55 zł premii za założenie Konta 360° Banku Millennium

Kto spóźnił się na poprzednią promocje z Kontem 360° od dziś znów ma szansę aby zgarnąć premię. Tym razem do zyskania jest 55 zł, a warunki promocji nie powinny sprawić nikomu trudności.

55 zł dla nowych klientów banku

Standardowo na starcie musimy określić kto nie można wziąć udziału w promocji. Tym razem wykluczone są osoby, które posiadają w momencie przystąpienia do promocji jakikolwiek produkt w Banku Millennium, jak również aktywną „relację” z bankiem – np. są pełnomocnikami do rachunku prowadzonego w banku. Jeśli natomiast nie posiadamy żadnego konta czy karty w Banku Millennium to możemy skorzystać z promocji.

Jak to zrobić?

Po pierwsze konieczne jest zarejestrowanie się na dedykowanej stronie promocji, gdzie tworzymy swój profil. Należy tam podać swój adres e-mail i zaakceptować regulamin (zgody marketingowe nie są wymagane!). Po kliknięciu w przycisk „zarejestruj się” na naszą pocztę przyjdzie mail z linkiem aktywacyjnym naszego profilu. Po jego kliknięciu powinniśmy dostać kolejny link, który pozwoli na złożenie wniosku promocyjnego o Konto 360°.

Konto 360 z 55 zł premii

Uwaga: jeśli w promocji bierze udział kilka osób (np. współmałżonek) konieczne jest przejście całego procesu jeszcze raz dla każdej osoby, podając nowego maila!
Druga uwaga: podczas składania wniosku lepiej nie robić przerw, bo aplikacja może zablokować możliwość przejścia dalej i możliwość wypełnienia wniosku ponownie. W takim przypadku trzeba odczekać kilkanaście minut bądź zmienić przeglądarkę. A najlepiej wniosek złożyć bez przestoju :)

Czas na rejestracje i składanie wniosku mamy do 17.04.2015. Umowę o konto podpisać możemy przelewem z innego banku, w oddziale banku lub przez kuriera.
Aktualizacja: promocja została przedłużona o tydzień. Czas na składanie wniosków mamy teraz do 24.04.

Wypłata premii do 16 czerwca

Same warunki otrzymania premii są wręcz banalne. Do dnia 21.05.2015 na nowo-otwarte konto musi wpłynąć 500 zł. Musimy wykonać również jedną operację bezgotówkową kartą w tym czasie, przy czym bank zastrzega, że musi to być transakcja w sklepach stacjonarnych. Kwota transakcji jest dowolna. Możemy wydać nawet kilka groszy i spełnić warunek promocji.

Jeśli spełnimy powyższe warunki to do dnia 9.06.2015 organizator promocji powiadomi nas o zakwalifikowaniu do otrzymania premii i poprosi o uzupełnienie danych w aplikacji, w której rejestrowaliśmy się na początku (tam, gdzie tworzyliśmy swój profil). Standardowo powiadomimy was o wysyłce tych maili w naszym newsletterze (ponieważ często tego typu maile wpadają do spamu).

Premia 55 zł zostanie wypłacona do dnia 16.06.2015.

Konta 360° – co trzeba o nim wiedzieć?

O Koncie 360° pisaliśmy prawie rok temu. Konto oraz karta są darmowe, o ile wpłynie na nie 1000 zł miesięcznie oraz wykonamy jedną transakcje kartą. Oprócz darmowego prowadzenia rachunku po spełnieniu powyższych warunków nie zapłacimy również nic za wypłaty środków ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą.

W przypadku konta Student (dla osób do 26. roku życia) warunki prowadzenia konta są te same, oprócz tego, że nie musimy na nie przelewać 1000 zł. Dokonanie jednej transakcji kartą wystarczy do zwolnienia z opłat i darmowych bankomatów.

Warto natomiast wiedzieć o jednej rzeczy: po wydaniu karty będzie ona objęta dobrowolnym ubezpieczeniem „Bezpieczna karta” za 2,99 zł. Dobrowolnym, ale domyślnie włączonym. Oznacza to, że zaraz po wydaniu karty warto przejść się do oddziału lub zdzwonić na infolinię w celu dezaktywacji tego ubezpieczenia.

Jeśli natomiast chodzi o inne ubezpieczenie: „Pakiet Bardzo Pomocny”, to opłata za jego posiadanie nie jest pobierana przez pierwszych 12 miesięcy (później 4,99 zł). Bank zapewnia więc nam roczną darmową pomoc 24 godziny na dobę w zakresie pomocy domowej oraz medycznej! Więcej o ubezpieczeniu na stronie banku.

Podsumowując: zakładamy Konto 360°, dokonujemy jednej operacji kartą i odbieramy premię. Dodatkowo przez rok możemy korzystać z darmowego pakietu ubezpieczeniowego. Konto i karta pozostaną darmowe po spełnieniu prostych warunków. A jeśli interesuje nas sama premia to… nikt nie zmusza nas do posiadania konta dłużej, niż do dnia otrzymania maila informującego o spełnieniu warunków :)

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • ok, możesz mieć rację – wiem, że na początku (w poprzednich akcjach) wysyłali takie maile wszystkim, może doszli już do etapu gdzie potrafią wysłać maila tylko części osób

    Michał Odpowiedz
  • Łukasz mam tak jak Ty, tam gdzie mail wykorzystany to nie ma info, tam gdzie mail nie wykorzystany przszło info, ogólnie Agora poleciała po rajtach z Grouponem… odflitrowała wyjadaczy a teraz inni mają 75zł więcej

    kakadu777 Odpowiedz
  • Tak tylko u mnie była taka sytuacja, że założyłem konto na stronie Agory na e-mail powiedzmy o adresie „X” i nie skończyłem składania wniosku o konto, coś mi tam nie pasowało. Założyłem drugie konto na stronie Agory na adres e-mail o adresie „Y” i złożyłem wniosek o konto no i wszystko pięknie się założyło, przyszła karta itd. A co się dalej okazało, że logując się na konto Agory posługując się adresem „Y” wyskakiwał komunikat złóż wniosek o konto, no ale przecież złożyłem??Co jest grane?Konto założone, warunki spełnione. Napisałem do Agory, póżniej Agora do Millennium i okazało się, że konto bankowe ma przypisany adres e-mailowy „X” a nie „Y” który wpisywałem we wniosku. Agora kazała mi się zalogować na konto premiowe posługując się adresem e-mail „X” który widnieje w banku Millennium.
    Kwintesencja jest taka, że na koncie premiowym po zalogowaniu adresem e-mail „X’ jest wszystko ok, te ptaszki a po zalogowaniu na konto premiowe Agory adresem „Y” jest komunikat złóż wniosek i na ten adres e-mail zachęcają mnie aby otworzyć konto. Te e-maile wysyła system Agory i on widzi, że ten e-mail nie jest wykorzystany.
    Widzieliście taką kuriozalną sytuację?
    Muszę posługiwać się tym pierwszym kontem.

    Łukasz Odpowiedz
  • Miałem podobną sytuację jak kolega powyżej, jednak na żadnym adresie nie pokazuje mi w panelu agory, że złożyłem wniosek. A zakładałem na pewno z linku z panelu agory. Co robić? Ten bank Millenium zaczyna mi grać na nerwach i ta cała agora…

    Łukasz Odpowiedz
  • @Łukasz ja na Twoim miejscu już dawno bym pisał w tym temacie do Agory bo wynika z tego, że na ten moment Twoje konto premiowe które założyłeś nie jest powiązane z wnioskiem o konto/kontem millennium i mogę być problemy z premią. Jest zwyczajnie jakiś problem. Nie jest to normalna sytuacja.

    Łukasz Odpowiedz
  • Napisałem wczoraj do nich, szkoda, że nie mają numeru telefonu, bo bym zadzwonił, a tak czekam na odpowiedź. Będę walczył o swoje!

    Łukasz Odpowiedz
  • @Łukasz nie masz przypadkiem założonego u nich drugiego konta na inny adres e-mail ??

    Łukasz Odpowiedz
  • Mam, ale tak jak mówiłem zrobiłem tak jak Ty, ze za pierwszy razem wniosek został przerwany, wiec musiałem założy w agorze na drugiego maila konto i z tego konta poprawnie złożyłem wniosek i założyłem konto w Millenium z adresem z tego pierwszego. Niestety ani na jednym koncie w panelu agory nie pokazuje, ze wypełniłem wniosek…

    Łukasz Odpowiedz
  • @Łukasz w takim razie Agora powinna wysłać do Millennium maila z pytaniem jaki adres e-mail masz przypisany w banku ( nie sugeruj się tym co masz w ustawieniach konta millennium). To jest jeden wielki cyrk. Pracownik Agory poinformuje Cie które konto premiowe jest właściwe. A dlaczego się na jednym i drugim nie wyświetla złożony wniosek to już jest dalszy temat….powinni Ci to wyjaśnić.

    Łukasz Odpowiedz
  • Łukasz pisze do Łukasza :-o

    Mrekin Odpowiedz
  • A ja w ogole nie zalozylem konta w panelu agory tylko wpisalem mail na ktory przyszedl mi link do zalozenia konta i nie wiem co teraz bedzie. I zalozylem konto w banku z tego linka ale nie ma konta w panelu agory

    michu Odpowiedz
  • @Mrekin no tak się złożyło:)

    @michu a jak chcesz dostać premie skoro nie założyłeś konta w panelu Agory? Wydaje mi się, że w prespektywie czasu będziesz musiał zalogować się do konta w panelu Agory i podać dane do przelewu.

    Łukasz Odpowiedz
  • a nie wszystko dobrze bo nawet nie zauwazylem ze tam przyszedl mail aktywacyjny i automatyczne haslo

    michu Odpowiedz
  • to znaczy ze w mailu aktywacyjnym bylo haslo nie zauwazylem ale wszystko ok zalogowalem sie do panelu i wszystko jest

    michu Odpowiedz
  • Ile macie „ptaszków” po zalogowaniu się na stronie promocji?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • @WybrzezeKosciSloniowej mają być dwa. Tak już pozostanie.

    Łukasz Odpowiedz
  • Okej, dzięki!

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Czy kupno paliwa na stacji bezobsługowej przejdzie

    doman Odpowiedz
  • doman, jeśli pytasz o spełnienie warunki płatności bezgotówkowej na dowolną kwotę to tak, przejdzie

    Michał Odpowiedz
  • Ponawiam swoje wczesniejsze pytanie – czy dane konta na Gruponie musza być te same, co dane podane przy zakłądaniu konta. Byłby inny adres, nazwissko to samo.

    Jan Odpowiedz
  • hej, srodki zasilone. Transakcja wykonana karta. Czy mozna od razu zrezygnowac z karty i przytrzymac konto do wyplaty premii?

    d Odpowiedz
  • Musisz używać karty, żeby mieć bezpłatne konto. Rezygnacja z karty nie jest opłacalna.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Zależy jakie konto. Ja mam 360 Student i konto jest darmowe bez karty i bez wpływu 1000 zł.

    Tomek11 Odpowiedz
  • Tomek11, jesteś w błędzie. Musisz robić transakcję kartą nawet przy koncie student.

    Marcin Marcin Odpowiedz
  • Owszem. Aby otrzymać premie musiałem wykonać jedna transakcje i zapewnić wpływ na minimum 500 zł. Potem bez problemu można zastrzec kartę i nie płacić nic za rachunek.

    Marcin Marcin, proponowałbym najpierw przeczytać TOiP.

    Konto 360 Student jest za darmo, nie trzeba zapewniać wpływów.

    Karta do konta jest darmowa w przypadku wykonania przynajmniej 1 transakcji bezgotówkowej. Jeżeli kartę zastrzeżemy konto samo w sobie jest darmowe bezwarunkowo.

    Tomek11 Odpowiedz
  • Czy warunek jest aby do wypłaty premii był aktywny pakiet konta? Bo już się w regulaminach pogubiłem

    luka89waw Odpowiedz
  • Byłem w placówce i wyłączyłem tą bezpieczną kartę. Gość nie robił z tym żadnych problemów. Dodatkowo aktywowałem pełne konto, czyli skanował sobie dowód osobisty.
    Można tu założyć jakieś konto oszczędnościowe?

    rumburak1 Odpowiedz
  • mozna zalozyc w bankowosci elektronicznej

    aaaa Odpowiedz
  • Co Wam się teraz wyświetla w panelu po zalogowaniu na stronie konto360.zpremia.pl?

    Łukasz Odpowiedz
  • Upłynął czas na składanie wniosków o założenie konta.

    Temat wałkowany, wszystkim tak się wyświetla teraz.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Czy jeśli nie aktywuję karty w kwietniu nie zostanie pobrana za nią opłata?

    Rodota Odpowiedz
  • opłata za kwiecień oczywiście

    Rodota Odpowiedz
  • Bank nie pobiera opłaty za pierwsze 3 miesiące od podpisania umowy.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Za kartę czy tyczy się to również wpływu 1000zł?

    savi Odpowiedz
  • Za bezpieczną kartę też nie pobierają opłaty przez pierwsze 3 miesiące od popisania umowy?

    Maxim Odpowiedz
  • witam,

    czy moglby ktos napisac co trzeba wylaczyc i gdzie po otrzymaniu karty? cos oprocz tel. na infolinie w celu wylaczenia „bezpieczna karta” trzeba robic? aby konto w pelni bylo bezplatne oczywiscie oporcz wplywu na konto min. 1000 zi w miesiacu i mim. jedna platnosc karta?

    MaRiO Odpowiedz
  • Bankowość mobilna mille sms może być namieszane czasem. Trzeba wyłączyć jak coś jest ew. włączone.

    rumburak1 Odpowiedz
  • dzieki za info.. u mnie w zakladce bankowosc mobilna – ustawienia mille sms mam info : „pakiet powiadomien mille sms – nieaktywny” a nizej do kazdego ustawiania info : „brak aktywnych transakcji, zapytan czy tez powiadomien..” takze wszystko ok zostaje tylko tel. na infolinie w celu wylacznia ubezpiecznia karty „bezpieczna karta”

    MaRiO Odpowiedz
  • a jednak ostania zakladka „powiadomiania po zdarzeniu” aktywowaly sie wraz z aktywacja karty.. wiec to ostanie trzeba samemu wylaczyc bo pojawiaja sie jednak aktywne powiadomienia po aktywacji karty..

    MaRiO Odpowiedz
  • heh wlasnie dzownilem na infolinie zeby wylaczyc to ubezpiecznie karty.. cala rozmowa zajela moze 3 minuty chociaz Pan proponowal mi pozostawienia jednak tego ubezpieczenia w razie gdyby moja karta znalazla sie w posiadaniu osob do tego nieuprawnionych.. aa i musialem potwierdzic ze biore na siebie cala odpowiedzialnosc cale ryzyko gdyby tak sie jednak stalo.. swoja droga ciekawe czy to ubezpiecznie obejmuje platnosci zblizeniowe?

    MaRiO Odpowiedz
  • Przecież to ubezpieczenie to smsy, nie zabezpiecza przed płatnościami czy się mylę?

    mrekin Odpowiedz
  • Przypominam wszystkim wyjadaczom, został tydzień na przelew ;)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • >>>został tydzień na przelew
    Dlaczego tylko tydzień ?
    Aż 8 pełnych dni.

    I czy musi być koniecznie przelew ?
    Można wpłacić w kasie albo we wpłatomacie ( niestety wpłatomatów to bank nie ma za dużo ).

    Bogdan Odpowiedz
  • Loguję się na swoje konto 360 st., wchodzę w historię, a tam… 3 razy naliczona prowizja (2 zł) za transakcję kartą w sklepach! Co to ma znaczyć?

    persil Odpowiedz
  • Już wiem, sprawdzenie salda w bankomacie.

    persil Odpowiedz
  • to juz powinni maile z weryfikacji wysyłac

    niepolecam Odpowiedz
  • Do 27.05 mają czas na wysłanie e-maila. Czekają do samego końca…

    Clio Odpowiedz
  • Ja musiałem pisac reklamację w związku z jakimiś problemami nie bylem zakwalifikowany do wzięcia udziału w promocji ale skończylo się pozytywnie:
    Szanowny Panie,

    Pańska reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Założone przez Pana konto bierze udział w promocji. Jeśli spełnił Pan pozostałe warunki przewidziane w regulaminie otrzyma Pan premię gotówkową.

    I teraz spokojnie czekam na maila o przyznaniu premii – a czas na to mają do 9 czerwca

    erde Odpowiedz
  • @erde „przy czym rozstrzygnięcie Akcji (powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii) nastąpi do 27.05.2015 roku.”
    „Do dnia 09.06.2015 po otrzymaniu powiadomienia o zakwalifikowaniu do otrzymania premii od Organizatora Uczestnik poda w Aplikacji imię i nazwisko, adres zamieszkania i numer
    aktywnego konta osobistego”
    @erde nie wprowadzaj w błąd, do 9 czerwca to Ty masz czas na uzupełnienie danych a nie oni na wysłanie e-maila o przyznaniu premii.

    Clio Odpowiedz
  • ubezpieczenie karty kosztuje 3,99 a nie 2,99

    Jan Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy