Ruszyła promocja Citibanku, w ramach której nowi klienci mogą zgarnąć aż 600 zł w formie bonów Allegro! Co więcej, okres karencji jest bardzo krótki, a zasady promocji są bardzo proste – wystarczy, że zawnioskujemy o kartę kredytową Simplicity i będziemy nią wydawać po 300 zł miesięcznie :)
600 zł na Allegro za kartę kredytową Citi Simplicity
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą głównej karty kredytowej Citibanku od 1.01.2021. To świetna wiadomość – okres karencji jest bardzo krótki! Warto również zaznaczyć, że posiadanie innych produktów (np. konta osobistego) nie wyklucza z oferty.
Oprócz tego postawione są minimalne wymogi dotyczące wieku oraz wynagrodzenia:
wiek – minimum 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek – minimum 18 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata, dochód netto – minimum 2500 zł
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę kredytową Citibanku z dedykowanej strony promocji.. W trakcie wnioskowania zostaniemy poproszeni o dostarczenie dokumentu potwierdzającego nasze dochody, przy czym możemy ten krok wykonać do 10 dni roboczych od złożenia wniosku za pomocą specjalnej strony banku. Nie wybierajmy karty z niższym limitem (bez dokumentów dochodowych) – nie załapiemy się wtedy do promocji, bo dostarczenie dokumentów jest wymagane przez regulamin oferty.
Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 500 promocyjnych wniosków! Po jej wyczerpaniu kolejne nie będą premiowane, dlatego w takim wypadku zaktualizuję wpis. Póki takiej informacji nie ma, to można spokojnie składać wnioski. Najprawdopodobniej jednak wyczerpie się ona dość szybko.
Proste warunki zgarnięcia premii
Kiedy już otrzymamy kartę będziemy musieli aktywować ją przez bankowość internetową lub mobilną oraz zalogować się do aplikacji mobilnej nie później, niż do końca miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy.
Najważniejsze jednak, aby wykonywać płatności kartą na minimum 300 zł miesięcznie. Bank przekaże nam bowiem voucher do wykorzystania na Allegro o wartości 200 zł za spełnienie tych warunków w każdym z trzech pierwszych pełnych miesięcy kalendarzowych (następujących po miesiącu zawarcia umowy).
Kolejne 400 zł otrzymamy za spełnianie warunków w kolejnych miesiącach – po 100 zł za każdy miesiąc, w którym wykonamy płatności na min. 300 zł.
Przykładowo podpisując umowę o kartę w styczniu warunki spełniamy od lutego do sierpnia.
Warto dodać, że ilość oraz miejsce transakcji nie mają znaczenia (choć wykluczone są tzw. transakcje szczególne, czyli wszelkie „ułatwiacze” obrotów na kartach kredytowych). Wystarczy po prostu płacić za swoje normalne zakupy nowo-wydaną kartą – i tyle :)
Informacja o przyznaniu każdej z nagród pojawi się w naszej skrzynce w bankowości internetowej Citibank Online do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. W ciągu kolejnych 60 dni otrzymamy kartę podarunkową w ten sam sposób – z doświadczenia wiem, że jest to zazwyczaj znacznie szybciej.
Kod danej karty podarunkowej będzie ważny 12 miesięcy. Będziemy jej mogli używać wielokrotnie, aż do wyczerpania salda.
RRSO 15,32% – gdzie jest haczyk?
Dlaczego na stronie promocji widzimy „rzeczywistą stopę procentową w wysokości 15,32% w skali roku”? Wszystko przez wymogi prawne. Bank przyznając kartę kredytową ma obowiązek przedstawić reprezentatywny przykład, w którym pieniądze zostają wypłacone z karty i spłacane przez 12 miesięcy, w równych ratach. Identyczny przykład znajdziecie zresztą w swojej umowie o kartę (ale dla kwoty przyznanego limitu).
W rzeczywistości jednak nikt nie zmusza nas do ponoszenia tych opłat. Po pierwsze – jeśli z karty korzystamy mądrze i spłacamy ją od razu w 100%, zamiast (jak w przykładzie) przez 12 miesięcy, to odsetek nie ma. Wtedy możemy korzystać z zalet okresu bezodsetkowego obracając pieniędzmi banku za darmo.
O tym jak mądrze korzystać z karty kredytowej pisałem w swoim poradniku. Zachęcam do przeczytania!
Druga kwestia to wysokość opłat. W przypadku kart Citi Simplicity opłata miesięczna za kartę wynosi 12 zł, jednak wydanie 1000 zł w danym okresie miesięcznym zwalnia nas z konieczności jej płacenia. Ale uwaga: to warunki standardowe, które obowiązywać będą dopiero od drugiego roku. Uczestnicy promocji otrzymają zwrot opłaty miesięcznej przez 12 miesięcy pod warunkiem, że będą kartą wydawali min. 300 zł w danym okresie rozliczeniowym.
Na koniec dodam, że nie warto aktywować większości usług dodatkowych, które oczywiście są płatne – takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Co ciekawe Citi udostępnia za darmo możliwość korzystania z usługi CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS.
Komentarze
widzę ze chcą zatrzymać klienta na dłużej, w zasadzie 7 m-c trzeba trzymać kartę by skorzystać z pełnej promocji
• stalkerA można podpisać kurierem umowę?
• IcoramMożna, ale po co sobie utrudniać? Zadają pytania na podstawie posiadanych produktów w BIK i wysyłania umowę do zatwierdzenia na e-mail.
• Mateusz„Nie wybierajmy karty z niższym limitem (bez dokumentów dochodowych) – nie załapiemy się wtedy do promocji, bo dostarczenie dokumentów jest wymagane przez regulamin oferty.”
O jaką kwotę w takim razie wnioskować żeby załapać się bez problemu do tej promocji?
• KonradJeśli mnie pamięć nie myli to Citi (zazwyczaj?) proponuje pełny limit za okazaniem dokumentów albo niski limit bez dokumentów. No i opcja numer 2 ma taką wadę, że jeśli nie przekażemy dokumentów dochodowych to… nie spełnimy warunku regulaminu:
• Michałno nie da się niestety złożyć wniosku on-line …tylko zostawić dane i czekać na telefon od konsultanta … co czyni mocno wątpliwą możliwość wyrobienia się w 500 wnioskach … Promo widmo ? ;-)
• JoXSpokojnie, mam potwierdzenie, że będzie dobrze i będę miał info o ew. wyczerpaniu puli od razu jak to nastąpi. Nigdy z tym nie było problemów w Citim.
• MichałNo ok, ale jak będzie liczona ta kolejność 500 wniosków … mamy weekend i po z oddzwanianiem różnie … a 500 wniosków to mało … jak złoży 100 to kto wygrywa a kto zakłada i nie dostanie bonu? wyścig w którym decyduje co ? koljnośc wysłania formularza/odebrania telefonu/ zakończenia całej procedury ;-) ? Wszędzie w reklamach jest Aplikuj On-line, zrób selfie itd. … a jak zwykle w tym siermięznym banku analogowa droga przez mękę … w dodatku nie za szybko to pewnie nastąpi, … no ale nagroda zacna ;-)
• JoXProszę Cię, 1 wniosek w trakcie rozmowy tel jest procesowany 30-45 min, zakładając, że do obdzwonki mają w weekend 4 pracowników na 8 godzin wykonają pod warunkiem udanych połączeń i trwania do 30 minut max 64 wnioski, z których nie wszystkie zakończą się decyzją pozytywną. Chcąc przeprocesować ponad 500 wniosków musieliby jutro posadzić 40 pracowników. Wg mnie nierealne. A co do limitu równo 500 to nie wierzę w ich dokładnośc, czytaj w mojej ocenie zamkną promocję jak po prostu przekroczą 500 i to ktoś zauważy :) nie ma żadnych terminów kto pierwszy wniosek / umowa / warunki – to jest Citi Bank i tam wszystko rządzi się swoimi prawami :)
• DzikusJakie dokumenty potwierdzające dochód trzeba przedstawić?
• BartMusi być coś od pracodawcy czy wystarczą wyciągi?
Umowa + wyciągi.
• AnguloPotwierdzenie wpływów.
• MateuszW Regulaminie jest napisane, że promocja obowiązuje od 17 stycznia. Nie za szybko składamy te wnioski?
• Marek LiveNie dostałbym informacji bezpośrednio od samego banku o promocji, która jeszcze nie jest uruchomiona. Nie będzie problemu :)
• MichałDla pewności spytałem bank i działa to tak, że na stronie promocji zostawiamy do siebie dane kontaktowe, a konsultant oddzwoni dopiero w poniedziałek i wtedy de facto złożymy wniosek o kartę.
• MichałUdało się komuś złożyć wniosek (wysłać formularz zgłoszeniowy)?. Próbowałem wysłać formularz ok godz 1 15.01.2022 i się nie powiodło (komunikat na stronie banku: „Wystąpił błąd podczas wysyłania wniosku. Spróbuj jeszcze raz później”).
• nowekU mnie to samo
• Andresu mnie to samo
• MichałSprawdź teraz, u mnie działa.
• MateuszA dopiero co przyjąłem ich ofertę na zatrzymanie (100 zł) Chyba bardziej się opłaca jednak z nimi pożegnać i przeczekać ten rok by móc znowu być nowym klientem.
• Robben_11@ Robben_11 Dzwoniłeś do nich czy złożyłeś wypowiedzenie?
• BogusiaJa zlozylem wypowiedzenie i przez miesiac nie bylo zadnego kontaktu. 28 dnia napisalem, ze chce wycofac wypowiedzenie. Pewnie sprobuje ponownie. Karta lezy i tak nieuzywana, bo mam inne lepsze :) Widac im nie zalezy. Moze faktycznie lepiej zrezygnowac z karty i po karencji wnioskowac ponownie.
• ketonHistorycznie patrząc to okresy karencji robią roczne. Jak w ramach utrzymania proponują premię, gdzie wypłacą Ci szybko i będziesz mógł zamknąć kartę bez problemu przed zakończeniem danego roku to lepiej skorzystać ;)
• Mateusz@keton u mnie to samo. Wypowiedzenie złożone 25 dni temu i też zero odzewu póki co. Czyżby bank zmienił politykę wypowiedzeń. Dostał ktoś ostatnio ofertę utrzymaniową?
• bernul@bernul, jednak chyba zmienili podejście do „starych” klientów. Moja KK zamknie się za tydzień. Do tej pory zero kontaktu…
• diegoZadzwońcie na numer 226922224 – ostatnio przy włączeniu oferty na utrzymanie narzekałem, że od kwietnia zacznie naliczać mi się znowu opłata za kartę kredytową, nie chcieli mnie wtedy zwolnić z niej bo 2 razy w roku dostawałem stówkę za zatrzymanie klienta i powiedzieli, żebym dzwonił w marcu bezpośrednio do działu retencji kart kredytowych
• Dzikus@Dzikus dzięki za info. Ogólnie to chyba jakoś telepatycznie przywołałem dziś pracowników Citi, bo rano odświeżyłem wątek, a kilka minut temu sami z siebie zadzwonili (po 25 dniach od wypowiedzenia) i dali ofertę utrzymaniową. Tę co zawsze. Także może mają teraz taktykę, żeby brać klienta na przeczekanie, w razie gdyby chciał sam anulować wypowiedzenie.
• bernul@bernul moim zdaniem łatwiej jest utrzymać klienta, który świeco co złożył dyspozycję zamknięcia. Czas obsługi może wynika z sytuacji kadrowej czy też zmian w polityce w banku. Mój tata w zeszłym roku brał udział w promocji gdzie rozdawali Xiaomi Redmi Note 9 i również czekał około 2-3 tygodni na telefon konsultanta celem potwierdzenia dyspozycji.
• MateuszPytanie, czy da się połączyć z programem poleceń
• konwickinie
• MichałW opisie jest błąd.
• FajkaRegulamin: Voucher może zostać zrealizowany tylko raz w jednej płatności za Towar w ramach Transakcji, przy czym może być to Transakcja
dotycząca jednego lub kilku Towarów pochodzących od jednego lub wielu sprzedających, za które dokonana zostanie jedna płatność.
LS: Kod danej karty podarunkowej będzie ważny 12 miesięcy. Będziemy jej mogli używać wielokrotnie, aż do wyczerpania salda.
Jednak mój błąd: W przypadku, gdy kwota wykorzystana przy Transakcji jest niższa niż wartość użytego vouchera, Uczestnik otrzyma nowy Voucher,
• Fajkaktóry zostanie przypisany do jego Konta w Allegro, o nowej wartości, równej tej jaka pozostała po wykorzystaniu pierwotnego
Vouchera.
Akurat we wrześniu 2020 roku zamknięta karta, no to formularz wysłany. Czekamy na telefon!
• MateuszCzy ktoś się orientuje czy dadzą kartę osobie na rencie/ świadczeniu przedemerytalnym ? Wyrobiłbym na teściów bo 1200 zł drogą nie chodzi, ale nie wiem czy dadzą?
• EugeniuszMichał Admin wiesz coś?
Ojciec wnioskował na rencie 1200 zł i dostał limit 7500 zł.
• MateuszCzy dostaliście już telefony z banku w sprawie tej promocji?
• KonradWniosek złożyłem w piątek, do tej pory cisza…
Nie
• Mateuszok, oddzwonili wniosek złożony, dokumenty przesłane – czekam na decyzję
• simrishamDostałeś decyzję?
• KonradPo jakim czasie od złożenia dokumentów?
Nie mam jeszcze decyzji.
• simrishamminimalny limit karty to 5200
• simrishamKiedy wysyłałeś formularz?
• Mateuszw piątek ok. 18:00
• simrishamdzięki, to czekam jestem z soboty
• MateuszMam informacje z banku, że zainteresowanie jest ogromne i najprawdopodobniej pula wyczerpie się w ciągu kilku dni. Dlatego lepiej nie odkładać wnioskowania na później :)
• MichałMichał a czy podczas rozmowy z konsultantem jak będą oddzwaniać powiedzą mi, czy jestem w limicie osób co załapią się na promocje?
• DawNie wiem czy konsultant będzie miał takie info, ale mam zapewnienie od osób „ogarniających” promocje po stronie Citibanku, że nie będzie sytuacji, że ktoś zawnioskuje a nagrody nie dostanie bo limit się wyczerpał. Wiedzą co robią.
• MichałCzy płatności mogą być wykonywane online? Czy liczy się tylko fizyczna płatność kartą w stacjonarnych sklepach?
• AmerthMogą być również online
• MichałWniosek niby online (choć i tak dzwoni konsultant), więc rozumiem że umowę do podpisania przywozi kurier?
• ikkIstnieje szansa zawarcia umowy online, to znaczy za pośrednictwem pytań weryfikacyjnych z BIKu
• simrisham„dokona przynajmniej jednej Transakcji (…) na łączną kwotę min 300 zł” czy mamy przez to rozumieć że to ma być jedna transakcja na kwotę równą lub większą niż 300zł? Czy moze to być suma kilku transakcji łącznie na kwotę co najmniej 300zł? bo to jest delikatna różnica.
• AnitaSuma
• MateuszJakich dokumentów wymaga w tym momencie CitiBank przy JDG?
• Kamil23Masz wymagane dokumenty w regulaminie.
• MateuszWłaśnie miałem telefon, po weryfikacji okazało się że dostałem odmowe. 20 minut wyjęte z życiorysu, czyżby limit się wyczerpał?
• Michałkurde, i jeszcze zbędne zapytanie w biku ;/
• simrishamz ciekawości, jakieś zapytania w ostatnim czasie robiłeś? Dużo masz produktów w BIK?
• MateuszPo jakim czasie od wysłania dokumentów dostaje się decyzje?
• KonradSMS / mail?
Ostatni czekaliśmy 2-3 dni na umowę.
• MateuszCzy dzwonią z nr 799 399 840 ?
• Beata2Rano dzwonili ale spałem, odkąd się obudziłem nie dzwonią 😁
• JoXDo mnie dzwonili, temat załatwiony. Czekam na umowę.
• Mateusza kiedy zgłaszałeś formularz?
• mariSobota
• MateuszKtoś używa karty kredytowej Citi podpiętej do Curve? Citi nie zalicza za to jakiś złodziejskich prowizji? Chodzi mi oczywiście o zwykłe transakcje w sklepach i ewentualne użycie funkcji BiT. Żadnych wypłat z bankomatu.
• eUżywam jej w ten sposób bez problemu.
• mboZ jakich numerów dzwonią? I jak długo czeka się na kontakt? Czekam od piątku
• Tytus de Zooa) z komórkowych
• Mateuszb) wyślij formularz raz jeszcze, do mnie z soboty już dzwonili
i jak, odezwali się? Ja złożyłam wnioski 2x czekam od niedzieli i nic…
• Basiaczy pula nie została jeszce wyczerpana?
• PROSTOnaNIBYNic mi o tym nie wiadomo – będę dawał znać gdyby tak się stało (formularz nie będzie już pozwalał na zgłaszanie się)
• Michał14.01 wypełniłem formularz
• simrisham17.01 dzwonili i przesłałem dokumenty
18.01 mail z regulaminem promocji
19.01 umowa na mailu
Do mnie wciąż się nikt nie odezwał… Dane do kontaktu z promocyjnej strony zostawiłam w niedzielę… czeka też ktoś tak długo?? Boję się że promocja minie…
• BarbaraBasiu, a czy jesteś pewna że podałaś w formularzu poprawne dane kontaktowe? Wyślij dla bezpieczeństwa raz jeszcze.
• MateuszCzekam od piątku, wczoraj ponowiłem formularz i dalej czekam na łaskawców
• Tytus de ZooJa też wysyłałam formularz jakoś na weekendzie i dopiero dzisiaj zadzwonili.
• ŻanetaPytanie, po jakim czasie w Citi można zrezygnować z karty aby nikt nie upomniał się o zwrot?
• PiotrZaxMożesz od razu po otrzymaniu ostatniej z premii.
• MateuszDziękuję!
• PiotrZaxJest ktoś jeszcze kto wnioskowal i nie zadzwonili? Czekam od poniedziałku
• DawZgłoszenie w niedzielę, telefonu póki co brak.
• brokerJa też w niedzielę i zero kontaktu ze strony banku.
• jatsekOj tam nie panikuj, to tylko 6 stów 😁
• JoXWniosek składany w niedzielę, ponownie wczoraj ale dalej brak kontaktu.
• KarolinaDo mnie dzisiaj dotarła karta :)
• ardy2U mnie też brak telefonu… Wniosek złożony w niedzielę i ponownie we wtorek…
• diegou mnie tak samo… złożyłam wniosek już 2x i czekam…
• BasiaJa we wtorek dostałem informację że wniosek jest w trakcie weryfikacji, wysłałem dokumenty i od tego momentu cisza.
• KonradKtoś ma podobną sytuację?
Wtorek dokumenty, dziś SMS że dokumentacja niekompletna. Zero kontaktu.
• MateuszZgłaszałem się w sobotę + ponownie wypełniłem wniosek qe wtorek. Do dziś 0 kontaktu. Co jest ?
• PawełMam tak samo, nikt nie zadzwonił, a tu jeszcze promocja zakończona. Gdzie można złożyć reklamację czy coś?
• Tytus de Zoonapisz do nich na fb to przyspiesza
• MateuszPromocja „Jeszcze więcej na start” została zakończona.
• MateuszZapraszamy do sprawdzenia innych promocji!
Zgodzę się z Mateuszem ,ale tylko połowicznie – oczywiście skoro to podważam to też mogę to potwierdzić realnym casem.
• warmaschineMoja dziewczyna złożyła 3 razy wniosek – oczywiście bez odzewu. Ale dostała także maila z citibank o dokończenie wniosku z numerem telefonu : 222386566 ( od razu powiem ,że mail to żaden scam – z racji fachu, wyczulony jestem na tego typu ataki).
Telefon prowadzi do konsultanta, który pomaga dokończyć wniosek i dokonuje wstępnej weryfikacji zdolności.
Czyli reasumując – wszyscy co złożyli wniosek w terminie ,a nikt do nich nie oddzwonił nadal mają szansę na dokończenie procedury składania wniosku. Potwierdziliśmy także, że wniosek bierze udział w promocji.
Witam
Rencista może wnioskować ?
• ŁukaszEmerytury i Renty
• MateuszWyciąg z rachunku bankowego
z minimum jednym wpływem z tytułu
emerytury/renty w ostatnich 3 m-cach
[Wyciąg z rachunku i jeden dokument
alternatywny jest obowiązkowy
w przypadku emerytury zagranicznej]
Decyzja o przyznaniu/waloryzacji emerytury/renty
Odcinek emerytury/renty (za jeden z ostatnich 3 m-cy
czy płatność czynszu blue media: https://www.cashless.pl/6548-blue-media-platnosci-powtarzalne-czynsze
• Rafałodpada?
„Transakcja u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie”
To pewnie będzie kod 4900 określający płatności domowe za wodę, gaz, prąd z pomocą pośredników. Wg mnie nie jest to transakcje szczególna.
• Mateusz10 dni minęło… I cisza że strony banku.
• PawełMiał ktoś tak ?
Wniosek złożony 16 stycznia w niedzielę i zero odzewu do dzisiaj. Olali nas.
• brokerWitaj w klubie. Myślę że olewają wisienkobiorców :(
• luicchca bo ich zatrzymuja a jak ktos nie chce zostac za stowke to juz go nie chca
• aaaaDzwoniliście do nich? Mi kiedyś po kontakcie na Facebooku i podaniu danych kontaktowych zadzwonili na drugi dzień.
• MateuszU mnie to samo. Chyba masz rację, byłaby to moja kolejna karta… Takich klientów widocznie nie chcą :-)
• diegoTo jest moja już trzecia karta, poprzednie dwie też założone w ramach promocji a umowę wczoraj podpisałem ;)
• MateuszWniosek złożony w sobotę wieczorem ( oczywiście poprzednią ). Dopiero dziś kontakt i kontynuacja składania wniosku. Wszyscy, którzy złożyli wniosek zostaną uwzględnieni w promocji (taką informację przekazała Pani z Citi).
• magda6To jest kpina, zadzwonili po tygodniu, podczas składania wniosku pani miała problem z weryfikacją i obiecała oddzwonić do kilku h. Od 3 dni cisza. Miał ktoś podobnie?
• DawU mnie ta sama sytuacja. Po kilku godzinach mieli oddzwonić i czekam tak od 26 stycznia.
• DamianGKtoś z Was się orientuje czy wymagane jest udzielenie zgód marketingowych?
• abcZ rozpędu się zgodziłem i jest jakaś masakra – spamerzy dzwonią kilkanaście razy dziennie.
Wiążę to z tym Citi bo wcześniej miałem w miarę spokój. Mam zamiar wycofać wszystkie zgody o ile nie są wymagane.
zgody nie byly wymagane
• aaaablad poczatkujacego :)
Mam problem z podpisaniem umowy na kartę kredytową bo nie dociera z banku na mój adres e-mail.
• nowekCzy ktoś komu udało się zawrzeć umowę może opisać po kolei jak wygląda ta procedura. Czy bank alternatywnie wysyła umowę na kartę kurierem do podpisu?
Podbijam temat. Jak z City Handlowym podpisuje się zdalnie umowę? Czy umowa na kartę kredytową przychodzi na adres e-mail wnioskodawcy czy kurierem?. Jeżeli przychodzi na adres e-mail to czy plik umowy jest zabezpieczony hasłem? Czy hasło do otwarcia pliku umowy przychodzi SMS-em?
• noweka) przez telefon informują o formie zawarcia umowy, pytają czy mailowo
• Mateuszb) dostajesz link do strony, wprowadzasz nr wniosku i kod SMS
c) tak
Dzięki za informację. A czy jest możliwość podpisania umowy przy kurierze? Umowa na e-mail do mnie nie przychodzi. Przyszedł jedynie regulamin promocji. Mnie doradczyni z City Handlowego oddzwaniająca na mój złożony wniosek w sprawie karty kredytowej opowiedziała, że nie wysyłają umowy kurierem ze względu na pandemię. Nie wiem czy to jest prawda?
• nowekTo czemu maila nie zmienisz?
• MateuszE-mila nie zmieniam bo
• nowek– został przekazany doradczyni do umowy w trakcie procedowania przez telefon wniosku,
– na podany e-mail przyszedł jedynie regulamin promocji – dziwne, że przyszedł regulamin a nie przyszła umowa?
Czy po uzyskaniu telefonicznie pozytywnej decyzji o przyznaniu karty kredytowej powinien przyjść e-mail z numerem z numerem złożonego wniosku bo taki e-mail do mnie także nie trafił. Jedyne co przychodzi to SMS-y od „city”
„Umowa o kartę kredytową czeka już na akceptację w City Bank Online. Szczegóły wysłaliśmy na podany przez ciebie e-mail.”
Ten e-mail ze szczegółami niestety też nie przychodzi.
Jak ja dostałem sms, że czeka umowa do podpisania to otrzymałem w tym maila z adresu citialerts.poland@citi.com. Proponuję abyś szukał pomocy u konsultanta, złożył ewentualną reklamacje niż opisywał problemy na forach internetowych bo małe szanse, że ktoś Ci tu pomoże.
• MateuszNa razie razie dziękuje Ci za cenne informacje w tym dotyczące adresu z jakiego powinny przychodzić dokumenty. Jeszcze jedna istotna kwestia z jakiego numeru oddzwaniają doradcy City Handlowego na zgłoszenia/wnioski o kartę kredytową? Może jeszcze ktoś odpowie na to i pozostałe moje pytania.
• nowekDo mnie dzwonili z 793 882 506.
• MateuszCzyli nie muszą koniecznie dzwonić z telefonu stancjonarnego banku. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź.
• nowekUdało się załatwić kartę? ;)
• MateuszJesli odpisalam umowe 31.01 to liczy sie styczen jako miesiac zawarcia umowy? Martwie sie bo data wydania karty to pewnie bedzie nastepny dzien roboczy czyli juz luty. Jak to liczyc poprawnie?? Prosze o podpowiedz
• AnitaCzy spłata allegro pay, kartą citibank, będzie się zaliczała do spełnienia warunków ?
• draw2276Przyłączam się do pytania
• rmffmCzy spłata allegro pay, tą kartą citibanku, będzie się zaliczała do spełnienia warunków wydania min 300zł ?
Transakcje szczególne są wtedy jeżeli kupujesz waluty lub korzystasz z bukmacherów. Powinno być ok
• Mateusz