Do 500 zł za założenie eKonta – rusza nowa, łatwa promocja mBanku

Wystartowała kolejna promocja mBanku, w której promowane jest eKonto. Tym razem do zgarnięcia jest całkiem sporo, bo nawet 500 zł. Najlepsze w całej promocji jest jednak to, że połowę premii zgarniemy w niesamowicie prosty sposób.

Zyskuj z eKontem

Promocja skierowana jest do nowych klientów banku, czyli takich osób, które w dniu złożenia wniosku nie są stroną umowy z bankiem na mocy której bank prowadził lub prowadzi na ich rzeczy indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy. Oznacza to, że w przypadku rozwiązania umowy o konto przed rozpoczęciem promocji lub posiadania rachunku firmowego czy walutowego (nie ROR) możemy wziąć udział w promocji.

Jeśli więc spełniamy powyższy warunek to w okresie 1.03 – 31.05.2016 musimy złożyć wniosek o eKonto standard lub eKonto plus wraz z kartą debetową. Podczas wnioskowania musimy również zaakceptować regulamin promocji „mOkazje w serwisie transakcyjnym oraz aplikacji mobilnej mBanku”.

10 zł za pierwsze logowanie

Pierwszą z nagród w wysokości 10 zł możemy zgarnąć już za sam fakt otwarcia konta oraz aktywacji dostępu do rachunku za pomocą aplikacji mobilnej. Tę czynność musimy jednak wykonać w ciągu 24 godzin od otwarcia w systemu banku rachunku eKonto. Premia zostanie wypłacona w ciągu 20 dni roboczych.

Moneyback do 50 zł miesięcznie

Kolejna premia to moneyback za płatności kartą w sklepach. Przez 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych będziemy mogli zgarnąć 2% wartości płatności kartą i 4% wartości płatności BLIK, ale nie więcej niż 50 zł w danym miesiącu. Zgodnie z regulaminem za płatności kartą uznaje się transakcje bezgotówkowe dokonane w punktach handlowo-usługowych. Oznacza to, że zakupy w internecie mogą nie być do tego zaliczanie (ale najlepiej to przetestować).

Na co warto zwrócić uwagę? Po pierwsze, pierwszym miesiącem w którym będziemy mogli zgarnąć zwrot jest drugi miesiąc następujący po miesiącu w którym zawarto umowę. Jeśli umowę zawrzemy w marcu, to drugim miesiącem po marcu będzie maj (bo pierwszym jest kwiecień).
Aktualizacja: jak zauważył w komentarzach jeden z czytelników prawdopodobnie jednak warunki trzeba spełnić już w kolejnym miesiącu (czyli drugim miesiącu promocji). Dla pewności sugerujemy więc wydawanie pieniędzy już w kwietniu (jeśli założymy konto w marcu). Sami popatrzcie jak dwojako można zinterpretować to zdanie:

Uczestnik Promocji […] otrzymuje raz w miesiącu premię za płatności kartą i płatności BLIK, przez okres 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od drugiego miesiąca, następującego po miesiącu, w którym zawarto Umowę.

Po drugie, aby zgarnąć zwrot będziemy musieli spełnić dodatkowo trzy warunki:

  • wydać bezgotówkowo kartą lub BLIKiem łącznie min. 250 zł,
  • zapewnić w danym miesiącu wpływ na rachunek w kwocie nie niższej niż 1000 zł, przy czym wpływ nie może pochodzić z innego rachunku uczestnika promocji,
  • przynajmniej raz zalogować się do aplikacji mobilnej.

Premia wypłacana będzie do końca kolejnego miesiąca po miesiącu wykonania transakcji.

Bardzo łatwa premia dodatkowa 240 zł

Na koniec wisienka na torcie: bardzo łatwa premia w wysokości 240 zł. Aby ją zdobyć wystarczy… spełnić wszystkie poprzednie warunki, tj. zdobyć 10 zł, a później 5 moneybacków (w dowolnej kwocie). Trzeba przyznać, że to całkiem fajny bonus przyznawany w końcu za… uzyskiwanie premii z banku ;)

Bonus w wysokości 240 zł zostanie wypłacony do końca miesiąca po miesiącu spełnienia wszystkich warunków (czyli po 5 miesiącu zgarniania zwrotów).

Otwórz eKonto  z mocą 500 zł zwrotu

Nowe eKonta

Na koniec warto dodać, że również od dnia dzisiejszego obowiązują nowe nazwy rachunków typu eKonto. Już chyba sam bank się w nich gubił :-)
Oficjalny komunikat:

Uproszczona zostaje oferta rachunków indywidualnych. Zmiany polegają na wycofaniu ze sprzedaży produktów: eKonto, eKonto mobilne, eKonto mobilne plus oraz mKonto Multi. Zamiast nich wprowadzone zostanie jedno eKonto w dwóch odsłonach: eKonto z taryfą standard oraz eKonto z taryfą plus. Rachunki te będą mieć analogiczną konstrukcję do eKonta mobilnego i eKonta mobilnego plus. Wyróżnikiem oferty będzie mechanizm zwalniający z opłaty za kartę debetową. Opłata ta nie będzie pobrana, jeżeli klient w ciągu miesiąca dokona za jej pośrednictwem minimum pięciu transakcji bezgotówkowych.

eKonto w taryfie Standard jest bezpłatne. Nie zapłacimy również co miesiąc za posiadanie karty, o ile wykonamy nią 5 operacji bezgotówkowych. Jedyne na co trzeba uważać to bankomaty – darmowe są urządzenia mBanku, Euronet, Planet Cash oraz Banku Zachodniego WBK S.A. Za pozostałe zapłacimy 3% wartości wypłaty (min. 5, max. 9 zł). W takim przypadku dość dobrą opcją wydaje się włączenie usługi darmowych bankomatów za 5 zł miesięcznie.

eKonto w taryfie Plus jest nieco innym typem rachunku. Może nas kosztować 5 zł miesięcznie, ale jeśli tylko zapewnimy łączne wpływy na kwotę min. 1000 zł, to rachunek będzie darmowy. Co otrzymujemy w zamian? Darmowe bankomaty w całym kraju, bez konieczności aktywowania dodatkowych, płatnych usług. Sama karta kosztuje tyle samo co w wersji Standard (5 zł, albo 0 zł, jeśli wykonamy 5 operacji bezgotówkowych).

Nie przegap!

Komentarze

  • Cześć, jakim tytułem otrzymaliście promocyjne 10zł? U mnie „dyszka” wpłynęła wczoraj tj. 5.04.2016 (w 17 dniu roboczym) tytułem „Rabat 10,00 PLN za zakupy 2016-03-23 w AKTYWACJA”. Konto aktywowałem 10.03.2016. 23.03.2016 żadnych zakupów nie robiłem i stąd moje pytanie czy u Was tytuł przelewu był taki sam?

    szczepan Odpowiedz
  • Dziś 13 dzień roboczy od aktywacji ( 15.03) i wciąż brak wpływu. W dwóch rozmowach przez czata uzyskałem potwierdzenie uczestnictwa, więc spokojnie czekam.

    Jak ktoś ma w okolicy sklep sieci Wierzejki, to może płacić Blikiem ( sprawdzone ).

    Rob231 Odpowiedz
  • Ktoś już sprawdzał, czy transakcje internetowe kartą są liczone do promocji?

    Bartek Odpowiedz
  • Moja propozycja do byłych- nie ma teraz już co czekać tylko sprawdzić jutro na czacie czy jest się w promocji (zrobić skan) następnie zadzwonić na infolinie (8-16) i zapytać o stanowisko Banku do byłych w kontekście promocji Money Mania 5.Jesli nie zmienia zdania to reklamacje: w której oprócz interpretacji @admina odnośnie § 4 punktu 2 zawrzeć pytania dlaczego system bankowy nie odrzucił byłym klientom wniosku o ekonto w trybie promocji (mimo że jest możliwość też zakładania konta bez promocji) oraz nie powiadomił danej osoby ze nie została zakwalifikowana do promocji. Reklamacje podeprzeć chęcią kontaktu z MRK UOiK, KNF czy Redaktorem Samcikiem (swoja droga możecie mu w mailu napisać w 2 zdaniach o problemie bo ten leniuch reaguje jak zrobi sie głośno lub dużo ludzi do niego uderza).

    rw8888 Odpowiedz
    • @rw8888 to napewno tutaj ten twoj wpis? a w najnowszym poscie o moneymani i mbanku?

      koles
    • @rw8888 pomijając już sam temat konsultacji z infolinią itp. to czy zdajesz sobie sprawę, że pisząc o kimś na publicznym forum używając takich epitetów jak np.leniuch (post z godz.23.03 z 6 kwietnia) łamiesz prawo dokonując publicznego pomówienia ?

      Wiechu
    • Czy to jest Twój wujek? ;)
      Na powaznie: wiem co pisze i gwarantuje ci ze po wieloletniej z Nim współpracy jestem w stanie ,,pomówienie ” obronic i jestem pewny ze druga strona nawet o tym nie pomysli.

      rw8888
  • @koles- tak , po tym jak ludzie masowo nie dostaja premii za 10 zl oraz pojawila sie promocja MM5 ktora mozna sie podeprzeć moim zdaniem nie ma juz co czekac i cicho siedziec tym bardziej jak poczytasz inne blogi to tam masowo wydzwaniaja do Mbanku.Daj mi jakis w tej sytuacji argument na nie.
    Odnosnie zmiany regulaminow w czasie promocji to juz to przerabialem wiec nie jestem spokojny.

    rw8888 Odpowiedz
    • spoko tylko mi powiedz co zyskuja tym dzwonieniem? moze reklamacje cos daja? czyli jednak nadgorliwce z tym dzwonieniem wczesniej zdupili ta promocje…

      koles
  • @koles-Zgadzam sie z Toba w 100% i dlatego ze sie zrobila masówka z dzwonieniem, nie ma sensu juz czekac na te 20 robocze tylko dzialac (szkoda czasu) no i argument z MM5 jest nie do podwazenia (maja swiezy pozew zbiorówke frankowiczów na karku wiec wystarczy im teraz czarnego PR).Reklamacje -czekamy na odpowiedz dla tych co pierwsi zlozyli, bedzie cos wiadomo (jestem optymista). A osobiscie- jak sie okopia i nie dadza to tez dobrze bo jeszcze bardziej zmotywuja do wyciskania z tej banksterki ( ,,i prztyczek w nos” tez sie przyda bo juz nie pamietam negatywnej odpowiedzi na reklamacje).

    rw8888 Odpowiedz
    • Po pierwsze przestań pisać nowe posty tylko pisz w jednym jako odpowiedzi. Po drugie minęło Ci 20 dni roboczych? Ja czekałem 16 dni roboczych, co daje 23 dni nierobocze. Nie rozumiem osób co sieją panikę i twierdzą, że nie „nie ma sensu juz czekac na te 20 robocze tylko dzialac”

      Mars
    • Ale to nie moja wina, że masz problem ze zrozumieniem tekstui i słowa panika.Dostałes, to sie ciesz, że ci sie udało bo inni w ostatnich dniach nie dostaja (wysil sie poczytaj inne zrodła).Sprawa jest juz na tyle głosna, że szkoda czasu, tym bardziej, że jest solidna podstawa do reklamacji (MM5).Ponadto inni nie maja tyle czasu zeby pilnowac przez m-ce sprawy i sie zastanawiac czy jest sens ładowac kolejne pieniadze w transakcje i wplywy.

      rw8888
    • moim zdaniem jesli nie uplynelo 20 dni to nie ma podstaw do reklamacji i nie bardzo rozumiem zwiazana z tym panike…

      koles
    • @koles-po tym co napisałem min. o MM5 i braku czasu myslalem,że Ty zrozumiesz.Podstawa-zapis z czatu w ktorym przedstawiciel Banku informuje, że promocja mi nie przysluguje i proponuje zlozyc reklamacje.Pisze maila reklamacyjnego i zapominam o sprawie na m-c a Ty sobie sprawdzaj codziennie czy otrzymales 10 zł.Jedyny argument przeciw- ze pieniadze lubia cisze jakbys nie zauwazyl przestał byc tu aktualny.

      rw8888
  • Mam pytanie do osób, które w ostatnim czasie zakładały konto. Czy przy wypełnianiu wniosku znajdowało się pole, w którym można było podać nr rachunku osoby polecającej?

    Kagoo Odpowiedz
  • wydać bezgotówkowo kartą oraz BLIKiem łącznie min. 250 zł – tego nie rozumiem. Trzeba używać BLIK czy nie trzeba?

    Tommmm Odpowiedz
    • Chodzi o wydanie min. 250 zł kartą lub BLIKiem (albo albo)

      Agata
    • prosze admina o potwierdzenie, że nie trzeba płacić BLIK tylko wystarczy kartą 250zł. w artykule użyto słowa oraz, a nie lub więc tak jakby trzeba płacić tym i tym.

      Mars
    • Raczej wystarczą same transakcje kartą. Przeglądnąłem jeszcze raz regulamin i nigdzie nie pisze, że mają być transakcje takie i takie. Dokładniej:

      Uczestnik Promocji, który w okresie określonym w § 3 ust. 1, spełnił warunki uczestnictwa w Promocji wskazane w § 4, otrzymuje raz w miesiącu premię za płatności kartą i płatności BLIK, przez okres 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych […]

      Michał
  • Czy przelew 1000 zł przez Blue Media się kwalifikuje? Teoretycznie nadawcą nie będę ja tylko Blue Media S.A., a w tytule nie ma moich danych.

    piwosz1 Odpowiedz
  • Dziś (niedziela) ok. godz. 19 dwa razy próbowałem założyć konto. Raz jako sposób weryfikacji podając przelew (dokładnie przepisałem dane, by było identycznie) a raz oddział. Za każdym razem otrzymywałem najpierw maila:
    dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Potwierdzamy złożenie w dniu 2016-04-10 18:30:47 wniosku o numerze: RAC(cyferki kasuję) o otwarcie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych. O dalszym procesie otwarcia rachunku będziemy informować za pośrednictwem poczty e-mail lub SMS-em lub
    dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Zapraszamy do podpisania umowy, która czeka już na Ciebie w wybranej placówce mBanku: CUF MU – Warszawa, ul. Wańkowicza 1 .
    a następnie:
    bardzo nam przykro, ale nie udało się nam otworzyć rachunku.
    Powód anulowania wniosku:
    brak możliwości procesowania wniosku.
    Przeleciałem komentarze i nie widziałem, żeby ktoś miał taki sam problem. Jak ktoś ma pomysł to dajcie znać (zanim jutro znów spróbuję, a potem zadzwonię na infolinię mbanku). Z góry dzięki

    harcin Odpowiedz
    • Mi rowniez nie udalo sie zweryfikowac wniosku przelewem z niewiadomych wzgledow, a z banku nikt sie skontaktowal przez ponad 2 tygodnie pomimo informacji,ze mam czekac na ich kontakt. Polaczylam sie z konsultantem na czacie, ktory anulowal moj wniosek i przy nim jeszcze raz zlozylam nowy. Potwierdzilam przelewem z innego banku i przeszlo. Z kolei nie otrzymalam smsa startowego, wiec dzwonilam na infolinie i wyslali mi go podczas rozmowy. Duzo przeszkod,ale rachunek w koncu otworzony.

      Iza
  • Dziś zaczął się 17sty dzień roboczy, brak wpływu. Mają czas do 14.04.

    Jak to wygląda u innych ( konto otwarte 15.03) ?

    Rob231 Odpowiedz
    • Zdarza się tak ze ktoś nie dostaje w ciągu 20 dni roboczych, wystarczy napisać reklamacje i rozpatrują pozytywnie, ale na pewno nie wczesniej niz przed uplywem 20 dni roboczych bo wtedy odpisza ze jeszcze jest czas.

      Mik
    • zalecam spokoj, jak mawial Lew Starowicz :)
      regulamin jest swiety, 20 dni musisz czekac.

      koles
  • @Mik – a ja słyszałem , że rozpatrują negatywnie , powołując się na regulamin.

    cykor Odpowiedz
  • Dziś trzecia rozmowa z czatem mbanku ( po zalogowaniu, za każdym razem inna konsultantka) i trzeci raz potwierdzono udział w promocji ” Zyskuj z ekontem”.

    Na pytanie kiedy nastąpiła aktywacja apli, info zwrotne, że w ciągu 24 h od aktywacji konta.

    Pojutrze zacznie się 20sty dzień roboczy, trzymajcie kciuki ;).

    Mam przeczucie, że „system” zapomni / przeoczy moje uczestnictwo ;P.

    Rob231 Odpowiedz
  • Dostałem list papierowy z mBanku, że zostało założone jakieś konto EMAX PLUS (potwierdzenie otwarcia rachunku). Ktoś coś podobnego dostał? Nikt z mBanku do mnie nie dzwonił, nie widać tego rachunku do zalogowaniu do bankowości elektronicznej. Czy to jest normalne, że mBank sam otwiera rachunku bez zgody klienta?

    deloe Odpowiedz
    • Sam sobie odpowiem, było to konto, które zamknąłem w październiku. Na mLinii nie wiedzą czemu dostałem list. Ech, ten system mbanku…

      deloe
  • To wszystko wina niestety tego ćwierkania wszędzie o tym…Admin napisał już dawno podręcznik w formie rad o promocjach bankowych,inni wisienkowice chętnie też doradzają ale wiele osób idzie od razu z informacjami na infolinię i tymi samymi pytaniami….zasada numer jeden brzmi: NIE PYTAMY NA INFOLINII….

    bolek Odpowiedz
  • Zapraszam do artykuły: Admin powinien moim zdaniem przypomnieć o tym artykule i go ponownie publikować raz w miesiącu bo sporu tu niedouczonych.
    http://livesmarter.pl/promocje-bankowe-kompendium-co-musisz-o-nich-wiedziec/

    bolek Odpowiedz
  • Witam,

    dziś mija 20 dzień roboczy, na chwilę obecną nie dostałem 10 zł. Czy są też starzy- nowi klienci wśród Was, którzy dostali lub nie pierwszą premię?

    stary- nowy klient 100 Odpowiedz
  • Czy ktoś zakładam dwa konta w mBanku na ten sam numer telefonu? przechodzi?

    Mik Odpowiedz
  • System „przeoczył” mój udział w promocji ” Zyskuj z Ekontem”, mimo zapewnień na czacie o byciu „podpiętym”.
    Czas na reklamację i wysłanie dowodów ;).

    Rob231 Odpowiedz
  • Koniecznie. Odpiszą,że zrzuty kłamią i takie panie nie pracują w banku ;).

    Rob231 Odpowiedz
  • No i czaty spreparowane w Photoshopie ;P.

    Rob231 Odpowiedz
  • Rob231, pewnie bylo tak ze jak za pierwszym razem sie zapytales to tylko Cie oznaczyli jako zadajacego dziwne pytania i sprawe skierowali do weryfikacji w slynnym dziale wewnetrznym. Ale jak po raz kolejny sie upewniales to poprosili dzial wewnetrzny o pilne zainteresowanie sie tematem i po prostu odpieli Cie z promocji. A pracownik ktory to wylapal dostal premie zamiast Ciebie :)

    aaaa Odpowiedz
  • Pani „ekspert” na czacie 4 dni temu napisała następujące zdanie ” Bierze … udział w promocji ” Zyskuj z eKontem”. ”

    Nie napisałbym tego sam lepiej . Reklamacja wysłana z zrzutami ekranu, niech główkują ;).

    Rob231 Odpowiedz
  • Proszę o Waszą poradę. Konto otworzyłem poprzez przelew weryfikacyjny 29 marca. Tego dnia dokonałem aktywacji aplikacji mobilnej. 15 kwietnia dostałem 10 zł zwrotu za aktywację apki. Czy pierwszym miesiącem spełnienia warunków będzie kwiecień – bo założyłem konto w marcu ? Czy pierwszym miesiącem spełnienia warunków będzie maj – bo pierwszy zwrot dostałem dopiero w kwietniu ? Będę wdzięczny za pomoc.

    luic Odpowiedz
  • Pytanie: czy jest jakaś promocja na konto dla nieletniego 13-latka, które z moją pomocą np.wymogu przepływu jakiejś sumy itp. da dzieciakowi „zarobić” kilka złotych i zachęci go do samodzielnego zarządzania swoją kasą?

    Drzeworyt Odpowiedz
  • Jestem stary-nowy i dziś wpłynęło 10 zł więc czas spełniać pozostałe warunki :)

    tomi Odpowiedz
  • Dziś otrzymałam wpływ 10 PLN i sms o nagrodzie z MOkazje (?). Konto założone 31.03. Jestem nowym klientem, mam konto Finance Orange.

    Iza Odpowiedz
  • Dziękuję za odpowiedź @anusze.

    mBąka za złodziejstwo CHF starego portfela, jarmarczny system transakcyjny i prezes Cezarego co zabił 3 chłopaków w maluchu oraz był TW w PRL’u nie poleciłbym wrogowi, a co dopiero dzieciakowi zakładać tam konto.

    Poczekam na kolejną edycję promocji Inteligo. Ponoć mają tradycyjny system no i samą apkę IKO. Najlepiej to by było bez karty założyć, smark ma smartsłuchawkę to jak co NFC czy BLIKiem zapłaci tylko czy wówczas będzie się liczyć polecenie? Zaczekajmy…

    Drzeworyt Odpowiedz
    • Założyłem swojemu z karta, a po za płaceniu 200 zł, przez internet zamknąłem.

      anusze
    • Zamknąłem kartę.

      anusze
    • Właśnie czytam o tych 3 chłopakach w maluchu. Cholera taka sprawa a jakoś w mediach niezbyt nagłośniona. A przynajmniej nie na tyle, żeby do mnie dotarło te 13 lat temu.

      Jazz
    • jak tak nienawidzisz banków i ludzi to co tu robisz? oczywiście do” Drzeworyt”

      olo
  • Hej,

    Przelew weryfikacyjny na konto mBanku doszedł 18 marca + aktywowana aplikacja. Niestety do tej pory nie otrzymałem premii za aktywacje (10zł), a dodatkowo minęło już regulaminowe 20 dni roboczych. Czy ktoś z Was też jest w takiej sytuacji? Czy pisać reklamacje z marszu?

    Dzieki :)

    Jakub Odpowiedz
  • Wielu wyjadaczom wisienek to nie przeszkadza, ale ja staram się nie robić interesów z firmami grupy Getin/Idea, Polsat/Polkomtel czy mBąk, z właścicielami pokroju p.Cezarego z mroczną przeszłością PRL kiedy dochodzili do swoich majątków,a teraz robią za wielkie autorytety świata finansów.

    Drzeworyt Odpowiedz
    • to otwórz konto w skoku telefon u rydzyka tam większa mroczność ale takim to pasuje

      olo
    • @Drzeworyt – odpusc tlumaczenie.Dosyc ze swiezy zawodnik to jeszcze ma duze problemy ze zrozumieniem.Do tego strasznie pobudzony.

      rw8888
    • Admin wez prosze usun te polityczne przytyki to nie jest onet i nie wchodze tu zeby czytac czyjes wynurzenia. Posty sa absolutnie poza tematem.

      koles
  • @olo Co ja tu robię? Wyjadam wisienki i nie wiążę się w relacje z szemranym towarzystwem czy to z lewa czy to z prawa, ot takie moje zasady. Ty możesz mieć inne – Twoja sprawa.

    Drzeworyt Odpowiedz
    • Mam zupełnie odwrotne poglądy. Jak nie cierpię banku to zakładam w nim konto, kasuję premię, odwiedzam oddział i składam wypowiedzenie z uśmiechem informując, że w takim banku nie mam zamiaru zostać dłużej. Ponadto jak coś próbują to mówię im, że lepiej niech patrzą na siebie, jak zrobili np. frankowiczów. W interesach nie ma sentymentów.

      anusze
    • Drzeworyt a było tak przyjemnie jak ciebie nie było .

      olo
  • @olo prosze nie karmic trola!!! i to trola z misja :) taki jest nie do wytepienia :D
    Panowie darujmy sobie polityke, blagam chociaz tutaj!!!

    koles Odpowiedz
  • Czy jeśli zadzwonili do mnie z mBanku i pytali czy chcę dostawać oferty przez tel – odpowiedziałem, że nie i na maila przyszedł wniosek o zmianie zgód formalnych – to znaczy, że sprytnie wykluczyli mnie z promocji?

    Michał Odpowiedz
    • Przeczytałem jeszcze raz regulaminy i to, co trzeba było akceptować podczas składania wniosku – nigdzie nie ma mowy (przynajmniej nie zauważyłem) o konieczności zaakceptowania chęci na otrzymywanie ofert przez mBank i partnerów. Także chyba narobiłem niepotrzebnie stresu sobie i innym. Tak czy siak, pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, a to moja 4 promocja (1 w mBanku). Jeśli mnie pamięć nie myli, przy składaniu wniosku nie zaznaczyłem, że mam ochotę na ten spam.
      W mailu, o którym pisałem widnieje takie coś:
      „Zgodnie ze złożonym wnioskiem o zmianę zgód formalnych numer XXXXXXXXXX zgoda na kontaktowanie się przez mBank S.A. dla celów marketingu bezpośredniego za pośrednictwem telefonu stacjonarnego i komórkowego na numery udostępnione przez Ciebie mBank S.A. została zaznaczona na Nie.” Tyle, że niczego nie zmieniałem. NIE zostało jako NIE. Sam jestem ciekaw, jak to się zakończy.
      Jeszcze jedna sprawa odnośnie zakupów w internecie. Cytat od MasterCard:
      Punkt handlowo-usługowy – osoba prawna lub fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która zawarła z centrum rozliczeniowo-transakcyjnym umowę, na podstawie której akceptuje karty kredytowe i/lub debetowe jako formę płatności za towary lub usługi, pod warunkiem odpowiedniego przedstawienia tych kart do rozliczenia przez ich posiadaczy.
      Uważam więc, że transakcje internetowe kartą WLICZAJĄ się w promocje. W Banku Millenium przechodziły, a tutaj także nie ma uwzględnienia tylko punktów naziemnych, jak np. w przypadku promocji PKO (powyższe płatności muszą być wykonane w punktach handlowo-usługowych do których nie zaliczamy płatności w internecie).

      Michał
  • Dzisiaj poszła reklamacja na brak wypłaty 10 zł pomimo przyznania w mokazjach za aktywację.

    karampuk Odpowiedz
  • Czy aby spełniać co miesiąc warunki muszę dokonać płatności min. 250 zł przy użyciu karty i blik czy karty lub blik?

    JJ Odpowiedz
    • LUDZIE, RĘCE OPADAJĄ… Czy Wy nie umiecie czytać??? Przecież w tekście jest WYRAŹNIE napisane – albo karta albo Blik.

      Agata
    • Tak? Możesz wskazać „albo” w regulaminie?

      WybrzezeKosciSloniowej
  • Rozmawialem dzis na infolinii i powiedziano mi ze w zadnej aktualnej promocji mbanku nie moge uczestniczyc poniewaz jest ona dla nowych klientow,a ja w 2005 roku mialem juz konto osobiste w tym banku.Czy mial ktos podobny przypadek?

    Krzysztof Odpowiedz
  • „Alleluja, Chwalcie Pana”, a raczej zrzuty ekranu i czata Mbanku ( 3 x krotnie ).

    Dziś nastąpiło ręczne uznanie w wiadomej kwocie z nazwą przelewu odpowiadającej sygnaturze reklamacji.

    Jeszcze brakuje co prawda oficjalnej odpowiedzi w postaci e-maila ( na którego trzeba wydać zgodę, bo inaczej odpisują listownie), ale można spokojnie założyć, iż reklamacja została uznana.

    Reklamacja wysłana z „dokumentacją” ( zrzuty ekranu z każdego etapu składania wniosku i zapisy czatów ) na adres kontakt@mbank.pl ( tylko w ten sposób można szybko wysłać załączniki) w nocy 16.04.

    Do wszystkich zainteresowanych, najpierw nastąpiła aktywacja dostępu do konta przez WWW, potem apli mobilnej, oczywiście w ciągu 24 h od aktywacji konta ( 3krotny stary klient , lektura regulaminu wskazuje jednak, że 1sza aktywacja powinna nastąpić mobilnie, aczkolwiek w opisach promocji sugerują sam fakt logowania na apli w ciągu 24 h ).

    Mała podpowiedź. Koniecznie zainicjujcie rozmowę z ekspertem mbanku na czacie i zacznijcie rozmowę od „magicznego” pytania ” Czy mój rachunek jest objęty jakąś promocją lub czy jestem uczestnikiem / ką promocji banku ? , tak by niczego samemu nie sugerować i spokojnie czekać na odpowiedź.

    Robić zrzuty ekranu, rozmawiać z czatem i pisać reklamacje.

    Rob231 Odpowiedz
    • @Rob rozegrales to naprawde po mistrzowsku!
      to daje nadzieje na nastepne skuteczne promo….

      koles
  • Mają w pamięci 1szą rozmowę z bankiem przez infolinię nie byłem pewien końcowego „sukcesu”. Było kategoryczne ” nie uczestniczy Pan w żadnej promocji ” i tyle, bo jestem już „starym” klientem( no i powołanie na „wewnętrzny dział „. Dobre sobie.

    Rob231 Odpowiedz
  • ja mam takie pytanie. jesli rezygnujesz z konta to wypowiadasz wszystkie umowy oraz usuniecie twoich danych osobowych, wiec nie powinni miec zadnej informacji czy byles juz klientem. wiec jak stwierdza ze byles to nie dopelnili obowiazku wymazacia twoich danych. dobrze rozumuje czy jakies tam dane zostaja w pamieci.

    pkob86 Odpowiedz
  • Konto w 2014 zostało zamknięte w 100 % tj. wypowiedziana umowa ramowa, WWW i karta.
    Infolinia widocznie nie miała pełnego wglądu do statusu rachunku ( w dniu aktywacji)
    1szy czat odbył się dzień po aktywacji konta i był już widziany jako promocyjny.

    Mają tam burdel i tyle. Wszystkich danych nie usuwają, muszą trzymać dane archiwalne.

    Rob231 Odpowiedz
  • Czy wypowiadając teraz jeszcze jest szansa załapać się na promo? Czy wszystkim nowym/starym którym nie wpłynęła premia 10zł w ciągu 20 dni uznali reklamacje?

    akro Odpowiedz
  • @akro, a jaki problem sprawdzić? Jak nie dadzą i reklamacji nie uwzględnią, to zamykasz i z głowy

    JJ2010 Odpowiedz
  • Niestety wszyscy twierdzący, że starzy nie mogą brać udziału w tej konkretnej promocji, mieli rację ( choć wyjątki potwierdzają regułę ).

    Zostałem „podpięty” pod promocję ze względu „dotychczasową współpracę”, cokolwiek to znaczy ( raczej nie byłem dla banku łaskawy :P ).

    Mój wniosek został błędnie zweryfikowany przez pracowników banku i dlatego na czacie „karmiono” mnie nieprawidłowymi informacjami o uczestnictwie.

    W odpowiedzi zacytowano zapis regulaminu ” który w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem, na mocy której Bank prowadził lub prowadzi „, słowo klucz ” prowadził”.

    Uznali pewnie, że złapałem ich na kłamstwie ( wprowadzaniu w błąd) i bardziej opłaci się zatrzymać klienta.

    Jak ktoś nie jest dziewiczym klientem mbanku powinien sobie odpuścić promocję i załapać na moneymanię.

    Rob231 Odpowiedz
    • Ale w moneymanii warunki jeszcze bardziej restrykcyjne.

      JJ2010
    • Czyli nowo-starzy raczej mogą się wstrzymać…choć z drugiej strony ryzyko wiele nie kosztuje…jak nie dadzą 10zeta, to wiadomo, że można dalej nie kontynuować i ponownie zamykać

      JJ
  • data założenia konta 18.04. – dziś wpłynęło 10 zł
    stary-nowy klient (konto zamknięte w tym roku)

    ewka Odpowiedz
  • W kwietniu zasilenie mojego konta odbyło się z konta innej osoby. Czy jeśli ta osoba teraz przystąpi do promocji, nie zdyskwalifikuje mnie to z promocji mojej? ” Wpływ nie może pochodzić z innego rachunku uczestnika promocji” – mam dylemat czy w tym zapisie chodzi tylko o mnie, jako uczestnika promocji czy każdego innego? Jak sądzicie?

    Iza Odpowiedz
    • Cytat z czatu z konsultantem:
      „Nie może to być rachunek, którego jest Pan posiadaczem.” – więc rachunek innej osoby, nawet uczestniczącej w promocji, jest w porządku :)

      Łukasz
  • Moim zdaniem „z innego rachunku uczestnika promocji” to nie to samo co: z rachunku innego uczestnika promocji.
    W jaki sposób mBank zidentyfikuje, iż Jan Kowalski z którego konta wpłynęły pieniądze na konto Piotra Nowaka to ten sam Jan Kowalski, który jest innym uczestnikiem promocji?
    Bank musiałby na początek zbudować bazę uczestników promocji, a następnie udowodnić, iż to ta sama osoba. Coś na wzór przelewu inicjującego. Bardzo karkołomne zadanie i nie wiem czy legalne i wykonalne.

    anusze Odpowiedz
  • Hej,

    Panowie, czy znacie termin otrzymania moneybacku od mBanku? Czy będzie to wpłata miesięczna na początku/pod koniec miesiąca, czy suma ze wszystkich moneybecków za 5 miesięcy?

    Dzieki.

    Jakub Odpowiedz
    • Premia wypłacana będzie do końca kolejnego miesiąca po miesiącu wykonania transakcji.

      Julia
  • W § 6 w regulaminie przy warunkach do spelnienia jest mowa o przelewie wynagrodzenia, w punkcie II 4. 3) tylko, ze „wpływ na rachunek nie może
    pochodzić z rachunku należącego do Uczestnika Promocji.”

    § 6 Łączna wartość premii
    1.Łączna wartość premii za pobranie i aktywację dostępu do rachunku za pomocą aplikacji mobilnej, premii za płatności kartą i przelew wynagrodzenia oraz
    bonusu dodatkowego wynosi 500 zł.

    Jesli zakladam rachunek w maju, wystarczy, ze spelnie warunku do zwrotu za transakcje od czerwca?
    pozdro

    Dan Odpowiedz
  • Drodzy wisienkowicz możecie ostatecznie powiedzieć czy warto aby „starzy” nowi próbowali skorzystać z tej promocji? Czy wasze reklamacje dały jakiś efekt? Bardzo dziękuje za pomoc.

    wlodek Odpowiedz
    • Kosztowało mnie to chyba z dychę, żeby konsultantka na infolinii do czegoś doszła, ale ostatecznie przyjęto, uznano i zrealizowano moją reklamację (dostałem pierwszą dychę i zapewnienie, że się kwalifikuję). A stare konto w mbanku zamknąłem już podczas trwania tej promocji

      Jan
  • Odpuścić sobie. Niektórym się udało, możesz być jednym z szczęśliwców albo i nie.

    Rob231 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy