HIT! 350 zł do Biedronki za założenie darmowego Konta Otwartego na Ciebie od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BNP Paribas, która ma prawo okazać się prawdziwym hitem. Dlaczego? Z co najmniej kilku powodów! Po pierwsze – do zdobycia jest rekordowa premia – aż 350 zł w formie bonów do sklepów Biedronka. Po drugie – premię zgarniemy za uruchomienie darmowego konta – nie musimy więc dokładać od siebie ani złotówki. Wreszcie po trzecie – nagrodę zgarniemy bardzo szybko (jak na standardy promocji bankowych) – pierwsze 150 zł trafi do nas już w październiku, a kolejne 200 zł – w listopadzie :)

350 zł do Biedronki za założenie Konta Otwartego na Ciebie

Powrót do szkoły

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy. To dobra wiadomość – okres karencji jest bardzo krótki!

Pamiętajmy jedynie, że do klientów BNP Paribas wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank – banku, który został przejęty w ubiegłym roku. Na szczęście posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 15.09.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na Dzisiaj) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 20.09.2019. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Dodam, że od niedawna umowę podpisujemy SMSem, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy jedynie nadać kod PIN do karty.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

350 zł do Biedronki

Co dalej? Zasady promocji są całkiem proste. Pierwszą nagrodę, czyli e-kartę podarunkową o wartości 150 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka, zgarniemy za sam fakt założenia konta oraz wykonanie co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych kartą – na dowolne kwoty. Istotne, aby wykonać je we wrześniu.

Regulamin zaznacza, że mają to być realne płatności za towary lub usługi w sklepach lub internecie. Nie mogą to być transakcje wykonane za pośrednictwem systemów podmiotów trzecich, takich jak BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media itd. Bank zaznacza również, że nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonany w miejscach ułatwiających obroty kartą, czyli z kodem MCC terminala równym 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Jeśli nie wiesz o co chodzi z kodami MCC, to polecam sprawdzić stronę jakimcc.pl. Generalnie każda „normalna” transakcja (jak zakup paliwa, bułek w piekarni czy zakupów w markecie) jest jak najbardziej OK :)

Co dalej? Kolejną nagrodę, tym razem w formie e-karty doładowanej kwotą 200 zł, zgarniemy za:

  • spełnienie warunków do zyskania pierwszej nagrody,
  • wykonanie min. 2 przelewów środków z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej w październiku,
  • wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na min. 300 zł (w październiku),
  • otrzymanie wpływów na łączną kwotę min. 1000 zł (również w październiku)

Pierwszy warunek wydaje się oczywisty, podobnie jak trzeci (tzn. obowiązują te same wykluczenia transakcji, co we wrześniu – aczkolwiek teraz idziemy nie w ilość, ale wysokość transakcji). Jeśli natomiast chodzi o drugi podpunkt, to bank wymaga od nas wykonania dwóch „zwykłych” przelewów typu Elixir za pomocą bankowości mobilnej lub internetowej. Wystarczy więc zlecić przelanie środków na swoje konto w innym banku i… tyle.

Ostatni punkt dotyczący wpływów ma natomiast następujące zastrzeżenia: bank weźmie pod uwagę sumę wszelkich wpływów na konto osobiste oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima). Jak więc najprościej spełnić warunek wpływów? Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)

I to tyle! Organizator promocji poinformuje nas o spełnieniu warunków promocji (do zyskania pierwszej nagrody) do 21.10. Sam e-kod do wykorzystania w Biedronce zostanie nam przekazany do końca października SMSowo. Pamiętajmy, że kod możemy wykorzystywać kilkukrotnie (aż do wyzerowania salda), a kasjer powinien go wprowadzić na kasę nie jako metoda zapłaty, ale jak każdy inny towar – podajać nasz unikalny 13-cyfrowy e-kod (a następnie zatwierdzić klawiszem PLU).

Informacja o przyznaniu drugiej nagrody (e-kodu o wartości 200 zł) trafi do nas do 20.11, a sama nagroda – do końca listopada.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Tylko że na razie brak odpowiedzi na złożoną reklamację, pisemną. Dzwonić nie ma po co bo wiem co usłyszę.

    jojo Odpowiedz
    • Poczekaj. Bony mieli wydawać do 20 października, a odpowiedź na reklamację mogą udzielić w ciągu 30 dni. Może też interwencja Admina coś pomoże.

      jaro
    • Na infolinii, facebooku i przez kontakt mailowy odpowiedzieli by Ci że: „Panie Mirosławie, z poziomu profilu na Facebooku nie mamy możliwości pomóc w tej sprawie. Prosimy o pozostawienie wiadomości w serwisie Pl@net. Pozdrawiamy.”
      (nigdzie nie mogą mi podać nr reklamacji)

      77mir
  • Pewnie że można czekać tylko że wrzesień już minął a przez to na pewno warunków nie spełnimy. Więc na co jeszcze można czekać? Dlatego podpytuję czy już coś odpowiadają. Ja reklamację wydałem 26.09 i zapadła całkowita cisza. W sumie to nawet dobrze bo będzie to kolejny punkt do skargi, że nawet nie odpowiedzieli na złożoną w tej sprawie reklamację. W między czasie napisałem do Samcika ale tam też póki co cisza.

    jojo Odpowiedz
  • „Kolejną nagrodę, tym razem w formie e-karty doładowanej kwotą 200 zł, zgarniemy za: spełnienie warunków do zyskania pierwszej nagrody”
    Czy w powyższym punkcie chodzi o to, że mam wykonać co najmniej 3 transakcje bezgotówkowe kartą – na dowolne kwoty w październiku, czy że mogę liczyć na 200zł tylko wtedy jeśli spełniłem warunki we wrześniu? Niestety ale jedna transakcja była przez Google Pay – przez PayU i mogę nie dostać 150zł.

    nieogolenny Odpowiedz
  • Ktos moze napisac czy platnosc karta za bilety na strone lotu jest ok zeby zaliczyli ja do promocji?

    Tajwan Odpowiedz
  • Na poczatku wrzesnia zarejestrowalem sie i zalozylem konto. Na drugi dzien tel z bgz weryfikacja niby wszystko ok tylko czekac na karte. Do dzis karta ani nic innego nie doszlo. Czy jak dojdzie ale nie odbiore to nie bede mial u nich konta i nie zablokuje sie na inna promocje?
    Dzwonilem pod koniec wrzesnia to niby karta wdrodze… Koniec wrzesnia juz byl takze warunkow nie spelnie z ich winy…
    Co dalej?

    YaPaE Odpowiedz
  • Co dalej? Witaj w klubie…. Takich jak Ty jest tu wielu. Tekst że karta w drodze jest nam już dawno znany, to zwykłe kłamstwo. Na razie czekamy. Admin coś zaczął działać więc dajemy bankowi szansę żeby wyszedł z tego z twarzą (nie pierwszy zresztą raz, już kiedyś zaliczył piękną katastrofę i chyba bardzo tego żałował) Jak nie, ruszamy z pismami przeciwko bankowi. Obserwuj co się dalej dzieje, informuj jakby jednak coś się zaczęło dziać. Na pewno będzie jeszcze działo w tej sprawie.

    jojo Odpowiedz
  • Uważajcie aby nie skasować numeru z wygenerowanym kodem PIN.

    U mnie tak właśnie się stało i „przypomnienie” z kodem kosztuje 10zł dla karty debetowej i 15zł dla karty debetowej…

    Pozostaje mnie używać karty wyłącznie do niskich kwot i transakcji zbliżeniowych. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie płacić 10zł za sms…

    Paweł Odpowiedz
    • PIN można zmienić bezpłatnie w systemie GoOnline.

      Paweł K.
    • Rzeczywiście, dziękuje!

      Ciekawe czemu pracownicy banku nie podają tej opcji ?!

      Paweł
    • Jak się okazuje sprawa nie jest taka prosta. Zmieniłem PIN przez Goonline lecz bankomat wyświetlił na ekranie „odmowa wypłaty”.
      Na bankowości elektronicznej Pl@net otrzymałem odpowiedź, że zmiana PIN-u jest możliwa TYLKO gdy znam „stary” PIN :-)
      Wysłałem zrzuty ekranu przedstawiające, że jest inaczej i czekam :-)

      Paweł
    • Zadałem pytanie przez Pl@net co to za kod PIN jest nadawany w takim razie poprzez stronę Goonline i czemu służy.
      Odpowiedź banku: „korespondencja została przekazana do odpowiedniego Departamentu Banku celem weryfikacji” :-)

      Paweł
    • Ja też nadałam pin w systemie, tak aktywowałam kartę. Tylko, że okazało się w sklepie, że mój pin nie działa, tylko ten co oni posłali smsem. Bez sensu to jest :/

      Dominika
    • Po moich przejściach z PINem mam 2 hipotezy na ten temat:
      za pierwszym razem trzeba użyć PINu z SMS
      albo
      nowy PIN działa dopiero po jakimś czasie (następny dzień roboczy?).
      W każdym razie PO ZMIANIE PIN raz podawałem stary i wszedł, a dwa dni później nowy i wszedł.

      Paweł K.
    • Dokładnie tak! W tym samym dniu po nadaniu PIN nie działał, jednak ostatnio miałem okazje sprawdzić karte (po kilku dniach od nadania kodu) i wszystko zadziałało.

      Paweł
    • Odpowiedź po ponad tygodniu z bok:
      „w celu skorzystania z opcji zmiany kodu PIN dla karty powinien być aktywny ostatni kod
      PIN wprowadzony w aplikacji GOonline”

      Skomplikowane to musiało być dla nich :-)

      Paweł
  • Hej, zapytam Was, bo dużo wiecie ;) u mnie otwarcie konta i aktywacja karty przebiegły bez problemu, ale… 3 transakcje kartą zrobiłam 30.09. Wszystkie 3 zostały zaksięgowane w banku 1.10 i: 1) w październiku została pobrana opłata za obsługę karty za wrzesień, 2) na infolinii dowiedziałam się, iż w promocji Biedronkowej również liczy się data zaksięgowania, a nie dokonania transakcji. Czy tak jest faktycznie i to moje gapiostwo, czy zapis „we wrześniu 2019 r. wykona min. 3 Transakcje bezgotówkowe” oznacza dosłownie przyłożenie karty do terminala jeszcze we wrześniu? Bo trochę zwątpiłam. Dodatkowo usłyszałam na infolinii, że pan nie może wskazać konkretnego punktu w regulaminie, jeśli chodzi o opłatę za kartę, ale „tak jest”, bo przecież bank nie wie kiedy dokonałam transakcji (choć w tytule płatności jest dokładna data). Więc tak jest czy nie jest? Proszę o wsparcie merytoryczne :)

    Wilku Odpowiedz
    • Regulamin nic nie mówi na temat księgowania transakcji, wiec ja bym się upierał, że chodzi o datę wykonania.

      A co do opłaty, to akurat w ostatnich latach wiele banków dostało nakaz od UOKiKu na rozliczanie tego typu opłat według dat transakcji, a nie dat księgowania – bo na to klient nie ma przecież żadnego wpływu.

      Michał
    • Pozostaje Ci złożyć reklamację i liczyć na to że bank ją uzna ;)

      marsid
    • Dziękuję za błyskawiczne reakcje :) i upewnienie, żeby jednak trochę się upierać, że wrzesień był we wrześniu ;)

      Wilku
    • No własnie tu trzeba było byc bardzo ostroznym, bo własnie od czasow odłaczenia BGZ a raczej zmiany nazwy liczą się tylko daty ksiegowania nie wykonania transakcji.

      Kazdy powinien to wiedziec, bo mozna sie wkopać i nawet reklamacja moze nie pomóc przy wypłatach premii.

      Wojak
    • Ale one liczą się tak uznaniowo czy jest na to jakiś zapis?

      Wilku
  • Witam czy jest sens zakładać jeszcze konto w tym banku. Czy jak założę teraz konto to dostanę cała premie 350zl?

    Łukasz Odpowiedz
    • Tak, każda osoba która się zarejestruje na stronie promocji dostanie nagrodę pod warunkiem, że spełni warunki.

      W przypadku promocji BNP nie ma problemu, bo jak pula zostanie wyczerpana, to pojawia się specjalny komunikat i dalsze rejestrowanie nie jest możliwe :)

      Michał
  • Michał a wiesz coś o problemie z kartami i aktywacją konta? Na tą chwilę nie wiadomo co robić… kart brak, konta nieaktywne. Dziwna sytuacja.

    Rafał Odpowiedz
    • Normalny problem w tym banku, poczytaj wpisy pod poprzednimi promocjami z Paribasa. A aktywowałeś kartę? Podobno bez tego nie aktywują się konta.
      Jak to nic nie da, trzeba dzwonić do nich, bo to problem techniczny i trzeba poprosić, żeby zgłosić do działu technicznego.

      Kate
  • Słuchajcie, czyli jak się w październiku wykona warunki (przelew, płatność kartą itd.) to już w październiku można złożyć wypowiedzenie. Nie ma obowiązku dłużej trzymać konta jeśli warunki się spełniło?

    Ol Odpowiedz
    • „7) jest posiadaczem Konta Osobistego wraz z Kartą oraz dostępem do Bankowości elektronicznej na dzień przekazania
      każdej z nagród zgodnie z § 4 Regulaminu”

      Musisz trzymać konto aż do wydania nagrody.

      marsid
    • dzięki, to jednak muszę czekać

      Ol
  • Dostal ktos info o nagrodzie? do dzisiej byl termin?

    Marcindd Odpowiedz
  • Cześć, prześledziłam dokładnie regulamin i zastanawia mnie zapis odnośnie przyznania nagrody: „Weryfikację prawa Uczestnika do uzyskania Nagrody przeprowadzi Organizator na podstawie danych przekazanych mu przez Uczestników”, co wygląda jakby Uczestnik, czyli ja miałabym przesyłać Organizatorowi jakieś dane. Nigdzie nie znalazłam więcej informacji na ten temat. Ktoś? Coś?

    Ella Odpowiedz
    • Bardzo dobrze, że czytasz regulaminy :) Przy czym tutaj warto zacytować cały punkt:

      Weryfikację prawa Uczestnika do uzyskania Nagrody przeprowadzi Organizator na podstawie danych przekazanych mu przez Uczestników, które to dane Organizator przekaże Bankowi na podstawie odrębnej zgody pozyskanej od Uczestników, a Bank udzieli informacji Organizatorowi na podstawie upoważnienia udzielonego Bankowi przez Uczestnika do przekazania Organizatorowi informacji o spełnieniu warunków uzyskania prawa do Nagród.

      Czyli, w skrócie: ty przystępując do promocji zgadzasz się na to, aby organizator (agencja wynajęta przez bank do przeprowadzenia promocji) spytał bank o to, czy warunki promocji zostały spełnione dla podanych przez ciebie danych. Bank odpowiada, że tak/nie – organizator to weryfikuje – i prosi o podanie numeru do wypłaty premii ;)

      Michał
    • Dz, jak zwykle przestałam czytać zbyt wcześnie ;-)
      pozdro

      Ella
  • W tym banku nie potrafią nawet rozpatrywać reklamacji . Dostałem odpowiedź w której nie odniesiono sie do moich roszczeń:
    „reklamacje_bank@bnpparibas.pl

    Szanowny Panie,

    w odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 2019-09-25 dziękuję za przekazane uwagi.
    Uprzejmie informuję, że brak karty – Karta Otwarta na Świat MC – jest wynikiem nieprawidłowości po stronie systemu. Bank prowadzi prace naprawcze w wyniku których nieprawidłowość ta zostanie niebawem usunięta.
    Informuję, że w procesie naprawczym zaistniała konieczność wydania nowej karty debetowej, zatem w terminie do 14 dni otrzyma Pan przesyłkę z nową kartą.
    Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności związane z brakiem wglądu do informacji dotyczących karty w systemie bankowości internetowej Planet.

    Wyrażamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z aprobatą z Pana strony.”

    Napisałem odwołanie…

    77mir Odpowiedz
  • @ jojo
    po 23 dniach ale mogą nawet po 30

    77mir Odpowiedz
  • Czy poinformował już kogoś Organizator promocji o spełnieniu warunków promocji ?

    Andrzej Odpowiedz
  • I dostal ktos juz kod?

    Tajwan Odpowiedz
  • Myślę, że jak do kogoś przyjdzie, to się ludzie od razu pochwalą tutaj. Do mnie nie przyszedł.

    Ella Odpowiedz
  • Do dzisiaj mają termin na poinformowanie o przyznaniu nagrody a sam kod mają wysłać do końca października.

    marsid Odpowiedz
  • Do dzisiaj mają termin na poinformowanie o przyznaniu nagrody a sam kod mają wysłać do końca października.

    marsid Odpowiedz
  • Coś słychać?

    Andrzej Odpowiedz
  • dostał ktoś email z wiadomością o przyznaniu nagrody?

    godul Odpowiedz
  • Przyszło info na maila . 3 kody po 50 zł sms do 31.10

    Bandziorno Odpowiedz
  • Potwierdzam jest info o nagrodzie

    syfus Odpowiedz
  • Email z info o nagrodzie dotarl :)

    marsid Odpowiedz
  • Jest mail, czekamy na bony :)

    Bobek Odpowiedz
  • Ja dostałem ok 16:30. Ten bank to jakaś porażka. pierw problemy ze zmianą pinu, jej do teraz często odrzuca płatności. Pewnie się okaże, że karta nie aktywowana, mimo, że płatności robiła, albo coś w tym stylu…
    Ktoś jeszcze nie dostał maila?

    don Odpowiedz
  • Minął dzień i również nie dostałem żadnej informacji o przyznaniu nagrody. Historie ze spam-em wykluczam, ponieważ podałem mail służbowy.
    Czy ktoś jeszcze jest w takiej sytuacji ? Jeśli tak, to czy pisał do banku i otrzymał odpowiedź ?

    Paweł Odpowiedz
    • Na pewno odczekałeś okres karencji 9 miesięcy ?

      marsid
    • Sprawdziłem teraz raz jeszcze dokładnie i ostatnie wypowiedzenie składałem 25.08.2017.
      Za chwilę się pewnie okaże, że zamknąłem rachunek a pewnie jakiejś ramowej umowy nie wypowiedziałem…

      Paweł
    • Może tak być dlatego ja na Twoim miejscu już bym pisał reklamację żeby to wyjaśnili.

      marsid
    • U mnie nie upłyneło pełnych 9 miesiecy a maila o nagrodzie dostałem.
      Tylko z zywą gotówka nie z bonami do Biedronki.

      Wojak
  • Mam napisać oficjalny list i wysłać pocztą czy wystarczy wiadomość w Pl@net ?

    Paweł Odpowiedz
  • Dzisiaj kurier dostarczył mi kartę – po 2 miesiącach. Mam teraz dwie. Czekam na odpowiedź banku na reklamację.

    cykor Odpowiedz
  • Jestem jednym z tych, co 2 miesiące czekają już na kuriera z kartą. Dziś się w końcu zebrałem i złożyłem reklamację przez podany tutaj formularz oraz przez e-mail wskazany w regulaminie promocji. Zobaczymy za miesiąc, co odpiszą.

    Jazz Odpowiedz
  • No i jest tak długo oczekiwana odpowiedź na reklamację. Bank w ogóle nie odniósł się do meritum czyli do kwestii promocji. Przeprosił jedynie, że tak długo musiałem czekać na kartę i liczy na dobrą współpracę.

    cykor Odpowiedz
    • Ja już nie liczę na dobrą współpracę z nimi. Też mam 2 karty do konta, ale konta w Planet nie mam aktywnego mimo że użyłem już obu kart w bankomacie. Strach tam pieniądze trzymać skoro mają takie systemy.

      Jaro
    • Gdzie te czasy , jak admin wstawiał się w takich sytuacjach za czytelnikami bloga. Teraz kontaktuje się z bankiem tylko w celu ustalenia , czy aby limit wniosków nie został wykorzystany. Sugerowałem bojkot tego banku , jakiekolwiek działanie – niestety zero odzewu. Może to inny człowiek teraz to prowadzi…?

      cykor
    • Nie wiem skąd informacja, że się kontaktowałem z bankiem w celu ustalenia czy limit wniosków nie został wykorzystany – nie ma to żadnego sensu, bo w promocjach BNP po przekroczeniu puli blokowana jest możliwość rejestracji w promocji = wiadomo, kiedy limit się skończył. Jak najbardziej kontaktowałem się z bankiem, ale w celu wyjaśnienia sytuacji – przy czym niestety nie mam bezpośredniego kontaktu tylko robię to na około. Mimo wszystko otrzymałem informację, że problem jest znany i dotyczy stosunkowo niewielkiej liczby osób – a patrząc na to jak promocja była rozchwytywana i jaki miała limit wniosków, to może tak faktycznie być, że tylko część osób ma problemy. Oczywiście naganne jest, że sprawa dalej nie została rozwiązana przez bank, ale szczerze mówiąc nie bardzo widzę z tego jakiekolwiek sensowne wyjście, oprócz walczenia w ramach reklamacji (niech dadzą premię skoro nie można było spełnić warunków) albo odstąpienia/wypowiedzenia umowy. Być może warto też zwrócić się do UOKiKu / napisać skargę do KNF.

      Michał
    • Bez komentarzy…Pytałeś wielokrotnie banki ( nie wiem które) o to , czy wyczerpał się limit wniosków. Nawet zapewniałeś czytelników , że ich natychmiast o tym powiadomisz. Jakiś inny człowiek prowadzi to teraz.

      cykor
  • Świetny bank! Widać, że zależy bankowi na zadowolonych klientach?

    Andrzej Odpowiedz
  • Czy jeżeli coś kupię przez sklep internetowy, płacąc kartą (podając po prostu jej dane) to to się liczy do obrotu kartą? Czy płatność ubezpieczenia OC kartą też się liczy?

    xemi Odpowiedz
  • @cykor

    dostałeś wcześniej maila, smsa od firmy kurierskiej przed dostarczeniem karty?
    (czy to na pewno ta debetówka no i w październiku to juz za późno na promocje)

    77mir Odpowiedz
    • 4 września dostałem maila od banku:
      Karta debetowa została przekazana do wysyłki. Oczekuj na wizytę kuriera, który zweryfikuje Twoją tożsamość i przekaże Ci kartę. Mamy 23 października i zgodnie z dyspozycją dalej oczekuje na kuriera 😅 P.S. Udałem się do oddziału – w systemie moje konto jest aktywne a przypisana karta została zablokowana przez bank!

      Rafał
  • 1.Był SMS.2.Tak ,za późno by wziąć udział w promocji .3.Debetowka OK. 4. Wiele niezgodności m.in. nr reklamacji. Odpowiedź banku na jakiś inny nr reklamacji. Być może nie moją?

    cykor Odpowiedz
    • Dzieki za informacje.
      Ja nie dostałem karty i napisałem odwołanie bo bank odpowiada nie na temat.
      Ktoś wcześniej deklarował że napisze wzór pisma do UOKiKu i może sie to tak skończy.

      77mir
  • Ja deklarowałem i to podtrzymuję. Czekam jednak do końca miesiąca bo może…. czekam na odp. reklamacji. Już wiem, że Admin niczego nie wskórał. Myślę ze powoli możemy „wiązać” grupę chętnych do wysłania pisma a potem w jednym czasie wysłać. Piszcie zatem swoją gotowość żebym wiedział ilu nas jest.

    jojo Odpowiedz
  • jestem za
    (skontaktujemy sie pewnie przez Admina albo kto poda swojego maila)

    77mir Odpowiedz
  • Ja podam w odpowiednim czasie

    jojo Odpowiedz
  • Ja też chętnie napiszę do UOKiKu, ale dopiero za miesiąc, bo ledwie wczoraj złożyłem reklamację. Pozdrawiam

    Jazz Odpowiedz
  • W poniedziałek żona dostała smsa od dhla z info o przesyłce. Niczego nie zamawiała i od razu skojarzyła to z Paribasem. Reklamację składała 20.09, a 21.10 jeszcze nie było odpowiedzi banku. Zadzwoniła na infolinię informując bank, że przesyłki nie odbierze póki nie dostanie odpowiedzi na swoją reklamację i że minęło już 30 dni od chwili złożenia reklamacji. Za 3 h odebrała aż dwa maile z banku :
    ” Szanowna Pani,
    Z przykrością informujemy, że otworzenie Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego nr ………….w BNP Paribas Bank Polska S.A. zakończyło się niepowodzeniem w wyniku błędu naszego systemu. ”
    I drugi :
    w odpowiedzi na pismo z 20.09.2019 r. dziękuję za przekazane uwagi.

    Wyjaśniam, że w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A . dokładamy wszelkich starań, aby relacje Klienta z Bankiem i obsługa Klienta były na najwyższym poziomie, dlatego z przykrością odnotowano fakt Pani niezadowolenia z obsługi w naszym Banku. Zapewniam, że nie było to naszą intencją.

    Przekazuję, że w wyniku powstałych nieprawidłowości karta do Konta Osobistego została wyprodukowana z opóźnieniem.

    Przepraszam za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i konieczność interwencji.

    Jednocześnie potwierdzam, że na podstawie złożonej dyspozycji Konto Osobiste zostanie przez Bank zamknięte……..”
    Bank postarał się :-)

    Krak Odpowiedz
  • Panowie oto odpowiedź banku w mojej sprawie: Reklamacja nr:….

    Szanowny Panie,

    w odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 24.09.2019 r. dziękuję za przekazane uwagi.

    Postępowanie wyjaśniające wykazało, że ze względu na złożoność sprawy zarejestrowanej pod numerem 2019/… oraz konieczność zebrania dodatkowych informacji do kwestii poruszonej w reklamacji, informujemy, iż termin jej rozpatrzenia wydłuży się. Wyjaśniam, że sprawa została przekazana do odpowiedniej komórki merytorycznej celem sprawdzenia wszystkich aspektów w przedmiotowej sprawie.

    Jednocześnie informuję, że stanowisko Banku w niniejszej sprawie przesłane zostanie niezwłocznie po jej rozpatrzeniu, nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia złożenia.

    Rafał Odpowiedz
  • I co z tego wynika? Nic. Standardowa formułka pt „spadaj dziadu”… A na jakiej podstawie konto zamykają? Żona składała wniosek o jego zamknięcie?

    jojo Odpowiedz
  • Żona w reklamacji wyraźnie napisała, że albo możliwość otrzymania premii w kwocie określonej w promocji, albo zamknięcie konta bez konsekwencji karencji. Dobrze, że nie odebrała umowy z kartą od kuriera. Podejrzewam, że osoby które teraz odebrały kartę premii nie otrzymają, a przejdą długą drogę reklamacyjną z bankiem. Odechce im się Paribasa na długo.

    Krak Odpowiedz
    • tak zbieramy grupę i uderzony do UOKiKU :)

      77mir
    • tak zbieramy grupę i uderzamy do UOKiKU :)

      77mir
    • Obawiam się, że nawet jak już zamkną konto i żona będzie chciała wziąć udział w kolejnej promocji, to i tak pewnie okaże się, że nie jest nowym klientem, bo konto zamknęła ledwie parę miesięcy temu. Czytając wpisy tutaj, dochodzę do wniosku, że z BNP Parabankiem możemy wygrać tylko przez UOKiK.

      Jazz
  • Właściwie to po czekać…..
    Zbieram zatem listę osób które wspólnie chcą wystąpić ze skargą na Paribasa za nie przesłanie nam kart i jednocześnie nieuzasadnione wykluczenie z promocji. Napiszę takie pismo i roześlę je tym co się do mnie zgłoszą. Prośba jest taka, abyście co nieco zmienili w tym piśmie żeby to nie było to samo bo uznają to za rozsyłanie tej samej skargi z różnych maili. Daję jednak im czas do końca października bo może mi odpiszą na reklamacje, ale nawet jak odpiszą to z tego co widzę to niczego nie zmienia w naszej sprawie. Nawet lepiej by było gdyby nie odpisali bo był by to kolejny cios w ich stronę że ignorują zgłaszaną reklamację.
    Zatem wszyscy chętni, piszcie na mojego tymczasowego maila
    kontonarazie@o2.pl
    A ja tworzę sobie Waszą bazę danych.

    jojo Odpowiedz
    • Ja będę podążał ścieżką: reklamacja nr 2 , rzecznik praw klienta , uokik. Ten bank ma jedną zaletę- uczy cierpliwości.

      cykor
  • ochani, ja mam ten sam problem, nie dostałam żadnego maila od organizatora z kodami. A mam spełnione warunki, umowa podpisana, w czas, karta aktywowana, płatności wykonane i otworzyłam bankowość mobilną (mam SMSy na potwierdzenie). I właśnie ta bankowość mobilna budzi moje podejrzenie, że chcą niezakwalifikowacmć mnie do promocji. W regulaminie jest, że trzeba otworzyć dostęp do bankowości elektronicznej, a w definicji (wg regulaminu) bankowość go mobile jest bankowością elektroniczną. Dostęp do serwisu internetowego banku aktywowałem dopiero wczoraj, ale wydaje mi się, że wg definicji regulaminu, że mobilna jest rowniez elektroniczną, spełniam warunki.
    Myślicie, że pisać reklamację? Czy często jest tak, że trzeba się zalogować z przeglądarki i w sumie to moja wina. Pierwszy raz biorę udział w takiej promocji.

    Proszę o podpowiedź.

    Maggie Odpowiedz
  • Nie ma na co czekać- trzeba działać.

    Andrzej Odpowiedz
  • Niezbadane są drogi, którymi kroczy BNP. Złożyliśmy wraz z żoną IDENTYCZNE reklamacje na adres powrotdoszkoly@bnpparibasplus.pl.

    Ja otrzymałem taką odpowiedź:
    Ze swojej strony mogę Panu zaproponować Rejestrację w nowej Promocji https://kontozmozliwosciami.bnpparibasplus.pl/ z Nagrodą 350 zł. a my pominiemy warunek otwarcia Konta. Proszę wejść na stronę i się zarejestrować. Z informacji uzyskanych z Banku karty od początku października są wysyłane do Uczestników którzy tych Kart nie otrzymali. Warunki w tej Promocji trzeba spełniać w listopadzie i grudniu. Proszę o informację jaka jest Pana decyzja. W załączniku przesyłam Regulamin Promocji.

    A żona:
    Nagroda nie została przyznana ponieważ we wrześniu nie spełniła Pani warunku transakcji kartą z 3 wymaganych. Jeśli ma Pani wątpliwości proszę o przesłanie wyciągu za wrzesień.

    Żeby było śmieszniej, to oba maile podpisane są przez tą samą osobę. Ale przynajmniej pojawiło się jakieś światełko w tunelu.

    Jazz Odpowiedz
  • A ja jednak doczekałem się na odpowiedź z banku oto ona:

    „Szanowny Panie,

    w odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 2019-09-26 dziękuję za przekazane uwagi.

    Postępowanie wyjaśniające wykazało, że ze względu na złożoność sprawy konieczność zebrania dodatkowych wyjaśnień, termin rozpatrywania sprawy wydłuży się.

    Jednocześnie informuję, że stanowisko Banku w niniejszej sprawie przesłane zostanie niezwłocznie po jej rozpatrzeniu, nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia złożenia zgłoszenia.

    Z poważaniem…..”

    Czyli co? Dali sobie więcej czasu a to oznacza że uderzenie do KNF-u w chwili obecnej sensu nie ma….. Pozostaje czekać skoro procedura reklamacji nie zakończyła się. Niemniej jednak zgłaszajcie chęć do wspólnego napisania skargi. Posyłacie na adres kontonarazie@o2.pl. Informuję jednak że przesunę to wszystko o miesiąc, początkowo miałem zamiar działać z początkiem listopada. Tak ja już pisałem, nie to jednak póki co sensu

    jojo Odpowiedz
    • Do mnie dzwonili czy przyjmę kartę debetową jak zostanie wysłana i zaproponują mi udział w innej promocji. Czekam na drugi telefon.

      Rafał
  • Czy pojawiły się bony?

    Andrzej Odpowiedz
    • Domyślam się, że umowa z Biedronką jest od 1 listopada, więc przyjdą dzisiaj po 22, żeby nie można było ich zrealizować w październiku.

      Ella
    • cicho wszędzie, głucho wszędzie co to będzie co to będzie, a z Paribasem wszystko możliwe. Mam na jednym koncie z nimi przeboje od sierpnia.

      jaro
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy