400 zł za wyrobienie karty kredytowej Citibank

Zakończona

Wystartowała kolejna promocja Citibanku z premią na start za wyrobienie karty kredytowej. Tym razem w zamian za wydanie 1000 zł zgarnąć możemy 400 zł premii.

400 zł na start - przesiądź się na rower

400 zł dla nowych klientów

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem Citibanku – takim, który nie posiadał żadnej głównej karty kredytowej po 1.01.2015. Oprócz tego wymagane jest spełnienie minimalnych kryteriów dochodowych:

Podstawowe wymagania: wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce;
dla firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata.

Jeśli spełniamy te warunki, to konieczne jest złożenie dedykowanego wniosku na stronie promocji. W ciągu kilku dni skontaktuje się z nami konsultant i przeprowadzi przez dalszy proces.

400 zł za wydanie 1000 zł

Jeśli bank wyda pozytywną decyzję kredytową i przyzna nam kartę, to nie pozostanie nic innego jak spełnić warunek promocji: zalogować się w serwisie bankowości internetowej lub mobilnej Citibank oraz wydać min. 1000 zł w postaci płatności bezgotówkowych kartą. Na spełnienie obu warunków mamy czas do drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy. Jeśli kartę wyrobimy w czerwcu, to warunki spełnić musimy do końca sierpnia.

To tyle :) Każda z osób, które spełnią warunki promocji otrzyma 400 zł w postaci uznania rachunku karty kredytowej do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje karta kredytowa Citibanku?

Na koniec standardowo przypomnę, że w promocji możemy zawnioskować o dowolną kartę Citibanku, jednak najbardziej opłacalna jest karta Citi Simplicity. Zgodnie z tabelą opłat i prowizji od karty nie jest pobierana żadna opłata miesięczna ani roczna, dlatego korzystanie z niej może być całkowicie darmowe – wystarczy przestrzegać podstawowych zasad dotyczących korzystania z kart kredytowych i nie zapłacić ani grosza odsetek.

Nie przegap!

Komentarze

  • Orientuje się ktoś czy łączy się to z programem poleceń?
    Osoba polecająca otrzymuje 150 zł i może polecić max 5 osób

    rychu75 Odpowiedz
    • nie, każda z promocji Citibanku wymaga dedykowanej podstrony promocji, na której składamy wniosek

      Michał
  • I jeszcze tradycyjne pytanie czy w wyrobieniu obrotu 1000 zł można się wspomóc sprytnym kumkaniem ?

    rychu75 Odpowiedz
  • @rychu75
    Ta promocja z programem poleceń się nie łączy. Za wyrobienie karty kredytowej w promocji z poleceniami osoba polecona otrzymuje telefon LG K3 lub K10 i ma wydać minimum 500 zł a w tej promocji wnioskujący o kartę otrzymuje 400 i ma wydać min. 1000 zł.

    Waldemar Odpowiedz
  • Czy zatrudnienie 3 miesiące dotyczy też okresu próbnego, czy już przedłużonej umowy?

    Mateusz Odpowiedz
  • No i w końcu coś w gotówce, tym razem skorzystam ;-)

    tomko111 Odpowiedz
    • Ja uważam, że promo z K10 jest lepsze. 150zł dostaje się za polecenie i jeszcze telefon, który od ręki można sprzedać za 400zł.

      dario
    • Za polecenie Ty otrzymujesz 150 zł, ja jako polecany otrzymam tylko telefon LG K3, a LG k10 w sytuacji, gdy rozłożę zobowiązanie na raty i będę płacić dodatkowe opłaty. Dla mnie ta promocja zdecydowanie lepsza.

      tomko111
    • Jestem w trakcie takiej promocji i koszty rozłożenia takiej transakcji na raty to same odsetki, które można zamknąć w … 10zł. Takie są koszty pozyskania LGK10. Trzeba jednak mieć transakcję na 500zł na raz, ale w najgorszym wypadku są aukcje i można zapłacić 15zł prowizji.
      A jeśli chodzi o 150zł za polecenie, to oczywiście dostaje je polecający, jednak jeśli poprosi mnie znajomy o przysługę polecenia z chęcią przejęcia tych 150zł to ja go chętnie polecę i oddam mu tę kaskę.

      dario
  • Po jakim czasie można kartę zamknąć?

    LeMonde Odpowiedz
    • @ LeMonde
      Nie ma wymogów ze strony banku więc można nawet tuż po otrzymaniu premii, byleby nie pozostała ona na rachunku niewykorzystana :)

      Fabian
  • 1) Wie ktoś jak sprawić od kiedy się nie jest klientem banku? Wypowiedzenie karty złożyłem w listopadzie 2014, więc teoretycznie karta powinna być zamknięta do końca 2014 roku, ale nie mam pewności.

    2) Jak wygląda sprawa weryfikowania dochodu? Trzeba dostarczać jakieś dokumenty z pracy? Czy wystarczy deklaracja?

    Bart Odpowiedz
    • z reguły wystarczy przesłać wyciąg z wpływem wynagrodzenia z ostatnich 3 miesięcy, nie potrzeba zaświadczeń z pracy ale trzeba mieć też świadomość, że dzwonią do pracy aby potwierdzić zatrudnienie

      erde
    • złóż wniosek, oddzwonią i zapytaj czy łapiesz się na promo, ja tak zrobiłem. Niestety dwa miesiące za późno zamknąłem poprzednią kartę :/

      niwdew
    • wypowiadałem w listopadzie 2014 a zamknęli dopiero w lutym 2015 – skutecznie mnie wykluczyli na długi czas

      uta
  • @Bart
    Najczęściej zaświadczenie pracodawcy o formie zatrudnienia i wysokości dochodu za ostatnie 3 m-ce. Alternatywnie można przedstawić PIT za rok ubiegły ale bank raczej tego za chętnie nie proponuje.

    Waldemar Odpowiedz
    • u mnie poszło przez telefon, bez zaswiadczen, po weryfikacji BIK czekam na mail i mam wysłac wyciąg za 3mce (pdf z wplywami wynagrodzenia bez dodatkowych transakcji) mailem

      zuk
    • U mnie identycznie. Wysłałem skany.

      Zgodzili się na przekreślony dowód, lecz adnotacja „dla weryfikacji Citi” musi być pod dowodem :-(

      Paweł
    • u mnie też chcieli skan/zdjęcie dowodu ale jak powiedziałem, że go mają już w systemie po zakładaniu konta citi prioriti to stwierdził, że sobie wyciągnie z systemu.
      Skończyło się na wysłaniu pdfów z wpływem wynagrodzenia z ost. 3 miesięcy.
      I podpisanie umowy będzie bez konieczności kuriera tylko telefonicznie z podaniem kodu z końca umowy

      erde
  • Ktoś się orientuje jak później wygląda likwidacja takiej karty? Trzeba mieć konto w Citi aby móc zamknąć kartę? Jak wygląda cała procedura w tym banku?

    Rafał Odpowiedz
    • Karta kredytowa to oddzielny produkt. Możesz ja zamknąć / otworzyć bez konieczności posiadania RORu.

      Marcin H
    • patrzac na ich oferte jak sie ma karte kredytowa Simplicity i konto Priority to wystarczy im robic raz w miesiacu przelew na 5k na konto zeby miec praktycznie wszystko za free prowadzenie kont , karte debetowa przepinana na rozne konta walutowe ,citiphone, przelewy. szkoda ze likwiduja normalne oddziały :( a wstawiaja wyspy w hipermarketach. p.s . nie pracuje dla Citi

      zuk
  • Erde,

    Daj znać za ile się odezwali, bo ja czekam drugi dzień.

    Jeśli chodzi o takie podpisywanie via telefon to będę to robić pierwszy raz w życiu :-)

    Paweł Odpowiedz
    • wczoraj po południu zapisanie na stronie promocji, dzisiaj dzwonili, złożyłem wniosek telefoniczny o KK, podesłałem pdfy z wynagrodzeniem i czekam na przesłanie umowy na maila

      erde
    • O jaki limit można wnioskować na uproszczonych warunkach?

      Roman
    • Otrzymałem limit 12 tys.zł na uproszczonych warunkach, więc myśle, że uproszczone warunki nie równa się „gorszy” limit

      Paweł
    • u mnie limit nie taki duzy i roznica opcja full vs uproszczona to 600pln wiec wzialem uproszczona. zreszta na wysokosci limitu mi nie zalezalo wiec nie jara mnie to. ciekawostka to mozliwosc wyplaty srodkow na konto za (10% prowizji) i splata ratalna 0% tylko czy wtedy traci sie okres bezodsetkowy dla zakupow bezgotowkowych?
      banki robia rozne tricki , za granica taki balance transfer prowadzi do takiej pulapki ze jak uzyjesz do zaplaty karte z transferem to licza odsetki od calosci zamiast tylko od niesplaconej czesci zakupow.

      zuk
    • Ważna uwaga dla składających wniosek. Otrzymałem limit kilkukrotnie wyższy niż Citi proponował na początku. Na infolinii przy składaniu wniosku poinformowali, że to nie kłopot bo limit można zmienić…
      Niestety limit można w Citibank online zwiększyć w jedną stronę, a więc ZWIĘKSZYĆ. Nie ma możliwości zmniejszenia :-)
      Napisałem juz w tej sprawie do nich i czekam na odpowiedź.

      Paweł
    • Limit da się zmienić bez problemu,chyba raz na rok.Jak napisałeś,zadzwonią i można negocjować zmniejszenie bez zbędnych tłumaczeń.

      Zdzisiek80
    • To dlaczego nie da rady zmniejszyć przez Citi online ? Jest jedynie możliwośc zwiększenia do…100 tys zł :-)

      Paweł
    • Nie wiem,jak zadzwonią zapytaj albo szukaj w regulaminach.Ja zmniejszałem i Pani miła zresztą ;) powiedziała,że jakiś czas nie będę mógł ani obniżyć ani zwiększyć jak teraz obniżam.Kto ich tam wie ?!

      Zdzisiek80
  • Ci co podpisują umowę telefonicznie i wysyłają dokumenty na mail, to prędzej byli klientami tego banku?
    Dla całkiem nowych/obcych klientów mają tylko kuriera?
    Dobrze rozumie?

    Roman Odpowiedz
    • Nie byłem nigdy klientem Citi

      Paweł
    • A to jak oni potwierdzają tożsamość jak nie wysyłają kuriera?
      Każą wykonać jakiś przelew weryfikacyjny?

      Roman
    • zawsze wysylaja kuriera.

      koles
    • @koles nie zawsze,
      od kilku tygodni mają nowe rozwiązanie, podpisywanie umowy przez telefon. Telefonicznie jest składany wniosek o kartę, przesyłasz im mailowo ksero dowodu oraz wyciąg z wynagrodzeniem. Potem przesyłają Ci umowę do przejrzenia i umawiają rozmowę z działem finalizacji (z finalizatorem). Podczas rozmowy weryfikują ponownie tożsamość i umowa jest zawierana poprzez odczytanie kodu jaki znajduje się na końcu umowy którą dostarczyli na maila.

      erde
    • a to pieknie :) dobrze wiedziec :D ale to takze stosuja nawet dla tych co nigdy nic u nich nie mieli????

      koles
    • ja mam konto więc jestem już ich klientem ale @Paweł powyżej pisał, że jest nowym klientem i będzie podpisywał przez telefon

      erde
    • super :) bo ten kurier jest strasznie upierdliwy ;D

      koles
    • Czy ktoś dostał już umowę na e-mail do zatwierdzenia ? Jesli tak, to po jakim czasie od złożenia wniosku i wstępnej weryfikacji ?

      Paweł
    • ja składałem wniosek o KK 22.05 (w innej promocji) a umowę dostałem 26.05 więc te 4 dni robocze trzeba liczyć
      w związku z pomyłką konsultanta były błędy w umowie i podpisywanie się ślimaczyło zrezygnowałem z tamtego wniosku i złożyłem go ponownie w tej promocji (o wiele dla mnie korzystniejszej)

      erde
    • A gdy składałeś drugi wniosek, to robili kolejne zapytanie do BIK?

      Roman
  • jak mam wypłatę w gotowce to mam szanse?

    zen Odpowiedz
    • Ciężko stwierdzić – pewnie musiałbyś co najmniej pokazać umowę o pracę – spróbuj i porozmawiaj z konsultantem obsługującym wniosek jakie są możliwości.

      Marcin H
    • W takim razie możesz dołączyć PIT.

      broker
  • Czy po otrzymaniu nagrody mozna ją przelac na inne konto czy trzeba z niej skorzystac tylko płacąc daną kartą kredytową?

    Justyna Odpowiedz
    • Trzeba wydać płacąc kartą lub potraktować te 400 zł jako spłatę zadłużenia (wydane wymagane 1000), ale wtedy trzeba pilnować kiedy mamy termin spłaty.
      Za przelew z rachunku karty zapłacisz prowizję.

      Roman
  • @dario 6 czerwca 13:41
    O jaką aukcję chodzi z prowizją 15 zł?

    Waldemar Odpowiedz
    • Sytuacja hipotetyczna z tą aukcją. Można zrobić zakup „kontrolowany” za np. 450zł + 50zł przesyłka, płacisz kartą i masz transakcję na 500zł pod promo z LGK10. Tylko koszt takiej operacji to koszt prowizji, czyli kilkanaście zł.
      Może i tego dałoby się uniknąć „zwracając” towar.

      dario
  • Czy płatność kartą poprzez paypal się zaliczy?

    Fifi Odpowiedz
  • Po jakim czasie dzwonia od zlozenia wniosku i po ilu dniach kurier przyjezdza?

    Mik Odpowiedz
  • Jeśli kartę wyrobiłem i aktywowałem w czerwcu to czy w czerwcu mogę już spełnić warunek wydania 1000 zł i zalogowania się do serwisu internetowego? Czy dopiero od lipca są brane pod uwagę transakcje?

    tomko111 Odpowiedz
    • cytuję regulamin : dokonają Kartą lub kartą dodatkową wydaną do Karty lub nośnikiem zbliżeniowym transakcji o łącznej wartości co najmniej
      1000 zł nie później niż do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia Umowy o Kartę

      wald
  • po jakim czasie można zamknąć kartę?

    czarnazmija Odpowiedz
  • Kurier już niepotrzebny.
    Można cały wniosek kredytowy wypełnić online samemu i nie trzeba kontaktować się z konsultantem:
    https://online.citibank.pl/formularz/karta-kredytowa/400zl-cashback-z-karta-kredytowa-citihandlowy/?prID=oferty_karty

    Roman Odpowiedz
    • fajnie jakby to jeszcze dzialalo, bo dzis caly dzien kuleje i zacina sie na niektorych krokach, nie da sie wyslac poprawnie wniosku.

      Bartek
    • dokladnie, chyba z 10 razy ponawialem. i w sumie nie mam pewnosci czy mi sie skutecznie udalo zlozyc ten wniosek… ;(

      koles
    • i nadal nie działa. jak w ogóle można poważnie traktować taki bank?

      Bartek
    • Zgłaszajcie im na infolinii/chacie, że nie działa.

      Roman
    • Do znajomego właśnie zadzwonili, że wniosek został złożony poprawnie, pomimo tych błędów.

      Roman
    • no no, zglaszajcie. typ mi wlasnie powiedzial, ze „wedlug ich informacji wszystkie formularze dzialaja poprawnie” i zebym se cookies wyczyscil. szkoda, ze nie dziala na 2 kompach i telefonie (z innej sieci, zeby nie bylo). hehe.

      Bartek
  • Witam.

    Długo czekaliście od rozmowy z konsultantem do wizyty kuriera z umową… Minął już tydzień, a kuriera nie widać…

    diego Odpowiedz
    • Też czekam tydzień, tyle ,że na umowę na maila…

      Mateusz
    • Ja też w tamten czwartek dok wysłane i cisza..

      sylwiaa174
    • Mija 10dzień od wysłania potwierdzenia przelewów wynagrodzenia i dalej cisza… kontaktować się z nimi czy w końcu sie odezwą?

      Mateusz
    • Zapytaj na infolinii, co się dzieje z Twoim wnioskiem.

      Roman
    • Mnie dokładnie po 10 dniach od wysłania skanów przyszło potwierdzenie na e-mail, że „umowa karty kredytowej została zawarta” oraz, że karta zostanie przesłana na adres korespondencyjny.

      Paweł
    • Zadzwoniłem na infolinie konstulant miał przekazać informacje do osoby która przyjmowała wniosek, po godzince otrzymałem maila z umową.

      Mateusz
    • U mnie podobnie, 12 czerwca wysłałem dokumenty i do dziś cisza.

      Wojtekg
    • Ja wysyłałam 8 i dziś właśnie przyszła umowa ;)

      sylwiaa174
    • troche maja chyba natlok z promocja, ja skadałem 6.06 jw w komentarzu a wczoraj dopiero dzownili zeby podac kod z umowy ktora tez przyszła wczoraj , wiec 2tygodnie jak nic czekalem sie na decyzje ostateczna i limit obcieli o 500pln ale o to nie placze, karte juz widze z serwisie online.

      zuk
    • Ja w dniu wczorajszym (21.06) odebrałem kartę, a wniosek składałem 6.06 wychodzi więc 2 tygodnie.

      Paweł
  • Czy opłata za ubezpieczenie samochodu będzie się wliczać jako wydatek kartą? W regulaminie jest napisane że do sumy wydatków nie są brane opłaty za przelew między innymi z tytułu polis ubezpieczeniowych. Ale czy płatność kartą bezgotówkowo na stronie internetowej np. AXA, Liberty będzie wliczana czy wykluczona. Dzięki za odpowiedź

    Krzysztof Odpowiedz
    • Tak, będzie się wliczać. Przecież to płatność bezgotówkowa, a nie przelew z karty. Spokojnie możesz płacić za ubezpieczenie kartą. Ja zapłaciłem za ubezpieczenie mieszkania kartą i było ok, tzn. dostałem premię.

      Kruk
  • 20% rabatu przy płatności dowolną kartą Citibanku za zakupy w Empiku. Minimalny zakup: 100 zł. https://online.citibank.pl/citirabaty/#dp-Empik

    broker Odpowiedz
  • Zgłosiłem żonę do promo, pracuje na umowę o pracę ponad 2 lata, zarabia powyżej średniej krajowej, po 15 minutach rozmowy z kobietą z banku przez telefon, Pani oświadczyła iż nie spełnia wymagań i się rozłączyła…
    WTF???

    Łukasz Odpowiedz
    • Powodów może być wiele, zła historia kredytowa w BIK lub nigdy niezaciągnięty kredyt, zbyt dużo zobowiązań i/lub posiadanie innej karty kredytowej. To wewnętrzne procedury Banku, jeśli taka otrzymała informację to niestety tego nie zmienisz.

      tomko111
    • Znajoma dochód 1450, posiada 16000 limitów na kredytówkach, Citi przyznał bez problemu KK z 4000
      No ale ona ma wzorową historię w BIK i nie korzysta z chwilówek (nie lubią tego banki)

      Roman
    • z doświadczenia wiem że nie uda się raz? próbuj 2.. nie uda się 2 próbuj 3..
      mój tata składał wniosek chyba ze 4 razy i dostał :)

      Andrzej
  • Dwa pytania.
    1. Gdzie sprawdzić okres rozliczeniowy KK?
    2. Gdzie zweryfikować czy Citi nie na włączał jakiś płatnych pakietów citiphone czy jak to tam się zwie?

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
  • Miałem problem z nadaniem kodu pin do karty kredytowej. Wyświetlał się komunikat, żeby skontaktować się z infolinią. Tak też zrobiłem, nadałem pin do infolinii, a następnie do karty. Czy w tym przypadku włączyła mi się płatna usługa citiphone ?

    Krzysztof Odpowiedz
    • Miałem ten sam problem i wydaje mi się, że CitiPhone zostało włączone. Dla pewności jednak napisałem wiadomość przez CitiOnline z prośbą o dezaktywację tej usługi.

      tomko111
  • ile czekaliście na kartę od momentu otrzymania sms że została wydana?

    sylwiaa174 Odpowiedz
  • czy ktoś próbował użyć karty kredytowej zeby załadować serwis Revolut?
    piszą że traktuje to jak transkację bezgotówkową
    You can top-up your Revolut account with a debit or credit card. We currently support MasterCard or Visa Credit cards to top-up. Please note, credit card top-ups will be recognised as a normal card transaction, not a cash advance.

    ale może kosztować 1%

    Topping up in GBP, EUR, PLN and CHF with a debit card is completely free.

    Supporting credit cards and top-ups in USD is expensive for us. We’re working to bring these costs down, but until then we have to charge:

    1% per top-up with a credit card
    3% per USD top-up with a debit card
    4% (1% plus 3%) per USD top-up with a credit card.

    zuk Odpowiedz
    • Zasilenie kartą debetową w PLN jest bezpłatne, kredytową w PLN pobiera 1% więcej z rachunku karty. Wszystko odbywa się szybko i przyjemnie. Zwrot pieniędzy na konto po zasileniu trwa zazwyczaj 3 dni robocze. Revolut ma konto PLN w mBanku.

      Kruk
    • @kruk
      własnie testowałem zasilenie w PLN i w GBP debetową ale czy Citibank traktuje to jako cash advance czyli jak wypłate z bankomatu czy jako normal transaction czyli zwykłe płacenie, wtedy ma się kredyt na 1% do czasu spłaty :)

      zuk
  • W sobotę 24.06 zgłosiłem się przez formularz, wczoraj 26.06 zadzwonił do mnie konsultant, żeby przyjąć wniosek. Dzisiaj (27.06) był kurier z dokumentami. Teraz czekam na kartę.

    Mam jeszcze pytanie odnośnie kuriera dostarczającego kartę. W tabeli opłat i prowizji napisane jest, że przesłanie karty kurierem kosztuje 30 zł. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale czy można ominąć tę opłatę? Wiadomym jest, że chcę ominąć wszelkie dodatkowe koszta, a jest to moja pierwsza promocja bankowa, dlatego z góry wam dziękuję za pomoc i wyjaśnienie.

    jakubbardzo Odpowiedz
    • to opłata za dostarczenie karty kurierem, tylko na twoje życzenie. Normalnie karta przychodzi pocztą za darmo. Sama wizyta kuriera w celu podpisania umowy również jest bezpłatna.

      Michał
    • Super, dziękuję Michał.

      jakubbardzo
  • Nigdy nie miałem jeszcze karty kredytowej – w związku z tym mam pytanie – jak wybrać z konta karty kredytowej te 400 zł uznania ?

    Poltram Combo Odpowiedz
  • Witam, mam pytanko gdzie w bankowości elektronicznej moge sprawdzic do kiedy mam spłacić KK , żeby nie płacić odsetek? Szukam, ale chyba ślepy jestem…

    Mateusz Odpowiedz
  • Mam pytanka o to jak traktowane sa transakcje
    w usludze upaid wallet powiazanej z masterpass jest opcja przelewu ze jednej karty na druga, czy ktos robil przelew z karty kredytowej i czy jest on traktowany przez Citi jako przelew z KK czy jako transakcja bezgotówkowa

    w usludze skycash doladowanie salda – tu chyba jest transakcja bezgotowkowa przynajmniej tak miałem z KK ING, ale czy Citi to tez traktuje?

    zuk Odpowiedz
  • Ten bank to jakaś porażka jest.
    Wniosek składałem 7.06, 21 dni temu.
    Od tego czasu podpisałem umowę z kurierem, przesłałem ponownie RZEKOMO brakujące dokumenty. Jak to jeszcze dłużej potrwa, to za moment będą chcieli potwierdzenie wynagrodzenia za kolejny miesiąc: lipiec.
    Z różnych promocji korzystałem, ale serio ten bank to jest jakaś katastrofa. Nawet z BGŻ BNP Paribas czy WBK nie miałem takich doświadczeń.

    Robert Odpowiedz
  • #Update mojego komentarza z 27.06.2017. We wtorek 04.07 dostałem pocztą KK, a dzisiaj 07.07 drugim listem przyszła umowa, którą podpisywałem.

    Zarejestrowałem się w City Bank Online i aktywowałem kartę. Zdarzyła mi się sytuacja, którą miał Krzysztof 22.06, czyli problem z aktywacją karty i kodu PIN, ale dostałem SMSa, że karta jest aktywna więc liczę, że w rzeczywistości tak jest.

    Jutro mam zamiar wykonać płatność kartą za zakupy przekraczające 1000 zł w Selgrosie, więc w 100% upewnię się, czy karta jest aktywna no i spełnię warunki promocji.

    Na dzień dzisiejszy wszystko przebiega dość sprawnie.

    jakubbardzo Odpowiedz
  • Mam pytaniem czy ktoś się orientuje jak wygląda kwestia obsługi płatności zdalnych (MOTO) przy karcie Simplycity? Chciałam zapłacić kartą w aplikacji Sprytny Bill ale odrzuca mi weryfikacje karty, byłam wczoraj w City Banku powiedzieli mi ze na kredytówce nie mam limitu płatności, a płatności są obsługiwane, więc nie wiedzą dlaczego.

    anita Odpowiedz
    • a masz włączone 3D-Secure? Ja ostatnio dodawałem do SB, przyszedł kod sms, zablokowali jakieś grosze i karta dodana. Blokada po kilku dniach znika.

      karampuk
  • Orientuje się ktoś jak jest z przyznawaniem nagród w Citim? Oczekują do końca miesiąca? Spełniłem warunki już w tamtym miesiącu i zastanawiam się kiedy będzie ten wpływ 400 zł ;-)

    tomko111 Odpowiedz
    • też się nad tym zastanawiam, operacje zrobione i zaksięgowane w czerwcu a premii na razie nie ma

      erde
  • Dokładnie. Również wykonałem zadany obrót w czerwcu i żadnej wiadomości o zwrocie. Do końca tygodnia mają czas…

    Paweł Odpowiedz
    • Jesli do konca tygodnia maja czas, to zuanajcie ze zaplaca ostatniego dnia i nie robice prosze paniki :)

      koles
    • Nikt nie panikuje, po prostu chciałem się dowiedzieć jak było to w przeszłości, może ktoś już miał jakieś doświadczenie z tymi terminami. Nie ma problemu, czekamy do 31 lipca ;-)

      tomko111
  • Jest już cashback 400 zł na karcie w sekcji „transakcje oczekujące na zaksięgowanie” :)

    tomko111 Odpowiedz
  • WOW, z karty korzystam od 17.07, wydałam ponad 1000zł i dzis zaksięgowano mi 400zł nagrody!!!

    Orientuje sie ktoś kiedy mogę zamknąć kartę?

    Monii Odpowiedz
  • U mnie tez kasa jest. Transakcje wykonalem 14.07.
    Wszystko by bylo spoko z tym bankiem i karta, ale niestety system transakcyjny i aplikacja mobilna to najwiekszy babol swiata. Przegladarkowa czasem sama z siebie twierdzi, ze mnie nie zaloguje, bo nie, na przyklad w tym momencie. Mobilna to juz totalna patologia, bo mimo tego ze mam ustawiony touch ID to i tak nastepnego dnia zapomina, ze byl ustawiony i trzeba sie logowac haslem. Nie mowiac juz o tym, ze za pierwszym razem, zachecony ulotka probowalem aktywowac te karte przez aplikacje mobilna. Na samym koncu po wpisaniu hasla z SMS (skopiowaniu) wylogowalo mnie i zablokowalo konto. Niby taki citibank, a mogliby sie WIELE nauczyc od mbanku. No nic, teraz wyssac do zera z Citi Priority i papa.

    Bartek Odpowiedz
  • Czy można bezprowizyjnie przelać te 400 zł nadpłaty z karty kredytowej na konto Citi Priority?

    Krzysztof2 Odpowiedz
  • 24.06.wypełniłem formularz, a dzisiaj dostałem wiadomość o spełnieniu warunków promocji i wpłatę 400 zł na konto. Cała zabawa zamknęła się w trochę ponad 30 dni.

    jakubbardzo Odpowiedz
  • Czy płatność kartą przez „przelewy24” też jest zaliczana do płatności bezgotówkowych?

    mmtt Odpowiedz
  • Czy komuś CitiBank również pobrał 10 zł opłaty za CitiAlerts? Powiadomienia Citialerts są bezpłatne dla karty Citi Simplicity, przy koncie osobistym mam je wyłączone, a i tak opłata została pobrana. Konieczna reklamacja… Chyba, że jest coś o czym nie wiem?

    tomko111 Odpowiedz
  • Mam pytanie do livesmarterów korzystających z aplikacji SprytnyBill. Wpadłem na pomysł, że spłacę kartę kredytową Citi wykorzystując karte z Millennium(z moneyback) przez aplikacje SprytnyBill. W regulaminie oczywiśćie nie ma wymienionej możliwośći spłaty KK. Jak to wygląda w praktyce? Podaję nr rachunku ręcznie, wpiszę rachunek KK i aplikacja mi tą transakcje odrzuci? Orientuje się ktoś jak to wygląda ?

    Mateusz Odpowiedz
    • Pieniądze lubią ciszę, ponadto SB poprosi Cię o wysłanie rachunku, którego nie posiadasz. Dodatkowo spłaty karty kredytowej nie ma w regulaminie Sprytnego.

      tomko111
    • Tak, lubią ciszę, ale na pewne pytania sam sobie nie odpowiem , bo nie jestem jeszcze tak doświadczony. A kto pyta nie błądzi ;) dzięki za informacje

      Mateusz
  • Także widać te 400zł w systemie. No, ale jak to można wydać? Można tym spłacić saldo? Miła pani na infolinii poinformowała mnie, że tej kwoty nie można wydać? To czym do cholery jest ta nagroda?

    Paweł Odpowiedz
    • Pani może i miła ale mało kompetentna.
      Możesz tym albo spłacić zadłużenie na KK albo po prostu wydać płacąc w sklepie

      Andrzej
    • Mam pytanie- wydałam już te 1000 zł z karty kredytowej w ciągu kilku dni do 31 lipca płacąc w sklepach. Teraz chciałabym spłacić dług nie czekając na okres minimalnej spłaty itp. Czy mogę to już zrobić? I czy 400 zł pojawi się jako nadpłata na rachunku karty i wtedy będę mogła je wydać płacąc tą kartą?

      gosc
    • Możesz spłacić w każdej chwili. 400 zł pojawi się jako spłata karty kredytowej, możesz zostawić sobie 400 zł kredytu wtedy automatycznie wyjdziesz na zero lub potem je wydać, gdy będzie „nadpłata”.

      tomko111
  • wniosek wczoraj złożony; telefon po godzinie; dziś mieli oddzwonić w kwestii formalnej – podać maila na który mam skan i pdf z wynagrodzeniem przesłać i……..cisza…………..

    mariusz Odpowiedz
    • Tak jest. Jak prześlesz im dokumenty, to musisz odczekać nawet kilka dni na decyzje.

      Agata
  • W czwartek uznali rachunek karty kwotą 400 zł za zrobienie zakupów na 1000 zł. Takie promocje to lubię :-)

    Bartek Odpowiedz
  • Wypełniłem wniosek w niedzielę – wg informacji na stronie bank powinien się kontaktować w ciągu 2 dni roboczych, ale do teraz nikt się nie odzywał – to normalne?

    jacob Odpowiedz
    • Spróbuj złożyć jeszcze raz. Dawniej to było niestety relatywnie częste, ostatnio jest znacznie lepiej

      Michał
    • Dzięki Michał! W miniony poniedziałek, po ponad tygodniu oczekiwania (i 3 wypełnionych formularzach) w końcu Citi się odezwało. Tego samego dnia wysłałem mailem wszystkie wymagane dokumenty i według ustaleń powinienem otrzymać umowę zabezpieczoną hasłem. Niestety, cały czas cisza.

      Myślałem, że uda się temat zamknąć w kilka dni, a zapowiada się, że całość potrwa kilka tygodni.

      jacob
    • dziwne – powinni odesłać szybko. Może spam? Jeśli nie doszło to ja bym reklamował na infolinii – to raczej wysyłają w kilka godzin, a nie kilka dni…

      Michał
  • W spamie pusto. Właśnie kontaktowałem się z infolinią i dostałem informację, że od momentu wysłania dokumentów odpowiedź powinna się pojawić w ciągu 7 dni roboczych.

    jacob Odpowiedz
  • Po ponad miesiącu udało mi się doprowadzić sprawę do końca. Oczywiście nie obyło się bez przygód.

    Cały proces wyglądał tak:
    – 1 października wysłałem wniosek i oczekiwałem na kontakt w przeciągu 2 dni roboczych tak jak obiecywał bank
    – z uwagi na brak odpowiedzi wypełniłem go również dodatkowo 2 razy (ciężko stwierdzić czy to było potrzebne czy nie)
    – 9 października kontaktowała się ze mną infolinia celem zebrania danych i weryfikacji kredytowej, która przebiegła bez najmniejszych problemów
    – tego samego dnia podesłałem wszystkie wymagane dokumenty do banku
    – 13 października otrzymałem kopię umowy mailem
    – 17 października otrzymałem telefon w celu zawarcia umowy drogą telefoniczną (odczytanie kodu z umowy)
    – 23 października dzwonił do mnie konsultant, ale akurat byłem poza zasięgiem
    – 25 października zgłosiłem sprawę na infolinii i otrzymałem zapewnienie, że w ciągu 2 dni roboczych skontaktuje się ze mną osoba obsługująca mój wniosek
    – 26 października kontaktował się ze mną kilka razy, jednak momentalnie po odebraniu połączenia rozmowa była przerywana (problemy po stronie Citibanku? operatora?)
    – 27.10 w końcu udało mi się porozmawiać z konsultantem i dowiedziałem się, że kluczowa rozmowa potwierdzająca zawarcie umowy nagrała się w kiepskiej jakości i na jej podstawie nie można było podjąć decyzji o poprawnym zawarciu umowy. Na dodatek tego dnia nie miałem PDF-a pod ręką, więc umówiłem się na kolejny dzień
    – 28.10 odbyła się rozmowa powtórka rozmowy z 17.10
    – 2.11 otrzymałem maila z informacją o pomyślnym zawarciu umowy
    – 7.11 otrzymałem kartę

    Spodziewałem się, że całość zamknie się w 2 tygodniach, ostatecznie trwało to 5,5 tygodnia.

    jacob Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy