Bank Millennium: darmowe bilety do kin Cinema City za… wypłatę środków z bankomatów!

Pamiętacie, jak kilka miesięcy temu Bank Millennium rozdawał darmowe bilety do kin Cinema City? Wygląda na to, że akcja wróciła w praktycznie niezmienionej formie. Znów w łatwy sposób zgarniemy darmowe wejściówki :)

Blik do zadań specjalnych

Promocja przeznaczona jest dla obecnych klientów banku – czyli osób, które posiadają rachunek bankowy bądź kartę kredytową Banku Millennium. Jeśli do dnia 25 października taki klient banku wykona 10 transakcji BLIKiem, to zgarnia 2 vouchery wymienne na bilety w kinach Cinema City.

Co ważne transakcje BLIKiem wcale nie muszą być płatnościami w sklepach – wystarczy, że wypłacimy pieniądze (10 razy) z bankomatu. Jeśli będą to jednak płatności w sklepie, to ich minimalna wartość musi wynieść 5 zł. Ważny jest również czas, w jakim dokonamy transakcji – choć promocja trwa do 25 października, to jest również ograniczona pulą kuponów, która wynosi 1500 sztuk (co daje nam 750 klientów po dwa kupony). Z ostatniej akcji wiemy jednak, że zainteresowanie promocją nie było zbyt duże więc prawdopodobnie i tym razem wszystko możemy zrobić „na spokojnie”.

Uwaga: aby otrzymać kody trzeba również wyrazić zgody marketingowe:

Udzielenie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody w Banku Millennium na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

SMS z kodami wymiennymi na bilety do kina zostanie wysłany po zakończeniu promocji. Kody będziemy mogli wymienić na seanse 2D najpóźniej do 30 grudnia 2015.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ostatnio późno się skończyła promocja i też wysyłka nie była szybka. Ciekawe jak tym razem jeżeli tylko 1500 biletów ;))

    luka89waw Odpowiedz
  • Wiecie czy wypłaty w innych niż millenium bankomatach są płatne, blikiem?

    Czy pekao bankomaty realizują wypłaty blik?

    Hgg Odpowiedz
  • w poprzedniej promocji robiłem wypłaty w bankomatach BZWBK i były bezpłatne

    erde Odpowiedz
  • Tak wtedy była promocja do sierpnia Ale teraz nie wiem

    Hgg Odpowiedz
  • Wg cennika http://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/296/latest
    Wypłaty gotówki BLIK w bankomatach Banku Millennium 0 PLN
    Wypłaty gotówki BLIK w innych bankomatach oraz u akceptantów BLIK oferujących usługę wypłaty gotówki1) 5 PLN (Opłata nie jest pobierana w przypadku:
    a. Konta 360° i Dobrego Konta, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i zaksięgowana na koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą do konta oraz
    łączne wpływy zewnętrzne na konto wynosiły min. 1 000 PLN (do kalkulacji łącznych wpływów nie uwzględnia się przelewów z innych rachunków dla Klientów
    indywidualnych prowadzonych na rzecz Posiadacza w Banku Millennium oraz z rachunków prowadzonych w Millennium Domu Maklerskim, a także zwrotów na
    rachunek z tytułu transakcji dokonanych kartami debetowymi).
    b. Konta 360° Student i Konta 360° Junior, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i zaksięgowana na koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą do
    konta
    c. rachunków Prestige i Bankowości Prywatnej,
    d. Konta Internetowego z kartą debetową Maestro PayPass, dla której włączony jest pakiet „Wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce”.)

    abba Odpowiedz
  • no i jest jeszcze jedna ważna rzecz
    trzeba wyrazić zgody na marketing, w przeciwnym razie mimo spełnienia warunków biletów nie będzie

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • A pamiętacie, czy kupony CinemaC z poprzedniej promocji miały jakąś datę ważności? Bo mi się jeszcze ostały…

    abba Odpowiedz
  • Wpis znów tylko sygnalizuje, a nic nie wyjaśnia. mamokazje.pl kopiuj-wklej.

    @Hgg w cenniku w wyjaśnieniach, pkt. 5 – brak opłat do końca roku

    @abba bodaj do 31.10.

    Mar_Wer Odpowiedz
  • Ktoś już wie jak wyrazić zgody marketingowe? Trzeba udać się do placówki czy można zrobić to z poziomu strony?

    Damian Odpowiedz
  • jak sprawdzic czy ma sie te zgody? W tamtej promo z biletami tez byla koniecznosc posiadania zgod?

    Anna Odpowiedz
  • @Damian Z tego co pamiętam to żeby wyrazić zgody trzeba iść do banku, ewentualnie dzwonić na infolinię, na stronie banku nigdzie tego nie ma. Trzeba też zmienić limity Blik bo domyślnie są one ustawione na 3 transakcje dziennie i na maksymalną kwotę 500 zł. Na stronie banku w zakładce Blika, jeżeli opcja edytuj jest niedostępna to trzeba iść do placówki i uwierzytelnić konto (złożyć wzór podpisu, dać zeskanować dowód).
    @Anna Zgody można sprawdzić na infolinii, w tamtej też trzeba było mieć zgody. Są 3 zgody wystarczy mieć 2 pierwsze, 3 jest zgodą na kontakt telefoniczny.

    Marrian Odpowiedz
  • dzięki, że czuwacie – promocje prześwietlałem w nocy a dziś dodatkowo FinBlog. Już poprawione :)

    Michał Odpowiedz
  • Muszą być 3 zgody!

    Regulamin poprzedniej edycji i obecnej ma identyczne zapisy.

    Z lektury wynika ,że wystarczą niby 2 z 3 (Ja tak rozumiem te zapisy, swoją drogą kody dostałem i wykorzystałem ).

    W rozmowie jasno dałem do zrozumienia, że nie życzę sobie kontaktu telefonicznego. Mimo tego 3 zgody były aktywne.

    Dziś już wiem dlaczego ;).

    Po wpłacie jakiś tam środków na konto oszczędnościowe od razu telefon z telemarketingu z ofertami. Zrobiła się afera, bo byłem święcie przekonany o braku zgody ;). Poszła reklamacja i odtworzyli rozmowę z 12.05.
    Faktycznie zgody nie dałem, ale w rozmowie jasno wyraziłem chęć skorzystania z promocji Blik (zatem w „zamieszaniu” włączone zostały 3 zgody, a nie 2)

    Okazuje się ( po rozmowie z miłą Panią Aleksandrą, w której ponownie wyraziłem 2 z 3 zgód), że muszą być jednak 3 zgody!!

    Pani Aleksandra po dokładnej konsultacji ( oraz oddzwonieniu po kilku minutach) z działem marketingu uzyskała 100 % potwierdzenie konieczności włączenia 3 zgód, inaczej kody nie przysługują. Regulamin sobie (i jego nieprecyzyjne zapisy) , praktyka sobie.

    Gdyby nie nadgorliwość pracownika ( w maju ) mógłbym nie dostać kodów ;).

    Moja rada, muszą być aktywne 3 zgody, inaczej czeka Was potencjalna reklamacja.

    Rob231 Odpowiedz
  • Odnośnie wymaganych zgód, ich sprawdzenia i zmiany ( odpowiedź z banku ):

    „W nawiązaniu do Pani wiadomości uprzejmie informuję, iż zgodnie z Regulaminem promocji, aby skorzystać z Promocji prowadzonej pod nazwą „Blik do zadań specjalnych” powinna Pani mieć ustalone zgody w Banku Millennium na przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

    Dodam, że z danych zawartych w systemie bankowym wynika, iż ma Pani ustawione odpowiednie zgody, aby wziąć udział we wspomnianej Promocji.

    Jednocześnie odpowiadając na Pani pytanie wyjaśniam, że wyrażone zgody może pani zweryfikować na Umowie rachunków bankowych oraz Karty debetowej, która powinna być dostępna w serwisie Millenet w zakładce Wnioski i umowy.

    Zakładka ta znajduje się na rozwijanej liście widocznej po najechaniu kursorem na Pani imię i nazwisko.

    Weryfikacji a także zmiany zgód może Pani dokonać podczas kontaktu z Konsultantem na linii TeleMillennium bądź w oddziale Banku po okazaniu dowodu tożsamości.

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • Hej,

    Bralem udział w poprzedniej edycji – dostałem bilety i zamknąłem konto. Czy moge teraz znów je otworzyć i zalapac się na prezent?

    Marcin Marcin Odpowiedz
  • Wypowiedziałem umowę z millenium – zamkną mi konto 30.09. Myślicie, że dostanę nagrodę pomimo braku posiadania konta w momencie rozsyłania nagród?

    yasioo Odpowiedz
  • bilety z poprzedniej edycji są ważne do końca października

    Łoś Odpowiedz
  • To jakieś jaja? Cytuję: „Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem Android (od wersji 2.3) i iOS (od wersji 5.1.1)”. Skąd ja im wezmę taki system? Wygląda na to, że mając Windows Phone i wydawałoby się normalną aplikację Millenium, mam jakąś okrojoną wersję która mi nie pozwala na udział w promocji… Nie lubię jak jakakolwiek firma segreguje klientów w ten sposób, duży minus dla Millenium które aż do dziś jeszcze mi nie podpadło ani razu.

    kiwix Odpowiedz
  • @kiwix, zmień w końcu tego padlucha co masz na normalny telefon ;)

    akro Odpowiedz
  • @akro
    Mam właśnie normalny telefon, bo bez tego chaotycznego, mulącego Androida :) Ale już sobie poradziłem, trzeba było zadziałać trochę naokoło i się udało. Teraz zostało czekać na ogłoszenie wyników czy zdążyłem, no i na odpowiedź od Millennium czy mam włączone wszystkie zgody.

    kiwix Odpowiedz
  • @ bolek
    Ja chętnie polecę konto, zdaje się że płacą 100 od klienta.

    darky Odpowiedz
  • super. pozdrawiam

    darky Odpowiedz
  • hej, czy to promo jeszcze aktualne? można gdzieś sprawdzić, czy pula kuponów została wykorzystana? dzięki!

    foka Odpowiedz
  • Dziś 25, dajcie znać jak dostaniecie kupon bo nie pamietam czy miałem zgody.

    tomaskaosaqs Odpowiedz
  • Też czekam, ale na razie nic.

    Tomek22 Odpowiedz
  • Uzyskałem informację, że kody wyślą do 2 tygodni po zakończeniu promocji;) ( wczoraj o 23:59 ). Pula znowu się nie wyczerpała lub nie mogą się doliczyć.

    Przy okazji trwają dwie inne promocje BLIKA ( 1 transakcja = 1 voucher, limit 1 dziennie ) w sieci Helios lub Multikino i kinie LUNA.

    https://www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna/aplikacja-mobilna-klienci-indywidualni-biznes/platnosci-blik/promocje-blik

    Rob231 Odpowiedz
  • Ktoś pamięta jak zmienią się opłaty za korzystanie z BLIK w Millennium? Bezpłatność BLIKowych bankomatów była zdaje się limitowana czasowo. Czy ktoś już korzystał z przekazywania pieniędzy BLIKiem między dwoma klientami Millennium?

    abba Odpowiedz
  • Dajcie znać jeżeli dostaniecie smsy z biletami:)

    Tomasz Odpowiedz
  • znowu się spóźniają z wysyłką biletów

    qqq Odpowiedz
  • Darowanemu biletowi w zęby się…

    abba Odpowiedz
  • ktoś coś wie? Cisza i spokój u mnie…

    paweł Odpowiedz
  • Właśnie dostałem 2 kody SMSem.

    Oskar Odpowiedz
  • OK, dwa kody właśnie dostałam sms-em! :)

    foka Odpowiedz
  • Ważne na 2D do 30 grudnia 2015. Choć pewnie można do wtedy kupić bilet z datą styczniową. Ktoś wie z jakim wyprzedzeniem można w Cinema City kupować bilety?

    abba Odpowiedz
  • A ja nie dostałem :/
    Komuś jeszcze się nie poszczęściło?

    _rob Odpowiedz
  • Właśnie otrzymałam bilety.

    Paulina Odpowiedz
  • Rowniez dostalem bilety, w jaki sposób je zrealizować i do kiedy? Kto sie orientuje?

    wgd Odpowiedz
  • @wgd Idziesz przed Sylwestrem do Cinema City i kupując 2 bilety na seans 2D przy kasie pokazujesz oba kody. Koniec.

    abba Odpowiedz
  • @wgd do 30.12.2015 można je wykorzystać podając kody w kasie ale pamiętaj, że można je wykorzystać na filmy „z bieżącego repertuaru danego Kina, z wyłączeniem:
    2.11.1. pokazów specjalnych,
    2.11.2. pokazów przedpremierowych,
    2.11.3. pokazów na zaproszenie (zamknięte),
    2.11.4. maratonów,
    2.11.5. pokazów/eventów specjalnych w Cinema City,
    2.11.6. filmów wyświetlanych w IMAX,
    2.11.7. filmów wyświetlanych w salach VIP.”

    ireq Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy