Wystartowała promocja „Pieniądze Cię Lubią!” banku BPH. Co miesiąc do zgarnięcia jest 3% zwrotu od zakupów we wszystkich sklepach. Dodając do tego całkiem niezłe warunki prowadzenia konta i definicję „nowego klienta” wychodzi na to, że chyba właśnie znaleźliśmy całkiem niezłe (żeby nie powiedzieć: wymarzone :)) konto osobiste.
3% zwrotu za wszystkie transakcje w danym miesiącu!
Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów banku. Są to osoby, które:
od dnia 1 stycznia 2015 r. do dnia założenia Rachunku nie były Posiadaczem ani Współposiadaczem rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku. W przypadku rachunków wspólnych warunek ten muszą spełniać oboje Współposiadacze
Jeśli spełniamy ten warunek to do promocji możemy przystąpić najpóźniej do końca czerwca 2015.
Sama promocja jest bardzo prosta i polega na premiowaniu transakcji wykonywanych w punktach handlowo-usługowych zwrotem 3% od wartości transakcji. Nie ma żadnych wykluczeń – transakcje możemy wykonać w każdym sklepie. Maksymalna kwota zwrotu to 50 zł miesięcznie, przy czym w promocji bierzemy udział przez 12 miesięcy rozpoczynając od miesiąca po miesiącu złożenia wniosku o kartę – co oznacza, że do zgarnięcia jest aż 600 zł (bez podatku, ponieważ promocja to sprzedaż premiowa).
Co z zakupami w sieci? Regulamin mówi o zwrocie za transakcje bezgotówkowe w punktach handlowo-usługowych. Niektóre promocje uważały transakcje w sieci jako transakcje „w punktach”, inne nie – w końcu płacąc za coś przed komputerem wcale nas nie ma w żadnym punkcie handlowo-usługowym. Tego typu transakcje należy więc przetestować i sprawdzić, czy zwrot zostanie naliczony. Damy wam znać!
Aktualizacja – mamy odpowiedź z banku (oczywiście i tak warto to przetestować):
w promocji związanej z Lubię to! Konto do płatności w punktach handlowo-usługowych zaliczają się zarówno transakcje w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.
Zwrot w postaci 3% wartości transakcji zostanie przyznany za transakcje zaksięgowane w danym miesiącu kalendarzowym i wypłacony do końca miesiąca, następującego po miesiącu którego dotyczy (czyli za marzec – do końca kwietnia).
Nagroda 50 zł za limit w koncie
Dodatkowe 50 zł premii może zostać naliczone, jeśli do dnia 30 czerwca podpiszemy również umowę o limit w saldzie debetowym na rachunku. Nagroda zostanie przyznana dopiero po 6 miesiącach, licząc od miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy o limit – dlatego do tego czasu konto nie może zostać zamknięte. No ale po co zamykać konto, które premiuje każdą transakcję kartą? :-)
Uwaga! Jeśli złożymy wniosek internetowy, ale wybierzemy oddział jako miejsce podpisania umowy, to prawdopodobnie otrzymamy dodatkowy prezent w oddziale – najprawdopodobniej powerbank. Promocja z prezentem trwa do końca marca, choć nie posiada żadnego regulaminu. Jest nieco nieoficjalna i odkryta przez was, czytelników :)
Haczyki, czyli opłaty za konto i kartę
Jeśli myśleliście, że nie ma niczego za darmo to… jesteście w błędzie :) Rachunek Lubię to! jest darmowy, bez żadnych warunków. Karta do konta debetowego jest również darmowa, o ile w danym miesiącu zapłacimy nią 4 razy na… dowolną kwotę!
Dla porządku dodamy, że jeśli warunku nie spełnimy, to koszt karty wyniesie 6 zł. No ale nie po to zakładamy rachunek za zwrotem, aby z karty nie korzystać :)
Na koniec jedyny istotny minus promocji (który wcale nie musi mieć zastosowania):
Bank zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu, w tym zamknięcia niniejszej Promocji, z zachowaniem co najmniej 2 miesięcznego okresu pomiędzy ogłoszeniem zmian, a wprowadzeniem ich w życie.
Za informacje o promocji dziękujemy Łukaszowi oraz xyz, który zaszyfrowane informacje podsyłał już w weekend :-)
Komentarze
ja dostałem PIN przez SMS i wszystko działa jak należy
• smalecwksniestety u mnie też karta wędkarska też już wszędzie droższa, co ciekawe właściciele poszczególnych stawów o podwyżce opłaty na związek wędkarski dowiadywali się odemnie bo tak mało ludzi u nich łowi w stawie! w jednym stawie powiedziano mi nawet, że staw czynny już kilka m-cy a jeszcze nikt nie łowił!
• paoloCo się zmieniło dokładnie z linią fair? Wprowadzono jakieś opłaty? Nie dostałem żadnej informacji do tej pory – linię założyłem na początku trwania tej promocji
• Jacekjuż jej ponoć nie można założyć. Jak ktoś to zrobił to dla niego nie ma to większej różnicy, może normalnie korzystać.
• MichałMnie również podnieśli składkę członkowską i to jeszcze w maju, choć kapnąłem się dopiero przy tegomiesięczych połowach.
• JazzDo mnie wysłali kartę MC, która jest już aktywna. o.O A przynajmniej w bankowości elektronicznej nie mam przycisku „aktywuj”. PIN już dostałem na szczęście. No ale i tak jeśli chodzi o poziom ogarnięcia w kwestii bankowości elektronicznej to raczej dno i dwa metry mułu. ;)
• giksowWażne, że co miesiąc dają 50 :)
• tofikkknie dałem im skanu dowodu i teraz do mnie wydzwaniaja abym im wysłał skan..
• jacentyMam pytanie, bo zakładałem nie dawno konto i na szczegółach konta jest coś takiego jak „oprocentowanie konta 10%”?
• qweWpłacisz kasę i spadnie do 0,01%
• toffeeJa mam na koncie 50zł i dalej jest 10% :)
• ŁukiZarządca stawu mówił, że opłata za kartę wędkarską zależy od starości stawu. Nowe przez jakiś czas mają promocję.
• ŁukiMoże sami zaczniemy stawy otwierać? :-)
• toffee@Łuki – może masz 50 zł na plusie, ale jednocześnie np. 200 zł na blokadach z tytułu płatności kartowych. Wtedy jesteś na minusie 150 zł, więc masz oprocentowanie limitu 10%.
Jeśli patrzysz na saldo dostępne na stronie startowej, to sobie musisz odjąć wysokość udzielonego ci limitu. Czyli np. masz przyznany limit 1000 i wykorzystałeś go niemal w całości. Jesteś winien bankowi 9950 zł. Wtedy saldo dostępne pokazuje ci się 50, a oprocentowanie (ujemne) masz 10%.
• abbaWejdź lepiej w historię rachunku i zobacz, jakie tam wyświetla ci się saldo, bo ono liczy się od zera.
potwierdzam, uważajcie ze zmianą limitów bo wszystkie liczniki ustawiają się na 0 i za nic nie można zapłacić…
• Tomek157abba # Nie mam przyznanego limitu, blokad na karcie – żadnych zobowiązań wobec banku. Jest tylko przelane na koncie 50zł. Dziś przelałem jeszcze 1000zł, zobaczę co teraz pokaże.
• Łuki40 minut trwało załatwienie sprawy w banku po złożeniu wniosku internetowego. Na FB livesmarter zasugerował, że pracownik banku „nabił” mnie jako swojego klienta i że to podobno częsta praktyka.
W związku z tym mam pytanie: Czy jest ktoś kto mógłby potwierdzić że załatwienie sprawy w banku po złożeniu wniosku internegowego trwa zdecydowanie krócej i sprowadza się do wydrukowania i podpisania wniosku podobnie jak w przypadku wizyty kuriera?
• az.anonim@az.anonim U mnie było tak samo. Straciłem tylko czas. Gdybym wiedział, że tak to wygląda to wybrałbym opcję kuriera. Poza tym okazało się, że nie mogę skorzystać dodatkowej promocji za limit, bo ponoć została zakończona. Dzień później dzwonili z banku, że jednak zaszła pomyłka i mogę przystąpić do tej promocji ale muszę ponownie przyjść do placówki – chyba jednak już odpuszczę. Ogólnie pierwsze wrażenia są negatywne, aż się boję co będzie dalej.
• saprou mnie tez wypełnianie trwało chyba z 50 min i jeszcze dopytywała o wszystkie dane – a ja jej mówie, że przeciez wszystko wpisałem we wniosku. Na dodatek limitu nie zalożyłem bo się uparła o jakies zaświadczenia albo wyciągi. A na początku rozmowy mówiła, że da się wszystko od razu…
• lol4Gadzetów żadnych nie dostałem, ale tez o nie się specjalnie nie dopominałem.
Skoro pracownikom banku „łatwiej” jest wprowadzic wszystkie dane od nowa do systemu to mozna sie na to zgodzic pod warunkiem wyciagniecia z magazynu ladowarki samochodowej czy innego gadgetu dla Nowego Klienta pozyskanego przez uliczny oddzial banku. A jesli nie, to trudno i robimy zamieszanie, wzywamy kierownika zeby poszukal w systemie ten wniosek internetowy :)
• aaaaU mnie 2 miesiące jak poszedłem do oddziału to podobno system mnie nie widział. Ale jako nowy klient dostałem powerbank, którego bym nie dostał przy wniosku internetowym. Więc mnie pasowało :)
• PrzemysławNie prawda, wypełniając wniosek internetowy i podpisując umowę w oddziale też dostawało się powerbank. Zwykła ściema pracownika, żeby przeklepał cię jako „swojego” klienta :)
• MichałCzy są jakieś ograniczenia w cashbacku? Transakcje kartą u bukmachera również uprawniają do 3% zwrotu?
• andresmój wniosek internetowy pani widziała w systemie ale wygodniej jej było wypełnić od nowa
• majaNo w każdym razie nie byłem na tym stratny, a panienka była przemiła więc się zgodziłem :)
• PrzemysławZakładałem konto na początku promocji i „bank” zrobił na mnie fatalne wrażenie. Wypełnienie wniosku w oddziale zajęło ok 40 min, o gadżetach nikt nie słyszał mimo, że tutaj , na forum wszyscy chwalili się powerbankami i maskotkami. Limitu w koncie (śmieszne 500 zł) mi nie przyznali… Ogólnie trafiłem na panią doradcę, która nie wiedziała nic o promocji, a nawet o koncie nie wiele… Na szczęście konto działa jak należy i dzięki „ropuchom” co m-c dostaję 5 „dych” zwrotu.
• luckyCzy płatność kartą na allegro wlicza się do zwrotu?
• Skyllawszystko to wszystko :)
• Michałlucky # nie miałeś szczęścia poprostu- na mnie dobre wrażenie zrobili-powerbank dali,przy drugiej wizycie długopis i fajny notes xD jak zgubiłem kartę to wydali nową za darmo i w drodze reklamacji w ciągu dwóch dni do nowej karty też zapisali zwrot 3% (bo niby w regulaminie tylko do pierwszej karty promocja się liczy).
• bolekDziś zakładałem konto w oddziale. Wcześniej wypełniłem wniosek on-line. Wszystkie formalności w oddziale trwały ok 30-35 minut. Po zapytaniu o gadżet, dostałem notesik i długopis. Promocja z limitem w koncie została wznowiona w związku z dużym zainteresowanie. Mi niestety nie został on przyznany gdyż jestem zatrudniony za granicą, i aby go dostać to muszę być zatrudniony u obecnego pracodawcy od co najmniej 24 miesięcy. Karta wraz z PINem powinna do mnie dotrzeć maksymalnie do 2 tygodni. Ogólne wrażenia dość pozytywne.
• bud3kApropos nabijania klientow internetowych przez pracownikow placowek jako własnych klientow. Pytanie do osob, ktore wypelnialy wniosek online z opcją podpisania umowy w placowce: jaki jest status waszego wniosku po podpisaniu umowy? (mozna to sprawdzic w OFERTY I WNIOSKU->ZŁOŻONE WNIOSKI).
• hazzanMoj status to: Anulowany, mimo że powtarzałem, że zakladam konto z wniosku internetowego, bo z pewnych wzgledow mi na tym zalezalo, nie zwrocilem uwagi czy pani składała wniosek od poczatku, ale siedzialem tam dosyc dlugo. Wniosek złożyłem 2.06, podpisalem 11.06, chyba sie nie przedawnił powodując anulowanie przez te 9 dni?:]
u mnie w oddziale szybko i bez problemow, prawdopodobnie bez zadnego przepisywania i status potwierdza: wniosek „przetwarzany”
• ehJa również wczoraj zakładałem konto w oddziale. Wszystko poszło sprawnie. Mi również nie został przyznany limit fair choć jestem zatrudniony 2 lata u mojego pracodawcy. PEwnei to wina karty kredytowej
• simrishamDziwne, ja mam 2 kredytówki i limit dostałem, a pracuję krócej u obecnego pracodawcy. Tyle, że ja w zeszłym tygodniu w oddziale usłyszałem, że załapałem się na ostatni dzień promocji z limitem fair.
• NiedroCzy po złożeniu wniosku przez Internet otrzymaliście od razu na maila jakieś potwierdzenie przyjęcia wniosku?
• fifarafaCzy to że w pierwszym niepełnym miesiącu się dostaje premię to reguła czy losowość? Regulamin przewiduje zliczanie transakcji od następnego miesiąca po otwarciu. Ktoś nie dostał za ten pierwszy niepełny miesiąc?
• artekDla zabawy wszedlem do banku i powiedzialem ze wypelnilem wniosek internetowy do podpisania w tym oddziale! Gdy Pani szukala mojego nieistniejacego wniosku w systemie, dowiedzialem sie ze bank przydzielil mi konsultanta z ktorym bede musial podpisac umowe w tym oddziale. Jesli wczesniej ktos nie anuluje tego wniosku hehe. No to skoro nie bylo mnie w systemie to Pani musiala ten wniosek sama wypelnic od nowa, a ja dostalem gadget ale nie jakis notesik tylko zegar do postawienia na polce i brelok (wszystko z logo banku).
• aaaaPodpisywał ktoś wniosek rzez kuriera ? Ile czekaliście na jakikolwiek kontakt z bankiem, bo zakładałem konto w niedzielę ( wniosek o konto internetowo), a żadnego telefonu do tej pory nie dostałem …
• DamianPonoć trzeba czekać około 4-5 dni roboczych na telefon :/
• MichałŻona otwierała konto w oddziale równo tydzień temu – wczoraj przyszła karta i PIN, ale nie zdążyli jeszcze zadzwonić, aby zweryfikować numer tel do przysłania hasła startowego. Więc robię już transakcje kartą a nie mogę się jeszcze zalogować :-)
• adamusPrzyłączam się do pytania artka – czy ktoś nie dostał premii za pierwszy miesiąc?
CZY NAPEWNO??? Aktualizacja: Linia Fair została wycofana w dniu 9.06
• ArturroWłaśnie Pani z banku umawiała się dziś ze mną na wizytę i poinformowała, że promocja na dodatkowe 50zł przedłużona do 9.lipca. Ktoś to może potwierdzić?
tak, wygląda na to, że promocja linii Fair wróciła
• MichałWczoraj zlozylem wniosek o linie Fair, dzis juz mam decyzje i zaraz ide sfinalizowac umowe o limit.
• aaaa@aaa. jak zlozyles? przez internet? czy skladales w oddziale?
• kolesZalozylem w oddziale. Obok maglowali jakiegos dziadka zeby tez wzial limit fair i zgarnal 50 zl. Takim ludziom trzeba mowic wprost ze w siodmym miesiacu dostanie 50 zl i dopiero wtedy mozna zlozyc wypowiedzenie ktorego okres wynosi 42 dni to nie zaplaci 75 zl za odnowienie limitu po roku. Ostrzegaja, ze nie wyplaca 50 zl jesli w dniu wyplaty limit bedzie juz w trakcie wypowiedzenia. Widac ze dostaja prowizje za kazdy produkt, ale graja fair bez naciagania na oplaty i prowizje. Na koniec dostajesz kilka imiennych wizytowek zeby polecic znajomym swoja konsultantke.
• aaaaChciałem zapytać o sposób podpisania umowy. Czy dobrze widzę, że nie ma możliwości weryfikacji poprzez przelew z rachunku z innego banku?
• PawełDobrze. Polecam od razu wizytę w oddziale, BPH internetowo jest daleko w tyle za innymi bankami.
• saproA ichnie karty nie wspierają 3D Secure. No ale za to w oddziale zidentyfikują cię po odcisku palca :-)
• Jazzta weryfikacja to nie jest odcisk palca a skan układu naczyń krwionośnych ;)
• erdeNo co całe szczęście, bo jakby mi jakiś zbir w ciemnej uliczce urąbał palucha to przynajmniej moje pieniądze w BPH-u będą bezpieczne.
• Jazz