na dowolne kwoty. Istotne, aby wykonać je we wrześniu.
Regulamin zaznacza, że mają to być realne płatności za towary lub usługi w sklepach lub internecie. Nie mogą to być transakcje wykonane za pośrednictwem systemów podmiotów trzecich, takich jak BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media itd. Bank zaznacza również, że nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonany w miejscach ułatwiających obroty kartą, czyli z kodem MCC terminala równym 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Jeśli nie wiesz o co chodzi z kodami MCC, to polecam sprawdzić stronę jakimcc.pl. Generalnie każda „normalna” transakcja (jak zakup paliwa, bułek w piekarni czy zakupów w markecie) jest jak najbardziej OK :)
Co dalej? Kolejną nagrodę, tym razem w formie e-karty doładowanej kwotą 200 zł, zgarniemy za:
- spełnienie warunków do zyskania pierwszej nagrody,
- wykonanie min. 2 przelewów środków z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej w październiku,
- wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na min. 300 zł (w październiku),
- otrzymanie wpływów na łączną kwotę min. 1000 zł (również w październiku)
Pierwszy warunek wydaje się oczywisty, podobnie jak trzeci (tzn. obowiązują te same wykluczenia transakcji, co we wrześniu – aczkolwiek teraz idziemy nie w ilość, ale wysokość transakcji). Jeśli natomiast chodzi o drugi podpunkt, to bank wymaga od nas wykonania dwóch „zwykłych” przelewów typu Elixir za pomocą bankowości mobilnej lub internetowej. Wystarczy więc zlecić przelanie środków na swoje konto w innym banku i… tyle.
Ostatni punkt dotyczący wpływów ma natomiast następujące zastrzeżenia: bank weźmie pod uwagę sumę wszelkich wpływów na konto osobiste oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima). Jak więc najprościej spełnić warunek wpływów? Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)
I to tyle! Organizator promocji poinformuje nas o spełnieniu warunków promocji (do zyskania pierwszej nagrody) do 21.10. Sam e-kod do wykorzystania w Biedronce zostanie nam przekazany do końca października SMSowo. Pamiętajmy, że kod możemy wykorzystywać kilkukrotnie (aż do wyzerowania salda), a kasjer powinien go wprowadzić na kasę nie jako metoda zapłaty, ale jak każdy inny towar – podajać nasz unikalny 13-cyfrowy e-kod (a następnie zatwierdzić klawiszem PLU).
Informacja o przyznaniu drugiej nagrody (e-kodu o wartości 200 zł) trafi do nas do 20.11, a sama nagroda – do końca listopada.
Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?
Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.
W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.
Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)
Komentarze
Znów dzwoniłem ale tym razem już wściekły.Rozmowa mniej więcej taka:
-Dzwonię w sprawie otwarcia konta które otwiera się już miesiąc i wiem że wniosek stoi na etapie wyrobienia karty.
– jeśli tak, to niestety mamy problemy techniczny z wyrabianiem kart
– ale to ja już wiem od ponad dwóch tygodni chcę wiedzieć co dalej?
– Dostanie Pan powiadomienie kiedy karta zostanie do Pana wysłana
– A kiedy te problemy techniczne zostaną rozwiązane i kiedy mogę spodziewać się karty?
– nie jestem w stanie odpowiedzieć
– Ale czy zdaje Pani sobie sprawę że wymóg promocji jest taki że trzeba spełnić warunki we wrześniu a minęła już połowa września?
– Nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć nie ode mnie to zależy
– To jaki sens ma tworzenie promocji w której bank utrudnia spełnienie warunków?
– Może Pan ewentualnie złożyć reklamację że nie mógł Pan spełnić warunków promocji….
I co o tym sądzić? Wciskają kit o niemożności wydawania kart? 2 tyg. maja problemy czy to ewidentne rolowanie klientów w sensie uniemożliwienie im spełnienie warunków. Już była afera tabletowa szykuje się kolejna? Mam nieodparte wrażenie że jest to reżyserowane. Będziemy się potem bujać z reklamacjami? Bo też i jak udowodnić, że karta została dostarczona za późno? Pojawiły się tu głosy że są tacy co w kilka dni kary dostali….
• jojoNo u mnie to było ekspresowo. Wniosek, telefon z banku dla potwierdzenia danych, email że wysłali kartę i za 3 dni kurier już był.
• marsidJak szybko miałeś telefon po napisaniu wniosku?
• DominikaNastępnego dnia
• marsidTo szybko;)? No chyba, że wieczorem ten wniosek składaleś;)
• DominikaNa tyle szybko żebym nie był wkur… jak kolega wyżej haha Te warunki do końca września są bardzo proste bo te 3 transakcje to można za jednym podejściem do sklepu ogarnąć :) Tak że nie ma co panikować.
• marsidNie no tak się śmieję:) bo pamiętam jak składałam wniosek z millenium i zadzwonił dosłownie po 20 sekundach. I nie zdążyłam odebrać :D:D bo szybko przestał dzwonić
• Dominikajojo na czym polegała afera tabletowa? Niestety też mam nieodparte wrażenie że bank leci w kulki.
• jaroAfera tabletowa? No popatrz, nie skojarzyłem że to ten sam bank. Poczytaj sobie https://livesmarter.pl/bnp-wysyla-tablety-z-promocji/comment-page-4/
• jojoKiedy składałeś wniosek? Ja gdzie w okolicach 20.08, ciekaw jestem czy przed tym terminem były problemy czy TYLKO po tym terminie one się zaczęły.
• jojo19.08 złożyłem wniosek, 20 telefon z banku, 21 (środa) info że wysłali kartę, 26 (poniedziałek) karta u mnie :)
• marsidWygląda więc na to że zdążyłeś przed tą niby awarią, no chyba że ktoś inny się odezwie że składał później a kartę już dostał….
• jojoJa złożyłem wniosek 23.08 i karty brak. A znajoma 26.08 i kartę dostała 28.08.
• JazzCzy jest jakiś sposób na obejście problemu z kartami? Da sie np wyrobić debetówk w oddziale banku i wygenerować hasło do konta?
• 77mirewidentnie z kartami to lipa i specjalna zagrywka banku. Ja założyłem konto jako 1 w sierpniu i karty brak, dwie osoby założyły we wrześniu i karty dostały. Więc to nie możliwe, że jakiś problem techniczny. Będzie się trzeba z nimi użerać. Nienawidzę takich promocji. Więcej fatygi niż co warte. Admin prośba abyś w nowych ofertach tego banku zaznaczał że takie cyrki robi. Wtedy mielibyśmy wiedzę i podejmowali decyzję czy warto się bawić czy nie.
• jaroKtoś wie czy do właściwych transakcji zaliczają się te wykonane telefonem z gpay z podpiętą kartą debetową? Czy to też są transakcje z udziałem firm „trzecich”?
• ArchiAdmin czy masz możliwość dowiedzieć się w banku co dzieje się z naszymi kartami, których nie dostarczają od 4 tygodni.
• jaroPrzyłączam się do prośby. Ta promocja stała się jedną wielką parodią, a Bank nie raczy nawet wydać jakiegoś komunikatu.
• RafałOK, napiszę i dam znać
• MichałTak się zastanawiam czy do Samcika nie napisać…..?
• jojoJa trafiłem na ogarniętego konsultanta. Wyjaśnił powody niedostarczenia karty i zamówił nową. Mam nadzieję , że dotrze na czas.
• cykorcykor co dokładnie powiedział ci konsultant? Dzwoniłeś na infolinię czy w inny sposób się kontaktowałeś?
• jaronajtrudniej chyba było dodzwonić się na infolinię ( ciągle przerywało połączenie lub kierowało do niewłaściwej osoby). Konsultant stwierdził , że moja karta została zastrzeżona przez system , dlatego nie mogła być dostarczona. (Nie wnikałem dlaczego) Wiedział o promocji , terminach itd. Bardzo dokładnie mnie zweryfikował i zamówił nową , nawet wiedział jaką. I tyle.
• cykorMi powiedział, że zgłasza problem do działu technicznego, nawet zmienił adres dostawy, ale jakoś mu nie wierzę… To było 2 tyg. temu.
• RafałCzyli zamówił nową i jednocześnie zgłosił problem do działu technicznego ?
• cykorChyba tak. Tak naprawdę tylko on wie co faktycznie zrobił, jutro spróbuję zadzwonić tam jeszcze raz. Nie wierzę, że rozwiązanie tego problemu leży w „kompetencjach” konsultanta…
• RafałNo poczekam do końca tygodnia na kuriera , potem ewentualnie zacznę się znowu wkurzać.
• cykorw necie znalazłem info że karty przypisują sie do starych,dawno zamknietych rachunków klientów którzy powracają do banków wiec nie da sie ich wysłać
• 77mirmoze po 14 beda mieli wolnych programistów
jak nie zdążą we wrześniu wysłać kart trzeba bedzie pisać reklamacje
• 77mirNajpóźniej musimy dostać karty 27.09, żeby zdążyć kasę przelać.
• Jazzkolejny tydzień minął i karty ani widu ani słychu. Chyba będzie trzeba zwrócić się do jakiegoś urzędu nadzoru nad bankami o interwencję. Bo tak być nie może. mam konto a praktycznie go nie mam.
• jaroJa już sam nie wiem na co czekam….? Wyłączyłem telefon do obsługi banków, jedynie zaglądam na forum czy coś drgnęło. Może Michał coś się dowie.
• jojoKaszana roku dla BNP…..
To was wszystkich nie pociesze, bo jak nawet karta przyjdzie to może się okazać że konto macie zablokowane……i żadna aktywacja karty nie uaktywni konta….
• M.Pytanko czy ruszyło się u Was coś z kartami? Admin czy otrzymałeś jakąś odpowiedź co do niedostarczonych kart?
• jaroNic nie ruszyło. Jestem już mocno wkurzony. Wczoraj napisałem reklamację w tej sprawie- czekam na odpowiedź, która ma być ” w ciągu 24 godzin „.
• cykorBył ktoś już z tym w oddziale? Zastanawiam się czy nie podejść?
• Kacperhttps://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji
Tu mogą osoby bez dostępu do bankowości elektronicznej składać reklamacje.
• 77mirA jak złożyć reklamację kiedy wymagają nr konta?
• jojonr konta jest na umowie którą dostaliśmy mailem
• 77mirJa coś dostałem? Chyba jednak ja nie….
• jojoMam tylko nr od Autenti, wpisałem, poszło ale czy to coś da ???
• jojoTrochę się pogubiłem. Nr konta ani nr umowy nie mam, bo nie dostałem umowy mailem. A tej, co ją podpisywałem na stronie, nie zapisałem. Mam tylko nr wniosku. Czy to jest to samo co nr umowy? Pewnie nie. A już kompletnie nie wiem, co to jest nr od Autenti.
• JazzFirma z którą ten pseudo bank robi tą niby promocje. Sama firma też się nie popisała bo w pierwszym rzucie nie dało się złożyć nawet wniosku bo strona się wieszała. Jak złożyłeś wniosek (zakładam wariant optymistyczny że Ci się udało) to dostałeś maila z nr złożonego wniosku (nt to dużo powiedziane bo to ciąg cyfr i liter) W składanej reklamacji możesz wybrać nr wniosku lub konta. Ja wybrałem nr wniosku i poszło choć fajerwerków nie odpalam bo to absolutnie nic nie znaczy. Powoli spisuję to coś zwane promocją na straty chyba że się jeszcze coś wydarzy w co zaczynam po prostu nie wierzyć.
• jojoJeśli sam bank uniemożliwia klientom wziecie udziału w promocji to powinien przynajmniej wysłać im bony SMSami albo ich równowartość w złotówkach na inne konto.
• 77mirAle jaja ! Przyszła karta ! Była w skrzynce razem z innymi listami. Coś mi jednak mówi , że to nie koniec przygód.
• cykorPocztą ????????
• jojoOpowiadaj co było dalej……..
No nic na razie. Wróciłem z pracy , karta leży na stole.
• cykorNapisz czy sie zalogowałeś i czy możesz płacić tą kartą (podobno różnie bywa).
• 77mirOpowiadaj co było dalej w sensie to co pisze @77mir
• jojoDajcie chłopu zjeść po robocie hahaha
• marsidChyba i ja przejdę się do skrzynki……
• jojoe tam niech dba o linie – zaloguje się do konta, zrobi przelew natychmiastowy, kupi coś w necie i sprawozdaje nam tutaj 😉
• 77mirPusto…. jeno ulotka jakiegoś Pisowca. Ale nadzieja odżyła.
• jojoOkazało się , że to zwykła karta MC debit , która nie bierze udziału w promocji. Konsultant chwalony przeze mnie tydzień temu zamówił nieodpowiednią pomimo , że specjalnie zwracałem mu na to uwagę.
• cykorNa karcie jest tylko napis Debit, ale w systemie jest informacja że to „Karta otwarta na dzisiaj”.
• SkyllaNiestety , w systemie również jest to zwykła karta MC debit , co więcej zastrzeżona wcześniej (nim dotarła do mnie) karta także była zwykłą kartą debit. Według Pani z oddziału jest to błąd systemu , który „starym” klientom przypisuje takie właśnie karty. Oczywiście zrobię 2 transakcje i poczekam co będzie dalej. Swoją drogą wysłałem oczywiście reklamacje w tej sprawie.
• cykorUps… 3 transakcje.
• cykorDlaczego nie jestem zdziwiony……?
• jojotroche wczesnie ale mysle ze REKLAMOWAĆ trzeba
• 77mir22 sierpnia 2018 r zawarłem z Bankiem Umowę ramową Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostepu nr 121212121212.
Bank BNP Paribas nie wysłał do mnie jak też do wielu innych klientów kart debetowych, przez co nie można do dziś korzystać z konta i spełnić warunków promocji „Powrót do szkoły”, w której można było otrzymać 350 zł na zakupy w sklepach Biedronka.
W związku z tą sytuacją proszę o wysłanie Bonów lub ich równowartości na moje konto
w X Banku S A nr 00 2000 0005 0000 0000 0000 0000
,itd dalej im troche im nagadałem;)
Łudzisz się że dostaniesz bez otwartego konta i spełnienia warunków??? To musiałby być wyrok sądowy.
• jojotrzeba dać losowi szanse i wyslać reklamacje- tak licze na to ze beda próbowali ratować swoją mocno nadszarpnietą reputacje
• 77mirTrzeba zawiadomić rzecznika finansowego lub UOKiK, naruszają interesy konsumentów i nic sobie z tego nie robią. Wzięli nasze dane konto założone i nie można z niego korzystać? Po co nimi dysponują skoro nie wywiązują się z umowy. Same bony do biedry to mało, trzeba zażądać zadośćuczynienia za stracony czas i nerwy.
• jaroJest odpowiedź na moją reklamację
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 2019-09-24 dziękuję za przekazane uwagi.
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że Pana zgłoszenie nie jest reklamacją w rozumieniu Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.
• jojoDalej że muszę napisać więcej o problemie , ble ble ble… Szkoda słów.
jojo gdzie wysłałeś reklamację do banku czy do Ad Astra? Kto ci udzielił takiej odpowiedzi bank czy Ad Astra? Widać że bez awantury się nie obejdzie. Ale jak nie dadzą nam nagród to trzeba będzie zawiadomić odpowiednie służby. Jak im dowalą karę to się dwa razy zastanowią czy bujać klientów. Już nie jeden bank musiał przepraszać klientów i bulić kasę.
• jaroNa formularz spod linku wyżej. Chcieli wyjaśnień i więcej szczegółów to im wyjaśniłem że bezczelnie kłamią i jest duża grupa osób która karty nie otrzymała jak też i taka która otrzymała. Zagroziłem UOKiK
• jojo@jojo – tutaj i z roszczeniami finansowymi wtedy to bedzie reklamacja
• 77mirhttps://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji
ale pewnie roszczeń nie zgłaszałeś :)
• 77mirWniosek złożony na początku września, umowa podpisana 8 września.
• DHL to kpinaPierwsze podejście dostarczenia karty kurierem DHL 10 września. Zadzwonił raz, a potem zero kontaktu. Zwrócił po 2 dniach przesyłkę mimo że odbiorca był w domu to kurier nie podjechał. Drugie podejście 17 września po mojej interwencji, tym razem kurier nawet nie zadzwonił tylko wklepał „nieprawidłowy adres odbiorcy” i zwrócił do nadawcy. Trzecie podejście, po mojej kilkukrotnej reklamacji mailowej do BNP, interwencji trzykrotnej u DHL z zagrożeniem iż założę sprawę cywilną o utracone korzyści i kurier miał być 26 września. Dziś ostatni dzień promocji 30 września i kurier nie przybył. TO JAWNA KPINA. Napisałem do BNP Paribas, że w związku z niewywiązaniem się 3-krotnym firmy DHL z dostarczenia karty, wnioskuję o ręczne zaliczenie do promocji i spełnię warunki jak tylko uzyskam kartę wraz z październikowymi warunkami. Ciekawe co odpiszą. Jakoś 10 innych kont pod tym adresem otwierałem w ciągu 6 miesięcy i żaden ŻADEN nie miał problemu by podjechać/umówić się. TYLKO TEN KONKRETNY DHL, być może to jeden i ten sam kurier-cwaniaczek. Jak gościa dorwę to dostanie po pysku.
BTW. karta BNP rejestrowana na członka rodziny, więc niestety gościa nie spotkam osobiście :(
I po co nerwy? Ja tą promocję już na straty spisałem. szkoda zdrowia toż to tylko pieniądze. Nie warte tego aby się aż tak wnerwiać. Od samego początku „śmierdzi” mi to zaplanowanym działaniem. A to winna strona, a to winna firma zewnętrzna, a to winny system, a to winny kurier… Podsumowując: sam sobie winny klient że w takie g…. sobie wdepnął.
• jojoCzy płatności kartą na Allegro są dozwolone do spełnienia warunków promocji? Tam jest chyba pośrednictwo Payu
• orzelgPrzez Google/Apple Pay można chyba że ja źle interpretuje regulamin… Bo płacąc w ten sposób przez Allegro i tak obsługuje to PayU. Ja dla pewności wolę zrobić ten obrót 300 zł w stacjonarnych sklepach.
• marsidDrgnęło coś u Was? Odpisali na reklamacje, doszły karty, dzieje się cokolwiek?
• jojoMi dopiero w październiku przysłali kartę. Nie mogę się zalogować do konta bo przy karcie nie mam kodu jaki trzeba wysłać aby uruchomić dostęp do konta. Czeka mnie wycieczka do oddziału. Poszła reklamacja o bony do biedry i czekam na odpowiedź.
• jaroJuż spisałem tę promocję na straty. Denerwują mnie tylko kolejne promocje z tego banku, które wyrastają jak grzyby po deszczu… Ciekawe, czy tam też tak to działa…
• RafałA ja myślę nad tym żeby jeszcze ruszyć z jakąś skargą, pismem do wyższych instancji. Dobrze by było gdyby było nas więcej…..
• jojoNależało by slę im ale pewnie niewiele osób ma jakąś praktykę w takich sprawach.
• 77mirBył czas, że admin w takich sytuacjach reagował. Przypomina mi się afera tabletowa, nota bene też w Paribas.
• cykorRównież brakuje mi słowa od admina w tej sprawie… Za to mamy promowanie kolejnych ofert z tego banku mimo, że wiemy co się dzieje.
• RafałZgłosiłem im ten problem parę dni temu… nic się nie ruszyło od tej pory? Mógłby mi ktoś podesłać na maila jak to dokładnie wygląda? Konkretne daty, maile, informacje, czy problem jest z przesyłką czy z samym bankiem itp.
W kolejnych promocjach już chyba nie było takich numerów – więc tym bardziej mnie to dziwi :/
• MichałWychodzę z założenia że jeśli to jest tylko pisanie pism, mogę się w to bawić. Tylko że sam jeden mogę niczego nie wskórać. Jak się zbierze nas więcej to może przyniesienie to jakiś skutek. Mogę sporządzić takie pismo, rozesłać Wam a wy tylko kopiuj>wklej, drobna korekta żeby nie było to samo i wysyłacie. Nie wiem tylko czy do KNFu czy UOKiK to wysłać?
• jojoNa razie ja bym poczekał bo napisałem reklamację, żeby dali bony do biedrony. Myślę że też najpierw powinniście napisać reklamację do banku, że karty nie doszły i z winy banku nie mogliście spełnić warunku. Dopiero jak nie dadzą bonów po reklamacji to możemy się skrzyknąć na forum i przyatakować z grubej rury KNF UOKiK itp.
• jaro