BZWBK: Mobilni zyskują więcej – nawet 700 zł dla Ciebie

Wystartowała kolejna edycja świetnej promocji BZWBK. Znów do zgarnięcia jest nawet 700 zł – o ile tylko będziemy korzystali aktywnie z Konta Godnego Polecenia. Tym razem najwięcej zgarną te osoby, które wykorzystają bankowość mobilną BZWBK24.

Tylko dla nowych klientów

Standardowo promocja przeznaczona jest dla nowych klientów BZWBK, a dokładniej dla tych, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do promocji nie posiadali konta osobistego prowadzonego w złotych w BZWBK.

BZWBK: Załóż Konto Godne Polecenia i odbierz 700 zł

Aby zgarnąć tytułowe 700 zł konieczne jest złożenie wniosku o Konto Godne Polecenia oraz zawarcie umowy do 18.05.2014. Ważne jest również to, aby aktywować konto do 30 maja (w przypadku założenia przez internet/telefon), a w dniu zawarcia umowy o konto zawrzeć również umowę o kartę debetową oraz dostęp elektroniczny BZWBK24. Ostatnim wymaganiem jest:

W Promocji może wziąć udział Uczestnik […], który spełni warunki:
a) nie złożył sprzeciwu wobec działań marketingowych Banku,
b) wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c) podał nr telefonu komórkowego do kontaktu.

40 zł nagrody

O co w ogóle walczymy? W każdym z 10 miesięcy trwania promocji do zdobycia jest nagroda w postaci 40 zł oraz dodatkowa nagroda 30 zł – razem 70 zł miesięcznie. Aby zgarnąć pierwszy bonus konieczny jest wpływ na konto wynagrodzenia, renty czy emerytury min. 1000 zł. Poprzednie promocje BZWBK nauczyły nas jednak, że wpłata czy zwykły przelew tysiąca złotych również powinien załatwić sprawę.

Oprócz powyższego warunku konieczne będzie wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą za min. 300 zł oraz wykonanie trzech przelewów lub jednego przelewu mobilnego (przez aplikację mobilną bądź m.bzwbk24.pl). To wszystko – jeśli spełnimy te warunki, to do końca kolejnego miesiąca BZWBK przeleje nam 40 zł.

30 zł bonusu

Oprócz 40 zł możliwe jest również zgarnięcie dodatkowych 30 zł. Warunkiem jest tu wykonanie operacji opisanych powyżej oraz co najmniej dwóch spośród wymienionych poniżej transakcji:

  • zakupy mobilne (przez aplikację BZWBK24)
  • wypłata z bankomatu bez karty
  • przelew na komórkę
  • doładowanie GSM za min. 30 zł
  • zakup ubezpieczenia turystycznego

Więcej o zakupach mobilnych czy przelewach na komórkę na stronie bzwbk.

Podsumowując – aktualna edycja promocji BZWBK wydaje się jeszcze lepsza niż poprzednio, gdzie większość osób zgarnęła „jedynie” 500 zł. Tutaj w ciągu 10 miesięcy bez problemu zgarniemy 400 zł, a dodatkowe 300 zł to kwestia kreatywnego żonglowania dwoma z pięciu możliwych typów operacji jak doładowanie telefonu czy przelew na komórkę.

Warto też dodać, że Konto Godne Polecenia jest całkowicie darmowe, a BZWBK znany jest z dobrego podejścia do klienta. Dlatego tym bardziej warto skorzystać z promocji, o ile tylko łapiemy się na warunek „nowego klienta”.

Regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem. Drzeworyt, dziękujemy za info!

Nie przegap!

Komentarze

  • W systemie pojawiła się wiadomość:

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informuję, że w dniu 21 września 2014 roku ulegną zmianie Zasady korzystania z usług bankowości elektronicznej BZWBK24 dla ludności (Zasady BZWBK24).

    [ciach]

    Najfajniejsze jest tutaj:

    Jednocześnie informuję, iż przed dniem wejścia w życie powyższych zmian mają Państwo możliwość złożenia sprzeciwu wobec tych zmian. Mają Państwo również możliwość wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. W przypadku gdy zgłoszą Państwo sprzeciw, ale nie dokonają wypowiedzenia Umowy, Umowa ta wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian, bez ponoszenia opłat. Jeżeli przed dniem wejścia w życie zmian, nie złożą Państwo sprzeciwu, wprowadzone zmiany uważa się za przyjęte i obowiązujące strony począwszy od dnia ich wejścia w życie.

    Z poważaniem,

    Miłosz Brakoniecki
    dyrektor
    Bankowość Elektroniczna

    Zaraz mi się KGP skończy, czekam na ostatnią premię 50 + 200 za PZ, zgłaszam sprzeciw i czekam na nowe promocje ;-)

    pzdrwm
    luc

    ‚jak czlowiek umrze, to nie zyje’ kurt vonnegut, jr.

    luc Odpowiedz
  • Tyle, że te 200zł to chyba wypłacają najwcześniej w październiku (w zależności od tego kto kiedy założył konto). Na zgłoszenie sprzeciwu będzie już za późno.

    sapro Odpowiedz
  • Czekaj, czekaj – przez cały rok (12 m-cy) trzeba warunki spełniać? Zaraz idę do regulaminu promocji..

    pzdrwm
    luc

    ‚jak czlowiek umrze, to nie zyje’ kurt vonnegut, jr.

    luc Odpowiedz
  • W regulaminie mam tak:

    Nagroda dodatkowa zostanie wypłacona na Konto w terminie:
    a) do końca września 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy załoŜą Pakiet Konta zgodnie z § 4 ust.2
    we wrześniu 2013 r.,
    b) do końca października 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy załoŜą Pakiet Konta zgodnie
    z § 4 ust. 2 w październiku 2013 r.,
    c) do końca listopada 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy załoŜą Pakiet Konta zgodnie z § 4
    ust. 2 w listopadzie 2013 r.,

    Konto założyłem 2013-09-26. Jeśli wypłata będzie pod koniec miesiąca, to może kilku dni zabraknąć do sprzeciwu.

    pzdrwm
    luc

    ‚jak czlowiek umrze, to nie zyje’ kurt vonnegut, jr.

    luc Odpowiedz
  • Pewnie zostało to tak przemyślane, żeby tych kilku dni właśnie zabrakło:)

    sapro Odpowiedz
  • ale o jakie dokładnie zmiany tak pokrótce chodzi? Muszę się zalogować na swoje konto, ale najwczesniej bede mogła wieczorem sprawdzic nowosci w regulaminie…

    inek Odpowiedz
  • pojawiła się premia 40zł :)

    sapro Odpowiedz
  • Proszę bardzo, miłego czytania:

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informuję, że w dniu 21 września 2014 roku ulegną zmianie Zasady korzystania z usług bankowości elektronicznej BZWBK24 dla ludności (Zasady BZWBK24).

    Co się zmieni?
    W usługach BZWBK24 wprowadzone zostaną następujące możliwości i udogodnienia:

    1. W aplikacji BZWBK24 mobile będzie można w formule NA KLIK:
    zawrzeć Umowę o kredyt gotówkowy,
    zawrzeć Umowę o limit kredytowy,
    zmienić Umowę o limit kredytowy (wyłącznie w zakresie podwyższenia limitu kredytowego).
    2. Do usług BZWBK24 będzie można zalogować się także z adresów umieszczonych na oficjalnych profilach Banku i programu Santander Universidades w Polsce, znajdujących się w serwisie Facebook.com.

    3. W wyjątkowych sytuacjach Klient będzie mógł otrzymać nowy numer PIN do usługi BZWBK24 internet bez konieczności wizyty w placówce Banku. Bank wyśle Klientowi PIN jako komunikat sms na numer telefonu komórkowego, wskazany w Umowie jako numer do przesyłania smsKodów. Klient powinien w tym celu złożyć telefonicznie wniosek o nowy PIN u Doradców BZWBK24.

    4. Wszyscy Klienci, którzy umieścili lub umieszczą na swojej liście Zaufanych urządzeń mobilnych takie urządzenie, będą mogli za jego pośrednictwem dokonywać przelewów na dowolne rachunki obce w aplikacji mobilnej, w tym na rachunki nie należące do Zaufanych odbiorców przelewów. W związku z tym usunięta zostanie opcja odrębnego włączania/wyłączania możliwości wykonywania takich przelewów.

    Ponadto zasady bezpieczeństwa usług BZWBK24 zawarte w Zasadach BZWBK24 zostały uzupełnione o szczegółowe zalecenia dotyczące ochrony przed złośliwym oprogramowaniem lub dostępem osób nieuprawnionych urządzeń (np. komputera, telefonu komórkowego, tabletu), za pośrednictwem których Klient uzyskuje dostęp do usług BZWBK24.

    W związku z powyższym w Zasadach BZWBK24 wprowadzone zostały następujące zmiany:
    w § 5 nowe brzmienie otrzymały ustępy 2, 3, 4 i 5 oraz usunięty został ust. 6,
    w § 7 nowy ust. 6 zastąpił dotychczasowe ust. 6, 7 i 8 oraz dodany został nowy ust. 7,
    w § 26 nowe brzmienie otrzymały ust. 1, 2 i 3,
    w § 34 nowe brzmienie otrzymały ust. 1, 2, 3 i 5 oraz dodany został ust. 8,
    usunięty został § 41,
    Załącznik nr 1 do Zasad BZWBK24 – Dostępne funkcjonalności został uzupełniony o nowe zapisy.
    Pozostałe zmiany w Zasadach BZWBK24 mają charakter porządkowy lub redakcyjny.

    Do niniejszego listu dołączam tekst nowych Zasad BZWBK24.

    Jednocześnie informuję, iż przed dniem wejścia w życie powyższych zmian mają Państwo możliwość złożenia sprzeciwu wobec tych zmian. Mają Państwo również możliwość wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. W przypadku gdy zgłoszą Państwo sprzeciw, ale nie dokonają wypowiedzenia Umowy, Umowa ta wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian, bez ponoszenia opłat. Jeżeli przed dniem wejścia w życie zmian, nie złożą Państwo sprzeciwu, wprowadzone zmiany uważa się za przyjęte i obowiązujące strony począwszy od dnia ich wejścia w życie.

    Z poważaniem,

    Miłosz Brakoniecki
    dyrektor
    Bankowość Elektroniczna


    pzdrwm
    luc

    ‚jak czlowiek umrze, to nie zyje’ kurt vonnegut, jr.

    luc Odpowiedz
  • wpłynęło mi dziś 40 zł, pozdrawiam

    mulerek Odpowiedz
  • a u mnie jeszcze nic nie ma, pewnie trzeba będzie składać reklamacje ;/

    roberto Odpowiedz
  • Admin – BZWBK wprowadziło możłiwość płacenia przez telefon z NFC. Na razie trwają testy, do których można się zapisać:

    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-kredytowe/nfc.html


    pzdrwm
    luc

    ‚jak czlowiek umrze, to nie zyje’ kurt vonnegut, jr.

    luc Odpowiedz
  • właśnie się dowiedziałem że nie biorę udziału w promocji bo założyłem konto przez internet, a tylko konto założone w oddziale jest objęte promocją

    roberto Odpowiedz
  • nie ma mojego nr pesel w ich bazie

    roberto Odpowiedz
  • @roberto
    ale ściemę puścili. mój ojciec ma konto założone przez www za pośrednictwem kuriera.

    _rob Odpowiedz
  • @ roberto reklamuj i poproś o włączenie do promocji – paragraf 4. regulaminu Warunki udziału w promocji

    lka Odpowiedz
  • roberto # a kto Ci takich głupot nagadał ?

    „Promocja skierowana jest do Uczestników, którzy: w okresie od 24 marca 2014 r. do 18 maja 2014 r.:
    a) zawrą umowę o Pakiet Konta w Placówce Banku albo
    b) złoŜą wniosek o Pakiet Konta przez internet lub telefonicznie, a następnie zawrą umowę o Pakiet
    Konta.”

    slavutek Odpowiedz
  • Czemu na infolinii nic nie doradzą, po co oni tam są, byle na odczep się. Najlepiej chyba będzie złożyć reklamacje w oddziale? Na infolinii to nawet reklamacji nie chcą przyjąć.

    roberto Odpowiedz
  • @slavutek kobieta z infolinii tak powiedziała

    roberto Odpowiedz
  • Jest 40 :)

    EwaEwa Odpowiedz
  • @roberto
    Reklamację mają obowiązek przyjąć. Bądź stanowczy.

    _rob Odpowiedz
  • Reklamacje można pisać w bankowości internetowej. Jest tam formularz do tego po zalogowaniu.

    efenix Odpowiedz
  • gdzie ten formularz bo nie mogę znaleźć?

    roberto Odpowiedz
  • Też jeszcze nie dostałem 40. Możliwe że będę miał taką sytuację jak roberto i trzeba będzie reklamację pisać. Pamiętacie jak to było – konto zakładało się klikając na stronie bzwbk w link z napisem „Promocja mobilni zyskują więcej?” Podczas wypełniania wniosku już nie trzeba było nic specjalnie zaznaczać?
    Chyba że w moim przypadku się przyczepią że wpływ 1000zł to nie wynagrodzenie.

    adamus Odpowiedz
  • @roberto
    Poczta – napisz do nas

    adamus Odpowiedz
  • po kliknięciu poczta mam tylko skrzynkę odbiorczą, nie mam możliwości wyboru napisz do nas

    roberto Odpowiedz
  • @adamus z tego co pamiętam to wypełniałem wniosek o kgp, nigdzie po drodze nic nie było o promocji i może dlatego promocja nie jest włączona?

    roberto Odpowiedz
  • @roberto, polecam pisać reklamację od razu do Rzecznika Klienta, przez formularz:
    https://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klienta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zachodniego-wbk.html
    albo na maila rzecznik.klienta@bzwbk.pl

    Napisz tam od razu jeszcze o tym kłamstwie konsultantki. We wniosku raczej nie mam informacji o promocji, ale z doświadczenia polecaniem kont zakładanych przez wniosek internetowy i kuriera, wiem, że wtedy mają tam jeszcze większy burdel niż normalnie…

    pws Odpowiedz
  • po raz kolejny zadzwoniłem na infolinie teraz okazało się że konto oszczędnościowe które wcześniej posiadałem wyklucza mnie z promocji

    roberto Odpowiedz
  • Cześć, dostał ktoś z was już zwrot za udział w tej promocji? :)

    http://www.bzwbk.pl/mikrosite/orange-promocja/promocja-placimy-twoje-rachunki.html

    Łukasz Odpowiedz
  • @roberto, nie daj się tak im wodzić za nos.

    Zobacz jak masz to zdefiniowane w regulaminie promocji:

    § 3. Uczestnicy
    1. Uczestnikiem jest pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w ciągu 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do Promocji nie posiadała konta osobistego prowadzonego w złotych w Banku Zachodnim WBK S.A.

    http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin_promocji_mobilni-zyskuja-wiecej-nawet-700-zl-dla-ciebie.pdf

    A konto osobiste to ROR (rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy) w PLN, a nie konto oszczędnościowe czy walutowe. Czyli oni wg mnie kłamią. Przy poprzednich edycjach na blogu banku padały takie pytania w komentarzach i odpowiedzi pracowników były właśnie takie, że to nie wyklucza. Chyba sam nawet o to pytałem. Warto powołać się na te odwiedzi pracowników banku w reklamacji – trzeba poszukać pod tamtymi tematami.
    W sumie je znalazłem:
    https://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-33074 (do pietruszki)
    https://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-33463 (do mnie :)

    Poza tym zobacz sobie definicję konta osobistego w regulaminie kont dla ludności:

    „konto osobiste/ rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy – rachunek o charakterze oszczędnościowo-rozliczeniowym, prowadzony przez Bank, który nie służy do przeprowadzania przez Posiadacza lub jego kontrahentów transakcji płatniczych związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą”

    http://static3.bzwbk.pl/asset/r/e/g/regulamin_kont_dla_ludnosci_43487.pdf

    Pamiętam, że w regulaminach programu poleceń było wyraźne zastrzeżenie, że nowy klient nie mógł mieć żadnego produktu banku przez poprzedzające 12 miesięcy, czyli nie mógł być w ogóle klientem banku, ale już w regulaminach 3 edycji „Nawet 700…” konsekwentnie ograniczali się tylko do konta OSOBISTEGO. Powołaj się na to i pisz reklamację do Rzecznika Klienta.

    pws Odpowiedz
  • @pws dzięki, spróbuje złożyć reklamacje i zobaczymy co z tego wyjdzie

    roberto Odpowiedz
  • Łukasz, ja biorę w tym udział niestety nadal brak premii. Mają czas do końca miesiąca podobno, więc czekamy ale podejrzewam że nie obędzie się bez reklamacji :)

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Co tu tak ostatnio ucichło? Czy komuś w tym miesiącu wypłacili obydwie nagrody? U mnie dzisiaj wpłynęła tylko jedna – 40zł.

    Marco Odpowiedz
  • U mnie 40 dają a nad resztą się zastanawiają. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • upssss, strona nie odświeżona:)

    Marco Odpowiedz
  • Witam,

    a ja mam pytanie odnośnie błędu 712. Nie mogę zrobić przelewu na komórke, wyskakuje błąd 712, Na infolinii doradzono mi aktualizację aplikacji, nic to nie pomogło, problem jest dalej aktualny. Ktoś z Was miał podobny problem? Odbiorca otrzymuje komunikat żeby wysłał smsa który otrzymuje z przelewu sms na nr 2424 (wcześniej tego nie było) i dostaje sms zwrotu typu: „Operacja nie powiodła się. Dla podanego numeru telefonu usługa Przelewy SMS została już aktywowana (błąd 712)”.

    Kolejna sprawa, nie mogę dokonać przez aplikację mobilną zakupów mobilnych – codzienne zakupy Piotr i Paweł. Po wpisaniu kodu pocztowego wyskakuje komunikat: „Przepraszamy, aplikacja BZWBK24 mobile (proces pl.bzwbk.bzwbk24) została nieoczekiwanie zatrzymana. Spróbuj ponownie.”

    I tak w kółko… Jakieś sugestie?

    jedras Odpowiedz
  • @jedras Miałem podobny, aczkolwiek inny, problem z komunikatem „Błąd zapisu do bazy danych” przy próbie przelewu na komórkę oraz wypłacie z bankomatu. Oczywiście na infolini na początku ta sama regułka co u Ciebie, czyli sprawdzić konfigurację, przeinstalować aplikację itp. Po 2 kolejnych telefonach wreszcie przyjęli reklamację i po 2 dniach naprawili.

    sapro Odpowiedz
  • Witam

    Czy spelnienie tylko jednego waunku (za 40zł) w miesiacu nastepnym po otwarciu konta, eliminuje mnie juz z ubiegania sie o te 30 zł w kolejnych miesiacach?

    grossdd Odpowiedz
  • Przepraszam, że odbiegam od tematu, ale czy ktoś otrzymał już zwrot z tej promocji BZ WBK?

    http://www.bzwbk.pl/mikrosite/orange-promocja/promocja-placimy-twoje-rachunki.html

    Łukasz Odpowiedz
  • @Łukasz, nie spinaj się, mają czas do 31.07.2014 na wypłatę premii przecież.

    Lili Odpowiedz
  • 30zł już wpadło

    dialam Odpowiedz
  • Jest 30zł, wczesniej wpadło 40 zł.

    Huh Odpowiedz
  • Potwierdzam, jest i 30 zl

    Janek Odpowiedz
  • Konto założone w maju, pierwsze spełnienie warunków promocji w czerwcu, brak jakiejkolwiek wypłaty premii (40+30). Dziś złożyłam reklamację, ciekawe jak szybko zareagują.
    Czy ktoś też tak (brak nagrody) ma?

    lipka10 Odpowiedz
  • @lipka10
    Ja mam tak samo, też dzisiaj złożyłem reklamację.
    Obstawiam albo brak zapisania mnie do promocji albo niewłaściwe wynagrodzenie. Ty masz prawdziwe wynagrodzenie czy przelew z innego konta?

    adamus Odpowiedz
  • @adamus ,wynagrodzenie przechodzi ,pewnie inne problemy,wpłata na swój rach. w kasie też przechodzi. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • @adamus -> wynagrodzenie mam od pracodawcy, więc coś innego im nie zaskoczyło

    lipka10 Odpowiedz
  • No to może nie mają włączonej przynależności do promocji. Chyba na poprzedniej stronie też ktoś tak miał. A jeszcze pytanko – ci co dostali premię to są wśród nich osoby którzy zakładali konto w maju i jest to ich pierwsza premia?
    Bo coś mi się kojarzy że miesiąc temu była sytuacja że osoby zakładające konto w kwietniu dostali premie z opóźnieniem. Może tak już jest że pierwsza premia w tej promocji przychodzi później (?)

    adamus Odpowiedz
  • @adamus,konto w maju ,pierwsza premia bez opóżnień(gdzieś pisałem ,że nie toleruję spóżnień) ,wypłata premii 25 i 31.07. Pzeczytaj wcześniejsze komentarze ,gdzieś tam było o jakiś ptaszkach.xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • @ prawdziwy xyz
    Masz na myśli zaptaszkowanie w ustawieniach konta jakiejś zgody na informacje handlowe czy cuś?
    Bo to zaznaczyłem kiedyś (wtedy co była o tym mowa tutaj)

    adamus Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy