Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Promocja „Czas na kawę” w Raiffeisen Polbank: ekspres Tchibo Cafissimo, kapsułki i voucher za otwarcie konta

Po całkiem niezłej promocji Raiffeisen Polbank we współpracy z Allegro mamy dla was kolejną promocję o podobnej puli nagród – tym razem we współpracy ze sklepem Tchibo.pl. W zamian za założenie konta możemy zgarnąć ekspres ciśnieniowy Tchibo Cafissimo o wartości 150 zł, 20 kapsułek kawy, możliwość korzystania
z ofert specjalnych Tchibo oraz voucher o wartości 50 zł!
Warunki promocji? Banalnie proste!

Oferta przeznaczona jest dla nowych klientów banku, czyli takich, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (licząc od dnia 14 listopada) nie posiadali żadnego produktu kredytowego bądź depozytowego Raiffeisen Polbank.

Aby wziąć udział w promocji należy do dnia 20 grudnia 2013 złożyć wniosek internetowy o Konto osobiste oraz kartę debetową ze specjalnej, dedykowanej strony. Należy się jednak śpieszyć, bo praktycznie jedynym warunkiem promocji do odebrania nagrody jest jednorazowy wpływ minimum 500 zł na nowo-otwarte konto do 24 grudnia. Jeśli spełnimy te warunki – ekspres, kapsułki, voucher oraz dostęp do specjalnych ofert Tchibo (cokolwiek to znaczy) będą nasze – o ile nie zostanie przekroczony limit nagród, których ciągle dostępnych jest ponad 500.

Raiffeisen Polbank: Czas na kawę

Szczegóły promocji Czas na kawę w regulaminie. O promocji dał znać Marcin w serwisie mamOkazje.pl – dziękujemy!

Nie przegap!

Komentarze

  • Coz, jak ekspresu nie bylo tak nie ma do chwili obecnej, przezyje jego brak, mimo iz warunki promocji zostaly spelnione gdy bylo ich jeszcze ponad 100-160 dostepnych. Wlasnie zrezygnowalem z karty wydanej do rachunku takze oplata nie bedzie naliczana. Co do konta jeszcze sie zastanowie. Szkoda tylko danych osobowych ;)

    Tomas Odpowiedz
  • Jest SMS od kuriera, że dzisiaj otrzymam przesyłkę
    więc prawdopodobnie to ten ekspres ; )
    jak przyjedzie to dam znać

    www Odpowiedz
  • I po co Wy sie tak spinacie, expresy dostana te osoby ktore zalozyly konto i spelnily warunki. Bank w piatek 20.12 rano zablokowal link do strony, bo skonczyly sie ekspresy:) a prezenty powinnismy dostac do dzis, ale wiadomo koniec roku, wiec nic sie nie stanie jesli przyjda 02.01.14.

    matt Odpowiedz
  • www # to nie zapomnij pocałować kuriera w dupę :)
    bo tak pajacowałeś o ten expres tutaj, że chyba musisz to jakos uczcić :)

    ziolo Odpowiedz
  • wwww w końcu poczuje jak smakuje kawa ;) i to bez konieczności składania reklamacji !!!

    Daj znać jak poszło z kurierem. Wszyscy czekamy.

    Adam Odpowiedz
  • Jak dostałeś sms a my nie to niestety pewnie nie dostaniemy… godzina 18 wybije to składam reklamacje bo w regulaminie pisze że do 31 ma się złożyć reklamacje :)

    kris1992 Odpowiedz
  • @www a kiedy spełniłeś warunki?

    kris1992 Odpowiedz
  • WWW TO JA CI SMS WYSŁAŁEM, BĘDĘ TYLKO Z ŻYCZENIAMI … NO I PO TEGO BUZIAKA :)

    KURIER Odpowiedz
  • ziolo #
    paliłeś już coś ? ; )
    Co do pajacowania to mi akurat nie chodziło o to, czy dostanę do 31, lecz o to, że bank nie informuje uczciwie o ilości pozostałych do wydania ekspresów, ale nie będę się tu rozpisywał, bo i tak nie zrozumiesz, wiadomo dlaczego ; )
    Całował też nikogo nie będę, bo co tu kurier zawinił czy się zasłużył ?
    * no chyba, że młoda pani kurier dowiezie ekspres to razem poczujemy jak smakuje kawa :D

    warunki spełniłem w poniedziałek 16.12

    a i nadal twierdze, że bank słabo przeprowadził to odliczanie, bo licznik nagle zatrzymał się na kilka dni, dziwnym zbiegiem okoliczności w chwili, gdy zostało już niewiele i dni i ekspresów do końca promocji (trochę naciąganiem śmierdzi).

    www Odpowiedz
  • To ja trochę z innej beczki.

    Wyobraźcie sobie że od 2 tygodni czekam na aktywację konta. W międzyczasie dotarła do mnie karta debetowa, dzwoniłem 3 razy na infolinię i 3 razy dostawałem tą samą odpowiedź że moje konto jest zablokowane, ale na moje pytanie dlaczego powtarzają, że ktoś od nich skontaktuje się ze mną i wyjaśni o co chodzi. Oczywiśnie nikt nie oddzwonił.

    Wku……m się strasznie i z „życzeniami świątecznymi” 24.12. zadzwoniłem ponownie do nich. Znowu to samo że im bardzo przykro i na pewno ktoś oddzwoni w piątek 27.12.

    I co ? ….. i oczywiście do dziś ciągle cisza. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim olewaniem klienta. Krótko mówiąc mają mnie gdzieś i tyle. Pomijam już fakt że w ciemno wysłałem te 500 zł na konto, które było podane w umowie, żeby skorzystać z tej promocji. Dowiedziałem się jedynie że kasa na moje konto dotarła, ale konto jest zablokowane.

    Nikomu nie polecam i nie polecę już tego banku. Powinni trochę kontrolować obsługę bo burdel mają totalny :)

    slavutek Odpowiedz
  • @www
    Ciekawe ,że warunki spełniłeś 16. 12 a ja 11.12 :) u mnie cisza jak makiem… Poprosimy fotkę tej nagrody celem weryfikacji :)

    Piotr Odpowiedz
  • ja poproszę fotkę kuriera. Na dowod.

    Adam Odpowiedz
  • no spokojnie
    dostałem tylko SMS od DPD, że coś dostanę, ale czy na 100% to ekspres to nie wiem
    nie podali nadawcy, w trakingu też nie ma szczegółów
    nie spodziewam się innej przesyłki, ale może ktoś chce mi dać coś innego niż ekspres : D
    tyle tych promocji, same zmartwienia ; )))

    www Odpowiedz
  • @kris1992

    daj spokoj z ta reklamacja bo sylwestra zawalisz :P
    a po drugie i tak za późno :P

    cytuje z regulaminu
    „Wszelkie reklamacje dotyczące przeprowadzenia Promocji można składać do dnia 31.01.2013 r. następujący sposób:”

    niezbyt poważni hehe

    apostrof Odpowiedz
  • apostrof #
    nie no, nie czepiaj się, bo będziesz musiał całować kuriera, albo bank tam, gdzie Donald Słońce Peru nie dochodzi.
    przecież promocja przeprowadzona igiełka, prawie nówka, nieśmigana ; )

    hłehłe Odpowiedz
  • a więc muszę wszystkich pocieszyć
    też nie dostanę dzisiaj ekspresu :D
    zadzwoniłem do DPD okazało się, że:
    po pierwsze – dzisiaj pracują do 14 i z winy kuriera nie otrzymam paczki, dopiero 2.01
    po drugie – nadawcą nie jest Raiffeisen

    także wiecie ; )

    www Odpowiedz
  • nadawcą nie będzie rajfajzen tylko czibo

    pablo Odpowiedz
  • Ta sama sytuacja u mnie, ekspresu brak, co więcej karta niby wysłana (dostałem smsa) kilkanaście dni temu ale nie dotarła, dostępu online do konta aktywować również nie mogę, kasę wpłaciłem 16.12 i sprawdziłem w oddziale, że jest na koncie (nie wypłacałem bo pobierają prowizję:/)…

    co radzicie? Poczekam jeszcze jutro a w piątek składam reklamację w oddziale… może wtedy coś się wyjaśni…

    na chwilę obecną to mając tyle kont w tylu bankach Raiffeisena oceniam najgorzej…

    bobbaz Odpowiedz
  • ja tez nie otrzymalem, jezeli jutro nie otrzymam to dzwonie z reklamacja, dziwne podejscie do klienta, wyglada na to ze chcieli naciagnac jak najwieksza ilosc ludzi do zalozenia konta.

    admin cos bedziesz dzialac ? czy na wlasna reke kazdy

    totom Odpowiedz
  • Ten system transakcyjny to jest jakaś masakra… Pierwszy raz w zyciu spotkałem się z systemem zrobionym we flashu… Jeśli ktoś zmieni sobie DPI na monitorze to może się tylko tam pociąć żyletkami… nic nie można prawie zrobić :)

    Piotr Odpowiedz
  • dzisiaj dzwonilem na infolinie poniewaz chcialem zglosic reklamacje, dostalem informacje iż 3.01.2014 beda wysylane expresy, tak wiec nalezy czekac w nast tygodniu powinny byc.

    ps. dziwne ze jakiejs informacji nie ma na stronie ani maila nikt nie dostal, pani przeprosila za taka sytuacje wiec na +.

    apostrof Odpowiedz
  • Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię i złożyłem reklamację. Podobnie jak inni spełniłem warunki promocji a nagroda nie dotarła w wyznaczonym terminie.
    Pytałem o całą tą sytuacji i Pani nic nie mówiła o wysyłce 03.01.21014r.

    Jarry Odpowiedz
  • apostrof # / Jarry #
    Potwierdza się to że obsługę telefoniczną mają do kitu. Każdy na infolinii mówi co innego … :)

    slavutek Odpowiedz
  • Będę działał, ale dajmy im jeszcze kilka dni. Tak jak pisałem – wiele promocji bankowych się obsuwa więc poczekajmy.

    Inna sprawa, że to jest całkowity marketingowy fail – bank przyciąga klienta i zamiast pokazać mu się z dobrej strony automatycznie sprawia, że klient ucieknie bo się zrazi. No ale…

    Michał Odpowiedz
  • Potwierdzam obsluga telefoniczna to dramat. Słuchajcie jak nie dostaniemy tych ekspresów to po prostu zrobimy im taką reklamę na wszelkich forach, że będzie to ich kosztować o wiele więcej niż 1000 ekspresów po 100 zł w hurcie.

    Benny Odpowiedz
  • Kiedy wszyscy zrozumiecie, że promocje to są dla banku,a nie dla klientów? U nich się wszystko zgadza, tyle wydali na reklamę, tyle naiwnych złapali, tyle jelonków się wyplącze, tyle zostanie z przyzwyczajenia (rachunek na plus), tyle premii dział majketingu zgarnął, tyle dodatku dostaną prezesy i lizusy i koniec.

    Ktoś w końcu za takie obsuwy i inne cwaniakowanie powinien rozliczyć banksterów. Promocja powinna się kończyć w chwili gdy ostatni jej uczestnik otrzyma co mu się żywnie należy! Tylko kto banksterów tego nauczy?

    Drzeworyt Odpowiedz
  • Ja z innej beczki….kiedy BZWBK wypłaca kase z konta „Godnego Polecenia”…? miałem dostac50 pln, warunki spełnione a na koncie wpłaty brak….

    Omir Odpowiedz
  • dzwoniłem na infolinię i składając reklamację dowiedziałem się że:
    a) jestem na liście osób którym zostanie wysłany ekspres, a więc operatorzy na infolinii są w stanie taką informację wyciągnąć
    b) dziś są wysyłane kolejne ekspresy (mogę dziś lub jutro spodziewać się kuriera)

    ps. warunki spełniłem dopiero dnia 18.12.2013
    ps2. operator nie przeprosił na obsunięcie terminowe

    styg Odpowiedz
  • A co z bonami na 50zł? Dostaliście?

    kris Odpowiedz
  • ja wciąż czekam na Express….niestety na Infolinii konsultant tylko przyjął reklamacje i czas standartowo–> 30 dni…

    Omir Odpowiedz
  • Dzwoniłem dzisiaj na infolinie z reklamacją i pani również mnie poprosiła o cierpliwość, bo jestem na liście osób do których trafi ekspres. Wysyłka ma być w dniu jutrzejszym.

    rob Odpowiedz
  • Wysyłka ekspresów będzie realizowana 2,3 oraz 7 stycznia.
    Wystarczy zadzwonić na infolinie i spytać czy jesteście na liście osób które otrzymają ekspres i do których zostanie on wysłany – infolinia ma juz możliwość sprawdzenia takiej informacji. Dzisiaj dam sprawdzałem.

    Pozdrawiam

    Lukas Odpowiedz
  • Dziś się dowiedziałem że nie ma mnie na liście osób, które dostaną ekpress…pan oczywiście nie wie dlaczego więc złożyłem reklamacje…ponoć konta nie można zlikwidować w czasie trwania promocji….tak ponoć mówi 5 pkt. regulaminu…..i bądź tu mądry…..

    Omir Odpowiedz
  • Promocja wg regulaminu trwa 0d 14 listopada 2013r do 24 grudnia 2013r czyli teraz już można rozwiązywać umowy

    BoB Odpowiedz
  • Spełniłem warunki 16.12, dziś dzwoniłem i Pani powiedziała, że ekspres został wysłany wczoraj. Przeglądałem regulamin i chyba nie ma żadnych przeciwwskazań do tego, żeby zamknąć konto?? Czy ktoś widzi jakieś ewentualne opłaty z tego wynikające?

    rafiki777 Odpowiedz
  • @rafiki777
    Gdyby wysłali wczoraj to już byś go miał podobnie większość osób biorących udział… Znaczy się kolejne kłamstwo banku… Wysłali ta jasne…

    Piotr Odpowiedz
  • ale wy ludzie jestescie eh …

    3 stycznia a ci placza juz ze bank ich oszukal :)
    poczekajcie(poczekajmy) z tydzien i mozna sie interesowac

    po co takie glupoty jak pozywanie do sadu czy pojechanie po firmie w internecie
    nie dosc ze ekspress praktycznie za friko to jeszcze wyrzuty jakies

    LOL Odpowiedz
  • @LOL
    Sam jestem przeciwnikiem bicia piany ale mowimy tutaj o banku a nie o cioci, ktora nam miala przeslac paczke na swieta a ta z przyczyn niewiadomych nie trafila na czas.

    Czy ten ekspres jest za darmo, zalezy jak na to zagadnienie sie spojrzy. Z jednej strony wystarczylo zalozyc konto i ciach, mamy ekspres. Zauwaz ze trzeba bylo wyrazic zgode zwiazana z przetwarzaniem danych osobowych, takze w jakims stopniu zaplacilem za niniejszy towar.

    Tomas Odpowiedz
  • @LOL
    bank który nie przestrzega własnego regulaminu to szmaciany bank…

    Piotr Odpowiedz
  • ci którzy bronią banków w takiej sytuacji muszą mieć w tym jakiś interes (czytaj: są pracownikami)
    lub nie mają pojęcia o tym jak traktują banki swoich (choćby groszowych) dłużników

    bank nam wisi ekspres i tyle – powinni jeszcze przeprosić i dać gratis w ramach przeprosin no chyba, że to taki bank jak napisał wyżej Piotr ; )

    www Odpowiedz
  • Jestem na liście :) Już czuję zapach kawy :)

    Benny Odpowiedz
  • Kazdy bank ostatnio naginal, prawda… jak jest debet niedozwolony to zaraz wala karne odsetki z automatu ale ktos cos wam daje to nie placzcie, dostaniecie? Dostaniecie. Te kilka dni, pracownicy pobrali dlugie weekendy i kto ma moze nad tym siedziec? Prezesi? Dajcie na wstrzymanie :(

    Ciekawski Odpowiedz
  • @ciekawski

    Wszystko rozumiemy tylko jest jedno ale, regulamin. Czyzby marketing nie wiedzial o Swietach i Nowym Roku? Trzeba bylo dac zapis, ze ekspresy zostana wyslane do 7 Stycznia,

    W druga strone Bank nie jest taki wyrozumialy..

    Tomas Odpowiedz
  • A nie dostał żaden z was przypadkiem sms o treści:
    „Szanowny Kliencie, informujemy, iz nagroda zwiazana z promocja „Czas na Kawe” zostanie dostarczona do 10.01.2014r. Za opoznienia przepraszamy.”
    ??
    Ja dostałem 2 stycznia ok. 16:10

    ekspress Odpowiedz
  • ale kombinuja, ja dzwonilem w piatek to powiedziala dodatkowo ze w czwartek zostal wyslany, wiec powinien na sobote byc, oczywiscie go nie bylo, nie bede mial wyrzutów zamykając za tydzien konto :)

    apostrof Odpowiedz
  • hahha

    przegieli z tym voucherem na 50zl

    50zl ….znizki pod warunkiem ze sie wyda 200zl :D

    LOL Odpowiedz
  • Właśnie dostałem SMSem voucher. Fakt, ma wartość 50 zł, ale niestety jest ważny przy zakupach za co najmniej 200 zł…

    szyba Odpowiedz
  • i kod ważny do 31 stycznia br.

    przegięcie.

    Janusz Odpowiedz
  • Tym bardziej nie żal będzie zamykać konto ;]

    szyba Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy