300 zł za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium do wykorzystania na Allegro

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja promocji karty kredytowej Banku Millennium. Tym razem, w zamian za wyrobienie i aktywne korzystanie z karty, możemy zgarnąć 300 zł na start w formie karty podarunkowej Allegro. Co więcej: wyrabiając kartę Impresja dodatkowo możemy zgarnąć 5% moneybacku w wybranych sklepach. A jeśli jesteśmy nowym klientem banku: kolejne 300 zł w formie premii za założenie konta osobistego.

300 zł za kartę kredytową Banku Millennium

Październik z kartą kredytową Millennium

Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która od 1.01.2018 nie posiadała żadnej głównej karty kredytowej Banku Millennium ani nie była w trakcie procesu rezygnacji z tego typu karty.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę:

  • Millennium Mastercard Impresja,
  • Millennium Mastercard,
  • Millennium Mastercard Gold

w bankowości internetowej lub mobilnej banku. Oznacza to, że powinniśmy być już posiadaczem konta osobistego Banku Millennium. Inaczej o promocyjną kartę nie zawnioskujemy.

Istotne, aby limit kredytowy wyrabianej karty wyniósł minimum 3000 zł (lub 5000 zł dla karty Gold) i aby zmieścić się w terminie do 31.10.2020. Bank jednak zaznacza, że w promocji obowiązuje pula 10 000 wniosków, a po jej wyczerpaniu kolejne nie będą już premiowane. Gdyby tak się stało, to bank poinformuje o tym na swojej stronie internetowej.

300 zł za wydanie 900 zł

A jakie są warunki zgarnięcia premii? Wystarczy, że w każdym z miesięcy: listopad 2020, grudzień 2020, styczeń 2021 wykonamy transakcje bezgotówkowe kartą (możemy również BLIKiem z karty) na łączną kwotę min. 300 zł. Za spełnienie warunków w trzech kolejnych miesiącach zgarniemy tytułowe 300 zł.

Karta podarunkowa Allegro o wartości 300 zł trafi do nas do końca lutego. Bank wyśle nam kartę w formie kodu za pomocą wiadomości SMS. Karta będzie ważna do 28.02.2022. Z karty będzie można skorzystać raz (polecam zrobić sobie koszyk zakupowy wielu produktów i opłacić je w ramach jednej transakcji).

Brak opłat przez rok

Na koniec dodam, że biorąc udział w promocji automatycznie zyskujemy możliwość zwolnienia z opłat miesięcznych za obsługę karty kredytowej w okresie pierwszych 12 miesięcy. Wystarczy, że w danym miesiącu dokonamy nią co najmniej jedną transakcje bezgotówkową – na dowolną kwotę.

Jaką kartę wybrać?

W promocji najlepiej zawnioskować o kartę Impresja, którą warto posiadać nie tylko ze względu na premię startową, ale również na fakt, że pozwala zgarniać 5% moneybacku od wybranych zakupów.

Zwrot uzyskamy w:

  • Apart
  • Empik
  • Travel Planet
  • Sony Centre
  • Sephora
  • Smyk
  • Venezia
  • Deichmann
  • Baldinini
  • Coccinelle
  • MaxMara
  • Marella
  • Pollini
  • FrancescoBiassia
  • PennyBlack
  • Zara
  • Pull&Bear
  • Massimo Dutti
  • Bershka
  • Stradivarius
  • Oysho
  • Zara Home
  • Uterque

Maksymalna kwota zwrotu to aż 760 zł rocznie.

Ile kosztuje karta kredytowa Banku Millennium?

Jeśli chodzi o pierwszy rok, to warunki zwolnienia z opłaty za kartę są promocyjne. Później, aby nie płacić za kartę Impresja, konieczne jest wykonywanie 5 płatności miesięcznie. Jeśli tego warunku nie spełnimy, to bank pobierze 7,99 zł opłaty miesięcznej.

Nie przegap!

Komentarze

  • U mnie w bankowości mobilnej nie widzę opcji zawnioskowania o kartę kredytową

    rychu75 Odpowiedz
    • W aplikacji też nie miałem takiej opcji, tylko poprzez zalogowanie się do serwisu transakcyjnego via www.

      Paweł
  • Oczywiscie nowy klient moze zalozyc konto w banku i za chwile zawnioskowac o kredytowke?

    junoumi Odpowiedz
    • Tak, zawnioskować można zawsze. Długoletnim klientom potrafią proponować nawet bez dodatkowych weryfikacji / na klik.

      Michał
    • Założyłem konto online, ale nie mogę zawnioskować o kartę – każą mi wpierw potwierdzić dane w oddziale.

      Paweł
  • Czy ktoś w ostatnim czasie wypowiadał KK w tym banku? Ciekawi mnie oferta antychurnowa…

    Przemcio Odpowiedz
  • czy w poprzednich edycjach mozna bylo zamowic karte visa i dostac bony?

    Lukaszek Odpowiedz
  • Wzięliby i w końcu zmienili ten okres karencji. Od kilku edycji jest 01.2018. Ja swoją zamknąłem 07.2018 i zawsze się muszę obejść smakiem :(

    mucha Odpowiedz
  • A jak się podpisuje umowę o KK ? w oddziale czy kurier czy telefonicznie wystarczy?
    Konto tam mam od lat

    PiotrF Odpowiedz
    • Mam konto od kilku dni. Złożyłem wniosek online, oddzwonił gościu, który zebrał podstawowe dane, sprawdził BIK, poinformował o przyznaniu karty i zapytał, do którego oddziału wysłać kartę celem jej podpisania.

      Paweł
    • @Paweł
      Piszesz o karcie kredytowej w promocji voucher 300 zł Allegro? W opisie promocji jest że trzeba wnioskować online. Nie ma nic o wniosku telefonicznym czy poprzez infolinię

      rychu75
    • @rychu75, no przecież @Paweł pisze: „Złożyłem wniosek online”; widocznie jako nowy klient wpadł w ścieżkę z oddzwonieniem, tak czy inaczej spełnił warunek, jakim „jest złożenie Wniosku lub wniosku kontaktowego w Millenecie lub w Aplikacji mobilnej”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Może wieloletni klient wystarczy 3 przeklika wniosek. W serwisie transakcyjnym wnioskuję się o kartę w promocji -zostawia numer telefonu i konsultant oddzwania. Podczas rozmowy potwierdza udział w promocji. W moim przypadku całość na „gębę” + BIK. Karta dotrze poczta w ciągu 2 tygodni.

      savi
    • U mnie tak samo, ale podpisanie właśnie w oddziale z przedłożeniem trzech potwierdzeń przelewów od pracodawcy albo zaświadczenia o zarobkach.

      Paweł
    • mnie infolinia poinformowała, że 3 potwierdzenia przelewu wystarczą, w oddziale twierdzili że musi być wyciąg, ale przyjęli potwierdzenia przelewu, a po jakimś czasie zadzwonili z oddziału, że jednak ma być wyciąg… Natomiast w bankowości elektronicznej status to „weryfikacja dokumentów”. Poczekam jeszcze… ale ogólnie słabo to oceniam.

      emesel
    • U mnie też jaja z tą kk
      Wniosek złożony przez bankowość internetową, kontakt z ich strony przez infolinię, prośba o dostarczenie wyciągów do oddziału i tam podpisanie umowy.
      Coś mi spokoju nie dawało i napisałem żeby potwierdzili że biorę udział w promocji.
      Odpisali że jeśli podpisana w oddziale to nie.
      Więc pytam ich jak inaczej miałem to zrobić skoro sami odesłali mnie do oddziału i tym sposobem jeszcze karty nie mam za to mam już złożoną reklamacje..

      Andrus
    • Bajki opowiadają, bo w regulaminie nie ma słowa o sposobie podpisania umowy. Jest tylko napisane na temat wniosku – że ma być złożony przez Milenet albo w aplikacji mobilnej.

      Paweł
  • Dziś wpadł ostatni bon na stówkę do Allegro.
    Można zamykać kartę.
    Na jakie oferty utrzymaniowe można liczyć przy wypowiedzeniu karty?

    Konrad Odpowiedz
    • Z promocji majowej i dopiero teraz dali ostatni bon? Sami tak się opóźnili czy po reklamacji dopiero dosłali?

      pws
    • A dobra, pewnie wniosek o kk z czerwca i wtedy pasuje, wręcz wysłali bon szybciej niż zwykle pod koniec miesiąca.

      pws
    • Dokładnie tak.
      To ostatnia premia za obrót we wrześniu.
      Na co mogę liczyć przy ofercie utrzymaniowej?

      Konrad
    • Przejrzyj ostatnie komentarze dotyczące tamtej promocji, z której dostałeś bony, to znajdziesz o tym info… ;)

      pws
  • Ja złożyłem wczoraj wypowiedzenie KK. Maja się kontaktować mam nadzieje ze dostanę ofertę 10% max 200zl. Jak będę coś wiedział to napisze.

    Michał Odpowiedz
    • Wypowiedzenie złożone w sobotę. Telefon z oferta na jeden okres rozliczeniowy – 10% max 200zł

      Michał
    • Jak się w Millennium wypowiada KK?

      Jazz
    • Najlepiej chyba telefonicznie, bo wtedy jest szansa, że od razu przełączą na dział utrzymania i coś zaproponują. Jeśli masz ich apkę, to możesz zadzwonić z jej poziomu, już po zalogowaniu, dzięki temu uwierzytelnianie telefoniczne będzie uproszczone.

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzwonisz na infolinie.

      Michał
  • Czy za wrzesień, płacili już utrzymaniówkę kk?

    Stan Odpowiedz
  • Coś jest nie tak. Robiłem namiętnie zakupy w poprzednim miesiącu w normalnych sklepach, wyszła kwota 648,72 zł, co przy moneybacku 3% powinno dać zwrot w wysokości 19,46 zł. Bank przelał… 3,42 zł. Pójdzie pierwsza w przypadku BM reklamacja.

    Adam K. Odpowiedz
    • A na pewno na odpowiedni okres patrzysz?
      Ja też już tu dzisiaj zacząłem pisać komentarz, że dziwną kwotę dostałem, ale w końcu udało mi się dojść o co chodzi.

      Ja mam cykl rozliczeniowy karty od 11 do 10, moneyback dostałem na 3 cykle od 11 sierpnia do 10 listopada, dziś dostałem uznanie z tytułem „Promocja zwrot 3% – trans 09 2020” — i to były transakcje z wyciągu z 10 września, czyli praktycznie sierpniowe.
      Zwrot za transakcje zrobione w poprzednim miesiącu dostanę dopiero za miesiąc.

      Don Quijote de la Mancha
    • Zapytam na czacie, jak oni to liczą, bo dla mnie to jest absurdalne.

      Adam K.
    • Potwierdzam to co napisał Don. Liczą się transakcje z cyklu rozliczeniowego, a nie miesiąca kalendarzowego. W moim przypadku 15.08-14.09

      asi
  • Dziwną rzecz zauważyłem… Nic się nie stało, ale dziwne to; ciekawe jak u Was to wygląda.

    Mam 4 kk Millennium, robię nimi te 5 transakcji miesięcznie dla bezpłatności, do tej pory opłaty po prostu nie było. Tymczasem teraz zauważyłem, że na dwóch 15 października mam operację OPŁATA MIESIĘCZNA ZA OBSLUGĘ KARTY — 0,00 PLN. Nawet gdyby coś zmienili w systemie i teraz pojawiała się taka zerowa opłata, to dlaczego tylko na dwóch z czterech kart…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Don to samo zauważyłem, jakby chcieli wykazywać na wyciągu nie-pobranie opłaty. Banki zaskakują na każdym kroku ;)

      bolek
    • Wygląda na to, że w końcu podjęli próbę uszczelnianie systemu naliczania opłat.
      Przy których pojawiło się info: tych z utrzymaniówką, czy bez?

      kolo
    • U mnie taka zerowa opłata pojawiła się na karcie Alfa.

      Be@
    • Też mi się pojawiło, Alfa z włączoną utrzymaniówką bezpłatności karty

      Daw
    • Heh, później mi się to pojawiło na trzeciej karcie (na Alfie ciągle nie mam, może dlatego, że jej w tym miesiącu jeszcze nie używałem?), ale wczoraj na Platinum pojawiła się też zerowa pozycja „OPŁATA ZA Ubezpieczenie w podróży zagranicznej Gold” — no ciekawe, czy coś programiści popsuli, czy świadomie chcą wykazywać na wyciągu niepobranie opłaty, czy przymierzają się do podwyżek…

      Don Quijote de la Mancha
  • czyli niezbednym jest wizyta w placowce oddzialu banku ? nie mozna zalozyc KK online ?
    wystarczaja im druki np 3 ostatnich potwierdzen przelewu wyplaty ? czy chca caly wyciag miesieczny ?

    zdzisiek Odpowiedz
  • Jaja z tym bankiem jak berety, ja już się chyba poddaję.

    Dzwonił konsultant po złożeniu wniosku online, kazał wybrać placówkę i donieść 3 przelewy, miał wysłać do nich umowę.

    W placówce mówią, że wniosek pusty, że dopiero na symulacji, że oni nic nie zrobią bo nie widzą, a umowy żadnej nie ma – ba, nawet nie było kontaktu w tej sprawie.

    Dzwonię na infolinię, nie ma osoby, która wypełniała wniosek, proponują anulowanie wniosku (bo nie widzą jego zawartości), ale zaznaczają, że wtedy nie kwalifikuje się do promocji. Proszę o kontakt konsultanta, który go zakładał.

    Konsultant miał dzwonić w poniedziałek, oczywiście nie zadzwonił. Dzwonię raz jeszcze, nie ma go, ale obiecują, że zadzwoni we wtorek.

    Dzwoni we wtorek i z pretensjami, że wniosek ok, bo jakby nie był ok, to coś tam coś tam. Obiecuje skontaktować się z placówką i zapytać co i jak, miał oddzwonić.

    Mamy czwartek, kontaktu brak. Do końca miesiąca zostało parę dni. Żart.

    Paweł Odpowiedz
  • Radzę uważać z tym bankiem..
    Wniosek przez bankowość internetową, kontakt tel z ich storny i weryfikacja, prośba o podejście do placówki z wyciągami, na miejscu podpisana umowa. Zapewnienie zarówno przez osobę dzwoniącą jak i w oddziale że biorę udział w promocji z Allegro.
    Następnego dnia piszę do nich żeby potwierdzili że biorę udział bo”dziwna” ścieżka zakładania tej kk, na co w odpowiedzi że nie biorę!
    Szlag mnie trafił i chyba już 3 reklamacje od reklamacji napisałem

    Andrus Odpowiedz
    • Trzeba uważać przy zakładaniu kk w promocji ale to chyba w każdym banku. Często przy „formalności” w placówce pracownik zakłada zupełnie nowy wniosek (może jakiś profit od klienta) a później pozostają reklamacje. Kiedyś miałem podobnie w mille, całe szczęście jedna reklamacja i kasa była na koncie.

      saroyan
  • „Przepraszamy, ale dla wybranego stanu cywilnego nie możemy zaproponować oferty kredytowej.”
    Miał tak ktoś ? He, he, he…

    Bogdan Odpowiedz
  • Czy po zamknięciu konta osobistego w serwisie transakcyjnym pozostaje dostęp do serwisu? Posiadam kredytowke, dla której chce mieć podgląd.

    savi Odpowiedz
  • Aby uniknąć opłaty miesięcznej wystarczy, że w danym miesiącu dokonamy kartą co najmniej jedną transakcje bezgotówkową- czy transakcja Blik z kredytówki zwalnia z opłaty? Czy jednak trzeba użyć bezpośrednio karty?

    conrad_88 Odpowiedz
  • Przy kredytówce blik nie zwalnia z opłaty.Jedynie płatnośç kartą.

    Jaceklive Odpowiedz
    • a ja mam odwrotne doświadczenia :) blik od zawsze zwalniał z opłat na KK, jednakowoż kiedyś mi taką opłatę mimo to naliczyli, nie chciało mi się reklamować, ale to był tylko 1 raz a kart mam kilka

      sunwoj1
    • Nie wiem jak w przypadku promocji (jedna płatność miesięcznie), ale w przypadku standardu (5 płatności bezgotówkowych w miesiącu do zwolnienia z opłaty) BLIK oczywiście zalicza się do tych 5 transakcji. Oczywiście pod warunkiem, że w czasie dokonywania płatności BLIK jest podpięty pod kartę kredytową, dla której transakcje mają być zaliczone. Jeżeli jest podpięty pod konto to co najwyżej może zwolnić z opłaty za konto i kartę debetową.

      bikerboy
  • Jeżeli chodzi o zakupy w powyższych miesiącach to czy można ich dokonać bez względu na dzień np 25 listopada ? Czy to musi być w danym okresie rozliczeniowym, który przypada np 1-15 listopada ?

    Nowy Odpowiedz
  • Ja właśnie po zgarnięciu bonusu, złożyłem telefonicznie dyspozycję rozwiązania umowy o KK. Następnego dnia zadzwonili z ofertą utrzymaniową 3% zwrotu za wszystkie zakupy, we wszystkich sklepach przez 3 m-ce.

    Ralfin Odpowiedz
  • Wypełniliśmy formularz kontaktowy na str i po dniu, czy dwóch zadzwonił do mojego męża konsultant. Mąż nie mógł rozmawiać, facet miał oddzwonić za dwie godziny (był koniec października). Do dziś się nie odezwał.
    Pytam więc w millenecie (listopad) przez „konwersację” o co chodzi i czy ktoś będzie w tej sprawie dzwonić, czy nie. A miła pani odpowiada, że mamy jeszcze raz formularz wypełnić (Złożony został formularz kontaktowy, nie wniosek kredytowy, ponieważ ten miał zostać wprowadzony przez konsultanta. Nie będzie możliwości przypisania poprzedniej promocji.), skorzystać z nowej (słabszej?) promocji i ogólnie odczepić się (?) – bo tak to odbieram.
    No to jak to jest.. decydująca była data złożenia wniosku kontaktowego, czy jakiegoś oddzwonienia przez konsultanta? Czy w takiej promocji można wziąć udział np. ostatniego dnia miesiąca po prostu wypełniając ten „wniosek kontaktowy”? ..
    Pamiętam, że w citi oddzwonili do nas chyba po dwóch miesiącach, a do karty została przypisana promocja obowiązująca podczas wypełniania formularza………..

    Emi Odpowiedz
    • W regulaminie nie ma nic o tym, do kiedy ma być podpisana umowa, ale jednym z warunków jej uzyskania jest dokonanie transakcji między innymi w listopadzie. Nie zmienia to faktu, że powinna obowiązywać promocja z października…

      U mnie podobna historia.

      Miałem podpisać umowę w oddziale, ale oddział żadnej nie dostał. Pan z infolinii, co kończył wniosek, miał się dowiedzieć co i jak i oddzwonić z informacją co dalej (wpierw dwa razy musiałem wydzwaniać i prosić żeby się skontaktował ze mną, bo inne osoby nie mogły nic z tym wnioskiem zrobić).

      Finał jest taki, że Pan olał sprawę, wniosek stracił ważność, a Pani od reklamacji napisala, że jej przykro i poleca złożyć nowy wniosek na zasadach listopadowych.

      Bez słowa wyjaśnienia, dlaczego mnie olali, dlaczego oddział dostał pusty wniosek, dlaczego Pan z infolinii ma swoich klientów gdzieś i pomimo obietnicy kontaktu, nie dzwoni.

      Polecam ten bank z całego serca.

      Paweł
    • Ja złożyłem formularz kontaktowy, Pani oddzwoniła, spowiedź, umowa finalnie podpisana w oddziale bo musiałem dostarczyć wyciągi z konta i teraz twierdzą że nie biorę udziału w tej promocji. Już chyba 4 reklamacje od reklamacji napisałem i teraz czekam na odpowiedź

      Andrus
    • No nieźle…

      Ja też miałem dostarczyć wyciągi, ale w oddziale nie widzieli wniosku więc nie dało się wygenerować umowy.

      Reklamację i prośbę o interwencję wysłałem w okolicach 23.10 – oczywiście odpisali po miesiącu, z informacją że wniosek został anulowany przez brak doniesuonych dokumentów.

      Także szkoda nerwów i czasu.

      Paweł
  • Dziś wpadła nagroda

    Andrus Odpowiedz
    • To dobry znak. Dostałeś wiadomość w bankowości internetowej czy tylko SMS? Ja jeszcze nie dostałem.

      Szymon
    • Tylko SMS

      Andrus
    • Również nic nie otrzymałem.

      Nowy
    • Warunki spełnione. Nagrody brak. Jutro złożę reklamację.
      Dodam, że wniosek złożyłem w październiku i miesiąc go rozpatrywali. Pod koniec listopada dostałem kartę i zdążyłem zrobić zakupy.

      Szymon
  • Czy jeszcze ktoś dostał nagrodę?

    DK Odpowiedz
  • Czy do utrzymaniówki 10/200 zalicza się np spłata Twi..?

    Andrus Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy