Dziś po południu na skrzynki mailowe uczestników promocji „Duet Lokat” trafiła wiadomość informująca o zdobyciu obiecanej premii. Przypominam więc, że aby otrzymać przelew konieczne jest podanie swoich danych do 10 sierpnia – inaczej z premii nici!
Promocja „Duet Lokat” z Toyota Bank trwała od 15 lutego do 8 marca. Każdy nowy klient mógł zdobyć 140 zł premii, natomiast obecny – 70 zł. Dodatkowe premie rozdawane były za polecenia konta.
Jak zgarnąć premię? Wystarczy, że na stronie promocji zalogujemy się podając dane z maila wysyłanego po rejestracji (choć w moim przypadku konieczne było wygenerowanie nowego hasła) oraz uzupełnimy formularz podając numer aktywnego Konta Jedynego. Przelew trafi na nasze konto do 25 sierpnia.
Co, jeśli maila brak? Po pierwsze warto sprawdzić spam, a po drugie… spróbować się zalogować. Dziwnym trafem czasem maile giną, a dane można podać po zalogowaniu. Jeśli jednak nic z tego, to reklamację możemy złożyć pod tym adresem.
Komentarze
Drogi Uczestniku promocji „Zarabiaj z duetem korzyści”
w dniu wczorajszym otrzymałeś informację o przyznaniu premii
w promocji Toyota Banku i Agory, w której podaliśmy błędny link
do uzupełnienia danych niezbędnych do realizacji przelewu.
Prawidłowy link http://duetlokat1.zpremia.pl/promocja/zaloguj/
Za niedogodności przepraszamy.
• sunwoj1Udział brałem, maila nie dostałem.
• rororoKiedyś miałem tak, że z żoną braliśmy udział w tej samej promocji i ona dostała maila a ja nie, natomiast pomimo braku maila po zalogowaniu na swoje konto miałem tam formularz do uzupełnienia danych, wypełniłem go i premię dostałem.
• mbr1111Mi pisze po zalogowaniu że nie założyłem lokat.
• Hugo BarraJeśli wszystko zrobiłeś jak trzeba to pisz reklamację, Agora ciągle ma tego typu błędy, ostatnio moi znajomi mieli podobny problem przy koncie mBanku zakładanym w promocji z Agorą. Na szczęście reklamacje uwzględniają bez problemu gdy są zasadne.
• mbr1111Dostałem oba maile, w drugim mam ten sam link co w pierwszym, więc nie wiem w zasadzie po co to przepraszanie, oba linki działają, był formularz, uzupełniłem dane.
• mbr1111Chodzi o to, że w pierwszym mailu na końcu wiadomości był podany drugi link („Zaloguj się na mojekonto.zpremia.pl i uzupełnij dane do przelewu premii.”), który dotyczył promocji w Millennium. Także niezły trolling, przemycić w akcji Toyoty promocję zupełnie innego banku :-D Zupełnie mnie nie dziwi, że wysłali tego drugiego maila – coś zrobić musieli :-)
• MariKtoś przypomni jak to było z tym zwrotem opłat za konto? Coś mi się kojarzy, że teraz trzeba będzie założyć jakąś lokatę min. do końca roku, żeby opłaty były zwracane, ale nie pamiętam wymaganych parametrów i czy musi być założona od razu w 1. dniu po skończeniu poprzedniej…
• Marcin HTrzeba w danym miesiącu utrzymać jednocześnie aktywne lokaty Plan Depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy. Dla mnie nie jest jasne, jak będą interpretować tę jednoczesną aktywność… (Choć ja na razie tego problemu nie mam, bo jeszcze w kwietniu zakładałem dodatkowe 160 dni.)
• Don Quijote de la ManchaJa założyłem teraz w tej ostatniej promce nową, a ta z duetu kończy mi się w połowie miesiąca. Teoretyczne mógłbym pewnie skasować tą i zostawić tamtą.
• Hugo BarraMąż dostał na maila informację od duetlokat1@bank…, żeby podać dane ale wiadomość się nie otworzyła. Był błąd #006. Czy ktoś tak też miał? Przy okazji próby zalogowania się poprzez link z tego artykułu okazało się że podany link nie umożliwia zalogowania. To jest dobry link: https://duetlokat1.zpremia.pl/promocja/zaloguj/
• LidiaLink który podałaś jest dobry. Jeśli jednak po wzięciu udziału w promocji Toyoty brałaś udział w jeszcze jakiejś innej promocji organizowanej przez Agorę, to trzeba zwrócić uwagę, że zapewne zmieniło Ci się hasło do logowania. Zauważyłem, że Agora ma tak, że do danego maila podanego do promocji mają przypisane tylko jedno hasło. Jeśli bierze się udział w kolejnej promocji Agory i poda się w niej tego samego maila, to oni wygenerowują nowe hasło, które potem jest aktywne do logowania także we wszystkich poprzednich promocjach, a stare hasła są kasowane. Dlatego właśnie Michał-Admin pisał o tym, że musiał skorzystać z przypomnienia hasła – zapewne stare hasło od promocji Toyoty mu nie działało, ale gdyby skorzystał z hasła do ostatniej promocji Agory w której brał udział, to by się zalogował.
• mbr1111@Lidia, jak masz pocztę wp.pl to jest to częsta przypadłość. Spróbuj na innej przeglądarce.
• KrukNo właśnie mam wp. Dzięki.
• LidiaPrzy wpisywaniu nr konta trzeba usunąć spacje, bo system liczy je jako znaki i ucina końcówkę numeru
• JuDostał ktoś odpowiedź na reklamację?
• Hugo BarraMejla nie otrzymałem a po zalogowaniu z linka wyskakuje komunikat: „Konkurs zakończony. Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji”. O co kaman?
• falusinskiw regulaminie ejst e-mail duetlokat1@bank.zpremia.pl , w tym adresie może być błąd bo mnie odrzuca meile. Podejrzewam, że ma być duetlokat1@bankzpremia.pl
• ClioKtoś wie ile im zajmuje rozpatrzenie tych reklamacji? Żeby nie czekali to zakończenia akcji, bo co potem?
• rororoTroszkę grzebałem;) Tego kto zakładał konto z promocji na gruponie obowiązuje inny regulamin.
• falusinskihttps://duetlokat1groupon.zpremia.pl/static/promocja/duetlokat1groupon.zpremia.pl/lpv1/img/Regulamin_promocji.pdf
Proponuję do artykułu dodać zapis, że korzystając z tej właśnie promocji do 16 sierpnia powinniśmy dostać e-mail o zakwalifikowaniu się a do 23 sierpnia zalogować i uzupełnić dane. Premia na konto i konto grupon powinna wpaść tak jak przy pierwszej edycji do 31 sierpnia.
Pozdrawiam
Dostałem odpowiedz na zgłoszenie o komunikacie – przykro nam nie założyłeś lokat .
Szanowny Panie,
proszę się wylogować, wyczyścić dane przeglądania lub skorzystać z trybu incognito w przeglądarce. Premia jest Panu przyznana i nie powinno być żadnych komunikatów
Dziś wszedłem w trybie incognito w link z pieszego komentarza i normalnie można wpisać dane do przelewu , sprawdzałem zapisały się .
• tomek.Ja mam tam wtedy
Niestety nie udało się!
Przykro nam, bank nie przyznał premii. Możesz złożyć reklamację pisemną na adres e-mail duetlokat1@bankzpremia.pl
• marqqqDzisiaj 10 sierpnia , dostał ktoś premię ?
• TomaJak zgarnąć premię? Wystarczy, że na stronie promocji zalogujemy się podając dane z maila wysyłanego po rejestracji (choć w moim przypadku konieczne było wygenerowanie nowego hasła) oraz uzupełnimy formularz podając numer aktywnego Konta Jedynego. Przelew trafi na nasze konto do 25 sierpnia.
• JohnSnowOczywiście to skopiowany fragment z tekstu Michała. Do 10 sierpnia to był czas na uzupełnienie danych :)
• JohnSnowZyskowny duet ale w CA to coś dobrego, jakieś miodzio ? Ktoś może juz kalkulowal czy zarobi bank czy klient też? 50/50% i 3 m lokata na 4% , tylko jak długo w ten dowolny fundusz czy plan ? xyz
• prawdziwy-xyzDziś są rozsyłane maile o uzupełnieniu danych w promocji jak wyżej z grouponem – http://livesmarter.pl/140-zl-za-zalozenie-lokaty-2-5-procent-na-grouponie-toyota-bank
Dane należy uzupełnić do dnia 23.08.2017.
• BoloPremia zostanie wypłacona do dnia 31.08.2017
Premią Groupon zasilone zostanie konto Groupon, z którego zakupiono voucher promocyjny uprawniający do skorzystania z Akcji. Zasilenie konta Groupon nastąpi do dnia 31.08.2017 roku.
Premia Groupon będzie mogła zostać wykorzystana do dnia 31.12. 2017 roku.
Obserwuję kilka blogów, i żadnego blogera nie interesuje to że wiele osób nie dostało maila, a bank nie podwyższył oprocentowania lokaty z ostatniej promocji.
• ImięPrzecież to co wyprawia bank do spółki z organizatorem to jakieś jaja są.
Jak loguję się na stronie promocji, to mam raz że nie założyłem lokat, a raz że nie dostałem premii, albo że nie brałem udziału w promocji. Paranoja.
Ja chętnie podejmę temat, choć nie wiem, czy sklada jest aż taka duża („wiele osób”). Podeślij przez kontakt jakieś dane identyfikacyjne to postaram się pomóc.
• Michału mnie premia już na koncie ( u żony również ). Wpłynęła 16.08. – miła niespodzianka, że tak szybko. Pozdrawiam.
• diegoJa się spóźniłem i dane uzupełniłem 12/08. Ciekawe czy mi wypłacą?
• ŁukaszSwoją drogą, nie miałem dostęu do tokena i telekodu na wakacjach i próbowałem od banku uzyskać informację o numerze rachunku telefonicznie i emailowo
Nie udało się… Kazali mi wysłać zeskanowane pismo z własnoręcznym podpisem.
Premie za lokate tez mam, ale za polecenie brak, a termin wypłaty taki sam. Niby do 25.08 maja czas. Czy ktos za polecenie dostal?
• MateuszTak. 140 + 50.
• EugeniuszJa również otrzymałam razem z premią główną 140 +50+50. A tak z innej beczki to zauważyłam, że w tym miesiącu jeszcze nie zwrócili mi opłaty 2,49 za prowadzenie konta a mamy już 23.08. Też tak macie ? Bo w poprzednich miesiącach zwracali dużo wcześniej.
• LidiaPewnie skończyła Ci się jedna lokat…a muszą być nieprzerwanie 2 lokaty….
• abcTez mi nie zwrocili a mam 2 lokaty. A nawet 4, w tym 1 dodatkowa z nowego rozdania :)
• ketonAha, nie zwrócili, mieli do 15. dnia roboczego, a już 16., czyli reklamacja…
• Don Quijote de la ManchaJa już napisałem reklamację, lokat jest pod dostatkiem, czyli lecą sobie w kulki, ale to akurat dużo mocniej uderzy w nich wizerunkowo.
• Boloja też złożyłam reklamację – założyłam więcej lokat niż było wymagane i napisali mi że wogóle nie zarejestrowałam się w promocji z adresu mailowego
• ktośi w związku z tym zdecydowałam że zamykam konto
• ktoś@ktoś
• EugeniuszBardzo dobrze. Ja kiedyś jak zamykałem konto w BGŻ to napisałem w wypowiedzeniu wprost, że zamykam konto ponieważ…../ opisałem sytuację/. Dzwonili, przepraszali ale decyzji nie cofnąłem. Tak trzymać.
również nie dostałem zwrotu 2,49 zł. A ktoś może dostał ?
• diegoSpełniłem wszystkie warunki z zapasem, obiecanej premii brak, poza tym w czerwcu przestali z automatu zwracać opłatę za konto. Po reklamacji oddali za czerwiec i lipiec, za sierpień wciąż brak, karnych odsetek (po 0,01) też nie oddali. Ktoś, coś uznało chyba, że od czerwca nie biorę udziału w promo, a przecież nić nie zrobiłem, lokat nie ruszałem… Jestem ciekawy, jak się skończą moje reklamacje, bo dalej z tym „bankiem” nie mam zamiaru robić żadnych interesów.
• MariuszDziś pojawił się zwrot opłaty za konto 2,49 :)
• nemeAno wróciło, dzięki za info, fajnie, bo w końcu tej reklamacji nie miałem czasu napisać… Pewnie uznali, że 14 sierpnia to nie był dzień roboczy… ?
• Don Quijote de la ManchaU mnie też. Spóźniona premią plus zwrot za prowadzenie. Jakoś we wrześniu kończy mi się 160d z duetu.
• Hugo BarraMam jeszcze drugą z ostatniej promocji.
Dalej będą zwracać, czy muszę utrzymać tą z duetu?
Jeśli nie przedłużysz (nie założysz następnej), to zwracać nie będą, choć nie jest jasne, co jeśli 160D kończy się w połowie września — czy za wrzesień zwrócą, czy nie…
• Don Quijote de la ManchaWitaj Don
• EugeniuszAby uzyskać zwolnienie z opłaty za konto obie lokaty muszą być cały miesiąc. Żadna z nich nie może kończyć się w połowie/ w trakcie miesiąca/.
Czyli musiałbym założyć na 5 k jakąś inną lokatę ze środków z duetu, żeby mieć zwrot?
• Hugo BarraCo jest teraz najkorzystniejsze?
Ktoś to przeliczył?
Do końca roku -10zł, a u konkurencji to np. Idea 2,5%
Ja pobieżnie wyliczyłem dla siebie (ostatnia lokata 160D do 18 września, 12M do 10 marca), że nawet zrywając 12M i lokując wszystkie środki na 3% wynik byłby podobny, pytanie tylko czy płacić do marca 2,49, czy założyć minimalną 160D (i czy dla zwolnienia nie musi ona być na min. 5 k zł).
http://livesmarter.pl/toyota-bank-140-zl-premii-duet-lokat-2-5-procent/#comment-158189
• Don Quijote de la ManchaCzy ja dobrze zrozumiałem, że lokata Plan Depozytowy 160 dni zakładana w promocji
• mbr1111http://livesmarter.pl/toyota-bank-podwojne-korzysci-100-zl-dla-nowych-50-zl-dla-obecnych-klientow/
nie będzie przedłużała zwolnienia z opłat po zakończeniu lokaty Plan Depozytowy 160 dni zakładanej w promocji Duet Lokat?
Mi się wydaje, że Duet Lokat zwalnia z opłaty jeśli się ma tę 12M + Plan Depozytowy 160 dni… Tamtej „Podwójne Korzyści” nie analizowałem, ale chyba jakoś tego nie „kasuje”…
• Don Quijote de la ManchaW regulaminie do tej promo za 140zl jest napisane, ze zwolnienie do konca roku jesli sa 2 lokaty 365 i 160d. Moim zdaniem zalozenie nowej na 160d powinno zalatwic temat zwolnienia do konca tej wlasnie lokaty.
• ketonJa też właśnie jestem tego zdania, że powinno działać dalej. Skoro w tej promocji „podwójne korzyści” również zakładało się Plan Depozytowy 160 dni, to warunek posiadania obu lokat jest spełniony. Zostawiam tak jak jest i zobaczymy co będzie we wrześniu. A koledze Hugo Barra myślę, że też o to parę postów wyżej chodziło.
• mbr1111Heh, a ja przyznaję, że te „Podwójne Korzyści” przegapiłem, tzn. myślałem, że jako uczestniczący w poprzedniej promocji nie załapię się na nią, tymczasem dotyczą one lokat 160D, a saldo nowych środków wystarczy utrzymać przez 30 dni, więc dałoby się… No nic, na przyszłość będę wiedział…
• Don Quijote de la ManchaNo i brak premii za polecenie. Trzeba reklamować. Brałem w tylu promocjach u nich udział o raz już też był problem miałem zamykać konto teraz już chyba przewazylo. Zobaczymy czy znowu będą mi wmawiać ze nie brałem udziału w promocji.
• Mateusz„uprzejmie informujemy, że w najbliższą ___środę 27.08.2017 r.___ w godzinach 6:00-10:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej Banku”
• MariuszMoże kiedyś będzie z tego Bank, na razie jest niewiadomoco, amatorszczyzna.
Najbardziej odrzuca mnie nieczytelny system transakcyjny z przeszłości i token, bez którego nie dostanę się do tego „banku”.
Witam. Mam taki problem. Wyjechałem do roboty za granicę i zupełnie o tej promocji zapomniałem. W dodatku mail trafił do zakładki „oferty” i przeoczyłem. Spotkałeś się ktoś z podobym przypadkiem? Czy da się coś z tym zrobić? Złożyć reklamację czy nie warto, bo nie ma szans? Jak to uargumentować? Tak to wszystkie warunki spełniłem. Z góry dzięki za pomoc.
• muniekDokładnie tak – napisz do nich wiadomość podając dane do odbioru premii – może będą mili i przekażą premię (choć zgodnie z regulaminem nie muszą). Niewiele czasu stracisz, a może uda się zyskać :)
• Michał