Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

75 zł w gotówce za założenie Nest Konta

Zakończona

Wystartowała kolejna promocja całkowicie bezpłatnego Nest Konta. Tym razem do zyskania mamy 75 zł premii w gotówce oraz możliwość skorzystania z produktów banku: lokaty z oprocentowaniem 4% czy kontem oszczędnościowym dającym efektywnie nawet 5,7% w skali roku.

75 zł za założenie konta w Nest Banku

Premia dla nowych klientów Nest Banku

Zgodnie z regulaminem, aby skorzystać z promocji, należy być jedną z osób, które:

na dzień złożenia Wniosku […] nie posiadają (samodzielnie lub wspólnie z inną osobą) i nie posiadały wcześniej (samodzielnie lub wspólnie z inna osobą) rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi), jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek w Nest Banku niezależnie od Promocji, który jest w trakcie rozpatrywania

Jeśli spełniamy powyższy warunek to wystarczy zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji (należy zaakceptować pierwszą, drugą i trzecią zgodę), a następnie złożyć wniosek o Nest Konto z wygenerowanego dla nas linku promocyjnego.

Podczas składania wniosku (o Nest Konto) konieczne jest wyrażenie zgód marketingowych i na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną (co finalnie sprowadza się do zaakceptowania wszystkich zgód).

Umowę o konto możemy podpisać za pomocą kuriera, w oddziale banku lub, najwygodniej, wybierając przelew z innego banku. Trzeba jedynie pamiętać, że w przypadku przelewu wszystkie dane podane we wniosku muszą być zgodne z danymi podanymi w innym banku – inaczej wniosek zostanie odrzucony (i ostatecznie przeprocesowany w inny sposób, np. poprzez wizytę kuriera).

75 zł za wydanie 150 zł

Podczas składania wniosku o konto możemy od razu zamówić kartę debetową, dzięki której spełnimy ostatni warunek promocji, czyli wydanie 150 zł w postaci transakcji bezgotówkowych. Co ciekawe bank pozwala na alternatywne rozwiązanie, czyli przelanie 150 zł. Oznacza to, że warunki promocji możemy spełnić bez zamawiania karty! Zgodnie z regulaminem należy:

dokonać transakcji bezgotówkowej, wykonanej poprzez płatność kartą wydaną do Nest Konta lub przelewem, na łączną kwotę min. 150 zł w okresie 60 dni od daty złożenia wniosku o Nest Konto (jedna lub wiele płatności).

Na spełnienie powyższych warunków mamy 60 dni od daty złożenia wniosku.

75 zł zostanie przelane na nasze konto do dnia 15.11.2017. O zdobyciu premii zostaniemy poinformowani nieco wcześniej – najpóźniej 30.10. Do 6.11 będziemy natomiast musieli uzupełnić dane do odbioru premii.

Jaki jest największy haczyk promocji? Pula nagród, która wynosi 420 sztuk. Choć promocja może trwać do 31.07, to nie zdziwię się, jeśli zostanie zakończona wcześniej. Jeśli więc zastanawiacie się nad wzięciem udziału w akcji, to zdecydowanie warto się śpieszyć. Po przekroczeniu 420 uczestników możliwość rejestracji w promocji zostanie zablokowana.

Aktualizacja (24.07, 17:00): Według danych organizatora pula wniosków skończy się we wtorek. Warto się śpieszyć!

Aktualizacja (25.07, 10:00): Promocja została zakończona.

Jakie są zalety konta w Nest Banku?

Założenie Nest Konta to nie tylko premia na start. To również całkiem spore benefity dla osób oszczędnych. Po pierwsze – brak opłat za konto, kartę i wypłaty z bankomatów. W zasadzie jedyna opłata, na którą możemy się „nadziać”, to opłata za wydanie drugiej i każdej kolejnej karty debetowej w wysokości 25 zł (lub równowartości w walucie, jeśli zamówimy kartę do konta walutowego). Jeśli jednak wyrobimy tylko jedną kartę debetową w Nest Banku, to opłaty nie będzie.

Zakładając konto w Nest Banku mamy też możliwość skorzystania z jednej z Lokat Witaj z oprocentowaniem 4% przez 30 dni od założenia konta. Pierwsza, 3-miesięczna opcja nie ma żadnych haczyków – przelewamy na konto maksymalnie 10 000 zł, wyklikujemy lokatę w systemie transakcyjnym i po 3 miesiącach zgarniamy odsetki. Druga opcja pozwala na ulokowanie tej samej kwoty na dwukrotnie dłuższy okres, jednak wtedy oprocentowanie wynosi 4% tylko pod warunkiem zapewnienia wpływu wynagrodzenia na konto. Zalecana jest tylko tym osobom, które faktycznie przeleją tam swoje wynagrodzenie.

Ostatnia oferta wyróżniająca się na rynku to konto Nest Rodzinne Oszczędności, które premiuje comiesięczne przekazywanie stałych kwot na rachunek oszczędnościowy. Osoby, które będą to robiły sumiennie, otrzymają na koniec roku dodatkową premię od banku. W ten sposób efektywne oprocentowanie może sięgnąć 5,7% (a nawet jeszcze więcej, o ile posiadamy dzieci). Szczegóły w naszym prześwietleniu oferty Nest Banku.

Na koniec dodam, że Nest Bank potrafi co jakiś czas zaoferować niezłą lokatę dla nowych środków. W tej chwili możemy np. uzyskać 2,5% na okres 6 miesięcy, o ile przyniesiemy do banku nowe środki względem dnia 4.06.2017. Oczywiście wszystkie środki nowych klientów są nowe, więc można skorzystać i z tej oferty ;)

Nie przegap!

Komentarze

  • Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi) – czy posiadanie kiedyś konta w Bank Smartu eliminuje z wzięcia udziału w tej promocji? Testował ktoś?

    tomko111 Odpowiedz
  • Nie wystarczy zaznaczenie tylko pierwszej zgody.

    Kajko Odpowiedz
    • Wyjaśniam sprawę – regulamin nie do końca pasuje do trzeciej zgody, ale wygląda na to, że o to im chodziło. Dzięki za czujność.

      Michał
    • Wyjaśniłem – wymagane są trzy zgody. Moim zdaniem jest to niestety dość słabo sprecyzowane w regulaminie (zapisy w regulaminie nie do końca odpowiadają zapisom na stronie promocji – mogli się lepiej postarać i po prostu dać identyczne zdania).

      Michał
  • Zakladają konto via przelew, trzeba im jeszce dosyłać skan dowodu?

    Marek MJX Odpowiedz
  • Czy dobrze rozumiem, że założenie konta i przelanie 10k na tę promocyjną lokatę 4% wyczerpuje warunek „dokonaj transakcji bezgotówkowej (płatność kartą wydaną do Nest Konta/przelew) na łączną kwotę min. 150zł”?

    Karo Odpowiedz
    • Nie. Trzeba przelać 150 zł z Nest Konta – nie na Nest Konto (oczywiście aby móc coś z niego przelać trzeba najpierw coś wlać :))

      Czyli w twoim wypadku przelewamy 10 150 zł, zakładamy lokatę na 10 000 zł, a 150 zł odsyłamy.

      Michał
    • Dzięki, tak właśnie zrobię!

      Karo
  • Konto przez przelew tylko z konta, które nie było założone przelewem. Inaczej dodatkowa weryfikacja telefoniczna.

    Kajko Odpowiedz
  • Czy chodzi tu o zwykły przelew z ROR-u w Nest Banku na inny dowolny rachunek czy o przelew z karty?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • przelew z konta.

      Michał
    • Inaczej mówiąc nie musimy w tej promocji nic wydawać.
      Najprościej przelać na nast 10150zl.
      – 150zl przelać na swoje konto w innym banku
      – otworzyć lokatę na 4% z pozostałych 10 tys i cieszyć się zarówno premią jak i oprocentowaniem :)

      Andrzej
  • A w poprzedniej edycji trzeba wydać 150 jednorazowo czy można na raty? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • W poprzedniej można na raty a tam gdzie był bon do Decathlona trzeba było jednorazowo

      Andrzej
  • Czy obowiązkowa jest deklaracja przelewu wynagrodzenia czy wystarczy przelew 2500 z innego konta tytułem „wynagrodzenie”?? W ostatnim etapie promocji pisali ze do 6cio miesięcznej lokaty wymagane wpływy 2500 w min. 1 miesiac z 6 podczas trwania lokaty. Pytanie czy przejdzie tu zwykły przelew czy konieczny jest jednak polecenie przelania pensji/ emerytury ect???

    Izabela Odpowiedz
    • biorąc pod uwagę, że w promocji dla kont firmowych Nest potrafił weryfikować przelewy do US – osobiście bałbym się zakładać lokaty 6-miesięcznej bez faktycznego przelewu wynagrodzenia – za dużo można stracić. Bezpieczniej skorzystać z opcji 3-miesięcznej (bez dodatkowych wymogów).

      Michał
  • Tak tylko dmuchając na zimne – w regulaminie rzeczywiście nie jest wymagana karta, aczkolwiek kierując się na stronę promocji czytamy:

    „Etapy promocji:
    – zarejestruj się
    – przejdź na stronę banku
    – wypełnij wniosek na stronie Nest Banku i załóż konto osobiste
    – dokonaj transakcji kartą wydaną do Nest Konta na kwotę min. 150zł w okresie 60 dni od daty złożenia wniosku o Nest Konto (jedna lub wiele płatności)
    – odbierz Premię gwarantowaną o wartości 75 zł”
    Jest więc tu mowa o karcie.

    Mam nadzieję, że promocja bez karty też zadziała bo właśnie założyłem samo konto. :)

    Sebastian Odpowiedz
    • zgodnie z regulaminem nie trzeba karty, zreszta juz były promocje Nesta z wymaganym jedynie przelewem, wiec bedzie OK. Niestety tak jak pisałem sa pewne różnice miedzy strona promocji a regulaminem

      Michał
    • Na stronie promocji jest napisane:
      dokonaj transakcji bezgotówkowej (płatność kartą wydaną do Nest Konta/przelew) na łączną kwotę min. 150zł w okresie 60 dni od daty złożenia wniosku o Nest Konto
      Więc wszystko się zgadza i przelew wystarczy

      eLch
    • Musieli poprawić :)

      Michał
    • Kurier był u mnie 2 dni temu, do dzisiaj żadnego potwierdzenia na adres email/telefon.

      Czy to normalne?

      Sebastian
  • No właśnie Admin. Potrzebna ta karta czy nie?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Karta jest całkiem darmowa, nic nie ryzykujecie, jak weźmiecie.

      Pozdrawiam
      TomL

      TomL
  • A jak zrezygnować z konta, można elektronicznie? O tym warto byłoby napisać w felietonie.

    marek dziekaniak Odpowiedz
    • „W jaki sposób mogę zamknąć konto w Nest Banku?

      – w Oddziale Banku
      – przesyłaną e-mail ze zdefiniowanego w Banku adresu e-mail
      – przesłaną listownie na adres Banku
      – telefonicznie”

      Mateusz
  • Czyli aby otrzymać premię 75 zł bez zamawiania karty, poprzez zwykły przelew, wystarczy przelać sobie na konto w Nest Banku 150 zł, a potem wystarczy je sobie odesłać na swój rachunek z powrotem ,i warunek do otrzymania premii jest już spełniony?

    yaoming Odpowiedz
  • A jak ma się sprawa z wypłatami, rzeczywiście wszystkie bankomaty w Polsce będą bez prowizji?!

    marek dziekaniak Odpowiedz
  • Dzięki Admin :)

    yaoming Odpowiedz
  • Może dla niektórych to będzie głupie pytanie, ale na innym forum natknęłam się na wpis mówiący, że zmiana PIN do karty kosztuje 10pln i nie można zrobić tego online lub telefonicznie, tylko przez bankomat..ktos może potwierdzić/zaprzeczyć? Pozdarwiam

    Blondynka Odpowiedz
    • Inne czynności dostępne w Bankomacie BZWBK
      2) Zmiana numeru PIN każdorazowo 5 zł

      Opłat za zmianę PINu innym sposobem niż powyższy nie ma – więc jeśli się będzie dało, to będzie darmowe. Ja niestety nie mam karty więc nie sprawdzę u siebie :(

      Michał
    • zaraz, zaraz, ale tu mówimy o NestBanku, nie o Bzwbk?

      marek dziekaniak
  • Dostałem maila od organizatora, że pula skończy się koło jutra. Jeśli ktoś zastanawiał się nad skorzystaniem z promocji, to warto się śpieszyć!

    Michał Odpowiedz
  • Ja mam pytanie jeśli chodzi o zgody. Zaznaczyłem wszystkie poza dwiema w których bank żądał zgody na obracanie moimi danymi po rozwiązaniu umowy. Co teraz ?

    sle Odpowiedz
    • trzeba zaznaczyć tylko 3 zgody na stronie organizatora. zgody marketingowe we wniosku na kontakt marketingowy nie są wymagane. sam tak zaznaczyłem. tak Majkel?

      marek dziekaniak
    • Zgodnie z tym co napisałem we wpisie wymagane są trzy zgody na start (na stronie promocji) + zgoda na marketing + zgoda na przesyłanie informacji handlowej podczas właściwego wniosku. Z tego co pamiętam sprowadza się to do zaznaczenia wszystkich zgód.

      Jeśli czegoś nie zaznaczyłeś, to IMO lepiej je wyrazić aby nie było problemów.

      Michał
    • Hmm uznałem że zgoda na obrót danymi po ew zamknięciu konta to nie zgoda tak do końca marketingowa. Jak to zmienić ? System transakcyjny jest dość ubogi, nie ma tam opcji zmiany w zasadzie niczego poza adresem korespondencyjnym.

      sle
    • Michał, nie trzeba zaznaczać tych zgód, strona promocji sama się aktualizuje pomimo braku moich zgód marketingowych po stronie banku. Mam już spełnione warunki i widzę je na stronie organizatora, nie pisz jak nie jesteś pewien.

      marek dziekaniak
    • Marek, jestem pewien, bo mówi o tym regulamin:

      wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych przez Nest Bank oraz wysyłanie przez Nest Bank informacji handlowych drogą elektroniczną (pkt. 5 i 6 we Wniosku o założenie Nest Konta),

      Czyli jest dokładnie tak, jak napisałem we wpisie: zgody 1-4 i 7-9 są obligatoryjne do założenia konta:

      DO ZŁOŻENIA WNIOSKU WYMAGANE JEST ZAZNACZENIE ZGÓD 1,2,3,4,7,8,9

      Całościowo więc musimy zaznaczyć wszystkie zgody – inaczej bank ma prawo nie przyznać premii. Przeszedłem właśnie teraz cały wniosek sprawdzając, czy dalej tak jest – i wszystko się zgadza.

      PS. Zgadzam się, że regulamin nie mówi wprost konieczności wyrażenia zgody po zakończeniu umowy, ale niestety wymienia ją jako konkretny punkt to zaznaczenia. Warto więc zanotować w kalendarzu, aby po odebraniu premii zadzwonić na infolinię i wycofać zgodę.

      Michał
  • Promocja została zakończona.

    Michał Odpowiedz
  • Po promocji, ale pytanie odnośnie czyli najpierw lepiej założyć lokatę na 2,6% na pół roku, a potem na 4%?

    Janekos Odpowiedz
    • Lokata Witaj (4%) jest możliwa do założenia do 30 dni od momentu otwarcia konta ROR.

      tomko111
  • po jakim czasie dostaliście karte?

    marek dziekaniak Odpowiedz
  • Jak sądzicie, lokata na większą kwotę (powyżej 50k) jest opłacalna w Nest Banku?

    Znalazłem takiego kwiatka na jednej z ich podstron:
    https://www.nestbank.pl/indywidualny/oszczednosci/nowe-srodki.html

    Obrazek z logiem istocka, na dole puste odnośniki… Nie wzbudza to zaufania.

    Sebastian Odpowiedz
  • Te min. 150 zł płatności kartą ma być jednorazowe czy może być 3 x płatność po 50 zł?

    tomko111 Odpowiedz
  • Hej, a czy w Nestbanku są limity przelewów z ROR tak jak w Millennium?

    Janekos Odpowiedz
    • 4. Transakcje Płatnicze w ramach Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej realizowane są do wysokości Środków Dostępnych na Rachunku oraz w ramach następujących domyślnych limitów kwotowych:
      1) limit pojedynczej transakcji – maksymalna kwota pojedynczej Transakcji Płatniczej: 50.000 zł,
      2) limit dzienny – maksymalna dzienna kwota Transakcji Płatniczych: 100.000 zł,
      3) limit miesięczny – obowiązująca w miesiącu kalendarzowym maksymalna miesięczna kwota Transakcji Płatniczych: 250.000zł .

      sentio
    • O ile dobrze pamiętam, to można te limity podwyższyć.

      sentio
  • Czy ktos juz otrzymal powiadomienie z banku o przyznaniu premii?

    Primoz Odpowiedz
  • Mnie napisali, ze nagroda nie została przyznana bo posiadałem już kiedyś kredyt w banku. Gdzie zgłosić reklamacje? Ewidentnie w regulaminie jest napisane, ze nowy klient to osoba, która nie posiadała rachunku rozliczeniowo-oszczędnościowego, a takiego nie miałem.

    tomko111 Odpowiedz
  • A mi nadal nic nie przyszło… :( spełniłam warunki. Do kiedy mają czas na maila z info o uzupełnienie danych?

    Ula Odpowiedz
  • U mojej żony też nic nie przychodziło, więc wysłaliśmy zapytanie. Dostaliśmy odpowiedź, że „bank nie przyznał Pani premii z powodu braku regulaminowych transakcji kartą” podczas gdy żona spełniła alternatywny warunek wymagany w promocji, czyli transakcję przelewem (zapłaciła przelewem za zakupy w sklepie internetowym). Wysłaliśmy odpowiedź z cytatem odpowiedniego fragmentu regulaminu i uzasadnieniem i czekamy na odpowiedź.

    Dodam, że ja spełniłem warunek otrzymania premii wydając wymagane 150 zł kartą i mnie do wypłaty premii zakwalifikowano, otrzymałem również maila.

    mbr1111 Odpowiedz
  • Gdzie pisać reklamację na brak przyznania premii?

    remi Odpowiedz
  • Do mnie też na razie nic nie przyszło, czas teoretycznie mają jeszcze do jutra.

    Andrzej Odpowiedz
  • Ja złożyłem reklamację – otrzymałem odpowiedź: „Nie złożył Pan wniosku do którego kierowała nasza aplikacja promocyjna, był to regulaminowy wymóg”.

    Oczywiście to nieprawda – napisałem co myślę… Mam nadzieję, że organizatorzy pójdą po rozum do głowy i nie czeka nas kolejna afera w stylu tej tabletowej…

    Reklamacje wysyłamy na nestkonto@zpremia.pl. Dość sprawnie odpisuję… że premii nie będzie…

    viticula Odpowiedz
  • Rozmawiałem z organizatorem promocji i dostałem prośbę, aby zgłaszać reklamacje jeśli premii nie otrzymaliście (najlepiej podając również dane, po których można udowodnić, że konto istnieje – np. numer konta + numer wniosku OTE…).

    Michał Odpowiedz
  • Nie dostałem info o premii (powinno przyjśc do 30.10) więc napisałem maila. Otrzymałem odpowiedź:
    ‚dla tego numeru wniosku, w raporcie przekazanym nam przez Bank mamy informację o niespełnionym warunku – brak wymaganych transakcji kartą, dlatego premia nie została przyznana’

    i zgadza się że nie mam karty, ale wg regulaminu byłą alternatywa: albo karta, albo transakcja tj. np przelanie 150 zł (o czym pisał sam autor)

    Janush Odpowiedz
    • Zgadza się, w regulaminie jest alternatywa. Już ich pytam o co w tym wszystkich chodzi…

      Michał
    • Mam tę samą sytuację i też odpisali mi, że nie nie zrobiłam płatności kartą. Jak wskazałam pkt. regulaminu, który mówi, że można było alternatywnie wykonać przelew, otrzymałam odpowiedź, że przekazują tę informację do banku i mam czekać na odpowiedź, czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni:/

      mela
    • Niestety teraz trzeba czekać, bo to bank musi wszystko sprawdzić jeszcze raz. Coś jest ewidentnie nie tak.

      Michał
    • Dzisiaj otrzymałam maila z linkiem do uzupełnienia danych do przelewu.

      mela
  • do mnie również nie dotarł mail. rozumiem, że reklamację trzeba składać?
    @ Admin, prośba o informacje jak ustalisz z bankiem.

    promocjusz Odpowiedz
    • Reklamujcie do skutku, nawet jak Agora odrzuciła pierwszą reklamacje – z tego co się dowiedziałem osoba odpowiadająca na reklamacje nie wiedziała jeszcze, że istnieje problem (więc odpowiadała standardowymi komunikatami na postawie raportu banku).

      Tu ewidentnie widac, że coś jest nie tak dalej – po stronie Nesta. Dorzucajcie do reklamacji numer wniosku (OTE) i numer założonego rachunku + ew. daty spełnienia warunków. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dobrze…

      Michał
    • Ok, wygląda na to że naświetliłeś problem u organizatora.
      Reklamacja praktycznie od ręki uwzględniona.
      Dzięki za interwencję ;)

      promocjusz
    • Witam
      Właśnie poleciała reklamacja bo nie otrzymałem emaila do odebrania premii. Wykonałem przelew na 200pln a karty nie wyrabiałem zgodnie z ‚sugestią’ ADMIN-a Michała.

      Grzes
    • Przyszła odpowiedz od nestkonto@zpremia.pl: „dla tego numeru wniosku, w raporcie przekazanym nam przez Bank mamy informację o niespełnionym warunku – brak wymaganych transakcji kartą, dlatego premia nie została przyznana”.
      Admin/Promocjusz: Jak Wam się udało uzyskać premię?

      Grzes
    • Zgłaszaj jeszcze raz. Moim zdaniem raport z banku jest po prostu lewy, patrząc po ilości komentarzy…

      Michał
    • U mnie dokładnie ta sama sytuacja z uzasadnieniem identycznej treści (ewidentnie „gotowiec”), więc odpisałem z informacją o spełnieniu warunku przelewem. Może koło poniedziałku coś ustalą, a że to teoretycznie ostatni dzień na uzupełnienie danych, to potencjalnie może zaistnieć konieczność dalszych reklamacji, że nie umożliwiono spełnienia wymogu w podanym terminie.

      Kamil
    • NestBank odpisał że: ” reklamacje oraz zapytania dotyczące spraw związanych z Promocją należy składać Organizatorowi na adres nestkonto@zpremia.pl . Organizatorem Promocji oraz fundatorem nagrody pieniężnej jest Agora Performance, ” czyli klasyczny ping-pong – bank do organizatora a organizator do banku.
      @Michał czy jesteś w stanie zareagować ?

      Grzes
    • Pogadam z nimi jutro, będę próbował tez dam działać. Reklamujcie do skutku, tyle póki co mogę podpowiedzieć :/

      Michał
    • @Michał – czy udało się coś ustalić z NestBankiem ?

      Grzes
  • Po reklamacji na adres nestkonto@zpremią.pl dostałam email z zaproszeniem od Agora Performance, zarejestrowałam się i jeszcze raz bezpośrednio na tej stronie założyłam ticket z reklamacją… zobaczymy co z tego wyniknie

    Ula Odpowiedz
  • Agora odpisała, nie zakwalifikowano mnie do wypłaty premii, zarzucają że wniosek nie złożony poprzez stronę promocyjną,a korzystałam z linka podanego w tym artykule. Nic już z tego nie rozumiem… Sprawa dla mnie trąci oszustwem. Nie zaufam już żadnej akcji nesta…

    Ula Odpowiedz
  • Mam podobny case. Również warunki spełnione przelewem i brak jakiejkolwiek reakcji po terminie określonym w regulaminie. @Michał czy jesteś w stanie zareagować na taką praktykę partnera promocji? Wydaje się, że to jawne działanie niezgodne z regulaminem.

    Paweł Odpowiedz
  • Agora odpisała mi na reklamację:
    „podanego numeru wniosku nie ma w raporcie wniosków Promocyjnych przesłanym nam Bank. W naszym systemie również nie „odłożył” się poprawnie wypełniony wniosek. Widzimy nieudaną lub niedokończoną próbę z dnia 24 lipca 2017 22:04 ”
    odpisałem im załączając maila z banku z potwierdzeniem złożenia wniosku i godziną 22:09. Stwierdzili, że nie jest to potwierdzenie że złożyłem wniosku przez ich system, ale przekazali sprawę do banku. Teraz czekam. Czy istnieje jakiś jednoznaczny sposóbna udowodnienie, ze wniosek składałem przez ich stronę. Podejrzewam, że odpowiedź będzie negatywna.

    Rafal P Odpowiedz
    • A powiedz jeszcze, czy miałeś może włączonego Adblocka? Niestety oprogramowanie do blokowania reklam usuwa pewne elementy w kodzie strony, które „mówią” Agorze, że złożyłeś wniosek ze strony banku. Oczywiście bank dalej tę informację ma, więc powinien to uczciwie zaraportować – i to mnie niepokoi…

      Michał
    • Adblock’a używam. Faktycznie, to mogło spowodować problem. Na przyszłość będę pamiętał, aby powyłączać wtyczki do blokowania, żeby nie było problemów. Ale skoro bank tą informację i tak posiada, to po weryfikacji z ich strony premię powinienem dostać. Teoretycznie…

      Rafal P
  • też nie dostałem premii… piszę reklamację do nestkonto@zpremią.pl , jak ktoś wywalczył, to niech napisze

    marek dziekaniak Odpowiedz
  • Ja w pierwszej wersji też nie dostałem. Napisałem reklamacje ale mi odesłali bo nie miałem podanego numeru klienta czy coś w tym stylu, odpisałem z danymi których wymagali i dostałem premię. Więc na pewno warto pisać tylko nie wiem czy nie miną już czas na złożenie reklamacji.

    Mariusz Odpowiedz
  • Pamiętajcie – zawsze otwierajcie takie promocje z trybu incognito bez żadnych wtyczek blokujących reklamy, a poza tym najlepiej jeszcze zrobić screeny z całego procesu lub w ogóle nagrywać to co wykonujemy na ekranie.

    pws Odpowiedz
  • Organizator sugeruje, że wbrew zapisowi regulaminu, premia nie przysługuje za przelew. Sprawa wygląda jak perfidne oszustwo – myślę, że warto zainteresować takimi praktykami UOKiK oraz Rzecznika Finansowego. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, w której organizator odpowiada na reklamacje nie tylko wbrew swojemu regulaminowi, ale również bez jakiegokolwiek odniesienia do dokumentów. Najbardziej na całym zamieszaniu ucierpi chyba Nest Bank – bo siłą rzeczy jestteraz dla wielu osób synonimem takich praktyk.

    Paweł Odpowiedz
    • Tak odpowiedziała Agora? No to słabo… Ciekawi mnie tylko czy to ich interpretacja, czy Nest Banku. Postaram się dowiedzieć…

      Michał
    • W odpowiedzi na mojego maila, że warunki spełniłem przelewem, otrzymałem informację: „Uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie przekażemy do weryfikacji przez Bank. Prosimy o cierpliwość, odpowiedź zostanie udzielona tak szybko, jak będzie to możliwe. Reklamacje rozpatrywane są w 30-dniowym terminie.”

      Kamil
  • Otrzymałem taką samą odpowiedź. Bardzo ciekawi mnie, jak dalej rozwinie się sytuacja. Szczególnie reakcji Nest Banku na taka sytuację… Domyślam się, że ktoś w Agorze walnął się z regulaminem i teraz jest próba wymigania się od kosztów, których nie ma kto pokryć.

    Paweł Odpowiedz
  • W przypadku nieuwzględnienia naszych reklamacji dot. spełnienia warunków bez użycia karty sugeruję solidarnie wypowiedzieć umowę.

    Marian Odpowiedz
  • u mnie dziś wpadła premia :)

    sivo Odpowiedz
    • @sivo transakcja przelewem czy kartą? Robiłeś reklamację?

      Zgodnie z regulaminem, wpływ premii dziś powinien być dla każdego normą.

      Paweł
  • Do wszystkich którzy spełnili warunek przez przelew – reklamacja zostanie uwzględniona :)
    Przynajmniej ja dziś dostałem maila z prośbą o uzupełnienie danych do przelewu 75 cebulionów.

    Janush Odpowiedz
    • Ja tez wykonałem warunkowy przelew i teraz dostałem email z prośbą o uzupełnienie danych do przelewu po kilkukrotnej reklamacji :)

      Grzes
    • To samo u mnie – dostałem informację, że reklamacja (spełnienie warunku przelewem) została uznana, a także prośbę o uzupełnienie danych. Premia zostanie wypłacona w ciągu 14 dni od wypełnienia formularza.

      Kamil
    • uff… cieszę się, bo kilkukrotnie im pisałem aby przycisnęli bank (wyglądało na to, że dostali niepełny raport). Dobrze, że poskutkowało!

      Michał
    • Dzisiaj u mnie na rachunku pojawiła się premia – równo 75,00.

      Kamil
    • U mnie też dzisiaj.

      Kurt
  • U mnie reklamacja również uznana, w moim przypadku twierdzili, że konto nie zostało założone przez stronę internetową organizatora.

    viticula Odpowiedz
  • Wpadło 75 zł po reklamacji

    mela Odpowiedz
  • Podobnie wpadło 75 zł po dwukrotnej reklamacji…

    Swoją drogą jest to dość słabe, że każda promocja wymaga studiowania regulaminów przez nas, a nie przez organizatorów. Pisanie reklamacji, komunikaty o 30 dniach na odpowiedź itd. A może nie wiem, po prostu po spełnieniu warunków mail „gratulujemy, masz premię” – takie coś mi się zdarzyło chyba raz i to z KK Citi :) Najwyraźniej reszta jeszcze troszkę się musi nauczyć. Pozdrawiam innych z reklamacjami !

    Mati Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy