Tego jeszcze nie było: 50 zł za założenie nowej lokaty dla obecnych klientów Toyota Banku!

Dzisiejszy wpis jest dość nietypowy. Startuje bowiem akcja promocyjna jakiej jeszcze chyba nie było. Wyobraźcie sobie bank, który oferował nawet 140 zł za założenie konta i dorzucał niezłą lokatę również dla większych kwot. Co byście powiedzieli na to, aby wszystkim uczestnikom tych promocji bank zaproponował zgarnięcie… kolejnych 50 zł? Tak po prostu, bez żadnych haczyków. Nierealne? Okazuje się, że nie. Na taki pomysł wpadł Toyota Bank i postanowił dorzucić kolejną premię swoim obecnym klientom – o ile założą kolejną (dość dobrą) lokatę :)

Bądź aktywny i zgarnij 50 zł od Toyota Banku

Kto może zgarnąć dodatkowe 50 zł?

Uczestnikami akcji promocyjnej „Bądź aktywny – załóż nowy depozyt” mogą być osoby, które posiadając aktywne Konto Jedyne otwarte w ramach jednej z akcji z premią opisywanych na blogu – dokładniej:

Co ciekawe z oferty mogą skorzystać również te osoby, które zarejestrowały się do jednej z tych promocji, ale ostatecznie nie założyły konta.

Oczywiście z udziału w promocji wykluczone są osoby, które w terminie 7.05.2014 – 30.11.2015 rozwiązały z bankiem umowę o prowadzenie Konta Jedynego.

Obecni klienci: jak odebrać 50 zł?

Aby zgarnąć tytułowe 50 zł konieczne jest zarejestrowanie się na dedykowanej stronie promocji do dnia 13.12.2015 oraz postępowanie zgodnie z instrukcjami. Wybieramy wtedy status „Mam konto w Toyota Bank”.

Drugim krokiem jest zalogowanie się do systemu bankowości elektronicznej banku do dnia 10.01.2016 oraz założenie lokaty Plan Depozytowy na 80 dni (2,75%) lub (w przypadku posiadania już 7 takich lokat) założenie lokaty Depozyt Plus na 6 miesięcy (2,35%). W obu przypadkach kluczowe jest to, aby zwiększyć w ten sposób swoje saldo lokat w banku o minimum 7000 zł względem dnia 30.11.2015. Mówiąc po ludzku: musimy przynieść do banku nowe środki i założyć lokaty na min. 7000 zł.

Ostatni krok to utrzymanie założonych lokat do dnia 19.02.2016.

Nowi klienci: jak odebrać 50 zł?

W przypadku klientów, którzy zarejestrowali się do poprzednich promocji ale ostatecznie nie założyli konta sprawa wygląda nieco bardziej skomplikowanie. W tym samym terminie (do 13.12) musimy zarejestrować się na stronie promocji, a następnie wybrać opcję „Nie mam konta w Toyota Bank”. Zostaniemy wtedy przekierowani do wniosku o Konto Jedyne, gdzie konieczne będzie wyrażenie zgody:

[…] na przesyłanie informacji handlowych o ofercie Banku za pomocą poczty elektronicznej i wiadomości SMS, oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego Banku;

Po podpisaniu umowy (przez kuriera) do dnia 10.01 musimy spełnić te same warunki co obecni klienci, czyli założyć co najmniej jedną lokatę Plan Depozytowy na 80 dni lub Depozyt Plus o łączenej wartości minimum 7000 zł. Saldo lokat musimy utrzymać do 19.02.

Wypłata premii

W przypadku obu ścieżek premia zostanie wypłacona najpóźniej w dniu 31.03 na aktywne Konto Jedyne. Co istotne: do dnia 4.03 zostaniemy powiadomieni o zakwalifikowaniu do odbioru premii, a do dnia 11.03 będziemy musieli zalogować się i uzupełnić swoje dane (m.in. numer konta) w celu odbioru premii. To standardowa procedura znana z promocji organizowanych przez Agorę.

Choć sama akcja jest mega pozytywna i nieczęsto spotykana, to na koniec musimy dorzucić kilka zdań komentarza. W tym roku tylko w jednej akcji do zgarnięcia było aż 140 zł premii, możliwość ulokowania ponad 50 tys. złotych na niezły procent, a część czytelników LiveSmarter wygrała (lub wygra) dodatkowo bony Sodexo o wartości 50 zł. Teraz bank dokłada od siebie kolejne 50 zł, ale trzeba pamiętać o jednym: Konto Jedyne niestety nie jest kontem darmowym. Kosztuje nas 2,49 zł miesięcznie o ile nie wydamy kartą 400 zł. Może bank powinien pomyśleć w kolejnej promocji o zwolnieniu z opłat? Bądź obniżeniu limitu 400 zł? Wtedy bylibyśmy w pełni zadowoleni :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Profilaktycznie 28 wysłałem wypowiedzenie, wczoraj smsem potwierdzono przyjęcie wniosku i mam szansę z końcem stycznia zakończyć współpracę z bankiem ;^)

    Anonymous Odpowiedz
  • Anonymus,
    wysłałeś priorytetem, że tak szybko do nich dotarło i zdążyli już zarejestrować Twoje wypowiedzenie?

    krzychu.pl Odpowiedz
  • Wysłałem „zwykłym” poleconym. Może jeszcze nie mają wysypu zamykających rachunki :-\

    Anonymous Odpowiedz
  • @admin, wiadomo może coś konkretniej?
    Na 30.11 miałem kończącą się w grudniu lokatę na 5 tys. Teraz wystarczy nowa na 7 tys, czy tak jak mówi infolinia – dodatkowo nowa na 5 tys?

    savi Odpowiedz
  • Niestety wygląda na to, że trzeba brać pod uwagę wariant mniej korzystny dla nas :/

    co do wypowiedzenia – 2x nie

    Michał Odpowiedz
  • Moje wypowiedzenie doszło 31.12.2015 / wysłane 28.12, żadnego smsowego potwierdzenia do dziś…

    krzychu.pl Odpowiedz
  • Kuźwa co to znaczy mniej korzystny albo ktoś ma problemy z pisaniem regulaminów albo z czytaniem – nigdzie nie ma informacji że trzeba przedłużyć stare lokaty – kto w ogóle wpadł na taki pomysł… Ja swoich starych dawno już nie mam a nowa na 7k założona na początku grudnia, jak nie wypłaca bonusu pójdzie reklamacja

    uta Odpowiedz
  • Mniej korzystny, czyli mamy mieć 7000 zł więcej niż w dniu 30.11 – przynajmniej tak usłyszałem od pracownika Agory, która organizuje promocje. Jeśli miałeś wtedy 5 tys. zł, to musisz założyć lokaty na 12 tys. zł. Ale tak jak mówie – to interpretacja Agory

    Michał Odpowiedz
  • Ja rozumiem ale taka interpretacja nie ma uzasadnienia w regulaminie

    uta Odpowiedz
  • Zapewniam Cię, @uta. Jeśli jakakolwiek interpretacja kogokolwiek mocniejszego od Ciebie jest dla Ciebie mniej korzystna to taka jest obowiązująca. To dotyczy nie tylko banków ale tak w zasadzie to wszystkich i wszędzie i zawsze.

    Bufon Odpowiedz
  • Taką interpretację regulaminu przyjąłem już na początku grudnia, dlatego po wypłaceniu 140zł poszło wypowiedzenie, a użeranie się o te 50zł może być o tyle trudne, że będzie to odbijanie piłeczki między Agorą a Toyotą i na odwrót…

    krzychu.pl Odpowiedz
  • Ja miałem ten komfort, że saldo lokat wynosiło u mnie 0 zł na koniec listopada – dlatego póki co powalczę o te 50 zł ;)

    Michał Odpowiedz
  • Skusiłem się lokując (wymagane?) 12 tys.
    W sumie 80 dni i ~ 5,1% też nie jest źle.

    savi Odpowiedz
  • Czy jak kończą się lokaty w trakcie promocji to można je wypłacić z banku? Czy na dzień zakończenia lokaty promocyjnej musi być saldo lokat na koncie większe niż 30.11?
    Jak to dokładnie wygląda bo saldo ogólnie zwiększyłem o 7 tyś jednak w międzyczasie kończą się inne lokaty i nie bardzo chce mi się zakładać nowe lokaty żeby dostać 50 zł.

    Mars Odpowiedz
  • Dostał ktoś korespondencję odnośnie zakwalifikowania się do promocji?
    Teoretycznie mają czas do jutra ale czy już coś wysyłali?

    Łukasz Odpowiedz
  • #Łukasz jeszcze cisza

    Ola Odpowiedz
  • U mnie tez cisza

    ik4 Odpowiedz
  • otrzymaliscie e-mail o przyznaniu premii?

    maria Odpowiedz
  • Brak maila. Ja nie rozumiem, dlaczego tak zawsze czekają do ostatniej chwili.

    ildefons Odpowiedz
  • Czy ktoś otrzymał maila? Admin czy może coś pomóc w tej sprawie.

    Zbysiu Odpowiedz
  • Jest mail ale jest i znany błąd „Brak wymaganego ciągu cyfr 12345678 w numerze konta.” :D

    savi Odpowiedz
  • Tak, przed chwilą wpadł do mnie mail. Co do błędu – właśnie im zgłosiłem, za kilka minut powinno działać, poczekajcie chwile z wypełnianiem danych :)

    EDIT: już działa

    Michał Odpowiedz
  • Dzięki za szybką reakcję.
    I jak wyszło z czystej ciekawości?
    Wystarczyła nowa lokata, czy starą tak jak ja, należało przedłużyć? ;)

    savi Odpowiedz
  • Ja założyłem jedną lokatę na 7000 zł która skończyła mi się kilka dni temu. Jeśli się nie mylę miałem w dniu 30.11 tylko lokatę na 5000 zł (wymaganą w promocji super duet) która też się niedawno skończyła więc była neutralna z punktu widzenia promocji. Po prostu przyniosłem wymagane 7000 zł :)

    Michał Odpowiedz
  • standardowo brak maila – jak poprzednio
    brawo agora
    kolejna reklamacja
    ehhhh

    aaa Odpowiedz
  • Ja maila nie mam a zarejestrowałem się w grudniu na aktywni.zpremia.pl potwierdzilem maila i 7.01.2016 zalozylem nową lokate na 7k. na dzien 30.11mialem jedna lokate na 5k. Pieniadze z niej przelalem na inne konto 19.02 po zakonczeniu. lokate na 7k dalej mam. Gdzie zrobilem błąd?

    Mars Odpowiedz
  • spokojnie, poczekaj, u mnie też jeszcze nic

    Ola Odpowiedz
  • po północy maila brak
    kto jeszcze ?

    aaa Odpowiedz
  • Na skrzynce pusto – „Ja wiedziałem, że tak będzie”

    numer telefonu do kontaktu +48 22 555 53 21 – akcja „Bądź aktywny – załóż nowy depozyt”

    Łukasz Odpowiedz
  • Jest mail.

    Ja założyłem jedną lokatę na 5 tys i drugą na 7 tys. Obie kończą się pod koniec marca. Wcześniej na koncie miałem 5 tys.

    ildefons Odpowiedz
  • No mnie niestety także pominęli. Na razie złożyłam reklamację mailowo i czekam co dalej.

    Ola Odpowiedz
  • może jak się kończyła w międzyczasie lokata np na 5k to nie można jej było do 4.03 przelać na inne konto ?

    Mars Odpowiedz
  • Nie, to nie to. Mają bałagan i tyle. Dbam też o finanse rodziców, więc równolegle do mnie, klientem Toyota Bank jest moja mama. Od samego początku, do wszystkich promocji zgłaszamy się równolegle, na tych samych kwotach i zasadach. Moja mama dostała zawiadomienie, ja nie, choć, tak jak pisałam i to podkreślam : wszystko na tych samych zasadach, kwotach, datach.

    Ola Odpowiedz
  • tez jest mail, przyszedł wczoraj 18:56

    dialam Odpowiedz
  • cześć,

    gdzie zgłaszaliście reklamacje?

    „Reklamacje związane z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 14 (czternastu) dni od daty wysłania przez Organizatora wiadomości e-mail, o której mowa w § 3 ust 3 Regulaminu.”

    o jakiej Aplikacji mowa?

    Gość Odpowiedz
  • Oczywiście 0 mali na obydwu kontach – oczywiście nie działa hasło z pierwszego logowania. Widzę, że czego Agora się nie tknie to jeden wielki burdel. Reklamacje można zgłaszać ‚za pomocą Aplikacji’ – czyli tej nieszczęsnej strony – na której brak formularza reklamacyjnego jest tylko kontakt – jeśli się go otworzy to trzeba wybrać przyczynę kontaktu – w opcjach brak reklamacji. Po zalogowaniu jest tylko komunikat o końcu akcji. Wysyłam reklamację jako ‚inny temat’ nie maja nadziei na na pozytywny efekt. (Na reklamację dotyczącą WBK do tej pory się nie odezwali)

    uta Odpowiedz
  • U mnie też żadnego maila. Znacie jakiś sprawdzony sposób jak się odwołać? Bo wszystkie punkty regulaminu spełniłem więc nie chce im odpuścić…

    Pinky Odpowiedz
  • Tez nie mamy maili :(

    Justyna Odpowiedz
  • Jeżeli chodzi o reklamację ze strony, z zakładki kontakt.
    Napisałam wczoraj (niedziela), odpowiedzieli dziś po godzinie 15 i pewnie u większości będzie ten sam problem.
    Kiedy startowałam do pierwszej z serii promocji „SuperDuet” zalogowałam się z innego adresu mail, oni ten adres „przypięli” do mnie, tam wysłali pierwszą premię 140zł. Do drugiej promocji zalogowałam się pod innym mailem. Poprosili o ten adres e-mail. Odpisałam, podałam, zobaczymy – jak się sprawa rozwiąże dam znać.

    Ola Odpowiedz
  • Na infolinii nikt nie odbiera, na e-mail wysłany ze strony promocji również brak odpowiedzi… ehhh.

    Łukasz Odpowiedz
    • Poczytaj w regulaminie ile maja dni na odpowiedz to sie dowiesz dlaczego nie odpisuja.

      Mars
    • Zawsze jest w regulaminach 14 dni lub więcej, ale to nie znaczy, że nie mogą odpowiedzieć w przyzwoitym terminie. Reklamacja jest dla uczestników akcji a z tego co widzę nie otrzymałem nawet potwierdzenia bycia uczestnikiem tej akcji po rejestracji na stronie promocji.

      Łukasz
  • Macie maile?

    Mar_Wer Odpowiedz
  • A czy na ten email: aktywniToyota@bankzpremia.pl ktoś próbował reklamować brak powiadomienia?

    tytus Odpowiedz
    • Wcześniej pisałem przez stronę z promocją, a dziś na ten adres. Zobaczymy.

      Łukasz
  • Dzis ostatni dzien na podanie danych. Nie dostalismy z mezem maili. Zglaszalismy przez formularz kontaktowy i bezposrednio na maila. Zero odzewu. Dzwoniliscie do agory czy do toyoty?

    Justyna Odpowiedz
  • Mimo wszystko spytam: jesteście pewni spełnienia warunków promocji? Chodzi o to, że jeśli w banku w dniu 30.11 posiadaliście 7000 zł, to w dniu 19.02 konieczne było posiadanie 14000 zł. Jeśli więc komuś kończyła się lokata np. w grudniu, to musiał założyć np. dwie lokaty aby mieć razem 14000 zł w lutym.

    Michał Odpowiedz
    • Regulamin zrozumiałem tak, że do 19.02 muszę utrzymać lokaty założone w ramach tej akcji czyli dodatkowe 7 tys. Planów 80 dniowych założonych przed 30.11 nie sposób utrzymać bo skończą się w trakcie trwania akcji. Gdyby to miało oznaczać utrzymanie wszystkich lokat w TB to wystarczyłby zapis o utrzymaniu salda lokat na stanie z 30.11 + 7 tys. do 19.02.

      No cóż, zobaczymy co na to TB.

      Łukasz
    • Np w listopadzie mialem 5 tys. Zalozylem w grudniu nowa lokate na 7k. W styczniu skonczyla sie ta na 5k. W regulaninie jest mowa utrzymac zalozone lokaty co najmniej do 19.02. To jak sie konczy lokata i automatyczni

      Mars
    • Jest zrywana to przeciez nie ma mozliwosci jej utrzymac dluzej niz na termin jaki zostala zalozona. Zreszta nigdzie nie na mowy ze ma to byc. Na 19.02 np 7k+5k tylko ze zwiekszyc saldo o 7k niz w listopadzie i utrzymac te 7k do 19.02

      Mars
  • Mi właśnie uznali reklamacje – bałagan mają w papierach i tyle

    xxx Odpowiedz
  • I brak maila.
    To już druga promocja gdzie po spełnieniu wszystkich warunków brak odzewu od organizatora.

    an Odpowiedz
  • A bank ochoczo pobrał opłatę za konto z góry oczywiście i saldo jest ujemne. Czy za fakt salda ujemnego toyota b. pobiera odsetki?

    an Odpowiedz
  • U mnie również reklamacja rozpatrzona pozytywnie

    Marcin88 Odpowiedz
  • Czy tez wczesniej dostaliscie informacje ze sprawa zostala przeslana do toyoty celem weryfikacji?

    Mars Odpowiedz
    • Tak

      Marcin88
    • A ile dni minelo w Twoim przypadku od otrzymania tego maila do odpowiedzi pozytywnej na reklamacje?

      Mars
    • 5 marca wysłałem mailem reklamację, 9 napisałem „przez aplikację” i tego samego dnia otrzymałem informację o przekazaniu do weryfikacji. Pozytywne rozpatrzenie 11 czyli 2 dni później.

      Marcin88
    • U mnie kontakt przez aplikację 5 marca, email na adres podany w regulaminie 8 marca. 10 marca dostałem odpowiedź na wiadomość z 5, że przekazano do Toyoty. Mam nadzieję, że jutro przyjdzie odpowiedź z Toyoty.

      Łukasz
  • Czy Toyota Bank pobiera opłatę za kartę z góry to jest na początku miesiąca , a potem
    po wykonaniu płatności na 400,00 pln ją zwraca ,Konto założyłam 26/2/2016 , a jeszcze nie mam karty , długo to trwa. Tylko chyba ten bank osobno wysyła Pin a osobno kartę , inne robią to elektronicznie . Po otrzymaniu premii do 30/6 szybko się z nimi pożegnam

    halina Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy