50 zł na start + 1% moneybacku przez 90 dni za skorzystanie z Curve – najlepszego narzędzia do ogarniania promocji bankowych

Zakończona

Na początku listopada przygotowałem dla was obszerny tekst o Curve – aplikacji, która niesamowicie ułatwia korzystanie z promocji bankowych, pozwala na łatwe agregowanie swoich wydatków czy na oszczędności przy płatnościach zagranicznych. Co więcej – czytelnicy bloga mogli wtedy zgarnąć łatwe 50 zł premii za skorzystanie z aplikacji. Dlatego dzisiaj wracam do was z porcją nowych wiadomości. Po pierwsze – ciągle możecie zyskiwać 50 zł na start za skorzystanie z tego narzędzia. Po drugie – do Curve trafiły kolejne funkcjonalności, dzięki którym korzystanie z aplikacji będzie jeszcze wygodniejsze.

Curve w Polsce z premią 50 zł od LiveSmarter.pl

Co to jest Curve?

Słowem przypomnienia: Curve to aplikacja mobilna sprzężona z kartą płatniczą, która służy jako „nakładka” na nasze „normalne” karty. To w aplikacji mobilnej dodajemy swoje karty debetowe / kredytowe i wskazujemy którą kartą płacimy w danej chwili. Samą transakcję dokonujemy jednak nie „normalną” kartą, ale kartą wydaną przez Curve – dzięki czemu nie musimy nosić ze sobą wszystkich kart w portfelu.

Zalety? Po pierwsze – gdybyśmy zgubili portfel, to tracimy tylko jedną kartę (którą możemy błyskawicznie zablokować z poziomu aplikacji mobilnej). Wszystkie nasze „prawdziwe” karty czekają na nas w domu.

Po drugie – Curve pokazuje ile pieniędzy wydaliśmy daną kartą, dzięki czemu po osiągnięciu jakiegoś limity wydatków (np. do zwolnienia z opłaty za kartę czy do zdobycia premii) od razu o tym wiemy i ustawiamy kolejną kartę jako źródłową. Jeśli więc nasz bank nie udostępnia aplikacji mobilnej (albo po prostu nie chcemy instalować kilkunastu apek), to możemy mieć szybki podgląd ile wydaliśmy.

Trzecią funkcją jest możliwość… cofania się w czasie. Do 14 dni po wykonaniu transakcji możemy jednak się rozmyślić i przekierować ją na inną kartę. Dzięki temu np. pod koniec miesiąca za zakupy możemy płacić kartą kredytową, a po kilku dniach (na początku kolejnego miesiąca) obciążyć karty, na których musimy spełnić jakieś warunki promocji. Funkcja ta przydaje się zresztą w momencie, kiedy szybko musimy za coś zapłacić, a dopiero później analizujemy, czy użyliśmy dobrej karty.

Apple Pay już dostępny!

Kiedy w listopadzie pisałem pierwszy raz o karcie Curve, to miała ona dość istotną wadę. O ile wspierała Google Pay, to nie można jej było dodać do portfela na urządzeniach Apple. Na szczęście niedawno się to zmieniło – od kilku tygodni możemy dodać kartę Curve do Apple Pay i… nie nosić ze sobą kompletnie żadnej karty! Oczywiście jest to nieco utopijna wizja (w końcu telefon może nam się rozładować), ale wychodząc na szybki spacer czy jadąc autem „zgarnąć” kogoś z przystanku będziemy mieć zawsze przy sobie wszystkie nasze karty płatnicze – dzięki karcie Curve dodanej do wirtualnego portfela.

Jaka jeszcze zaleta takiego rozwiązania? Ano taka, że używając Curve jako pośrednika możemy płacić za pomocą Google Pay / Apple Pay dowolną kartą – nawet taką, która standardowo nie wspiera tej technologii! Ciągle bowiem nie wszystkie banki pozwalają na dodawanie swoich kart do wirtualnych portfeli mobilnych – dlatego fajnie, że istnieje takie rozwiązanie.

Curve Send do przesyłania pieniędzy

Drugą nowością Curve jest wprowadzenie opcji Curve Send, czyli możliwości przesyłania pieniędzy swoim znajomym. Środki są pobierane z wyznaczonej przez nas karty, a osoba do której trafiają otrzymuje je na wirtualną kartę Curve Cash, które następnie może wykorzystać na dowolne płatności.

Pamiętajmy, że Curve Cash jest rozliczane w funtach, więc środki przelane z innych walut będą automatycznie przeliczone na tę walutę po kursie zbliżonym do średniego. Tak zresztą przeliczane są wszystkie transakcje w obcych walutach, dlatego Curve świetnie nadaje się do płatności zagranicznych (za które normalnie nasz bank pobrałby kilka procent prowizji).

Na koniec dodam, że aby wysłać komuś środki musimy pozwolić Curve na zaglądnięcie w nasze kontakty. Osoby, które korzystają z Curve będą odpowiednio oznaczone (i dostaną środki od razu). Natomiast znajomi, którzy Curve nie mają, otrzymają odpowiedni link, dzięki któremu będą mogli zarejestrować się w usłudze i otrzymać przelane pieniądze.

Maksymalnie możemy komuś przesłać równowartość 500 GBP dziennie.

50 zł na start z kodem + 1% moneybacku

Choć Curve samo w sobie jest bardzo przydatną usługą, to oczywiście najbardziej opłaca się wyrobić ich kartę tak, aby jeszcze na tym zarobić. Dlatego przypominam, że czytelnicy LiveSmarter mogą zyskać dodatkowe 50 zł na start, jeśli zarejestrują się w usłudze przez specjalny link promocyjny (lub podczas rejestracji podadzą kod KARTA).

Obiecaną premię otrzymamy w ciągu maksymalnie kilkudziesięciu godzin po wykonaniu pierwszej transakcji Curve. Oferta jest ważna do odwołania, o czym dam znać aktualizując niniejszy wpis.

Aktualizacja: Promocja została wstrzymana. Teraz możecie korzystać tylko z programu poleceń z premią w wysokości aż 20 GBP. Kod to: NVRJQ3JD

Pamiętajmy również, że nowi klienci Curve mogą korzystać z moneybacku 1% od wartości wykonanych kartą w 3 wybranych sklepach, przez 90 pierwszych dni. Do wyboru mamy np. sklepy Ikea, Lidl, Carrefour, Auchan czy Amazon.

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy Back Time działa w przypadku wypłaty z bankomatu i z jednej debetowej na druga. Pare dni temu zrobiłem i cos nie wraca kasa!!!

    Stanisław Odpowiedz
    • Wszystko dziala jak nalezy. Te pare dni zalezy od banku ktorego karty uzyles do pierwszej transakcji. Odlicz soboty i niedziele. Czasami kasa jest na drugi dzien, a czasami sie czeka kilka dni roboczych.

      aaaa
  • Ja dzisiaj nie mogę wykonać GBiT do żadnej transakcji – komunika „Preauth on a new card wasn’t authorized”, niezależnie, którą kartę wybiorę….Też ktoś tak ma?

    Maciej Odpowiedz
    • Poprawka – jedna transakcja na 20pln przeszła. Ale już na 49, 150 nie chcą przejść

      Maciej
  • Fajną rzecz teraz zauważyłem, Settings → Anti-Embarrassment Mode, można wybrać zapasową kartę (lub dwie), do obciążenia, gdy transakcja na domyślnej będzie odrzucona.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • U mnie nie zadziałało pomimo aktywacji. Chciałam wysłać napiwek kurierowi z pyszne.pl, jedną kartę mi odrzuciło, w sumie nie wiadomo czemu (były środki), musiałam ręcznie wybrać inną.

      tatiana.larina
  • Curve właśnie przeniósł się z obciążeniami z Londka do Wilna.

    eloraper Odpowiedz
  • Jak teraz robi sie BT, próbuje i nic od stycznia chyba jakos dodatkowo trzeba to potwierdzac?

    Stanisław Odpowiedz
    • U mnie normalnie przechodzi, tylko w nazwie jest Litwa.

      Łuki
    • dokładnie to „Vilnius LT”

      Łuki
    • Jednak coś jest nie tak. Wczoraj do TMUB i MIL przechodziły. Dziś do TMUB przeszły, ale do MIL już nie. Komunikat „Preauth on new card wasn’t authorized”.

      Łuki
    • Mi dzisiaj bez problemu przeszło BiT z kredytówki Citka na debetówkę Millennium i jeszcze parę innych transakcji w obrębie Citek-Santander

      tatiana.larina
    • To były chyba chwilowe kłopoty, teraz poszły bez problemu.

      Łuki
  • Curve ma na celowniku karty kredytowe Paribasa, pewnie ze względu na mambonus, znajomym też zablokowali karty zaraz po dodaniu karty BNP. Moją po miesiącu odblokowali ale teraz po tygodniu używania znowu odrzuca transakcje tylko tej karty, a są to normalne zakupy w sklepach. Taka ciekawostka

    conrad_88 Odpowiedz
    • Od roku używam kredytówki Paribasa + CV i nie miałem żadnych problemów. Jeśli chodzi o „niezakupy” – korzystam z umiarem. Chyba musieliście w czymś im”podpaść”, Ty i twoi znajomi. ;-)

      Ja nawet do tej pory nie wydałem jeszcze powitalnych 10 £ – i może dlatego mnie lubią ;-) .

      g.romek
    • A jednak mi też odrzucili transakcję, gdy chciałem zapłacić na allegro.
      Transakcja została „odrzucona, ponieważ osiągnąłeś limit wydatków”.
      Prawdopodobnie miesiąc po ostatniej transakcji, możliwość płacenia zostanie odblokowana.

      g.romek
    • Ciekaw jestem kiedy ogarniecie ze to paribas jest problemem :)

      aaaa
    • Ale to nie jest kwestia limitów karty w banku

      conrad_88
    • U mnie ok. miesiąc po odblokowaniu karty, znowu brak możliwości zapłaty czymkolwiek w Curve. Poprzednia blokada trwała równo miesiąc. Po weryfikacji z prawkiem, odblokowali. Nie fajnie.

      Maciej
    • U mnie jeszcze lepiej bo odblokowali po miesiącu rano, a wieczorem znowu zablokowali. Nawet nie zdążyłem jej użyć;) nie chce mi się już z nimi kopać, promocji cashbacku już i tak jest tyle co kot napłakał

      conrad_88
    • Jednak u mnie sytuacja wygląda nieco inaczej, niż na początku myślałem. Jedynie transakcje wykonane kartą BNP nie przechodzą. (Poza Curve, karta BNP działa normalnie). Support Curve odpisał, iż nie widzą żadnej blokady na moim koncie i u nich jest ok.

      Maciej
    • Na infolinii bnpp od razu mi powiedzieli, że nie autoryzują transakcji, ponieważ brakuje min. 2 składnikowej autoryzacji. Usunąłem kartę z crv, dodalem z weryfikacja mc ID check… Ale dalej nic. Teraz próbuję z supportem crv.

      ls5
    • Rozumiem, że nie wierzycie na słowo @aaaa ??? ;)

      abc
    • ja zawsze stoje po przeciwnej stronie niz bank

      nie wierze w ani jedno slowo konsultanta z paribasa

      przeczytaj jeszcze raz pierwszy komentarz „(curve) znowu odrzuca transakcje tylko tej karty, a są to normalne zakupy w sklepach”

      do narzekan przylaczaja sie ludzie od hazardu i CS (wiadomo ze nikt nie moze napisac dokladnie jakie transakcje wykonywal)

      tez mam przy najmniej raz w tygodniu problem z autoryzacja na santanderze (dobrze ze karty nie blokuja za kazdym razem tylko co 2 tygodnie)
      ale nie pisze ze to curve nie lubi zarabiac na santanderze (w tym przypadku santander nie lubi dzielic sie prowizja za moje transakcje wiec utrudnia korzystanie z curve)

      aaaa
    • @aaaa Mi chodziło o ten komentarz: „Ciekaw jestem kiedy ogarniecie ze to paribas jest problemem :)”

      abc
    • paribas jest problem dlatego bo przykrecil kurek Curve powolujac sie na psd2

      i blokuje dostep do Curve tylko wybranym kartom (a nie wszystkim)

      nie dziwi Cie ze zaden inny bank nie robi tak duzych problemow uzytkownikow Curve?

      aaaa
  • Moze ktos wie, karte roznych bankow moge dodac do curve, ale ani w sklepach ani tym bardziej w bankomacie nie moge zrobic tranzakcji, w bankomacje zawsze wybija mo błąd 413, może ktos wie co to za blad? Karta nie jest zablokowana.

    Stanisław Odpowiedz
  • A mi zablokowali karte bo za duzo uzywalem curve send, za duzo znaczy ze 5 razy pod rząd. I teraz musialem sie zweryfikować z moim ID i… czekam od 3 tygodni na odblokowanie i upominam sie i cisza.
    Orientujecie się jak długo trzeba czekać na ich reakcję?

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Dla zainteresowanych – chyba millennium przestał się przyjaźnić z C. Przynajmniej w zakresie KK. Próbowałem dziś wypłacić 500zl i komunikat w bankomacie, że ten operator nie jest obsługiwany.

    Paweł Odpowiedz
    • Skoro taki komunikat, to może bankomat przestał się przyjaźnić z C? Jaka to sieć? Wypłata z innej karty przeszła?

      pws
    • W apce wyskoczyło jakieś powiadomienie? Co masz w szczegółach tej płatności? Może coś o limitach w banku?

      pws
    • W sklepach działa, wczoraj pod wieczór płaciłem.
      W Millennium chyba nie da się na kk ustawić limitu bezgotówkowego poniżej 500 zł, więc to nie to; chyba że chodzi o internetowy.
      To powiadomienie z Curve powinno coś wyjaśnić, one są dosyć dokładne.

      Don Quijote de la Mancha
  • Wypłatę robiłem w bankomacie Millennium, w placówce. Zawsze to praktykowałem w tym samym bankomacie, bo nie nadziewałem się na prowizję i wcześniej nie było problemów. Miałem 2 podejścia, najpierw chciałem wypłacić 800zł – pojawił się komunikat, że kwota przekracza limit. Faktycznie chyba teraz niektóre bankomaty mają limit 700zł, więc może to z tego wynika. W apce pojawił się komunikat 800zł declined. Potem spróbowałem 500zł i właśnie się pojawił ten komunikat wyżej. Nie powiem słowo w słowo jak brzmiał, bo nie zrobiłem zdjęcia. Ale komunikat był zbliżony słownie do tego, co napisałem wyżej. W apce nie pojawił się żaden komunikat po tej drugiej próbie… Może faktycznie kwestia bankomatu. Spróbuję może wieczorkiem z ciekawości w innym bankomacie millennium spróbować.

    Paweł Odpowiedz
  • Coś jest na rzeczy chyba z mille. Chyba że miałem pecha i nadziałem się na blokadę całkowita konta curve. Otóż na karcie żony chciałem wypłacić 100 z bankomatu karta (ale nie KK) i nadziałem się na odmowę. Nie widziałem żadnego powiadomienia, a w historii curve widzę transakcje jako pending.Nie mam tam innej karty podpiętej, ale na curve z mille nie przeszła też transakcja w żabce. Dwa dni wcześniej wszystko śmigało.

    Maciej Odpowiedz
    • Widocznie trzeba uważać teraz z kartami Mille w C… Jak ktoś będzie coś więcej wiedział, to niech da znać.

      pws
    • U mnie ta transakcja na 800zł też widnieje teraz jako pending (z karty oczywiście nic nie ściągnęło), więc jednak poczekam do lutego z ponownym testowaniem bankomatu, żeby system Curve nie zinterpretował tego jako przekroczenie 200 funtów miesięcznie.

      Paweł
    • u mnie pko kk – to samo! 2 dni temu, z bankmatu nic nie wyplacilo twierdzac ze transakcja anulowana, najgorzej ze na kk widnieje jako blokada – mam nadzieje ze nie sciagna kasy bo bede sie z tym bujac :( a ostatnio wsparcie curve jest zerowe, nie odpowiadaja na zadne zgloszenia :(

      sunwoj1
    • jeśli po odrzuceniu wypłaty z bankomatu, nie możecie używać curve również do zwykłych zakupów to znaczy że macie zablokowaną kartę curve, nie informują o tym z żaden sposób i nie wpadli jeszcze na ten pomysł żeby jakimś email czy push powiadomić użytkownika o tym fakcie

      conrad_88
    • a jak ja odblokowac? na innym koncie mnie zablokowali 3 tygodnie temu, do dzis cisza, chcieli skan dowodu i selfie, zrobilem i cisza… kontaku z nimi zero odkac przeniesli sie do Wilna

      sunwoj1
    • Napisz na support @ imaginecurve. com i cierpliwie czekać, to normalka u nich że się czeka dwa tygodnie na odpowiedź

      conrad_88
    • 3 tygodnie czekania, kilka wiadomości wysłanych i zero odzewu. ZERO! Co się tam dzieje?!?!?!

      owat
    • Cierpliwości :) ja czekam od 6 lutego, także nastaw się na kolejne tygodnie ciszy.

      Paweł
    • ja czekam od stycznia i co? i nic :)
      juz sobie odpuscilem ich karte, usluga spalona na maxa!

      sunwoj1
    • Pewnie też bym odpuścił ale niektórych promocji bez Curve nie ogarnę. Ciekawy jestem jaki jest powód tych opóźnień.

      owat
  • płaciłem w środę w sklepie i w necie – wszystko poszło bez problemu (C z podpiętą kk Mille)
    Bankomatów nigdy nie próbowałem

    karampuk Odpowiedz
  • wczoraj i dzisiaj zakupy bez problemu – więc chyba bankomat uwiera

    karampuk Odpowiedz
    • Ja korzystam tylko ze spółdzielczych i nigdy z żadną kartą,czy to mille czy pko nie miałem problemów.

      Jaceklive
    • pytanie czy robiles taka wyplate dzisiaj lub wczoraj?
      bo ludzie wykonuja rozne inne czynnosci niezwiazane z bankomatami co powoduje blokade o ktorej dowiaduja sie przy bankomacie
      temat wraca co tydzien tylko zmieniaja sie banki

      aaaa
    • Dzisiaj,na jednej z k.k. pko bp,na drugiej z k.k. t mobile,na trzeciej z k.k. paribas.Bez problemu.

      Jaceklive
    • ale millennium nie sprawdziles..

      aaaa
    • No,Millenium akurat dzisiaj nie.Nie był priorytetem.

      Jaceklive
    • Ale te karty które wymieniłeś to masz na myśli płatność w sklepie czy bankomat?

      Paweł
    • Oczywiście bankomat.

      Jaceklive
  • Dziś znowu testowałem C przy bankomatach i wygląda na to że chyba mam zablokowana kartę. Testowałem wypłatę z 2 podpiętych debetowek w 3 bankomatach (Pekao, PKO i Millennium) i za każdym razem odmowa. Potem płatność za zakupy i też transakcja odrzucona zarówno zbliżeniowo jak i z pinem. W apce ani śladu żadnej blokady. Miał ktoś podobny problem? Chcę do nich napisać ale ponoć ostatnio wolno odpisują…

    Paweł Odpowiedz
    • tak, 2 konta C zablokowali mi za naduzycia w curve send, za duzo malych senow robilem, 3 konto Curve zablokowane za wlasnie blad przy wyplacie z bankomatu 2 tygodnie temu.
      o Ile te 1wsze widac zablokowana karte przez to ze opcje curve wylaczyli w aplikacji, o tyle karte z 3go konta blokady nijak nie widac, a tez kazda platnosc odrzuca lub wyskakuje na terminalu: „nie honorować”… odkad przeniesli sie do vilna stali sie bardzo wrazliwi na powtarzalne transakcje chyba, tak mi odpisali… to co, nie mam nia placic czy mam nia placic bezgotowkowo? bo to jest powtarzalne :)

      sunwoj1
    • Kurcze to fatalnie. A pisałeś do nich w sprawie blokady tej ostatniej karty? Udało się ją odblokować czy już idzie na straty?

      Paweł
    • pisalem, ale ostatnio odpowiadaja po 2 czy 3 tygodniach.
      pisali mi ze przyjrzą się tematowi i nadal cisza.

      sunwoj1
  • Właśnie, ktoś sprawdzał ostatnio kk albo kd z Mille w bankomacie? Dalej nie działa?
    Druga sprawa, czy jeśli karta traci ważność, to automatycznie wydawana i wysyłana jest nowa? Za darmo? Mam jeszcze starą, czarną, wypukłą, pewnie teraz będzie ta nowa, płaska, granatowa.

    pws Odpowiedz
    • To właśnie ja ostatnio rozpocząłem wątek z mille. Wygląda na to że od tamtej pory zaczęła się właśnie blokada mojej karty więc być może jednak bankomaty działają bez zmian tylko ten problem to mój jednostkowy przypadek.

      Paweł
    • Czasami można zrobić jakieś normalne transakcje żeby zbudować wiarygodność. Chyba nie lubią jeśli używa sie tylko i wyłącznie do curve send lub bankomatów. Mi napisali że bankomatów powinno być max 20% sumy wszystkich transakcji.

      aaaa
    • Możliwe, że to był tylko jednostkowy przypadek, ale w sumie nadal nie wiadomo, a większość pewnie boi się teraz zaryzykować i sprawdzić. W sumie nic dziwnego…

      pws
    • Ja akurat używałem C dość często i praktycznie tylko do zakupów. Z bankomatów korzystałem raz na 2-3 miesiące także jestem trochę zaskoczony, że im podpadłem.

      Paweł
  • Czy sprawdzał ktoś ostatnio BNP i wypłatę z bankomatu? Ja wczoraj wyciągałem i mi pociągnęło z karty dwukrotnie kasę, wczoraj i dziś :( W curve tylko jedna,wczorajszatransakcja widoczna.

    Maciej Odpowiedz
    • A sprawdzał ktoś karty z Mille w bankomacie od tamtego czasu?

      pws
    • Zaskakujaco szybko zadziałali:
      „I’ve had a look at your account and can see that this was an offline transaction. Sometimes merchants process transactions ‚offline’. This means that the payment isn’t processed at the time you make the payment but later (it can even take up to a week).

      We charge the card which is selected in the app at the time when the offline payment is processed. This means you’ll receive the notification later and it might not be on the card you had selected at the time you made the payment. If this is the case, you can use our ‚Go Back in Time’ feature to move your transaction to another card – you can learn more about it in our FAQs.

      You should see the refund reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.”

      Maciej
    • A moja historia ma swój ciąg dalszy.
      Po tym jak C. przyznało się do dwukrotnego obciążenia do tej samej transakcji (o dziwo po jednym dniu zwrócili mi to, co według mnie niesłusznie mi pobrało z karty po raz drugi – raz z datą trx 10.02, a drugi raz dzień później) napisali, że te drugie obciążenie dotyczy nieudanej wcześniejszej transakcji na tą samą kwotę z 23.01 (do której rzekomo środki były zablokowane do 30.01 – potem blokada cofnięta), do której otrzymali „offline request” dnia 11.02. Możliwe, że 23.01 próbowałem wypłacić środki, ale transakcja nie doszła do skutku, śladu po niej nie było i nie ma do tej pory w Curve, a w BNP środki ściągnęło 11.02.
      Teraz chcą kasę ściągać ode mnie z powrotem i reklamować to u Mastercarda. Paranoja jakaś. 5 funtów mi podarowali nawet, tacy hojni są.

      Maciej
  • Co tu zrobic? Miałem podpieta swoja kk do karty curve ale nie mojej curve gdyz dopiero swoja zamowilem. Chcialem wyplacic z bankomatu pko sa 950 zl. Pojawil sie napis ze za wysoka kwota wyplaty mimo ze bylo 1000 zl na karcie, wiec zrezygnowalem naciskajac przycisk zakoncz. Oczywiscie pieniedzy nie wyplacilem a pieniadze mi pobralo, pisze ze zablokowane peeding. Sprawa zagmatwana, moze ktos doradzi co robic i gdzie sie udac???

    Stanisław Odpowiedz
    • Miałem podobnie jakiś czas temu, tez komunikat o zbyt wysokiej kwocie, w apce Curve był napis pending, ale z samej karty nic nie ściągnęło. Od tamtej pory mam zablokowaną kartę Curve (nieoficjalnie, bo w apce nie ma śladu żadnej blokady, ale nie jestem w stanie jej używać nawet do płatnosci) i od 3 tygodni czekam aż coś z tym zrobią. A u Ciebie ściągnęło kasę z KK?

      Paweł
    • Spoko, pending, kasy nie ściągnie. Blokada zniknie. Przerabialem to miesiąc temu.
      Curve zablokowana, chcą weryfikacji selfie, dowód osobisty, i pytają dlaczego było tyle wypłat z bankomatu. Odkąd się przenieśli do Wilna to stali się bardzo czuli na wypłaty z bankomatów.
      mogą chcieć też udowodniania swoich dochodów jak revolut.
      dla mnie straciła sens zabawa z nimi. Nie będę im dawał wszystkich swoich papierów. A i tak konta nie odblokują bo moje wytłumaczenie im się nie podoba.

      sunwoj1
    • Po jakim czasie zdjęli blokadę?

      drudar
    • Po tygodniu sama znikła. Oni niczego nie ściągali. W aplikacji jest ciągle pending, a na karcie blokady dawno nie ma.

      sunwoj1
    • Dzięki. Zaraz mija tydzień to mam nadzieję, że kasa wróci bez problemów.

      drudar
    • U mnie przy próbie wypłaty z bankomatu Santander z KK TMUB przez C. było tak : 1000 PLN komunikat brak kasy chociaż oczywiście była, 900 PLN transakcja nie może być zrealizowna (do tej pory wisi w historii transakcji w C.), kasy na szczęście nie pobrało, od tego czasu (a było to już miesiąc temu) karta C. bezużyteczna – nie działa żadana płatnośc ani w necie ani stacjonarnie (oficjalnie nie ma żadnej blokady). Kij … z karty mogę zrezygnowac, zresztą i
      tak jest bezuzyteczna … najgorsze, że miałem do niej podpiętego tureckiego Netflixa ;-) Jak komuś uda się to normalnie odblokować niech da znać (dawać im skanów pośladków i rtg pluc nie mam zmiaru) bo po prostu czekać to już dłużej nie ma sensu :)

      JoX
    • Minęły 2 tygodnie, a kasa dalej zablokowana. DP odpisał mi, że blokada może trwać do 20 dni. Curve oczywiście się nie odzywa.

      drudar
    • tak jak pisalem, curve odpowiada ostatnio po minimum miesiacu, a nawet na innym koncie po 6 tygodniach odpowiedzieli; obsluga dno od poczatku stycznia gdy przeniesli sie do wilna.
      dodatkowo chca miliony wyjasnien, papierow i kolejnych maili i dalej sie ciagnie kolejne tygodnie – generalnie curve jest totalnie spalona, w razie problemow nic nie da sie zrobic

      sunwoj1
    • Jakis czas temu wpadlem na 4829, nie pomogly olbrzymie kwoty wydawane rownoczesnie na jedzenie i alkohol. Bankomaty max 100 zl miesiecznie. Robie dalej swoje bez posrednika, curve na mnie nie zarabia a cala prowizje z intercharge zgarniaja moje banki. Pewnie odezwa sie po swietach.

      aaaa
    • Moje konto cały czas zablokowane od ponad miesiąca i zero kontaktu z ich strony, oprócz zdawkowego maila, że zajmą się sprawą jakieś 3 tygodnie temu.

      Paweł
    • Zdjęli blokadę po równo 3 tygodniach. Kartą dalej nie działa.

      drudar
  • U mnie kase z rachunku wzielo. I teraz nawet nie wiadomo co robic bo karta curve nie byla na mnie. A jak zaczne reklamacje, to jeszcze dodatkowo jakies oplaty albo prowizje ponaliczaja.

    Stanisław Odpowiedz
    • Mam to samo. W sobotę zablokowało mi 800 zł w DP, po czym sama karta Curve też została zablokowana. Pisałem do Curve i póki co odpisali, że przyjrzą się sprawie.

      drudar
    • A może po okresie blokady środki wrócą na konto karty. Tak jak to bywa np przy weryfikacji kart przez hotele. Trzeba by ze 2 poczekać.

      Paweł
    • @ drudar to pewnie napisali do Ciebie kopiuj wklej to samo co do mnie. Jestem zirytowany bo 6 lutego napisali że przyjrzą się sprawie i będą w kontakcie. A kilka dni temu….dokładnie ta sama wiadomość. Czyli mają pewnie to w nosie i będą się przyglądać sprawie kolejne miesiące.

      Paweł
    • O ile się nie mylę to blokady na kartach są zakładane na max. 11 dni. Jak do tego czasu transakcja nie zostanie potwierdzona to blokada znika i kasa wraca. Ja bym poczekał, aż blokada wygaśnie. Jak kasa nie wróci to wtedy bym dopiero interweniował.

      Łuki
    • Nie odpowiadają całymi tygodniami. Czas oczekiwania tak się wydłużył że dla mnie są spaleni. W razie problemów z kasą radź sobie dam, czyli kasa przepada.

      sunwoj1
    • Niektóre z osób powyżej głupotki wypisuje. Przerabiałem reklamacje (na kilku bytach) w zeszłym roku. 1/ pending potrafi wisieć… kilka miesięcy 2/bank docelowy potrafi zdjąć blokadę lub zwrócić środki po dwu-czterach tygodniach i po dwu-czterech ponagleniach a pending dalej wisi już pół roku!! 3/ kopanie się z curve to nawet kilkanascie maili z kilkoma hinduskimi bytami oraz jednym żeńskim z krainy baćki łukaszenki (sądząc po typowych dla danego języka rodzimego błędach w angielszczyźnie i imionach :) 4/odblokowywanie curve-y wymaga przesłania im historii kilku rachunków, skanu dowodu, niedługo poproszą chyba o zdjęcia części intymnych :) Reasumując, że-na-da. EOT

      Krzysztoff
    • w takim razie jak to niedziałające cholerstwo skutecznie zlikwidować ? ;-)

      JoX
    • ok, majlowo albo przez wiadomość na czacie w aplikacji podobno :)

      JoX
  • A nie wiecie może czy Curve pobiera jakąś opłatę za wznowienie karty? Bo w 2022 kończy mi się ważność. A jako że karta jest zablokowana i sądząc z wypowiedzi np @Krzysztoffa ten stan może się utrzymać nawet kilka miesięcy nie wiem czy po prostu jej nie wypowiedzieć.

    Paweł Odpowiedz
  • Nigdy szybko nie odpowiadali ale teraz to już przesadzają. Na odpowiedź czeka się tygodniami. Albo po przenosinach na Litwę się jakoś dotrą i zacznie to normalnie działać albo zaleje ich fala rezygnacji…

    owat Odpowiedz
  • Czy jest znany jakiś problem z podpięciem do Curve wznowionej (i przed chwilą aktywowanej) KK byłego TMUB teraz Alior? Nie mogę zweryfikować? Pierwsza próba: chciało pobrać 3zł i mimo że potwierdziłem transakcję w push Aliora, odrzuciło, kolejne odrzuca od razu, bez push. Co robię nie tak?

    keram7m Odpowiedz
    • Może spróbuj usunąć i dodać ponownie. Albo zweryfikuj kodem z tytułu blokady, jeśli się da (to druga opcja weryfikacji). Piszę ogólnie z doświadczenia w problemach z weryfikowaniem przy dodawaniu kart, ale wznowionej kk jeszcze nie dodawałem tam nigdy. A starą kk już usunąłeś z C? Może w tym też jest problem, skoro mają ten sam numer?

      pws
    • Sprawdzałeś limity czy się nie zmieniły? Może zrób jakąś transakcję kartą w necie czy przejdzie.

      Łuki
    • @pws, dzięki, chyba udało się, usunąłem i ponownie dodałem i weryfikacja przeszła.
      Starą KK usunąłem wcześniej przed problemami. Co ciekawe nie widać w historii KK tych blokad, ani poprzedniej (ale to jeszcze rozumiem bo odrzucono), ani tej teraz (od razu zwolniona blokada?). Drugą ciekawostką jest, że Curve dalej traktuję tę kartę jako TMUB (wizerunek karty) a nie Alior. @Łuki, limity się nie zmieniły.

      keram7m
    • No to spoko, że się udało. U mnie zawsze właśnie ta metoda z usunięciem i ponownym dodaniem pomagała. Co do blokad, to może jak weryfikacja jest pozytywna to od razu zwalniają, w sumie nie wiem. A że wizerunek jest ten sam to nic dziwnego, w końcu numery kart nadal są „timobajlowe”.

      pws
  • Ciekawostka: bezgotówkowe mam z Vilnius, LT, a gotówkowe z Vilnius, GB. Taki chyba jakby bajzel tam mają ;)

    wacek Odpowiedz
  • Działa wam normalnie Curve i R? Ostatnio R’ki nie mogę doładować z C z ING. Wcześniej nie mogłem np płacić C w ikea online. Ktoś ma podbnie?

    Scorp Odpowiedz
    • W innych sklepach karta działa? Może masz zablokowaną kartę C

      conrad_88
    • pewnie ze zablokowali, najgorsze ze nie dali znac, mi tak wszystkie karty zablokowali (3 roznych uzytkownikow)

      sunwoj1
  • Zle wpisałem Pin 3 razy karta Curve i teraz mi odrzuca wszyskie zakupy w sklepach. Czy da sie to jakos rozwiazac bez pisania do supportu bo na pewno zechca potwierdzenia tozsamosci?

    Stanisław Odpowiedz
    • A próbowałeś stykowo, czy tylko zbliżeniowo?
      Możesz też spróbować stykowej transakcji w bankomacie, albo nawet tylko zmiany PIN.

      Don Quijote de la Mancha
  • Zblizeniwo w bankomacie mi pisze odmowa, przekroczono ilosc blednych pinow. A stykowo to od bardzo dawna nie dziala tylko wyrzuca karte i jakis tam blad wykazuje.

    Stanisław Odpowiedz
    • Pewnie trzeba zresetować PIN, a to się da zrobić tylko stykowo.

      Czyli głupia sprawa, bo najprościej byłoby w takiej sytuacji wymienić kartę, ale u nich to nie jest bezpłatne.

      A bankomat kartę wyrzuca od razu, czy w momencie wypłaty? Może PIN zmienić się uda? Może spróbuj w innym?

      To jeszcze stara karta z WIrecard? (Choć to chyba i tak nic nie zmienia.)

      Don Quijote de la Mancha
    • Bankomat od razu wyrzuca, to raczej stara karta jeszcze rok waznosci. U mnie tylko jeden bankomat ale tak zrobie jak bede w miescie sproboje w innym. Ale oni teraz za byle co blokuja, i teraz albo rok czekac na nowa albo tozsamosc przeprowadzic.

      Stanisław
    • Ale szczerze mówiąc to oni chyba nawet, gdyby bardzo chcieli, nie mogą tego zdalnie naprawić. Najprawdopodobniej to jest taka sytuacja, że naprawić to można (o ile w ogóle można bez wymiany karty) tylko robiąc operację stykową i przeprogramowując w ten sposób kartę (do tego pewnie tylko w bankomacie, szczególnie jeśli to ta stara).

      Don Quijote de la Mancha
  • po 5 tygodniach sie odezwali zeby przeslac zdjecie dowodu + seflie (co juz robilem na ich prosbe w maju zeszlego roku)

    aaaa Odpowiedz
    • tak, a potem zadadza dodatkowe dziwne pytania za kolejne 5 tygodni i beda czekali na jeszcze dziwniejsze odpowiedzi bo to co im napiszesz jest niewystarczajace… dno i zenada… zupelnie przestali juz dla mnie istniec

      sunwoj1
  • U mnie też właśnie odpisali po prawie 2 miesiącach, że chcą weryfikacji tożsamości. A wiecie może czy wydanie nowej karty C po upływie ważności obecnej jest płatne? Bo nowa karta kosztuje chyba 5 funtów, ale co z wydaniem nowej po upływie ważności? Bo nie wiem czy się bawić w te weryfikacje tożsamości czy po prostu zrezygnować…

    Paweł Odpowiedz
    • A u mnie karta normalnie działała, aż wczoraj dostałem maila, żeby się zweryfikować. Dzisiaj sprawdzałem ją w sklepie i oczywiście nie działa. Jeszcze chcą, żebym usunął podpięte karty żony.

      drudar
    • Parę dni temu otrzymałem nową kartę, jeszcze jej nie aktywowałem, wolę starą czarną (kiedyś nie było podziału na Blue i Black, wszystkie były czarne i bezpłatne), póki co opłaty nie zauważyłem, skądinąd skąd by ją mieli ściągnąć, skoro tu nie ma konta, z domyślnej karty?

      Don Quijote de la Mancha
    • Właśnie też tak pomyślałem, że nie mieliby skąd ściągnąć. To może jednak spróbuję z tą weryfikacją. Sądząc po wypowiedziach przedmówców, chociażby sunwoj1 widzę, że czekają mnie kolejne miesiące czekania. Ale kto wie może C mi się przyda na jakichś wyjazdach zagranicznych po pandemii :) Bo tak się do niej zraziłem, że dla samego BiT chyba nie będę już z niej korzystać. Bankomaty też hmm…kto wie czy po każdej wypłacie nie będą blokować konta.

      Paweł
  • Pod jaki adres piszecie zgłoszenia? Mail support@imaginecurve.com przestał działać….

    owat Odpowiedz
    • Wam mail działa?

      owat
    • Hmm ciekawe. Sprawdziłem teraz historię maili i 2 kwietnia pisałem na ten adres, o ktorym piszesz. A właściwie odpisywałem na ich maila systemem „odpowiedz”. Ale wtedy wiadomość została wysłana, nie dostałem żadnej zwrotki. Może mają pełną skrzynkę… Biorąc pod uwagę szybkość ich odpisywania wcale bym się nie zdziwił.

      Paweł
  • Moja karta przestała działać w lutym, zażądano ode mnie weryfikacji danych; tzn. zdjęć dowodu oraz selfie. Weryfikacja przebiegła pomyślnie, ale karta jest dalej nieaktywna z powodu – rzekomo- niewłaściwego adresu zamieszkania. Mam go zweryfikować, czyli podać aktualny, choć go nie zmieniałem. I tu mam problem – jak to zrobić? Nie widzę w apce adresu jaki podałem przy rejestracji, ani tym bardziej możliwości jego edycji.

    gajowy Odpowiedz
    • Odpisz im ze podales wlasciwy adres skoro odebrales karte wyslana na ten adres. Tymczasem u mnie:
      We’ve noticed a high volume of transactions to CARREFOUR HIPERMARKET. Please note that Curve’s core value proposition is day to day spend and we expect to see that the card is being used for more than just this type of activity. Could you please clarify what these payments relate to?

      aaaa
    • @aaaa to oni se chyba w kulki lecą. Masz się spowiadać czemu robisz zakupy w Carrefourze? Oni się chyba nudzą, bo coraz głupsze teksty walą w tych korespondencjach. Nie kumam w czym tu problem, jakbyś używał tylko do bankomatów to rozumiem, że mogliby mieć obiekcje… Tymczasem mnie po 3 miesiącach odblokowali kartę. Też musiałem przechodzić selfie i zdjęcie dokumentu, ale jakoś dało radę. Ale jak mi napiszą za jakiś czas, że im się nie podoba, że robię zakupy w Lidlu czy Biedronce to rezygnuję. Poziom absurdu sięga zenitu. @gajowy też sądzę, że warto spróbować napisać, ale trzeba się uzbroić w cierpliwość przy czekaniu na ich odpis.

      Paweł
    • wlasnie dlatego sobie ich odpuscilem, tj. pisalem wyzej, absurdalne pytania o poszczegolnie transakcje doprowadzaly mnie do szalu, dlaczego kupujesz tam a nie gdzie indziej? bez jaj… chyba studenci siedza i produkuja sobie roboczogodziny :)
      karty od stycznia mi nie odblokowali do dzis… mam ich gdzies.
      bye bye curve (3 konta)

      sunwoj1
    • Juz im napisalem ze jesli nie podobaja im sie zakupy w Carrefour to niech mi go zablokuja albo naloza limity a nie blokuja cala karte na 3 miesiace.

      aaaa
    • Po 3 miesiacach karta odblokowana. Jeszcze bym im napisal ze w ciagu ostatniego roku karta byla uzywana w okolo 100 punktach handlowych wiec bardziej urozmaicic sie nie da ale musze budowac historie na potrzeby przyszlych promocji. W ulubionych sklepach bede placic inna karta.

      As mentioned by my colleague to avoid the card being suspended going forward please try and build up a varied spend history on your account.

      aaaa
  • Zdarzyło się Wam, że kwota przenoszonej transakcji (Go Back in Time) zaksięgowała się na nowej, a nie wróciła na starą kartę? Mam tak przy 5 transakcjach przenoszonych na początku maja, nie ma przy nich słowa „pending”, a już dawno zaksięgowały się

    Łuki Odpowiedz
    • zdarza się, czasami zwroty przychodzą na inne karty niż z których pobrano płatność, nie wiem od czego to zależy, system chyba nie pamięta

      conrad_88
    • Odpisali, że z powodu błędu przetwarzania GBiT, te transakcje nie wróciły. Po ręcznym przetworzeniu mają wrócić do 5 dni.

      Łuki
    • Przenoszone transakcje wróciły już na starą kartę. Support się spisał.

      Łuki
  • Korzystam z Curve od lat (w bezpłatnym planie), chyba na początku miałem ten moneyback 1%; teraz po zalogowaniu do apki wyświetliło mi się “Get 1% cashback every time you shop at 3 retailers of your choice […] Try it for 30 days“.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Aha, to chyba ma związek ze wznowioną kartą, bo potem jest informacja “Valid for 30 days after activating the Curve card“ — hmm, nie pamiętam, kiedy ją aktywowałem…

      Don Quijote de la Mancha
    • A na końcowym ekranie pojawiło się “Valid until 3 Sep 2018“…

      Don Quijote de la Mancha
    • Też miałem okres gdzie pojawiły mi się identyczne komunikaty, ale na nich się skończyło . Bugów u nich tyle że olałem i za jakiś czas samo zniknęło.

      crs84
  • Na początku kwietnia zrobiłem dwa doładowania karty ZEN przez Curve z kart dwóch różnych banków (razem 4-cyfrowa kwota). Nie pytajcie czemu tak, na szybko to robiłem. Pieniądze pojawiły się na ZEN (od razu wydane), a w Curve i bankach brak śladu po tych transakcjach. Na wszelki wypadek trzymam tam kasę, bo myślę że w końcu ktoś to ściągnie, ale to już 1,5 miesiąca. Ktoś mial podobną sytuację lub ma przemyślenia co do mojego przypadku?

    crs84 Odpowiedz
    • maja burdel, mozliwe ze sobie przypomna i sciagna z losowej karty :( ja tak mialem, a innym razem nie mialem srodkow na zadnej karcie i do dzis (pare miesiecy) nie sciagneli :D

      sunwoj1
  • Totalnie leżą z obsługą klienta. Na odpowiedź czeka się tygodniami. Dramat…

    owat Odpowiedz
    • tak, ja od stycznia czekalem do kwietnia na odpowiedzi;
      a przedwczoraj do nich napisalem by zamknac konto, i o dziwo dzis odpowiedzieli i zamkneli.
      wiec dosc wybiorczo z tym tempem :)

      sunwoj1
  • Zastanawiam się nad tym czy i jak można przenieść kilka transakcji na raz zamiast przeklikiwać każdą. Może ktoś ma jakiś szkic pomysłu na to? :)

    idiayp Odpowiedz
  • Ha, zablokowali mnie chociaż od dawna z ATM nie korzystałem. Teraz wypłaciłem 8 stówek z podpiętej debetówki bo potrzebowałem a ani mnie po tym zablokowali. SERIO, bez ściemy. Każą się tłumaczyć na co mi ten cash. Żenujące to jakieś. Jakoś nie wyobrażam sobie żebym jakiemuś bankowi się tłumaczył dlaczego korzystam z ATM. Niby przecież jakieś limity sami ustalili ile można cashu a…. jednak nie można. Nie ja pierwszy jak widzę z wcześniejszych wpisów. Zastanawiam się tylko czy tak mogą- przecież pozwalają w regulaminie używać bankomatów i w razie przekroczenia nawet o jakichś prowizjach piszą, a jednak sami to łamią odrzucając takie transakcje. Napisałem im żeby sobie zamknęli tę kartę, nie chcę jej.

    gregoopl Odpowiedz
    • też tak kiedyś miałem, spytali mnie czemu wypłaciłem gotówkę z ATM, odpisałem- ponieważ potrzebowałem gotówki, odpisali żebym dokładniej wyjaśnił więc odpisałem że potrzebuję gotówki ponieważ jej używam czasami do płacenia. Bardzo ciekawa konwersacja z nimi bywa

      conrad_88
    • @conrad_88 mogłeś im odpisać, że skończył Ci się papier toaletowy, więc potrzebowałeś pilnie kilku banknotów jako zamiennika :D

      Paweł
    • albo napisać że planowałeś napad na bankomat ale wcześniej musiałeś sprawdzić czy bankomat ma cash

      majaa
  • Terminale przestały czytać chipa karty, ale zbliżeniowo i na pasek magnetyczny karta działa nadal normalnie ( sprawdzałem kilka razy ).
    Już sam nie wiem czy to jakaś teoria spiskowa czy po prostu uszkodzenia chipa ( a co podobno zdarza się dość rzadko ).

    Może ktoś miał podobny przypadek i coś pomoże ?

    Bogdan Odpowiedz
    • Będę musiał wymienić tą kartę, może będzie potrzebna transakcja na chip i co wtedy.

      Ktoś zamawiał nową ?
      Jak to zrobić najlepiej ? Wystarczy wiadomość przez aplikację ?
      Czy można używać starej dopóki nie przyjdzie nowa ? Pewnie z miesiąc to potrwa ?

      Bogdan
    • Napiszę odpowiedzi, może się komuś to przyda.

      Zamówiłem kartę przez aplikację i odpowiedzieli b. szybko, że wyślą nową i można do czasu aktywacji używać starej karty. Karta przyszła po ok. 2 tygodniach.

      Natomiast nie wiem jak z limitami, bo w aplikacji jest tak jakbym był zupelnie nowym klientem ( tabelka ). Teoretycznie limity powinny być takie jak na starszej karcie ( miałem podniesione ).
      Może ktoś wie jak to jest z limitami w takim przypadku ?

      Bogdan
    • Jaka tabelka? Ta: https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/articles/213638909-Your-Curve-spending-limits ?

      Ona się zmienia?
      Bo u mnie w apce jest jakby osadzona osadzona strona identyczna jak powyższa, łącznie z tekstami.

      Tak czy inaczej, tabelka nie pokazuje limitów rocznych, a dla mnie te są najbardziej uciążliwe…

      Pamiętam, że kiedyś gdzieś w apce można było sprawdzić wykorzystany limit roczny, teraz nie mogę tego znaleźć. Widać to gdzieś jeszcze?

      Don Quijote de la Mancha
    • Taka właśnie tabelka.
      Ale dopóty nie zamówiłem nowej karty – to miałem dokładnie podane wszystkie limity ( i oczywiście dynamicznie zmieniane po transakcjach ). Dodam, iż jakiś już czas temu prosiłem o podniesienie limitów a co nastąpiło ( oczywiście po dodatkowej identyfikacji ).

      To teraz ja już nie wiem.
      Czy nowa karta – to limity od początku ?
      Czy tabelka jest tylko dla nowych ?
      A może teraz to jest jeszcze inaczej – tzn. jedni zawsze mają tabelkę a inni dynamiczne limity ?

      Może ktoś wie coś w tym temacie.

      Bogdan
    • No właśnie, ja też już nie wiem, jest jeszcze taka możliwość, że coś zepsuli w apce, bo ja właśnie też mam wrażenie, że w miejscu, w którym kiedyś widziałem, ile wykorzystałem, teraz mam osadzoną tę stronę…

      A jak u innych, zerkniecie?

      Don Quijote de la Mancha
    • Dynamika dot. transakcji a nie limitów, bo te są stałe.

      Bogdan
  • To? Account->Subscription->Card Limits Dalej pokazuje mi dzienne, 30 dni i 365 dni zużycia.

    AH2V2 Odpowiedz
    • Aha, dzięki.
      Masz starą kartę?

      Bo @Bogdan wymieniał, bo mu nie działała, a teraz ma standardową tabelkę, a mi wymienili, bo miałem do 04/21 i też mam teraz standardową tabelkę…
      Nie wiem, czy to dobry trop… I co z tym zrobić….

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak, mam starą kartę do 04/22

      AH2V2
    • ja mam nową kartę po wymianie – i limity widoczne jak @AH2V2

      karampuk
    • Aha, to jeszcze jedno, czy numer Ci się zmienił?
      Bo mi tak, wiem, to dziwne przy wznowieniu, ale ja starą miałem jeszcze z puli brytyjskiej.
      @Bogdan, a Twój duplikat ma numer taki sam, czy zmieniony?

      Don Quijote de la Mancha
    • Nowy numer i nowa data : 07/24.

      Bogdan
    • u mnie też nowy numer – starą miałem brytyjską

      karampuk
    • Aha, czyli fałszywy trop, namieszałem.
      W każdym razie limitów sprawdzić nie mogę, choć kiedyś mogłem…

      Don Quijote de la Mancha
    • Dziwne, Kiedy przeszedłem ścieżką powyżej (Acc-> subs->Cards limit) za pierwszym razem wyskoczyła mi tabelka, następnie cofnąłem się strzałeczką, wszedłem w Settings (prawy górny róg w zakładce Account), wyszedłem strzałką i tym razem pod Card Limits miałem dziennie,30-dniowe i roczne limity zużycia.
      Kartę mam starą, nie wymienianą, jeszcze ani razu nie blokowaną przez zespół C,
      Może trzeba się poszwendać po Menu i może zaskoczy z tymi personalnymi limitami a nie tabelką.

      Rafał
    • It looks like you’ve reached your card limit. Please contact our support team.

      Czyli teraz jasne : limity są dla karty nie dla konta C.

      Wymiana karty i jesteś traktowany tak jakbyś był zupełnie nowy klient.
      Dlatego tabelka i co za tym idzie najniższe limity.

      Bogdan
    • @Bogdan Mnie i żonie przysłano nowe karty pod koniec czerwca. Po aktywacji okazało się, że żona została potraktowana jako nowy klient (podejrzewam, że z powodu jej mizernej aktywności), a ja otrzymałem limit roczny w wysokości 7000000 zł (kilka miesięcy wcześniej karta została zablokowana i pod koniec maja odblokowana). Tak więc, wymiana karty nie zawsze czyni z jej użytkownika nowego klienta.

      gajowy
    • To ciekawe gajowy, a w takim razie zapytam jakie są te reguły ?
      Bo mnie potraktowano jako nowego choć kartę mam od kilku lat , b. aktywną a limity już dawno były takie jak u Ciebie są teraz.

      Bogdan
  • Od 6 września Go Back in Time tylko do 30 dni wstecz.

    Łuki Odpowiedz
    • Jeszcze to. Już nie widzę sensu jej używania, ostatnio przez nią transakcje wchodzą z kodem MCC 8999, gdzie używając bezpośrednio karty docelowej, by takie nie były (Amazon.pl-elektronika, Circle-paliwo). Strach użyć w bankomacie. Muszę w końcu wyciągnąć te 12 funtów startowych (tylko jak najlepiej? Revoluta nie mam) i skończyć z nią.

      keram7m
    • Czyli transakcje zrobione od 8 czerwca do 7 sierpnia trzeba przerobić w BiT do 5 września, bo inaczej się „zmarnują” (np. jako podwójne wykorzystanie do zwolnienia z opłat), bo pewnie to nagle wstecznie przestanie działać, także dla tych już zrobionych płatności…

      Don Quijote de la Mancha
    • sposób na chłopski rozum zobacz co do pensa ile tam masz pomnóż przez aktualny kurs funta do złotego w NBP i potem zapłać kartą w dowolnym sklepie na zasadzie płatności podzielonej – np na stacji benzynowej mówisz obsłudze że chcesz zapłacić xx.xx kartą a resztę gotówką i masz wyczyszczone… na terminalu wybierasz PLN jeśli spyta czy GBP czy PLN-

      zenek64
    • 30 dni to i tak dluzej niz 14 dni jak to bylo na poczatku. Ja sobie zbieralem na millennium zeby budowac bogata historie dla utrzymania ale teraz zrzuce wszystko co najlepsze na czarnego kota zeby otrzymac 4% moneyback (40 euro za wydanie 1000 euro). Lepiej zrzucic wiecej bo dobre kody mcc moga zamienic sie na gorsze ale zdarza sie tez odwrotnie :)

      aaaa
    • @aaaa, popraw mnie proszę, jeśli coś pokręciłem, ale tam przecież jest 3% za przewalutowanie. Czyli moneyback 4% jest świetny, ale pod warunkiem, że płaci się w EUR albo właśnie używa Curve; rzecz w tym, że BiT chyba nie działa z różnymi walutami, a skoro piszesz o Mill, to robiłeś PLN, a dla skorzystania z przewalutowania przez C musiałbyś dla kotka mieć EUR…

      Don Quijote de la Mancha
    • Racja, originalne transakcje musialyby byc w euro. W takim razie wezme tylko 1%.

      aaaa
    • nie dodalem bo jeszcze nie dostalem ale widze ze bedzie to niemozliwe

      aaaa
    • Takie od kotka przyszło: https://www.mastercard.mt/content/dam/public/mastercardcom/eu/gr/mt/pay-and-get/Campaign-Rules_PayGet-Cashback-Malta_final.pdf
      Przy przewalutowaniu 3% np. od 4 transakcji po 190 zł tracimy 22,8 zł, a dostajemy 10 €, czyli 45 zł, czyli zostaje 22,2 zł, co od wydanych 760 zł daje 2,92% prawdziwego moneybacku (nie jakichś punktów); może ktoś się skusi…

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy BIT normalnie wraca na kartę zastrzeżoną ?
    Czy ktoś miał z tym problem ?

    Bogdan Odpowiedz
    • Pieniądze nie wracają na kartę tylko na rachunek karty. Status karty nie powinien mieć znaczenia. Teraz kasa z BiT szybko wraca – w tym samym dniu.

      Łuki
  • Tak jest Łuki, dzięki.
    Dziś sprawdzam i na rachunku karty jest już blokada na zwróconą kwotę, a wczoraj był BIT.

    Bogdan Odpowiedz
  • czesc

    dawno nie uzywalem curve bo nie bylo po co… od czasow przeprowadzki do nowego operatora kart.

    czy juz zrobili ze MCC w BIT jest oryginalne, czy dalej jakies „brzydkie” ? :)

    z gory dziekuje za info

    www2 Odpowiedz
    • po zeszlorocznej awarii naprawili chyba wszystkie kody mcc
      ale te kody ktore „od poczatku” byly zamieniane na inne dalej sa zamieniane

      aaaa
    • W sklepach spożywczych i aptekach – oryginalne, gdzie indziej nie kupuję. Teraz jest szybszy zwrot na starą kartę – tego samego dnia lub następnego. No i od 5.09. BiT będzie tylko 30 dni nazad.

      Łuki
  • kurcze, to nie wiem czy tankowac curvem :-\

    www2 Odpowiedz
    • czytaj wyzej, circle wchodzi z 8999, nie wiem jak inne stacje

      aaaa
    • Coś co zapowiadało się fajnie i na początku funkcjonowało bardzo dobrze zmienili na niepewny gówniany produkt. CircleK z kodem 8999? Ich już chyba całkiem pogrzało…

      owat
  • 07.07 Olkop, 17.07 Orlen , w obu wszedł mcc 5542. Ktoś coś czy będzie przedłużenie promocji w Toyocie?

    Dawny Krak Odpowiedz
  • Ups 5541

    Dawny Krak Odpowiedz
  • Teraz jest promka ze zwrotem 12 £ i 1% cashbackiem – może warto dodać?

    Anonymous Odpowiedz
  • Jedna z moich kart(kredytówka Alior) straciła ważność i mam już nową. Niestety w C. nie da się zaktualizować dotychczasowej(nie widzę takiej opcji), ani nie mogę dodać nowej i usunąć starej (error w aplikacji)
    Często to Wam się zdarza(może to standard?)
    Czy jedynym sposobem jest kontakt z nieszczęsnym supportem?

    Maciej Odpowiedz
    • Już nieaktualne – nie wiem jaki to mogło mieć związek, ale najpierw usunąłem inną, nieużywaną kartę, potem usunąłem aliorowską i na koniec dodałem nową Aliora.

      Maciej
  • Chcę zmienić numer telefonu w Curve, tylko nie wiem czy weryfikacja odbywa się przez SMS’y z kodami weryfikacyjnymi, czy trzeba weryfikować konto zdjęciem dowodu i selfie. Może ktoś już to przerabiał.

    Łuki Odpowiedz
    • Ja zmieniałam numer i nie pamiętam już czy były smsy, ale dowodu nie potrzeba było. Próbowałam 3x i 3x był jakiś problem i pisało spróbuj później ale za 3 razem pomimo błędu numer się zmienił.

      majaa
    • Dzięki. Chyba zostawię tak jak jest, może lepiej nie ruszać.

      Łuki
    • Jednak zmieniłem nr telefonu. Przyszedł tylko SMS weryfikacyjny na nowy numer i po sprawie.

      Łuki
  • Cześć! Widzę, że w komentarzach sporo piszecie o blokadach. Dodam swoje 3 grosze dla potomnych. Kilka miesięcy temu po bodajże próbie zapłacenia za zakupy na stronie IKEA kartą C z podpieta kk BNP płatność nie przeszła (zakupy na chyba 5k). Od tamtego czasu za nic nie mogłem zapłacić C (nigdy nie robiłem wypłat z bankomatu, C tylko jako pośrednik do R i do zwykłych zakupów). Nic nie zgłaszałem bo myślałem, że może jakiś błąd bo jak by zbanowali to by chyba napisali tak jak R. Po miesiącu kolejne próby płatności online z różnymi kartami również bez skutku. Wysłałem na maila informację, że mam prawdopodobnie kartę zablokowaną i proszę o odblokowanie. Po 2 dniach, odpowiedź, że zajmą się sprawą. Następnie miesiąc bez odpowiedzi. Po około 5-6 tygodniach od reklamacji wysłałem im maila, że skoro nie ma odpowiedzi na reklamacje to w trybie natychmiastowym chce zamknąć konto. Przez miesiąc zero odpowiedzi. Następnie przez aplikacje napisałem, że w związku z brakiem odpowiedzi na reklamacje i na chęć zamknięcia konta żądam natychmiastowego zamknięcia (ponownie ;) ) i potwierdzenia na maila. Po paru dniach odpowiedź na maila, że przepraszają, że dużo maili i problemów mieli i przyjrzeli się transakcjom i wszystko jest ok – konto odblokowane…
    Spróbowałem R+C+kk BNP, żeby spełnić warunki darmowości i transakcja przeszła. Ciekawe jak długo podziała ;)

    Scorp Odpowiedz
  • Przy okazji zakupów i płaceniu kartą Curve chciałem dziś wypłacić 20 PLN w Żabce i nie mogłem. Po włożeniu karty do terminala w ogóle nie pojawiała się tak jak zawsze opcja wypłaty. Zmieniłem podpiętą kartę na inną i to samo. Ktoś może miał w ostatnim czasie podobny kłopot?

    owat Odpowiedz
    • Ktoś, coś?

      owat
    • Też chętnie bym się dowiedział, jakie wypłaty w sklepach @CRV u was działają. U mnie po wymianie karty na nową blue (wcześniej miałem kartę black z brytyjskim BINem w planie blue) prawnie nigdzie nie działają wypłaty.

      Nie udało sie: w wielu żabkach, Auchan market, Amic Energy.
      Jedynie działa na Orlenie.

      A może ktoś zna jakieś bary/restauracje (mcc 5812/5813/5814) gdzie można gotówkę wypłacać? :)

      ls5
    • @ ls5: Myślałem, że to tylko u mnie ten problem występuje. Curve już kompletnie staje się dla mnie bezużyteczna.
      Co do wypłat w knajpach to też za takimi się rozglądałem ale niestety nic nie znalazłem. Zresztą jak i tak wypłaty przestają działać to pewnie nie uda się tej wiedzy wykorzystać….

      owat
    • Dla mnie GBiT jest cały czas wielkim plusem, jak mam ogarnąć 5K miesięcznie z dobrymi MCC na kk Visa Santandera.

      ls5
    • Tak, ja też C używam głównie dla BiT; świetnie, że można wykorzystać tę samą transakcję dwa razy dla dwóch różnych promocji czy zwolnień z opłaty (zarówno pod względem wartości, jak i liczby transakcji). Taki bezczelny przykład to moneybackowa promocja na ror i kk w Pekao: najpierw grzecznie płaciłem podpiętą kartą debetową; potem te same transakcje wykorzystałem do moneybacku na kk…

      Niestety C często mnie wk***ia, niedawno mi się apka zresetowała (powiązanie z moim kontem), próbowałem się na nowo zalogować, nawet ją zreinstalowałem, ale po wpisaniu danych dostawałem jakiś komunikat o zablokowanym czy może niedostępnym koncie… Spróbowałem się zalogować po kilkunastu dniach i przeszło bez problemu…

      Don Quijote de la Mancha
    • ja tylko wspomne jak BiT na 2tys zł mi nie wrocilo na konto w BNP… walczylem 4 miesiace, udalo sie otrzymac zwrot.
      Od tamtej pory (poki nie zablokowali mi karty na amen) na powaznie nie traktowalem BiT, na male kwoty i owszem, ale na wieksze juz nigdy im nie zaufam.

      sunwoj1
    • To był fajny produkt ale jest tak niedopracowany i zawodzący, że to nieporozumienie. Support robi co mu się podoba, funkcjonalności działają jak chcą, MCC nieoczekiwanie zmienia się. Partactwo i tyle.

      owat
    • @Don a które banki i które promocje nie mają zapisu, że transakcje nie mogą być zwrócone?

      kulA
    • nie zaczynajmy tego tematu bo ludzie beda dzwonic/pisac do bankow zeby sie upewnic i sposoby sie skoncza

      uczestniczysz w jakiejs promocji to sobie to sam sprawdz w regulaminie

      aaaa
  • Ja miałem różne przeboje z C., blokowaną kartę,, itp. ale koniec końców dzięki korzyściom jakie mi daje na co dzień, oceniam pozytywnie.
    Dodam tylko, że reklamowałem kiedyś transakcję (wypłata z bankomatu) na 900 PLN. gdzie sądziłem, że ściągnięto mi niesłusznie kasę kilka tygodni po dacie transakcji. Reklamację uznali i zwrócili mi hajs. Jednak później po wnikliwej analizie przyznali, że zwrot mi się jednak nie należał. To w sumie też świadczy o bałaganie, jaki tam panuje ;)

    Maciej Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy