7% do 100 000 zł na koncie oszczędnościowym + 200 zł na start od Pekao

Zakończona

7% w skali roku mogą uzyskać nowi, ale również obecni klienci Pekao – i to nie na lokacie, ale na koncie oszczędnościowym z gwarancją oprocentowania przez 5 miesięcy. Na tych pierwszych ciągle czeka dodatkowe 200 zł w gotówce na start – i to na banalnie prostych warunkach :)

7% na koncie oszczędnościowym od Pekao

7% do 100 000 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku – czyli osobą, która nie była posiadaczem rachunku w Pekao S.A. ani funduszy inwestycyjnych w Pekao TFI od 1.01.2023. Co ciekawe bank dopuszcza do promocji również posiadaczy rachunku, ale pod warunkiem, że ich średnie miesięczne saldo w każdym miesiącu (po 1.01.2023) nie przekraczało 2000 zł.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że posiadamy lub otworzymy Konto Przekorzystne wraz z rachunkiem oszczędnościowym w okresie od 17.08 do 2.11.2023. Pamiętajmy jedynie, że jeśli nie otworzymy konta oszczędnościowego wraz z kontem osobistym, to:

2. Jeśli zawarłeś umowę o pierwszy rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium) w Okresie przystąpienia do Promocji i nie zawarłeś jednocześnie umowy Konta Oszczędnościowego lub Konta Oszczędnościowego Premium, od dnia zawarcia umowy o Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium będziesz miał możliwość zawarcia umowy Konta Oszczędnościowego lub Konta Oszczędnościowego Premium
z promocyjnym oprocentowaniem:
– w oddziałach Banku lub
– w Usłudze bankowości elektronicznej (serwis internetowy Pekao24, PeoPay) – z zastrzeżeniem ust. 3,
jednak nie później niż do 2.11.2023 r.2.11.2023.

3. Umowę Konta Oszczędnościowego albo Konta Oszczędnościowego Premium z promocyjnym oprocentowaniem możesz zawrzeć w Usłudze bankowości elektronicznej (serwis internetowy Pekao24, PeoPay), jeśli udzieliłeś nam zgody na przesyłanie informacji handlowej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.

I to w zasadzie tyle. Promocyjne oprocentowanie 7% na koncie oszczędnościowym będzie
obowiązywało dla kwoty do 100 000 zł przez okres 152 dni licząc od dnia zawarcia umowy o konto.

200 zł w gotówce

Na koniec przypomnę, że do 2.11 trwa również promocja z premią za założenie Konta Przekorzystnego. Do zyskania mamy 200 zł na banalnie prostych warunkach. Zachęcam do zapoznania się z prześwietleniem tej oferty :)

Ważne dokumenty

Nie przegap!

Komentarze

  • Skrócili okres trwania promocji z 6mieś. do 5mieś. ale najgorsze, że nie zmienili karencji dla „starych” klientów, z promocji wykluczone są osoby, które korzystały z promocyjnego oprocentowania po 31.12.2022r.
    W poprzedniej promocji nie można było przekroczyć salda 2tyś. w okresie 1.01.2023r. – 30.04.2023r., liczyłam że załapię się na kolejną a Pekao wywinął brzydki numer i w najnowszej promocji utrzymał datę 1.01.2023r. Nawet ktoś kto ostatnią promocję zakończył w styczniu nie może wziąć udziału w obecnej.
    Co ciekawe w tytule aktualnego regulaminu dodano info, że to II edycja (wcześniej tego nie było), czy to zapowiedź, że w listopadzie będzie III edycja znów z niezmienioną karencją 01.01.2023r?

    Ew@ Odpowiedz
    • Co gorsza, nawet jeśli ktoś ze „starych klientów” łapie się na tę promocję, to aby z niej skorzystać, to musi założyć płatne Konto Świat Premium oraz zawrzeć swoją *pierwszą* umowę o Konto Oszczędnościowe Premium.
      Dla mnie to trochę zbyt „zakręcona” promocja.

      Krzych
    • A jakie są opłaty za te konta premium? Jeżeli ktoś juz posiada ror i ko od dawna to nie ma innej możliwości na 7%?

      TomekW
    • Ja planowałam skorzystać z promocji na zwykłym KO a nie na Premium (mam ROR a stare KO zamknięte) ale w nowej promocji nadal blokuje mnie karencja. Moim zdaniem otwarcie KO Premium niczego nie zmienia dla starych klientów, którzy nie spełniają warunku salda w okr. 01.04.-31.10.23. Jeśli w kwietniu przekroczyłam saldo na zamkniętym już KO to nie ma znaczenia czy teraz otworzę zwykłe KO czy KO Premium bo i tak warunek salda mnie dyskwalifikuje.

      Obawiam się, że nawet na następną promocję się nie załapię, tak jak wcześniej pisałam promocja majowa, w której karencja obowiązywała od 01.01.23. nie miała żadnego numerka. Kolejna promocja z sierpnia miała dopisek II edycja i tam karencja się nie zmieniła (cały czas 01.01.23.). Obecna promo jest bez numerka za to ze zmienioną karencją od 01.04.23. więc do następnej znów mogą dopisać II edycja nie zmieniając karencji 01.04.23.:)

      Ew@
    • A nawet gdybyś spełniała warunek salda, to i tak z promocji nie skorzystasz, bo Regulamin mówi, że aby z niej skorzystać, to zawierana umowa musi być PIERWSZĄ umową o OK!
      Więc jeśli już kiedyś miałaś KO, to już tylko rączki do Bozi ;)

      Krzych
    • Regulamin nie jest jasno sformułowany więc można to interpretować, że chodzi o pierwsze KO w okresie przystąpienia do promocji. Ja bym zaryzykowała ponowne otwarcie, najwyżej nie wpłacę kasy jeśli pokaże się standardowe oprocentowanie:)

      Ew@
  • Jak najprościej zamknąć konto w pekao?

    Zet Odpowiedz
    • Maksymalnie utrudnili zamkniecie konta!
      Odmawiają przyjęcia wypowiedzeń umowy wysłanych na e-mail, rachunki (każdy osobno!) trzeba zamykać w systemie transakcyjnym, przy czym najpierw trzeba złożyć „zapytanie o możliwość zamknięcia konta”, a dopiero po otrzymaniu ZGODY(!} ma się tylko kilka dni na to by konto zamknąć. Oczywiście nie wysyłają żadnego powiadomienia o tym, że jest zgoda na zamknięcie konta, więc jeśli sam nie znajdziesz tej zgody, to termin na zamknięcie konta minie!
      W dodatku formularze do zamknięcia konta są głęboko ukryte, trzeba dokładnie znać ścieżkę aby do nich trafić!
      Ja przez ponad miesiąc usiłowałem zamknąć swoje konta, w rezultacie udało mi się zamknąć tylko konto oszczędnościowe i nic więcej. Szkoda mi było czasu na dalsze boje z ich systemem, więc zostawiłem sobie kartę oraz Konto za Zero.
      Ogólnie system transakcyjny tego banku sięga chyba jeszcze czasów PRL-u i nie umywa się do systemów innych banków.

      Krzych
    • czyli proces zadziałał = klient zostawił konto :)

      margob
    • Nie wiem, jak jest teraz, ale jak ostatnio zamykałem konto u nich w oddziale, to – o ile ma się 0 zł na wszystkich zamykanych kontach i spełnione warunki bezpłatności karty/konta – można było „za porozumieniem” zamknąć od razu – efektywnie na następny dzień, bo „system musi przemielić” zamknięcie

      Ja123
    • Niestety ich system słabo działa, a oni później zwalają winę na klienta. Nie mam 100 zł z polecenia, bo ponoć w oddziale nie podałam kody polecenia. Tylko pani ze zmną 2 razy sprawdzała, czy kod jest ok, a potem zrobiła mi wykład co mam zrobić, żeby dostać te 100 zł. No ale system nie zanotował kodu i pa, pa…kliencie

      Ja123
    • @Ja123 z tą stówką miałem identycznie.

      Zet
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy