5% moneybacku w nowym-starym programie „Codziennie Zyskuję” w eurobanku

Eurobank poinformował właśnie, że wraz z końcem sierpnia zakończy jeden z najlepszych programów moneybackowych w Polsce – program „Rodzina i Przyjaciele”, który pozwalał na zyskiwanie 5% zwrotu od płatności kartą związanych z rozrywką, sportem oraz wyjazdami. Na szczęście w miejsce starego programu pojawi się nowy: „Codziennie zyskuję”. Czy jego zasady będą lepsze, a może gorsze od poprzednika? Sprawdźmy.

Eurobank - program Codziennie Zyskuję z moneybackiem 5%
Choć program „Codziennie zyskuję” ruszy dopiero we wrześniu, to eurobank postanowił pozwolić na zapisanie się do niego obecnym klientom już teraz – poprzez wysłanie maili z indywidualnym kodem do rejestracji na stronie codzienniezyskuje.pl. W związku z tym możemy również rzucić okiem na regulamin nowej promocji. Co zostanie takie jak do tej pory, a co się zmieni?

Najważniejszą informacją jest fakt, że po zapisaniu do programu „Codziennie zyskuję” ciągle będziemy mogli zyskiwać 5% zwrotu od transakcji związanych ze sportem, rozrywką, rekreacją i z wydatkami w barach, restauracjach czy kawiarniach. Ja sam bardzo chętnie korzystam z tej karty głównie dlatego, że pozwala mi na obniżanie kosztów weekendowych wypadów czy wakacji o niezłe 5% ;)

Cieszy fakt, że żadna z kategorii zwrotów nie zostanie usunięta w nowym programie. Co więcej, od września pojawi się jedna więcej – 5% zyskamy od transakcji w salonach kosmetycznych i fryzjerskich. Pełna lista miejsc premiowanych zwrotem będzie wyglądała następująco:

Kategoria sklepów Kod MCC terminala Przykład sklepów
Linie lotnicze 3000-3299, 4511 Wizzair, Ryanair, LOT
Koleje pasażerskie, promy, linie autobusowe – z wyłączeniem lokalnych i podmiejskich 4011, 4112, 4131, 4411 PKP Intercity, Koleje Śląskie, PolskiBus
Wypożyczalnie samochodów 3351-3440, 7512, 7519 Avis, Hertz, Europcar
Hotele, motele, ośrodki wypoczynkowe, usługi rezerwacyjne 3501-3999, 7011 Booking.com
Restauracje, bary, puby, dyskoteki, bary szybkiej obsługi (fast foody), kawiarnie, kluby muzyczne 5812-5814
Kina, teatry, opery, filharmonie, muzea 7832, 7922, 7929 Cinema City, Helios, Multikino
Pływalnie i baseny, Parki wodne, Parki rozrywki, cyrki, akwaria i delfinaria, atrakcje turystyczne 5996, 7991, 7996, 7998, 7999 Nextbike, Koleje liniowe
SPA i salony masażu 7297, 7298
Kluby bilardowe, kręgielnie 7932, 7933
Obiekty sportowe, kluby sportowe, fitness, obozy sportowe i rekreacyjne, campingi, stoki narciarskie, czartery jachtów, przystanie jachtowe, studia i szkoły tańca, pola golfowe 4457, 4468, 7032, 7033, 7911, 7941, 7992, 7997 Park Wodny, Fitness Platinium
Salony kosmetyczne i fryzjerskie 7230

Aby jednak nie było tak pięknie bank wprowadził drobne ograniczenia. Od września, aby zgarnąć zwrot, konieczne będzie zasilenie konta osobistego jednorazowym wpływem 1500 zł lub zapewnienie wynagrodzenia/emerytury/renty min. 500 zł. Oczywiście spełnienie pierwszego warunku jest banalnie proste – wystarczy co miesiąc przelać środki ze swojego konta w innym banku.

W porównaniu do starego programu w nowym „Codziennie zyskuję” zaszła jeszcze jedna zmiana. Bank nie będzie już pozwalał na polecanie oferty znajomym (przez co obie strony mogły zostać zwolnione z opłaty za konto). Równocześnie wszystkie osoby, które uzyskały taki „status” w programie „Rodzina i Przyjaciele” będą mogły z niego korzystać bezterminowo, tj. nie przejmować się opłatami miesięcznymi za prowadzenie konta osobistego.

Na koniec przypomnę, że maksymalna możliwa do zgarnięcia premia w programie moneyback eurobanku to 60 zł miesięcznie (co daje maksymalnie 720 zł rocznie). Oznacza to, że premiowane są wydatki do 1200 zł miesięcznie.

Pamiętajmy również, że karty debetowe Visa eurobanku świetnie nadają się do płatności zagranicznych – przewalutowanie transakcji następuje po kursie Visa. W przypadku konta Prestige bank pobiera jedynie 1% prowizji za usługę, dlatego całościowo i tak jesteśmy 4% do przodu.

Ciekawe, jak sprawa będzie się miała z nowym rachunkiem banku – prawdopodobnie od września w ofercie eurobanku pojawi się konto w pakiecie „W pełni”, które jest jednym z powodów zmian.

Nie przegap!

Komentarze

  • Trochę słabo, że ta ich strona codzienniezyskuje.pl nie działa po https.

    Michał Odpowiedz
    • U mnie działa, nawet przekierowuje na https po wpisaniu http; może chodzi Ci o brak certyfikatu EV z nazwą Euro Bank S.A.?

      Don Quijote de la Mancha
    • Naprawili. Potwierdzam, że w nocy nie działał https.

      Michał
  • Utrzymanie braku wymogu wpływów (min. 1500 zł) dla kont otwartych z powołaniem programu Rodzina i Przyjaciele pozwala mi jeszcze na niezamykanie konta: mojego i żony. Jestem klientem od dawna ale najlepsze lata w zakresie korzyści posiadania tu rachunku, bank ma już za sobą.

    Fabian Odpowiedz
  • Jak do programu zapisałem się 2 miesiące temu (wtedy otworzyłem konto), to muszę się zapisywać na nowo? Nie bardzo rozumiem zapis, że program trwa do września.

    ceglaaa Odpowiedz
  • 3 zgody marketingowe nie są wymagane?

    Jazz Odpowiedz
    • Moim zdaniem nie – regulamin nic o nich nie mówi, da się też wysłać formularz bez nich, więc ja tak wysłałem.

      Michał
  • Skąd wżiąść ten kod

    Many Odpowiedz
    • Przyjdzie mailem. Ja dostałem dzisiaj rano.

      Michał
    • Ja dostalem list z informacją i kodem pocztą zwykłą.

      Karolus
    • Czy ktoś jeszcze nie dostał kodu? Przyszedł do mnie list o zakończeniu programu ‚Rodzina i Przyjaciele’, ale od tamtej pory cisza a wrzesień już się zaczął…

      asi
    • Chyba wystarczy, że się po prostu zapiszesz do nowego. Te zaproszenia nie były specjalnie potrzebne, jedynie zdejmowały ten obowiązek z głowy

      Michał
    • A gdzie można się zapisać? na codzienniezyskuje.pl nie ma takiej opcji, szukałam też w serwisie transakcyjnym i nie znalazłam.

      asi
  • Czy płatności kartą wielowalutową np. w EUR nadal zaliczają się do nowego programu, czy tylko płatności w PLN?

    Kate Odpowiedz
    • Powinno być OK:

      Premia przyznawana jest za Transakcje bezgotówkowe, o których mowa w ust 2 powyżej, zaksięgowane na Rachunku bieżącym lub na Rachunku walutowym

      Michał
    • Skoro mowa o transakcjach zaksięgowanych to ma się rozumieć,że zwrot 5% jest od transakcji, które zdążą się zaksięgować w danym miesiącu. Czyli jak ktoś jeszcze chce wykożystać limit w grudniu to powiniem zapłacić jeszcze dziś.

      Bodek
    • Regulamin: „Warunkiem uwzględniania Transakcji bezgotówkowej
      dokonanej w danym miesiącu kalendarzowym w Premii za
      ten miesiąc jest jej rozliczenie do 7–go dnia kalendarzowego
      kolejnego miesiąca. w przypadku rozliczenia Transakcji
      bezgotówkowej po tym terminie zostanie ona uwzględniona
      w Premii przyznawanej za kolejny miesiąc kalendarzowy.”

      Kate
  • „Ciekawe, jak sprawa będzie się miała z nowym rachunkiem banku – prawdopodobnie od września w ofercie eurobanku pojawi się konto w pakiecie „W pełni”, które jest jednym z powodów zmian. ”
    TOiP uchylił rąbek tajemnicy… jest kiepsko dla transakcji zagranicznych. Opłata 3% za przewalutowanie dla VISA El. w koncie w pełni.
    Czy dobrze rozumiem TOiP, iż konto Prestige zostaje wycofane od jutra?

    deloe Odpowiedz
    • Podejrzewam, że przez jakiś czas będzie można siedzieć na prestiżu ;)

      borkowicz
    • Produkt zapewne będzie w obsłudze, ale mi chodziło o to, że nie można już wnioskować o te konto

      deloe
  • Chce się zarejestrować, ale nie wiem w którym miejscu. Dostałem kod, ale nie wiem gdzie wpisać… ?

    Michał Odpowiedz
  • Ogarnął ktoś temat co w przypadku osób ze starego programu? Przechodzą automatycznie czy jednak trzeba się zapisywać?

    dialam Odpowiedz
    • raczej nie przechodza, po zalogowaniu na www po lewej na dole jest info o programie lojalnosciowym, trzeba sie ponownie zapisac… a mi sie nie podoba ze musze zasilac konto co miesiac, wiec wlasnie zlozylem rezygnacje z konta, utrzymanie sie nadziwic nie moglo ale bylem nie ugiety :)

      sunwoj1
    • zadzwoń to Cię dopiszą

      kruczi
    • po poście sunwoj1 mi się przypomniało
      u mnie na starym prestige nie było opcji zapisania się do nowego programu po zalogowaniu

      kruczi
  • @sunwoj1 dzięki, zrobione, tylko data przystąpienia dzisiejsza, więc pewnie nie będzie zwrotu za cały miesiąc, ale może uznają reklamację staremu użytkownikowi ;)

    dialam Odpowiedz
  • Za groupona nie ma tutaj zwrotu…

    K+M+B Odpowiedz
  • Czy biura podróży typu ITAKA się kwalifikują do zwrotu?

    KMB Odpowiedz
    • Wygląda, że nie. Wygóglałem, że MCC dla biur podróży to 4722. W regulaminie promocji tego kodu nie ma.

      Karolus
    • tak też zauważyłem, a jest jakiś spsób by sprawdzić jaki mcc na teminalu albo na jakijś infolinii biura? jakimcc nie ma info

      KMB
    • Jeśli zrobisz już transakcje, pewnie można zapytać o to w banku. Jeśli już kiedyś robiłeś podobną transakcję w TM Usługi Bankowe i zdaje się w Alior, to można to sprawdzić w szczegółach transakcji. Myślę, że dane biuro też może wiedzieć.

      Karolus
    • W nowej wersji promocji juz nie. Poprzednio wchodziły

      Andy59
    • @KMB: Przecież już od jakiegoś czasu w szczegółach transakcji kartowych Eurobanku jest informacja jakie było MCC. Możesz porównać z tym co w regulaminie.

      Lord Klops
    • Właśnie wiedziałem, że gdzieś były te kody oznaczone w szczegółach, ale nie wpadłem na to że to w Eurobanku… nie mniej to i tak musztarda po obiedzie (ta info, bo potrzebowałem jej przed transakcją, wciąż jest w blokadzie, więc nawet teraz nie mogę się dowiedzieć) . @Lord , w każdym razie dzięki za info i podpowiedź.

      KMB
  • Ja rozumiem, żeby jakaś budka z kebabem miała MCC inne niż sugeruje profil działalności i przez to transakcja nie została objęta zwrotem w ramach Programu. No ale bilety do teatru kupione w kasie? Wątpię, żeby teatr miał źle przypisane MCC do terminala. Raczej Bank dał w kategorii „Kina, teatry, opery, filharmonie, muzea” zbyt wąski przekrój kodów…

    Lord Klops Odpowiedz
  • Dostaliście już zwrot za maj?

    Jarecki14 Odpowiedz
  • 11 listopada połączenie z bankiem Millenium, szkoda fajny program był.

    Ciekawski Odpowiedz
  • Skąd pewność, że nie zaadoptują tego programu, są jakieś przecieki? Czasami banki przenoszą konta łącznie z profitami tego konta.

    chmiel Odpowiedz
    • Potwierdzam, mi też pani w banku powiedziała o listopadzie i że będzie już tylko Millennium.

      Kate
    • Ech, mogliby coś z tego dodać przynajmniej do tych flagowych kredytówek…

      Don Quijote de la Mancha
  • Czyli co, jak ktoś ma teraz tylko EB, to lepiej założyć sobie Mille wcześniej np. w promo poleceń (bo z innych skutecznie wykluczają byłych uczestników), bo potem pewnie wcale się już nie da? Ale czy teraz się jeszcze da…

    pws Odpowiedz
    • Tak, aktualnie chyba nie ma promocji na ror, w poprzedniej wykluczeni byli dawni uczestnicy promocji Banku Millennium, a właściwie jeszcze lepiej: w promocji na 360° lub 360° Student. Ale po pełnej fuzji może się to zmienić…

      Don Quijote de la Mancha
  • Hurra na stronie Eurobanku piszą że program Codziennie Zyskuję zostaje…
    „Co się nie zmieni?
    (…)
    program premiowy Codziennie Zyskuję dla dotychczasowych uczestników”
    https://eurobank.pl/integracja/

    Kate Odpowiedz
  • Cześć, czy orientujecie się jakie MCC ma przewoźnik Vikibus? 4131 jak np Flixbus?

    MichałM Odpowiedz
    • Flixbus ma 4111

      p27
    • Dzięki! Na jakimcc Flixbus ma ten nr, który podałem. Cóż, założę konto i sprawdzę czy się załapię na zwrot. Tym bardziej, że to ostatni dzwonek, po połączeniu z Millenium może już nie być możliwości dołączenia do programu.

      MichałM
    • Wczesniej placilem za flixbusa karta tmobile, a teraz place eurobankiem i zawsze mial kod 4131

      aaaa
    • Niedawno płaciłem kk Millennium, ale tam nie widać MCC, za to zauważyłem teraz, że sprzedawca jest opisany jako Flixbus Berlin DE, choć to „polski” Flixbus i płatność w PLN — to chyba dla niektórych moneybacków za zagraniczne płatności może mieć znaczenie…

      Don Quijote de la Mancha
    • Skoro dalej eurobankiem to znaczy ze daja kase za flixbusa. W tmobile tez nie bylo problemu.

      aaaa
    • @ Don Quijote de la Mancha – za Flixbusa powyżej 50 zł zazwyczaj płaciłem KK Travel od TMUB – bo liczy się jako płatność zagraniczna i od takich wskakuje 5% moneybacku. Podobnie np z Booking (tu, zdaje się, Holandia, mimo że płatność w PLN). Jeśli nic w tej karcie nie zmienili (zamykałem na początku roku) to była ona świetna do planowania wakacji ;)

      MichałM
    • Po co się tu bawić we FlixBusy. Od Eurobanku jest przyjaciel DiP lub UpCard z kulturalnym MCC.

      Paweł K.
    • „Po co się tu bawić we FlixBusy”
      — nie każdy jest piwniczakiem, niektórzy czasem gdzieś wyjeżdżają…

      Don Quijote de la Mancha
  • W ile max dni są księgowane transakcje kartą w Eurobanku? Chodzi mi o to, czy jeśli wykonam transakcję ostatniego dnia miesiąca, to czy zostanie zaliczona do tego samego miesiąca do moneyback?

    Analyst Odpowiedz
    • Pkt 4.7 z regulaminu: Warunkiem uwzględniania Transakcji bezgotówkowej dokonanej w danym miesiącu kalendarzowym w Premii za ten miesiąc jest jej rozliczenie do 7–go dnia kalendarzowego kolejnego miesiąca. W przypadku rozliczenia Transakcji bezgotówkowej po tym terminie zostanie ona uwzględniona w Premii przyznawanej za kolejny miesiąc kalendarzowy.
      Eurobank długo rozlicza transakcje, ale nie zdarzyło mi się, żeby to było dłużej niż 5 dni.

      asi
  • To jaki MCC posiada teraz DiP oraz UpCard ??

    dzony Odpowiedz
  • Czy dostaliście zwrot za poprzedni miesiąc. Na ogół był do 15. dnia, ale u mnie cisza.

    Kate Odpowiedz
  • Cześć dostałem dzisiaj/wczoraj premię za wrzesień, myślałem, że będzie max a jest 50,12 zł. Okazało się, że za sierpień mam analogicznie, to chyba nie jest przypadek…
    Ktoś coś?

    borkowicz Odpowiedz
  • W weekend eurobank przejdzie do przeszłości, karty debetowe mogą nie działać zbliżeniowo…

    Kate Odpowiedz
  • Paweł K., jakaś podpowiedź może być na mój nick @gmail kropka com

    borkowicz Odpowiedz
    • jakoś nieładnie napisałem :), bardzo bym prosił :3

      borkowicz
    • Temat wałkowany wielokrotnie. Wystarczy wyszukać wcześniejsze wpisy. Program Codziennie Zyskuję uwzględnia określone MCC

      Paweł K.
    • Zdaję sobie sprawę, jednak nie znam ułatwiacza o takich MCC :( a czytam wątki dość uważnie, co prawda dopiero od około pół roku.

      borkowicz
    • Bo nie czytasz uwaznie. Zacznij czytac.

      aaaa
  • Proszę o informację czy mogę i w jaki sposób zapłacić czynsz kartą debetową ?

    Andrzej Odpowiedz
  • No nie wiem jak to będzie, dostałam jakąś wiadomość push o moim koncie eurobank w Mille, a tam jest mowa o koncie active ze stanem 3600 zł, podczas gdy ja mam konto W pełni a na nim 400 zł…chyba czas robić zrzuty ekranu

    Kate Odpowiedz
  • Jest kasa. Proszę nie kontynuować tematu.

    cykor Odpowiedz
  • Może napiszecie co macie w tytule przelewu?

    żuczek Odpowiedz
  • Ok, faktycznie zwrot teraz się pojawił (z datą wczorajszą).

    asi Odpowiedz
  • U mnie i u żony z tytułem Premia Codziennie zyskuję. Oboje dostaliśmy wczoraj, ale mnie 3 h
    wcześniej wypłacili.

    Krak Odpowiedz
  • Hmm, pamiętacie, że e eurobanku kartę wielowalutową można było podłączać i odłączać w e-bankowości. Teraz żeby to zrobić w Mille trzeba iść do placówki, pogrzało ich…

    Zapis z tabeli opłat:
    Dyspozycje podłączenia Karty do Rachunku walutowego lub jej odłączenia mogą zostać złożone w Placówce. Karta może zostać podłączona do wybranych lub
    wszystkich Rachunków walutowych powiązanych z rachunkiem prowadzonym w PLN, do którego została wydana.

    Kate Odpowiedz
    • Widzę też, że karta Cisa z Euro została automatycznie podłączona do konta eur z Eurobanku, mimo że jak mi się wydaje, odłączyłam ją przed końcem października, lepiej posprawdzajcie swoje konta

      Kate
    • Sorry, karta jednak nie był podpięta, ale musiałam się przejść do oddziału, żeby ją podłączyć…

      Kate
  • Czy ktoś – już po przejściu do Mille – już korzystał z karty Visa eurobanku podpiętej do konta eur z eurobanku? Dziwnie są naliczane te transakcje. Jest blokada, po 2-3 dniach transakcja jest księgowana , ale jednocześnie blokada nie znika od razu, tylko po kolejnych paru dniach (tym samym blokując środki, z których nie można korzystać), przy czym dostaję wiadomość na skrzynkę w e-bankowości mille, że przelew został odrzucony.

    Kate Odpowiedz
    • U mnie po kilku dniach od transakcji w Eur kartą multiwalutową nastąpiła próba wykonania przelewu na taką samą kwotę jak wcześniejsza płatność, tym razem z konta PLN z którym powiązana jest karta multiwalutowa.
      Przelew został odrzucony, z powodu błędnej waluty.
      Ponieważ nie zlecałem takiego przelewu zgłosiłem reklamację do Banku.

      endrju
    • Tak, coś im najwyraźniej nie działa najlepiej z tym

      Kate
    • A jestes pewien, że masz kartę podpiętą do konta w euro z eurobanku? Teraz trzeba to robić w Mille w oddziale (niestety).

      Kate
  • Dostaliście już zwrot za listopad?

    drudar Odpowiedz
  • Czy po przejściu do Mille program jest i będzie kontynuowany na identycznych zasadach?

    mucha Odpowiedz
    • Póki co jest kontynuowany dla starych kont. Kiedyś pewnie wytną.

      Michał
    • I pewnie wcześniej niż później

      Kate
    • Jacy pesymiści, a może coś podobnego wprowadzą do innych („swoich”) kont… Albo przynajmniej rozszerzą to na Alfa/Impresja o jakąś kategorię…

      Don Quijote de la Mancha
    • Jestem za. Byłoby bardzo miło :)

      Karolus
    • KNF nie pozwala przy fuzjach pogorszyć oferty, tyczy się to też promocji.

      borkowicz
    • Zastanawia mnie dlaczego w takim razie KNF pozwolilo Paribasowi zakonczyc promocje Raiffeisena z karta kredytowa Wizziar. Oglosili to na 2 tygodnie przed polaczeniem bankowosci elektronicznej. Czy Paribasy maja az dobry dzial prawny ze znalezli jakis kruczek?

      aaaa
    • Nie mam pojęcia. To chyba nie są ogólne przepisy tylko jednostkowe ustalenia. Ale nie wiem. W ogole postępująca konsolidacja rynku to ciekawy, ale smutny aspekt promocji 😎

      borkowicz
    • ale duże Banki mogą płacić więcej ;)

      abc
    • Jak będzie tylko kilka banków to nie będą musieli nawet walczyć o klientów a w tym kierunku to u nas idzie

      conrad_88
  • Jutro okaże się, czy to była „dobra zmiana”. M zaczyna mnie wk… Człowiek przyzwyczaił się do standardu E, a M pokazuje gdzie ma klientów i czeka z wypłatą zwrotu do ostatniej sekundy.

    PyramidHead Odpowiedz
    • Wszystko zgodnie z regulaminem. Ale pamietaj ze jak spoznia sie choc sekunde to mozna dostac 10% odsetek a to super lokata i to bez podatku :)

      aaaa
  • Rozumiem że zwrotu dalej nie ma?

    Konrad Odpowiedz
    • Nie ma, Millennium chyba zapomniało co przejęło.

      Kajko
    • U mnie właśnie wpadło.

      mucha
    • Potwierdzam wpływ.

      cykor
    • Płaciliście klasycznie czy przez DP? Ja nie mam wpływu… Mimo że płatność zaliczona w kategorii „Rozrywka”.

      Paweł K.
    • DP pod koniec miesiąca zmienił MCC na niepremiowany.

      p27
    • Wiem, ale transakcja z połowy miesiąca jest w Mille oznaczona jako „Rozrywka”, a z tego miesiąca jako „Rachunki”, więc tamto powinno się naliczyć.

      Paweł K.
    • Płaciłem DP , ale jak pisał @p27 ważna jest data transakcji.

      cykor
    • W Aliorze 26.11 zapłaciłem jeszcze z 7922, więc w Mille 16.11 powinno też się liczyć.

      Paweł K.
    • Czy zatem UpC też już nie hula ?

      borkowicz
    • sam sobie odpowiem. Myślę, że także nie. W końcu taka sama nazwa odbiorcy. Jeżeli ktoś chce poratować jakąś podpowiedzią na te ciężkie czasy to byłbym wdzięczny. Adres to nick a domena to gmail. Dzięki!

      borkowicz
    • Niczego juz nie ma. Wszystko spalone.

      aaaa
    • taaak…. wiecej sobie gadajcie na oficjalu :)
      ps. nie chodzi mi o ciebie @aaaa

      koles
    • Dokładnie, przez to ostatnie gadanie publiczne padła ostatnia metoda na te zwroty… teraz już można zapomnieć o tym tylko.

      pws
    • Otóż nie. Metoda spadła przez dość dokładną analizę tej promki przez bank, który ją przejął. Wbrew pozorom ta promka była solą w oku dla Mille, ale nie mieli jak jej ubić w związku z wymogami KNF dot przejęcia.

      Poza tym nikt w tym wątku o niczym nie pisał, tylko informował o tym, co już nie działa.

      borkowicz
    • Skąd wiesz, że to bank maczał w tej zmianie palce? Oczywiście to bardzo możliwe, ale nie wiadomo, to tylko teoria… Niemniej jednak z pewnością publiczne pisanie o metodach razem z nazwam i MCC nie pomogło, a raczej bardzo zaszkodziło. I mam na myśli pisanie kiedy sposób jeszcze działał, a nie teraz i nie tylko pod tym artykułem (część tych komentarzy została już usunięta).

      pws
    • @pws Rozumiem. Z tego co wiem nie bank bezpośrednio, ale firma wspierająca fuzję. Z tego samego źródła wiem, że będzie im bardzo trudno w jakimś bliskim horyzoncie ubić te promke.

      borkowicz
    • Ze wzgledu na KNF nie mogli pogorszyc oferty u siebie np przez zmiane regulaminu, wiec ubili te sposoby we wszystkich bankach robiacych promocje na kodach mcc. Czy mozna wiedziec jak na to wpadli? Publicznie w sieci ten kod przy dp pojawil sie juz w okolicy czerwca/lipca 2018.

      aaaa
    • Bank czy firma robi analizę od drugiej strony, a nie od publicznych wypowiedzi. Filtrują pewnie jakieś zestawienia dot. danego kodu i wtedy widać jak na dłoni, gdzie największa kasa przecieka.

      abc
    • Oczywiście, przecież taka praca na danych to podstawa, zdziwiłbym się, gdyby ktoś tego nie robił nawet jeśli nie wprost dla znalezienia luk, to z czystej ciekawości, albo po prostu dla sprawdzenia realizacji celów biznesowych (np. o ile uczestnictwo w moneybacku zwiększa liczbę dokonywanych transakcji i gdzie najbardziej).
      Dodatkowo warto pamiętać, że ten kod był przypisany w ewidentny sposób błędny, to było zdecydowane naruszenie zasad Visa/MC, zapewne miało to związek z opaskami płatniczymi dostępnymi na festiwalach, ale to chyba nie jest główna działalność tej firmy, zresztą MCC biletów na wydarzenia kulturalne do takich opasek chyba słabo pasuje, je się otrzymywało już po kupnie biletu i były wymyślone jako prosty sposób bezgotówkowego płacenia na festiwalu za jakieś jedzenie czy picie, a nie za bilety… Było oczywiste, że będą to musieli poprawić.

      A wypowiedzi typu „publiczne pisanie o metodach razem z nazwam i MCC nie pomogło” należy zapewne rozumieć w ten sposób, że dopóki niewiele osób pewne metody zna, to w masie transakcji mogą one pozostać dla banku niezauważone. Czyli po prostu czysty egoizm, na zasadzie: posiadaną wiedzą się nie podzielę, sam będę z metody korzystał, innym nie dam…

      Don Quijote de la Mancha
    • @BlednyRycerz
      Ładnie to opisałeś. Z tego co wiem dokładnie tak mniej więcej było.
      Z tego wynika, że eurobank słabe analizy robił, a Millenium od razu zauważyło sprawę 😃

      borkowicz
    • @Donie, nie do końca… Bank oczywiście analizuje pewnie ciągle swoje transakcje, ale pamiętaj, że ten blog i komentarze są publiczne. I nie tylko my to czytamy, a pracownicy banków również. A wtedy z pewnością dużo prościej analitykom wyłapać konkretne rzeczy niż szukać czegoś dziwnego w milionach transakcji.

      Ja nikomu nie bronię dzielenia się przydatną wiedzą, ale no ludzie, myślcie trochę i nie piszcie wszystkiego publicznie wprost, zachowajcie przynajmniej jakieś pozory – piszcie szyfrem, skrótami, bez szczegółów, a najlepiej prywatnie (i tutaj kolejny raz apel do Admina o stworzenie jakiegoś forum do komunikacji).

      pws
    • Don, jak zwykle zresztą, trafił w punkt, a bajki o analitykach śledzących z zapartym tchem fora takie jak to należy włożyć między bajki, choć pewnie wyjątki się, znajdą.
      Natomiast dodałbym do tego jeszcze taki aspekt, jak zapytania kierowane bezpośrednio do banku na zasadzie, że ktoś wyczyta coś na forum i zamiast to przetestować i działać na własną rękę, pyta w wiadomości bank czy tak można… jak spłynie takich wiadomości kilkadziesiąt/kilkaset, to każda średnio ogarnięta instytucja bankowa się zorientuje, że coś jest nie tak…

      abc
    • Takiego analityka latwo rozpoznac po tym jak zadaje pytanie na ktore odpowiedz padla juz kilkanascie razy w komentarzach. Czy dziala jeszcze jakis sposob? I nie musi niczego szukac, bo ma wszystko wylozone na tacy.

      aaaa
    • Zadawanie po raz setny tego samego pytania wynika z lenistwa… sam tak czasem robię, jeśli nie mogę znaleźć potrzebnej informacji, a wiem, że była gdzieś na forum. Promocje są często cykliczne, więc czasem nie wiadomo który to był wpis, a komentarzy są tysiące…
      Używanie szyfru oczywiście jest wskazane, ale wygląda na to, że bardziej z powodów, o których napisał Don (chodzi o to, żeby ulica się nie dorwała), bo sądzę, że średnio ogarnięty analityk raczej nie będzie miał problemów z ich rozszyfrowaniem, zwłaszcza jeśli ma przed sobą jakąś tabelką z wykazem transakcji…
      Moim zdaniem, dużo większą szkodę robią np. wpisy na blogach o spełnianiu marzeń w postaci wyjazdu na mecz Ligi Mistrzów…Tutaj już należy czekać na uwalenie tej promocji w trybie pilnym.

      abc
  • Premia właśnie wpadła.

    Konrad Odpowiedz
  • Czy komuś z Was nie naliczyli premii za transakcję z kodem 7011 w listopadzie?

    Kajko Odpowiedz
    • U mnie premia się nie zgadza. Będę do nich pisał w tej sprawie. Nie wiem gdzie się sprawdza kody MCC w systemie Millennium. W listopadzie płaciłem po raz pierwszy część transakcji przez Curve.

      Szymon
    • Nie ma już nigdzie widocznych kodów MCC w Mille.

      Kate
    • I to też jest niezła żenada, że w promocji w której ważne są kody MCC nigdzie ich w Millennium przy płatnościach nie widać.

      Kajko
    • Nie jest to zenada tylko bankowa codziennosc. Przeciez promocje z kodami mcc sa na porzadku dziennym, a tylko dwa banki go wyswietlaja przy transakcjach lub na wyciagach. W ogole coraz trudniej znalezc bank ktory organizuje promocje bez kodow mcc.

      aaaa
    • Jakie banki pokazują aktualnie kod MCC transakcji?

      Jarecki14
    • tmub po zaksiegowaniu transakcji, a alior na wyciagu

      aaaa
    • Może przekroczyłeś limit 300 zł na rok i ci obcięli ostatnią premię.

      pytajnik
    • Przecież tutaj limit premii w ciągu roku to max. 720 zł (12×60).

      pws
    • Sorry, pochrzaniłem z tmub.

      pytajnik
    • Dostałem uzupełnienie premii za listopad. Jednak dalej według moich wyliczeń jest zbyt niska. Wydaje mi się, że nie naliczyli mi transakcji, które jeszcze niedawno były premiowane. Napisałem do nich. Ostatnio odpowiedzieli bardzo szybko.

      Szymon
  • słuchajcie, czy ten program jest dalej aktywny w millennium?

    dialam Odpowiedz
  • Przyszła premia za grudzień.

    asi Odpowiedz
  • Za pomocą R zapewniam sobie płatności 400 zł, by nie było opłaty za kartę. M za grudzień pobrało opłatę. Coś się zmieniło?

    PyramidHead Odpowiedz
    • Mi też zabrało, ale oddało ;)

      Koles
    • @Koles
      Po reklamacji?

      PyramidHead
    • Nie, tak jak dawniej w EB pobrali 1 oddali koło 10. Ale ciekawostką tylko na 1 koncie. Na drugim cisza. Na obu obroty ponad opłatę.

      Koles
    • @PyramidHead: Mi też pobrali opłatę za grudzień na początku stycznia. Zapytałem o to na chacie i napisali, że to błąd po ich stronie, wiedzą, ze takie nienależne opłaty poszły i sami to skorygują. Następnego dnia zwrócili kasę bez żadnej reklamacji. Może o tobie zapomnieli? Napisz do nich i sprawdź.

      owat
    • OK, dzięki. Większą transakcję miałem na końcu grudnia. M zaksięgowało to w styczniu i tylko tę datę widać w panelu. Może to jest powód, M błędnie sprawdza datę zaksięgowania, a nie datę transakcji jak E. Kolejna „dobra zmiana”. Pójdzie reklamacja.

      PyramidHead
    • Prawdziwa data wykonania transakcji jest w tytule transakcji razem z miejscem wykonania platnosci. Nie wiem do czego jest data waluty (zawsze taka sama jak data ksiegowania).

      aaaa
    • @aaaa
      Dzięki za info o dacie transakcji w tytule. To siła tego bloga. Nigdy bym nie wpadł na to, by szukać gdzieć w tytule. W normalnych bankach jest czytelne pole „data transakcji”. „Data waluty” jest bez sensu i wygląda na błąd M.

      PyramidHead
  • W tym miesiacu od razu cala premie wyplacili bez opoznien i dzielenia na kawalki

    aaaa Odpowiedz
    • Niestety nie potwierdzam, gdyż u mnie nie przyszło w całości – zmów zakup promu im się nie policzył.

      Ciekawski
    • U mnie 6 sto w z travelist nie uwzglednili i dostałem tylko jakieś grosze. Poszła rekla od razu.

      Kacper
  • Może problem z dzieleniem premii itp. wynika z tego, że M robi błąd i uwzględnia daty księgowania, a nie daty transakcji jak to robił E.

    PyramidHead Odpowiedz
    • PWS do tego doszedl. Wtedy w grudniu za listopad w terminie wyplacili tylko za transakcje wykonane juz po polaczeniu M-E, a potem wyplacili zapomniane transakcje wykonane w starym systemie E.

      A jesli dalej jakies transakcje nie wchodza to wg mnie jest to wina operatora platnosci, przeciez kody mcc potrafia zmieniac z dnia na dzien.

      aaaa
    • Potwierdzam :)
      U mnie w grudniu premia za listopad pasowała dokładnie do takiego schematu: wpierw dali za transakcje po połączaniu systemów banku, a później dopłacili resztę za transakcje sprzed połączenia. Zdaje się, że liczyła się przy tym data księgowania, ale nie jestem pewien.

      pws
  • U mnie transakcji na booking tym razem nie uwzględnili. Kolejna reklamacja

    conrad_88 Odpowiedz
  • Czy otrzymał ktoś zwrot za luty? Chyba już czas, a u mnie bryndza

    gajowy Odpowiedz
    • Ja też jeszcze nie mam. Odkąd Eurobank stał się Millennium to u mnie premie wpadają przeważnie po 20stym dniu miesiąca.

      owat
  • U mnie ostatnio było 19. i 17. dnia miesiąca, a czas mają do 20., więc jeszcze spokojnie czekam

    Aleksy Odpowiedz
  • Lepiej zeby wyplacili dopiero w poniedzialek i nie napaskudzili w wyzerowanym do profita saldzie na rachunkach.

    neme Odpowiedz
  • Dziś wpadła premia

    Lord Klops Odpowiedz
  • Czy po połączeniu banku z Millennium, możliwe jest płacenie również BLIKiem i zgarnianie premii?

    ceglaaa Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy