Już niedługo kończy się promocja Toyota Banku, w której za założenie konta i lokaty można zgarnąć 100 zł premii. Jeśli oferta jeszcze was do siebie nie przekonała, to mam dobrą wiadomość – od dzisiaj obowiązuje dodatkowa promocja, dzięki której zgarniecie 50 zł w formie bonu Sodexo. Wszystko co musicie zrobić to złożyć wniosek o konto, zgłosić swój udział i spełnić warunki promocji :)
Aby skorzystać z obu promocji jednocześnie należy być nowym klientem Toyota Banku, czyli taką osobą, która nie posiadała Konta Jedynego po 1.01.2016. Jeśli spełniamy ten warunek to musimy złożyć wniosek o konto za pomocą tego linku (lub innego linku dostępnego na blogu LiveSmarter.pl) najpóźniej do 10.07.2017. Po podpisaniu umowy o konto należy jeszcze założyć lokatę Plan Depozytowy 160 dni na kwotę min. 5000 zł najpóźniej do 3.08.2017 oraz zarejestrować się w klubie korzyści. Wymagane są również zgody na marketing i otrzymywanie informacji handlowych.
O szczegółach promocji z premią 100 zł pisałem w czerwcu w jej dokładnym prześwietleniu – gorąco zachęcam do przeglądnięcia! Dzisiejsza promocja to jedynie miły dodatek dla czytelników bloga :)
Aktualizacja (8.07, 13:45): Promocja została zakończona ze względu na wyczerpanie puli.
Oprócz powyższych warunków konieczne będzie jeszcze podesłanie danych, dzięki którym otrzymacie bon. Dane należy podać w poniższym formularzu:
Pula nagród (bonów o wartości 50 zł) wynosi 100 sztuk. Oznacza to, że pierwszych 100 osób, które zgłoszą swój udział w promocji, zgarnie nagrodę – o ile oczywiście spełnią warunki promocji Toyota Banku, czyli założenie i utrzymanie lokaty przez okres minimum 90 dni. O wyczerpaniu puli nagród poinformuję w niniejszym artykule (tak, aby nikt nie składał wniosku nie wiedząc jaki jest stan). Oczywiście sama promocja banku z premią w wysokości 100 zł dostępna jest bez żadnych ograniczeń. Ta oferta sama w sobie jest i tak całkiem niezła :-)
Aktualizacja (8.07, 13:45): Promocja została zakończona.
Kiedy otrzymacie bony? Ich wysyłka nastąpi po otrzymaniu informacji o utrzymaniu lokaty – czyli do końca listopada 2017.
Komentarze
Jakie warunki trzeba spełnić aby konto Jedyne było darmowe?
• xxPrzy okazji innych promocji był zapis, że do końca 2017 posiadając lokatę i plan depozytowy będzie darmowe, a jak jest przy okazji tej promocji – przy założeniu, że nowy klient zakłada tylko ten plan depozytowy?
Niestety tu nie ma :(
Wszystko opisałem w dokładnym prześwietleniu oferty – jest 2,49 zł miesięcznie za konto, o ile nie wydamy 400 zł kartą. Sama karta darmowa. Generalnie nawet, jeśli zapłacimy kilka razy za konto, to wyjdziemy jakieś 130 zł na plusie (a zawsze można próbować z oferty moneybackowej ze zwrotem do 10%)
• MichałNie wchodzi mi godzina wysłania wniosku i nie puszcza dalej?
• BasiaDziwne – już widzę, że jest kilka zgłoszeń. Inna przeglądarka?
• MichałWysyłam z telefonu.Spróbuję jeszcze ze stacjonarnego kompa po południu (mam nadzieję że nie zabraknie bonów do tego czasu?)
• BasiaDopiero co dostałeś Michale ochrzan za „oglądnąć”, a teraz zachęcasz do „przeglądnięcia” :D
• ArturP.S. Mnie to nie razi, ja z Krakowa ;)
Dla mnie to normalne zamienniki, gdyby nie wy nawet bym nie wiedział, ze cos tu jest nie tak :-)
• MichałCzy bez przeszkód można powyższą promocję połączyć z poleceniem?
• misztiUdział wzięty :-)
• bolekW jaki sposób należy założyć lokatę Plan Depozytowy? Bo chyba trzeba to zrobić w odpowiedni sposób aby otrzymać link z zaproszeniem do Klubu Korzyści?
W poprzednim temacie ktoś zauważył, że trzeba jeszcze jakąś zgodę zaznaczyć w odpowiednim terminie:
„A to w takim wypadku oznaczałoby, że w praktyce lokaty można założyć tylko do 10.07.2017 (bo do tego dnia należy zaznaczyć zgodę). Tylko nie wiem po co piszą, ze można to zrobić do 03.08.2017.”
• KrzysztofJa pisałem. Ale po kilkunastu chyba próbach w końcu dostałem potwierdzenie, ze zgodę zaznaczyłem i lokatę mogę założyć do 03.08.
• Kac78A jak ogólnie oceniasz bank, konto i procedurę? Warto w to wchodzić? Bo przyznam, że się trochę waham… Ten zapis do klubu, zgody, oczekiwanie na linka ze zaproszeniem… nie jest to może jakieś skomplikowane a wygląda na hmm.. lekko upierdliwe.
• KrzysztofBank nieco archaiczny ale oferta jest dobra bo doceniają obecnych klientów. Wcześniej problemów technicznych żadnych nie miałem, dopiero teraz coś mi się zgoda nie chciała zapisać. Ale inni tego problemu nie mieli wiec to chyba ja coś namieszałem. A za klub korzyści tez 50 zł można łatwo dostać na początku przyszłego roku. Wiec tak ogólnie to bym raczej polecał.
• Kac78Przeciez zgode zaznaczasz jak zakladasz lokate i idzie to wtedy przez konto w Agorze. Ja tak zrobilem i chyba dziala, bo podniesli mi oprocentowanie.
• ketonAle ja chce lokatę w 02.08. założyć (tak mi pasuje) a zgoda musi być wyrażona do
• Kac78musi być wyrażona do 10.07.
• Kac78Tak, ale to dotyczy aktualnych klientów. Nowi zaznaczają tą zgodę we Wniosku o konto.
• ChrisDobra, nie będę kombinował na boku czy się uda i zapytam wprost admina.
• TommmmmmmZłożyłem wniosek o to konto 28.06, dzisiaj podpisałem umowę z kurierem (były opóźnienia w dostarczaniu umów, pisali o tym w mailu) – czy mogę skorzystać z dodatkowych 50 zł po podaniu swoich danych w formularzu na blogu LS?
Formularz do umowy i tak wypełniałem z linku w Twoim artykule ;-)
Jak najbardziej – na LiveSmarter nigdy nie wykluczam osób, które najszybciej skorzystały z danej [edycji] promocji – także nagroda jak najbardziej wpadnie :)
• MichałWszystko wskazuje na to, że dziś wieczorem / jutro rano skończy się pula nagród. Kto myślał o założeniu konta, ten niech zrobi to dzisiaj (i wyśle zgłoszenie) :)
• MichałWniosek i zgłoszenie wysłane, chyba zdążyłem :)
• miodzioTak, jeszcze jest kilka miejsc ;)
• MichałZobaczymy jak pójdzie. W sumie 100zł dla nowego klienta + 50zł bon + 50zł za Klub Korzyści (wystarczy założyć 2 lokaty na 2000zł na 3 miesiące na 1,5%). Ponieważ kartą nie będę wydawał ponad 400zł ani nie wejdę w moneyback to trzeba odliczyć koszt prowadzenia konta do kwietnia 2018 czyli 9*2,49= 22,41. I tak wychodzi ponad 150zł na plusie :)
• Chris#Chris, jak znalazłeś informację w Klubie korzyści o tych lokatach,aby nabić punkty? Jestem jeszcze zielona w tej kwestii;)
• IzaZnalazłem w regulaminie „Akcja Klub Korzyści” :) Od września 2017 „Lokata Standardowa” na 1 lub 3 miesiące będzie punktowana 50pkt za otwarcie + 350pkt z jej utrzymanie. Za otwarcie Konta Jedynego i rejestracje w Klubie mamy 300pkt na start. Łącznie mamy minimum 1000pkt, które uprawnia nas do otrzymania premii gwarantowanej 50zł za uczestnictwo w Klubie Korzyści :) PS. trzeba pamiętać aby te minimum 1000pkt uzbierać do dnia 15.02.2018.
• ChrisPS> poprawka, teraz jest 0 punktów na start w klubie korzyści. Trzeba założyć i utrzymać 3 lokaty standardowe na 1 lub 3 miesiące. Aktualnie oprocentowanie jest takie, że lepiej zamrozić 2tys na miesiąc na 0,5% niż na 3 miesiące na 1,5%. Oczywiście przy założeniu, że po miesiącu na żenującym 0,5% przelejemy środki na coś przynajmniej w okolicach 2,5%, ale dla nas to raczej nie problem :)
• ChrisDlaczego konto chcesz trzymać do kwietnia? Zakładając lokatę teraz, jej koniec nastąpi w styczniu.
• JaroNiniejszym informuję o zakończeniu promocji :)
• MichałMam podobny problem jak jeden z użytkowników. Wywaliło mi błąd podczas rejestracji w klubie korzyści: BŁĄD! Błędny status profilu. Odszukałem w historii drugą stronę rejestracji (wcześniej – na 1 stronie – zaznaczyłem wszystkie trzy możliwości). Pytanie czy na tej drugiej stronie było coś jeszcze do zaznaczenia? Ogólnie rejestracja przebiegła ok, mogę zalogować, natomiast nie mam Planu Depozytowego 160 dni spośród produktów, jako jednej z opcji do wyboru. Może się pojawi po założeniu konta? Czekam na telefon z banku i umówienie kuriera. Wracając do zgód jest jakaś opcja aby zweryfikować czy wszystko zaznaczyłem? Jest niby formularz zgłoszeń – chyba do nich napiszę…
• Chriswniosek wypełniłem 7 lipca, przyszło potwierdzenie na maila, od tamtej pory nic, nikt nie dzwonił z banku nawet. nie wiem czy to normalne
• conrad_88Też czekam już około tygodnia. Raz nawet dzwonili, ale nie mogłem odebrać. Gdy chciałem sam zadzwonić i potwierdzić to powiedzieli, że to musi być kontakt z ich strony. Od dwóch dni cisza.
• saproMam podobną sytuację, dzwonili we wtorek, ale nie mogłem odebrać i na razie cisza
• MateuszDo mnie zadzwonili po 2 dniach. kurier już załatwiony. Pamiętam, że gdzieś przeczytałem info z jakiego numeru będą dzwonić. Pamiętam też, że było tam napisane, że będą próbowali telefonować trzykrotnie, potem czekają 30 dni na kontakt ze strony wnioskującego.
• ChrisCzy zerwana lokata od razu ląduję na Ror, czy trzeba dzień , dwa odczekać ?
• KrakNie zrywałem jeszcze lokat w Toyota Banku, ale kończące się lokaty były dostępne od razu – więc raczej nie powinno być większych opóźnień.
• MichałInformacja o zmianie warunków Regulamin promocji „Lokata 160 dni z premią dla Uczestników Klubu Korzyści”
Agora S.A. jako Organizator promocji „Lokata 160 dni z premią dla Uczestników Klubu Korzyści”, niniejszym informuje o wprowadzeniu zmian do Regulaminu promocji „Lokata 160 dni z premią dla Uczestników Klubu Korzyści”.
Zmiany polegają na wydłużeniu terminów dla uczestników zgodnie z poniższym:
1. w terminie do 15.08.2017 roku za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej założyć co najmniej jedną lokatę Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę minimum 5 000 zł. UWAGA: oprocentowanie lokaty: Plan Depozytowy na 160 dni w wysokości 2,25% założonej w ramach Promocji do dnia 15.08.2017 roku gwarantowane jest w całym okresie jej trwania;
2. Rozstrzygnięcie Promocji (powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania Premii) nastąpi do dnia 1.12.2017 roku.
3. Po otrzymaniu powiadomienia od Organizatora o zakwalifikowaniu do otrzymania Premii Uczestnik do dnia 7.12.2017 roku powinien zalogować się w Aplikacji Promocji URL: http://lokata1.zpremia.pl i uzupełnić następujące dane osobowe: imię, nazwisko, numer swojego aktywnego Konta Jedynego (na który zostanie przekazana Premia) oraz adres zamieszkania.
4. Premia zostanie przekazana przez Organizatora w terminie do dnia 18.12.2017 roku przelewem na Konto Jedyne Uczestnika.
5. Uczestnik zobowiązany jest utrzymać aktywne Konto Jedyne co najmniej do dnia wypłaty Premii, tj. do dnia 18.12.2017 roku;
Zmiany nie wpływają na prawa i obowiązki uczestników już nabyte i nie pogarszają ich sytuacji. Zmiany wchodzą w życie z dniem ogłoszenia.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od uczestnictwa w promocji „Lokata 160 dni z premią dla Uczestników Klubu” w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu.
Jednolita wersja Regulaminu uwzględniająca wprowadzone zmiany zostaje dołączona do treści niniejszej wiadomości oraz znajduje się pod adresem: lokata1.zpremia.pl
w imieniu Organizatora
• MichalKatoAgoraPerformance.pl
A jeśli założę konto a nie założę lokaty na 5 tyś. to premie przepadają? Czy można założyć lokatę na mniejszą kwotę np. 2.000?
• JoannaNiestety wymagane jest ulokowanie min. 5000 zł. W przeciwnym wypadku premii nie będzie :(
• MichałW takim razie nie pozostaje nic tylko mieć nadzieję, że może promocja się wydłuży. Ja przelałam na konto równe 5.000 żeby założyć lokatę ale niesety pobrano mi opłatę za konto 2.50, zgodnie z umową zresztą. I tak zabrakło mi 2.50 żeby założyć lokatę (poniedziałek wieczór- nic się już nie dało zrobić). Taka nauczka na przyszlosc. Pozostaje mi jeszcze Klub Korzyści ?
• Joannapodałas zły nr konta,
• HermanDziękuję za pomoc Herman :)
• Joanna@ Admin, dlaczego usuwasz wpisy z adresem e-mail, nawet w takiej sytuacji gdy poprostu chciałem Joannie przelać te 2,50. widziałeś o co chodzi we wpisie a utrudniasz kontakt by podała nr konta, ma szczęście zdążyła i już ma założoną lokatę.
• HermanPS: sam mogłeś okazać trochę serca i zaproponować pomoc :)
szczerze mówiąc nie wiedziałem, że chcesz pomóc (z mojego panelu moderacyjnego nie widać na jaki komentarz odpowiada inny komentarz) Mój błąd, przepraszam. Czyściłem inny temat z mailami i poleciało niejako z automatu.
• MichałKorzystając z okazji ze jesteśmy już przy sprawach organizacyjnych to ja bym chciał jednak poprosić o odblokowanie możliwości dodawania komentarzy, bo nie chce mi sie za kazdym razem szukać komputera z którego mogę to zrobić. Nick stosuje ten zawsze ten sam. abc
• abcNie prościej wprowadzić disqus?
• Hugo BarraMi się wyświetla ale mąż chciał wczoraj założyć konto w Alior od Ciebie z linka. Zresetował komputer i coś tam się chciał zapytać na forum. Dwa razy pisał i dostawał komunikat, że coś tam musi być zatwierdzone czy zweryfikowane. To się zdenerwował
• Beata2Jeśli mówisz o eugeniuszu, to zrobiłem według jego woli – usunąłem jego konto.
Chodzi o to, że miał tu zarejestrowane konto więc nie mógł pisać jako niezalogowany. To takie zabezpieczenie, żeby np. ktoś nie mógł napisać jako admin (albo dowolny inny użytkownik) bez logowania. W ten sposób mamy pewność, że jak pisze ktoś zalogowany o danym nicku, to to jest ta osoba.
I tak, jest tu zabezpieczenie – pierwsze komentarze pisane przez daną osobę są weryfikowane, co czasem moze mi zająć kilka godzin – zwłaszcza w długi weekend. Niestety wy tego nie widzicie, ale wpada codziennie mnóstwo spamu (który na szczęście częściowo jest usuwany przez robota – Akismet). Nie mam innego wyboru i przepraszam za niedogodności :(
Z tego co wiem to LiveSmarter i tak jedyne miejsce, gdzie komentarze czyteników publikowane są od razu – inni cenzurują.
• MichałDlaczego Agora łamie swój własny regulamin? Przecież jak byk w nim jest napisane, że od września 2017 będzie dostępna lokata standardowa na 1 lub 3 miesiące, za którą należy się uczestnikowi promocji 400 pkt. Mamy 5 września i po zalogowaniu do Klubu Korzyści dalej taki produkt NIE jest dostępny. Są dostępne tylko bezsensowne lokaty na 24 lub 36 miesięcy…
• ChrisJest nawet gorzej niż myślałem… W Klubie Korzyści można zawnioskować o te lokaty na 24 lub 36 miesięcy a linijke wyżej jest napisane: „Lokaty te można zakładać najpóźniej do 31.08.2017 r.” Jak wiem, że mamy początek września, dopiero 3 dni robocze za nami w tym miesiącu, ale… trochę szacunku dla klienta by się jednak przydało :/
• ChrisDzis przyszedl mail:
• nemeSerdecznie dziękujemy za Twój aktywny udział w akcjach realizowanych wspólnie
z Toyota Bankiem.
Już niebawem – 20 września zapraszamy na kolejną odsłonę promocji Agory i Toyota Bank. Warunkiem udziału jest posiadanie aktywnego Konta Jedynego.”
i cisza??
• Clio@ADMIN, rozumiem,że nowy termin powiadomienia o zakwalifikowaniu się do nagrody w regulaminie to 01.12. W związku z tym czy wysyłka bonów Sodexo również się przesunie?
• IzaJest spora szansa, ze nie. Mam już listę kto spełnił warunki ;)
• Michałdo mnie bon nie dotarł :(
formularz wypełniłem
to był list polecony, czy zwykły ?
pozdrawiam
• krucziPrzypominam, że promocja dotyczyła nowych klientów z promocji trwającej od 26.06 do 10.07.2017. Tymczasem w twoim zgłoszeniu data złożenia wniosku to 08.03.2017 = bonu nie mogę przyznać.
• Michałto zmienia postać rzeczy ;)
pozdrawiam
• krucziBrak info o bonie
• TommmmmmmAle tu nie miało być żadnego info, tylko wysłanie bonu. Dane podawaliście przy rejestracji :)
• MichałNiestety mam złą wiadomość i jest mi trochę wstyd, że muszę ją tu ogłosić (sam piętnuje takie zachowania banków). Nie jest to jednak do końca ode mnie zależne. O co chodzi: ze względu na opóźnienie po stronie Toyoty (promocja została nieco przedłużona) informacje kto spełnił warunki promocji otrzymałem dość późno i wtedy też zamówiłem bony (żeby było ich dokładnie tyle, ile potrzeba). Niestety mamy okres przedświąteczny i… dalej na nie czekam :( Z tego też względu wysyłka nastąpi pewnie dopiero z początkiem przyszłego tygodnia za co bardzo przepraszam.
• MichałMelduję, że udało się załatwić bony i listy zostały dziś wysłane (tak, w niedzielę!).
• MichałCzy można prosić o informację na maila, komu zostały przyznane bony? Zgłosiłam się do promocji w czwartek, 6 lipca 2017, ale po wypełnieniu formularza (dwukrotnym) nie dotarła do mnie żadna informacja zwrotna. Z góry dziękuję za odpowiedź.
• sbSprawdziłem, list powinien niedługo dotrzeć :)
• Michałinformuje ze bon juz dostalem, dzieki.
• aaaaDziękuje Adminie jak miło było otrzymać list z bonem Sodexo :) Fajnie bo stały czytelnik:)
• bolekMam i ja. Wielkie dzięki !
• jaro@ Admin
• topmorningJa lokatę założyłem 08.08. -po zmianie terminu na 15.08. przez Bank. Czyli nie kwalifikuję się do odbioru bonu?
9 grudnia a bonu nie dostałem :/
• KrzysztofA wysłałeś zgłoszenie? Nie mam żadnego z tego maila.
• MichałPrzepraszam, wszytsko ok – współokatorzy mi nie przekazali listu :D Bon dotarł – bardzo dziękuję. PS. Miałem problemy z kontem pocztowym i musiałem założyć konto z innego maila. Pozdrawiam!
• KrzysztofAdminie, wysyłka była poleconym?
• miodzioDzięki Michał Admin – bon dotarł Wysłany był listem zwykłym a Warszawa to duże miasto – nic dziwnego że długo szedł :D
• miodzioups, przeoczyłem komentarz. Faktycznie długo szło ale ważne, że doszło :)
• Michał