BZWBK: 10 zł za płatność kartą przez internet

Zakończona

Trwa promocja Banku Zachodniego WBK dla obecnych, ale stosunkowo nowych klientów. W zamian za wykonanie dowolnej transakcji kartą przez internet można otrzymać łatwe 10 zł.

10 zł za płatność kartą przez internet w BZWBK

Dla osób otwierających Konto Godne Polecenia

Aby skorzystać z oferty należy być klientem, który zawarł umowę o Konto Godne Polecenia wraz z wybraną kartą debetową (i BZWBK24, o ile jeszcze nie mamy dostępu) w okresie od 1.04 do 31.10.2017. Istotne, aby przed zawarciem umowy o konto nie być właścicielem tego typu rachunku w okresie 12 ostatnich miesięcy. Co jednak najważniejsze – należy również otrzymać zaproszenie do promocji SMSem. Jak informuje nasz czytelnik Łukasz, zaproszenie może być również wyświetlane w formie baneru po zalogowaniu do systemu BZWBK24.

Bank zastrzega również, że wymagane są zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

10 zł za płatności kartą przez internet

Jak możemy otrzymać 10 zł za spełnienie powyższych wymogów? Wystarczy, że dokonamy kartą co najmniej jednej transakcji przez internet oraz zalogujemy się do BZWBK24. Będziemy mieć na to 14 dni od wysłania SMS-owego zaproszenia.

Jeśli spełnimy warunki, to nagroda w formie przelewu 10 zł zostanie nam przekazana do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

Szczegóły w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • LOL – najbardziej adekwatny komentarz do promocji dla nowych z mega duża premią na zaproszenie – miszcze

    zenek64 Odpowiedz
    • Z tego co rozumiem to nie do końca promocja dla nowych – raczej dla tych, co niedawno założyli konto, ale w jakiś sposób bank ich chce zachęcić do używania karty w sieci. Ale fakt, nieco dziwna :)

      Michał
  • Dokładnie tak było =p

    luka89waw Odpowiedz
  • To jaja jakieś? Załóż konto i kartę do października to bank być może w drodze łaski (być może) zaprosi cię do promocji w której możesz zgarnąć CAŁE 10 złotych.

    ptok Odpowiedz
  • uczestniczyłem w tej promocji kasy brak 1 reklamacja czas rozpatrzenia 28 dni odpowiedz nagroda będzie wypłacona do 7 dni po 7 dniach dalej kasy brak 2 reklamacja znowu 28 dni i znowu odpowiedz że wypłacą do 7 dni czekam do 21 .Bank porażka mają taki bałagan że sami nie wiedzą co robią , olewają nas na całej linii

    olo Odpowiedz
    • Prosimy o cierpliwość, na pewno niebawem otrzyma Pan odpowiedź.

      Zespół_BZWBK
    • do Zespół_BZWBK nie dziwię się że macie taki bałagan nawet nie umiecie czytać ze zrozumieniem ja nie czekam na odpowiedzi bo ta została udzielona tylko na pieniądze , a tak na marginesie jesteście jedynym podmiotem , który po rozpatrzeniu reklamacji daje jeszcze sobie dodatkowo 7 dni na wypłatę , co w moim przypadku jest grubo ponad regulaminowe 30 dni co według mnie jest żałosne i niepoważne

      olo
  • @olo: Mam dokładnie taką samą sytuację. BZ WBK to kompletne dno!

    Damianos Odpowiedz
  • Premia wpłynęła wczoraj mi na konto za płatność kartą w internecie. Teraz czekam na kolejną odpowiedź na reklamację przyjętą do rozpatrzenia 3 lipca br., dotyczącą nagrody za przelew BlueCash.

    Damianos Odpowiedz
  • Jakze „milo” kolejny i kolejny i kolejny raz slyszec o reklamacjach i niezrealizowanych zobowiazaniach BZWBK. Wielu tzw. nieskazonych wspolpraca z owym bankiem podnosilo we wpisach poprzednich promocji, ze to tylko wypadek przy pracy, bledy systemowe czy tez bledy w oprogramowaniu. Proponowalbym wziac gumowy mlotek i porzadnie wybic sobie z glowy takie naiwne podejscie, bo mamy centralnie czarno na bialym, ze praktycznie kazda kolejna promocja konczy sie reklamacjami, nie wywiazywaniem sie z terminowych zapisow w regulaminie i walka o swoje (czesto gesto) smieszno niskie granty (na skale masowa oczywiscie juz tak niskie nie sa).
    Jakie jest prawdopodobienstwo, ze wszystko to jest spowodowane bledami systemowymi, a nie celowym i perfidnym dzialaniem ludzkim??? Mniej wiecej takie jak wyslanie przez Polske zalogowej misji na Marsa do 2020r :) pozdrawiam zdeterminiwanych i walczacych o swoje

    Mickey Odpowiedz
    • @Mickey zainteresowanie promocjami jest ogromne, a przyczyn nieotrzymania premii w danej promocji może być kilka. Np. niezrealizowane warunki lub wyczerpanie puli nagród. Proponujemy niezmiennie pozostanie w kontakcie z bankiem pod adresem kotnak@bzwbk.pl lub pod nr 1 9999. Wszystkie zgłoszenia są analizowane i klienci otrzymują odpowiedzi i wyjaśnienia.

      Zespół_BZWBK
  • Witam

    Wszyscy psioczą, ale prawda jest taka, że BZWBK jako jeden z nielicznych banków daje nagrody także obecnym klientom, a nie tylko nowym :P
    Ja nie mam problemu, żeby złożyć reklamację, jeśli moim zdaniem mam rację -przyjmuje to jako jeden z elementów „wyjadania wisienek” i jakoś się tym nie przejmuje :P
    Pozdrawiam

    Michał
    PS: Moja żona założyła konto zdaje się w czerwcu a zaproszenia na tą dyszkę nie dostała :(

    xx Odpowiedz
    • @xx Dziękujemy za komentarz. Doceniamy obecnych klientów i zależy nam na utrzymaniu atrakcyjnej oferty dla obecnych i potencjalnych klientów. Prosimy obserwować naszego Facebooka i bloga, stronę www, z pewnością będą się pojawiały kolejne atrakcyjne promocje.

      Zespół_BZWBK
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy