Aż 555 zł za założenie Konta dla Ciebie + 3% na Lokacie mobilnej od Credit Agricole

Zakończona

Ruszyła promocja Credit Agricole przeznaczona dla nowych klientów ze znacznie skróconym okresem karencji. W zamian za założenie konta oraz wykonywanie płatności kartą lub BLIKiem możemy zgarnąć nawet 555 zł. Oprócz tego bank odświeżył swoją ofertę oszczędnościową i oferuje aż 3% na lokacie mobilnej do 75 000 zł oraz 1,5% na koncie oszczędnościowym do 50 000 zł.

Do 555 zł od Credit Agricole

Do 555 zł dla Ciebie od Credit Agricole

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie była posiadaczem konta Credit Agricole po 31 grudnia 2020.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że w okresie do 30.04.2022 złożymy wniosek o promocyjne Konto dla Ciebie, a następnie podpiszemy umowę o rachunek. Bank zaznacza, że nie możemy połączyć tej promocji z innymi (np. z programem poleceń).

Istotne również, aby aktywować dostęp do konta przez przynajmniej jeden z serwisów CA24 (ebank lub mobile), wybrać wyciągi w formie elektronicznej (a nie papierowej) oraz wyrazić zgody na otrzymywanie ofert marketingowych od banku.

Co dalej? Do zdobycia mamy dwa typy premii. Pierwsza z nich to 55 zł „za otwarcie konta”. Otrzymamy ją pod warunkiem, że do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapewnimy wpływy na konto min. 300 zł. Dodatkowo zdefiniowane jest, że chodzi o:

suma wpłat gotówkowych oraz przelewów na rachunek główny Twojego konta w miesiącu kalendarzowym. Gdy sprawdzamy wpływ na konto, nie bierzemy pod uwagę przelewów pomiędzy Twoimi rachunkami. Dotyczy to także przelewów z innych kont, które prowadzimy lub rachunków w innych bankach, jeżeli jesteś ich posiadaczem, współposiadaczem lub pełnisz wobec nich rolę pełnomocnika.

Premia będzie wypłacona do końca kolejnego miesiąca.

A jak zdobyć pozostałą premię? Wystarczy, że będziemy płacić za zakupy kartą (w tym w internecie) lub BLIKiem. Credit Agricole zwróci nam 3% wartości transakcji, jednak nie więcej, niż określa w poniższej tabelce. Do wyboru mamy bowiem trzy wersje promocji z różnym stopniem „trudności” i czasem trwania. Dodatkowo każda z nich ma minimalną ilość transakcji wymaganą do wypłaty premii – przy czym ta „najtrudniejsza” nie wygląda wcale źle, bo przez 20 miesięcy możemy zgarnąć aż 500 zł, pod warunkiem wykonywania min. 10 płatności miesięcznie:

Maksymalna łączna premia Maksymalna liczba miesięcy, przez które wypłacana jest premia Maksymalna miesięczna premia Warunek wypłaty premii
50 zł 6 miesięcy 8,35 zł min. 3 płatności miesięcznie
150 zł 12 miesięcy 12,50 zł min. 5 płatności miesięcznie
500 zł 20 miesięcy 25,00 zł min. 10 płatności miesięcznie

Bank wprowadza dodatkowe obostrzenia. Wykluczone są „ułatwiacze” płatności kartą, czyli np. kasyna, zakłady bukmacherskie, instytucje finansowe, brokerzy ubezpieczeniowi, przekazy pieniężne. Chodzi tu o kodu MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Nie uwzględnione będą również wypłaty gotówki, przelewy BLIK oraz doładowania portfeli cyfrowych takich ka Revolut, SkyCash czy PayPal. W skrócie: bank daje moneyback tylko za realne płatności w sklepach, na stacjach paliw, marketach czy w internecie.

Premia za płatności będzie nam wypłacana do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnimy warunki. Pierwszym miesiącem obowiązywania promocji jest pierwszy pełny miesiąc kalendarzowy następujący po miesiącu otwarcia konta.

3% na lokacie mobilnej do 75 000 zł

Oprócz premii na start czeka na nas jeszcze jedna korzyść: bardzo wysokie oprocentowanie na Lokacie mobilnej na dobry początek. Wynosi ono aż 3% w skali roku dla kwoty do 75 000 zł, a czas trwania lokaty to rok.

Lokatę można założyć w aplikacji CA24 Mobile do 14 dni od otwarcia konta. Oczywiście maksymalnie otworzymy tylko jedną lokatę.

1,5% na koncie oszczędnościowym do 50 000 zł

Oprócz premii na start czeka na nas jeszcze jedna korzyść: wysokie (jak na obecne czasy) oprocentowanie konta oszczędnościowego. 1,5% w skali roku dla kwoty do 50 000 zł – co w chwili obecnej jest jednym z najwyższych wyników na rynku. Jak je zdobyć?

Zgodnie z informacjami zawartymi w tabeli oprocentowania oferta „Na start” dotyczy osób, które nie były posiadaczem konta dla osób fizycznych w Credit Agricole po 1.01.2021.

Oprocentowanie specjalne obowiązuje przez 3 miesiące od dnia otwarcia konta i dotyczy jedynie pierwszego Rachunku Oszczędzam. Na kolejnych zarobimy już standardowo.

Co ciekawe kapitalizacja odsetek na rachunku jest dość nietypowa – bank dopisuje zarobione pieniądze co kwartał.

Środki z Rachunku Oszczędzam możemy wycofać bezpłatnie raz w miesiącu. Za kolejną wypłatę zapłacimy 10 zł.

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Konto osobiste w Credit Agricole może być całkowicie darmowe, na bardzo sensownych warunkach. Wystarczy, że na nasz rachunek wpłynie (dowolne) 1000 zł oraz wykonamy min. 1 transakcję bezgotówkową, aby bank nie pobierał opłaty 7 zł miesięcznie. Nie ma problemu, aby ten 1000 zł przelewać sobie samodzielnie.

Co z kartą? Warunki są niemal identyczne. Wystarczy, że zapewnimy wpływ min. 1000 zł i wykonamy transakcję kartą/BLIKiem, a bank nie pobierze 9 zł za posiadanie plastiku. Identycznie jest z bankomatami – spełnienie warunków zwolnienia z opłat sprawia, że wypłaty ze wszystkich bankomatów są darmowe. Moim zdaniem to bardzo fair warunki – opłaty mogą być wysokie, ale pozbycie się ich jest bardzo łatwe (więc zapominalscy sponsorują niejako dobre warunki innym).

Nie przegap!

Komentarze

  • Oprocentowanie rachunku oszczędnościowego jest już wyższe, niż 1,5%. Biorą pod uwagę Wibor 1M. Obecnie to u nich 2,43% lub 2,73% (po spełnieniu dodatkowych warunków). Tutaj szczegóły: https://static.credit-agricole.pl/asset/t/o/-/to-indywidualni-01042022_23238.pdf

    Kamil23 Odpowiedz
    • A w jaki sposób naliczane jest oprocentowanie 2.73%? Od konkretnej daty spełnienienia warunków? czy tak jak w Aliorze, jeśli spełnię warunki w danym miesiącu to nawet kiedy zrobię to pod koniec miesiąca, wyższe oprocentowanie liczone jest za cały miesiąc?

      Ew@
  • Witam, czy posiadanie konta firmowego w CA wyłącza mnie z możliwości skorzystania z promocji?

    KK Odpowiedz
  • Czy dostał ktoś już zwrot za marzec?

    majaa Odpowiedz
    • Ja jeszcze nie dostałem. Trochę dziwne, bo w poprzednich miesiącach wypłacali wcześniej (między 20 a 25).

      bernul
    • Ja już reklamuję 5 miesiąc z rzędu, robi się to już trochę nudne…

      lolowski
    • Uff, czyli problem nie dotyczy tylko mnie. Może do soboty wypłacą, zawsze płacili przed czasem.

      Arek88
    • Ja właśnie dostałem cashback za marzec.

      bernul
    • Również otrzymałem 55 zł.

      sentio
    • Też dzisiaj dostałam zwrot za marzec.

      Czy dostał ktoś może sms z CA „Nie płać za prowadzenie konta, zapewnij co miesiąc wpływ na konto i płać kartą” – dostałam w ten wtorek, a konto mam od stycznia i nie wiem o co chodzi z tym smsem, czyżby mieli pobrać jakąś opłate? Warunki bezpłatności co miesiąc spełniam.

      majaa
    • Jestem „starym” klientem i też dostałam taką wiadomość chociaż warunki są spełniane.. może wysłali te smsy przez pomyłkę a potem przez pomyłkę naliczą nam opłaty:)

      Ew@
    • @majaa dla bezpłatności konta wymagany jest wpływ 1000zl i co najmniej 1 płatność kartą. Także to tych warunków dotyczył Twój SMS :)

      bernul
    • A nie, to takie standardowe przypominajki z CA, nawet jak realizujesz warunki bezpłatności. Do mnie nawet moja „prowadząca konsultantka” dzwoni, żeby się upewnić, czy spełniam warunki…

      Ja123
  • Były wcześniej narzekania – to napiszę parę słów i może się to komuś przyda.

    1. Najważniejsze : dziś wływ 55 + 25 i to była szybka piłka.
    2. Założenie rachunku przez aplikację – banalnie łatwe i szybkie ( duży plus, ).

    3. Powiadomienia wyłącza się jednym klikiem w bankowości internetowej ( nazywa się to serwis SMS )
    4. Limity przelewów b. niskie – zmiana tylko w placówce albo na infolinii, na której do tego konieczne jest zalogowanie się hasłem ( jak ktoś nie ma zapisane – to placówka ! )

    5. Przelew ze swojego rachunku w innym banku ( sprawdzone ) nie jest zaliczany do promocji.
    6. Blikiem nie da się wpłacić we wpłatomacie.

    7. Konto VIP – to darmowy Express Elixir i większy limit z automatu na przelewy a tj 5k/10k – co i tak stanowi całkiem małego vipka.

    Bogdan Odpowiedz
    • Poprawka : telekod ( do serwisu tel. ) – można wygenerować w bankowości internetowej.

      Bogdan
  • A ktoś może testował taki wariant, żeby założyć samemu w CA konto z tej promocji, a następnie polecić komuś i zgarnąć 100 zł, a jednocześnie ta druga osoba też założy konto w promocji? Z góry dzięki za pomoc

    McKwacz Odpowiedz
  • Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym – 4,09% :)

    Adam K. Odpowiedz
    • Źródło?

      sentio
    • Źródło? Z pierwszej ręki. Zalogowałem się parę minut temu do CA, zerknąłem na szczegóły konta i takie oprocentowanie figuruje.

      Adam K.
    • Dziwne to oprocentowanie. Powinno być 3,49%. A jeśli regularnie zasila się konto i rachunek oszczędzam to: 3,79%: https://www.credit-agricole.pl/oprocentowanie

      sentio
    • Admin, proszę o usunięcie powyższych i zamknięcie tej dyskusji, wszystko działa poprawnie zgodnie z regulaminem i tabelą oprocentowania :)

      Dzikus
    • To podaj ten regulamin i tę tabelę, skoro tak jest. Bo tak nie ma na stronach banku. Wszędzie napisane jest 3,49 i 3,79.

      sentio
    • „Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się” :) nie reklamuje się towaru, jeśli jego waga zawiera więcej niż podał producent

      Dzikus
  • Czy przerabiał ktoś z nimi temat płątności kartą Curve?
    Nie chcą mi wypłacić premii ze względu na płatności zagraniczne.
    Podpierają się punktem z regulaminu:
    „W promocji nie uwzględniamy płatności w niektórych punktach:
    profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska, kod MCC 8999).”

    Trochę mnie to dziwi, że każdą płatność kartą Curve pod tą podciągają.

    Bart Odpowiedz
    • Ja płacę Curve i co miesiąc składam reklamację. Dwa razy już po reklamacji wypłacili premię, jednak zrobili to dla zachowania „dobrej współpracy”, a nie uznania reklamacji. W odpowiedziach na reklamację nie wskazywali mi dlaczego płatności Curve niby dyskwalifikują, po prostu nie bo nie. Wczoraj złożyłem kolejną reklamację.

      Eryk
    • U mnie znowu kolejna reklamacja – podobnie jw. Kto tam pracuje, ze nie potrafi przełożyć prostych warunków z regulaminu na jakiegoś joba czy skrypt.

      lolowski
  • Kolejna reklamacja, konsultant mówi że wszystko ok, reklamacja odrzucona, powód – dalej brak zgód na kontakt telefoniczny (pomimo, że są).

    Następny konsultant – przeorał regulamin i znalazł – brak zgód na wyciągi w formie elektronicznej (kilku wcześniejszych konsultantów zapewniało, że mam wymagane zgody, konsultant 2 dni wcześniej zapewniał, że wyciągi w formie elektronicznej nie są wymagane do promocji).
    Wyciągi aktywowane, premia za kwiecień i maj wypłacona w formie reklamacji (rozpatrzona przez konsultanta – tak _czasem_ można).
    Czekam teraz do końca lipca, czy automat wypłaci premię za czerwiec.

    ls5 Odpowiedz
  • Dostał ktoś zwrot? Ja chyba znów muszę reklamować:(

    Michał Odpowiedz
  • Dostał ktoś zwrot za maj? Ja chyba znów muszę reklamować:(

    Michał Odpowiedz
  • Za promocję dla abonentów canal plus jak zwykle wypłacają bez problemu 55pln. Jadę już drugi raz na tym.

    qaz Odpowiedz
  • Czy ktoś już wie dlaczego za kwiecień był zwrot a za maj nie było ?

    Bogdan Odpowiedz
  • Takie same w maju jak w kwietni i dlatego pytam.

    Bogdan Odpowiedz
  • Mam pytanko. Spłaciłem blikiem kartę kredytową Santander Consumer. W aplikacji CA24mobile transakcja ta widnieje jako Płatność w Internecie BLIK. Zaliczy się to do tej promocji jako płatność BLIK?

    Damian Odpowiedz
  • Dostał ktoś zwrot za czerwiec ?

    Romuald Odpowiedz
  • @majaa, zgadza się w czerwcu zwrot był 23. Daj znać proszę jak będzie.

    Romuald Odpowiedz
  • Dostałem, zwrot. A dostał już ktoś w tym miesiącu 55zł za założenie konta ?

    Ares Odpowiedz
  • Też mam zwrot, przetrzymali nas w tym miesiącu.

    majaa Odpowiedz
  • Czy dostaliście w sierpniu bonus za lipiec? Bo u mnie na koncie brak…

    twasko Odpowiedz
    • Nie dostałem. 37 minut na słuchawce. Konsultant miał informację, że nie wyraziłem zgody marketingowej na kontakt po wygaśnięciu umowy. Wcześniej miałem wszystkie zgody wyrażone, zalogowałem się – faktycznie taka zgoda nie wyrażona. Ale:
      1. Wcześniej nie było możliwości sprawdzenia/wyrażenia takiej zgody.
      2. Wcześniej konsultanci również zapewniali mnie że wszystkie zgody wyrażone.
      3. Regulamin promocji mówi (3e) „wyrazić zgody na otrzymywanie od nas ofert marketingowych” –> a nie „wyrazić zgodny na otrzymywanie od nas ofert marketingowych po wygaśnięciu umowy”.

      Kolejny miesiąc, kolejna szopka. Ja dzwonię bardziej dla rozrywki – bo 37 minut co miesiąc siedzieć na słuchawce dla 25 zł… a bank ma więcej środków na konsultantów, dział reklamacji i dział techniczny (które o swoim wzajemnym współistnieniu generalnie rzecz biorąc chyba nie bardzo wiedzą) – niż na wizerunek.

      ls5
    • Ja z kolei dostałem bonus za lipiec, ale zamiast 25zl dostałem 10zl z groszami. Mimo wydania ponad 900zl. Złożyłem reklamację, a potem zacząłem analizować co moglo być powodem. Okazuje się, że CA przestał wliczać do cashbacku płatności blikiem w serwisie payappka. Od lipca zmienił się tam operator, wcześniej były rachunki imoje i normalnie zwroty naliczali. Oczywiście opisałem sytuację w reklamacji, że to zwykłe uczciwe płatności rachunków a nie żadne quasi. Zobaczymy jak się ustosunkują.

      bernul
    • Potwierdzam. Analogiczną sytuację miałem.

      sentio
    • I uznali reklamację?
      Nazbierało mi się w różnych bankach płatności blikiem/kartą i myślę o skorzystaniu z payappka i płaceniu rachunków, ale nie wiem czy to przejdzie.

      Bart
    • Niestety raczej nie ma szans. Payappka to teraz mcc 6012 i praktycznie wszystkie banki wykluczają. Ale życzę powodzenia

      Andy59
    • Rozumiem. Puściłem opłatę rachunku w Velo Bank (płatność Blik). Zobaczymy czy przejdzie.

      Bart
  • Wypłacali już zwrot za sierpień ?

    Romuald Odpowiedz
  • 19 września, szybko w tym miesiącu. Trzy razy premię wypłacili, ale miałem prawie wszystkie transakcje kartą, a w sierpniu większość blik MU ,może nie podobało się. Czy ktoś płacąc blikiem w MU miał wypłacana premię ?

    Romuald Odpowiedz
  • pod koniec sierpnia dostałem smsa o planowanej zmianie aplikacji na jakąś nowszą wersję. po zmianie aplikacji zauważyłem że w niej brakuje podglądu na szybkie podsumowanie płatności kartą dokonanych w bieżącym miesiącu jak i poprzednim – trzeba to teraz sobie liczyć samemu ręcznie. mało tego, we wrześniu obciążyli konto 2 x po 9 zł za prowadzenie rachunku i użytkowanie karty debetowej – to już totalna porażka! czy tylko mnie to spotkało czy to już taki standard?

    Kacperzasty Odpowiedz
  • W odpowiedzi na wniesioną sprawę informujemy, że postanowiliśmy rozpatrzyć ją
    pozytywnie. Z uwagi na regularne płatności i spełniane warunki promocji oraz problemy z jej
    funkcjonowaniem podjęliśmy decyzję o wypłacie maksymalnej kwoty premii w ramach
    promocji. Po przeanalizowaniu historii konta stwierdziliśmy, że w ramach promocji została
    już wypłacona Pani premia w łącznej kwocie 375,00 PLN. W związku z tym podjęliśmy
    decyzję o wypłacie pozostałej kwoty dostępnej w ramach promocji. Kwota 125,00 PLN
    zostanie wypłacona na Pani rachunek do 13.01.2023r. Jednocześnie promocja zostanie
    dezaktywowana, a kolejne zwroty nie będą naliczane.

    A do tego jeszcze źle wyliczyli należne mi pieniądze. Brakuje mi premi za od 11.2022 do 09.2023 -> 11 miesięcy x 25 zł = 275 zł

    Brak słów.

    Damian_91 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy