Tablet Galaxy Tab za założenie iKonta w BNP Paribas!

Wystartowała świetna promocja banku BNP Paribas – w zamian za założenie (całkiem niezłego) iKonta zgarniemy tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 o wartości około 400 zł!

Tablet dla (prawie) każdego otwierającego iKonto!

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli nie posiadać konta w BNP Paribas. Co z osobami, które kiedyś już były klientami BNP Paribas? Choć regulamin promocji ich nie wyklucza, to sam regulamin iKonta już tak:

Zawarcie Umowy Rachunku przez Internet nie jest możliwe, jeśli wnioskodawca zawarł już wcześniej inną umowę z Bankiem.

Tablet za iKonto w BNP Paribas

Aktualizacja [14.08.2014]: Promocja została oficjalnie zakończona.

Do zgarnięcia tabletu uprawnione są te osoby, które do 31.08.2014 wejdą na stronę promocji, klikną w „otwórz konto w 5 minut” obok wizerunku tabletu i dalej wypełnią wniosek. Do końca września należy aktywować założone właśnie iKonto (przelewem) i wykonać dowolne transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł. To tyle!

Bank wyśle tablet do dnia 10 października 2014.

Przez rok 3% wartości transakcji w internecie

Haczyki? Jest jeden. Bank zastrzega, że uczestnik promocji nie wypowie umowy o prowadzenie iKonta w ciągu 12 miesięcy. W innym wypadku będzie zobowiązany zwrócić wartość nagrody, czyli 400 zł.

Zazwyczaj odradzamy wam tego typu promocje, jednak w tym wypadku należy pamiętać o jednej rzeczy – iKonto to jeden z lepszych rachunków na rynku. Oferuje nam 3% zwrotu od wartości transakcji opłaconych przez PayU. Promocja zwrotu 3% będzie trwać przynajmniej do czerwca, więc w zasadzie przez cały rok możemy dodatkowo sporo zyskać (do 50 zł miesięcznie!).

Więcej o promocji pisaliśmy w czerwcu – tam również znajdziecie informacje o opłatach (a raczej jak się ich pozbyć) za utrzymanie konta i kartę.

Najczęściej zadawane pytania

Ze względu na sporą ilość pytań w komentarzach – przygotowaliśmy odpowiedzi, na najważniejsze z nich ;)

Ile kosztuje iKonto i karta?

iKonto może być darmowe, jeśli tylko wpłynie na nie łącznie 1000 zł w danym miesiącu (w innym przypadku: 9 zł). Wpływ ten nie musi być wpływam pensji – można przelewać sobie środki z innego, własnego konta, a po wpływie – przelewać z powrotem. Jeśli chodzi o kartę – jest ona bezpłatna, jeśli wydamy w danym miesiącu (w dowolny sposób) 200 zł (w innym przypadku: 6 zł).

Czy mogę zamknąć kartę lub konto po otrzymaniu tabletu?

Regulamin zabrania zamknięcia iKonta przed upływam 12 miesięcy (bank chciałby 400 zł za tablet, który wygraliśmy), jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamknąć samą kartę płatniczą. Zgodnie z regulaminem promocji wystarczy przecież wydać 400 zł aby zgarnąć tablet – a to co zrobimy dalej, to już nasza sprawa. Warto jednak pamiętać, że karta debetowa do iKonta zwraca 3% wartości transakcji, więc utrzymanie jej może się opłacić :)

Czy mogę założyć konto w oddziale lub przez kuriera?

Niestety nie, w promocji mogą brać udział tylko osoby, które złożą wniosek internetowy z dedykowanej strony promocji i konto założą przelewem.

Czy na pewno dostanę tablet?

Oferta BNP Paribas trwa do końca sierpnia (składanie wniosków) bądź do wyczerpania limitów. Z tego względu warto się śpieszyć ze złożeniem wniosku, bo najzwyczajniej w świecie bank może zamknąć stronę promocji i powiedzieć, że tablety się skończyły :) Oczywiście jeśli złożymy wniosek, to tablet mamy zapewniony.

Czy muszę płacić dodatkowe 6 zł za usługę money back?

Nie! Money back (zwrot 3% wartości transakcji internetowych) dla iKonta jest darmowy. Usługa money back o której piszecie w komentarzach i która kosztuje 6zł dotyczy innego konta!

W umowie bank wspomina o ubezpieczeniu karty. Czy coś za to zapłacę?

Nie! Zgodnie z tabelą opłat posiadacze iKonta posiadają darmowe ubezpieczenie do karty płatniczej. Za nic nie płacimy ;)

Podsumowując – co muszę zrobić, aby zgarnąć tablet?

Wystarczy założyć konto z dedykowanej podstrony i do 30.09 wydać kartą 400 zł. Później kartę możemy zastrzec, aby nie płacić za niej opłaty miesięcznej, a samo konto musimy trzymać przez rok – najlepiej przelewając na nie co miesiąc 1000 zł, aby uniknąć opłaty miesięcznej. To tyle :)

To co? Kolejny tablet do kolekcji? :)
PS. Dzięki Kamil za info!

Nie przegap!

Komentarze

  • ale macie rozkminy z tym tabletem
    brałem udział w promocji z Groupona w BNP
    też był tablet i też mówili na infolinii, że weryfikacja będzie po spełnieniu warunków
    tableta dostałem bez problemu, także nie panikujcie tak ; )
    tu macie regulamin http://groupon.home.pl/up/load/RegulaminGrupon.pdf
    też piszą, że każdemu ; )

    aqe Odpowiedz
  • Z gruponem jest o tyle inaczej, że z góry wiadomo ile było kuponów natomiast w tej promocji o któej nie ma ANI SŁOWA bezpośrednio na stronie BNP nie wiadomo co tam bank kombinuje :) a dla małego dziadowskiego tabletu szkoda czasu, lepiej poczekać na promocję z „twardą” gotówką :)

    Marek R. Odpowiedz
  • Do wszystkich którzy hipotetyzują odnośnie nie otrzymania tabletu polecam uważną lekturę regulaminu
    1. Okres trwania Sprzedaży Premiowej premiującej otwarcie iKonto w BNP Paribas Banku Polska
    S.A. trwa od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r. lub do wyczerpania Nagród.
    2.Każdemu Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej opisane w dziale IV
    Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110.
    3.Tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 zostanie wysłany za potwierdzeniem odbioru na
    adres korespondencyjny podany we wniosku o Konto do dnia 10 października 2014 r

    Tak więc mamy do czynienia z dwoma datami – data Sprzedaży premiowej (która ograniczona jest czasowo do końca sierpnia bądź ilościowo) i data wysyłki tabletów.
    Nie ma więc na razie mowy że tablety się wyczerpały jeśli sprzedaż trwa bo pierwsze tablety będą wysyłane dopiero w październiku. A zgodnie z regulaminem każdy kto spełni warunki bank przyznaje tablet – i nie ma tu mowy że tabletu dla kogoś może zabraknąć gdy założył konto w okresie promocji (a bank jej nie zamknął z powodu wyczerpania się puli nagród)

    xMax Odpowiedz
  • „(…) wykonać dowolne transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł”. czy do owych „dowolnych” transakcji zaliczają się zakupy w sklepach internetowych lub za pomocą payU z podpiętą kartą?

    mc Odpowiedz
  • mc # odpowiedziałeś sobie na pytanie

    news Odpowiedz
  • nie, absolutnie tylko transakcje dokonane w Mexyku i biedronce przeciez to jasno wynika z regulaminu!

    Krzychooo Odpowiedz
  • Wydaje mi się, limit kont z tabletem został osiągnięty. Po kliknięciu na ‚otwórz konto w 5 minut’ na stronie z tabletem nie następuje przekierowanie do wniosku, a do strony, która opisuje konto bez tabletu i dopiero z niej możemy przejść do formularza.

    krzysi5k Odpowiedz
  • krzysi5k # mnie tam przekierowuje do formularza, wyczyść ciasteczka i nie wprowadzaj w błąd.

    news Odpowiedz
  • Do osób, które już konto założyły – czy gdziekolwiek (poza stroną gdzie się klikało o założenie konta) było coś napisane, o promocji czy tablecie.
    Ja tego nie zauważyłem ani podczas zakładania konta, ani w mailach, ani w smsach.

    qrka Odpowiedz
  • mi wszystkie linki działają… i można normalnie wypełniać ten sam formularz co kilka dni temu… poczyśćcie sobie przeglądarki albo nie wiem co… niektórzy są jacyś dziwni:/

    qrka # nie ma nigdzie mowy o tablecie, tylko na pierwszej stronie gdzie zaznaczasz regulamin i obok jest tablet później przekierowywuje na formularz (s13 czy tam s15 itp)

    news Odpowiedz
  • Zaktualizowałem tekst – wygląda na to, że po kliknięciu w „tablet” niektórych przenosi do strony promocji, innych do ikonto.pl gdzie NIE ma nic o promocji. Zalecam więc ostrożność, choć wygląda na to, że promocja dalej trwa.

    Włączyłem też moderacje komentarzy ze względu na straszny śmietnik. Niestety będą się teraz pojawiały z opóźnieniem..

    Michał Odpowiedz
  • @prawdziwy xyz
    u mnie też już jest ok. Dzięki!

    mic Odpowiedz
  • Przepraszam za zamieszanie. Na innej przeglądarce wszystko działa tak jak powinno.

    krzysi5k Odpowiedz
  • Sprzedaż premiowa od 1.08 do 31.08, spełnienie warunków do 30.09, więc kto pierwszy ten lepszy, bo skąd bank może wiedzieć ile ludzi spełni warunek 400zł? wniosek może złożyć każdy a kto najszybciej się wyrobi ten dostanie, tajemnicą jest tylko ilość tych tabletów, a w regulaminie powinna być ilość tabletów , łączna suma nagród, kwestie podatkowe.
    Regulamin napisany na kolanie, kto pierwszy ten taba dostanie

    wentyl Odpowiedz
  • Na moim koncie w BNP Paribas mogę tylko złożyć wniosek o kartę kredytową a nie debetową, czy to jakaś różnica w nawiązaniu do konkursu? Jeżeli tak, to jak mogę zamówić kartę debetową?
    Z góry dziękuję państwu za odpowiedź
    Pozdrawiam

    Czarek Odpowiedz
  • Ja dzisiaj dostałam maila (już po otrzymaniu loginu, hasła i aktywowaniu konta):

    „Drogi Kliencie bardzo prosimy o ponowne załączenie dowodu osobistego do aplikacji iKonta. …
    Bardzo proszę aby dowód był czytelny, wszystkie dane oraz zdjęcie muszą być wyraźne (bez maskowania). Wszystkie krawędzie dowodu osobistego muszą być widoczne.

    Dowód może być w formie skanu bądź zdjęcia.”

    To tak a propos dyskusji wyżej, czy można zamazywać dane. Co ciekawe, wysłałam te same pliki, które kiedyś wysyłałam po zamazaniu danych do BIKu i dla nich były wystarczająco dobre.

    tatiana.larina Odpowiedz
  • Czarek, a wiesz chociaż jaka jest różnica pomiędzy kartą kredytową z debetową?
    W momencie aplikowania o konto wnioskowałeś już w kartę debetową, na mailu masz nawet wniosek o nią, więc nic już robić nie trzeba.

    Kuba Odpowiedz
  • ja również dostałam prośbę o ponowny skan, pomimo, że konto mam już aktywne i nawet kasę mam już na nim…
    dziwne, bo skany przesłałam w super jakości, absolutnie czytelne, bez zamazywania danych!
    no i niby konsultanci nie pracują w sob-niedz. więc skąd ten mail dzisiaj??

    foka Odpowiedz
  • to samo – wczoraj mail, ze konto aktywowane a dziś 2 maile z info, ze fotki nieczytelne i żeby załączyć ponownie. co za bajzel

    dialam Odpowiedz
  • Potwierdzam, dokładnie takie same meile otrzymałam, mimo że skany wyraźne i czytelne

    krejzi Odpowiedz
  • wiecie moze czy dziala juz apka pejju?

    Basia Odpowiedz
  • czy może ktoś potwierdzić, że dostał już kartę? i ile na nią czekał?

    lizack Odpowiedz
  • Na moje zapytanie kiedy naprawią odpowiedzieli : „… jutro powinno już wszystko działać prawidłowo” To było 2 dni temu. U mnie mobilne PayU nadal nie działa.

    henry Odpowiedz
  • U mnie transakcje nadal wiszą jako rozpoczęte, jak naprawią błąd mają dać mi znać. Ale widzę, że jakoś im to wolno idzie.

    Ania Odpowiedz
  • @admin:
    „Zaktualizowałem tekst – wygląda na to, że po kliknięciu w „tablet” niektórych przenosi do strony promocji, innych do ikonto.pl gdzie NIE ma nic o promocji. Zalecam więc ostrożność, choć wygląda na to, że promocja dalej trwa.”

    Wydaje mi się, że nie ma znaczenia, czy kogoś przenosi od razu do wypełniania wniosku, czy też na stronę ikonto.pl, o ile najpierw był na stronie z promocją. Sprawdziłam 3 warianty i oto wnioski:
    1. Pod FF: ze strony z promocją przenosi do strony ikonto.pl, adres:
    https://www.ikonto.pl/Home.aspx?pId=117f57cd-c285-4ebb-a861-57352f5c31fe
    2. Pod IE ze strony z promocją przenosi od razu do wypełnienia wniosku, adres: https://www.ikonto.pl/ProposalWizard.aspx?pId=117f57cd-c285-4ebb-a861-57352f5c31fe&id=&step=1
    3. Po wejściu bezpośrednio ze strony banku http://www.bnpparibas.pl (bez promocji) do wypełniania wniosku przenosi na adres https://www.ikonto.pl/ProposalWizard.aspx?pId=02a7fdb6-39d5-4e97-8b64-4f94756697a0&id=&step=1.
    Wygląda więc na to, że id w adresie identyfikuje jednoznacznie, czy wchodziliśmy przez stronę z promocją (pId=117f57cd-c285-4ebb-a861-57352f5c31fe) czy przez stronę bez promocji (pId=02a7fdb6-39d5-4e97-8b64-4f94756697a0)

    puzuma Odpowiedz
  • Peju u mnie często wisi jako rozpoczęte a kasa poszła

    ggg Odpowiedz
  • Czy ktoś może powiedzieć, po jakim czasie od aktywacji konta przychodzi karta debetowa? W zakładce karty na razie nic nie mam.

    Śpioch Odpowiedz
  • @Śpioch , zanim się wyśpisz to już będzie,pewnie standardowo do 14 dni , ale teraz mogą wystąpić przeciążenia w banku. Ja też w zakładce nie mam .xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • Zamówienie złożone 05.08.2014r. Przelew weryfikacyjny przeszedł pomyślnie, umowa została zawarta… a 09.08.2014r. dostaję SMS – rozwiązanie umowy ze względu na niezgodność danych z dowodu osobistego z danymi we wniosku. Dziś na infolinii dowiedziałem się, że kod pocztowy się różnił i wniosek został odrzucony. Fakt w dowodzie osobistym Urząd Miasta w nowych dowodach drukuje kod dla miasta ogólny. Ja posłużyłem się kodem który ma końcówkę z identyfikacją dla dzielnicy (poczty). I teraz najsmaczniejsze. Wyjaśnienie na infolinii nic nie daje – automat to odrzucił i już – umowa została zerwana, nie ma możliwości powrotu do tego wniosku. Pytam – skoro maszyna to odrzuciła nie może pracownik banku/teleoperator tego poprawić? NIE. Co dalej? Nic, już nic się nie da zrobić – bo w rejestrach banku dane już są (ale ja nie byłem nawet przez chwilę klientem banku) -NIE SZKODZI. Dane już są i kropka… Każdy nowy wniosek będzie odrzucany. A wyjaśnienie sprawy/założenie konta w oddziale? Też nic nie da. W ODDZIALE ZAŁOŻĄ PANU ale zwykłe konto – BEZ PROMOCJI… Złożyłem reklamację – nic innego mi nie pozostało… bank reklamację rozpatrzy w terminie do 30 DNI.

    maba Odpowiedz
  • Ja tak samo dostałem maila, że dowód osobisty nieczytelny, mimo że skan był super jakości.

    dge Odpowiedz
  • @maba: pisz do GIODO, ze bank bezprawnie trzyma Twoje dane. Ogolnie to co wyprawia ten bank to jest zenujace… Zapytalem co to za dziwne zalaczniki do umowy konta „czesc 1.4 cos tam” bez zadnego rozszerzenia i nie dostalem odpowiedzi.. A przeciez to moze byc jakis wirus od banku. Rozumiem pdf czy txt ale bez rozszrzenia to bank nie powinien wysylac plikow..

    hmm Odpowiedz
  • I co zrobić, jeśli dostałem maila, że skan dowodu nieczytelny, pomimo tego, że jest bardzo czytelny i nigdy nie miałem z nim problemu?

    CO radzicie? Myślicie, że jest jeszcze szansa na tableta?

    Pozdrawiam

    Kuba Odpowiedz
  • @maba

    Miałem dokładnie to samo i najgorsze ,że nic z tym nie zrobisz. Przy wypełnianiu wniosku było napisane ,że muszą być dane identyczne z tymi z dowodu. Ja też tak sobie ulepszyłem wniosek i dokładnie ta sama odpowiedź.
    Wkurzyłem się i założyłem na 3 członków rodziny. Olej to nie wart się z nimi żreć bo i tak przegrasz. Chociaż to czepianie się kodu to chamstwo.

    @hmm Prawo bankowe zezwala trzymać podstawowe dane w swojej historii przez bardzo długi okres czasu. Tak więc nie można tego wymazać nawet na życzenie. Ja poprosiłem telefonicznie o to a jednak nadal figuruje w ich systemie.

    Piotr Odpowiedz
  • @Piotr
    Mogą trzymać dane mimo iż nie byłeś ich klientem? Wnioskowanie o konto chyba nie jest jeszscze wiążące z bankiem w żaden sposób?

    Niedro Odpowiedz
  • Pewnie teraz dostosowują ilość założonych kont do ilości tabletów, które mają do rozdania.

    ukasz Odpowiedz
  • @Niedro

    Teoretycznie było się klientem od momentu aktywacji do zerwania umowy przez bank. Bank wypowiada umowę czyli została zawarta. Jednak nawet jeśli się nim nie jest to samo wnioskowanie o konto umożliwia przechowywanie podstawowych danych jak Pesel imię nazwisko przez długi okres czasu.

    Piotr Odpowiedz
  • dostałem 2*list (dwa konta) z pinem do karty na którą jeszcze czekam, szkoda że nie wysyłają od razu karty a pin ustalany w systemie ;/

    news Odpowiedz
  • Do mnie właśnie przyszedł listonosz i przyniósł kartę :)
    Teraz jeszcze trzeba czekać na drugi list z pinem.

    Karen Odpowiedz
  • otrzymał ktoś już kartę?

    Bob Odpowiedz
  • dopiero co aktywowałam konto, a już telefon z Paribasa z automatem z jakąś ankietą! brrrr…..

    foka Odpowiedz
  • Karen # do aktywacji kart jest potrzebny pin?

    news Odpowiedz
  • @Foka, ankietka nic złego, dało się przeżyć, przecież.
    @News, tak. Do karty dołączona jest informacja, że aktywować kartę można w dowolnym terminalu płatniczym z użyciem pinu. A potem zmienić można pin w dowolnym bankomacie.

    Karen Odpowiedz
  • Ja dałem już sobie spokój. Szkoda nerwów.

    dge Odpowiedz
  • W środę 6.08 wieczorem złożyłam wniosek, założyłam konto, aktywowali mi je w piątek 8.08, w sobotę 9.08 przyszedł mail, że skany dowodu są nieczytelne, a w poniedziałek 11.08 że z powodu negatywnej weryfikacji danych umowa o konto i kartę zostaje rozwiązana. Oczywiście w międzyczasie ankieta z banku na mój nr telefonu. Napisałam maila z zapytaniem o co chodzi, ale generalnie podziękowałam za tę krótką i bezsensowną współpracę. NIE POLECAM.

    Irulana Odpowiedz
  • do wpływów zwalniających z opłaty miesięcznej za konto należą:
    – wpłaty gotówki
    – przelewy z innych banków
    – przelew w ramach naszego banku z rachunku należącego do innego Posiadacza

    wiadomość z ch@t z konsultantem

    Bob Odpowiedz
  • Witam , ja właśnie wysłałam skany dowodów..zobaczymy..ale z tego co piszecie to nie wygląda to za uczciwie. No bo skoro skan jest czytelny a oni odrzucają ?! takie fiku miku i tyle :(

    Basia Odpowiedz
  • Coś czuję, że szykuje się niezła afera, śmierdzi oszustwem na kilometr. Kiedyś trudno było takie przekręty udowodnić. Teraz wystarczy jedna strona w internecie, aby zebrać oszukanych Klientów.

    bankierek paribasek Odpowiedz
  • a dostaliście przed tym mailem ,że skany nieczytelne ten zwrot złotówki na konto z loginem? logowaliście się na konto zanim zweryfikowali te skany??

    Basia Odpowiedz
  • U mnie sa juz aktywne 2 konta z 3 , wlasnie karta przyszla i ja zaraz aktywuje i atak na 500zl :-) A citi wlasnie przyslal dzis do mojego emeryta tableta, bede miec czym handlowac…

    krzycho Odpowiedz
  • W piątek 8.08, potwierdzili e-mailowo założenie rachunku. Konsultantka, w rozmowie telefonicznej o godz.15.13 (8.08) potwierdziła, że mogę dokonać przelewu (przelew w innym banku na ikonto został zlecony) oraz nie zasygnalizowała, że wysłane w czwartek dane weryfikacyjne mogą być niezgodne. Natomiast w sobotę 9.08 przyszedł e-maile, że skany dowodu są nieczytelne, w jednym z nich podali link do ponownego zamieszczenia skanów. Link otwierał stronę o treści „przepraszamy.nie można ponownie wysłać dokumentów.Prawdopodobnie wysłałeś już wymagane dokumenty lub nie są potrzebne. W poniedziałek, 11.08, w godzinach porannych, po zalogowaniu się do systemu planet numer rachunku środki znajdujące się na nim były widoczne. Wielokrotne próby kontaktu z tel. z mojej strony się nie powiodły. Po południu, 11.08, wysłany został do mnie e-mail: że z powodu negatywnej weryfikacji danych umowa o konto i kartę zostaje rozwiązana. Oczywiście w międzyczasie ankieta z banku na mój nr telefonu. Złożyłam reklamację. Żenujące….

    lk Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy