Na mikołajki: 60 zł dla nowych klientów Moje Usługi

Zakończona

Ruszyła promocja mikołajkowa Moje Usługi – czyli serwisu pomagającemu nam w płatnościach za rachunki. W zamian za założenie konta zyskamy nie standardowe 30 zł, ale 60 zł na start. Środki będziemy mogli wykorzystać na płatności przyszłych rachunków. Ale trzeba się śpieszyć – promocja trwa tylko do 7.12!

60 zł w Moje Usługi na mikołajki

Moje Usługi – centrum zarządzania rachunkami

Moje Usługi to serwis, który pozwala zarządzać swoimi rachunkami w jednym miejscu. Możemy je dodawać ręcznie, ale również automatycznie – za pomocą połączenia się z jednym z poddostawców. Tych, Moje Usługi, ma w swojej bazie już całkiem sporo, bo ponad 300 – od operatorów komórkowych, przez dostawców gazu, kończąc na energii elektrycznej czy nawet niektórych spółdzielniach.

Za rachunki można zapłacić za pomocą BLIKa, szybkim przelewem, kartą płatniczą (co może być szczególnie przydatne podczas korzystania z różnorakich promocji bankowych) oraz Twisto. Serwis pozwala również na automatyczne płatności – wystarczy, że wskażemy która karta ma zostać obciążona, a płatność do dostawcy, którego mamy dodanego poprzez połączenie z elektronicznym biurem obsługi klienta (eBOK), zostanie wykonana samoczynnie – 3 dni przed terminem wskazanym na fakturze. Jeśli coś się nie uda (np. transakcja zostanie odrzucona z powodu braku środków), to płatność zostanie ponowiona w kolejnym dniu (i ew. w następnym). O wszystkim zostaniemy zresztą powiadomieni uprzednio mailowo – tak, aby w razie czego zdążyć jeszcze zalogować się do serwisu i odwołać daną płatność.

Dostępne jest również odpowiednie oznaczenie dostawców – tak, aby w łatwy sposób można było podglądać dane np. tylko z jednej nieruchomości.

60 zł za rejestrację

A jak zdobyć tytułowe 60 zł na start? Wystarczy, że założymy konto w Moje Usługi z kodem polecającym: LIVE-SM60, a 60 zł otrzymamy do wykorzystania na płatności naszych rachunków. Środki podzielone będą na 3 części, po 20 zł do wykorzystania przy jednej transakcji, także tej opłacanej automatycznie.

Regulamin zastrzega jedynie, że jako nowego klienta rozumiemy tu te osoby, które nigdy wcześniej nie były użytkownikiem platformy Moje Usługi. W trakcie rejestracji powinniśmy również wyrazić zgodę na przekazanie informacji o skorzystaniu z kodu polecającego obecnemu użytkownikowi platformy. Nasze konto musi być też zweryfikowane poprzez numer telefonu.

Rabat zostanie naliczone w momencie dokonywania opłaty pobranej automatycznie z eBOK naszego dostawcy. Na skorzystanie ze zniżki mamy czas do końca drugiego pełnego miesiąca kalendarzowego od momentu jej przyznania, czyli założenia konta.

Promocyjny kod daje podwójną premię na start między 4.12 a 7.12.2020. Warto się śpieszyć!

Ile to wszystko kosztuje?

Korzystanie z funkcjonalności serwisu Moje Usługi jest bezpłatne. Zapłacić możemy jedynie za płatności za rachunki – koszt to 0,89 zł, przy czym dotyczy jednej transakcji, w ramach której możemy w końcu zgrupować kilka rachunków.

Stawka ta zmienia się jednak wtedy, kiedy z usługi korzystamy wyjątkowo aktywnie – czyli przekraczając obroty na poziomie 6000 zł miesięcznie. Wtedy Moje Usługi pobierze od nas 1,2% wartości transakcji.

Nie przegap!

Komentarze

  • Mogę tym opłacić raty? Albo orange flex ? Wiecie może?

    Paweł Odpowiedz
  • „Na skorzystanie ze zniżki mamy czas do końca drugiego miesiąca od momentu jej przyznania, czyli założenia konta.” – czyli dobrze rozumiem, ze jesli w przeciagu 2 miesiecy od otwarcia konta oplace tylko 2 rachunki, to moja premia bedzie wynosic 40 zl (2*20zl) – 1,78 (2*0,89) ??

    Patryszjon Odpowiedz
    • Do końca lutego będziesz miał czas, a więc prawie 3 m-ce. Powinno być „do końca drugiego pełnego miesiąca”

      W regulaminie programu promocji jest:
      przyznana Nagroda zostanie odebrana zgodnie z zasadami Promocji nie później niż do końca drugiego PEŁNEGO miesiąca od aktywacji

      Ja123
    • …W regulaminiu programu poleceń…nie promocji

      Ja123
    • Dziękuję 🙂

      Patryszjon
    • Na wszelki wypadek poprawiłem

      Michał
  • Chciałem się zarejestrować, ale do tego muszę wyrazić zgodę na przekazywanie mi informacji handlowych – nie można założyć konta bez tej zgody?

    Krzysztofffff123 Odpowiedz
  • Ciekawe czy teraz dotrzymają terminu końca promocji. W poprzedniej promocji pisali, że trwa do 1.12., a jak się później okazało zakończyła się z końcem listopada. Teraz piszą, że trwa „od piątku 4.12.2020 do końca poniedziałku 07.12.2020” więc nie powinno być niespodzianki.

    Łuki Odpowiedz
    • Na blogu trwała do 1.12 i wszystkie konta założone w tym terminie dostały 60 zł.

      Michał
  • 2 pytania: 1 – czy muszę mieć konto skonfigurowane w 100 proc czy wystarczy że konto jest zweryfikowane, zarejestrowałem je i dodałem pierwszego dostawce? 2 – Czy płatność musi pójść automatycznie z eBok czy mogę recznie ją zrobić w terminie płatności z mojego konta?

    Aby dostać premie?

    Jarosław Odpowiedz
    • „Ty również otrzymasz kupony o wartości 60 zł za każdą osobę, która zarejestruje się używając Twojego kodu, a następnie wykona płatność.” Czego nie rozumiesz? Masz wykonać płatność i tyle…

      p.arek
    • 1. Tak ,wystarczy że dodasz dostawcę przez opcję Połączenie z BOK (na innych nie wchodzą potem kody)
      2. Nic nie musi być automatycznie, możesz wykonać płatność samemu jak pojawi się rachunek

      Ja123
  • Poproszę regulamin

    Darek Odpowiedz
  • Gdzie można znaleźć listę dostawców?

    wojak Odpowiedz
    • W koncie w zakładce Dostawcy po jego założeniu, a poza nim to chyba nie ma listy, ale na czaczie możesz się spytać czy mają Twojego dostawcę w opcji z BOK

      Ja123
  • No niestety lipa z nagrody 60 zł. Moi dostawcy wody, internetu i gazu nie oferują automatycznego pobrania opłaty z eBOK. Zostaje tylko PGE, ale to będzie tylko jedna faktura w styczniu.

    Darek Odpowiedz
    • Płatność nie musi być pobierana automatycznie. Musisz dodać dostawców przez BOK, a w grudniu powinny pojawić się rachunki do nich i wtedy możesz zapłacić za nie.

      Ja123
    • No właśnie nie mogę dodać dostawców (a raczej opłat) przez eBOK. Nie mam takiej opcji, jest tylko ręcznie albo przez email, ale te sposoby nie wchodzę do promocji. Przez eBOK mogę dodać tylko PGE.

      Darek
    • No to pechowo….

      Ja123
    • W PGE są prognozy zużycia do opłacania? Jesli tak, można chyba będzie je „nadpłacić” przed terminem. U mnie (mam innogy) wszystkie 3 prognozy na pół roku pojawiają się we „Wszystkie opłaty”, jak tylko zostaną wystawione i można je opłacić wczesniej

      Ja123
  • Jaki kod MCC jest używany przy płaceniu kartą? Banki nie dowalą do tego dodatkowych opłat?

    M Odpowiedz
  • @Ja123
    Czy mogę prosić o kontakt na priv? Albo ja napiszę do Ciebie. beataela077@wp.pl

    Beata2 Odpowiedz
  • Jakie aktualnie są najlepsze oferty kartyz cashback?

    Maciej Odpowiedz
  • Chyba miałem nosa, że na starcie nie dodałem wszystkich możliwych dostawców:)
    Nie wiem czy to stała promocja w Moich Usługach, ale dzisiaj dostałem maila z propozycją kolejnego bonusu:
    „Mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia – kolejne kupony do zdobycia!
    Wystarczy, że dodasz nowego dostawcę* przez Połączenie z systemem dostawcy (eBOK), a my nagrodzimy Cię kuponem o wartości 10 zł! 💰
    Nie zwlekaj dłużej, dodaj dostawcę i odbierz nagrodę.
    *Kupon jest przyznawany wyłącznie w przypadku dodania dostawcy z prawidłowymi danymi dostępowymi, które nigdy wcześniej nie były dodane na platformie Moje Usługi.”

    Michał Odpowiedz
  • A ja dokładnie odwrotnie…wkurzyłem się że wpadła ta dycha za nowego dostawcę…bo oczywiście nie mogę teraz wykorzystać kuponu 20 zł tylko najpierw pobiera mi 10 z krótsza data ważności … a 20 w końcu nie wykorzystam bo nie mam już tyłu rachunków i nadpłat w styczniu 😀

    JoX Odpowiedz
    • a do kiedy jest ta promocja z dychą i do kiedy kupon ważny?

      abc
    • to jest głupie,sam tak miałem, trzeba odrazu wpisać dostawcę bo po 3 dniach będzie info po zalogowaniu że za dodanie nowego dostawcy jest 10 zł. czy tego chcesz czy tego nie chcesz.
      i wyjdzie że 10 zł wykorzystasz a 20 zł wygaśnie.jak tacy dobrzy niech dadzą 20 zł za nowego dostawcę.

      bolek
  • do opłaty rachunków chcą weryfikacji tozsamosci, np. dowodu osobistego… czy oni zwariowali? po cholere im to? nawet banki juz nie skanuja dowodow tylko do wgladu maja, a ci wymyslaja :(

    sunwoj1 Odpowiedz
    • to dziwne, u mnie było bez dowodu, ale to było jakiś czas temu. Do dzisiaj opłacam ten rachunek u nich i nic więcej nie chcieli

      gregoopl
    • też na swoim koncie mam monit o konieczności weryfikacji tożsamości aby nadal opłacać rachunki

      erde
    • może macie nowe konta?

      gregoopl
    • nie, odpowiedzieli mi ze jesli sie oplaca spore kwoty (przekracze jakis limity) to musza zweryfikowac z dowodu :(

      sunwoj1
    • U mnie to samo, metody płatności zablokowane (szare pola), więc pewnie też wymagają weryfikacji. Ciekawe co w sytuacji jeśli w ustawieniach konta ma się wpisane inne nazwisko (nie chciałem swojego wpisywać przy rejestracji). Czy jeśli prześlę swój dowód to będzie ok… Muszę jutro do nich napisać w tej sprawie.

      Paweł
    • to ile tam przerabiałeś?

      gregoopl
    • ja ok 1 do 1,5 k miesiecznie od jakiegos roku… normalne biezace rachunki, bez cudow

      sunwoj1
    • Niestety chcą foto CAŁYCH stron dowodu osobistego – co jest tak niezgodne tak z ich Regulaminem jak i Ustawą. Ale co tam – nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi? Przecież nie ma przymusu korzystania z płatności poprzez ich system.

      Andy59
    • do 2k poki co nie robia problemow

      aaaa
    • miesięcznie?

      karampuk
    • tak, miesiecznie i dowodu nie chca
      ale kod polecenia juz nie chce dzialac

      aaaa
    • żaden – czy tylko z LS?

      karampuk
    • wlasny

      aaaa
    • Nie chcę ich jakoś specjalnie bronić, bo ogólnie to uważam ten serwis za nieprawdopodobnie amatorski i ja np. nie chcę mieć z tym nic wspólnego.
      Ale może to jednak wymóg prawny, gdy sie przekroczy jakiś limit? Banki też przesyłają gdzieś informacje o naszych przelewach na duże kwoty (nawet skumulowane z wielu drobniejszych), ale banki mają nasze dokładne dane i potwierdzoną tożsamość…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ale to chyba inaczej sie powinno odbywac. O blokadzie dowiadujesz sie gdy sie zalogujesz i chcesz zrobic pilny przelew zeby oplacic rachunki albo zeby wykonac platnosc karta (ja to robie w ostatni dzien miesiaca). A tu nie mozna zaplacic. Wiadomo ze przelew trzeba oplacic 3 dni przed terminem, ale tutaj dochodzi jeszcze przynajmniej jeden dzien roboczy na weryfikacje zdjec (chyba ze weryfikuja 24/7).

      aaaa
    • u mnie do grudnia 2020 oplaty ok 2kzł/mc, od stycznia pomiędzy 3kzł a 4kzł/mc i mam blokadę
      rachunki oczywiście legitne, pozbierane po rodzinie

      erde
  • konto założone w grudniu 2019

    erde Odpowiedz
  • Mam zweyfikowanego dostawce recznie przez zespoł Moje Usługi ale gdy chce zmienic sam numer bankowy w platnosci tego rachunku, to pisze ze musze ponownie zweryfikowac dostawce. Czy jest jakis sposob zeby ponownie nie weyfikowac nowego rachunku przez MU tylko zeby samemu zmienic rachunek bankowy u dostawcy???

    Stanisław Odpowiedz
  • Jest jakaś alternatywa dla MU żeby kredytówką zapłacić rachunek (za wodę na 1000+) bez prowizji lub z małą prowizją?

    Scorp Odpowiedz
    • aplikacja Pago

      Ja123
    • Żabka 1,99zł
      „Stary SB”, czyli BillBird teraz jest tu: mojeplatnosci . pl ze starą ceną 0,97zł, ale oni nie wszystkie rachunki obsługują (tu się nic nie zmieniło)
      Z „nowego” Sprytnego Billa nie korzystałam, ale chyba też nie wszystkie typy rachunków obsługują, ceny są dwie: 0,5zł do 100zł lub 0,7% powyżej 100zł

      Be@
    • @Ja123 – czy Pago obsługuje wszystkie rachunki, czy tylko faktury od konkretnych dostawców mediów ?

      Be@
    • faktury od konkretnych dostawców mediów (trzeba dac im dostep do bok)

      aaaa
  • Dzięki @Ja123, Be@ i @aaaa !!
    mojeplatnosci nie oblsuguje wodociągów. Sprytnego sprawdze na koncu bo wychodzi ze w Żabce bardziej sie opłaca. O Pago nie słyszałem. Już zainstalowałem bo niby obsługuje mojego dostawcę ale wyskoczył bład po połączeniu z ebokiem :P Więc zobaczymy co odpiszą. Dzięki jeszcze raz :)

    Scorp Odpowiedz
    • U mnie też był błąd na początku (innogy), ale doszli jak to naprawić. Chyba chodziło o inny adres w innogy (z umowy – mój stary adres) a inny obecny podany w Pago. Zainteresuj się też punkcikami, dają za dodanie dostawcy i coś tam jeszcze. W każdym razie parę groszy można na początku uzbierać za aktywność i wykorzystać przy płatności.

      Ja123
  • Dostałem takiego maila:
    „właśnie mijają 3 lata od uruchomienia serwisu Rachunki imoje! Dziękujemy Ci, że jesteś z nami! Każdego dnia motywujesz nas do tego, aby serwis był coraz lepszy.

    Z okazji urodzin przygotowaliśmy dla Ciebie i Twoich znajomych sporo niespodzianek!

    Powiedz o nas swoim znajomym. Za każdą osobę, która zarejestruje się dzięki Tobie i dokona pierwszej płatności, dostaniesz 3 kupony o łącznej wartości 60 zł.

    Twój znajomy także dostanie prezent – 3 kupony o łącznej wartości 60 zł.

    Wystarczy, że od czwartku 14.10.2021 do poniedziałku 18.10.2021 Twoi znajomi zarejestrują się w aplikacji Rachunki imoje przy pomocy Twojego kodu polecającego.”

    Jakby ktoś potrzebował kod: VVWP-KHXT

    Warunkiem jest rejestracja do poniedziałku i 18.10.2021 i dokonanie pierwszej płatności w tym czasie.

    Paweł Odpowiedz
  • A admin skasuje powyższy wpis? Mój skasował…

    Ja123 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy