Wystartowała kolejna promocja Citibanku z premią na start za wyrobienie karty kredytowej. Tym razem w zamian za wydanie 1000 zł zgarnąć możemy 400 zł premii.
400 zł dla nowych klientów
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem Citibanku – takim, który nie posiadał żadnej głównej karty kredytowej po 1.01.2015. Oprócz tego wymagane jest spełnienie minimalnych kryteriów dochodowych:
Podstawowe wymagania: wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce;
dla firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata.
Jeśli spełniamy te warunki, to konieczne jest złożenie dedykowanego wniosku na stronie promocji. W ciągu kilku dni skontaktuje się z nami konsultant i przeprowadzi przez dalszy proces.
400 zł za wydanie 1000 zł
Jeśli bank wyda pozytywną decyzję kredytową i przyzna nam kartę, to nie pozostanie nic innego jak spełnić warunek promocji: zalogować się w serwisie bankowości internetowej lub mobilnej Citibank oraz wydać min. 1000 zł w postaci płatności bezgotówkowych kartą. Na spełnienie obu warunków mamy czas do drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy. Jeśli kartę wyrobimy w czerwcu, to warunki spełnić musimy do końca sierpnia.
To tyle :) Każda z osób, które spełnią warunki promocji otrzyma 400 zł w postaci uznania rachunku karty kredytowej do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Ile kosztuje karta kredytowa Citibanku?
Na koniec standardowo przypomnę, że w promocji możemy zawnioskować o dowolną kartę Citibanku, jednak najbardziej opłacalna jest karta Citi Simplicity. Zgodnie z tabelą opłat i prowizji od karty nie jest pobierana żadna opłata miesięczna ani roczna, dlatego korzystanie z niej może być całkowicie darmowe – wystarczy przestrzegać podstawowych zasad dotyczących korzystania z kart kredytowych i nie zapłacić ani grosza odsetek.
Komentarze
Płatność 26 października, 8 listopada wpływ 400 zł, choć mieli czas do końca miesiąca. Kocham ten bank ;-)
• MariBank niepoważnie traktuje klienta. Proces składania wniosku i rozmowy weryfikującej z bankiem mam za sobą. Oczekuję od 8 listopada kontaktu ze strony kuriera, który ma dostarczyć umowę. Do banku dzwoniłem w tej sprawie dwukrotnie i za każdym razem ponawiają sprawę oraz mam czekać kolejne 2-3 dni. W międzyczasie spotkała mnie przygoda, kiedy konsultant twierdził, że podany podczas bieżącej rozmowy telefonicznej numer telefonu jest inny niż na złożonym wniosku. Skutkiem tego powinienem udać się do oddziału i numer skorygować. Przy następnym połączeniu z infolinią (po 10 minutach) numer był już poprawny – magia bankowa. Niemniej, na chwilę obecną czekam już 8 dzień na kuriera, a ten nie dzwoni nawet.
• MichałWłaśnie pojawiło się u mnie +400 zł w transakcjach oczekujących! 5 grudnia przekroczyłem 1000 zł (karta wydana 7.11) i 2 dni później został wypłacony bonus, pomimo tego, że bank miał teoretycznie czas do końca stycznia – „(…) nie później niż do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym Uczestnik spełnił warunki Oferty”. Brawo Citibank!
• jacob