100 zł za założenie konta w PKO BP i 50 zł za polecenie – rusza czwarta edycja programu „Mam PKO”

Wystartowała czwarta edycja programu poleceń „Mam PKO”. Znów w dość łatwy sposób zgarnąć możemy 100 zł za założenie konta lub 50 zł za jego polecenie. Zasady promocji są niemal identyczne jak w poprzedniej edycji, która cieszyła się całkiem sporym zainteresowaniem.

100 zł za otwarcie konta w PKO BP

Trzy lata karencji

Aby móc skorzystać z nowej edycji programu poleceń banku konieczne jest bycie nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą kont lub pakietów określonych poniżej w ciągu trzech lat od rozpoczęcia promocji ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie jednego z tych kont złożony przed rozpoczęciem promocji. Jako konta lub pakiety rozumiemy tu:

1) PKO Konto za Zero,
2) PKO Konto bez Granic,
3) Superkonto Oszczędne,
4) PKO Konto Pogodne,
5) PKO Konto dla Młodych,
6) Pakiet Biznes Debiut 18,
7) Pakiet Biznes Rozwój,
8) Pakiet Biznes Komfort Plus,
9) Pakiet Biznes Sukces Plus,
10) Pakiet Mobilny dla Firm.

To właśnie zakładając jeden z powyższych rachunków na dedykowanej stronie promocji będziemy mogli zgarnąć 100 zł premii (oraz 50 zł premii dla polecającego). Aby jednak móc zgarnąć premię konieczne będzie podanie kodu polecającego, który uzyskać można od obecnego klienta PKO BP, który zarejestruje się na stronie promocji. Oczywiście najlepiej, jeśli uzyskamy taki kod od naszego znajomego, który posiada już produkt w PKO BP. Jeśli jednak nie macie takiego znajomego to piszcie do nas przez formularz kontaktowy – pomożemy podsyłając kod.

Co istotne: podczas składania wniosku konieczne jest wyrażenie zgody na przekazywanie przez bank materiałów reklamowych oraz akceptację regulaminu. Dodatkowo warto zauważyć, że posiadacze konta Inteligo nie są wykluczeni z tej promocji!

100 zł za wydanie 210 zł

Po założeniu konta potrzebne będzie jeszcze spełnienie dwóch prostych warunków znanych z poprzednich edycji programu poleceń. Nowy klient musi w ciągu 30 dni od założenia konta wykonać płatności kartą na kwotę min. 200 zł oraz 10 zł za pomocą aplikacji IKO. W przypadku kont dla firm wymagania są inne – w ciągu 40 dni należy wykonać płatności kartą na kwotę min. 200 zł oraz przelew do ZUS.

Co istotne bank definiuje, że powyższe płatności muszą być wykonane w punktach handlowo-usługowych do których nie zaliczamy płatności w internecie.

Aby wziąć udział w programie „Mam PKO” musimy złożyć wniosek w terminie 22 lutego – 21 maja 2016. Dodatkowo okres ten podzielony jest na trzy etapy które nie mają większego znaczenia – oprócz tego, że wyznaczają termin wobec którego bank zobowiązuje się do przekazania nam nagrody. Dokładniej: sprawdzenie spełnienia warunków przez nowego klienta odbędzie się do 50 dni po zakończeniu danego etapu. Nagroda zostanie wypłacona maksymalnie 25 dni później. Z doświadczenia jedna wiemy, że bank zazwyczaj przekazywał pieniądze znaczenie szybciej. Wspomniane trzy etapy kończą się w dniu 22.03, 21.04 oraz 21.05.

Załóż konto i polecaj je znajomym

Oprócz nagrody w wysokości 50 zł za każde skuteczne polecenie bank pozwala na walkę o wyższe nagrody – trzy osoby z największa ilością skutecznych rekomendacji zgarną odpowiednio 1000 zł, 600 zł lub 300 zł.

Warto również pamiętać, że po założeniu jednego konta z czyjejś rekomendacji możemy sami zarejestrować się jako polecający i polecić konto np. współmałżonkowi czy znajomym.

Konto dla młodych

Wśród podanych wyżej rachunków najlepszym wyborem dla osób młodych będzie… Konto dla młodych. Możemy je założyć jeśli mamy poniżej 26 roku życia – po tym okresie konto automatycznie przekształci się w Konto za zero (opisane poniżej). Konto dla młodych jest darmowe, natomiast za kartę zapłacimy 5 zł – ale jeśli wykonamy nią 5 dowolnych transakcji w danym okresie miesięcznym to bank nie pobierze ani złotówki opłaty. Jeśli wykonamy mniej transakcji, to opłata będzie proporcjonalna (4 zł przy 1 transakcji, 3 zł przy 2 transakcjach itd).

Konto za zero

Dla osób powyżej 26 roku życia najlepszym wyborem będzie Konto za zero. Jego prowadzenie jest darmowe, o ile posiadamy kartę debetową wydaną do rachunku. Karta natomiast może być płatna (6,90 zł), ale po wydaniu 300 zł miesięcznie nie zapłacimy za nią ani złotówki.

Nie przegap!

Komentarze

  • Od kiedy blik działa w Rossmann?

    Anna Odpowiedz
  • Wow faktycznie działa, byłam przekonana że blik nie działa w Rossmann

    Anna Odpowiedz
    • w Rossmann Tychy pierwszy raz spotkali sie z taką płatnością, nie wiedzieli jak mnie obsłużyć a było 4 kasjerów

      Szymon
  • Co ciekawe Blik w IKO to nie jest zwykly Blik – co za poryte systemy

    anna Odpowiedz
  • „…o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej, wydanej do Nowego konta
    PKO Banku Polskiego, w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet…” – przejdzie SB?

    Łuki Odpowiedz
  • Czy założenie konta dla dziecka podchodzi pod tą promocję? Mogę dziecku polecić konto?

    Tommmm Odpowiedz
  • Widzę we wniosku, że zakładając konto dla dziecka zmienia się formularz ale ople na kod polecenia nadal jest. Pytanie tylko, jeśli założyłem sobie konto to czy to dla dziecka jest traktowane jak moje czy jako osobne i zostanie przyznana premia.

    Tommmm Odpowiedz
  • Założyłem konto Inteligo w ostatniej promocji i następnie je polecałem w promocji Mam Inteligo innym osobom, czy mogę wziąć udział w tej edycji promocji polecając znowu konto innym osobom tak by samemu otrzymać 100 zł + 50 zł za każde skuteczne polecenie?

    krzychu.pl Odpowiedz
  • 50 zł za polecenie z mam PKO BP IV Edycja oczywiście

    krzychu.pl Odpowiedz
  • hej,
    zapłaciłem w Rossmanie, kodem z aplikacji iko, tylko, że w historii, to wygląda tak:
    Rodzaj operacji: Zakup w terminalu – kod mobilny

    i teraz moje pytanie: czy taka operacja wystarczy i będzie zakwalifikowana jako operacja z użyciem iko, czy muszę zapłacić telefonem poprzez nfc ?

    idzie mi o te 10 zł dodatkowe, obok 200 zł wydanych tradycyjną kartą :-)

    pozdrawiam,
    seba

    Sebastian Odpowiedz
  • Na infolinii mówili, że ma to być transakcja na terminalu za pomocą aplikacji mobilnej IKO obojętnie czy zbliżeniowo czy przez blik.W regulaminie promocji też nie ma zapisu, że ma to być tylko transakcja zbliżeniowa.

    Łuki Odpowiedz
  • Miał ktoś sytuację, że kurier rzekomo dwukrotnie próbował się z Wami skontaktować, a Waszego telefonu nie odbierał mimo wielu prób? I na pewno żyje, bo kilka razy miał zajętą sieć ;)

    Michał Odpowiedz
    • Hej,

      Nie, u mnie było wszystko zgodnie z informacją jak miało to wyglądać. Czas oczekiwania był około 3-4dni, konsultant poinformował mnie kiedy termin przyjazdu kuriera byłby możliwy i w rezultacie było tak jak zostało ustalone.

      Jakub
    • Do mnie dzwonił (piątek), żeby ustalić gdzie dostarczyć umowę, umówił się do pracy na wtorek, a przyjechał w poniedziałek…

      Loki
    • Wg banku kurierzy jezdza do godziny 20 , a tak naprawde do 16 wiec do mnie przyjechal w kolejny dzien rano.

      aaaa
  • Skąd bierzecie PIN do karty ? :-) Szukam, szukam nigdzie nie ma…

    Tommmm Odpowiedz
  • Czy po wykonaniu operacji kartą 200 zł i 10 zł IKO kartę można zamknąć (żeby uniknąć opłat do czasu wypłąty nagrody)?

    Li Odpowiedz
    • Unikniesz opłaty za kartę, ale w tym momencie wskoczy Ci opłata za konto, chyba również 6.90zł

      Loki
    • Generalnie opłata 6,90zł jest za konto nie za kartę. Jeśli kartą wydasz min. 300zł opłaty unikniesz.

      Łuki
  • Do tego to się sprowadza, ale cennik konta za zero inaczej to definiuje ;)

    Loki Odpowiedz
  • Czyli do końca lipca (bo Inteligo wypłaca w ostatnim możliwy momencie premię, więc PKO BP zrobi to samo – premię wypłacą na początku sierpnia jak dobrze liczę: 21 maja +75 dni) – trzeba zapłacić przynajmniej 4 razy za kartę lub konto (4 razy po 6,9 zł), jeśli nie ma się ochoty wydać kartą w sumie 1200 zł :/

    Li Odpowiedz
  • Ciekawe.
    Konto założyłem/uruchomiłem 3 marca ,4-5 marzec warunki spełnione i 14 marca premia wypłacona 100 zł.
    Szybko.

    Ogi Odpowiedz
  • @ogi naprawde szybko. Ja podobnie ale nadal nie mam premii :(

    anna Odpowiedz
  • Dziś zrobiłem wniosek poprzez www. Umowę wraz z kartą mam otrzymać w tym tygodniu. Czy żeby nie płacić za kartę (6,90 zł) do konta za zero za marzec/w marcu mam dokonać transakcji bezgotówkowych na 300 zł do 31.03.2016?

    wyjadacz wisienek Odpowiedz
    • ja nie robilem w pierwszym niepelnym miesiacu i nic nie pobrali, ale przy zamykaniu konta jest haczyk. Karte niszcza i zamykaja przy skladaniu wypowiedzenia ktore trwa 30dni, wiec np zamykajac 5tego dnia miesiąca musisz juz miec w nim wyrobione 300zl.

      Herman
  • Z informacji na infolinii to u nich okres rozliczeniowy jest w momencie otwierania konta/zamawiania karty.
    Czyli np.
    Karta i konto otwierane 21 marca…to okres jest od 21 marca do +30 dni czyli 20 kwietnia.Ale to było na infolinii a wiadomo że nie zawsze należy polegać na tym.

    Ogi Odpowiedz
    • Z tego co pamiętam tak faktycznie może być – raz naliczyli mi opłatę (anulowana po reklamacji) ponieważ wykonałem transakcje w danym miesiącu, a nie we „własnym okresie”.

      Michał
  • Właśnie otworzyłem drugi rachunek i zadzwoniłem na infolinię, żeby się upewnić że wszystko zrobiłem w porządku i wyobraźcie sobie, że musiałem potwierdzić przyjęcie warunków promocyjnych do obu rachunków. Miałem kiedyś synca. Także polecam zadzwonić i się upewnić, żeby później nie obudzić się z ręką w nocniku.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Pierwszy etap sprawdzenia warunków był wczoraj i już dzisiaj otrzymałem nagrodę.

    Loki Odpowiedz
  • Czy w każdym oddziale zamknę konto? Widzę na ich stronie, że nie wszystkie mają usługi „home banking”

    Loki Odpowiedz
  • 15.03 spelnilem warunki – brak nadal bunusu :(

    anna Odpowiedz
  • Komuś bank pobrał 14,99 za „Zmianę wizerunku karty”. O co chodzi? Co to za opłata? PKO BP dorabia sobie w nietypowy sposób? Pierwszy raz się spotykam z czymś takim.

    Li Odpowiedz
  • Komuś bank pobrał 14,99 za „Zmianę wizerunku karty”. O co chodzi? Co to za opłata? PKO BP dorabia sobie w nietypowy sposób?

    Li Odpowiedz
  • Masz standardową kartę czy coś kombinowałeś z jej wizerunkiem składając wniosek o konto?

    jankos Odpowiedz
  • Nic nie kombinowałam. Wybrałam z dostępnych poniżej przy wniosku i tyle, a dzisiaj opłata 14,99 i zrobiłam wielkie oczy o co chodzi. Karta zwykła Visa zbliżeniowa ma kolorowe parasolki – na parasolkach PKO dorabia czy jak?

    Li Odpowiedz
    • @Li, wybranie niestandardowego wizerunku karty niestety kosztuje właśnie 14.99

      kuubczan
    • Jeśli opłata za wybranie innego rysunku jest ukryta, to jest to dla mnie zagranie nieuczciwe. W sumie to dlaczego PKO BP nie miałoby sobie wstawić tam opłaty 149,0 zł? Trudno mi sobie wyobrazić kogoś kto mógłby chcieć świadomie zapłacić 14,99 za inny rysuneczek na karcie. No może 3-letnia dziewczynka za wizerunek barbi. Jak dla mnie jest to nieucziwy sposób zarabiania przez bank i powód, żeby zrezygnować z korzystania z jego usług. Mąż też założył u nich konto i prawdopodobnie na nas obojgu bank zarobi 29,98 zł. Tyle, że na krótką metę, bo z usług takiego „gracza” się szybko rezygnuje. Nie lubię – bardzo – takich myków i dlatego zadaję sobie trud, żeby opisać sytuację.

      Li
  • Pamiętajcie, że okres rozliczeniowy karty nie jest równy miesiącowi kalendarzowemu. Aby sprawdzić swój okres rozliczeniowy należy zadzwonić na kartolinię (numer telefonu znajduje się na rewersie karty) i zapytać o to konsultanta.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • U mnie, żony i mamy podobnie.
    Już wysłałem reklamację:
    U mine to samo, puściłem im reklamację:
    Witam,
    pobrano mi 14,90 za zmianę wizerunku karty. Nie zmieniałem wizerunku. Wybrałem jeden z dostępnych przy wypełnianiu wniosku internetowego, nie było tam żadnej informacji, że to coś kosztuje.
    Czuję się oszukany, proszę o zwrot niesłusznie pobranej opłaty.
    O całej sprawie poinformuję dziennikarzy zajmujących się takimi sprawami w tym pana Samcika oraz blogi finansowe.
    Proszę o niezwłoczny zwrot niesłusznie pobranej opłaty.
    Z poważaniem
    Tommmmm

    Tommmm Odpowiedz
  • Była bodajże gwiazdeczka lub link do Regulaminu/Cennika. Wiem bo sam chciałem zmienić, ale szybko doczytałem, że jest za to pobierana opłata. Także nie mów, że nie było. Przyznaj, że nie doczytałeś ;)

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Przyznam się szczerze też nie doczytałem.
    Na jednym koncie wybrałem sobie inny wizerunek.
    Za kilka dni zakładałem drugie konto i podczas potwierdzania danych na infolinii usłyszałem że będę miał opłatę za inny wizerunek.
    Natychmiast zrezygnowałem z wniosku na drugie konto i złożyłem ponownie.
    I wtedy już zauważyłem tą opłatę podczas wybierania wizerunku karty.

    W sumie fart że na infolinii dostałem tą informację.

    Ciekawe jest to że pierwsze konto miałem otwierane koło 3 marca i nadal nie pobrali opłaty za inny wizerunek karty.Oczywiście procedura zamknięcia już uruchomiona.

    Ogi Odpowiedz
  • Zgodnie z przewidywaniami- mąż też został obciązony opłatą. Poszła dzisiaj reklamacja. Widzę, że nie tylko my poczulismy się wmanipulowani przez bank w tę dziwaczną opłatę. Tylko czekać, a podobne myki pojawią się bankach, szczególnie tych, które mają kłopoty finansowe. W Aliorze to by mnie nie zdziwiło (do teraz pamiętam pobranie opłaty za rachunek otwarty do lokaty – zwrócili po 2 reklamacjach i artykule u Samcika), ale że PKO BP stosuje coś takiego…

    Li Odpowiedz
  • Ludzie, macie pretensje do banku o to że nie przeczytaliście informacji o pobieranej opłacie ? Jak dla mnie, jest jasna informacja pod standardowym wizerunkiem karty, że zmiana wizerunku na niestandardowy może wiązać się z kosztami.. tak to jest jak się nie chce czytać.. a teraz wszyscy pretensje.

    kuubczan Odpowiedz
  • Bardzo łatwo można w ten sposób wprowadzać zakamuflowane opłaty. Jeśli jest komunikat – wszystko jest jasne. Klient ma czarno na białym, że zapłaci za konkretną dodatkową opcie, którą wybiera świadomie. Z jakiegoś powodu jest szum o tzw. gwiazdki, dopiski małym druczkiem… Obstaję przy tym, że to nieuczciwe. Dlaczego muszę bankowi zapłacić za absurdalną usługę, którą wciska mi się „tylnymi drzwiami”…

    Li Odpowiedz
  • Wystarczy czytać regulamin. Tam wszystko jest napisane. Komu by się chciało, temu by się pomyślało. Ja bym wszystkie reklamacje stanowczo odrzucił. Przecież zatwierdzenie czegokolwiek ZAWSZE oznacza akceptacje regulaminu.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Może wiecie czemu pomimo polecenia jednej osoby (ma już otwarty rachunek, kartę, etc) u mnie wciąż widnieje taki zapis:

    „0 – tyle osób skorzystało z Twojego polecenia, ale nie spełniło warunków regulaminu do otrzymania premii.”

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Cóż, jest cień szansy, że nie doczytałem ale jedno jest pewne: dzisiaj strona do zakładania konta za ZERO – wygląda inaczej niż miesiąc temu gdy zakładałem konto i wybierałem wizerunek karty. Teraz jest to czytelnie opisane, pokazany jest 1 wzór karty, info o opłatach i trzeba kliknąć by zobaczyć inne wzory. Miesiąc temu kilkanaście czy ok 20 wzorów kart było pokazane od razu. Byłem czujny bo pamiętałem, że w ING płaciło się za wybór innego wizerunku. Na 95% nie było stosownej informacji o opłatach miesiąc temu.
    Dodam, że 2 wysłane przeze mnie reklamacje zostały uznane i bank oddaje tą opłatę mnie i żonie. Trzecie konto czeka jeszcze na decyzję.

    Tommmm Odpowiedz
    • Dzięki za ten wpis, bo mnie takie numery strasznie zmiechęcają do banków. Jeśli poprawili – uważam, że jest ok. Nawet jeśli miałoby to być kosztem tych 14,99.

      Li
  • Dzięki @admin, mam jeszcze jedno pytanie: czy płatność telefonem w technologii NFC z apki IKO będzie zaliczone do warunków promocji? Czy liczy się tylko płatność poprzez podanie kasjerowi sześciu cyfr blik?

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Orientujecie się może kiedy dostanę premię 100 zł? Wniosek przyjęty 20 marca (niedziela) podczas rozmowy z konsultantem. Umowa podpisana bodaj 25 marca. Warunki spełnione 20 kwietnia.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Ja podobnie podpisałem, koło 18 marca i nadal nic.

    qwe Odpowiedz
  • Przyszła mi dziś kasa za założenie i polecenia :)

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Warunki spełnione 28.04, kaska na koncie dzisiaj (09.05.), a etap kończy się 21.05. Chapeau bas!

    Michał Odpowiedz
  • Witam, jak decyzje banku odnosnie reklamacji pobranej oplaty za wizerunek? Rowniez sie na to „naciałem” :/

    wgd Odpowiedz
  • Czy do 21.05.2016 r. można złożyć wniosek czy też do tego dnia musi być podpisana umowa o konto?

    krzychu.pl Odpowiedz
  • Dobra to przyznawać się teraz kto już zamknął konto i jak to zrobić bezkosztowo i bezboleśnie?

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Hej,

    Nie dostałem premii w w/w akcji „Mam PKO”. Złożyłem reklamacje i dostałem negatywną odpowiedź. Argumentem odmowy było „kod polecenia, otrzymany od polecającego, nie znajduje się w bazie osób zarejestrowanych w programie”.

    Pierwsze słyszę o czymś takim jak rejestracja kodu polecającego… Czy zetknęliście się z taką sytuacją? Mogę wywalczyć coś w tym temacie?

    Dzięki.

    Jakub Odpowiedz
  • Masz napisane jak byk. Jak chcesz polecać i dostawać premię masz się zarejestrować w programie poleceń.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Może źle przepisałeś kod.. zapytaj się ich jaki kod wpisałeś wg nich. z tego co pamiętam to był nr telefonu osoby polecającej. Mi też jeszcze nie zapłacili ani nie dali żadnej informacji. Maja dać info do 50 dni czyli wychodzi do 10.07. Później pisze reklamację.

    jaceny Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy