HIT! 350 zł do Biedronki za założenie darmowego Konta Otwartego na Ciebie od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BNP Paribas, która ma prawo okazać się prawdziwym hitem. Dlaczego? Z co najmniej kilku powodów! Po pierwsze – do zdobycia jest rekordowa premia – aż 350 zł w formie bonów do sklepów Biedronka. Po drugie – premię zgarniemy za uruchomienie darmowego konta – nie musimy więc dokładać od siebie ani złotówki. Wreszcie po trzecie – nagrodę zgarniemy bardzo szybko (jak na standardy promocji bankowych) – pierwsze 150 zł trafi do nas już w październiku, a kolejne 200 zł – w listopadzie :)

350 zł do Biedronki za założenie Konta Otwartego na Ciebie

Powrót do szkoły

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy. To dobra wiadomość – okres karencji jest bardzo krótki!

Pamiętajmy jedynie, że do klientów BNP Paribas wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank – banku, który został przejęty w ubiegłym roku. Na szczęście posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 15.09.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na Dzisiaj) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 20.09.2019. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Dodam, że od niedawna umowę podpisujemy SMSem, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy jedynie nadać kod PIN do karty.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

350 zł do Biedronki

Co dalej? Zasady promocji są całkiem proste. Pierwszą nagrodę, czyli e-kartę podarunkową o wartości 150 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka, zgarniemy za sam fakt założenia konta oraz wykonanie co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych kartą – na dowolne kwoty. Istotne, aby wykonać je we wrześniu.

Regulamin zaznacza, że mają to być realne płatności za towary lub usługi w sklepach lub internecie. Nie mogą to być transakcje wykonane za pośrednictwem systemów podmiotów trzecich, takich jak BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media itd. Bank zaznacza również, że nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonany w miejscach ułatwiających obroty kartą, czyli z kodem MCC terminala równym 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Jeśli nie wiesz o co chodzi z kodami MCC, to polecam sprawdzić stronę jakimcc.pl. Generalnie każda „normalna” transakcja (jak zakup paliwa, bułek w piekarni czy zakupów w markecie) jest jak najbardziej OK :)

Co dalej? Kolejną nagrodę, tym razem w formie e-karty doładowanej kwotą 200 zł, zgarniemy za:

  • spełnienie warunków do zyskania pierwszej nagrody,
  • wykonanie min. 2 przelewów środków z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej w październiku,
  • wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na min. 300 zł (w październiku),
  • otrzymanie wpływów na łączną kwotę min. 1000 zł (również w październiku)

Pierwszy warunek wydaje się oczywisty, podobnie jak trzeci (tzn. obowiązują te same wykluczenia transakcji, co we wrześniu – aczkolwiek teraz idziemy nie w ilość, ale wysokość transakcji). Jeśli natomiast chodzi o drugi podpunkt, to bank wymaga od nas wykonania dwóch „zwykłych” przelewów typu Elixir za pomocą bankowości mobilnej lub internetowej. Wystarczy więc zlecić przelanie środków na swoje konto w innym banku i… tyle.

Ostatni punkt dotyczący wpływów ma natomiast następujące zastrzeżenia: bank weźmie pod uwagę sumę wszelkich wpływów na konto osobiste oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima). Jak więc najprościej spełnić warunek wpływów? Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)

I to tyle! Organizator promocji poinformuje nas o spełnieniu warunków promocji (do zyskania pierwszej nagrody) do 21.10. Sam e-kod do wykorzystania w Biedronce zostanie nam przekazany do końca października SMSowo. Pamiętajmy, że kod możemy wykorzystywać kilkukrotnie (aż do wyzerowania salda), a kasjer powinien go wprowadzić na kasę nie jako metoda zapłaty, ale jak każdy inny towar – podajać nasz unikalny 13-cyfrowy e-kod (a następnie zatwierdzić klawiszem PLU).

Informacja o przyznaniu drugiej nagrody (e-kodu o wartości 200 zł) trafi do nas do 20.11, a sama nagroda – do końca listopada.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Troche nie rozumiem po cholere ludziom pisać jakąs bzdure…nie łatwiej po prostu było by napisać datę kiedy bony będą faktycznie działać 1.11 ?

    Jaki jest cel robienia takiej „szopki” ?

    Paweł Odpowiedz
  • Kod dotarł z tym, że jeden o wartości 150 zł.

    Bandziorno Odpowiedz
  • Kod do biedronki właśnie przyszedł. O dziwo przyszedł w formie jednego kodu o wartości 150zł, i już można z niego korzystać, a nie jak ktoś tam wyżej pisał.

    HaPPe Odpowiedz
  • Na stronie kartypodarunkowe.biedronka.pl można sprawdzić swój kod :)

    Paweł Odpowiedz
  • Nie dostałem maila z informacją o nagrodzie mimo spełnienia warunków, mail przyszedł po reklamacji, dosłownie na drugi dzień a dziś dostałem sms, kod na 150 złotych ważny do 31.12.2020

    Biedrofunk Odpowiedz
  • Dostałem od nich sms-a „Szanowny kliencie (…….) przerwa techniczna” Niepojęte. Uważają mnie za swojego klienta uniemożliwiając mi otwarcie konta :):):)

    jojo Odpowiedz
  • Z jakiego numeru dostajecie sms z nagrodą?

    Marek4521 Odpowiedz
  • gdzie można zarejestrować kartę BNP Paris Mastercard debit do programu Priceless Specials? – nigdzie niemoge znaleść.

    M. Odpowiedz
  • Jaja pociskane jajami. Paribas przysłał mi kartę i to jeszcze na niewłaściwy adres. Obawiam się że w ich rozumowaniu sprawa jest zakończona. Zabieram się do napisania im co o tym myślę i chyba pomału przymierzam się do wymalowania skargi do KNF-u teraz już im nie odpuszczę…..

    jojo Odpowiedz
  • Nie ma na co czekać- składaj skargę do KNF

    Andrzej Odpowiedz
  • Posłałem kolejną reklamację chcę wiedzieć co odpiszą żeby bardziej ich uderzyć poprzez KNF. Tym razem już zażądałem wypłaty premii argumentując że to bank zawalił a ja nie miałem szans na spełnienie warunków i zagroziłem KNF-em. Właściwie nie zagroziłem a poinformowałem jaki będzie mój kolejny krok. Bo właśnie taki będzie….

    jojo Odpowiedz
  • Myślisz, że się przestraszą? Czyli masz nadzieję? Nie tędy droga!

    Andrzej Odpowiedz
  • A którędy jest ta droga?

    jojo Odpowiedz
  • Tylko przez KNF

    Andrzej Odpowiedz
  • Toż tak zrobię tylko na razie „zbieram materiały” na nich zanim tam wystąpię.
    Moc KNFu miałem już okazję poznać

    jojo Odpowiedz
    • Ja dziś napisałem kolejną reklamację, w której zażądałem wypłaty pierwszej i drugiej nagrody (łącznie 350zł), ponieważ bank nie wydał mi karty, a tym samym uniemożliwił mi wykonanie transakcji we wrześniu i październiku. Równocześnie zażądałem rozwiązania wszelkich umów w trybie natychmiastowym z winy banku, bo już nie chcę być ich klientem.

      kolcar
  • Skorzystałem z rady Admina @Michała. Zadzwoniłem do firmy zewnętrznej z którą Paribas robił tą nieszczęsną promocję. Na szybko jest możliwość wejścia w nową promocję łatwiejszą drogą ale…. Można dostać więcej ale warunki są wg mnie trudniejsze. Np trzeba spełnić warunki przez weekend. Dostanę pełną ofertę na maila. Mimo to czuję że nie skorzystam. Pani sama powiedziała że nie muszę i trzeba się szarpać z bankiem. Oni tylko proponują jakieś alternatywne rozwiązanie i wyjście z twarzą z tej sytuacji. Jakby co to ten telefon 22 299 11 50 ale pewnie usłyszycie to samo co ja.

    jojo Odpowiedz
  • Mi w dalszym ciągu nie raczyli przysłać karty (mimo że w odpowiedzi na reklamacje podali termin 14 dni) wiec nie mam nawet możliwości sie z nimi układać ;)

    77mir Odpowiedz
  • „To nie chodzi o tą promocję z wydaniem 1000 zł w czarny piątek?
    https://livesmarter.pl/400-zl-premii-black-friday-z-bankiem-bnp-paribas/

    Chyba tak a raczej na pewno tak. Wiadomo jak to przez telefon… Ja się tego nie podejmuję. Gdybym miał zaplanowane jakieś zakupy to i owszem. Jedyny plus że premia szybko wypłacana ale machnąć zakupy w dwa dni….. Chyba że kupić i zwrócić.

    @Cykor znasz szczegóły? Tak mi coś w uchu brzęczy że chyba o tym babka mówiła.

    jojo Odpowiedz
    • Może Castorama – jakieś 2 krany premium po 500 zł (żeby łatwo przenosić) i zwrot gotówką za 2-3 dni do ręki.
      A ta druga promocja „Konto z rozmachem” – wpisz w googla i pokaże się strona promocji z regulaminem, ale zgadzam się, że to 550 zł to jednak mocno na raty.
      Chyba na blogu była opisywana podobna promocja ze 2-3 miesiące temu, albo ktoś o niej wspominał w komentarzach.

      Kate
  • Chyba znalazłem opis tej promocji. Nie chcę linkować bo to blog Michała więc nie wypada, ale da się znaleźć. Sam nie wiem co o tym myśleć. 200 zł więcej ale warunki tak zakręcone że aż głowa boli. Trzeba związać się z bankiem na cały rok i po drodze spełniać szereg „zadań” różnych od poprzednich. Najgorsze jest że jak się raz potkniesz to po premii. Chyba dobrze to przemyśleli. Sam nie wiem czy nie lepiej zgarnąć premię żeby się czym prędzej z bankiem pożegnać aby wejść w nową promocję. Przy obecnym okresie karencji chyba jest to bardziej opłacalne. Ale to moje zdanie.

    jojo Odpowiedz
    • Ja dałem się namówić, 550 piechotą nie chodzi i chyba cieszę się , że karta nie dotarła na czas.

      cykor
  • Przemyślałem i spasowałem. Nie wezmę żadnej z propozycji. Już wysalam im kolejne oświadczenie że taka propozycja padła ale jej nie akceptuję. 550 jest kuszące ale warunki zdecydowanie trudniejsze i zakręcone. Przyjmując pewnie wykluczyłbym się z innych promocji jakie po drodze się pojawią. Rok to jednak kawał czasu.

    jojo Odpowiedz
    • Powodzenia!

      cykor
    • Umówmy się za rok. Sam jestem ciekaw , kto więcej zarobił.

      cykor
    • Oczywiście na TYLKO tej promocji.

      cykor
    • I miałeś świętą rację. Ja przystałem na propozycję i zapisałem się do promocji „konto z rozmachem”. Spełniłem warunki ale oczywiście premii nie dostałem. Na złożoną reklamację odpowiedzieli mi , że nic mi nie dadzą , bo otworzyłem konto w ramach promocji „Powrót do szkoły”. Już nie mam siły do tego banku. Trzeba było brać bony do biedronki…

      cykor
    • Ukochany bank, umiłowany bank… :-)

      Kate
  • Gdy otrzymam bony do Biedronki, np. w dniu 31 listopada czy mogę natychmiast bezkosztowo zamknąć kartę i konto? Czy można zrobić to w bankowości internetowej?

    Andrzej Odpowiedz
  • Czy ma ktoś doświadczenia czy zamykając konto w oddziale coś proponują w ramach utrzymania konta?

    Andrzej Odpowiedz
  • dwa razy zamysłem – w moim przypadku nie

    77mir Odpowiedz
  • Jest dalszy ciąg mojej sprawy
    Dostałem maila

    Szanowny Panie,
    w odpowiedzi na zgłoszenie z 2019xxxxxxx oraz zgłoszenie z 2019-xxxxx informuję, że Bank podjął indywidualną decyzję o uznaniu przesłanej przez Pana reklamacji.

    W związku z powyższym zostanie do Pana wysłana od Organizatora promocji, tj. Agencja Hagen widomość SMS zawierająca E-kod (nagrodę w promocji „Powrót do szkoły”).

    I dostałem 3x po 50 do Biedry w promocji…… „”Promocja otwarta na dzisiaj”

    W kolejnym mailu dostałem info że żebym otrzymał drugą nagrodę muszę spełnić warunki (…….) w ….. październiku.

    No burdel totalny !!!! Nie odpuszczam dalej. Już posłałem reklamację i żądanie o wyjaśnienie tego bajzlu co wyprodukowali. Kompletnie nad tym nie panują. Wszystko załatwiają na zasadzie ctr+c , ctr +v, nie mając pojęcia na co odpowiadają, czego dotyczy sprawa, o jaka promocję chodzi.

    jojo Odpowiedz
    • Spokojnie, na drugą transzę bonów trzeba czekać do końca listopada, więc pewno Tobie też prześlą kupony bo jeszcze mają czas. Ja też z nimi się naużerałem zanim przysłali kartę i aktywowali konto. Zaproponowali mi udział w innej promocji, gdzie do zgarnięcia jest 350 zł i na to przystałem bo najlepszym bonem jest dla mnie bon NBP.

      jaro
  • Tak to BNP Paribas bank Nowego Świata ;)

    77mir Odpowiedz
  • Karte odebrałem od kuriera we wtorek ale konto jest zablokowane (po zalogowaniu wyszarzałe, przelew 40 groszy nie został zaksiegowany).
    Dział reklamacji w odpowiedzi na odwołanie od reklamacji zaproponował mi skorzystanie z innej promocji na niedziałającym koncie.
    jojo tak skandaliczny poziom obsługi należało by zgłosić do UOKiKu nawet po pozytywnym załatwieniu skarg

    77mir Odpowiedz
    • Najpierw trzeba aktywować kartę zgodnie z instrukcjami na kartce dołączonej do karty, chyba że już to zrobiłeś

      Kate
    • tak aktywowałem karte i zmieniłem pin w bankomacie
      tego samego dnia w logowaniu pomogła mi infolinia bo dostep do konta był zablokowany
      samo konto jest nadal zablokowane (poszło zgłoszenie do działu technicznego)

      77mir
    • Mam dokładnie to samo. Karta dotarła do mnie w końcu po prawie 3 miesiącach. Odebrałem PIN SMS-em. Potem nie mogłem się zalogować. Najpierw okazało się, że pomieszali loginy Planet i GOmobile i jednocześnie mam wypisac jakieś nieznane mi hasło, zamiat hasła jednorazowego, które powinno przyjść SMS-em. Jak już się w końcu zalogowałem to okazało się, że konto jest zablokowane. Gość z infolinii wysłał mnie to ichniego bankomatu, co miało niby aktywować konto, ale domyślacie się, że nic to nie dało.

      Jazz
    • Tytułem uzupełnienia. Przed chwilą zadzwoniłem na infolinię, kazali mi zrobić symboliczny przelew na zablokowanie konto, co niby ma go odblokować!? Zatem czekam z powątpiewaniem do południa.

      Jazz
    • Nic to nie da. Napisz do nich na pomoc techniczną jak masz dostęp do planet żeby ci aktywowali konto. Później dostaniesz pin do go mobile smsem zalogujesz się i będziesz miał aktywowane konto. Ja z nimi przechodziłem to samo, Dopiero po 3 miesiącach od założenia konta wszystko mi uruchomili. Najgorsza obsługa bankowa z jaką się spotkałem. Strach tam pieniądze trzymać jak mają takie systemy.

      jaro
    • Miałeś rację, nic to nie dało. Kazałem infolinii przekazać ten problem do działu technicznego. Do BNP trzeba mieć anielską cierpliwość.

      Jazz
  • Fajny bank- trza chyba zwijać żagle.

    Andrzej Odpowiedz
  • A ja dziś znów dostałem odp na kolejną reklamację. Im bardziej to czytam tym bardziej umacniam się w przekonaniu że tam pracują debile…..
    Nie chciejcie wiedzieć co tym razem odpisałem.

    jojo Odpowiedz
  • napisz co oni wyskrobali bo to można próbować traktować jak kaberet

    77mir Odpowiedz
  • Bo to jest kabaret. Nie ważne co Oni napisali, bo to jest ctr+c, ctr+v tylko jak to się ma do rzeczywistości. Jeśli piszą mi że wszystko zostanie wykonane zgodne z regulaminem to ja się pytam zgodnie z jakim regulaminem. W regulaminie było że mam otworzyć/aktywować konto i wykonać transakcje we wrześniu i październiku. Mamy listopad a ja dopiero co dostałem kartę. Więc o jakim regulaminie tu mowa?
    Najciekawsze dla mnie jest to że ja konta nie aktywowałem i póki co nie zamierzam tego robić a wszystko wskazuje na to że u Nich to konto jest aktywne. To będzie pytanie którym chyba już ich „zabiję” Pokaże to jednak jaki burdel w tym banku „zmieniającego się świata” panuje. Ale jeszcze trochę poczekam. Na razie nawrzucałem pewnemu Panu co o Nim konkretnie myślę zadając pytanie wprost
    „Czy Pan w ogóle czyta co pisze? Czy Pan w ogóle rozumie co Pan pisze. ???”

    jojo Odpowiedz
  • Do mnie dzwonili wczoraj w odp na reklamacje. Zaproonowali noea promocje i sie zgodzilem bo jedt prosta.
    Dostane 350 zl z czego 50zl w bonie.
    Za 10 transakcji karta w msc i przelew 1000 zl. Przez 3 msc. Wydaje mi sie ze nie jest trudno. A wy tez taka propozycje mieliscie na reklamacje?

    YaPaE Odpowiedz
    • To ta nowa promocja z paribasu opisana ostatnio na blogu, a więc i tak wyjdziecie na swoje, chyba wszyscy obecnie dostają tą propozycję „na pocieszenie” lub „w ramach odszkodowania za problemy”

      Kate
    • Karta ma dojsc w ciagu 2 tyg.

      YaPaE
    • Kate.
      To nie jest ta promocja ost na blogu albo jej nie widze. Bo w tej ost jest 400 zl do xyskania a ja mowie o 350.
      Daj link

      YaPaE
    • Kate. Mam

      YaPaE
    • To dziwne, że nie zaproponowali ci tej za 400, jest dostepna od 15.11, może konsultant nie miał jeszcze o niej informacji, w każdym razie może do nich zadzwonić i zmienić jak się da na tą za 400,…

      Kate
  • Żałosne to odszkowanie za kilkumiesięczne problemy ale skorzystać możecie jeśli działa wam kartą i konto (mi nadal nie).

    77mir Odpowiedz
  • To nie jest żadne odszkodowanie. W promocji, do której przystąpiliśmy, warunki trzeba było spełnić w ciągu 2 m-cy, w tej przez 3. Mnie i żonie dali wybór, do której promocji możemy przystąpić. Ja się zarejestrowałem w Konto z możliwościami, a żona Black Friday. Problem w tym, że oba konta zablokowane.

    Ogólnie to jestem trochę załamany, wylewamy tu swoje żale, składamy reklamacje, a bank ma nas gdzieś. Podczas afery tabletowej większa była mobilizacja w narodzie. To był fajny czas. I jaka satysfakcja, kiedy bank w końcu się przyznał do błędu.

    Jazz Odpowiedz
  • Nie, ja też, 3 osoby tu już grupa.
    Dobry początek być może.

    77mir Odpowiedz
  • dostał ktoś email z wiadomością o przyznaniu drugiej nagrody?

    syfus Odpowiedz
  • Przyszedł przed chwila mail, ale zamiast 200 PLN jest info o 150 PLN

    kacper451 Odpowiedz
    • dokładnie, tez dostałem

      Bandziorno
    • To pomyłka w emailu? Bo tez tak dostalem. Jest jakas szansa skontakowania sie z bankiem w tej sprawie, bo w regulaminie pisze jak byk ze powinno byc 350zł łącznie.

      Mateusz
    • Odpisujcie i proście o potwierdzenie, że to błąd. Moim zdaniem na 90% to błąd typu kopiuj-wklej. Robią tyle akcji, że kolejne to po prostu skopiowanie poprzedniej i podmiana parametrów. No i ktoś przeoczył :)

      Michał
    • Jus odpisano, email ze sprostowaniem :-) Jest 200 zł :-) Pozdrawiam

      Mateusz
  • Tak dzis przyszedł, ale dziwne jest to ze przyznali 150 zł, Co daje w sumie 300 zł z poprzednia nagroda a nie 350 zl, czy nie powinien byc jako drugi bon na 200zł?

    Mateusz Odpowiedz
  • Bałagan w tym banku aż razi po oczach. Jak tylko prześlą bony to trzeba się zwijać od nich.

    jaro Odpowiedz
    • Gorzej że trzeba lecieć do odziału ewentualnie napisać list bo przez neta zerwać się z nimi nie da…

      marsid
    • hasło „Bank zmieniającego się świata” brzmi w tym wypadku jak mało śmieszny żart

      jaro
  • Dostałem email o przyznaniu nagrody. W sumie dwa jeden o przyznaniu 150 zł drugi sprostowanie że będą to 2 stówki czyli tak jak miało być ;)

    marsid Odpowiedz
    • Mam to samo…. Najciekawsze że u mnie konto wciąż nieaktywne :) Podejrzewam jednak że u Nich aktywne.
      Czyżbym dostał pierwszy w życiu bonus bez spełniania warunków ????

      jojo
    • A pierwszy bonus już dostałeś po tych wszystkich reklamacjach ?

      marsid
  • Tak 150 zł (3xpo 50) ale nie ruszam tego do czasu zamknięcia reklamacji. Choć wygląda że wszystko się wyjaśnia. szkoda tylko że tyle smrodu koło tego się zrobiło. A wystarczyło żeby bank sam wyszedł przed szereg i poinformował jak zamierza z twarzą to rozwiązać. Ale po co ??? :(:(:(

    jojo Odpowiedz
    • No to stary dostałeś bony z tą różnicą że zamiast spełniać warunki musiałeś napisać x reklamacji. Ja bym się cieszył xD

      marsid
    • Tymbardziej ze niektórzy piszą i nic bo ci ludzie w reklamacjach potrafią rżnąć głupa (facet nic nie robi w sprawach konta tylko przeprasza za bank i od 2 miesięcy proponuje inną promocję na zablokowanym koncie).

      77mir
    • Qmarsid. Nie wiem czy to kwestia pisanych reklamacji czy tak po prostu uznali, że należy to w ten sposób skończyć. Może niech się wypowiedzą inni co kart nie dostali co tam u Was się dzieje?

      jojo
  • Na tym polega rola pracowników w reklamacjach, żeby rżnąć głupa. Ja już nie mam żadnych złudzeń że idioci tam siedzą….. Albo wyjątkowi inteligentni z punktu widzenia prezesostwa banku.

    jojo Odpowiedz
  • Dostał ktoś info na maila o przyznaniu drugiej nagrody 200 zł ?? bo u mnie cisza a powinni wysłać do 20.11 ??

    Mariuszek Odpowiedz
    • Napisałem reklamacje poprzez interfejs, zgłosiłem zapytanie w kategorii produkty oraz wysłałem mail na powrotdoszkoly@bnpparibasplus.pl

      Brak jakiejkolwiek reakcji…

      Paweł
    • Wyjątkowo z tego emaila zawsze dostałem odpowiedź. Co więcej, zawsze satysfakcjonującą. Jestem pozytywnie zdumiony, bo ten bank…

      dario
    • Odpowiedź z banku na…brak odpowiedzi ze strony organizatora:

      „Dzień dobry,

      reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem ?REKLAMACJA? lub na adres e-mail: powrotdoszkoly@bnpparibasplus.pl. ”

      Jednym słowem mam teraz pisać, drukować i dymać na pocztę…bo z powyższego adresu e-mail nie można otrzymać żadnej odpowiedzi…

      W skrócie nasza chata z kraja…

      Paweł
    • „pitu… pitu….” Kolejna zagrywka chamskiego banku. Organizator umywa ręce od tego że bank nie wydał kart. I słusznie bo co Oni temu winni. Nie dajcie się zbyć, bo tylko o to im chodzi. Trzeba być upierdliwym…… Organizator może jedynie proponować inną promocję pomijając pewne szczegóły dla uławiania i wyjścia z twarzą z tego burdelu. Nie trzeba się jednak na żadną z nich zgadzać co niniejszym ja uczyniłem.

      jojo
    • Napisz jojo jak się z nimi kontaktujesz.

      Mnie na mail nie chcą odpisywać…

      Paweł
    • Wbrew pozorom żałuję że odpisują bo miał bym na nich haka przy skardze do KNF. Piszę na ogólny z formularza kontaktu, potem już normalnie na zasadzie odpowiedzi z domyślnym adresem. Wspomnij o KNF nie zaszkodzi.

      jojo
    • Wysłałem z powołaniem się na KNF.
      Przy okazji znalazłem ciekawy regulamin, który KNF wprowadziła 2.X.2008:

      Konieczność zachowywania odpowiednich zasad formułowania i publikowania informacji reklamowych dotyczy nie tylko samych banków, ale również podmiotów współpracujących z bankami, w tym agentów i przedsiębiorców prowadzących placówki franszyzowe banków.

      I.Zasady ogólne
      § 3.
      1. Bank czuwa nad kształtem przekazów reklamowych dotyczących banku i jego usług, przygotowywanych i publikowanych przez osoby trzecie, zarówno na zlecenie banku jak i bez takiego zlecenia.

      Paweł
    • Po zacytowaniu powyzszych punktów otrzymałem informacje o nadamym oficjalnie numerze reklamacji, łącznie 8 wiadomości ze strony mojej oraz banku…

      Paweł
  • Czy ktoś tak tutaj miał, że spełnił warunki promocji a nie otrzymał informacji o przyznaniu bonu ?

    Paweł Odpowiedz
  • info o przyznaniu drugiej nagrody 200 zł otrzymane 19 listopada

    syfus Odpowiedz
  • Według opisu na tej stronie wystarczy przelać 1000 zł z innego swojego konta na konto w BNP żeby spełnić warunek o wpływach w październiku. Jednak z racji tego, że nie dostałem informacji o otrzymaniu drugiego bonusu zacząłem szukać szczegółów na stronie banku i okazało się, że przelew nie może zostać zrobiony ze SWOJEGO konta w innym banku. Autor tego artykułu wprowadza ludzi w błąd…

    mn Odpowiedz
    • Nie wprowadzam. Proszę jeszcze raz sprawdzić co mówi regulamin (i zwrócić uwagę na definicje kryjące się pod wielkimi literami).

      Michał
    • Robiłem przelew ze swojego konta w innym banku i nagrodę dostałem ;)

      marsid
  • Odnośnie organizatora. Dzwoniłem tam 7.11 powiedziano mi co i jak i co mogą mi zaproponować. Poprosiłem o regulaminy. Powiedziano mi że zaraz po otrzymaniu maila prześlą mi je. Maila dostałem….. dziś

    jojo Odpowiedz
  • 22 299 11 50, bardzo proszę….

    jojo Odpowiedz
    • „Wszystkie stanowiska są zajęte”…i głuchy telefon.

      Próbowałem kilkukrotnie…

      Paweł
    • Dodzwoniłem się za trzecim razem…trzeba próbowac do końca, bo pewnie liczą, że się zniechęci ktoś…
      Otrzymałem informacje, że nagrodę przyznano lecz wiadomości e-mail brak.

      Czekam do końca listopada i zobaczę co z tego wyjdzie.

      Paweł
  • Wow! Moją reklamację rozpatrzyli pozytywnie, dostałem SMS-em 7 bonów. Natomiast żonie kazali się zarejestrować w innej promo i spełnić jej warunki. Widać dużo zależy od tego, do kogo trafi reklamacja.

    Jazz Odpowiedz
  • Mi przysłali smsa przypominającego o aktywowaniu karty…. Nie aktywuję dopóki cała ta afera nie znajdzie końca i nie będę w 100% pewnym że otrzymam to co mi się słusznie należy; cytując pewną kobietę :)

    jojo Odpowiedz
  • ktoś dostał 200 w bonach? Do końca listopada mieli wysyłać, a jutro sobota.

    jaro Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy