Kto spóźnił się na poprzednią promocje z Kontem 360° od dziś znów ma szansę aby zgarnąć premię. Tym razem do zyskania jest 55 zł, a warunki promocji nie powinny sprawić nikomu trudności.
55 zł dla nowych klientów banku
Standardowo na starcie musimy określić kto nie można wziąć udziału w promocji. Tym razem wykluczone są osoby, które posiadają w momencie przystąpienia do promocji jakikolwiek produkt w Banku Millennium, jak również aktywną „relację” z bankiem – np. są pełnomocnikami do rachunku prowadzonego w banku. Jeśli natomiast nie posiadamy żadnego konta czy karty w Banku Millennium to możemy skorzystać z promocji.
Jak to zrobić?
Po pierwsze konieczne jest zarejestrowanie się na dedykowanej stronie promocji, gdzie tworzymy swój profil. Należy tam podać swój adres e-mail i zaakceptować regulamin (zgody marketingowe nie są wymagane!). Po kliknięciu w przycisk „zarejestruj się” na naszą pocztę przyjdzie mail z linkiem aktywacyjnym naszego profilu. Po jego kliknięciu powinniśmy dostać kolejny link, który pozwoli na złożenie wniosku promocyjnego o Konto 360°.
Uwaga: jeśli w promocji bierze udział kilka osób (np. współmałżonek) konieczne jest przejście całego procesu jeszcze raz dla każdej osoby, podając nowego maila!
Druga uwaga: podczas składania wniosku lepiej nie robić przerw, bo aplikacja może zablokować możliwość przejścia dalej i możliwość wypełnienia wniosku ponownie. W takim przypadku trzeba odczekać kilkanaście minut bądź zmienić przeglądarkę. A najlepiej wniosek złożyć bez przestoju :)
Czas na rejestracje i składanie wniosku mamy do 17.04.2015. Umowę o konto podpisać możemy przelewem z innego banku, w oddziale banku lub przez kuriera.
Aktualizacja: promocja została przedłużona o tydzień. Czas na składanie wniosków mamy teraz do 24.04.
Wypłata premii do 16 czerwca
Same warunki otrzymania premii są wręcz banalne. Do dnia 21.05.2015 na nowo-otwarte konto musi wpłynąć 500 zł. Musimy wykonać również jedną operację bezgotówkową kartą w tym czasie, przy czym bank zastrzega, że musi to być transakcja w sklepach stacjonarnych. Kwota transakcji jest dowolna. Możemy wydać nawet kilka groszy i spełnić warunek promocji.
Jeśli spełnimy powyższe warunki to do dnia 9.06.2015 organizator promocji powiadomi nas o zakwalifikowaniu do otrzymania premii i poprosi o uzupełnienie danych w aplikacji, w której rejestrowaliśmy się na początku (tam, gdzie tworzyliśmy swój profil). Standardowo powiadomimy was o wysyłce tych maili w naszym newsletterze (ponieważ często tego typu maile wpadają do spamu).
Premia 55 zł zostanie wypłacona do dnia 16.06.2015.
Konta 360° – co trzeba o nim wiedzieć?
O Koncie 360° pisaliśmy prawie rok temu. Konto oraz karta są darmowe, o ile wpłynie na nie 1000 zł miesięcznie oraz wykonamy jedną transakcje kartą. Oprócz darmowego prowadzenia rachunku po spełnieniu powyższych warunków nie zapłacimy również nic za wypłaty środków ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą.
W przypadku konta Student (dla osób do 26. roku życia) warunki prowadzenia konta są te same, oprócz tego, że nie musimy na nie przelewać 1000 zł. Dokonanie jednej transakcji kartą wystarczy do zwolnienia z opłat i darmowych bankomatów.
Warto natomiast wiedzieć o jednej rzeczy: po wydaniu karty będzie ona objęta dobrowolnym ubezpieczeniem „Bezpieczna karta” za 2,99 zł. Dobrowolnym, ale domyślnie włączonym. Oznacza to, że zaraz po wydaniu karty warto przejść się do oddziału lub zdzwonić na infolinię w celu dezaktywacji tego ubezpieczenia.
Jeśli natomiast chodzi o inne ubezpieczenie: „Pakiet Bardzo Pomocny”, to opłata za jego posiadanie nie jest pobierana przez pierwszych 12 miesięcy (później 4,99 zł). Bank zapewnia więc nam roczną darmową pomoc 24 godziny na dobę w zakresie pomocy domowej oraz medycznej! Więcej o ubezpieczeniu na stronie banku.
Podsumowując: zakładamy Konto 360°, dokonujemy jednej operacji kartą i odbieramy premię. Dodatkowo przez rok możemy korzystać z darmowego pakietu ubezpieczeniowego. Konto i karta pozostaną darmowe po spełnieniu prostych warunków. A jeśli interesuje nas sama premia to… nikt nie zmusza nas do posiadania konta dłużej, niż do dnia otrzymania maila informującego o spełnieniu warunków :)
Kalendarz promocji
- do 24 kwietnia Załóż Konto 360
- do 5maja Wykonaj operację kartą i zapewnij wpływ 500 zł
- do 9czerwca Uzupełnij dane na stronie organizatora
- do 16czerwcaOdbierz premię 55 zł
Komentarze
Ale nikt nie pojdzie do oddzialu skoro juz wiadomo ze nie robia problemow ze sprzeciwem zlozonym przez bankowosc elektroniczna. Ciekawe ile osob nad tym siedzialo w centrali banku i ile kosztowalo wymyslenie zeby do natychmiastowego zamkniecia konta byla potrzeba zgoda kierownika danego oddzialu a Klient wchodzacy z ulicy dostal 30 minutowa kare. Rozumiem gdyby kierownik mial prawo zaproponowac np 100 zl za rezygnacje z zamkniecia..
• aaaaSprzeciw złożony przez internet spowoduje zamknięcie konta dzień przed wejściem w życie zmian czyli gdzieś w połowie sierpnia, stąd chyba nie jest to dobry pomysł :)
• WybrzezeKosciSloniowejMi sie nie spieszy, czekam jeszcze na premie za czerwiec i bilety za blika. Lepiej wydac karta kilkadziesiat groszy i zrobic rano przelew ktory wroci wieczorem niz tracic godzine w banku. W dwoch poprzednich promocjach mozna bylo wziac udzial nie majac konta w dniu wnioskowania, wiec mam nadzieje ze jesli bedzie w lipcu jakas promocja to nie skonczy sie przed wejsciem w zycie zmian w regulaminie.
• aaaaCo się zmienia w regulaminie? Nie mam żadnego maila…
• mrekinTego nie wysyłają mailem tylko pocztą wewnętrzną. Zaloguj się na swoje konto.
• WybrzezeKosciSloniowej#wybrzeze zmiany dotyczą 2 regulaminów, Z których pierwsze zmiany wchodzą w życie 14.07. Można złożyć sam sprzeciw (wtedy umowa rozwiązuje się 13.07) można też złożyć sprzeciw z natychmiastowym rozwiązaniem umowy. Umowa rozwiązuje się w zasadzie już następnego dnia.
• Marek@ Marek, mozesz podac wzor pisma ze sprzeciwem do nowych warunkow umowy?
• XmanTo jak w końcu, można złożyć ten sprzeciw za pomocą bankowości elektronicznej?
• Łukasz@Xman napisałem do nich mniej więcej coś takiego: W związku z planowaną zmianą Regulaminu ogólnego otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych zgłaszam sprzeciw wobec wprowadzanych zmian oraz wypowiadam umowę rachunków bankowych i karty debetowej ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat.
Powyższe wynika wprost z postanowień tego regulaminu (§82 ust. 7, a po zmianach §85 ust.7) i można wysyłać przez Millenet. Następnego dnia roboczego dzwonią żeby potwierdzić i zamykają rachunki i kartę. Oczywiście wcześniej warto sobie przelać dostępne środki.
• Marek2015-06-11 dostałem przelew z premią
• LokiPo złożeniu reklamacji w Agorze taka odpowiedz :
Niestety nie możemy uznać Państwa reklamacji, ponieważ zgodnie z informacjami jakie udzielił nam bank, nie spełniliście Państwo warunków promocji. Więcej informacji może udzielić Państwu bank Millennium.
Ciekawe co teraz odpowie Bank …. ciekawe który punkt nie spełniony ….
• shooter9Wyraziłem sprzeciw wobec nowych warunków umowy, napisałem wiadomość i dostałem odp poprzez pocztę że zostało to zostało to sklasyfikowane jako reklamacje i muszę oczekiwać do 30 dni. Oni są szaleni?? o co chodzi?
• ClioNaprawdę muszę czekać z jakąś chorą reklamacją aby rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym? Nie może to odbyć się w trybie natychmiastowym. Zażądałem aby to odbyło się w takim trybie i taka dziwną odp otrzymałem na skrzynkę.
• ClioCzy dostaliscie już zwrot?
• Marcin Marcinzwrotu na razie nie ma
• Klaranie zwrotu a bonusu z agory
• KlaraReklamacja rozpatrzona pozytywnie :)
• Tomek11no to u mnie ciekawie – dostałem dziś odpowiedź na moją reklamację z Agory:
„Szanowni Państwo,
Niestety nie możemy uznać Państwa reklamacji, ponieważ zgodnie z informacjami jakie udzielił nam bank, nie spełniliście Państwo warunków promocji. Więcej informacji może udzielić Państwu bank Millennium.”
I od razu odpisałem, ze proszę o informację dokładnie ktory niespełniony warunek mnie zdyskwalifikował, bo wiem, ze spełniłem WSZYSTKIE warunki poprawnie.
I co ciekawe – konto założyła tez sobie z tej promocji moja Żona i już 11 czerwca dostała Ona te gwarantowane 55zł (oczywiście wcześniej wpisała dane do przelewu).
Czekam więc teraz na kolejną odpowiedź od Agory i dam Wam znac co wyszło
• Łukaszhehe pomysl.. ile takich osob jest jak Ty? a ile osob nawet sie nie upomni o te 55 zl ?? albo po prostu zapomni.. to troche im w kieszeni zostanie ;-)
• MaRiOŁukasz, składaj reklamacje bezpośrednio w banku, u mnie to poskutkowało. Comperia-bonus jest trochę nieogarnieta.
• Tomek11Mi dziś bank też uznał reklamację ale pewien niesmak pozostaje.
• BorszaByłem dziś w Millenium i złożyłem tam reklamację. Zobaczymy co z nią będzie, ale patrząc na wasze Tomek11 i Borsza przykłady widze, ze jest szansa że bedzie rozpatrzona pozytywnie :D
Dam znać jak dostanę odpowiedź
• ŁukaszDla tych co zamykają konto przez internet.
• Jan666Wysłałem pismo identyczne z dwóch kont, że wypowiadam natychmiast umowę w związku ze zmianą regulaminu. Jedno konto zamknięto natychmiast, na drugim wypowiedzenie uznano jako reklamację i ją rozpatrzą w 14 dni?! Lepiej uważajcie aby niby zamknięte konto nie zostało otwarte i naliczało opłaty.
doznalem zlamania, czy w ramach pakietu pomocnego moge starac sie o odszkodowanie?
• kurasodnośnie mojej wpisu z 16 czerwca 2015, 19:55 – dostałem z banku odpowiedź, ze niestety ale sie nie rejestrowałem z ich linku :/
No i opisałem jeszcze raz całą sytuacje dałem zrzuty ekranu z mojego maila gdzie jest napisane, ze zostałem poprawnie zarejestrowany w programie 360konto.zpremia.pl i oczywistym jest, ze po otrzymaniu maila od nich w celu rejestracji konta kliknąłem w znajdującego się w mailu linka i nie byłem taki głupi, zeby np włączyć wtedy główną stronę www banku i kliknąć tam w „załóż konto”…
Zobaczymy co mi teraz odpiszą ale coś czuje, ze mogą tę reklamację znowu odrzucić :/
• ŁukaszZaskocz ich pytaniem: z jakiego linku w takim razie sie rejestrowales?
• aaaamam powody do świętowania :D
dostałem dziś z millennium odpowiedź, że bla bla bla ale „mając na uwadze Pana wyjaśnienia oraz dobro dalszej współpracy, indywidualną decyzją, przyłączyliśmy Pana do promocji.
Na wniosek Banku w ciągu 7 dni roboczych powinien Pan otrzymać od Organizatora wiadomość na adres e-mail (wskazany przy rejestracji) o odblokowaniu Aplikacji w celu wprowadzenia danych do przelewu”
Więc uznali w końcu moją kolejną reklamację :D
@aaaa – dokładnie takie pytanie zadałem w mailu hehe
• ŁukaszWyłączyłam mile sms-y w banku i nadal pobierają kasę za te sms-y których już nie dostaję, 2.99,nie rozumiem tego.
• Małgorzata