360 zł premii za założenie nowego konta Millennium 360°

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja promocji przygotowana dla nowych klientów Banku Millennium. Tym razem 360 zł zdobędziemy za założenie nowego konta Millennium 360°, które zastępuje dostępne przez wiele lat Konto 360°. Sprawdźmy, jak zdobyć premię i czym wyróżnia się nowy rachunek osobisty.

360 zł premii za konto Millennium 360

Zyskaj 360 zł z kontem Millennium 360°

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która na dzień rozpoczęcia promocji nie posiadała żadnego konta osobistego Banku Millennium po 1.01.2019.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto Millennium 360° wraz z kartą debetową poprzez dedykowaną stronę promocji. Pamiętajmy, aby podczas składania wniosku wyrazić zgody na:

  • przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub otrzymywanie informacji handlowych od banku przez kanały elektroniczne oraz przez telefon
  • świadczenie przez Millennium Goodie usługi „Zwroty za zakupy”

Wniosek powinniśmy złożyć do 31.07.2022, w tym samym terminie powinniśmy również podpisać umowę. Do wyboru mamy dwie opcje podpisania umowy całkowicie zdalnie – za pomocą selfie (wtedy konieczne jest wejście na stronę promocji z telefonu lub tabletu, który ma kamerę) albo za pomocą przelewu weryfikacyjnego z innego banku. Ta ostatnia opcja jest chyba najwygodniejsza – pamiętajmy tylko, aby dane (imiona, nazwisko, adres) w przelewie z wybranego banku były takie same, jak podaliśmy we wniosku.

Co dalej? Teraz wystarczy, że do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta wykonamy co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem oraz aktywujemy aplikację mobilną banku. W ten sposób zapewnimy sobie pierwszą z nagród, czyli aż 180 zł w gotówce, które zostanie wypłacone do końca kolejnego miesiąca (z wyjątkiem wniosków z kwietnia – za nie premia będzie wypłacona do końca lipca, a nie czerwca).

Przykładowo podpisując umowę w maju i spełniając warunki do końca czerwca premię otrzymamy do końca lipca.

A jak zdobyć pozostałe 180 zł? Wystarczy, że w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia konta (w naszym przykładzie – czerwiec, lipiec, sierpień) spełnimy poniższe warunki:

  • suma wpływów na konto wyniesie min. 500 zł
  • dokonamy co najmniej 5 płatności kartą lub BLIKiem

Tu warto dodać, że spełniając powyższe warunki automatycznie spełnimy warunki miesięczne zwalniające z opłat za konto i kartę debetową.

Dodatkowo jeśli założyliśmy konto zdalnie to w tym samym okresie (do końca trzeciego miesiąca po założeniu konta) powinniśmy się udać do dowolnej placówki banku i złożyć wzór podpisu oraz udostępnić swój dokument tożsamości. Zresztą bez tego kroku możliwości korzystania z konta są ograniczone (np. niski limit przelewów).

I to tyle! 180 zł trafi do nas w formie przelewu do końca kolejnego miesiąca (w naszym przykładzie – do końca września) o ile ciągle będziemy posiadaczem konta (i nie cofniemy zgód marketingowych – później już możemy to zrobić). Łącznie zgarniemy więc 360 zł w gotówce :)

Ile kosztuje konto Millennium 360°?

Konto Millennium 360° jest co do zasady darmowe. Zapłacić możemy natomiast za kartę debetową (11 zł), jednak wykonanie min. 5 płatności kartą lub BLIK w poprzednim miesiącu zwalnia z opłaty. Automatycznie zyskamy też darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą, a tu od razu warto dodać, że w przypadku wszelkich płatności zagranicznych do równowartości 1000 zł miesięcznie bank przewalutuje je po kursie organizacji płatniczej (czyli praktycznie najlepszym, jaki jest możliwy). Dopiero nadwyżka będzie traktowana standardowo (2% prowizji od wartości transakcji). Oznacza to, że do drobnych transakcji nie potrzebujemy żadnej dodatkowej karty walutowej – wystarczy nam karta Millennium 360°.

Warto tu również dodać, że w przypadku osób w wieku 18-26 lat zasady są nieco inne: opłata za kartę wynosi 5 zł, a zwalnia z niej wykonanie zaledwie jednej płatności kartą lub BLIK w poprzednim miesiącu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Zapoznałem się z nowym cennikiem. Jest jeden minus. Odświeżone konto 360 niestety wiąże się z ponoszeniem opłat przy wpłacie lub wypłacie środków w oddziale (11 złotych).

    Tak w ogóle dochodzę do wniosku, że jakiś organ kontrolujący instytucje bankowe powinien wymierzyć kary za ten ruch. Jak można pobierać opłaty od wpłat na konto?! Rozumiem jeszcze wypłaty (Millennium oferuje darmowe w całej Polsce), ale coś takiego jest niedopuszczalne.

    Adam K. Odpowiedz
    • W oddziałach standardem są już wpłatomaty, dlatego pozwolili sobie na taki ruch (tak jak np. ING).

      xandi
    • Tak, ale nie chodzi tu tylko o praktykę Banku Millennium. Pobieranie opłaty za wpłatę pieniędzy powinno być karalne. Po prostu.

      Adam K.
    • a dlaczego?

      wiechu
    • Dla rzadu i Urzędu Skarbowego to bardzo na rękę, aby takie opłaty były, skąd bierzesz gotówkę skoro pochodząca z legalnego źródła wynagrodzenia powinna już być na Twoim koncie

      Dzikus
    • W zasadzie panie lekkich obyczajów (uproszczając) mają gotówkę z uprawianego nierządu, a prawo im tego nie zabrania, że w ten sposób pozyskują gotówkę od klientów (Polskie prawo nie przewiduje prowadzenia działalności jaką prowadzą). Bezdomni sprzedający złom pozyskują gotówkę…
      Wpłata/wypłata własnej gotówki z oddziału jest zwykłym przegięciem banku, bo bankomaty/wpłatomaty przy oddziałach nie zawsze działają :/.

      Ego
    • Ale jeśli wpłatomat lub bankomat nie działa to wtedy mimo tej opłaty pracownik przyjmuje operacje kasową bez prowizji, inna bajka, że coraz więcej oddziałów nie obsługuje wogole gotówki

      Dzikus
    • @Dzikus
      I to jest właśnie problem, że w oddziałach stanowiska kasowe są likwidowane i wtedy powstaje problem z nie działającym banko-wpłatomatem :|

      Ego
    • To dlaczego banki tak robią jest oczywiste – koszty. Pilnowanie maksymalnego narzuconego stanu gotówki w Oddziale. Odsilanie się z gotówki do NBP lub dedykowanego oddziału, zasilanie się w gotówkę na potrzeby wypłat, koszty ubezpieczenia, koszty transportu, itd. Próbują te koszty ścinać. Jednak jako klient uważam, że banki już dawno zagalopowały się z cięciem kosztów i wyciskaniem klienta. To oczywiste, że wcześniej też starały się na klientach zarabiać ale konkurowały pomiędzy sobą i starały się dać coś extra. A to oddziały z obsługą w weekendy, a to oddziały otwarte w tygodniu do 19:00/20:00, a to obsługa doświadczonych Doradców, których tak łatwo się nie pozbywano. W tej chwili to wygląda tak, że banki idą w minimalizm, chcą dawać od siebie mniej niż minimum a oczekują od klienta lojalności.
      Do tego to bezczelne wykorzystywanie wojny i inflacji to sztucznego pompowania WIBORu, żeby tylko podbić sobie marżowość.
      I dziwić się, że ludzie nie mają zaufania do banków….

      owat
    • @owat
      W punkt. A z WIBOREM to już przegięciem jak chcą doić kredytobiorców.
      Dlatego, ci świadomi klienci nie są lojalni, idą po wisienki, zgarniają i żegnają banki. I tak w kółko.

      Ego
    • za to gdy przyniesiesz euro do okienka lub bedziesz chcial wyplacic to juz zadnych prowizji nie ma

      Kacperzasty
  • Ostatnio zamykałem u nich konto i brak oferty ret. :(
    Wygląda jakby wyłączyli… może ktoś kto też zamykał – jak to wyglądało?

    idiayp Odpowiedz
  • Założyłam konto przez livesmarter, zaznaczyłam wszystkie zgody. Kiedy wchodzę w zakładkę ze zgodami to są na tak, dopiero dzisiaj zauważyłam, że jest jeszcze osobna zakładka: Zwroty za zakupy, to dotyczy Goodie i jest wymagane w regulaminie a u mnie wygląda jakby nie było aktywowane. Dlaczego skoro przy składaniu wniosku wszystko zaptaszkowałam (chociaż nie pamiętam dokładnie czy Goodie tam było). Czy teraz to zaznaczyć czy lepiej poczekać i jutro zadzwonić na infolinię? Dzwonić i tak muszę, bo nie dostałam potwierdzenia, że zakwalifikowałam się do promocji, to normalne, że nie ma żadnego śladu o otwarciu konta w promocji czy to u mnie przez brak? zgody na Goodie?

    Ew@ Odpowiedz
    • zrobiłem dokładnie tak samo – wszystko było zaznaczone przy zakładaniu konta – a w profilu brakuje zgody na zakupy
      Także złożyłem reklamację
      Jak się skończyło u Ciebie?

      Waldek
    • Gdzie się sprawdza te zgody?

      Bartosz
    • @Waldek
      Termin wypłaty nagrody jeszcze nie minął, złożyłeś już reklamację? Ja zadzwoniłam na infolinię z pytaniem czy jestem w promocji i powiedzieli, że tak, to chyba powinno być ok.

      @Bartosz
      Nie pamiętam już dobrze jak to wyglądało na początku ale teraz kiedy wchodzę w zakładkę Zwroty za zakupy widzę tylko listę sklepów (bez żadnych zgód)

      Ew@
    • @Bartosz – imię nazwisko -> ustawienia ogólne -> zgody i rezygnacje

      Ew@ złożyłem reklamację; moim zdaniem mają jakiś systemowy błąd – w moim przypadku było podobnie jak w Twoim. Kliknąłem ptaszka przy „zaznacz wszystkie zgody”. Weryfikowałem tożsamość przez inny bank i po jakimś czasie chciałem to wycofać bo pokazywało mi na millenium co robię na tamtym. Skontaktowałem się obsługą M360 i nagle się okazało, że nie jestem w promocji bo „nie zaakceptowałem” tej zgody.
      U żony było jeszcze lepiej – gdy zorientowałem się co nawyprawiało się u mnie – zobaczyliśmy jak z tą zgodą u niej. Było tak samo. Na koncie niezaakceptowana. Znów kontakt z obsługą M360… I UWAGA na na wniosek o reklamację konsultant odpowiedział, że przecież jest pani zgłoszona do promocji :) Po przekazaniu mu informacji, że na koncie widnieje ta zgoda jako niezaakceptowana stwierdził że skontaktuje to z działem technicznym, bo nawet jeśli konto zostało dołączone do promocji to teraz może nie zaliczać warunków wymaganych do zaliczenia promocji….

      Waldek
    • To teraz mnie zaniepokoiłeś, mam konto zakładane przez weryfikację z innego banku, może ten błąd występuje w takim przypadku.
      Z tego co pamiętam na początku czerwca ze zgodą Goodie było coś nie tak w aplikacji (zakładka zwroty za zakupy). W Ustawieniach w apce są zgody dotyczące tylko Millenium, w Ustawieniach bankowości internetowej oprócz zgód samego Mille pokazuje się też zgoda Goodie, aktualnie mam ją aktywną, możliwe że włączyłam ją już po założeniu konta.
      Na infolinii nie rozmawiałam o zamieszaniu z Goodie tylko spytałam czy jestem w promocji i dostałam potwierdzenie a teraz zwątpiłam

      Ew@
    • Pewnie to bez znaczenia ale nie wyłączyłam otwartej bankowości, to jest nawet dość wygodne, czytałam, że po 3 miesiącach sama się zdezaktywuje.

      Ew@
  • Rozumiem, że karty nie muszę aktywować i nie będą mi pobierać 11 zł, a warunki mogę spełni Blikiem?

    Marky Odpowiedz
  • Heh mi nie wyplacili pierwszej premii, skonatowalem sie z bankiem przez chat i pani powiedziala ze nei jestem podlaczony do zadnej promocji :) Zlozylem reklamacje, dam znac co i jak po rozpatrzeniu (do 30dni).

    szanka Odpowiedz
    • Rozumiem, że zapisywałeś się do jakiejś wcześniejszej edycji promocji? bo w tej termin wypłaty pierwszej nagrody upływa z końcem lipca.

      To czekamy na wynik reklamacji:)

      Ew@
  • W jednym akapicie piszesz: „Teraz wystarczy, że do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta wykonamy co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem oraz aktywujemy aplikację mobilną banku.” A w kolejnym „A jak zdobyć pozostałe 180 zł? Wystarczy, że w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia konta (w naszym przykładzie – czerwiec, lipiec, sierpień) spełnimy poniższe warunki:

    suma wpływów na konto wyniesie min. 500 zł
    dokonamy co najmniej 5 płatności kartą lub BLIKiem”

    To w Czerwcu wystarczy jedna płatność kartą czy min 5 i wpływ 500 zł?

    Rafał Odpowiedz
    • Sprawdziłem regulamin i jest tak jak we wpisie. Nawet regulamin ma załączone przykłady – wklejam:

      Uczestnik, który otworzy Konto w czerwcu 2022 r. i spełni warunki do 31.07.2022 r., otrzyma Pierwszą Premię do 31.08.2022 r.,

      Uczestnik, który otworzy konto w czerwcu 2022 r. i spełni warunki w lipcu, sierpniu i we wrześniu 2022 r., otrzyma Drugą Premię do 31.10.2022 r.,

      Innymi słowy (dla kont z czerwca) trzeba spełnić zarówno warunek jednej transakcji jak i warunek pięciu transakcji w lipcu. Oczywiście jeśli zrobimy 5 transakcji, to automatycznie mamy też zrobioną jedną ;-)

      Michał
  • Czy rzeczywiście trzeba się do tego banku fizycznie udać w celu weryfikacji tożsamości?

    xemi Odpowiedz
  • Czy ktoś wie czy promocja jeszcze trwa? Bo widzę że jest limit wniosków, szkoda czasu w razie W. :O

    Bartosz Odpowiedz
  • Może wiecie, czy jeśli złożę dyspozycję zamknięcia konta w miesiącu w którym(do jego końca)ma być wypłacona druga część nagrody, to nagrodę wypłacą? Konto i tak zamkną chyba po 30 dniach?

    uki Odpowiedz
  • Najpierw premia na stół a dopiero potem zamknięcie konta. NIGDY na odwrót bo premia poleci w kosmos.

    Bubuś Odpowiedz
  • Czy Millennium wypłaca nagrodę wcześniej czy będą trzymać człowieka w niepewności do ostatniego dnia? :)

    Ew@ Odpowiedz
  • hmmmm i co znów Millennium zrobiło w…..Chyba ,że tylko ja miałem takiego pecha i nie dostałem premii , Wy dostaliście???

    KIKER Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy