Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

BZWBK: bilet do Multikina za płatność kartą mobilną

Zakończona

Ruszyła promocja Banku Zachodniego WBK, w której zgarnąć możemy bilet do Multikina. Niestety nie dość, że w promocji obowiązuje dość skromna pula nagród, to na dodatek jest ona przeznaczona jedynie dla zaproszonych klientów.

Bilet
Aby skorzystać z promocji „Kinomaniacy płacą mobilnie” należy być klientem BZWBK, który otrzymał zaproszenie do promocji po zalogowaniu do bankowości internetowej BZWBK24. Oprócz tego należy wypełnić dedykowany formularz promocji (zaznaczając zgodę na przesyłanie informacji handlowej), do którego link otrzymamy w zaproszeniu.

Same zasady promocji są bardzo proste. Wystarczy, że wykonamy co najmniej jedną płatność mobilną kartą debetową lub kredytową (MasterCard Mobile lub Visa-Mobile).

Jeśli załapiemy się do grona 500 najszybszych osób, to bank wyśle nam kod wymienny na bilet do Multikina do 10 listopada 2017. Standardowo wymienimy go jedynie na seanse 2D. Czas na wymianę będziemy mieć do 23 grudnia.

Promocja trwa do 29 października lub do wcześniejszego wyczerpania puli. Szczegóły w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

    • dzięki :) tam widzę, że ważność voucherów znacznie dłuższa, a w tej promocji ewidentnie widać, że chcą się ich pozbyć bo kończy się ważność

      Michał
    • tak – i w tej promocji spod linka jest Cinema City więc zupełnie inna pula biletów

      zenek64
  • Szanowni czytelnicy!

    Chciałbym wszystkich ostrzec przed dokonywaniem wpłat gotówkowych w kasie oddziału BZ WBK. Dzisiaj takowej dokonałem i zostałem okradziony przez bank, bo tak to traktuję na prowizję w wysokości 5zł. BZ WBK naustawiał pułapek i teraz w jedną wpadłem, bo „promocja się skończyła”. Nie powinien obsługujący mnie przed transakcją poinformować, że za wpłatę zapłacę prowizję? Oczywiście złożyłem reklamację, wychodząc z założenia, że nie po to idę do banku, tracę czas w kolejce by zostać okradzionym na prowizji od wpłaty własnych pieniędzy. Równie dobrze mogę je trzymać w skarpecie i zlikwidować konto. Czyżby nadszedł czas by zacząć się bać mieć jakikolwiek kontakt z bankiem? Paranoja.

    Drzeworyt Odpowiedz
    • Zmieniły się cenniki konta… Ja dostałem pocztą i na maila informację o zmianie cen ;) Nigdy nie korzystam z banku tylko z wpłatomatu :p

      Sebastian
    • @Drzeworyt, ale Cię rąbnęli, aż wióry poleciały :) We wszystkich chyba placówkach jest na szybach naklejone info, że wpłaty są z prowizją za tą czynność. Nie przejmuj się, wszystkie banki próbują nas rżnąć, ale po to jest ten blog, aby się nie dawać. Mało tego – to my rżniemy ich , a przynajmniej tak nam się wydaje :P

      jacck
    • @jcck Piątaka przeżyję i nie o niego tu chodzi tylko o to do czego dochszedł WBeK. Do banku się idzie by przechować pieniądze, byś nie dostał w łeb od złodzieja, a tu surprise – bank to złodziej, no (…) łagodny bo zajumał tylko 5pln, a mógł wszystko co mu przyniosłem. He, he…

      Drzeworyt
    • @Drzeworyt a jak nazwiesz bank który za wpłatę na konto firmowe życzy sobie 6 zł za ujemne saldo utrzymywane 3 dni dolicza jeszcze 30 zł za …. SMSa przypominającego o ujemnym saldzie a za likwidację tegoż konta życzy sobie kolejne 100 zł bo konto założone mniej niż 100 dni temu?? Mówię o PKO konto firmowym którego z całego serca NIE POLECAM NIKOMU

      zenek64
    • Drogi łowco wisienek, nie tak się umawialiśmy ;)

      Zadłużenie przeterminowane – 30 zł – owszem, ale jak wpadnie do windykacji i jest wysyłany monit. Coś mi ciężko uwierzyć w te 3 dni – może debet nie spłaciłeś w miesiąc czasu i wtedy niestety pobrane jest te 30 zł.

      A jak coś innego – to pisz że reklamacje! :)

      Druga sprawa – wpłatomaty PKO są w prawie każdym mieście, nie wspominając w większych wsiach, w których są oddziały i również…wpłatomaty. Za wpłatę z wpłatomatu na konto firmowe nic nie płacisz (limit miesięczny 50 000).

      Anom
    • @ Anom miałem puste konto przez cały miesiąc nieużywane (wliczyłem opłatę miesięczną za konto w „koszty” zdobycia wisienki 29 września naliczono opłatę za konto 2 października 30 zł za „monit o zadłużeniu”. I to żeby jeszcze ten cholerny bank list wysłał – nie oni są tak nowocześni że monit o zadłużeniu wysłali SMSem a policzyli 30 zł perfidni złodzieje. Natomiast opłata za likwidacje tego cholernego konta to już czyste złodziejstwo – 100 zł tylko za to że nie chce mieć nic więcej do czynienia z PKO BP i ich firmowymi rachunkami?? „bo nikt normalny nie zakłada konta by je zaraz likwidować ” – odpowiedź pracownika oddziału z obsługą klientów firmowych na pytanie dlaczego pobierają aż tak wysoką opłatę za rozwiązanie umowy. Nawiasem mówiąc wisienki mi nie wysłali bo mi się nie należy mimo spełnienia warunków promocji. Reklamacja = 30 dni i kolejna opłata za konto zostałaby pobrana. Także 155 zł psu w dupe vouchera nie ma za to jest „opinia” o PKO BP na długie lata.

      zenek64
    • Z tego co kojarzę, te 100 zł jest przez pierwsze 3 miesiące jak zamkniesz, 4 już nie.

      Czyzby ostatnia ORLENowska promocja? Tam były te wouchery, ale dla nowych działalności gospodarczych.

      Anom
    • @zenek64 PKO we wszelkich odmianach omijam szerokim łukiem. PKO może zmądrzeje jak wymrze pokolenie starszych osób, które bezczelnie kroją. Dla mnie już samo takie postępowanie jest moralnie ohydne.

      Co do WBK to dzisiaj „decyzją busiessową” łaskawie i ostatni raz, bo piszą, że mieli prawo do pobrania prowizji zwrócą mi mojego piątaka, Niemniej większość tak bezczelnie złapanych na opłacie za wpłatę własnych pieniędzy osób pewnie nie zaprotestuje, a WBeK zapewne nie zmieni swojej zbójeckiej praktyki.

      Ogólnie bankom należałby się jakiś klaps w postaci kary z KNF za takie draństwa, bo zaraz dojdzie do tego, że będą żądać opłaty za samo spojrzenie na oddział banku. Same banki odrzucają od siebie klientów. Moja noga w oddziale WBK, PKO i innym długo nie powstanie. Zaczynam się też zastanawiać na zminimalizowaniem ilości kont/kontaktów z tą zorganizowaną kastą przestępczą.

      Drzeworyt
    • @Anom tak orlenowska promocja w regulaminie ani słowem nie ma że dla nowych działalności tylko jest że dla nowych kont (dla ludzi co nie mają nic na dany NIP) 100 tak przez pierwsze 4 miesiące (dokładnie 100 dni od założenia konta ale co mi za różnica czy zapłacę im 100 w 4×25 zł czy od razu przynajmniej płacąc od razu nie naliczą mi już 30 zł za SMSa z windykacji :P )ale sama praktyka takich opłat tak szybko po zaistnieniu salda ujemnego jest po prostu nieuczciwe

      zenek64
    • @Drzeworyt, opłata została pobrana zgodnie z aktualną TOiP. Zawsze warto upewnić się przed dokonaniem transakcji czy bank pobiera za nią opłaty. Rekomendujemy korzystanie z naszych wpłatomatów. Ich sieć znajdzie Pan na stronie www banku.

      Pozdrawiamy,
      Zespół BZWBK.

      Zespół_BZWBK
    • Tak, nie ma co się rzucać, słuchając Twoich narzekań, przypominał mi się Paribas, gdzie za wpłatę własnej gotówki pobierają 10 zł, a wpłatomatów nie mają. To dopiero jest jazda…

      Katarzyna
    • @Zespół BZWBK Manipulujecie co chwilę (i to dotyczy wszytkich banków) TOiP zastawiając pułapki na swoich klientów i proszę mi nie mówić, że przed każdym spojrzeniem na oddział banku mam przestudiować aktualną tabelę opłat zapisaną na co najmniej 4 stronach A4 drobnym maczkiem. Czy obsługujący mnie w kasie przed wpłatą nie mógł mi powiedzieć, że zostanę obciążony prowizją za wpłatę własnych pieniędzy? Odstraszacie klientów takimi działaniami, a takie przypadki jak mój potwierdzają tylko obiegową tezę, że bank=złodziej w białym kołnierzyku. Idąc dalej czy jest tu jeszcze ktoś tak naiwny, że wierzy w niewinność banków ws. kredytów pseudofrankowych czy polisolokat?

      Co do wpłacania we wpłatomacie to nie chcę mieć żadnej Waszej karty, bo nie mam zamiaru pilnować warunków jej bezpłatności. Tracicie, bo nie będę też nią płacił. Wprowadźcie wpłatę we wpłatomatach przez autoryzację z aplikacji mobilnej to sprawa będzie zamknięta. Można wypłacać to można i wypłacać tylko tego specjalnie nie umożliwiacie. Jak zażądacie opłaty za użytkowanie aplikacji mobilnej i płatności BLIKiem to się rozstaniemy.

      Drzeworyt
    • oj, proszę, musimy mieć świadomość że TOiP obowiązuje wszystkich. Mało kto je czyta i potem problemy. Fakt, że pracownik mógł powiedzieć że będzie opłata i ja bardziej tu widzę problem.

      gregoopl
    • @gregoopl, zgadzam się z Tobą, jedyny problem, jaki tu widzę, to że pracownik o opłacie nie poinformował…

      Ja pamiętam jeszcze czasy, gdy standardem było, że we wszystkich bankach opłatę za prowadzenie konta płaciło się bezwarunkowo. Później pojawiły się internetowe konta samoobsługowe, często bezwarunkowo bezpłatne, ale pod warunkiem samoobsługi, tzn. samodzielnego dokonywania przez klienta wpłat, wypłat czy przelewów (choć w różnym zestawie, ale chyba żaden bank nie oferuje za darmo tych 3 usług w oddziale do bezwarunkowo bezpłatnego konta).

      Drzeworyt za konto nie płaci, ale chciałby jeszcze, aby pracownicy banku obsługiwali go za darmo… Ciekawe, czy sam zawodowo pracuje i czy uważa, że pieniądze, które za pracę dostaje pochodzą z „okradania” jego klientów…

      Don Quijote de la Mancha
    • @gregoop @DonQuijote Panowie, tu nie chodzi o to, że odmawiam bankowi zarobkowania tylko faktycznie o to, za co te prowizje są (moim zdaniem naciągane, nie na tym bank powinien zarabiać, nie w taki sposób), że kasjer nie informuje o możliwych prowizjach. To powinno mu się wyświetlić w systemie i klient powinien dostać jasny przekaz: może Pan wpłacić u mnie, ale będzie prowizja proszę iść do wpłatomatu i wpłacić sobie samemu. Jeśli takiej możliwości nie ma (w WBK) to jest to zwykłe bankowe cwaniaczenie i złodziejstwo.

      Drzeworyt
    • @Drzeworyt, rozumiem Twoją frustracje, ale też mi się wydaje, że trochę przesadzasz, o własną kasę niestety musisz troszczyć się sam, żadnemu pracownikowi banku na tym zależeć nie będzie. Sam miałem wiele lat temu podobną sytuację, kiedy przelałem pierwszy przelew w miesiącu z KO na ROR w Inteligo i pobrano mi 8 zł. Otóż, Inteligo ma tak sprytnie to zapisane, że jeden przelew w miesiącu za free nie dotyczy miesiąca kalendarzowego, ale rozliczeniowego, dla każdego jest on inny, punktem zmiany miesiąca jest dzień w którym konto było założone. to było moje frycowe :). Teraz nie wyobrażam sobie zakładania konta bez przestudiowania regulaminu, TOiP, czy innych dodatkowych załączników, to jest tylko w MOIM interesie, zajmuje niecałą godzinkę, a kont nie zakładamy przecież często. Podstawa to przyjecie, że wszystkie banki to instytucję NIEZAUFANIA publicznego :) Z tą życiową – bankowo dewizą operacje na finansach stają się łatwiejsze .

      jacck
    • @jacck tak, ale… zauważ, że w opisywanej przez Ciebie sytuacji nie było uczestnictwa pracownika banku, a ta opisywana przez Drzeworyta dotyczy zdecydowanie czynnika ludzkiego – i myślę, że chodzi o to, iż standardem w dzisiejszych czasach powinna być INFORMACJA. Dawno nie płaciłem w oddziałach, ale z tego co pamiętam to ZAWSZE byłem informowany przed wykonaniem operacji o ewentualnej prowizji.

      wiechu
  • O dziwo dostałem zaproszenie :p Ale mam cinemacity unlimited więc chyba nie skorzystam… :p Karta mobilna to jest przy płatności zbliżeniowej telefonem?

    Sebastian Odpowiedz
  • ktoś dostał bilet z poprzedniej akcji z kredytówka mobilną ?

    asdf Odpowiedz
  • Czy ten bełkot o rzekomym dedykowaniu komuś jakiejś strony/linku/formularza jest tu każdorazowo przeklejany z jakichś regulaminów albo blogów, czy jest to twórczość własna tutejszych autorów?

    mania Odpowiedz
    • Wiem, że ostatnio podobnych blogów powstaje jak grzyby po deszczu i można faktycznie spotkać „bełkot” i sporo nieprawdziwych informacji, ale akurat ja na LiveSmarter zawsze opieram się na regulaminach promocji. Praktycznie zero twórczości własnej (no chyba, że wynika z doświadczenia).

      W każdym razie odpowiedź na twoje pytanie znajduje się w regulaminie promocji:

      Formularz – formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Organizatora zawierający następujące pola: imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego, PESEL, akceptację warunków Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celach realizacji Promocji, wyłonienia Zwycięzcy i przyznania Nagród, zgody na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz zgody na kontakt telefoniczny do celów związanych z realizacją Promocji. LINK kierujący do strony z formularzem udostępniony jest w wiadomości z zaproszeniem do udziału w promocji. Wiążące są dane podane podczas pierwszej rejestracji dla danego numeru PESEL.

      Michał
  • Chyba faktycznie wyraziłam się nieprecyzyjnie. Chodziło przede wszystkim o nieporadność językową (takie słowa jak „dedykować” nie oznaczają tego, co ubzdurało się ostatnio tysiącom internautów).

    mania Odpowiedz
    • Określenie „dedykowany” w kontekście informatycznym jest jak najbardziej poprawne.

      Dla informatycznego znaczenia dedicated co najmniej dwa słowniki podają tłumaczenie dedykowany: Wielki słownik angielsko-polski PWN-Oxford i Słownik komputerów i Internetu (Wilga 1999). W tej sytuacji na pewno nie można traktować takiego tłumaczenia jako błąd.

      Janusz Bień, prof., Uniwersytet Warszawski

      Zgaduję, że dla Ciebie słowa prof. Bienia to „bełkot”, ale prawda jest taka, że nie masz nic do powiedzenia i z niezupełnie znanego powodu zaśmiecasz publiczną przestrzeń nic nie wnoszącymi wypowiedziami.

      Don Quijote de la Mancha
    • faktycznie nie zrozumiałem wypowiedzi – myślałem, że chodzi o błąd merytoryczny :)

      w każdym razie ja stoję po stronie Dona. Faktycznie mam wykształcenie informatyczne, więc mogę czasem błędnie używać pewnych słów i tworzyć dziwne kalki, ale tutaj strona promocji jest (IMO :)) jak najbardziej jest dedykowana. Komu? Nowym klientom. Jeśli nie założą z tej, dedykowanej im strony, tylko w inny sposób – to nie będzie premii. To moja luźna interpretacja.

      …a z profesorem Bieniem nie będę się kłócił :-)

      Michał
    • I słusznie

      cykor
  • A u mnie dziś niespodzianka od BZWBK. Nie dostałem zaproszenia tym samym nie wypełniałem formularza ani nie zrobiłem zadnej płatności mobilna kartą a dziś ku mojemu zaskoczeniu otrzymałem sms od BZWBK o treści. Gratulacje! Spełniłeś warunki promocji Zapłać mobilna karta kredytową i odbierz bilet do kina. Twoj kod ………… jest ważny do 23.12.2017 w sieci Multikino.
    Jak to mówią głupi ma szczęście

    pasikonik119 Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem kod z promocji

    rychu75 Odpowiedz
  • Kod zameldował się smsem.

    User Odpowiedz
  • Co sprawdzają w kinie przy odbieraniu biletu?

    S Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy