Wystartowała kolejna edycja świetnej promocji BZWBK. Znów do zgarnięcia jest nawet 700 zł – o ile tylko będziemy korzystali aktywnie z Konta Godnego Polecenia. Tym razem najwięcej zgarną te osoby, które wykorzystają bankowość mobilną BZWBK24.
Tylko dla nowych klientów
Standardowo promocja przeznaczona jest dla nowych klientów BZWBK, a dokładniej dla tych, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do promocji nie posiadali konta osobistego prowadzonego w złotych w BZWBK.
Aby zgarnąć tytułowe 700 zł konieczne jest złożenie wniosku o Konto Godne Polecenia oraz zawarcie umowy do 18.05.2014. Ważne jest również to, aby aktywować konto do 30 maja (w przypadku założenia przez internet/telefon), a w dniu zawarcia umowy o konto zawrzeć również umowę o kartę debetową oraz dostęp elektroniczny BZWBK24. Ostatnim wymaganiem jest:
W Promocji może wziąć udział Uczestnik […], który spełni warunki:
a) nie złożył sprzeciwu wobec działań marketingowych Banku,
b) wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c) podał nr telefonu komórkowego do kontaktu.
40 zł nagrody
O co w ogóle walczymy? W każdym z 10 miesięcy trwania promocji do zdobycia jest nagroda w postaci 40 zł oraz dodatkowa nagroda 30 zł – razem 70 zł miesięcznie. Aby zgarnąć pierwszy bonus konieczny jest wpływ na konto wynagrodzenia, renty czy emerytury min. 1000 zł. Poprzednie promocje BZWBK nauczyły nas jednak, że wpłata czy zwykły przelew tysiąca złotych również powinien załatwić sprawę.
Oprócz powyższego warunku konieczne będzie wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą za min. 300 zł oraz wykonanie trzech przelewów lub jednego przelewu mobilnego (przez aplikację mobilną bądź m.bzwbk24.pl). To wszystko – jeśli spełnimy te warunki, to do końca kolejnego miesiąca BZWBK przeleje nam 40 zł.
30 zł bonusu
Oprócz 40 zł możliwe jest również zgarnięcie dodatkowych 30 zł. Warunkiem jest tu wykonanie operacji opisanych powyżej oraz co najmniej dwóch spośród wymienionych poniżej transakcji:
- zakupy mobilne (przez aplikację BZWBK24)
- wypłata z bankomatu bez karty
- przelew na komórkę
- doładowanie GSM za min. 30 zł
- zakup ubezpieczenia turystycznego
Więcej o zakupach mobilnych czy przelewach na komórkę na stronie bzwbk.
Podsumowując – aktualna edycja promocji BZWBK wydaje się jeszcze lepsza niż poprzednio, gdzie większość osób zgarnęła „jedynie” 500 zł. Tutaj w ciągu 10 miesięcy bez problemu zgarniemy 400 zł, a dodatkowe 300 zł to kwestia kreatywnego żonglowania dwoma z pięciu możliwych typów operacji jak doładowanie telefonu czy przelew na komórkę.
Warto też dodać, że Konto Godne Polecenia jest całkowicie darmowe, a BZWBK znany jest z dobrego podejścia do klienta. Dlatego tym bardziej warto skorzystać z promocji, o ile tylko łapiemy się na warunek „nowego klienta”.
Regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem. Drzeworyt, dziękujemy za info!
Komentarze
@adamus tak, o tym myślałem. xyz
• prawdziwy xyzja też to zaptaszkowałam po lekturze forum.
• lipka10Mąż na koncie miał zgodę odznaczoną prawidłowo od początku istnienia konta i też pierwszej premii za czerwiec nie dostał:(
też dziś poszła reklamacja
@ lipka10
• adamusTo trzeba przyznać że cierpliwy z niego facet :)
Chyba nic nie wymyślimy, pozostaje czekać na odpowiedzi z banku…
Umówmy się, że damy znać w tym temacie jak dostaniemy odpowiedź.
Małe sprostowanie do poprzedniego komentarza – zrozumiałem że pierwszej premii w czerwcu nie dostał i że miesiąc czekał z reklamacją – stąd moje stwierdzenie o cierpliwości, sorki :)
• adamusWiecie co? jestem niezle wkurzona na ten bank! złożyłam reklamacje miesiąc temu, dokładnie dzisiaj był termin jej rozpatrzenia. Dzwoniłam kilkukrotnie wcześniej, ale nie było deccyzji. Dzisiaj dzwonie, czekam…i mam info że mają coś z systemem, że widzi moją reklamację, jest ona rozpatrzona NEGATYWNIE , ale nie może podac szczegółów z racji w/w awarii. I że lada dzień będę miała odp. listowną. Wszystkie warunki mam spełnione, przelewam tam nawet 2 swoje pensje, zasilam tel. i robię przelewy na komórkę, wyrabiam limit kartą od maja do dziś. Założyłam konto przez neta, przez ich specjalny promocyjny link z dodatkowymi punktami payback. Wszystko prawidłowo. Konto otwarłam 05/04/2014 roku,. Maiałam u nich kiedyś konto, ale złożyłam dyspozycję zamknięcia w dn 11/02/2013, z dniem zamknięcia 30/03/2013. Zarówno ROR jak i oszczędnościowego. I chyba domyślam się że tu tkwi haczyk. Zamknęłam konta, wypłaciłam również potem resztki z kasy. I od pół roku od zamknięcia wysyłali mi jakieś zmiany regulaminowe, chyba 3 krotnie. Więc weszłam po drodze do banku – i pytam czemu mi wysyłają, jak ja nie jestem od 0,5 roku ich Klientem. A Pani w banku stwierdziła, że mam niedomknięte oszczędnościowe, ze wzgl. na 0,54 zł, które teoretycznie było jeszcze na moim koncie. Ale ja wypłaciłam dokładnie tą kwotę, która była wyliczona w lutym….?? Dziwne skoro mam papierek z dyspozycją zamknięcia i dniem zamknięcia konta, a oni mi go nie zamknęli? czekam z niecierpliwością na to pismo…ale podejrzewam że właśnie to będzie przyczyną!
• inek@inek, spokojnie, nie przejmuj się i odwołaj się, jak już otrzymasz odp. z uzasadnieniem, bo konto oszczędnościowe nie może wykluczać z tej promocji, a jedynie osobiste.
Przeczytaj mój starszy komentarz w tym wątku, ktoś inny ma podobny problem:
http://livesmarter.pl/bzwbk-mobilni-zyskuja-wiecej-700-zl-dla-ciebie/comment-page-10/#comment-25253
Trzeba z nimi walczyć.
• pwsuuuu, no fajny bank nie ma co, to mnie też odrzucą reklamacje bo miałem wcześniej konto oszczędnościowe, widać już negatywny wpływ santandera
• robertoMnie również ten Bank delikatnie mówiąc wkurzył. Na reklamację braku wypłaty (pierwszej) nagrody 40/30zł za czerwiec otrzymałam taką odp.:
Dot. reklamacji numer: BZWBK/065357/14
Informuję, iż po otrzymaniu reklamacji dotyczącej promocji „Mobilni zyskują więcej-nawet 700 zł dla Ciebie”, dokonano szczegółowej analizy poruszanej kwestii.
W nawiązaniu do treści reklamacji wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem ww. Promocji, Uczestnikiem jest osoba, która w ciągu 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do Promocji nie posiadała konta osobistego prowadzonego w złotych w Banku Zachodnim WBK S.A., zawarła w okresie od 24 marca 2014 r. do 18 maja 2014 r. umowę o Pakiet Konta oraz spełniła pozostałe warunki, w tym:
nie złożyła sprzeciwu wobec działań marketingowych Banku,
wyraziła zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
podała numer telefonu komórkowego do kontaktu.
Analiza wykazała, że w dniu zawarcia umowy o Pakiet Konta, nie spełniła Pani warunków kwalifikujących do udziału w ww. Promocji.
Biorąc pod uwagę wynik przeprowadzonej analizy informuję, iż nie znaleziono podstaw do uznania reklamacji. Jednocześnie pragnę nadmienić, iż przysługuje Pani prawo do pisemnego odwołania się od niniejszej decyzji do Dyrektora Centrum Operacji Kartowych.
Uprzejmie informuję również, iż w przypadku dalszego niezadowolenia z otrzymanego stanowiska Banku istnieje możliwość zwrócenia się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich dla klientów indywidualnych w przypadku roszczeń do kwoty 8000 zł oraz możliwość wystąpienia
z powództwem do sądu powszechnego.
Z poważaniem
Emilia Żurek
• lipka10p.o. kierownik
Hmmm.. czyli wiesz o co im chodzi? Że niby jakiejś zgody nie wyraziłaś?
• adamuswięc rzekomo zrobili straszną analizę warunków kwalifikujących do udziału i warunków spełnienia promocji, z której niewiele wiem.
• lipka10Mam dwa podejrzenia:
1. sprzeciw na działania marketingowe itp. (nigdzie go raczej nie składałam), ale kto wie.. o co im chodzi. W odwołaniu od reklamacji będę powoływać się na zapis §4. ust. 6. Regulaminu promocji (tzn. zgody marketingowe muszą być aktywne w momencie wypłaty premii, a nie zawarcia umowy KGP) -> to tak na wypadek gdyby czepili się, że (zresztą po lekturze forum LS) „zaptaszkowałam” w bankowości elektronicznej upoważnienie w sekcji Moje dane -> było to w ostatnim tygodniu lipca, a więc w okresie wypłaty premii!
2. skoro mogę się odwoływać do Dyrektora Centrum Operacji Kartowych to sugeruje, że coś nie tak jest z transakcją kartą (zapłata czynszu za 300,97zł przez sprytnego billa?)
Sama już nie wiem :(
Chyba kroi się zamknięcie tego konta (nie)godnego polecenia.
Więc właśnie redaguje papierową odp. do ww. Dyrektora i do wiadomości Rzecznika Klienta. Do tego dołączam skan dokumentu Upoważnienie i oświadczenie klienta (załącznik do umowy konta-mam tam zaznaczone TAK z podaniem nr tel. pod wszystkimi upoważnieniami).
• lipka10Z doświadczenia (GetinBank – promocja Codzienne Zakupy), wiem że papierowa reklamacja ma zdecydowanie większa siłę przebicia niż internetowa.
Dzięki pws, własnie czytając Twój komentarz wczesniej, byłam przygotowana na odpowiedz konsultantowi na infolinii, jednak niestety nie miałam z kim dyskutować…ze względu na rzekomą awarię… ;/ dzięki za wsparcie, trzeba walczyć! :D
• inek@Lipka, ale oprócz zapłaty kartą za czynsz wykonałaś w danym miesiącu 3 inne operacje kartą?
• Kubaregulamin promocji nie wymaga 3 innych operacji kartą w miesiącu, tylko 3 przelewów lub jednego przelewu mobilnego, a te warunki spełniłam.
• lipka10Poza tym w otrzymanej odpowiedzi na reklamację piszą o braku spełnienia warunków kwalifikujących do udziału w promocji, a nie o braku spełnienia warunków otrzymania nagrody
@Kuba
• adamusAle po co? Trzeba min. 3 przelewy zrobić, a jeśli chodzi o transakcje kartą to jest tylko limit kwotowy min. 300zł.
Mój błąd z pomyleniem liczby 4 z 3, ale wiecie, czasem prozaiczne pytanie pomocnicze trzeba zadać :P
• KubaAnaliza wykazała, że w dniu zawarcia umowy o Pakiet Konta, nie spełniła Pani warunków kwalifikujących do udziału w ww. Promocji -> wiec nie chodzi o zadne platnosci karta.
• aaaalipka10
Czy mogę cię prosić o kontakt PW – otrzymałem taką samą odpowiedź na moją reklamację.
• miRekChciałbym abyś mi pomógł w zredagowaniu pisemnej reklamacji do w/w Dyrektora.
Warunki promocji oczywiście spełniłem i na 40 jak i na 30 PLN. Ewidentnie nie chcą płacić albo płacą tylko wybranym.
ja wam powiem że to są jawne kpiny z nas. Złożone 2 reklamacje przez maila i infolinie. 1 rozpatrzona pozytywnie otrzymałem zwrot(ale tylko 40 zł i napisałem dlaczego tylko 40) a druga reklamacja identyczne pismo jak wyżej taka sama formuła!!! Tam maja burd… w systemie i prawdopodobnie do wszystkich odpisują tak samo bo nie wiedzą co z tym zrobić a to kasy jest sporo. Połączmy siły i odpiszmy im jednakowo czekam na propozycje
• rdkrdk którą reklamacje rozpatrzyli pozytywnie z maila czy z infoli
• robertonii?
Ja równocześnie poza reklamacją pocztą wewnętrzną (napisz do nas) – odpowiedź negatywna reklamacja odrzucona. Złożyłem o tej samej treści reklamację do rzecznika praw klienta który znajduje się w tym banku – na razie brak odpowiedzi.
• miRekchyba infolinia sam nie wiem. otrzymałem premie ale tylko po 40 zł za miesiąc maj i czerwiec a za lipiec już nie dali !!! to są jaja chyba zamykam to konto co miesiąc nie będę się prosił. niech toś wrzuci jakiegoś gotowca z reklamacja to ich zasypiemy pismami:)
• rdkWg mnie najlepiej od razu pisać reklamację do Rzecznika Klienta. A poza tym dobrym pomysłem jest zrobienie im czarnego PRu na Facebooku i na blogu w komentarzach… :)
• pws„pisać reklamację do Rzecznika Klienta” rozumiem że to listownie wysyłamy na jaki adres?
• rdkps ja też mam reklamacje podpisaną od pani Emilia Żurek
• rdkp.o. kierownik a pierwsza rozpatrzona pozytywnie przez Małgorzatę Korcz
starszy specjalista ds. obsługi produktów rozliczeniowych.
@rdk, nie, do RK przez formularz:
• pwshttps://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klienta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zachodniego-wbk.html
albo na maila rzecznik.klienta@bzwbk.pl
A odpowiadają zazwyczaj pisemnie listem.
tak mam znalazłem już poszło pismo na maila dzięki
• rdkja też wysłałam skan pisma do RK mailem.
• lipka10zastanawiam się nad zainwestowaniem w kopertę i znaczek, ale póki co wstrzymam się, bo czekam jeszcze na odpowiedź na reklamację z innego KGP (męża). Ewentualnie wyślę dwie za jednym razem :)
PS. na drugim koncie w bankowości mobilnej feralny ptaszek przy „zgodzie na przekazywanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej (….)” był zaznaczony od początku działania KGP, stąd jestem ciekawa co odpiszą w odpowiedzi na reklamację, bo nie sądzę (po powyższych wpisach), że zostanie ona uznana. Jak dostanę to dam Wam znać.
każdy dostał jednakową formułkę. zgoda była zaznaczona od początku i podpisana w udziale w banku
• rdkheheh….”żenuła”. Dostałam pismo kropkę w kropkę takie jak powyżej., Więc zadzwoniłam na infolinię i chciałam dopytać, bo odpowiadają tak ogólnikowo że nic z tego nie wynika. Przeanalizowałam z konsultantem każde zdanie, i jedyne co widzi to to że umowę o konto zawarłam 04/04/2014 a umowę bankowości elektronicznej 2 dni potem???? a niby umowe podpisywałam za pośrednictwem kuriera:D Sam był biedaczek zmieszany, pewnie odgórnie odrzucają , o ile ktoś reklamacje złożył, bo za dużo sianka im na to idzie – zle oszacowali:) a ten musi teraz odpierać moje zarzuty. Konsultant ma skontaktować się z osobą odrzucającą moją reklamację i oddzwonić w poniedziałek. Nie odpuściłam i chciałam żeby przedstawił mi dokładny punkt tej „szczegółowej i wnikliwej”analizy, który jest powodem odrzucenia mojej reklamacji a własciwie nie pozwalał mi się nawet do niej zakwalifikować.,,, ech :D
• inek@lipka10 Ja też dostałem identyczne pismo od p.o. kierownik Emilii Żurek, która jak widać produkuje wydajnie „korespondencję seryjną”.
• jotaTo jakieś żarty są. Też dostałem pismo jak wyżej o odrzuceniu reklamacji (za maj), ale żeby było ciekawiej to tydzień wcześniej dostałem pismo że uznali moją reklamację pozytywnie i dostanę premię w ciągu 20 dni od tego pisma. Co za dziadowski bank. Oczywiście za czerwiec też nie dostałem premii. Składałem reklamację telefonicznie. Kobitka powiedziała że nie jestem objęty promocją (wszystkie warunki spełniłem na 100%). Trzeba się odwołać, ale mimo wszystko chyba dam sobie z tym kontem spokój, bo za dużo czasu i nerwów mnie to kosztuje !
• slavutekdo slavutek dokładnie tak samo miałem. porażka z tym kontem jest !!!ale powalczę o swoje czekam na odp w sprawie reklamacji
• rdkDziś dostałam odp. na reklamację z innego KGP. Jedyna różnica to forma odpowiedzi: wcześniej była to odp.w systemie BZ WBK 24. Teraz mam odpowiedź w formie listu zwykłego. Treść nie różni się nawet przecinkiem…
• lipka10Jutro ślę odwołanie!
Ja wysłałem reklamację mailem 1.08 i wciąż brak odpowiedzi…
• adamusAle czytając komentarze myślę że mogę już pisać odwołanie do tego rzecznika klienta.
dostałem odpowiedz na reklamacje taką jak wszyscy od p. Emili Żurek, pisze odwołanie do rzecznika tylko nie wiem czy to coś da, santander ma w głębokim poważaniu klientów
• robertoCzy ktokolwiek kto się odwoływał od negatywnie rozpatrzonej reklamacji do rzecznika dostał już odpowiedz ?
• slavutekCytat:
Oprócz powyższego warunku konieczne będzie wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą za min. 300 zł
Czy obrót przez PayU załatwi sprawę?
• sic@sic – tak
• friendodnośnie płatności przez PayU to czy zaliczają się zwykłe płatności czy muszę być np poprzez kartę debetową? W pierwszym przypadku mam oznaczone jako PayU ….. a w drugim nr karty … PayU.
• Arek@Arek, muszą być poprzez podpiętą do konta PayU kartę.
• pwshej, czy przelew w kwocie 1000 zł z innego banku traktowany jest w tej promocji jako wpłata wynagrodzenia ? miał ktoś taką wpłatę i dostał kasę z promocji ?
• djlolek@djlolek: 2xtak
• sicPytanie do starych wyjadaczy:
• Milonspełnię warunki odnośnie 3 przelewów i wydania gotówki (z kasy z innego przelewu) ale wpływ wynagrodzenia od pracodawcy mam ostatniego dnia miesiąca czy wtedy się załapie na premię za sierpień? o co chodzi z pkt 3 paragraf 5 regulaminu?
Czy ktoś otrzymał już premię w tym miesiącu? U mnie na dwóch kontach na razie pusto.
• Pawełu mnie też cisza
• simrishamu mnie tez cisza napisana reklamacja już bo co miesiąc nie będę się upominał
• rdkPrzecież jeszcze mają kilka dni na wypłatę…
• adamusA czy ktoś z bezpodstawnie niezaliczonych do promocji dostał już odpowiedź na odwołanie napisane do rzecznika klienta?
No właśnie, ktoś dostał odpowiedź od rzecznika? Jak wogóle do niego pisaliście, mailem czy normalnym pismem? Czy ktoś odwoływał się do Dyrektora, tak jak było w piśmie odrzucającym reklamację?
• MBNo przykładowo ja napisałem odwołanie tylko mailem do rzecznika.
• adamus