HIT! Aż 700 zł za założenie darmowego CitiKonta!

Zakończona

Citibank zaszalał i uruchomił promocję swojego flagowego, darmowego konta z baaardzo wysoką premią. Do zgarnięcia mamy aż 700 zł – na dodatek na całkiem łatwych warunkach. Dodatkowo czeka na nas kolejne 900 zł za wyrobienie karty kredytowej (oczywiście o ile będziemy tego chcieli).

700 zł za CitiKonto

Do 700 zł z CitiKontem

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego ani oszczędnościowego w Citibanku od 1.01.2022. Posiadanie tych rachunków w przeszłości nie wyklucza z udziału w promocji, tak samo jak posiadanie obecnie innego produktu (np. karty kredytowej) :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i złożymy wniosek o CitiKonto (najlepiej z kartą debetową – będzie potrzebna do spełnienia warunków promocji). Co istotne: konto otwieramy w pełni zdalnie, za pomocą biometrii. Pamiętajmy jedynie, żeby w trakcie tego procesu zrobić dobrej jakości zdjęcia (selfie) oraz dowodu osobistego (musi być cały w ramce, na płaskiej powierzchni, bez cieni i odbitego światła, a krawędzie nie mogą być ucięte np. palcami). Instrukcja nt. zakładania konta biometrycznie znajduje się tutaj.

Czas na wnioskowanie i podpisanie umowy mamy do 18.06.2024, przy czym bank zastrzega, że pula promocyjnych wniosków wynosi 3500 sztuk. O jej ewentualnym wyczerpaniu poinformuję we wpisie.

700 zł na prostych zasadach

A jakie są warunki samej promocji? Nagroda podzielona jest na 4 części.

Pierwszą z nich, czyli 20 zł w gotówce, zgarniemy za sam fakt podpisania umowy o konto oraz wyrażenie zgód na przesyłanie i prezentowanie przez bank informacji handlowych, w tym mających charakter reklamowy lub marketingu bezpośredniego oraz na telefoniczne przekazywanie i prezentowanie przez bank informacji handlowych. Pamiętajmy również o powiadomieniach w aplikacji mobilnej.

Przelew 20 zł trafi do nas do ostatniego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta.

A jak zgarnąć pozostałe 680 zł?

130 zł zgarniemy, jeśli w pierwszym i drugim miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu założenia konta zapewnimy wpływy o łącznej wartości min. 2000 zł. Wykluczone są tu jedynie wpłaty z innych rachunków dla klientów indywidualnych w Citibanku, dlatego najprościej przelać sobie środki z konta w innym banku.

Bank zapłaci nam również 50 zł miesięcznie za wykonanie co najmniej 3 płatności kartą na łącznie min. 100 zł. Warunki te spełniamy przez 5 pierwszych pełnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia.

Nagrody zostaną wypłacone do końca kolejnego miesiąca po spełnieniu warunków.

A jak zdobyć pozostałe 300 zł? Wystarczy, że przez 5 pierwszych pełnych miesięcy następujących po miesiącu otwarcia konta zapewnimy na konto wpływ wynagrodzenia. W teorii bank dość dokładnie precyzuje co rozumie pod pojęciem wynagrodzenie w regulaminie promocji. Z praktyki jednak wiem, że można spokojnie spróbować spełnić ten warunek nadając odpowiedni tytuł przelewu. Oczywiście gwarancji zdobycia tej części premii w taki sposób nie mogę dać, ale szansa powodzenia jest spora :)

Co jest takiego w CitiKoncie, że bank określa je mianem „rewolucyjne”?

Większość bank w Polsce oferuje konto osobiste wraz z kartą debetową, których prowadzenie jest darmowe. Albo raczej: może być darmowe, ale najczęściej po spełnieniu określonych warunków. Prowadzenie CitiKonta (wraz z kartą debetową) jest natomiast bezwarunkowo darmowe. Nie musimy spełniać żadnych dodatkowych warunków, aby nic za nie nie płacić.

Ale to nie wszystko. Oprócz bezwarunkowego zera za podstawowe opłaty Citi pozwala również na 4 darmowe wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą (kolejne to 8 zł za wypłatę oprócz bankomatów Citi, które są zawsze darmowe). A do tego dorzuca 3 darmowe przelewy natychmiastowe (Express Elixir) w miesiącu w ramach bankowości internetowej – czyli coś, co w zdecydowanej większości banków jest usługą płatną.

Oprócz baaardzo sensownych warunków prowadzenia konta mamy również możliwość korzystania z Citi Global Wallet – czyli usługi pozwalającej na płacenie w wielu walutach bez kosztów przewalutowania.

W jaki sposób jest to realizowane w Citibanku? Wystarczy, że założymy subkonto w danej walucie, załadujemy je, aktywujemy Citi Global Wallet i… po prostu będziemy płacić za zakupy. Citi automatycznie wykryje, że jeśli np. płacimy w USD to środki pobierze z konta w USD.

Walutę najprościej będzie kupić w samej bankowości internetowej. Citi chce bowiem stać się jednym z najkorzystniejszych kantorów internetowych na rynku. I faktycznie – kursy są bardzo zbliżone do konkurencyjnych rozwiązań.

Co z walutami, w których subkonta nie możemy założyć? Na czas wykonywania transakcji powinniśmy przepiąć (ręcznie) kartę pod konto w EUR – wtedy bank ściągnie pieniądze z konta w EUR a przewalutowanie nastąpi po kursie organizacji płatniczej (Mastercard), czyli również jednym z najlepszych dostępnych na rynku.

O czym jeszcze trzeba wiedzieć? Dla czytelników bloga nie będzie to pewnie niczym odkrywczym, ale bank jakoś musi zarabiać – dlatego wszelkie usługi premium (np. CitiPhone, CitiAlerts) są płatne (ale też nie są do niczego potrzebne, więc warto od razu z nich zrezygnować). Tak samo zresztą jak próba wykonywania jakichś operacji w oddziale – wspomniane wcześniej przelewy Express Elixir są darmowe, ale tylko przez bankowość internetową. W oddziale lub przez bankowość telefoniczną CitiPhone kosztują… 30 zł. No ale taką mamy obecnie rzeczywistość w wielu obszarach życia – jeśli ktoś nie chce korzystać z internetu to wtedy niejako sponsoruje tych, którzy to robią. I nic za to nie płacą ;)

Nie przegap!

Komentarze

  • regulamin do oferty za 450 zł jest załączony

    Kris Odpowiedz
    • zgadza się, bo na stronie promocji też nie ma. Na szczęście mam na mailu od nich – zaraz dorzucę

      Michał
    • Powinien byc tez na stronie city w sekcji dokumenty, ale cos dzisiaj ta strona muli

      Kris
  • opłacalność tej promo zależy od tego czy wejdzie „wynagrodzenie”

    JoX Odpowiedz
    • „Wpłata wynagrodzenia nie może pochodzić z rachunków prowadzonych dla klientów
      indywidualnych prowadzących [prowadzonych?] dla Uczestnika w Banku lub w innych instytucjach finansowych.”

      A więc samo-przelew może nie przejść

      Kris
    • @Admin, jak się odniesiesz do powyższej kwestii ? czy nie są wykluczone wszystkie wpływy z indywidualnych kont?

      Mik
    • Admin juz sie odniosl, poczytaj artykul

      Kris
    • Dla Twojej wiadomości czytam artykuły…, nie mam z tym najmniejszego problemu.. niestety czasami pojawiaja sie w nich przeoczenia, szczególnie jeżeli a regulaminach pojawiają się zmiany.. więc lepiej jak pod komentarzem admin odniesie się wprost do kwestii wynagrodzenia…

      Mik
    • Sugeruję sprawdzić, co kryje się pod pojęciem „Bank” w regulaminie :)
      Przypominam, że słowa pisane wielką literą np. w regulaminach bankowych (ostatnio też bywają pogrubiane) są tak pisane z konkretnego powodu – mają tam swoją dokładną definicję.

      Michał
  • Ajjj moje zamknięcie było 09.10.2022 … ;p

    luka89waw Odpowiedz
  • Czy zamknięcie konta w Citi jest bezproblemowe?

    Darek235 Odpowiedz
    • Zamknięcie konta w Citi jest banalnie proste. Polecam to zrobić poprzez kontakt w bankowości internetowej.

      zorro36
  • Czy komuś udało się przejść etap selfie i zdjęcia dowodu? Mi za każdym razem wyrzuca błąd…

    Mike1 Odpowiedz
  • W regulaminie liczy się data złożenia wypowiedzenia wcześniejszego konta czy jego definitywnego zamknięcia po miesiącu?

    drakon Odpowiedz
  • Czy ktoś wie czy zgłoszenie się do poprzedniej promocji, ale nie założenie w niej konta (nie odebrałem telefonu z z banku a tym samym nie założyli mi konta) dyskwalifikuje mnie w obecnej promocji?

    Bartek.m Odpowiedz
  • „Posiadanie tych rachunków w przeszłości nie wyklucza z udziału w promocji, tak samo jak posiadanie obecnie innego produktu (np. karty kredytowej)”
    Czy aby na pewno? Wg punktu 4b regulaminu oferta jest tylko dla Nowych Klientów. Czyli jeśli teraz mam kartę kredytową to nie jestem dla nich nowym klientem :(

    Niedzisiejszy Odpowiedz
    • Przypominam, że słowa pisane z wielkiej litery w regulaminach bankowych mają swoją definicję. Proszę sprawdzić co kryje się pod tą definicją i porównać z tym, co jest we wpisie :)

      Michał
  • Jednak warto czytać regulamin do końca 😉
    „Jesteś nowym klientem/nową klientką, jeśli nie miałeś/aś konta osobistego lub Rachunku Oszczędnościowego od 31.12.21 r. do dnia, w którym przystąpisz do Ofert”.

    Niedzisiejszy Odpowiedz
  • Podobno, jeśli się nie uda założyć konta na selfie, to dzwoni konsultant i proponuje podpisanie umowy za pośrednictwem kuriera. O co konkretnie pyta konsultant w takiej rozmowie? Pytam, bo muszę powiadomić osobę starszą jakie dane musi sobie przygotować:)

    Bjurgul Odpowiedz
    • „Witaj,
      zauważyliśmy, że aplikowałeś o nasze konto osobiste. Cieszymy się!
      Twój wniosek otrzymał numer XXX.

      Jeśli strona z wnioskiem wygasła podczas aplikowania lub przeglądarka została zamknięta, zachęcamy Cię do dokończenia procesu wnioskowania.
      Wejdź na stronę banku > Zostań klientem > Dokończ wniosek > Konto osobiste i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

      Jeśli to nie Ty aplikowałeś o konto osobiste prosimy o pilny kontakt z CitiPhone:
      tel. (+48 22) 362 24 84 lub
      tel. (+48 22) 692 24 84

      Pozdrawiamy,
      Citi Handlowy”

      kruczi
    • A jak następuje owe „dokończenie wniosku”? Kolejne podejście z selfie, czy można w takiej sytuacji wybrać inną opcję dokończenia złożenia wniosku i podpisania umowy?

      Bjurgul
    • Ja ostatnio próbowałem 3 razy „dokończyć wniosek” ( znowu selfie) i w końcu chyba sam zadzwoniłem i dokonczylem wniosek przez telefon

      Kris
    • trzeba wkleić zdjęcia dowodu i wybrać kuriera

      kruczi
  • @kruczi Ale w którym momencie pojawia się ta opcja? Jak za pierwszym razem nie uda się przez selfie?
    Bo @Kris napisał, że za każdym razem po nieudanej próbie było po raz kolejny dostępne selfie…

    Bjurgul Odpowiedz
    • selfie nie przeszło
      zrobiłem jak w instrukcji z maila przez przeglądarkę na laptopie

      kruczi
  • Czy znana jest liczba aktualnych rejestracji? Promocja ciągle dostępna/na wyczerpaniu?

    Przemo Odpowiedz
  • Mam od wielu lat kartę kredytową. Kiedyś miałem też u nich konto osobiste.
    W sobotę próbowałem założyć konto jako nowy klient przez biometrykę. Oczywiście nie wyszło. Kurier mnie nie urządzał więc czekałem na ruch Citi.
    Wczoraj zadzwonili i miła pani w ciągu 15-20 min. dokończyła proces. Wszystko przez telefon, tylko odpowiedzi na pytania i potwierdzanie czy jestem świadomy, czy potwierdzam itd
    Zaraz po rozmowie SMSy z potwierdzeniem, że konto gotowe do aktywacji i teraz wszystko ładnie śmiga.

    Niedzisiejszy Odpowiedz
  • Udało mi się otworzyć przez biometrię, jak długo czeka się później na finalizację – kod do potwiedzenia zawarcia umowy?

    santech Odpowiedz
    • dzwonia pozniej ale ja czekalem kilka dni. Porazka zalozenie tego konta

      Falent
    • Ja czekam już 8 dni na potwierdzenie założenia konta i póki co nie zanosi się na to, abym takowe otrzymał.

      Serg
  • Dziś mija tydzien, więc podobnie.

    santech Odpowiedz
  • Dzisiaj przyjechał kurier, po weryfikacji przekazał dokument o dalszych krokach. Z tego co piszecie, to na kod do potwierdzenia zawarcia umowy czeka się nawet ponad tydzień.
    Promocja obowiązuje do 18.06.
    Co w przypadku gdybym do tej daty nie otrzymał kodu i tym samym nie będę w stanie – nie ze swojej winy – potwierdzić zawarcia umowy? Nie wezmę udziału w tej promocji?

    Bjurgul Odpowiedz
  • Ja czekałem po biometrii 3 tygodnie. Dziś dzownili i procedura otwarcia przez telefon.

    santech Odpowiedz
  • Czy jeśli wpływ wynagrodzenia na konto jest powyżej 2000zł to czy jestem zwolniony z tej wpłaty minimalnej? Czy mimo to i tak muszę zlecić dodatkowy przelew?

    Bratke Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał już 300 zł za przelewy wynagrodzenia?

    Carson Odpowiedz
  • Nie bo jeszcze nie pora, przeczytaj regulamin.

    santech Odpowiedz
  • Jeśli konto zostało założone do końca maja, to 300 zł powinno wpłynąć do końca listopada

    Burek Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał już te 300 zł?

    Sylwek Odpowiedz
  • Ja też. Wczoraj.

    Niedzisiejszy Odpowiedz
  • Pytanie do tych, którzy potwierdzili, że dostali 300 zł. To były zwykłe przelewy z innego banku czy faktycznie wynagrodzenie?

    pawels Odpowiedz
  • U mnie: przelew z mojego konta firmowego (JDG) z opisem „wynagrodzenie 7/2024”

    Niedzisiejszy Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy