Wystartowała świetna promocja banku BNP Paribas – w zamian za założenie (całkiem niezłego) iKonta zgarniemy tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 o wartości około 400 zł!
Tablet dla (prawie) każdego otwierającego iKonto!
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli nie posiadać konta w BNP Paribas. Co z osobami, które kiedyś już były klientami BNP Paribas? Choć regulamin promocji ich nie wyklucza, to sam regulamin iKonta już tak:
Zawarcie Umowy Rachunku przez Internet nie jest możliwe, jeśli wnioskodawca zawarł już wcześniej inną umowę z Bankiem.
Aktualizacja [14.08.2014]: Promocja została oficjalnie zakończona.
Do zgarnięcia tabletu uprawnione są te osoby, które do 31.08.2014 wejdą na stronę promocji, klikną w „otwórz konto w 5 minut” obok wizerunku tabletu i dalej wypełnią wniosek. Do końca września należy aktywować założone właśnie iKonto (przelewem) i wykonać dowolne transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł. To tyle!
Bank wyśle tablet do dnia 10 października 2014.
Przez rok 3% wartości transakcji w internecie
Haczyki? Jest jeden. Bank zastrzega, że uczestnik promocji nie wypowie umowy o prowadzenie iKonta w ciągu 12 miesięcy. W innym wypadku będzie zobowiązany zwrócić wartość nagrody, czyli 400 zł.
Zazwyczaj odradzamy wam tego typu promocje, jednak w tym wypadku należy pamiętać o jednej rzeczy – iKonto to jeden z lepszych rachunków na rynku. Oferuje nam 3% zwrotu od wartości transakcji opłaconych przez PayU. Promocja zwrotu 3% będzie trwać przynajmniej do czerwca, więc w zasadzie przez cały rok możemy dodatkowo sporo zyskać (do 50 zł miesięcznie!).
Więcej o promocji pisaliśmy w czerwcu – tam również znajdziecie informacje o opłatach (a raczej jak się ich pozbyć) za utrzymanie konta i kartę.
Najczęściej zadawane pytania
Ze względu na sporą ilość pytań w komentarzach – przygotowaliśmy odpowiedzi, na najważniejsze z nich ;)
Ile kosztuje iKonto i karta?
iKonto może być darmowe, jeśli tylko wpłynie na nie łącznie 1000 zł w danym miesiącu (w innym przypadku: 9 zł). Wpływ ten nie musi być wpływam pensji – można przelewać sobie środki z innego, własnego konta, a po wpływie – przelewać z powrotem. Jeśli chodzi o kartę – jest ona bezpłatna, jeśli wydamy w danym miesiącu (w dowolny sposób) 200 zł (w innym przypadku: 6 zł).
Czy mogę zamknąć kartę lub konto po otrzymaniu tabletu?
Regulamin zabrania zamknięcia iKonta przed upływam 12 miesięcy (bank chciałby 400 zł za tablet, który wygraliśmy), jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamknąć samą kartę płatniczą. Zgodnie z regulaminem promocji wystarczy przecież wydać 400 zł aby zgarnąć tablet – a to co zrobimy dalej, to już nasza sprawa. Warto jednak pamiętać, że karta debetowa do iKonta zwraca 3% wartości transakcji, więc utrzymanie jej może się opłacić :)
Czy mogę założyć konto w oddziale lub przez kuriera?
Niestety nie, w promocji mogą brać udział tylko osoby, które złożą wniosek internetowy z dedykowanej strony promocji i konto założą przelewem.
Czy na pewno dostanę tablet?
Oferta BNP Paribas trwa do końca sierpnia (składanie wniosków) bądź do wyczerpania limitów. Z tego względu warto się śpieszyć ze złożeniem wniosku, bo najzwyczajniej w świecie bank może zamknąć stronę promocji i powiedzieć, że tablety się skończyły :) Oczywiście jeśli złożymy wniosek, to tablet mamy zapewniony.
Czy muszę płacić dodatkowe 6 zł za usługę money back?
Nie! Money back (zwrot 3% wartości transakcji internetowych) dla iKonta jest darmowy. Usługa money back o której piszecie w komentarzach i która kosztuje 6zł dotyczy innego konta!
W umowie bank wspomina o ubezpieczeniu karty. Czy coś za to zapłacę?
Nie! Zgodnie z tabelą opłat posiadacze iKonta posiadają darmowe ubezpieczenie do karty płatniczej. Za nic nie płacimy ;)
Podsumowując – co muszę zrobić, aby zgarnąć tablet?
Wystarczy założyć konto z dedykowanej podstrony i do 30.09 wydać kartą 400 zł. Później kartę możemy zastrzec, aby nie płacić za niej opłaty miesięcznej, a samo konto musimy trzymać przez rok – najlepiej przelewając na nie co miesiąc 1000 zł, aby uniknąć opłaty miesięcznej. To tyle :)
To co? Kolejny tablet do kolekcji? :)
PS. Dzięki Kamil za info!
Komentarze
I wygraliśmy.
ALE I TAK IM TEGO NIE ZAPOMNIMY.
12 miesięcy i adiós …
nawet gdyby proponowali inną świetną promocję.
(czy wiecie że po zalogowaniu się online nie możecie sprawdzić blokad na karcie? możecie je sprawdzić telefonicznie…
• Robertobuhahaha…. badziewiarze!)
Jak już ktoś dostanie tablet niech da znać.
• ogrDostałem odpowiedź na reklamację, że niby nie złożyłem wniosku w ramach promocji! Dla mnie skandal. Chyba czas jak naprędzej zamknąć to konto i pożegnać się z bankiem oszustów. :|
• Adam.gdyby nie kurier Siodemki ktoremu nie chcialo sie przyjechac po 16, chociaz podobno pracuje dluzej, to mialbym juz dzis ten tablet… :(
• cypresa tak bede mial moze jutro o ile bedzie mu sie chcialo przyjechac pozniej…
@Adam.
• chwilowyNapisz odwołanie, wyślij im link do regulaminu jaki przeczytałeś i zaakceptowałeś. Opisz jak wyglądała ścieżka założenia konta i że był to główny powód założenia konta. Powodzenia.
Tablet dzisiaj doszedł, ale jakoś gwarancji żadnej nie widzę :(
• Tomek____Bo nie ma żadnego potwierdzenia (zamiast paragonu), tylko pudełko z tabletem i kartka z kilkoma zdaniami od banku
Co do gwarancji to trzeba zarejestrować tablet na stronie Samsunga i wydrukować gwarancję.
• nethttp://www.samsung.com/pl/support/WarrantyRegistration.html
@net – ten link dotyczy drukarek, nie tabletów
• pig4funMi napisali w odpowiedzi na moją reklamację, że kliknąłem zły lik. Ma ktoś też tak? Jestem: zawiedziony, zszokowany i wku..iony na nich na maxa. Szkoda, bo myslałem że znalazłem dobry bank. Dawać znać czy ktoś też tak ma!
• wkurzony@wkurzony
• Adam.Ja tak mam. Dostałem podobną odpowiedź. :| Zdążyłem już wydać tą kartą kilka tysięcy złotych, ale jak tak pogrywają, to zostało mi się pożegnać.
Ciężko im teraz będzie udowodnić z jakiego linku zakładało się konto, ale można powalczyć. Najlepiej, jakbyście mieli wcześniejsze potwierdzenie, że uczestniczycie w promocji lub zrzuty ekranu zrobione podczas zakładania konta. Bez tego to już wyłącznie dobra wola lub jej brak ze strony banku.
• KamcioMi także wciskają że nie użyłem linka promocyjnego. Po prostu oszuści chcą sobie naszym kosztem ograniczyć koszta tabletów.
• MDA może numer zawartej umowy ma znaczenie? Sprawdziłam i składając wniosek o zwykłe ikonto umowa ma nr 100006XXX, natomiast umowa z promocją ma S1310000XXXX.
• trickykurier sidemki sie nademna zlitowal i mam to deficytowe „cudo”!!! Potwierdzam ze to biala wersja Lite bez kamery z przodu i bez karty sim ale z GPSem i aparatem 2 Mpx oraz mijescm na karte SD. Do domu zeby poczytac gazete i poserfowac jak sie komus kompa nie chce wyciagac to jak znalazl. Zreszta jest za damke wiec nie ma co wybrzydzac :)
• cypres@tricky Moja umowa ma nr 100006XXX… Jestem przekonany, że z dobrego linka zakładałem konta. Trochę szkoda tej sytuacji. Nic im się teraz nie udowodni.
• Adam.Sprawdziłem umowę i mam numer A0110000xxxx i na infolinii wmawiają mi że nie zakładałem konta przez link promocyjny, a tu jestem pewny że właśnie w niego klikałem…
• MDU mnie 3 umowy zaczynają się S13, konta zakładane 6 i 11.08. Wchodziłam przez link podany na LS. Może inni forumowicze, którzy załapali się na tablet sprawdzą jaki mają nr?
• trickyMoja umowa też zaczyna się Sxxx i biorę udział w promocji. Może miało znaczenie z którego linka się zakładało. Było ich kilka i kończyły się m.in. na ….-12, ….-13, …-15.
• kjJa zakładałem z ….-15.
Umowa promocyjna u mnie też na S13, pewnie jak końcówka adresu. Była już mowa, że był adres bez Sxx ważny nawet dłużej niż do połowy sierpnia. Z niektórych przeglądarek wpadało to strony iKonto i tam należało kliknąć jeszcze raz. Ze strony z tabletem po akceptacji regulaminu powinno od razu przenosić na stronę wniosku. Opiszcie jak było, i że promocja była powodem założenia konta i tyle, to że odrzucili reklamację nie znaczy, że odrzucą odwołanie. Jakiekolwiek pliki cookies nie mają dla klienta znaczenia (nie żądali ich), nawet jak kogoś wyrzuciło na stronę ikonto nie musiał wiedzieć, że teraz ma link już bez promocji, skoro chwilę wcześniej kliknął. Powodzenia.
• chwilowyCzekam na rozpatrzenie reklamacji (zgłosiłem przez telefon jak się dowiedziałem że „nie wziąłem udziału w promocji” oraz przez www).
• MDPatrząc na czas, w jakim odpowiadają na zgłoszenia, pewnie za trzy tygodnie będę miał odpowiedź. Potem odwołanie i znowu miesiąc :(
re wszyscy: osoby które teraz twierdzą, że bnp chce je znów wykiwać: czy dostaliście wogóle wcześniej jakieś maile, że najpier nie przyznają Wam nagrody, później w piątek, że jednak tablet będzie czy może o tym, że niby „nie bierzecie udziału w promocji” dowiedzieliście się dopiero gdy po braku jakichkolwiek maili sami zadzwoniliście na infolinie z pytaniem o co chodzi?
• paolopytam bo chcę wiedzieć czy przypadkiem nie zaczyna dochodzić do sytuacji kiedy ktoś dostał maile a za chwilę bnp będzie wciskało kit, że jednak wogóle nie brał udziału w sprzedaży premiowej!!!
Witam,
• dracowcześniej nie dostałem ,żadnej wiadomości o przyznaniu bądź nie tabletu. Telefon na infolinie 10.10.2014 godzina 11.00 nie ma mnie na liście laureatów, następnie oświadczenie prezesa BNP na facebooku i po godzinie od tego dostałem email gratulujemy otrzymasz tablet. Mój wniosek o konto zaczyna się S13……….
W uproszczeniu: były trzy grupy klientów. Ci, którzy mieli tablety dostać, inni którzy mieli nie dostać oraz osoby, które miały być informowane kolejnego dnia.
Ty pewnie byłeś w ostatniej grupie która ostatecznie została poinformowana dopiero w piatek wieczorem po decyzji zarządu, że każdy dostanie tablet. W zasadzie gdyby nie akcja na blogu mógłbyś nawet nie mieć świadomości, że to się działo. Tu akurat dobry, taktyczny ruch BNP.
Szkoda, że dalej nie wysłali ci urządzenia – tak jak innym, którzy mieli nie dostać ale dobrodusznie dostaną. Czekamy :)
• Michałwniosek o iKonto mój i żony zaczynały się do S15
• paoloa ja tak z zupełnie innej strony: zakup na allegro zrobiony 29 września przez payu, transakcja rozliczona 1 października a dziś dostałem za nią 3% moneyback (na pewno za nią bo innych transakcji nie miałem). Pytanie więc – to w końcu w tym parabanku liczy się data transakcji czy data jej rozliczenie i czy ta transakcja w takim razie wchodzi do obrotu zwalniającego z opłaty za kartę na październik?
• paololiczy się data fizycznego użycia karty (informacja z infolinii).
• Agulre Agul #: dzięki za info, też do tego doszedłem po tym jak wypłacili mi ten moneyback za IX, choć we wszystkich innych bankach liczy się data rozliczenia transakcji. ach ten bnp i jego cudowne zasady, żal.pl :(
• paoloCzy do wymaganego obrotu kartą na 200 zł wliczają się transakcje internetowe (PayU) czy tylko te z fizycznym użyciem karty?
• Ricardore Ricardo #: każdą transakcję bezgotówkową a więc płatność kartą w sklepie, płatność kartą przez internet lub przez telefon
• paoloSpełniłem warunki, nie otrzymałem jeszcze tabletu, ktoś może zna plan dostaw urządzeń? Czy po prostu maja obsuwkę z wysyłką?
• AiCBNP Zwleka! Założę się, że puścili famę, że tablety roześlą, ale nie podali TERMINU. Mogą nam je wysłać i do 2020 r. bo nie określili jasno terminu, ludzie trzeba znowu zacząć dzialać!!! Proszę admina o skasowanie jednego tematu, bo na livesmarter są 3 temay z bnp i nie wiadomo w ktorym się dopisywać…
• DPbnp odpowiedział na moją reklamację zgodnie z przewidywaniami – ciekawe ilu ludzi w ten sposób załatwią :(
„Dziękujemy za zgłoszone przez Pana zastrzeżenia odnoszące się do uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej „iKonto BNP Paribas z Tabletem”. Odnosząc się do zgłoszonych przez Pana uwag uprzejmie informujemy, co następuje.
Jednym z warunków uprawniających do otrzymania nagrody było rozpoczęcie procesu otwierania iKonta poprzez dedykowany banner reklamowy z wizerunkiem Tabletu, wskazany w Regulaminie, z którego następowało przekierowanie do wniosku o założenie rachunku na zasadach wspomnianej Sprzedaży Premiowej. Uważnie przeanalizowaliśmy proces zakładanego przez Pana konta i z przykrością stwierdzamy, że zgłoszenie jego otwarcia zostało zainicjowane ze standardowej strony internetowej iKonta, wobec czego nie spełnił Pan wszystkich warunków uprawniających do nabycia tabletu.
Mając na uwadze powyższe nie możemy wyjść naprzeciw Pana oczekiwaniom związanym z przekazaniem nagrody. Wyrażamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia spotkają się ze zrozumieniem z Pana strony.”
• MD@MD Na pewno sporo. :| Sprawę wyciszyli i dla nich już jest cacy.
• Adam.Reklamacja z wnioskiem o udzielenie rekompensaty za każdy dzień spóźnienia po 10 października powinna przyspieszyć sprawę. To standardowa metoda. Nie mogą wtedy przezciagac
• KaroZa dyszkę dziennie chętnię poczekam, może to jest na nich pomysł.
• Kian@Karo
• zycholTak owa reklamacje zlozylem w poniedzialek. Dostalem info ze zostanie rozpatrzona w ciagu 30 dniu. I tylke w temacie.
Pomimo, iż temat „afery tabletowej” słusznie budzi emocje, to proponuję przyjrzeć się mu od strony prawnej. Mamy do czynienia ze zwłoką w spełnieniu świadczenia niepieniężnego z tytułu przyrzeczenia publicznego. Niestety regulamin, na który godziliśmy się jako uczestnicy nie formułuje kary za zwłokę banku (dłużnika). Kodeks cywilny, owszem, chroni interesy wierzyciela w wypadku niespełnienia świadczenia w terminie, ale tylko jeśli jest to wartość pieniężna. Wtedy wierzyciel może domagać się co najmniej odsetek ustawowych (art. 481 § 1 KC). Jednakże w naszym przypadku z jednej strony mamy przedsiębiorcę, z drugiej zaś nieporównywalnie słabszych konsumentów. W związku z tym, biorąc pod uwagę skalę oczekujących na zaspokojenie z tytułu przyrzeczenia publicznego, jak i zuchwałość banku decyzję w trybie pilnym powinien wydać centralny organ administracji rządowej, jakim jest prezes UOKiK. Z pewnością niejedna skarga już wpłynęła i zachęcam do walki o swoje. Musimy pokazać z godnością czerwoną kartkę dla podmiotu szumnie mieniącego się bankiem! Ostatni komunikat zarządu „o zniesieniu limitu przyznawanych nagród” to jawna kpina z klientów napisany nowomową naszych podłych czasów. Uważam, że właśnie opinia publiczna powinna poznać szerzej tych krętaczy, którzy próbują wmówić klientom, że „zapis w regulaminie nie był wystarczająco precyzyjny” w demokratycznym państwie prawa z rzekomo rozwiniętymi instytucjami ochrony konsumenta.
• 286No cóż, nie da się ukryć, że konkluzje przedstawione w poście 286# to smutna prawda. Mamy tu typowy przykład nierównowagi w stosunkach prawnych. Z jednej strony pozbawione wszelkich hamulców moralnych i etycznych banksterstwo, a z drugiej – klienci. Na szczęście ci słabsi zdołali się skrzyknąć i ściągnąć uwagę opinii na haniebne oszustwa tych kreatur o wątpliwej proweniencji, mieniących się „bankierami”. No cóż, puszczona została zasłona dymna w postaci pseudo-oświadczenia prezesika, w którym to wystąpieniu dobitnie daje dowód swej buty i arogancji, obciążając całą odpowiedzialnością za zaistniałą sytuację klientów, którzy rzekomo „nie zrozumieli regulaminu”. Już to wskazuje, że BNP cały czas knuje, jak wykręcić się od wszelkiej odpowiedzialności i w maksymalnie bezczelny i ordynarny sposób oszukać klientów
• EntyCzy z karty do konta można wcześniej zrezygnować by nie być obciążonym za tablet? W regulaminie pisze tylko o wydaniu kartą min. 400zł i utrzymaniu konta przez rok, ale sama umowa była multiproduktowa. Mam trochę za mało wydatków, a inne banki z promocjami czekają :)
• hhno i dziś w końcu potwierdzenie :)
http://i.minus.com/ibyaDmssLtzOEN.jpg
• olimp78ale POTWIERDZENIE CZEGO? bo jak dla mnie to jest to DALSZY CIĄG WODZENIA nas za NOS :( :( :(
• paoloCieszcie się, że dostaniecie te tablety prędzej czy później. Niektórzy nie mają już na to szans.
• Adam.To jak w końcu można zastrzec kartę bez konsekwencji? Z tego co widzę to jedyną możliwością zastrzeżenia karty jest wykonanie połączenia do PNB Parbias. Mam mówić, że chcę zastrzec czy zrezygnować z karty?
• MikolajMD ja tak kiedyś miałem z MBankiem, byłem wściekły że nie dostałem 10 % zwrotu zakupów ich kartą debetową (łącznie do 300 zł zwrotu) po czym się dowiedziałem, że założyłem konto nie z linka a na ich stronie, rzeczywiście tak było bo w trakcie rejestracji z linka coś się zawiesiło a ponowny wniosek złożyłem właśnie z ich strony…
• asMam pytanie czy jakaś osoba dostała tablet z tych osób co maila dostała w piątek z informacja o terminie dostarczenia tabletu
• b,rja dostałam maila w „pierwszym rzucie” – od razu z gratulacjami. Tabletu nie ma do dziś,
• to_pestkaRozwiane watpliwosci odnosnie gwarancji na tablet
Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że ew. reklamacja tabletu otrzymanego w sprzedaży premiowej iKonto BNP Paribas z Tabletem, odbywa się na podstawie numeru seryjnego urządzenia (karta gwarancyjna nie jest wymagana) w punktach serwisowych firmy Samsung. Jednocześnie informuję, że okres gwarancyjny tabletu obejmuje 24 miesiące od czasu jego przekazania.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji.
• kowtowCzy istnieje jakiekolwiek uzasadnienie dla jednoczesnego istnienia tutaj trzech albo czterech wątków na ten sam temat (co – w połączeniu z daleko posuniętym analfabetyzmem większości tutejszych przesiadywaczy – musi prowadzić m.in. do jeszcze częstszego powtarzania kilku tych samych pytań i odpowiedzi)?
• MKjeden watek nic nie da, pytania i tak sie beda powtarzaly :)
• aaaaMam nadzieję, że BNP Paribas jest na tyle rozgarnięte i domyśli się, że skoro dali ciała z tabletami, to chociaż dołączą jakiś prezent do przesyłki…
• broker