Ruszyła kolejna promocja BGŻ BNP Paribas. W zamian za założenie Konta Optymalnego i spełnienie kilku warunków możemy zyskać 160 zł „na start”. Oprócz tego równolegle możemy zbierać bonusy w drugiej edycji promocji „Mobilna Premia” – tam czeka na nas dodatkowe 300 zł w ciągu roku :)
Premia z bonusem dla nowych klientów
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą niebędącą stroną umowy ramowej oraz nieposiadającą konta osobistego w BGŻ BNP Paribas w ciągu ostatnich 36 miesięcy (również przed połączeniem banków BGŻ i BNP Paribas). Zaznaczę tu, że posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji – tam obowiązuje osobna umowa ramowa, a zakładany rachunek nie jest przecież RORem :)
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i zarejestrujemy swój udział (akceptując wszystkie zgody w 1 kroku) najpóźniej do dnia 11.03.2018. Ale uwaga! W ofercie obowiązuje limit 1000 promocyjnych wniosków, dlatego po przekroczeniu tego progu dalsza możliwość zakładania rachunków nie będzie możliwa. Warto więc się śpieszyć – nie zdziwię się, jeśli pula wniosków zostanie wyczerpana przed czasem.
Co dalej? Zgodnie z regulaminem powinniśmy złoży wniosek o Konto Optymalne wraz z kartą debetową za pomocą wygenerowanego dla nas linku (również do 11.03), a następnie podpisać umowę o konto – do 31.03.2018.
80 zł + 40 zł + 40 zł premii
Aby zgarnąć pierwszą z nagród, czyli 80 zł, konieczne będzie zapewnienie wpływów na konto o wartości min. 1000 zł zarówno w kwietniu, jak i maju. Oprócz tego w obu miesiącach będziemy musieli wykonać płatności bezgotówkowe kartą na kwotę min. 200 zł oraz w każdym z miesięcy wykonać po minimum jednym przelewie przez aplikację mobilną GOmobile.
Kolejne nagrody będą przyznawane na identycznych warunkach. 40 zł zgarniemy za spełnienie warunków w czerwcu i lipcu, a ostatnie 40 zł – za sierpień i wrzesień.
Warto tu jedynie dodać, że pod terminem „wpływy” bank rozumie każdy wpływ na Konto Optymalne, oprócz:
- wpływów z naszych innych rachunków w BGŻ BNP Paribas (również BGŻOptima),
- wpływów z kredytu udzielonego przez bank,
- wpłat gotówkowych
Warunek ten najprościej spełnić przelewając sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku.
Aby odebrać nagrody konieczne jeszcze będzie spełnienie jednego warunku – do 18.06.2018 otrzymamy maila, w którym organizator promocji poprosi nas o uzupełnienie danych do odbioru premii. Dane będziemy musieli uzupełnić do 27.06.2018. Warto zapisać sobie datę w kalendarzu, bo te maile lubią niestety wpadać do spamu!
Premie będą wypłacane do 29.06, 21.08 i 31.10. O ich zgarnięciu zostaniemy również poinformowani nieco wcześniej mailowo (do 18.06, 17.08, 15.10).
Dodatkowe 300 zł promocji „Mobilna Premia 2”
160 zł na start to jeszcze nie wszystko. Biorąc udział w powyższej promocji automatycznie zapisujemy się do oferty „Mobilna Premia 2”, gdzie bank rozdaje po 25 zł miesięcznie za wykonywanie operacji aplikacją mobilną.
Aby się nie powtarzać odsyłam do swojego prześwietlenia tej promocji: do 300 zł w drugiej edycji promocji Mobilna Premia. Tam znajdziecie pełny schemat działania (które w sporej części pokrywa się z wymogami promocji „Premia z bonusem”).
Ile kosztuje Konto Optymalne?
Konto Optymalne to bardzo fajny rachunek ze względu na brak opłat. Bank nie pobiera bowiem ani grosza za prowadzenie rachunku, ale również za posiadanie karty debetowej! W zasadzie zapłacić możemy tylko za wypłaty z bankomatów (5 zł), jednak za darmo pobierzemy pieniądze z urządzeń Planet Cash oraz bankomatów własnych.
Komentarze
36 miesięcy to zabójczy czas karencji…
• RoloMożna założyć konto przelewem weryfikacyjnym czy wysyłają kuriera?
• droxujedyna opcja to kurier, jedyna dostepna karta to jakis mastercard.
• KarolinaJeśli się nie mylę to do wyboru tylko kurier
• MichałPosiadając w tym banku kk z umową ramową mogę wsiąść udział promocji oraz czy ta promocja nie wyklucza się z promocją „BGŻ BNP Paribas: wygraj 10 000 zł z Android Pay lub 50 zł na allegro jako nagroda pocieszenia”?
• dzonyJeśli chodzi o promocję „Mobilna Premia” to tu nie będzie problemów – jest tylko wykluczenie posiadania konta przez ostatnie 36 miesięcy.
Nie wiem natomiast jak będzie z premią 160 zł, ponieważ w regulaminie tej promocji dorzucony jest dodatkowy warunek umowy ramowej:
Postaram się dopytać i dam znać (choć sprawdziłbym też komentarze z poprzednich, podobnych promocji – wydaje mi się że posiadanie kredytówki nie przeszkadzało w otrzymaniu premii)
• MichałUzyskałem informację, że karta kredytowa nie będzie przeszkadzać. Można brać udział w promocji (zawierając umowę ramową o konto).
• MichałJak kurier z umową jest w drodze to da się to jakoś odwołać i wziąć udział w tej promocji zamiast w poprzedniej :)?
• MonikaKK otwarta dla walizki rok temu ( zamknięta w lipcu ) mnie nie wyklucza mam nadzieje
• rychu75Uzyskałem informację, że kredytówka nie wyklucza.
• MichałJak dowiedzieć się kiedy konto zostało zamknięte?
• RAREK_WYJADACZUważajcie na ten bank. Konto otworzyłem w poprzedniej promocji wraz z żoną.
Cały czas był problem taki że z aplikacji mobilnej banku nie można korzystać.
Aplikacja poprawnie łączy się z kontem bankowym, cały proces połączenia aplikacji z kontem przebiega poprawnie. W bankowości internetowej widać że można się połączyć mobilnie z konkretnego urządzenia. Jednak po wpisaniu pinu a aplikacji mobilnej widać tylko przez pół sekundy pulpit (widać stan konta), a później pokazuje się „wystąpił nieoczekiwany błąd, skontaktuj się z bankiem”. Po kilkukrotnym kontakcie z bankiem z działem technicznym w końcu informacja że bank zidentyfikował błąd i pracuje nad jego rozwiązaniem. Taka sytuacja była na moim i żony telefonie. Gdy zalogowali się znajomi na swoje konta z naszych telefonów, nie było najmniejszych problemów.
Z tego widać że problem leży nie po stronie telefonów, a po stronie banku. (Coś mają skopane w systemie).
Złożyłem wraz z żoną odstąpienie od umowy zawieranej na odległość.
• Adam33Dziś już nie mam nic wspólnego z tym bankiem.
To jest bank typu ZPIW (zgarnij premię i wypowiedz). W poprzedniej promocji z moneybackiem musiałem kilka razy reklamować, a reklamacja u nich jest rozpatrywana w terminie do 30 dni, przy czym faktycznie rozpatrują pod te 30 dni. W aktualnej promocji musiałem reklamować, ponieważ nie mogłem robić przelewów z konta oraz właśnie zalogować się do aplikacji. Zgłaszałem problem, a oni odpowiadali, że błąd ten oznacza, iż konto na które chce zrobić przelew jest nieaktywne. Zapewniłem, więc że jest aktywne, a komunikat występuje też dla innych nr kont. Oni z uporem maniaka powtarzali swoje. W końcu udało im się odpowiednio poprawić parametry konta, by działało po mojej stanowczej, kolejnej reklamacji.
• slayerMialem to samo, przypuszczam ze po pelnym „otwarciu” konta zrobilo sie ok. Bylem nawet w oddziale gdzie laska typu sztuczne rzesy ,brak wiedzy i komorkaw rece gdy brak klienta. Jak uslyszala z czym przychodze to było „O Jezu”. Szkoda ze nie ma przelewów Blik na telefon jest tylko do transakcji.
• ZukMam identyczny problem zarówno ze swoim, jak i z żony kontem. Oba otwierane w poprzedniej promocji, w jednym czasie. Na razie 2 tyg. od momentu złożenia reklamacji.
Dobrze, że stówkę na start można zgarnąć bez użycia aplikacji, bo już dawno „oddałbym” im papiery.
• RobertSkładając dzisiaj wniosek, czy zwroty w promocji „Mobilna Premia 2” przysługujące przez 12 miesięcy, będą liczone od dnia dzisiejszego czy od następnego miesiąca kalendarzowego?
• ŁukaszDla mnie wadą tego banku jest głównie to, że jak się w nocy wyda dyspozycję przelewu, to ani efektu (dla wewnętrznego), ani sprawdzić, czy dyspozycja gdzieś wisi – normalnie widmo…
• IksLimit 1000 promocyjnych wniosków oznacza:
A. Łapię się 1000 rejestracji na stronie promocji.
B. Łapię się 1000 wniosków o konto optymalne. (ja to rozumiem jako kolejny po rejestracji krok na który mamy czas do 11.03).
Według regulaminu to: do momentu osiągnięcia liczby 1000 rejestracji w Promocji
Odnoszę się do uwagi: „Ale uwaga! W ofercie obowiązuje limit 1000 promocyjnych wniosków, dlatego po przekroczeniu tego progu dalsza możliwość zakładania rachunków nie będzie możliwa. Warto więc się śpieszyć – nie zdziwię się, jeśli pula wniosków zostanie wyczerpana przed czasem.”
W mojej opinii rejestracji, dobrze rozumuje? Chodzi mi o to żeby przetrzymać krok o złożenie wniosku (czas do 11.03) do np. początku marca żeby mieć pełny miesiąc na „premię mobilną 2”
• saroyanOdpowiem nieco pokrętnie: to nie pierwsza taka akcja BGŻ BNP Paribas. To już chyba co najmniej „nasta”. Nie słyszałem aby kiedykolwiek był problem z 1000 osób, tzn. zamykali promocję i każdy premię dostawał. Także jeśli zarejestrujesz się w promocji i złożysz wniosek, to będzie OK. Nie wiem kiedy dokładnie zamkną możliwość rejestracji (czy po 1000 rejestracji czy wniosków) ale wiem, że zrobią to raczej „dobrze” :)
• MichałDzięki Michał za odpowiedź :) złożyłem wniosek, można przesunąć kuriera do 14 dni (kalendarzowych) więc umówię się na podpis 5-6 marzec.
• saroyanWpisując adres email i pesel pokazuje mi się komunikat ”niepoprawny lub wykorzystany adres email/pesel” Mam tylko KO w BGZ Optima, pewnie dlatego, więc nic z tego…
• JolantaZałóż na inny adres email – może mają podpiętą jakąś starą bazę… Na 100% to nie wina posiadania KO w Optimie.
• MichałInny adres email przeszedł. Przy nr pesel komunikat ”niepoprawny lub wykorzystany pesel” ?
• Jolanta@Admin piszesz…”Biorąc udział w powyższej promocji automatycznie zapisujemy się do oferty „Mobilna Premia 2”,
• rychu75W innym miejscu przytaczasz przykład banku …..jeśli do promocji przystąpimy 15 stycznia to 8 lutego dostaniemy premie za 15-31 stycznia. Aby brać udział od 1 marca to
– rejestruje się z Twojego linku 1 marca ?
– rejestruje się np dzisiaj ale kuriera umawiam na 1 marca ?
Jak prawidłowo postąpić aby zacząć korzystać z kury od nowego miesiąca a nie od paru dni lutego ?
„Co dalej? Zgodnie z regulaminem powinniśmy złoży wniosek o Konto Optymalne wraz z kartą debetową za pomocą wygenerowanego dla nas linku”. Kiedy ma przyjść ten email? Nic nie dostałem…
• radarSprawdź spam, u mnie tam trafił.
• JSWJest. Coś program pocztowy sfiksował i poczty nie pobierał. Był w skrzynce ale nie spamie.
• radarA ile sie czeka na karte i kuriera z papierami?
• KrosoTen bank to kompletna porażka. Chcialem zapytać, czy ktoś z was mial problem z reklamacjami, ktore nie zostaly jeszcze rozpatrzone mimo uplyniecia juz 36 dni od ich przyjecia przez bank ? W tym czasie nie zostałem nawet poinformowany przez bank, ze maja zamiar wydłuzyć ten termin do 60 dni. Na infolini nic kompletnie nie idzie sie dowiedziec. Facebook,tak samo. Kontak e-mail, brak odpowiedzi. Jak sadzicie, jaka forme przyjać arbiter, czy najpierw walić do rzecznika finansowego ?
• Wyjadacz_Okazji>>>nie zostałem nawet poinformowany przez bank, ze maja zamiar wydłuzyć ten termin do 60 dni.
• BogdanPrzychodzi to listem poleconym, sprawdź może był taki wysłany.
Zarejestrowałem się w ostatni dzień i jeszcze można było :) Czyżby nie dobili do 100 wnisków…
• DarioPewnie tak, dużo osób założyło konto w BGZ BNP przy okazji ostatniej promocji bez karencji ;)
• MichałRaczej 1000 wniosków
• rychu75Późno było to mi palce się omsknęły :) Miało być 1000 wniosków
• DarioPodpowiedzcie, czy mobilna premia 2 startuje w momencie otwarcia konta czy po wykonaniu 2 przelewów do przedsiębiorstw?
• saroyanDzisiaj powinna być premia z programu Mobilna Premia 2 ?
• rychu75też jeszcze nie dostałem…
• RobertJest premia. ?
• rychu75Mnie też wpadła premia
• saroyan2018-05-08 Wpadła premia
• saroyanPost pod postem ale 2018-06-08 Wpadła premia za maj
• saroyanJutro 18 czerwca powinny być maile z prośbą o podanie danych do przelewu premii 80+40+40 zł
• rychu75czy wszyscy dostali maila od organizatora? ja niestety nic nie mam. z jakiego maila przychodzi wiadomosc?
pozdr
• MaciejDokładnie, też czekam na maila dot. Premii z bonusem, zastanawiam się czy przyjdzie na wew. skrzynkę w bankowości internetowej czy tam, gdzie np. BGŻ wysyła wyciągi…
• RSWiadomości nie wysyła BGŻ, tylko organizator promocji, Agencja Hagen – mailowo. W mailu jest link + hasło.
W poprzedniej edycji mail przyszedł w ostatni dzień podany w reg., około południa, więc czekamy cierpliwie ;)
• RobertDodam jeszcze tylko, że w poprzedniej promocji, powiadomienie o drugiej nagrodzie miało być także do 18.06 – i przyszło na czas, a nawet przed czasem, bo 15.06. Te maile również wysyła organizator promocji, więc wnioskuję po tym, że Agencja Hagen wyrabia się w terminie z tymi wiadomościami ;)
• Robert…i o wilku mowa.
• RobertMożna zerknąć na skrzynkę. Puścili pierwszą serię.
a ja dalej nie mam…
• MaciejJa do tej pory nic nie mam. Z jakiego maila to przychodzi? Możecie podać konkretny adres mailowy ?
• JoannaDostałem wiadomość w tym samym czasie co Robert, nr rachunku zapisany więc pozostaje czekać na bonus
• saroyanU mnie tez nie ma…
• Anitamozemy prosic maila od ktorego dostaliscie wiadomosc?
• Maciejkontakt@premiazbonusem.pl
• rychu75Odpisali mi na maila, że nie dostanę nagrody bo nie spełniłam warunku karencji 36m-c… Prawdą jest że nie pamiętam kiedy dokładnie zamknęłam poprzednie konto, ale taki sam warunek był w przypadku mobilnej premii a otrzymuje ją kolejny miesiąc. I teraz nie wiem czy dociekać szczegółów, bo może mi zabiorą premie mobilna (?)
• AnitaOrientuje się ktoś czy płatności za pomocą Apple Pay będą się liczył do promocji Mobilna Premia? Dzwoniłem na infolinię ale nie ogarniają tematy i odsyłają do nowej promocji dotyczącej Apple Pay…
• raczomRegulamin o tym nie mówi, bo wtedy jeszcze nie było ich w ofercie. Z drugiej strony transakcja Apple Pay to „zwykła” płatnośc bezgotówkowa, więc… powinny. Ale gwarancji nie dam. Tak czy inaczej daj proszę znać po wypłaci premii czy zaliczą ;)
• MichałWpadło 80zł;)
• MariooU nie też, nagroda nr 1 :)
• saroyanNajgorzej…. zapomniałam o tym, że ma przyjść mail i dopiero dziś wypełniłam ten formularz z numerem konta :( Poprosiłam o możliwość przywrócenia terminu i wypłatę nagrody… Miał ktoś taką sytuację?
• dorota_208Czy jest chociaż szansa na otrzymanie drugiej nagrody? Bo nie wiem czy jest sens spełniać warunki dalej…. Ale wtopa :(
Dostał ktoś premie za czerwiec ? ( max25 zł)
• rychu75U mnie jeszcze nie (edycja 1)
• asiDostaliście już maile na pierwsze 40zł? U mnie cisza
• JSWcisza
• saroyanDzięki za przypomnienie. Maila brak
• rychu75Ją dostałem tylko że w mailu jest data wypłaty 31 sierpnia.
• MariooTeż mam maila. Wypłata DO 31 sierpnia
• rychu75Też mam. Widać, że w tym miesiącu nie trzeba na nowo uzupełniać numeru konta ;)
• JSWWpadło czterdzieści :)
• saroyanWpadla kasa za premie mobilna 2, data w bankowosci 10.09.2018
• saroyanWpadło dzisiaj 25 zł – tytułem BONUS ZA TRANSAKCJE
• erdeWpadł ostatni bonus – 40 zł za założenie konta
• saroyanPo otrzymaniu ostatniej premii konto do zamknięcia czy Paribas daje czasami promocje „starym”? Po promocji konto i karta za free bez żadnych warunków czy coś się zmieniło w regulaminie ?
• rychu75