Po całkiem niezłej promocji Raiffeisen Polbank we współpracy z Allegro mamy dla was kolejną promocję o podobnej puli nagród – tym razem we współpracy ze sklepem Tchibo.pl. W zamian za założenie konta możemy zgarnąć ekspres ciśnieniowy Tchibo Cafissimo o wartości 150 zł, 20 kapsułek kawy, możliwość korzystania
z ofert specjalnych Tchibo oraz voucher o wartości 50 zł! Warunki promocji? Banalnie proste!
Oferta przeznaczona jest dla nowych klientów banku, czyli takich, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (licząc od dnia 14 listopada) nie posiadali żadnego produktu kredytowego bądź depozytowego Raiffeisen Polbank.
Aby wziąć udział w promocji należy do dnia 20 grudnia 2013 złożyć wniosek internetowy o Konto osobiste oraz kartę debetową ze specjalnej, dedykowanej strony. Należy się jednak śpieszyć, bo praktycznie jedynym warunkiem promocji do odebrania nagrody jest jednorazowy wpływ minimum 500 zł na nowo-otwarte konto do 24 grudnia. Jeśli spełnimy te warunki – ekspres, kapsułki, voucher oraz dostęp do specjalnych ofert Tchibo (cokolwiek to znaczy) będą nasze – o ile nie zostanie przekroczony limit nagród, których ciągle dostępnych jest ponad 500.
Szczegóły promocji Czas na kawę w regulaminie. O promocji dał znać Marcin w serwisie mamOkazje.pl – dziękujemy!
Komentarze
Coz, jak ekspresu nie bylo tak nie ma do chwili obecnej, przezyje jego brak, mimo iz warunki promocji zostaly spelnione gdy bylo ich jeszcze ponad 100-160 dostepnych. Wlasnie zrezygnowalem z karty wydanej do rachunku takze oplata nie bedzie naliczana. Co do konta jeszcze sie zastanowie. Szkoda tylko danych osobowych ;)
• TomasJest SMS od kuriera, że dzisiaj otrzymam przesyłkę
• wwwwięc prawdopodobnie to ten ekspres ; )
jak przyjedzie to dam znać
I po co Wy sie tak spinacie, expresy dostana te osoby ktore zalozyly konto i spelnily warunki. Bank w piatek 20.12 rano zablokowal link do strony, bo skonczyly sie ekspresy:) a prezenty powinnismy dostac do dzis, ale wiadomo koniec roku, wiec nic sie nie stanie jesli przyjda 02.01.14.
• mattwww # to nie zapomnij pocałować kuriera w dupę :)
• ziolobo tak pajacowałeś o ten expres tutaj, że chyba musisz to jakos uczcić :)
wwww w końcu poczuje jak smakuje kawa ;) i to bez konieczności składania reklamacji !!!
Daj znać jak poszło z kurierem. Wszyscy czekamy.
• AdamJak dostałeś sms a my nie to niestety pewnie nie dostaniemy… godzina 18 wybije to składam reklamacje bo w regulaminie pisze że do 31 ma się złożyć reklamacje :)
• kris1992@www a kiedy spełniłeś warunki?
• kris1992WWW TO JA CI SMS WYSŁAŁEM, BĘDĘ TYLKO Z ŻYCZENIAMI … NO I PO TEGO BUZIAKA :)
• KURIERziolo #
paliłeś już coś ? ; )
Co do pajacowania to mi akurat nie chodziło o to, czy dostanę do 31, lecz o to, że bank nie informuje uczciwie o ilości pozostałych do wydania ekspresów, ale nie będę się tu rozpisywał, bo i tak nie zrozumiesz, wiadomo dlaczego ; )
Całował też nikogo nie będę, bo co tu kurier zawinił czy się zasłużył ?
* no chyba, że młoda pani kurier dowiezie ekspres to razem poczujemy jak smakuje kawa :D
warunki spełniłem w poniedziałek 16.12
a i nadal twierdze, że bank słabo przeprowadził to odliczanie, bo licznik nagle zatrzymał się na kilka dni, dziwnym zbiegiem okoliczności w chwili, gdy zostało już niewiele i dni i ekspresów do końca promocji (trochę naciąganiem śmierdzi).
• wwwTo ja trochę z innej beczki.
Wyobraźcie sobie że od 2 tygodni czekam na aktywację konta. W międzyczasie dotarła do mnie karta debetowa, dzwoniłem 3 razy na infolinię i 3 razy dostawałem tą samą odpowiedź że moje konto jest zablokowane, ale na moje pytanie dlaczego powtarzają, że ktoś od nich skontaktuje się ze mną i wyjaśni o co chodzi. Oczywiśnie nikt nie oddzwonił.
Wku……m się strasznie i z „życzeniami świątecznymi” 24.12. zadzwoniłem ponownie do nich. Znowu to samo że im bardzo przykro i na pewno ktoś oddzwoni w piątek 27.12.
I co ? ….. i oczywiście do dziś ciągle cisza. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim olewaniem klienta. Krótko mówiąc mają mnie gdzieś i tyle. Pomijam już fakt że w ciemno wysłałem te 500 zł na konto, które było podane w umowie, żeby skorzystać z tej promocji. Dowiedziałem się jedynie że kasa na moje konto dotarła, ale konto jest zablokowane.
Nikomu nie polecam i nie polecę już tego banku. Powinni trochę kontrolować obsługę bo burdel mają totalny :)
• slavutek@www
• PiotrCiekawe ,że warunki spełniłeś 16. 12 a ja 11.12 :) u mnie cisza jak makiem… Poprosimy fotkę tej nagrody celem weryfikacji :)
ja poproszę fotkę kuriera. Na dowod.
• Adamno spokojnie
• wwwdostałem tylko SMS od DPD, że coś dostanę, ale czy na 100% to ekspres to nie wiem
nie podali nadawcy, w trakingu też nie ma szczegółów
nie spodziewam się innej przesyłki, ale może ktoś chce mi dać coś innego niż ekspres : D
tyle tych promocji, same zmartwienia ; )))
@kris1992
daj spokoj z ta reklamacja bo sylwestra zawalisz :P
a po drugie i tak za późno :P
cytuje z regulaminu
„Wszelkie reklamacje dotyczące przeprowadzenia Promocji można składać do dnia 31.01.2013 r. następujący sposób:”
niezbyt poważni hehe
• apostrofapostrof #
• hłehłenie no, nie czepiaj się, bo będziesz musiał całować kuriera, albo bank tam, gdzie Donald Słońce Peru nie dochodzi.
przecież promocja przeprowadzona igiełka, prawie nówka, nieśmigana ; )
a więc muszę wszystkich pocieszyć
też nie dostanę dzisiaj ekspresu :D
zadzwoniłem do DPD okazało się, że:
po pierwsze – dzisiaj pracują do 14 i z winy kuriera nie otrzymam paczki, dopiero 2.01
po drugie – nadawcą nie jest Raiffeisen
także wiecie ; )
• wwwnadawcą nie będzie rajfajzen tylko czibo
• pabloTa sama sytuacja u mnie, ekspresu brak, co więcej karta niby wysłana (dostałem smsa) kilkanaście dni temu ale nie dotarła, dostępu online do konta aktywować również nie mogę, kasę wpłaciłem 16.12 i sprawdziłem w oddziale, że jest na koncie (nie wypłacałem bo pobierają prowizję:/)…
co radzicie? Poczekam jeszcze jutro a w piątek składam reklamację w oddziale… może wtedy coś się wyjaśni…
na chwilę obecną to mając tyle kont w tylu bankach Raiffeisena oceniam najgorzej…
• bobbazja tez nie otrzymalem, jezeli jutro nie otrzymam to dzwonie z reklamacja, dziwne podejscie do klienta, wyglada na to ze chcieli naciagnac jak najwieksza ilosc ludzi do zalozenia konta.
admin cos bedziesz dzialac ? czy na wlasna reke kazdy
• totomTen system transakcyjny to jest jakaś masakra… Pierwszy raz w zyciu spotkałem się z systemem zrobionym we flashu… Jeśli ktoś zmieni sobie DPI na monitorze to może się tylko tam pociąć żyletkami… nic nie można prawie zrobić :)
• Piotrdzisiaj dzwonilem na infolinie poniewaz chcialem zglosic reklamacje, dostalem informacje iż 3.01.2014 beda wysylane expresy, tak wiec nalezy czekac w nast tygodniu powinny byc.
ps. dziwne ze jakiejs informacji nie ma na stronie ani maila nikt nie dostal, pani przeprosila za taka sytuacje wiec na +.
• apostrofDzisiaj zadzwoniłem na infolinię i złożyłem reklamację. Podobnie jak inni spełniłem warunki promocji a nagroda nie dotarła w wyznaczonym terminie.
• JarryPytałem o całą tą sytuacji i Pani nic nie mówiła o wysyłce 03.01.21014r.
apostrof # / Jarry #
• slavutekPotwierdza się to że obsługę telefoniczną mają do kitu. Każdy na infolinii mówi co innego … :)
Będę działał, ale dajmy im jeszcze kilka dni. Tak jak pisałem – wiele promocji bankowych się obsuwa więc poczekajmy.
Inna sprawa, że to jest całkowity marketingowy fail – bank przyciąga klienta i zamiast pokazać mu się z dobrej strony automatycznie sprawia, że klient ucieknie bo się zrazi. No ale…
• MichałPotwierdzam obsluga telefoniczna to dramat. Słuchajcie jak nie dostaniemy tych ekspresów to po prostu zrobimy im taką reklamę na wszelkich forach, że będzie to ich kosztować o wiele więcej niż 1000 ekspresów po 100 zł w hurcie.
• BennyKiedy wszyscy zrozumiecie, że promocje to są dla banku,a nie dla klientów? U nich się wszystko zgadza, tyle wydali na reklamę, tyle naiwnych złapali, tyle jelonków się wyplącze, tyle zostanie z przyzwyczajenia (rachunek na plus), tyle premii dział majketingu zgarnął, tyle dodatku dostaną prezesy i lizusy i koniec.
Ktoś w końcu za takie obsuwy i inne cwaniakowanie powinien rozliczyć banksterów. Promocja powinna się kończyć w chwili gdy ostatni jej uczestnik otrzyma co mu się żywnie należy! Tylko kto banksterów tego nauczy?
• DrzeworytJa z innej beczki….kiedy BZWBK wypłaca kase z konta „Godnego Polecenia”…? miałem dostac50 pln, warunki spełnione a na koncie wpłaty brak….
• Omirdzwoniłem na infolinię i składając reklamację dowiedziałem się że:
a) jestem na liście osób którym zostanie wysłany ekspres, a więc operatorzy na infolinii są w stanie taką informację wyciągnąć
b) dziś są wysyłane kolejne ekspresy (mogę dziś lub jutro spodziewać się kuriera)
ps. warunki spełniłem dopiero dnia 18.12.2013
• stygps2. operator nie przeprosił na obsunięcie terminowe
A co z bonami na 50zł? Dostaliście?
• krisja wciąż czekam na Express….niestety na Infolinii konsultant tylko przyjął reklamacje i czas standartowo–> 30 dni…
• OmirDzwoniłem dzisiaj na infolinie z reklamacją i pani również mnie poprosiła o cierpliwość, bo jestem na liście osób do których trafi ekspres. Wysyłka ma być w dniu jutrzejszym.
• robWysyłka ekspresów będzie realizowana 2,3 oraz 7 stycznia.
Wystarczy zadzwonić na infolinie i spytać czy jesteście na liście osób które otrzymają ekspres i do których zostanie on wysłany – infolinia ma juz możliwość sprawdzenia takiej informacji. Dzisiaj dam sprawdzałem.
Pozdrawiam
• LukasDziś się dowiedziałem że nie ma mnie na liście osób, które dostaną ekpress…pan oczywiście nie wie dlaczego więc złożyłem reklamacje…ponoć konta nie można zlikwidować w czasie trwania promocji….tak ponoć mówi 5 pkt. regulaminu…..i bądź tu mądry…..
• OmirPromocja wg regulaminu trwa 0d 14 listopada 2013r do 24 grudnia 2013r czyli teraz już można rozwiązywać umowy
• BoBSpełniłem warunki 16.12, dziś dzwoniłem i Pani powiedziała, że ekspres został wysłany wczoraj. Przeglądałem regulamin i chyba nie ma żadnych przeciwwskazań do tego, żeby zamknąć konto?? Czy ktoś widzi jakieś ewentualne opłaty z tego wynikające?
• rafiki777@rafiki777
• PiotrGdyby wysłali wczoraj to już byś go miał podobnie większość osób biorących udział… Znaczy się kolejne kłamstwo banku… Wysłali ta jasne…
ale wy ludzie jestescie eh …
3 stycznia a ci placza juz ze bank ich oszukal :)
poczekajcie(poczekajmy) z tydzien i mozna sie interesowac
po co takie glupoty jak pozywanie do sadu czy pojechanie po firmie w internecie
• LOLnie dosc ze ekspress praktycznie za friko to jeszcze wyrzuty jakies
@LOL
Sam jestem przeciwnikiem bicia piany ale mowimy tutaj o banku a nie o cioci, ktora nam miala przeslac paczke na swieta a ta z przyczyn niewiadomych nie trafila na czas.
Czy ten ekspres jest za darmo, zalezy jak na to zagadnienie sie spojrzy. Z jednej strony wystarczylo zalozyc konto i ciach, mamy ekspres. Zauwaz ze trzeba bylo wyrazic zgode zwiazana z przetwarzaniem danych osobowych, takze w jakims stopniu zaplacilem za niniejszy towar.
• Tomas@LOL
• Piotrbank który nie przestrzega własnego regulaminu to szmaciany bank…
ci którzy bronią banków w takiej sytuacji muszą mieć w tym jakiś interes (czytaj: są pracownikami)
lub nie mają pojęcia o tym jak traktują banki swoich (choćby groszowych) dłużników
bank nam wisi ekspres i tyle – powinni jeszcze przeprosić i dać gratis w ramach przeprosin no chyba, że to taki bank jak napisał wyżej Piotr ; )
• wwwJestem na liście :) Już czuję zapach kawy :)
• BennyKazdy bank ostatnio naginal, prawda… jak jest debet niedozwolony to zaraz wala karne odsetki z automatu ale ktos cos wam daje to nie placzcie, dostaniecie? Dostaniecie. Te kilka dni, pracownicy pobrali dlugie weekendy i kto ma moze nad tym siedziec? Prezesi? Dajcie na wstrzymanie :(
• Ciekawski@ciekawski
Wszystko rozumiemy tylko jest jedno ale, regulamin. Czyzby marketing nie wiedzial o Swietach i Nowym Roku? Trzeba bylo dac zapis, ze ekspresy zostana wyslane do 7 Stycznia,
W druga strone Bank nie jest taki wyrozumialy..
• TomasA nie dostał żaden z was przypadkiem sms o treści:
• ekspress„Szanowny Kliencie, informujemy, iz nagroda zwiazana z promocja „Czas na Kawe” zostanie dostarczona do 10.01.2014r. Za opoznienia przepraszamy.”
??
Ja dostałem 2 stycznia ok. 16:10
ale kombinuja, ja dzwonilem w piatek to powiedziala dodatkowo ze w czwartek zostal wyslany, wiec powinien na sobote byc, oczywiscie go nie bylo, nie bede mial wyrzutów zamykając za tydzien konto :)
• apostrofhahha
przegieli z tym voucherem na 50zl
50zl ….znizki pod warunkiem ze sie wyda 200zl :D
• LOLWłaśnie dostałem SMSem voucher. Fakt, ma wartość 50 zł, ale niestety jest ważny przy zakupach za co najmniej 200 zł…
• szybai kod ważny do 31 stycznia br.
przegięcie.
• JanuszTym bardziej nie żal będzie zamykać konto ;]
• szybażenada
• kris