Nawet 900 zł za wyrobienie karty kredytowej Citibanku (super krótki okres karencji!)

Zakończona

Ruszyła druga edycja promocji Citibanku z rekordową premią za wyrobienie karty kredytowej. W zamian za zawarcie umowy nowi klienci mogą zgarnąć aż 900 zł – z czego 300 zł to punkty wymienne na bony, a 600 zł to czysta gotówka. Co istotne: warunek nowego klienta jest baaaardzo krótki! Warto korzystać, bo pula promocyjnych wniosków w pierwszej edycji promocji rozeszła się grubo przed czasem – a tym razem jest ich jeszcze mniej!

900 zł za Citi Simplicity

600 zł za kartę kredytową Citi Simplicity i 300 zł w punktach

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą która nie posiadała głównej karty kredytowej Citibanku od 1.01.2023. Posiadanie innych produktów banku (np. konta osobistego) nie wyklucza z oferty.

Oprócz tego postawione są minimalne wymogi dotyczące wieku oraz wynagrodzenia:

wiek – minimum 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek – minimum 18 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata, dochód netto – minimum 2500 zł

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę kredytową Citibanku z dedykowanej strony promocji. W trakcie wnioskowania zostaniemy poproszeni o dostarczenie dokumentu potwierdzającego nasze dochody, przy czym możemy ten krok wykonać do 10 dni roboczych od złożenia wniosku za pomocą specjalnej strony banku. Pamiętajmy, że jeśli wybierzemy kartę z niższym limitem, to proces nie będzie wymagał od nas przesłania dokumentów dochodowych – ale my musimy je mimo wszystko dodatkowo wysłać, bo inaczej „wypadniemy” z promocji, która tego wymaga. Najprościej więc wybrać opcję z wyższym limitem.

Co równie istotne: podczas zawierania umowy powinniśmy wyrazić zgodę na przesyłanie przez bank informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej oraz telefonicznie.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula zaledwie 1000 promocyjnych wniosków. Po jej wyczerpaniu kolejne nie będą premiowane, dlatego w takim wypadku zaktualizuję wpis. Póki takiej informacji nie ma, to można spokojnie składać wnioski.

Proste warunki zgarnięcia premii

Kiedy już otrzymamy kartę będziemy musieli aktywować ją przez bankowość internetową lub mobilną oraz zalogować się do aplikacji mobilnej lub bankowości online nie później, niż do końca miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy.

W tym samym okresie powinniśmy również przystąpić do programu Bezcenne Chwile, rejestrując tam swoją kartę.

Najważniejsze jednak, aby wykonywać płatności kartą na minimum 300 zł miesięcznie. 24 000 punkty Bezcenne Chwile, wymienne na bony o wartości 300 zł, otrzymamy bowiem za spełnienie powyższych warunków w pierwszym, drugim i trzecim miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu zawarcia umowy o kartę. Przykładowo podpisując umowę w kwietniu 300 zł musimy wydać od maja do lipca.

Kolejne 600 zł w gotówce otrzymamy natomiast za spełnianie warunków w kolejnych 5 miesiącach – w naszym przykładzie od sierpnia do grudnia. Tak naprawdę za każdy miesiąc spełnienia warunków bank wypłaci nam 100 zł.

Warto dodać, że ilość oraz miejsce transakcji nie mają znaczenia (choć wykluczone są tzw. transakcje szczególne, czyli wszelkie „ułatwiacze” obrotów na kartach kredytowych). Wystarczy po prostu płacić za swoje normalne zakupy nowo-wydaną kartą – i tyle :)

Informacja o przyznaniu każdej z nagród pojawi się w naszej skrzynce w bankowości internetowej Citibank Online do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. W ciągu kolejnych 30 dni otrzymamy przelew / punkty.

Co z ostatnią stówką? Otrzymamy ją, jeśli spełniliśmy wszystkie powyższe warunki oraz ponownie wydamy 300 zł w kolejnym miesiącu (w naszym przykładzie w styczniu). Citibank dodaje jednak, że sprawdzi wtedy, czy dalej mamy utrzymane zgody marketingowe.

RRSO 24,87% – gdzie jest haczyk?

Dlaczego na stronie promocji widzimy „rzeczywistą stopę procentową w wysokości 24,87% w skali roku”? Wszystko przez wymogi prawne. Bank przyznając kartę kredytową ma obowiązek przedstawić reprezentatywny przykład, w którym pieniądze zostają wypłacone z karty i spłacane przez 12 miesięcy, w równych ratach. Identyczny przykład znajdziecie zresztą w swojej umowie o kartę (ale dla kwoty przyznanego limitu).

W rzeczywistości jednak nikt nie zmusza nas do ponoszenia tych opłat. Po pierwsze – jeśli z karty korzystamy mądrze i spłacamy ją od razu w 100%, zamiast (jak w przykładzie) przez 12 miesięcy, to odsetek nie ma. Wtedy możemy korzystać z zalet okresu bezodsetkowego obracając pieniędzmi banku za darmo.

O tym jak mądrze korzystać z karty kredytowej pisałem w swoim poradniku. Zachęcam do przeczytania!

Druga kwestia to wysokość opłat. W przypadku kart Citi Simplicity opłata miesięczna za kartę wynosi 12 zł, jednak wydanie 1000 zł w danym okresie miesięcznym zwalnia nas z konieczności jej płacenia. Ale uwaga: to warunki standardowe, które obowiązywać będą dopiero od drugiego roku. Uczestnicy promocji nie płacą miesięcznie nic za kartę przez pierwsze 12 miesięcy.

Na koniec dodam, że nie warto aktywować większości usług dodatkowych, które oczywiście są płatne – takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Co ciekawe Citi udostępnia za darmo możliwość korzystania z usługi CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS.

Nie przegap!

Komentarze

  • Co z osobami które miały już zarejestrowana kartę City w programie Bezcenne Chwilę? Mogą się zarejestrować powtórnie i dostać punkty?

    heniek131 Odpowiedz
  • Wysłałem w czwartek swoje dokumenty dochodowe za pomocą polecanej tu strony: https://www.citibank.pl/przeslanie_dokumentow/ W piątek rano podczas rozmowy z konsultantem i wstępnej akceptacji mojego wniosku poinformowałem go o tym. Stwierdził że to jak najbardziej prawidłowa opcja,
    A tu w piątek wieczorem dostaję smsa ż banku że mam wysłac dokumenty na maila: „formularz@citi.com”. Posłałem ich na drzewo tzn. w mailu na „formularz@citi.com” przekierowałem ich na stronę gdzie wysłałem wyciągi. Jakoś nie za bardzo ten adres mailowy wzbudza moje zaufanie.

    burak Odpowiedz
    • Czyli jednak upierdliwie jak zawsze mimo wypełnienia wszystkiego on-line dzwoni konsultant i ponownie pyta o to samo, taki to „nowoczesny” bank

      JoX
    • Cała rozmowa to kilkanaście minut. To znaczy on przez jakieś 7 czy 8 minut czyta ci rózne regulaminy , zasady , procenty itd itp., a ty potwierdzasz że zrozumialeś. I że chcesz tą umowę. I jesteś świadomy. Wrzuciłem na głośnomówiącą żeby słyszeć kiedy skończy.

      burak
    • Nie pyta o dane z formularza po raz drugi? Prababcia da radę? 😄

      JoX
    • W piątek też wysłuchałem litanię, potwierdzili chęć zawarcia umowy elektronicznie, wniosek przekazany do analityka i… cisza. Etaty obcięli w citku czy u nich zawsze to tak trwa?

      maniekkkkkkk
    • Dziś o 19.19 dostałem smsa że umowa czeka na mnie do podpisania na citi online. Pogięło ich totalnie, pdf na 87 stron. A limit kredytowy dostałem jak Rockefeller. Da sie później obniżyć? Na cholerę mi kilkadziesiąt tysięcy?

      burak
    • U mnie też wstępny limit był kosmiczny ale powiedziałem że ma max 10k co zostało dopisane do wniosku. Kiedyś obniżałem u nich limit na simpycity i min. było chyba 1.8k. Jak dają to będę obniżał ponownie ;)

      maniekkkkkkk
    • Też mówiłem że nie chcę wysokiego limitu a w umowie taki że sobie aż usiadłem. O to chodzi że takim limitem zamykają mi jakąkolwiek możliwość innej KK. Przy moich dochodach ten limit jest kosmiczny.

      burak
    • Ten ostateczny limit mimo mojej uwagi jest większy od tego wstępnego.

      burak
    • Limit można obniżyć w ebankowosci, gdzieś we wnioskach

      Ja123
    • Sorry, skrzynka odbiorcza a tam „napisz nową wiadomość” dyspozycje i wybierasz odpowiednie pozycje

      Ja123
    • Dziś rano przyszła decyzja pozytywna. Karta ma limit tożsamy z maxem, który zastrzegłem w czasie rozmowy,

      maniekkkkkkk
    • U mnie była umowa gotowa do podpisania. Pobrałem na dysk, przeczytałem, zadzwoniłem do nich, zażądałem zmiany limitu. Za dwie godziny przyszedł mail że jest nowa umowa. Pobrałem, przeczytałem, podpisałem.

      burak
  • Da się połączyć z programem poleceń ? 😁

    JoX Odpowiedz
  • Ja niestety kolejne podejście i znów nie mogę dostać

    CitiHandlowy: Informujemy, ze obecnie nie mozemy pozytywnie rozpatrzyc Pani/Pana wniosku o Karte Kredytowa

    Może dlatego że korzystałem 5 razy z promocji utrzymaniowej. Później zamknąłem i teraz za każdym razem odmowa.

    Prideaceh Odpowiedz
    • Ja ze 3 razy z tego skorzystałem. Więc może jeszcze nie jestem na czarnej liście, na którą trafiłeś za wyjadanie wisienek z tortu ;)

      maniekkkkkkk
    • Citi ma dziwne, niezrozumiałe podejście przy przyznawaniu KK. Dwa miesiące temu też odrzucili mój wniosek, a w przysłanym liście napisali że nie gwarantuję spłaty. A miałem raptem w BIk dwa zobowiązania: KK z Pekao ze śmiesznym limitet 3k i 1500 kredytu odnawialnego w Twisto. W sumie 4,5k.
      Zakończyłem KK Pekao I Twisto, teraz zero zobowiązań w BIK. I teraz przy tym samym dochodzie dają mi limit ponad 30k, a przedtem przeszkadzało im moje zobowiązanie na 4,5k.
      Nie ogarniesz tego, bez pół litra nie razbieriosz.

      burak
  • Czy akceptuja ludzi z dochodami z zagranicy? mam prace w UK i dochody z umowy o prace.
    Ktos probowal juz?

    kasia_samela Odpowiedz
  • Jaką kartę polecacie na płatność w euro w Grecji?
    Revolut? Inna karta wielowalutowa?

    Prideaceh Odpowiedz
  • Powtórzę za kimś pytanie pozostające bez odpowiedzi – zarejestrowani w Bezcennych Chwilach mogą normalnie skorzystać z promocji?

    Hermiona113 Odpowiedz
  • Mogą. U mnie karta citi nie jest jedyną kartą w BCh.

    burak Odpowiedz
  • Czy ta promocja łączy się z 9,5% na KO?

    Dobcio Odpowiedz
  • Czy promocja jest jeszcze aktualna? Na ich stronie widzę inną z voucherami na allegro

    marcino1234 Odpowiedz
  • Miesiąc liczymy od wyciągu do wyciągu, czy kalendarzowy?

    Darek Odpowiedz
  • Czy promocja jeszcze jest aktualna?

    piotro Odpowiedz
  • i czy jest szansa że będzie jeszcze aktywna w sierpniu żeby zacząć realnie od września ?

    piotro Odpowiedz
  • Czy promocja jeszcze jest aktualna? Chciałem poczekać do 1 sierpnia ale chyba jest nie aktywna juz ?

    piotro Odpowiedz
  • i tylko widać Status wniosku –> PROCESOWANIE W TOKU

    piotro Odpowiedz
  • w odpowiedzi usłyszałem że analityk ma 3 dni robocze na weryfikacje wniosku potem jeszcze zlecenie kuriera kurier musi potem zawieźć potwierdzenie tożsamości i dopiero wyślą umowę do podpisania to pewnie z tydzień trwa od momentu złożenia wniosku do zawarcia umowy ….. lekko jestem zdziwiony że to taki proces długotrwały

    piotro Odpowiedz
    • >>>jestem zdziwiony
      Dlaczego? U nich zawsze tak było. Czasami nawet i 3-4 tygodnie.

      Bogdan
  • czy oferta promocyjna powinna być zawarta w warunkach umowy? przeszłam przez wskazany link, otworzyłam „aplikuj o kartę” z promocji 900+, a w umowie nic takiego nie ma, jest też podliczona opłata za kartę (wg promocji jest darmowa). Czekać na telefon od banku i tam wyjaśniać?

    Magda.s. Odpowiedz
  • Witam, 300 zł trzeba wydać od wyciągu do wyciągu, czy liczony jest miesiąc kalendarzowy?

    Darek Odpowiedz
  • Pula została wyczerpana. Nieaktualne

    Cleo Odpowiedz
  • Czy ktoś jeszcze nie otrzymał 24000 punktów na konto BCH w sierpniu?
    12.08 otrzymałem wiadomość z Citi, że nagroda została przyznana, ale na BCH punkty nie wpadły.

    rob Odpowiedz
    • u mnie ani wiadomości, ani punktów… mam nadzieje że spełniłem warunki :/ i jak co to reklamacja 1.09

      maniekkkkkkk
  • Po paru dniach opóźnienia punkty wpadły.

    rob Odpowiedz
  • Czy ktoś też jeszcze nie otrzymał wiadomości o przyznaniu nagrody?

    neo321 Odpowiedz
  • nie otrzymałem żadnej nagrody leci reklamacja

    bogus001 Odpowiedz
    • A kiedy założyłeś konto?

      Darek
    • Koniec czerwca początek lipca? punkty bezcenne chwile nie działa strona, punktów brak, przy reklamacji nie odpisali 100 zł nie otrzymałem mimo spełnionych warunków, odpowiedzieli ogólnikowo tzn jakie były pkt regulaminu zamiast napisać, np że nie spełnił Pan tego i tego, także minus i konta zamykam

      bogus001
    • Poczekałbym jeszcze, do końca miesiąca mają czas na przyznanie punktów

      Darek
  • do bani z tym bankiem : wniosek próbowałem założyć przez komórkę mając nowy dowód powinno przejść przez weryfikacje Okazało się że nie przeszła tożsamość przez selfie i wniosek skierował do kontynuacji z opcją kuriera Złożony wniosek wszystko potwierdzone przez konsultanta po 2 dniach przyszedł SMS że wniosek odrzucony . Miało przyjść wyjaśnienie powodu pocztą. Nie przyszło Zadzwoniłem na info okazało się że wniosek odrzucony z powodu braku potwierdzenia tożsamości przez telefon podczas składania wniosku …. Jeżeli taki bank wysypuje się sam na własnym systemie odrzuca czyjś wniosek mimo że wcześniej miało być potwierdzenie przez kuriera to świadczy o braku profesjonalnego systemu Jak taki bank może zarządzać depozytami kredytowymi ? Strach się bać… Nie stać ich nawet na dokładne wyjaśnienie i przyznanie się do błędu Nie polecam tego banku

    piotro Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy