Ruszyła promocja Citibanku z premią w formie voucheru do Lidla. Do zgarnięcia mamy 600 zł, ale na ultra-łatwych warunkach. A do tego okres karencji to ledwo pare miesięcy! :)
600 zł do Lidla za kartę kredytową Citi Simplicity
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą głównej karty kredytowej Citibanku od 1.07.2023. Warto tu zaznaczyć, że posiadanie innych produktów (np. konta osobistego) nie wyklucza z oferty.
Oprócz tego postawione są minimalne wymogi dotyczące wieku oraz wynagrodzenia:
wiek – minimum 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek – minimum 18 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata, dochód netto – minimum 2500 zł
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę kredytową Citibanku z dedykowanej strony promocji. W trakcie wnioskowania zostaniemy poproszeni o dostarczenie dokumentu potwierdzającego nasze dochody, przy czym możemy ten krok wykonać do 10 dni roboczych od złożenia wniosku za pomocą specjalnej strony banku. Nie wybierajmy karty z niższym limitem (bez dokumentów dochodowych) – nie załapiemy się wtedy do promocji, bo dostarczenie dokumentów jest wymagane przez regulamin oferty.
Pamiętajmy również, aby w trakcie wnioskowania umowy o kartę wyrazić zgody na przesyłanie przez bank informacji handlowych (środkami komunikacji elektronicznej oraz telefonicznie).
Proste warunki zgarnięcia premii
Kiedy już otrzymamy kartę będziemy musieli ją aktywować przez bankowość mobilną (nie inaczej!), a następnie od pierwszego do szóstego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy wykonamy nią co najmniej 5 płatności na dowolne kwoty. Przykładowo podpisując umowę we wrześniu warunek musimy spełnić w każdym z miesięcy od października do marca.
Warto dodać, że miejsce transakcji nie ma znaczenia (choć wykluczone są tzw. transakcje szczególne, czyli wszelkie „ułatwiacze” obrotów na kartach kredytowych). Wystarczy po prostu płacić za swoje normalne zakupy nowo-wydaną kartą – i tyle :)
Informacja o przyznaniu nagrody pojawi się w naszej skrzynce w bankowości internetowej Citibank Online do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków, a przekazanie nagrody (mailowo) nastąpi w ciągu kolejnych 30 dni. Bank przekaże nam po 100 zł w bonie za każdy z pierwszych 5 miesięcy spełnienia warunków, a za ostatni – 50 zł. Kolejne 50 zł zyskamy, jeśli dodatkowo ciągle mamy wyrażone zgody marketingowe. Bez nich nagroda w promocji jest po prostu o 50 zł niższa.
RRSO 24,09% – gdzie jest haczyk?
Dlaczego na stronie promocji widzimy „rzeczywistą stopę procentową w wysokości 24,09% w skali roku”? Wszystko przez wymogi prawne. Bank przyznając kartę kredytową ma obowiązek przedstawić reprezentatywny przykład, w którym pieniądze zostają wypłacone z karty i spłacane przez 12 miesięcy, w równych ratach. Identyczny przykład znajdziecie zresztą w swojej umowie o kartę (ale dla kwoty przyznanego limitu).
W rzeczywistości jednak nikt nie zmusza nas do ponoszenia tych opłat. Po pierwsze – jeśli z karty korzystamy mądrze i spłacamy ją od razu w 100%, zamiast (jak w przykładzie) przez 12 miesięcy, to odsetek nie ma. Wtedy możemy korzystać z zalet okresu bezodsetkowego obracając pieniędzmi banku za darmo.
O tym jak mądrze korzystać z karty kredytowej pisałem w swoim poradniku. Zachęcam do przeczytania!
Druga kwestia to wysokość opłat. W przypadku kart Citi Simplicity opłata miesięczna za kartę wynosi 12 zł, jednak wydanie 1000 zł w danym okresie miesięcznym zwalnia nas z konieczności jej płacenia. Ale uwaga: to warunki standardowe, które obowiązywać będą dopiero od drugiego roku. Uczestnicy promocji nie płacą miesięcznie nic za kartę przez pierwsze 12 miesięcy.
Na koniec dodam, że nie warto aktywować większości usług dodatkowych, które oczywiście są płatne – takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Co ciekawe Citi udostępnia za darmo możliwość korzystania z usługi CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS.
Komentarze
@Admin Michał czy to kolejna promocja wydmuszka , czy rzeczywiście okres karencji jest wiążący i ktoś kto zrezygnował z karty z początkiem roku ma szansę ją otrzymać i załapać się na promocję ? Pytam , bo promocja z 1200zł to jest porażka pod tym względem.
• KaBeRegulamin jest jasny. A w czym problem z promocją z 1200 zł? Nie wypłacili mimo spełnienienia warunków? Składałeś reklamację?
• RaskPomimo nieskazitelnego BIK’u i odpowiednich dochodów , wstępnie proponują limit >50k , po dosłaniu dokumentów , „Nie możemy Panu zaoferować karty kredytowej” bez podania przyczyny. Miałem już u nich kartę wiele razy typowo pod promocje , ostatnią zamykałem jakoś w marcu.
• KaBeDokładnie od lutego 4 próby wnioskowania każda z informacją obecnie nie możemy pozytywnie rozpatrzyć wniosku. Odpowiedz przychodzi po 1 minucie od złożenia wniosku – nawet dziś. Poprostu 1 promocja i 5 razy utrzymaniowka i jestem na czarnej liście ;)
• PrideacehKolejnej utrzymaniowki nie zaoferowali czy rezygnacja dla kolejnej promocji dla nowego klienta?
• Macel3 razy nie odebrany tel w celu utrzymaniowki bo dziwne godziny dzwonienia ;)
• PrideacehPewnie uznali, że wystarczająco ich wydymałeś na tych promocjach. Wniosek z tego, że nie można przesadzać.
• leszekgamaczy to normalne że zażyczyli sobie dostarczenia umowy z allegropay na 219 zł ?
• Karol BW poprzednich promo miałam odrzucenie ze względu na brak zdolności kredytowej. Teraz u konsultanta od razu kazałam limit karty obniżyć na maksa (5,6k) i dostałam kartę bez problemu.
• MarcjannaI tak to trzeba u nich robić, nie godzić się na bardzo wysoki proponowany limit przez system, bo i tak zamiast zaproponować niższy limit indywidualnie, po prostu odrzucają wniosek
• Ja123Zapomniałem się i aktywowałem kartę na komputerze zamiast aplikacji. Czyli nic już nie dostanę, tak? Zamykać?
• hazetNapisz do Citibanku z pytaniem czy uczestniczysz w promocji. Może się nad tobą ulitują.
• Warszawski BankierNa stronie promocji jest inaczej niż w regulaminie – można aktywować w aplikacji lub na stronie, także w razie czego reklamować, bo wprowadzają w błąd.
• PawełCzy ktoś już dostał bon do Lidla za październik?
• RaskWciąż nie
• PawełDostał ktoś wiadomość o bonie za październik?
• SR81Nadal nic. Jutro pójdzie reklamacja.
• RaskJeżeli jest choć jedna osoba, która otrzymała to niech się ujawni ;) będzie wiadomo czy to jakiś problem systemowy
• Paweł„trwa weryfikacja spełnienia wszystkich warunków regulaminu.
• ArchipoetaPrzepraszamy za opóźnienie.
Informacje w przypadku spełnienia warunków zostaną przesłane w ciągu 7 dni roboczych.”
A u mnie:
• Rask„trwa weryfikacja spełnienia wszystkich warunków regulaminu.
Przepraszamy za opóźnienie.
Jeśli zostały spełnione warunki informacja o przyznaniu nagrody zostanie przesłana w ciągu 2 dni roboczych.”
„trwa weryfikacja spełnienia wszystkich warunków regulaminu.
• ArchipoetaPrzepraszamy za opóźnienie.
Informacje w przypadku spełnienia warunków zostaną przesłane w ciągu 7 dni roboczych.”
„weryfikacja wykazała, że spełnił Pan warunki do trzymania nagrody – vouchera do sklepu LIDL wartości 100,00 zł – za październik br. Oficjalne potwierdzenie prześlemy Panu w Citibank Online w ciągu 3 dni roboczych.
• PawełPrzepraszamy za opóźnienie w przekazaniu tej wiadomości.”
A teraz tak:
„Z przyjemnością informujemy, że spełniłeś wszystkie warunki niezbędne do otrzymania Karty Prezentowej Lidl w postaci kodu o wartości 100 zł.
Karta Prezentowa zostanie wysłana pocztą elektroniczną na Twój adres email najpóźniej do 30 dni od daty otrzymania wiadomości informującej o spełnieniu warunków.”
Czyli teraz znowu 30 dni czekania na mail, potem ewentualnie znowu reklamacja itd. Ciężka ta promocja :-(
• RaskDzisiaj przyszło info że spełniłem warunki za listopad ale bonu do Lidla za październik nadal nie ma (4 grudnia po reklamacji było potwierdzenie spełnienia warunków). Wiem że mają kolejne 30 dni od przesłania informacji na przesłanie bonu ale delikatnie mówiąc jest to wkurzające. A jak u was? Ktoś dostal ten nieszczęsny bon?
• RaskMam bon, ale nie mam potwierdzenia o spełnieniu za listopad :D
• ArchipoetaPomyłka, potwierdzenie za spełnienie mam.
• ArchipoetaBon przyszedł na mejla, zwykle na skrzynkę w aplikacji. Proszę przeszukać mejl CitiHandlowyKorespondencja[małpa]citi.com, tytuł: Voucher Lidl
• ArchipoetaJest bon – na maila przychodzi + SMS z kodem do otworzenia załącznika. Prawdopodobnie za październik.
• RaskA można wiedzieć, w jakim miesiącu zakładaliście kartę? Ja założyłem w październiku i nic narazie nie dostałem.. Teoretycznie do końca grudnia powinienem dostać powiadomienie bo nagrodzie.
• Tomek91Dostaliście bon do Lidla za listopad? Ja informację o spełnieniu warunków miałem 19.12 czyli bon powinien przyjść do dzisiaj – oczywiście brak.
• RaskJa też jeszcze nie mam
• PawełNapisałem reklamację.
• PawełJa też ale już mnie to irytuje. Za październik spóźniali się z potwierdzeniem, za listopad z wypłatą. Pisanie co miesiąc reklamacji jest naprawdę wkurzające.
• RaskU mnie znów się spóźniają. 11 i 12 stycznia dostałem dwie wiadomości o przyznaniu nagrody. Nie wiem czy to pomyłka czy przyznali od razu za grudzień i styczeń, niemniej do dziś żadnej karty do Lidla. A w przypadku jednego i drugiego maila upłynęło 30 dni.
• PawełPisz reklamację. Ja piszę co miesiąc bo za każdym razem się spóźniają.
• RaskTak, zwłaszcza, że niektórzy może nie złoża reklamacji i nie dostaną.
• PawełReklamacja rozpatrzona i bon do Lidla przyszedł. Jednak niesmak pozostaje. Ciekawe jak będzie w lutym? Pewnie to samo.
• RaskA jak się korzysta z tego vouchera?
• Tomek91Normalnie – płacisz nim w Lidlu, można nawet na kasie samoobsługowej – skanujesz wtedy kod. Nie trzeba wydać jednorazowo całości, można na kilka razy aż do wykorzystania tej stówy.
• RaskTragedia z tą kampanią, żadnego terminu nie dowożą.
• SławomirCzy za ostatni, 6 miesiąc (w moim wypadku marzec) dostaliście info o tylko jednej nagrodzie 50 zł? Miałem wyrażone wszystkie zgody, a dostałem info tylko o jednej nagrodzie.
• PawełDokładnie tak samo
• SR81Wpadł dziś ostatni bon na 100zł jakby coś.
• SR81Edit: Jednak 2X50 , w meilu błąd był
• SR81Nie cieszcie się za dzybko. Obydwa vouchery są nieaktywne. Czyli szykuje się kolejna reklamacja.
• RaskDostaliście dwa vouchery?
• PawełTak ale tradycyjnie obydwa są nieaktywne.
• RaskPrzyszły dwa w jednym mailu czy osobno?
U mnie jest tylko jeden plik z voucherem na 50 zł. W treści maila jest info o kodzie do Lidla na 100 zł.
• PawełTen który przyszedł jest rzeczywiście nieaktywny. U mnie są więc dwie podstawy reklamacji (bo spełniłem warunki dla obu voucherów).
Przyszły w 2 mailach. Z tym że ja chyba 3 maja złożyłem reklamacje z powodu braku informacji w maju o przyznaniu drugiego vouchera, więc pewnie dlatego przyszły 2. Ta promocja ze strony banku ro prawdziwa tragedia – sam już nie wiem ile reklamacji złożyłem.
• RaskRozumiem. Ja złożyłem 1 maja reklamację na brak info o drugiej nagrodzie, na razie nie mam odpowiedzi.
• PawełDajcie znać jak Wam rozpoznają reklamację.
• PawełRozpoznali reklamację. Dostałem drugi voucher, a pierwszy aktywowali. Ale co z tego jak dziś przy kasie nie działał żaden.
• PawełJak to się skończyło ? Dosłali nowe 2 vouchery ?
• Warszawski BankierU mnie tylko raz 50 zł (w mailu też błąd o 100 zł).
• PawełBrak informacji o drugiej nagrodzie zareklamowany.