Ruszyła kolejna promocja Banku Millennium, w której premiowane jest założenie konta swojemu dziecku. Tym razem w zamian za spełnienie prostych warunków możemy zyskać 60 zł w formie karty podarunkowej goodie. A jeśli jesteśmy nowym klientem banku, to zgarniemy dodatkowo 200 zł premii na start – w gotówce! :)
Nawet 60 zł na eKarcie Goodie za Konto 360° Junior
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem rachunku osobistego lub karty kredytowej w Banku Millennium, który nie korzystał wcześniej z żadnej promocji Konta 360° Junior.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 30.06.2020 otworzym za pośrednictwem systemu Millenet Konto 360° Junior oraz Konto Oszczędnościowe Profit swojemu dziecku (akceptując przy tym regulamin promocji). Wymagane jest więc uprzednie posiadanie rachunku w Banku Millennium (ew. karty kredytowej) wraz z dostępem internetowym.
Rodzic powinien mieć również „zdefiniowany polski numer telefonu do otrzymywania hasła do autoryzacji zleceń w KBE [Kanałach Bankowości Elektronicznej]” oraz wyrażone zgody na przetwarzanie przez bank danych w celu otrzymywania informacji handlowych przez kanały elektroniczne oraz przez telefon.
Co dalej? Wystarczy, że w lipcu, sierpniu i wrześniu Konto 360° Junior zostanie zasilone kwotą co najmniej 100 zł. Jeśli dodatkowo nasz junior jest osobą powyżej 13. roku życia, to powinny zostać zaksięgowana w każdym z tych miesięcy jakakolwiek transakcja kartą debetową. W przypadku dzieci młodszych warunku tego nie trzeba spełniać (więc nie trzeba nawet wyrabiać karty). Jeśli warunek nie zostanie spełniony w którymś miesiącu to nic straconego – po prostu otrzymamy o 20 zł niższą nagrodę.
I to tyle! SMS z kodem podarunkowej trafi do nas do 30.10.2020 na podany (do autoryzacji KBE) numer telefonu. Będziemy mieć wtedy 60 dni na aktywacje kodów w aplikacji Goodie, a następnie 12 miesięcy na wydanie środków.
Co ciekawe w promocji możemy założyć konto dla każdego ze swoich małoletnich dzieci. Pamiętajmy jedynie, że obowiązuje pula 5000 nagród – konta zakładane po przekroczeniu tej wartości nie będą premiowane, o czym bank poinformuje na swojej stronie internetowej.
Ile kosztuje Konto 360° Junior?
Zasady prowadzenia Konta 360° Junior są zbliżone do tego dla dorosłych. Bank nie pobiera od nas ani grosza za prowadzenie konta i przelewy internetowe – bezwarunkowo. Aby natomiast nie zapłacić ani grosza za kartę oraz wypłaty z dowolnych bankomatów konieczne jest wykonanie jednej, dowolnej płatności kartą lub BLIKiem w danym miesiącu. Inaczej karta będzie nas kosztować 4 zł, a wypłaty z bankomatów – maksymalnie 5 zł (w Polsce, bo za granicą aż 2,5% min. 9 zł).
Ważne dokumenty
Komentarze
Postarali się, bo mogli dać tylko 6 zł premii, ale 60 zł to już taka kwota, za którą można kupić… nic.
Swoją drogą czy na na zdjęciu promującym ofertę bank umieścił typową przedstawicielkę młodego pokolenia – odmóżdżone smartfonowe zombie? To bank nam wciska ciemnotę, że tak to wygląda czy rzeczywiście jest już tak źle?
• Tomkomało
• wiesiekDobrze zrozumiałem, że do 13 lat nie jest wymagana karta a konto jest w pełni darmowe. Jak się zakłada to konto, wizyta kuriera, podpis dziecka? Jak się zamyka to konto, wszak chyba dzieciak tego nie zrobi?
• jojoA jeśli dziecko ma już konto w Millenium u drugiego rodzica, to można założyć kolejne?
• MarianDołączam sie do pytania. @Michał ADMIN jak uwarzasz? W regulaminie mowa o uczestniku ale jeśli dobrze rozumiem mowa o dorosłym a nie dziecku?
• TomekWW tej promocji karencja jest definiowana jedynie wobec Uczestnika, czyli osoby dorosłej. Nie widzę podstaw aby nie wypłacili nagrody, o ile drugi rodzic nie jest np współposiadaczem naszego konta lub np system nie przepuści wniosku bo PESEL wykorzystany (aczkolwiek nie wiem jak jest, to jedynie potencjalny przykład)
• MichałW tym wszystkim jest jeden haczyk. Zamykamy możliwość 18 latkowi późniejsze zgarnięcie wyższej premii.
• jojoTo zależy, ile lat obecnie ma dziecko ;) Możemy zamknąć szansę za kilkanaście lat.
• Oskar_15Ludzie tak się rzucili, że aż serwer na całą noc wywaliło ;-)
• nickusJest jakiś dolny limit wieku dziecka? Czy wystarczy, że posiada PESEL?
• Oskar_15Zakładałem konta przy okazji promocji z wnioskami 500+ , pytanie czy teraz mogę kolejne ?
• Zdzisiek80Wydawało mi się, że to zdanie jest dość jasne :)
• MichałA co w przypadku gdy jeden rodzic korzystał z promocji a teraz chciałby drugi rodzic (który nie korzystał z promocji) otworzyć konto na te same dziecko?
• McKwaczNie da się złożyć wniosku na koncie drugiego rodzica przez Millenet.
• mboTestowałem przy poprzedniej promocji – zapraszają do oddziału.
O tym właśnie myślałem, drugim rodzicu ale z tego co piszecie to lipa. No nic trudno się mówi.
• Zdzisiek80Wy żartujecie czy tak na poważnie?
• TomkoCo za pech, że jedno dziecko tylko raz może skorzystać z promocji.
Próbowaliście sposobem salomonowym?
„Co za pech, że jedno dziecko tylko raz może skorzystać z promocji”
• Don Quijote de la Mancha— no tak, pomijając już, że tu z promocji korzysta rodzic, a nie dziecko, to tak, zawsze lepiej dostać dwie premie, niż jedną, tak jak lepiej dostać dobre z odsetki z dwóch lokat mobilnych, niż z jednej, albo punkty za dodanie do PS 10 kart, niż jednej…
Nie polecam tego banku. W sumie najgorszy bank z jakim do tej pory miałem styczność. Naciąga, wciska nijakie opłaty etc. Reklamacje najczęściej rozpatruje negatywnie. Trzeba co miesiąc się pilnować i przeglądać historię. Naprawdę nie polecam….!
• PawełMam całkowicie odmienne zdanie. Jak dla mnie bank nr 1 lub 2 w Polsce, uwzględniając wszystko to co daje (cashbacki, oprocentowanie, obsługa, aplikacja itp).
• PETRUSA dział „powstrzymywania dobrych relacji z klientem”, od 3 lat na szóstkę z plusem.
1. Skąd ta róznica:
• Czytelnikinfo z Konta 360° Junior
„Miesięczny limit transakcji z Konta 360° Junior wynosi 5367,60 zł.”
info z KO Profit Junior
„… miesięczny limit transakcji z Konta 360° Junior wynosi 5140,74 zł.
2. Rozumiem wymóg obecności dziecka podczas zamykania konta dziecka, ale dlaczego musi się ono podpisać nawet jeśli nie umie jeszcze pisać? Fanaberia Pani w placówce?
Nie można założyć konta 360 Junior na akt urodzenia. Wyskakuje błąd, że numer znajduje się już w bazie. Nieważne, co wpiszemy – potwierdzone na infolinii. Mija tydzień od zgłoszenia, a błąd nadal nie jest poprawiony, co uniemożliwia przejście dalej w formularzu rejestracyjnym i skorzystanie z promocji. Lipa straszna.
• Oskar_15Też tak miałem, należy odpowiednio wpisać nr aktu, ale nie pamiętam jak dokładnie, na infolinii mnie poinstruowali i zadziałało.
• BrzydokPodejrzewam, że problemem mogą być ukośniki – slashe (/), ale nie otrzymałem potwierdzenia od banku. Podobno problem jest w trakcie naprawy, a klienci dalej są robieni w konia, że numer znajduje się w bazie, co sugeruje wyciek danych i konto na słupa.
• Oskar_15