Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

BZWBK nie wypłacił nagrody w promocji „Przelew24 się opłaca”. Co robić?

Bank Zachodni WBK to jeden z kilku banków, które premiują swoich obecnych klientów. Ba, jest to w zasadzie jedyny bank, który robi to często – średnio raz na miesiąc można zgarnąć 20 zł w ramach jednej z promocji, które zachęcają do skorzystania z określonych usług. Choć promocje są limitowane pulą nagród, to zazwyczaj nie było z tym żadnego problemu – mijało przynajmniej kilka dni do czasu jej wyczerpania. Aż do teraz.

20 zł w BZWBK za skorzystanie z BLIKa - reklamacja, brak wypłaty premii
4 kwietnia 2017 poinformowaliśmy was o nowej promocji Banku Zachodniego WBK, która dostępna jest na zaproszenie. Baner informujący o ofercie wyświetlał się po zalogowaniu do BZWBK24. Biorąc pod uwagę, że bloga czyta kilkadziesiąt tysięcy osób miesięcznie zakładam, że info o promocji było dość świeże – podrzucone przez jednego z naszych (niezastąpionych!) czytelników.

Większość z was w ten sam dzień zalogowała się do swojego konta i odkryła, że… banneru nie ma. Cóż – bank miał pełne prawo wyświetlić go tylko wybranym klientom. Problem w tym, że… baner pokazał się dwa dni później – wielu z was informowało o nim w komentarzach pod wpisem w dniu 6 kwietnia.

Jaki jest więc problem? Pula nagród w promocji wynosiła zaledwie 500 sztuk, dlatego mogła zostać wyczerpana szybko. Wygląda na to, że (oficjalnie) wyczerpała się baaardzo szybko, bo chyba żaden z czytelników bloga premii nie otrzymał. Damianos wkleił nawet odpowiedź na swoją reklamację, w której bank poinformował, że pula nagród została wyczerpana 4.04:

Szanowny Panie,
odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji Przelew24 się opłaca z przykrością informuję, że nie możemy uwzględnić Pana reklamacji i wypłacić nagrody.
Zgodnie z §3 pkt 4 regulaminu promocji, nagrodę otrzyma pierwszych 500 uczestników promocji, którzy spełnili warunki. Wyjaśniam, że pula nagród wyczerpała się 4.04.2017 r., natomiast Pan spełnił warunki promocji dopiero 6.04.2017 r.
Zaproszenie do promocji było widoczne w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24 od dnia rozpoczęcia promocji, tj. od 3.04.2017 r.
Wypełniając ustawowy obowiązek informujemy, iż przysługuje Panu prawo do pisemnego odwołania się od niniejszej decyzji do Dyrektora Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań.

Jaki tu widzę problem? Skoro pula nagród została wyczerpana, to dlaczego wielu klientów zobaczyło baner dopiero w dniu 6.04? I nie chodzi tu o to, że ktoś zalogował się do BZWBK24 dopiero wtedy, po kilku dniach przerwy, ale o przypadki osób, które logowały się codziennie – i banera wcześniej nie było!

Swoją drogą nie podoba mi się fakt, że osoba zaproszona do promocji nie mogła zweryfikować, czy pula nagród została już wyczerpana. Bank w żaden sposób nie podawał tej informacji. Ba, wygląda wręcz na to, że zachęcał do skorzystania z oferty wiedząc, że pula uległa wyczerpaniu!

Tego typu zachowanie najłagodniej określić można jako wysoce nieetyczne. Bank wystartował z 12-dniową promocją z możliwością skończenia jej przed czasem, ale nie podał w regulaminie żadnej informacji o tym jak poinformuje o wyczerpaniu puli. Teraz twierdzi, że promocja skończyła się po nawet kilku godzinach od startu, czyli zanim ktokolwiek zobaczył banner – przynajmniej wśród czytelników bloga, którzy statystycznie logują się na konto w banku częściej, niż przeciętny Kowalski. Przypadek? Nie sądzę.

Kontrowersje budzi też fakt, że aby skorzystać z promocji konieczne było wydanie własnych pieniędzy na rzecz… banku! WBK promował bowiem usługę Przelew24, która od jakiegoś czasu kosztuje 50 groszy (dlatego lepiej płacić za zakupy w sieci kartą, niż za pomocą tej metody). Don Quijote zasugerował nawet, że takie zachowanie banku może podpadać pod kodeks karny:

Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Ciężko nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że Bank Zachodni WBK zachęcał do wykonywania płatnych operacji, choć dobrze wiedział, że obietnica zyskania 20 zł nie może zostać spełniona – bo limit promocji został wyczerpany.. Uważam nawet, że takie praktyki powinny być wytykane, a nawet zgłaszane do organu nadzorującego, czyli Komisji Nadzoru Finansowego. Nie przystaje, aby instytucja zaufania publicznego odwalała takie numery.

Wszystko wskazuje jednak na to, że jest jeszcze nadzieja na polubowne załatwienie sprawy. Jeden z czytelników przesłał mi dzisiaj informację o tym, że jego reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Choć prosił, aby samej treści reklamacji nie publikować, to generalnie można ją streścić tak:
1. Bank zaprosił mnie do promocji 7.04
2. Mam na to dowód w postaci zrzutu ekranu
3. Transakcja via Przelew24 została wykonana niezwłocznie po wyświetleniu banneru
4. Skoro bank zastrzegł, że pula nagród może zostać wyczerpana:

Promocja trwa od 3 kwietnia 2017r. do wyczerpania Nagrod, jednak nie dluzej niz do 14 kwietnia 2017r. („Okres trwania promocji”).

To nie miał prawa zapraszać do udziału w niej, skoro została zakończona (!)
5. W związku z tym oczekiwana jest wypłata 20 zł obiecanej nagrody.

Odpowiedź na reklamację w sprawie promocji 20 zł za Przelew24

Mam nadzieję, że po przesłaniu reklamacji bank zachowa się fair i przyzna obiecane środki. Jestem w stanie zrozumieć, że w ramach wielkiej machiny korporacyjnej ktoś najzwyczajniej w świecie nie przypilnował okresu wyświetlania banera, ale zrzucanie winy na klientów jest całkowicie absurdalne. Mam wrażenie, że ten błąd może bank kosztować dużo więcej, niż „głupie” kilka tysięcy złotych, które powinny zostać wypłacone. Zwłaszcza, że wielu osobom kończy się promocyjne oprocentowanie na rachunkach więc dość intensywnie zastanawiają się nad przyszłą współpracą z bankiem.

Nie przegap!

Komentarze

  • Promocja miała zachęcać klientów do pozostania z bankiem a chyba trochę minie się z tym celem.

    Łukasz Odpowiedz
  • Ja wczoraj otrzymałem odmowę na reklamację. Co najlepsze, odpowiedź była co do słowa identyczna z tą podaną we wpisie. Nawet te same daty. Robią kopiuj – wklei.

    Roman Odpowiedz
  • Złożyłem reklamacje dla zasady, skądinąd użyłem tych samych narzędzi co wspomniane (screenshot+potwierdzenie wpłaty) ale nie zakładam pozytywnej odpowiedzi jeśli mam być szczery.
    Uważam że we wszystkich promocjach z określoną pulą nagród, tego typu powinna być możliwość sprawdzenia ilości dostętpnych nagród, brałem udział w jednej nielicznych promocji mbanku dla obecnych klientów i tam pamiętam, była strona z informacją na temat ilości dostępnych nagród były to bodajże wypłaty z terminala. Gdzie ktoś z czytelników pamiętam, wywróżył nadchodzące opłaty za wypłaty w bankomatach ;)

    gienkollo Odpowiedz
    • Dokładnie tak – podstrona promocji z informacją nt. puli to najprostsze rozwiązanie, które zazwyczaj jest stosowane. Nie wiem czemu w tej promocji bank tego nie zrobił.

      Michał
    • Jeśli nie wiadomo to zazwyczaj można założyć że chodzi o pieniądze, ale na końcu konców cierpi tylko wizerunek banku. A akurat w grupie czytelników Livesmarter, zmiana rachunku nie jest żadnym wydarzeniem ;)

      gienkollo
    • myślę że bankom średnio zależy na takich klientach jak my :)

      conrad_88
    • @conrad_88, dlaczego? Przecież my nie tylko korzystamy z promocji, ale też aktywnie i nowocześnie (czyli opłacalnie dla banku) korzystamy z produktów bankowych. Np. ja korzystając z bankomatu używam Blik (nawet, gdy nie ma na to promocji), co chyba dla banku jest tańsze, często w ogóle rezygnuję z plastiku na rzecz karty HCE, wszędzie (gdzie się da) płacę też kartami, najchętniej kredytowymi, więc też daję bankom zarobić. W tym miesiącu wykorzystałem już wszystkie limity moneybacków na kartach (urządzanie nowego mieszkania tak działa…), więc przeszedłem właśnie na kredytówkę BZ WBK — choć może powinienem się obrazić i ich bojkotować…

      Don Quijote de la Mancha
    • suma summarum zapewne więcej dostajesz od banków niż na Tobie zarabiają, dobry klient dla banku to jest taki który nawet nie wie ile płaci za konto i za kartę, za wypłaty z bankomatów itd, bierze pożyczki w „swoim banku” i jest tym klientem przez lata a nie skacze po promocjach z banku do banku jako wyjadacz :)

      conrad_88
    • Ale za to wyjadacze dobrze znają oferty banków i chętnie je polecają innym, czyli jeżeli są zadowoleni z banku to mogą mu nagonić paru „normalnych” klientów

      Aleksy
    • Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i na moje konto wpłyneły już dwie dychy.

      gienkollo
  • BNP Paribas bis?

    To oni rozdawali tablety na podstawie regulaminu pisanego na kolanie? Czy CA? Któreś żabojady w każdym bądź razie :P

    Marek MJX Odpowiedz
    • BNP, ale to nie ma nic do rzeczy, na jakiej części ciała było pisane. Ważne by pisacz regulaminu posiadał aktywny mózg.

      Artur
    • Ja po czasie odkryłem, że BNP wysłał tablety ze słabszą specyfikacją niż podawał w czasie promocji, ale było już trochę po czasie i nie chciałem rozdmuchiwać afery.

      dxg
  • Ciekawe. Też właśnie dostałem baner 6 kwietnia, a promocja rzekomo skończyła się 4.
    Sam nie kupuję nic z konta wbk, ew. blikiem.
    Gdzie można napisać reklamację? Jest gdzieś w systemie?
    Będzie jakaś oficjalna odpowiedź banku?

    xxxx Odpowiedz
  • Hey, teraz to już zgłupiałem. Miałem odpuścić te 0,5PLN. Kiedy osoba która dostała odp. pozytywną zrobiła przelew? Została zaproszona wg pkt. 1 07.04.17 czyli większość z nas zrobiła przelewy już dzień szybciej 06.04.17. Skąd więc reklamacja pozytywna u jednej osoby a u innej negatywna mimo że warunki spełniała szybciej? cyt: „Pan spełnił warunki promocji dopiero 6.04.2017 r.”

    santech Odpowiedz
    • Myślę, że kluczowa jest treść reklamacji, która na życzenie autora nie została ujawniona. Sam fakt jej wysłania nie jest dla banku wystarczającą przesłanką zapewne ;)

      abc
  • Zgodnie z regulaminem nagrodę otrzymało 500 klientów, którzy spełnili warunki promocji. Jeśli nie zgadzają się Państwo z tą decyzją prosimy o złożenie reklamacji. Każda sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie.

    Zespół_BZWBK Odpowiedz
    • Haha. Dobre. Tylko czemu Bank wyświetlał baner 6 i 7 kwietnia, skoro promocja była NIEAKTUALNA?

      xxxx
    • Może Zespół BZWBK odniesie się do dzielenia ludzi na lepszych i gorszych ( tych co mieli baner i tych co nie mieli ) Wybiórcza promocja BLIK i Masterpass to norma w Banku ? Na szczęście Ci co nie dostali zaproszeń do promocji też mają możliwość dzielenia banków na lepsze i gorsze i rezygnację z BZWBK

      rychu75
    • Problemem nie jest ograniczenie promocji dla pierwszych 500 osób a zachęcanie do promocji jeszcze 3 dni po jej zakończeniu.

      Łukasz
    • Lepiej sprecyzujcie regulamin promocji z bonami Sodexo, bo inaczej czeka was sporo reklamacji do odpowiedzi.

      dxg
  • Ech za bardzo się napaliliście i tyle. Ja też to przeczytałam. Baner dostałam dopiero ze 3 dni później. Przelewy 24 i tak robię kilka razy w miesiącu ale z mBanku. Tu w 1 wszej chwili miałam zrobić ale doszłam do wniosku, że przy tak małej puli nagród nic nie dostanę, a 50 groszy zapłacę i olałam to. I wcale nie uważam, żeby to był przypadek. Oni przy tak małej puli nagród po prostu chcieli zarobić na prowizji za przelew i pewnie im się udało. Przeciętny Kowalski pomyśli, ze po prostu się nie załapał i odpuści. Mały procent ludzi złoży te reklamacje (załatwią ich formułką kopiuj klej i po sprawie). A zysk dla banku zostanie.

    Anna Odpowiedz
  • Jak dla mnie te ostatnie promocje to zwykła podpucha dla naiwnych aby zniechęcić do masowego zamykania kont, bo zbliża się ten czas. Ledwo 20 zł,limitowana pula. Za stary jestem na takie numery, ja się już z nimi pożegnałem… A swoją drogą pukla 500 szt. A kto i jak to sprawdzi że już się skończyła 10 osób dostanie na forach napiszą że dostali i co? Niby było…. Kiedyś Idea przy promocyjnej lokacie to przynajmniej licznik miała.

    jojo Odpowiedz
  • Dami wbijają sobie gwóźdź do trumny. W żadne psudolimitowane promocje BzWBK nie wchodzę bo ryzyko jest właśnie takie, słowo przeciwko słowu… Jutro planowo zamykam konta :-) a za powód podam właśnie nieetyczne działania banku przy organizowaniu promocji dla klientów. Tak żeby dać im do myślenia.

    Pola33 Odpowiedz
    • Podam taki sam powód zamknięcia konta. Z bonami sodexo też będą jaja. Zwykła podpucha. Niestety inaczej nie można tego nazwać.

      Koko
    • Podzielam wypowiedź przedmówcy.

      Fan
  • @Pola33, a dowiedz się z ciekawości co dają za porzucenie myśli o zamknięciu. Tak czy siak czeka Cię nagabywanie więc cierpliwie wysłuchaj co mają do zaoferowania.

    jojo Odpowiedz
    • Nie udało się dziś – jeden oddział 20km od domu mi zamknęli (na internecie wisi, że istnieje) a kolejny okazał się placówką partnerską bzwbk (tzw. bzwbk Partner) – i tam nie mogą zamykać kont, mogą jedynie obsługiwać produkty….. kłody pod nogi. W przyszłym tygodniu gdzie indziej jadę i powinno się już udać- choć mila Pani z placówki partnerskiej właśnie mnie ostrzegła, że będą nalegać o zostanie…

      Pola33
    • Masz to pewne jak w ….. banku właśnie. :) Dostaniesz słuchawkę do łapy i fachowiec z partyline zacznie. Dlatego prosiłem abyś wytrwał na posterunku jak żołnierz podczas ataku wroga i mimo wszystko dowiedział się co chcą dać. Ja podczas tej rozmowy od razu wywiesiłem białą flagę dlatego nie wiem co straciłem i co mogłem zyskać :)

      jojo
  • Admin Michał a może napiszcie zawiadomienie do UOKIK wraz z dowodami i się skończy cwaniakowanie . Jak ktoś nie zrobił screena nie udowodni swojej racji a też został nabity w butelkę jedna kara kilkaset tyś zł skutecznie ostudzi BZ WBK z robienia promocji dla wybranych po wyświetleniu banera który wyświetli się każdemu w innym czasie i już po wyczerpaniu puli nagród. Z wiadomością w skrzynce odbiorczej banku jest prościej wystarczy jej nie usuwać i tam informacje o dacie i godzinie wysłania są wyraźnie widoczne.

    zenek64 Odpowiedz
  • To nie nowość w tym banku. Ja skorzystałem z promocji związanej z wypłatą 500+ na konto BZWBK. Tam także był limit promocyjnych kont. Bank wielokrotnie odmawiał mi udzielenia informacji czy do promocji jestem zakwalifikowany (!!!). Gdy przyszło do wypłaty pierwszej premii okazało się że w promocji nie jestem. Uniemozliwiło mi to uczestniczenie w drugiej części tamtej promocji. Bank nie miał sobie nic do zarzucenia, choć ostaTECZNIE premie wypłacił.

    m Odpowiedz
  • Ja z BZWBK mam dobre doświadczenia, konto 123 to moje konto główne, mam 6 KGP (one idą do odstrzału) i kk123 (bez opłat dla pracowników instytucji finansowych). Przez moją nieuwagę zrobiłem raz przelew z kk zamiast z konta 123 (przelew był na 1800 pln wiec prowizja była spora, o ile pamiętam 70 pln). Nie licząc na wiele dla zasady złożyłem reklamację/prośbę o zwrot tej prowizji 70 pln i oczywiście….zwrócili mi ta prowizje. Tak więc dla mnie bzwbk jest w porządku (jak do tej pory ?).

    Mariusz Odpowiedz
    • ja też nigdy nie narzekałem na BZ WBK premie z każdej promocji do której mogłem przystąpić otrzymałem 2 lata temu nawet iphone wygrałem w konkursie doładowań – jednak jeśli jest promocja z bardzo małą pulą która wyczerpała się w kilka godzin a szanse na przystąpienie do niej nie są równe (i nie są zależne od Użytkownika bo baner nie był dostępny u wszystkich od tego samego momentu to trochę nie fair i myślę że postraszenie UOKiKiem może pomóc by bank bardziej dopilnował swoich informatyków, żeby każdy miał równe szanse…

      zenek64
  • Odpowiedź na drugą moją reklamację:

    Szanowny Panie,
    odpowiadając na Pana kolejne zgłoszenie dotyczące promocji Przelew24 się opłaca informuję, że podtrzymujemy naszą poprzednią decyzję. Nie możemy uwzględnić Pana reklamacji.
    Informacja o ograniczonej liczbie nagród znajdująca się w §3 pkt 4 regulaminu promocji potwierdzała, że udział w promocji i spełnienie jej warunków nie gwarantowało otrzymania nagrody. Weryfikacja spełnienia warunków przez klientów odbywała się po zakończeniu promocji.

    Damianos Odpowiedz
    • Ostatnie zdanie centralnie „wyrywa z butow” i az sie prosi zeby ktos dostal w pysk w postepowaniu cywilnym, albo przynajmniej u Arbitra. Przykro mi Damianos!:( Pzdr

      Mickey
  • @Mickey – na trzecią reklamację, w której użyłem Twoich argumentów jeszcze mi nie odpowiedzieli, także jeszcze wszystko przede mną ;-).

    Damianos Odpowiedz
  • Będzie i czwarta i kolejne reklamacje jak będzie trzeba. Póki człowiek młody to zdrowie jest.

    Damianos Odpowiedz
    • Mlode wilki nie odpuszczaja! Jak pojdzie w cywilny sam sie zaangazuje! Bedziemy jak szef Optimusa (po 16 latach po sprawiedliwosc siegniemy ;))) see ya

      Mickey
    • jak u lwów „kto głośniej ryczy samicę zaliczy” widać jak klient jest awanturujący się to mu łaskawie przyznają rekompensatę

      zenek64
  • Proszę się nie poddawać

    Szanowna Pani,

    odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji Przelew24 się opłaca informuję, że rozpatrzyliśmy je pozytywnie.

    Nagrodę 20 zł przekażemy na Pani konto do 19.05.2017 r.
    Wyjaśniam, że zgodnie z §3 pkt 4 regulaminu promocji nagrody przekazywaliśmy pierwszym 500 osobom, które spełniły warunki. Pula nagród wyczerpała się 4.04.2017 r., natomiast Pani wykonał Przelew24 w dniu 6.04.2017 r.

    Kacper Odpowiedz
  • Admin szacunek za świetny artykuł świetne podejścia łapanie tych bezlitosnych banków za jaja

    Ok Odpowiedz
  • Poszły wczoraj 2 reklamacje (banery na obu kontach wyświetlone 6.07), dzisiaj rozpatrzone obie pozytywnie i pieniądze już na kontach. Reklamacje napisane zgodnie z wytycznymi tutaj przedstawionymi.

    Emej Odpowiedz
    • W której kategorii składaliście reklamacje? Obstawiam, że ich wynik (pozytywna/negatywna) zależy od tego do jakiego zespołu trafia reklamacja, a o tym decyduje pewnie kategoria.

      kespis
    • Bodajże usługi mobilne i BZWBK24 (coś w tym stylu).

      Emej
  • A teraz przysłali mejla o promocji „20 zł za 4 transakcje telefonem w BZWBK” http://livesmarter.pl/20-zl-za-4-transakcje-telefonem-w-bzwbk/ — najwyraźniej znowu to samo robią, pula 7500 od 4 maja pewnie już dawno wyczerpana, choćby przez nas…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Też dzisiaj dostałem. Może ichniejszy dział reklamacji ma za mało pracy? Bo aż się proszą o kolejne.

      Kac78
    • hehe, taki mail to idealny i wprost wymarzony argument do „odpukac” potencjalnej reklamacji! Gdyby faktycznie wersja o expresowym wyczerpaniu puli miala racje bytu….
      Taka teatralna farsa z pseudo aktorami bankierami w tle.
      Zachecamy Pania/Pana do udzialu w promocji, ale prosze pamietac ze pula wyczerpala sie juz 1 dnia ;))) jakos takos czesto maluje mi sie sarkazm patrzac na szyld BZWBK

      Mickey
  • Dziś pojawiła się na koncie kwota 20zł i nr reklamacji w tytule. Po odwołaniu od negatywnego rozpatrzenia reklamacji widać, że uznali moje argumenty, choć samej odpowiedzi jeszcze nie ma. Bez żadnego dołączania zrzutów. Niestety bank z banerami w kolejnych dniach po 4 kwietnia dał plamę na całej linii i ewidentnie wina jest po stronie banku.

    Koko Odpowiedz
    • Po cichu liczę, że ten artykuł też im nieco pomógł w zauważeniu swojej winy. W każdym razie fajnie, że się udało uzyskać 20 zł :)

      Michał
    • #Michał Admin taki zapewne był Jego cel ;) Wszyscy wiemy, że są banki, które dbają o PR w sieci, a słyszymy, że inne blogi już skopiowały pomysł na wpis, więc szybko się rozniosło. Nie ukrywajmy, że jest to forma miękkiego nacisku na banki.

      abc
  • Nie chcę tu wrzucać ukrytej reklamy ale na bliźniaczym forum jest obszerny artykuł na temat składania reklamacji. Jakby na czasie….

    jojo Odpowiedz
  • Tak sobie czytam komentarze i śmiech mnie ogarnia, już w pierwszych swoich wypowiedziach stwierdziłem, że to wałek. WBK ciągnie w stronę Getina, bo tam chyba, pozostali z ROR-ami tylko uwiązani we franki. W tych pseudo promocjach wbk ostatnim punktem regulaminu powinien być zapis, że wypłata premii nastąpi wyłącznie po złożeniu co najmniej jednej reklamacji, byłoby wszystko klarowne :)

    jacck Odpowiedz
  • Dwie reklamacje i dwie premie na koncie. Dzięki Mickey za pomoc.

    Bobek Odpowiedz
  • Ja też złożyłem reklamację mimo, że płatność zrobiłem dopiero 10.04, a baner zobaczyłem 6.04. Nie domagałem się wygranej, tylko wyjaśnień. Dwa dni później dostałem 20zł :)

    Tomaszek Odpowiedz
  • Również dostałem informację o uznaniu reklamacji. Baner pojawił się 06.04 i wtedy też płaciłem. Do reklamacji dołączyłem zrzut ekranu.

    master Odpowiedz
  • Przepraszamy, poczta jest czasowo niedostępna.

    xxxx Odpowiedz
  • Wielkie dzięki za pomoc. Dzisiaj dostałem 20 zł :p co ciekawe w odpowiedzi w ogóle nie wyjaśniali nic :p

    Łukasz Odpowiedz
  • U mnie za drugim razem reklamacje uznali :)

    Roman Odpowiedz
  • @Mickey: Chciałem Ci się pochwalić, wyżebrałem od nich marne te dwie dychy ;)

    Szanowny Panie,
    w nawiązaniu do zgłoszenia z dnia 8 maja br. dotyczącego promocji Przelew24 się opłaca pragnę poinformować, że osobiście przeprowadziłam weryfikację kwestionowanych przez Pana okoliczności.
    Bardzo serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności na jakie został Pan narażony w trakcie korzystania z usług naszego banku.
    Miło mi poinformować, że podjęliśmy indywidualną decyzję, na mocy której wypłaciliśmy Panu nagrodę w wysokości 20 zł.
    Mam nadzieję, że dalsza współpraca z bankiem przebiegać będzie pomyślnie.

    Z wyrazami szacunku,
    rzecznik klienta BZ WBk

    Damianos Odpowiedz
    • hehe, Strasburg „odwolany” ;) swoja droga potraktowali Cie jak VIP, bo wiekszosc dostala formulke szablon, a tutaj argumentacja i tlumaczenie sie jak w akcie notarialnym :)
      Co mnie martwi??? to chyba nie ostatni raz kiedy przyjdzie nam siegac po szable, a nawet armate, bo inaczej wdepcza nas w ziemie….

      Mickey
  • Reklamacja zlozona 10.05 wieczorem, a 12.05 pozytywna odpowiedz. Bez zalaczania zrzutów ekranowych (swoja drogą trzeba takowe na przyszlosc robic na wszelki wypadek).

    MZ Odpowiedz
  • Dostałem 20 zł.

    Pimpuś Odpowiedz
  • To dopiero cebula. Zrobiłem transakcje po wyświetleniu banera żeby spełnić warunki promocji po czym odstąpiłem od umowy i w ciągu godziny dostałem zwrot pieniędzy. Przypalilem głupa i złożyłem wczoraj reklamację dziś już kasa na koncie. 19,50 na czysto bez żadnego zbędnego zakupu wymaganego regulaminem

    falisinski Odpowiedz
  • Na bazie powyższej reklamacji uznane także i u mnie w rodzinie z dwóch kont.
    Co jak co ale BZWBK dominuje jako inteligent na polskim rynku bankowym . Dlatego mam u nich konta i karty i tak zostanie!

    isekala Odpowiedz
    • dziwnym trafem zaczeli uznawac 100% reklamacji po wpisie admina… raczej nie oni wzieli na klate co ich dzial PR :)
      w kazdym razie dobra robota – jak widac czasem nacisk jest potrzebny

      eh
  • To niewątpliwy plus dla banku. Zamiast wykręcić się sianem, wzięli to na klatę.
    Szacun.

    Pimpuś Odpowiedz
  • Czy ktoś jeszcze dostaje cały czas komunikat „Przepraszamy, poczta jest czasowo niedostępna.
    Spróbuj ponownie”?
    Chciałem reklamację też napisać i nie da rady.

    fischer Odpowiedz
    • Miałem tak samo kilka dni, złożyłem reklamację na czacie bez żadnych screenów itd. i następnego dnia wypłata, można powiedzieć sprawa załatwiona od ręki

      falusinski
    • Poszło przez czat. Kasa już na koncie, dzięki.

      fischer
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy