Ledwo zakończyła się jedna promocja Banku Zachodniego WBK, a znów pojawia się możliwość zgarnięcia nagród za otwarcie Konta Godnego Polecenia. Tym razem spełniając proste warunki otrzymać możemy bon Sodexo o wartości 20 zł oraz starter T-Mobile z pakietem danych. Niewiele? Warto więc dodać, że ciągle trwa promocja „Zewsząd dostępne 150 zł” dzięki której zgarniemy 150 zł w gotówce ;)
Nagrody za sam fakt założenia konta
Aby skorzystać z najnowszej promocji konieczne jest bycie nowym klientem banku, czyli pełnoletnią osobą fizyczną nieposiadającą na dzień 4.05.2015 konta osobistego w BZWBK.
Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że do dnia 30 czerwca 2015 podpiszemy umowę o dowolne konto osobiste. Warto dodać, że od teraz proces podpisania umowy przeprowadzić możemy dużo szybciej. Od kilku dni Konto Godne Polecenia założyć można bowiem przelewem z innego banku.
Co ciekawe jednym z warunków otrzymania nagrody jest właśnie skorzystanie z tej metody otwarcia konta. Aby zgarnąć bon Sodexo o wartości 20 zł musimy bowiem otworzyć konto przelewem weryfikacyjnym.
Jeśli chodzi o drugą nagrodę, czyli starter T-Mobile z internetem 1 GB – warunki są jeszcze łatwiejsze, bo wystarczy założyć rachunek w dowolny sposób.
Bardzo ważne, aby nie złożyć sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych, wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz podać numer telefonu komórkowego do kontaktu.
Dodatkowe 150 zł zwrotu
W promocji nie ma konieczności zamawiania karty debetowej, choć biorąc pod uwagę drugą promocję (Zewsząd dostępne 150 zł) – warto rozważyć jej zamówienie.
Dlaczego?
Aby oprócz bonu i startera zgarnąć możemy wtedy dodatkowe 150 zł. Wystarczy przy zakładaniu konta zamówić również kartę debetową, a następnie doładować swój telefon lub kupić bilet komunikacji miejskiej za pomocą aplikacji mobilnej BZWBK. Bank zwróci nam kwotę zakupu, maksymalnie 150 zł przez 3 miesiące.
Więcej o promocji „Zewsząd dostępne 150 zł” pisaliśmy w osobnym artykule.
Karta debetowa do konta za darmo!
Pamiętajmy, że trwa również promocja banku dzięki której za kartę debetową wydaną do konta nie zapłacimy ani złotówki (do końca roku). Dokładniej:
Promocja cenowa polega na zwolnieniu z następujących opłat dotyczących kart MasterCard Omni i MasterCard PAYBACK Omni należnych w Okresie trwania Promocji:
a. opłata miesięczna za kartę,
b. wydanie karty w trybie ekspresowym,
c. wypłata gotówki w bankomatach i terminalach innych instytucji za granicą,
d. wypłata gotówki w ramach usługi cash back,
e. sprawdzenie dostępnych środków lub wygenerowanie wyciągu w bankomatach,
f. wygenerowanie nowego PIN-u na wniosek Posiadacza w formie papierowej w placówce
Banku,
g. generowanie zestawienia operacji.
Komentarze
Konto trzeba otworzyć z jakiegoś specjalnego linku czy po prostu ze strony banku?
• johnPytam, bo po kliknięciu na podany w artykule link nie ma żadnej „opcji” żeby założyć rachunek.
Jak nie ma jak jest. Na samym dole klikasz, tam masz link.
• Łukaszjohn, po kliknięciu w link na samej górze jest duży czerwony przycisk z napisem „załóż konto” :)
nie, nie ma znaczenia jak założymy konto, ważne aby to zrobić przez internet/przelewem
• MichałTo u mnie nie ma tego przycisku :) dlatego pytałem. Na innej przeglądarce jest wszystko ok.
• johnkomuś się już udało założyć to konto ?
• kuubczanA juz sie wyjasnilo kiedy ten zakup zasilenia nalezy zrobic by dostac pelne 150? W miesiacu zalozenia konta czy w kolejnym?
• petrusW regulamnie nie ma mowy o tym ze konto musimy zakladac z linka promocyjnego. Wystarczy ze od 4.05 zawarliscie umowe z BZWBK i zrobiliscie aktywacje via inne konto
• petrusjak to 150zl w gotowce? najpierw trzeba kupic bilet miejski-juz mam- albo doladowac tel(nie moge doladowac bo mam na abonament). czegos nie rozumiem, po prosze o odpowiedz autora
• leoktos zdazyl przeanalizowac i wie po ilu mozna zamknac konto?
• Jaja, po odebraniu premii
leo, w gotówce to trochę skrót myślowy – chodzi o to, że dostajesz złotówki a nie prezenty/gadżety
petrus, wyjaśni się czy osoby, które wykonywały transakcje promocyjne w kwietniu dostaną premię w maju
• MichałCzy przy zakładaniu przez internet mamy możliwość wyboru karty? Pytam bo zależy mi na tej bezpłatnej karcie Omnia.
• romtompomtak, na samym początku wniosku
• MichałWczoraj wypełniłem wniosek. Dzisiaj dostałem umowę. I niestety zonk. W umowie mam zapisaną odmowę na otrzymywanie od banku informacji handlowej. We wniosku zaznaczyłem w sekcji oświadczenia – „akceptuję wszystkie oświadczenia”.
• liliputekMożecie sprawdzić jak macie w Swoich umowach?
a w którym to miejscu masz w umowie?
• MaRiO>>>Czy przy zakładaniu przez internet mamy możliwość wyboru karty?
>>>zależy mi na tej bezpłatnej karcie Omni
W tej chwili nie ma możliwości wyboru innej karty niż MasterCard Omni ( ew. MasterCard Payback Omni )
Czy limit tysiąca uczestników promocji został już wyczerpany ?
• BogdanCzu można to jakoś sprawdzić ?
Strona 5/11 „Upoważnienie i oświadczenie Klienta”
• liliputek„w celu tworzenia lub kierowania do mnie pelnej oferty produktowej upoważniam Bank… bla bla bla” i tu mam zaznaczone na dole TAK ale na ostatniej stronie umowy „oświadczenie rejestracyjne” co do payback (zamowilem karte z payback chociaż sam nie wiem po co bo nie zbieram tych zalosnych pkt) mam zaznaczone NIE tzn. nie zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez payback itd. ale to chyba nie ma znaczenia bo warunkiem była zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez bank? czy się myle?
• MaRiO@ liliputek
• johnMam dokładnie tak samo. Już nasmarowałem maila do banku.
Mi też odznaczyli zgody na info handlowe! Bezczelni.. Dzwoniłem. Baba najpierw powiedziała, że zmieniła i spoko.. A po kilku minutach oddzwonila i powiedziała, że muszę iść do oddziału podpisać te zgodę ręcznie…
• MariuszA nie jest to taki chwyt z ich strony aby sciagnac klienta do oddziału?? Każdy tak ma z tym wnioskiem przez neta?
• ŁukaszJa nie wiem co to za cwaniactwo, ale na bank im znowu podziękuję od razu po dostaniu gwarantowanej kwoty :) nie dam się dymać tak, że jeszcze każą iść do oddziału. Najgorsze jest to, że człowiek by tego nie zauważył, bo to dopiero w PDF z umową na samym dole jest ‚NIE’ naznaczone… A zaznaczałem na bank wszystko.. bo taka opcja była ‚zaznacz wszystkie zgody’… cwaniaki…
• JanekJa mam tak samo, ale znalazłem tą zgodę w bankowości on-line – ustawienia – moje dane i tam ją zaznaczyłem i pisze, że aby zmienić z powrotem to trzeba udać się do oddziału, tak, że można to zrobić przez internet
• Marcinex72dodam jeszcze, że zmianę trzeba było potwierdzić kodem przysłanym na SMS
• Marcinex72Ja proponuje aby wszyscy sobie zaznaczyli ta opcje o której pisze @Marcinex72 bez wzgledu na to w jakich promocjach biora udział. Ja nie miałem zanzaczonej a w umowie jest wszytsko ok.
• ŁukaszNaprawdę posprawdzajcie sobie w bankowosci on-line bo u mnie też była jakaś wajcha (brak ptaszka w systemie) a na umowie jest zgoda. Lepiej mieć wszytsko pozaznaczane.
• Łukasza mnie było zaznaczone tak jak i w umowie :)
• MaRiOtzn. jest a nie było ;)
• MaRiOTo jest loteria, ja w jednym przypadku miałem a w drugim nie. Ale sądzę że jest to szczegół mało istotny (ale zawsze lepiej mieć zaznaczone) ważne aby na umowie były zgody to jest wiążące.
• Łukasz>>>Czy limit tysiąca uczestników promocji został już wyczerpany ?
Wg mnie to są bardzo marne szanse na zmieszczenie się w tym limicie ( ponad 500 złożonych wniosków dzienne ? ) .
Przy sposobie podpisania umowy wybrałem : „za pomocą przelewu internetowego z konta w innym banku”. W jaki sposób mogę sprawdzić czy zmieściłem się z dokonaniem przelewu w terminie 15 minut ?
Dokonać : «doprowadzić coś do końca» sjp pwn – wydaje się, iż moment końcowy to uznanie rachunku odbiorcy przelewu ?
Otrzymałem następującą wiadomość mailową od banku : „pamiętaj o przygotowaniu na wizytę kuriera kserokopii dokumentu tożsamości wskazanego we wniosku.”
• BogdanPrzecież skan dowodu został dołączony do wniosku internetowego – po co jeszcze kserokopia dowodu dla kuriera ?
>>>Mi też odznaczyli zgody na info handlowe!
W pełni potwierdzam ten fakt.
Nie mieści mi się w głowie aby poważny bank z premedytacją stosował tego typu praktyki.
Dopiero założyłem rachunek i już muszę składać reklamację ?
A co z tą wizytą kuriera i przygotowaniem kserokopii dokumentu ?
• BogdanA mi odrzuciło przelew weryfikacyjny z nieznanego mi powodu, prawdopodobnie (choć mało) inne adresy. W takim wypadku jak zakładałem w Orange Finanse to od razu ktoś do mnie zadzwonił i wysłali szybko umowę kurierem. Tutaj – zero odzewu. Chyba sobie daruję.
• Piotrk87Mi również odrzucono wniosek, a pieniędzy z przelewu nie zwrócono.
• metylWięc jeśli teraz bym założył konto, to w czerwcu powinno na nie wpłynąć 500 zł, a do tego doładować konto/kupić bilety, a w lipcu dostałbym zwrot za czerwiec ? Dobrze myślę ? Czy już w maju mogę zrobić wpływ 500 zł + doładowanie ?
• kuubczanNie otrzymałem karty,
• MichalNa infolinii zostałem poinformowany, że karty MasterCard PAYBACK Omni nie mogą mi wydać, bo nie zakończyli jej produkcje.
Mam iść do oddziału po nową kartę i pewnie nową umowę.
Ktoś tak ma?
No ja też nie dostałem karty ale wcale za nią nie tęsknię;-)
• nickuś@Michał ja również nie otrzymałem do tej pory swojej karty. Czy podawałeś w formularzu do tej karty MasterCard PAYBACK Omni swój numer payback?
• akropromocja przedłużona do 15.06.
• KrystianJeżeli założę do 31.05 i w czerwcu doładuję tel, to jest szansa że pierwszy zwrot otrzymam w lipcu?
• sodapewnie ze jest.. nawet wg. regulaminu pierwsze doladowanie tel. ma nastapic w kolejnym miesiacu po zalozeniu konta wiec w Twoim przypadku konto zalozone w maju wiec pierwsze doladowania w czerwcu i zwrot w lipcu pozniej w lipcu doladowania zwrot w sierpniu i w sierpniu doladowaniazwrot we wrzesniu (ostani miesiac zwrotow)
• MaRiOOrientuje się ktoś czy można używać jednego numeru telefonu do dwóch kont w BZWBK?
• ogah@oagh tak można, ja tak mam.
• ClioOtworzyłem dziewczynie konto i taki maila po otwarciu przelewem
„Szanowny Kliencie,
Potwierdzamy złożenie wniosku nr 9-xxxx w dniu 2015-05-27 20:09 o Konto Godne Polecenia.
O dalszym krokach procesu będziemy informować poprzez e-mail i wiadomości SMS.
Pamiętaj o przygotowaniu na wizytę kuriera kserokopii dokumentu tożsamości wskazanego we wniosku, jeśli nie dołączyłeś do niego skanu dokumentu.
W załączniku przesyłamy wzór umowy wraz z załącznikami: regulaminami, Taryfą Opłat i Prowizji oraz formularzem oświadczenia o odstąpieniu.
Z poważaniem
• luka89wawBank Zachodni WBK S.A” To znaczy że jeszcze przyjedzie do niej kurier z umową….? Chyba że to wysyłają do każdego konta otwartego. (scan był dodany w formularzu)
@luka89waw, ja też dostałem takiego maila, a konto zakładałem przez przelew. Wydaje mi się ze maja po prostu nie zmieniony szablon wiadomości, które wysyłają do wszystkich, co założyli konto. A z tego co mi się wydaje, to od niedawna dopiero jest możliwość założenia tego konta przez przelew.
• kuubczan@kuubczan a miałeś zaznaczoną zgodę na wysyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną zakładając konto poprzez przelew ?
• Clio@clio tak, przy zakładaniu konta wybrałem kwadracik „Zaznacz wszystkie zgody” :)
• kuubczanDzięki za odp. Pytam dlatego, że były osoby które żaliły się na brak zgody mimo zaznaczenia jej we wniosku. Mogły być to jakieś problemy techniczne.
• Cliotez dałem wszystkie zgody.
• luka89wawAle są jakieś komplikacje w przypadku takiej formy zakładania konta? Potrzebna jest wizyta w oddziale?
• ClioMyslałem ze do konca maja bede miał założone..
• luka89wawI jednak znazłem umowe maila z dnia 29.-05. Infolinia tez mówi że wszystko online, jezeli dodaliśmy scan dowodu
• luka89waw