Wystartowała kolejna odsłona promocji ING, w której za założenie Konta Direct możemy zgarnąć 100 zł. Warunki promocji są praktycznie identyczne jak opisywanej przez nas pierwszej edycji promocji.
100 zł tylko dla nowych
Promocja przeznaczona jest tylko dla tych, którzy nie byli posiadaczami Konta z Lwem od 1.01.2013 aż do 2.06.2014. Jeśli spełniamy ten warunek – do 31.08.2014 należy złożyć internetowy wniosek o Konto z Lwem (Konto Direct). Konto z Lwem możemy założyć poprzez proces otwarcia z kurierem lub przez przelew z innego banku, w którym mamy już konto. Pamiętajmy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie naszych danych w celach marketingowych.
W regulaminie znajdziemy informację również dla tych, którzy obecnie posiadają już dostęp do bankowości internetowej. W takiej sytuacji wniosek o Konto z Lwem należy złożyć w zakładce Wnioski.
Do 30.09.2014 mamy czas na podpisanie umowy o konto i o kartę debetową oraz na aktywację dostępu do bankowości elektronicznej oraz samej karty. (Akapit ten nie dotyczy osób, które posiadały wcześniej dostęp do bankowości internetowej ING).
Premia za operacje kartą na 1000 zł
Do 31.12.2014 mamy czas na dokonanie transakcji bezgotówkowych w polskich złotych kartą na łączną kwotę 1000 zł. Pamiętajmy tylko, że bank w tym czasie musi rozliczyć transakcje, więc lepiej to zrobić kilka dni przed końcem roku. W sumę 1000 zł tradycyjnie nie wliczają się transakcje zwrócone oraz te, które zostały:
wykonywane w systemach do obsługi mikropłatności, umożliwiające przekazywanie środków pieniężnych pomiędzy dwoma osobami fizycznymi przy pomocy karty płatniczej, poprzez internet.
Wypłata premii
Do 28.02.2015 ING Bank Śląski ma czas na wypłatę premii w wysokości 100 zł. Do tego dnia nie możemy zamknąć otwartego w ramach promocji konta oraz karty płatniczej.
0 zł za konto
Prowadzenie konta w ING jest bezpłatne, natomiast karta debetowa może kosztować 7 zł miesięcznie. Opłata ta nie zostanie pobrana, jeśli miesięczna wartość rozliczonych przez bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie min. 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca. Zaletą posiadania karty płatniczej w ING jest fakt, że wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce są darmowe.
Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
Komentarze
Rozumiem, ze opłacanie rachunkow nie podpada pod wydatki, które uprawniają do odebrania premii?
• tththWykluczenie mikropłatności oznacza, że nie można płacić kartą przez PayU na Allegro, dotPay w sklepach internetowych itd.?
• LLtthth, jeśli płacisz rachunki kartą (w żabce albo np. przez aplikację Sprytny Bill) to jak najbardziej podpada. Jeśli płacisz przelewem z konta – to nie (bo to nie jest operacja kartą).
LL, jak najbardziej można! ING chodzi o różnego rodzaju serwisy, w których możesz zapłacić kartą przelewając pieniądze drugiej osobie (i w ten sposób łatwo wyrobić limit). Zwykłe zakupy PayU na allegro czy w sklepach internetowych będą ok :)
• MichałŻabka to 1,89+ zł za rachunek, Sprytny Bill 0,97 zł za rachunek ;(
• AbdulAdminie, allegro za zakupy mobilne za 100 daje 20 płn. Prześwietlisz? Pozdrawiam
• tomekmarek123@Abdul
• zlotkoIstnieje wiele Żabek i Freshmarketów, w których prowizja za rachunek wynosi 99 groszy.
Możecie bliżej opisac jak wygląda placenie za rachunki w zabce? co trzeba mieć przy sobie.
• tthth@tthth
• NiedroTutaj parę istotnych informacji:
http://zabka.pl/pl/uslugi/drobne-rachunki,4
@tthth, musisz wyrobić sobie taką kartę http://zabka.pl/files/uslugi/drobne.jpg poprzez taki formularz http://zabka.pl/files/uslugi/formularz_zgloszeniowy.jpg
• fikoJeszcze jedno pytanie, jak jest z opłatą za kartę? Jeśli założę konto 29 sierpnia, kartę dostanę powiedzmy 10 września, do 28 września nie wydam tych 200 zł, to w październiku skasują mnie na 7zł? a może we wrześniu też mnie skasują na 7zł?
• AbdulCzyli w sumie nowy klient po spełnieniu warunków dostanie 200zł premii, czy tak? :)
• Tomek____odnośnie pobierania 5 zyla za wyciągi.. złożyłem reklamację w pon mailem dzisiaj wchodzę na konto i….
——-
W odpowiedzi na otrzymaną reklamację/korespondencję na wstępie pragniemy podziękować za zgłoszenie nam Pana uwag. Uprzejmie informujemy, iż w BNP Paribas Banku Polska SA zwracamy szczególną uwagę na priorytetowe rozwiązywanie problemów, z jakimi zwracają się do nas Klienci.
Odnosząc sie do Pana zgłoszenia w sprawie pobranej opłaty za wygenerowane wyciągi za sierpień 2014 r., niniejszym informujemy, co następuje.
Wyjaśniamy, że podczas wypełniania wniosku o iKonto nie została przez Pana zaznaczona opcja wyrażenia zgody na e-korespondencję. Konsekwencją braku zaznaczenia tej zgody jest generowanie
i wysyłanie wyciągu papierowego, za który zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat pobierana jest miesięczna opłata 5,00 PLN.
Mając jednak na uwadze naszą dobra współpracę i wychodząc naprzeciw Pana oczekiwaniom Bank
w dniu 03.09.2014 r. zwrócił przedmiotową opłatę.
——-
• mygumasa czy dostales w ogole ten wyciag papierowy?
• aaaaChyba pomyliście artykuły :)
Ale jak widać sprytnie to zakamuflowali w tych 4 początkowych zgodach, u mnie nie pobierali nic, bo wszystkie zaznaczyłem.
• pwsno chyba nie docenilismy gosci od regulaminow w paribasie:
• aaaa– 5 zl miesiecznie za brak zgody na e-korespondencje
– prawo do tabletu bez zadnej gwarancji otrzymania tabletu
– brak okreslonego terminu wyplaty moneybacku wiec nie zaplaca nikomu odsetek za opoznienie
Melduję zarejestrowane 100 zł na koncie 22.12
• bolekMożna zamykać konto :)
W tekście jest: „Do 31.12.2014”, w podlinkowanym regulaminie: „do dnia 31.01.2015 r”. Więc jak? Zmienili w międzyczasie regulamin?
• AbdulWitam,
• JoannaNie otrzymalam premii wiec zwrocilam sie do banku z reklamacja. Odpowiedzili ‚jednym z warunków promocji był brak sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych. W związku z tym, że nie spełniła Pani tego warunku, premia nie została Pani przyznana’. Na poczatku grudniu dzwonilam na infolinie z zapytaniem czy spelnilam wszystkie warunki promocji i uslyszalam odpowiedz, ze spelnilam.
Czy mial ktos z Was taki przypadek? Czy moge bank sklonic jakos do wyplacenia premii?
Dziekuje za podpowiedz,
Joanna
Joanna, napisz reklamację i powołaj się na rozmowę z bankiem. Powiedz, że konsultant wprowadził w błąd.
Niestety potwierdza się reguła, że konsultanci na infolinii często mają mniejszą wiedzę od klientów – zwłaszcza w przypadku mniej standardowych spraw (jak tego typu promocje).
• MichałPowinniście spisywać godzina i data kontaktu z konsultantem w celach reklamacyjnych.
• bolekParę lat temu miałem konto w ING – zlikwidowałem je. Chciałem teraz z wykorzystaniem tej promocji założyć konto na nową, ale nie mogłem przejść przez formularz. Poszedłem do oddziału z myślą, że pewnie zostawili mi dostęp do bankowości internetowej , a okazało się, że nie zlikwidowali mi konta oszczędnościowego (Otwarte konto oszczędnościowe). Zamknąłem to konto wraz z bankowością internetową. Myślicie, ze mogę wziąć udział w tej promocji? Teoretycznie piszę, że nie dotyczy byłych posiadaczy konta z Lwem, a to nie to samo.
• BarttJa tez mialem Oko ale bez dostepu internetowego i otworzylem konto direct w promocji.
• H13