Pamiętacie promocję PKO BP, w której za założenie konta można było zgarnąć 100 zł w postaci bonów do sklepów Intersport? Mam dobrą wiadomość – bank postanowił odpalić promocję jeszcze raz, ale tym razem płaci za założenie konta internetowego Inteligo. Na dodatek nie 100 zł, ale o połowę więcej – aż 150 zł. A jeśli dodać do tego 100 zł w gotówce za skorzystanie z programu poleceń, to razem wychodzi aż 250 zł premii! :-)
150 zł za jedną transakcję kartą
Aby skorzystać z promocji „Intersport za 0” należy być osobą fizyczną, która nie posiadała konta Inteligo od 1.12.2016 do 24.05.2017 lub innego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. To bardzo dobra wiadomość – krótki okres karencji sprawia, że z promocji może skorzystać całkiem sporo osób.
Co należy zrobić, aby zgarnąć bony do sklepów Intersport? Od 25 maja do 30 czerwca konieczne jest złożenie wniosku o konto za pośrednictwem strony internetowej inteligo.pl wraz z dowolną kartą debetową MasterCard (nie Visa!). W trakcie wnioskowania konieczne jest wyrażenie zgód na otrzymywanie od banku informacji marketingowych (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji na odległość. Zgoda musi zostać utrzymana do dnia otrzymania nagrody.
Oprócz tego konieczne jest oczywiście podpisanie umowy konta (kurierem) oraz wykonanie przynajmniej jednej operacji bezgotówkowej kartą do dnia 14 lipca 2017. Mówiąc po naszemu wystarczy iść do piekarni, kupić np. bułki i zapłacić kartą. Warunek będzie spełniony :)
Istotne jest również, aby w terminie od 25 maja do 14 lipca zgłosić swój udział na dedykowanej stronie promocji. Najlepiej zrobić to w miarę szybko, bo liczba nagród jest ograniczona i wynosi 2900 sztuk (każda nagroda to 3 x 50 zł w bonach Intersport). Gdyby bony się skończyły, to bank o tym poinformuje na stronie promocji (choć nie spodziewałbym się ich wyczerpania szybciej, niż za min. 2-3 tygodnie).
Bony do Intersport o łącznej wartości 150 zł zostaną wysłane najpóźniej 31 lipca 2017 poprzez pocztę w bankowości internetowej Inteligo. Aby zgarnąć nagrodę konieczne jest ciągłe posiadanie wyrażonych zgód marketingowych oraz karty debetowej. Dopiero później można ją zamknąć.
Vouchery będą ważne przez okres do 31 grudnia 2017. Będziemy je mogli wykorzystać nawet podczas jednych zakupów w sklepach stacjonarnych lub pojedynczo – w sklepie internetowym.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Jak zyskać dodatkowe 100 zł?
Poprzednia promocja PKO BP z bonami cieszyła się relatywnie sporym zainteresowaniem, bo oprócz samych nagród możliwe było również zgarnięcie 100 zł za założenie konta nie tak „po prostu”, ale w programie poleceń banku. Wygląda na to, że identyczny patent możemy zastosować w przypadku konta Inteligo. Dlaczego? Wnioski z kodem polecenia składa się na nieco innej, ale ciągle stronie w domenie inteligo.pl, dlatego jak najbardziej pasują pod definicję z regulaminu. Jeśli więc chcemy zyskać premię z poleceń, to wniosek musimy złożyć z tego linku.
Aby zyskać dodatkowe 100 zł konieczne jest podanie kodu polecającego (jeśli nie macie od kogo wziąć piszcie przez formularz kontaktowy – podeślemy swój).
Przypominam jednak, że tu okres karencji jest znacznie dłuższy i wynosi 3 lata od daty rozpoczęcia programu Mam Inteligo, czyli od 25 kwietnia 2017. Jeśli łapiemy się i na ten warunek, to aby zgarnąć dodatkowe 100 zł będziemy musieli wykonać transakcje kartą w sklepach naziemnych (internet odpada) na kwotę min. 200 zł oraz co najmniej jedną operację IKO (czyli pekaowski BLIK) na kwotę min. 10 zł. Mamy na to 30 dni od podpisania umowy o kartę.
Ile kosztuje konto Inteligo?
Na koniec warto dodać, że oprócz aż 250 zł na start zyskujemy całkiem fajny rachunek – przynajmniej pod względem (braku) opłat. Konto Inteligo jest bowiem bezwarunkowo darmowe, niezależnie od tego czy dokonywane są na nim jakieś transakcje, czy nie. Zapłacić możemy jedynie za kartę, ale po wydaniu 100 zł miesięcznie bank nie pobierze opłaty. Mało który bank ma tak proste warunki.
Co z bankomatami? Darmowe są oczywiście bankomaty własne PKO BP oraz Banku Zachodniego WBK. Pozostałe będą nas kosztować 5 zł od wypłaty. Oczywiście kartę możemy zamknąć po spełnieniu warunków promocji.
Komentarze
Gdzie mogę znaleźć swój kod promocyjny który mogę podać innym do założenia konta? Jest on gdzieś w bankowości internetowej? Czy muszę najpierw zarejestrować się w programie poleceń?
• Łukaszmusisz się zarejestrować na maminteligo.pl
mój kod polecenia to nr telefonu
pozdrawiam
• krucziWe wniosku o założenie konta wybrałem Visę zamiast MasterCard.
• bokserzynJeśli teraz zastrzegę Visę i zamówię MasterCard to będę mógł skorzystać z promocji i otrzymać Bony?
Adminie, podbijam wcześniejsze pytania kilku osób o posiadanie „innego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP” i wykluczenie z promocji z nim z wiązane – są już jakieś konkrety?
• FilipJeśli już sama dostałam premię 100 zł (polecenie) a teraz chciałabym tylko polecać innym konto, to czy muszę mieć aktywną kartę, czy też mogę ją zastrzec / zlikwidować? Czy zastrzeżenie karty wykluczy mnie z promocji 50 zł za bycie polecającym ( jak również z promocji 100 zł dla poleconego)?
• LidiaCzy ta konieczna jedna operacja IKO to musi być zapłacona przez BLIKA, czy może to być np. doładowanie telefonu?
• M.b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO, z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10
• BenitoPLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz wypłat z bankomatów
Dzięki :)
• M.W zeszły piątek wieczorem złożyłem wniosek, ok 22:00 miałem telefon z banku, nie odebrałem. Od tamtego czasu nikt ponownie do mnie nie zadzwonił. Przedwczoraj sam do nich zadzwoniłem i po 20 minutach oczekiwania na połączenie z konsultantem inteligo odpuściłem. Czy oni dzwonią tylko raz i jak nie odbierzesz to nara?
• ŁukaszCzy zgoda marketingowa musi być też dla podmiotów współpracujących czy wystarczy marketing PKO/Inteligo?
• BettyChcę skorzystać z obu promocji.
Wydaje mi się że tej ostatnie nie trzeba. Może admin coś wie?
• Turnwdla banku:
:)
• MichałCzyli nie musisz
• MissanuwSzkoda, że Admin nie napisał dużymi literami, że musi być karta Mastercard a nie Visa.
• lukasosCo mam zrobić jak zamówiłem Visę?
Przeciez pisalo ze MUSI byc MC nawet jest to pogrubione. Admin winien ze nie doczytales?
• koles„Gdyby bony się skończyły, to bank o tym poinformuje na stronie promocji” – czy bony się już skończyły?? Nie widzę jakiegoś info z banku.. Można jeszcze wnioskować.. Jeśli tak,, podajcie koda na 100 zł jeszcze raz :)
• raul_r2Ciągle trwa. Wysłałem :)
• MichałPodbijam pytanie Filipa z 12 czerwca z godz.11.11 . Chociaż czuję, że dalej będzie cisza i w tej „kadencji” oficjalnej odpowiedzi nie dostaniemy.
• wiechuNapisałem do banku czy już spełniłem wszystkie warunki promocji (Intersport + 100zł mam inteligo). Oto co mi napisali:
„Szanowny Panie,
W odpowiedzi na zgłoszenie dziękuję za zainteresowanie ofertą Inteligo.
Uprzejmie informuję, że na dzień 18 czerwca 2017 roku warunki promocji „Intersport za 0” oraz Programu Mam Inteligo nie zostały przez Pana spełnione.
Zgodnie z zapisem Regulaminu promocji „Intersport za 0”, Rozdział 3. Definicje pkt 8) Uczestnik Promocji – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca adres zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, która na dzień wydania Nagrody będzie Posiadaczem Konta i Karty oraz wyrazi zgodę przynajmniej na otrzymywanie od Banku informacji o charakterze marketingowym (…).
Natomiast zgodnie z ust. 4 pkt 1 Regulaminu ramowego Programu Mam Inteligo nagrody są przyznawane w przypadku dokonania skutecznego polecenia. Aby polecenie zostało uznane za skuteczne powinny zostać spełnione warunki określone w ust. 3 pkt 1 Regulaminu (…).
Na podstawie przeprowadzonej analizy wyjaśniam, że według stanu na dzień 18 czerwca 2017 roku nie wyraził Pan zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Zachęcam zatem do wyrażenia tej zgody w możliwie krótkim terminie. Jest to możliwe po zalogowaniu do serwisu internetowego Inteligo w zakładce Dane i ustawienia
-> Zmień dane lub za pośrednictwem konsultanta Inteligo po zalogowaniu w serwisie telefonicznym. Nasi
konsultanci są dostępni przez całą dobę pod numerem 800 121 121 oraz 81 535 67 89.”
I tu UWAGA!!! Na bank wszystkie 3 zgody miałem zaznaczone!! Nawet sprawdzałem po założeniu konta.. Dzisiaj wchodzę i rzeczywiście mam brak wyrażonych zgód!!! Kto kiedy i po co je zmienił!!???? Sprawdźcie u siebie i dajcie znać jak macie??
A co do 2 promocji to co im nie pasuje?? Wydałem już ponad 200zł kartą + operacja blikiem więc o co kaman? Ktoś coś wie na ten temat?? Czy tylko może polecający dostaje hajs a polecony nie??
Proszę o wyjaśnienia co do obydwu promocji…
• raul_r2u mnie jest status :Wyrażona zgoda na marketing tradycyjny i elektroniczny Banku oraz marketing podmiotów współpracujących z Bankiem”
jak kliknę na zmień dane to wszystkie zgody są odznaczone
pozdrawiam
• kruczihej kruczi. u mnie podobny komunikat, jak wchodze w zmien dane – to przy zadnej zgodzie nie mam „v” / ptaszka.. czyli rowniez odznaczone…
• Michal1607A najlepsze jest to, ze jak wczoraj kliknąłem w zmień dane i zatwierdzałem zaznaczając zgody po ponownym kliknięciu w zmień dane znowu przy zgonach jest pusto.
• Kac78„przy zgodach”
• Kac78według mnie jest ok
status mówi, że zgody są wyrażone
pewnie tak to działa, że po kliknięciu zmień dane zgody są domyślnie odznaczone
pozdrawiam
• kruczihmm na szczescie skladajac wniosek robilem print screeny (stara zasada uzytkownikow Livesmarter) – wiec wiem ze zaznaczylem wszystkie;) w razie reklamacji – jestem zabezpieczony
• Michal1607ile trwają procedury u nich? jeśli bym dziś zrobił co trzeba na stronie www, to ile sie czeka na kuriera? zdążę jeszcze żonę polecić?
• zenWczoraj wieczorem złożyłem wniosek i przed momentem dzwonił konsultant. Kurier dojedzie w ciągu 10 dni roboczych..
• ClioWitam.
• WiesławFaktycznie wyraziłem wszystkie zgody marketingowe a po zalogowaniu się na konto wszystkie zgody były odznaczone ??? Ciekawe co będzie jutro ?
Ponawiam pytanie z 06.06.br.
• holekdo kiedy wypłacone ma być 100zł (za spełnienie warunków płatności min 200 zł i blika)?
interesuje mnie to bo kartę trzeba trzymać (i wydawać min. 100 zł/mies. dla bezpłatności) przynajmniej do 31.07.2017 r. czyli otrzymania bonów intersport
kiedy mozna polecic konto kolejnej osobie? czy dopiero jak przyjedzie do mnie kurier i bede mial otwarte konto bede mogl je polecic żonie, czy od razu po wypelnieniu formularza?
• zenCzy musze utrzymywać kartę debetową do momentu uzyskania nagród tzn. bonów oraz 100 zl z polecenia ? Czy mogę ja odrazu zablokować po spełnieniu warunków?
• dzonyTrzeba bardzo zwracać uwagę bo po pierwszej próbie zalogowania na konto są zgody marketingowe niby jest wszystko ok w umowie też są ale po chwili jak się wejdzie w ustawienia/dane osobowe sam sprytnie wyłączy i trzeba wejść zaznaczyć i potwierdzić kodem sms. Nie podoba mi się takie zachowanie…
• Cliodokładnie, moga to wykorzsytac aby pozniej stwierdzic ze ‚nie mial Pan przez 30 sekund zgody marketingowej a miala byc przez pelne 2 miechy’…
• jacentyPrzed chwilą miłe zaskoczeni :)
Wchodzę na konto a tam „Premia od Inteligo 100zł” :) Także już wypłacili 100zł w programie poleceń :) – szybkoooooooooooo!!!!!
Teraz jeszcze czekam na Intersporta :)
BRAWO WY!
• raul_r2Ja również dostałem 100 zł za założenie konta ;) brat założył z mojego polecenia i też otrzymał wynagrodzenie lecz ja jeszcze nie dostałem 50 zł za polecenie mu konta to normalnie ? W PKO było to w jednym czasie on dostał premie a ja wynagrodzenie za polecenie
• Arkadiuszwitam
• Michal1607sprawdzcie czy macie zaznczone zgody (wszyskie). Bo ja mam (mialem) ale Inteligo twierdzi ze nie mam zaznaczonej jednej z wymaganych zgod, i w zwiazku z tym wciaz nie otrzymam nagrody.
Na ich nieszczescie – mam print screeny wniosku -w iec reklamacja w toku :)
Witam, czy pula 2900 sztuk została wyczerpana? Jeśli nie, to czy załapię się jeśli złożyłem wypowiedzenie konta w PKO BP 23 listopada 2016r.? Okres wypowiedzenia 30dni więc niby zamknięte 23 grudnia 2016r. a okres karencji od 1 grudnia 2016r.
• LukKiedy 3×50 do Intersporta :D? Już bym coś zakupił :(
• raul_r2Jak macie opisaną operację IKO w bankowości internetowej ? czy to jest „Płatność web – kod mobilny” ? Czy transakcja iko to jest to samo co blik ?
• travoszto samo
może być „ZAKUP W TERMINALU-KOD MOBILNY”
lub „Płatność web – kod mobilny”
pozdrawiam
• kruczidzieki
• travoszA kiedy konta zakładaliście, że już macie premię 100 zł? Mąż zakładał z mego polecenia na przełomie maja i czerwca, warunki spełnił dawno a premii nie ma – ani u mnie ani u niego. Tylko ja spodziewałam się, że to będzie dość długo trwało.
• LidiaRozumiem, że aby uzyskać premię – transakcje muszą być dokonane w sklepach stacjonarnych. Czy ten sam warunek dotyczy płatności IKO/BLIKiem? Można w ogóle BLIKiem płacić w sklepach stacjonarnych? Jeśli tak – to wie ktoś gdzie?
• Karol_Auchan, Stokrotka, Shell..
• AndrzejBlikiem możesz zapłacić gdzie chcesz.. ma być po prostu płatność BLIK
ktos juz dostal potwierdzenie ze zalapal sie na bony do intersport?
• Michal1607Wypełniłam wniosek i zarejestrowałam się do promocji 2 lipca. Umowa podpisana 7lipca, ale warunki spełnione dopiero 13 lipca(logowanie do konta i transakcja kartą). Czy łapię się do promocji?
• NoriJa nic, mają czas do końca lipca i chyba tak to przeciągną…
• Jarosławhej
• Michal1607zbliża się koniec miesiąca ->ktoś już dostał info że załapał sie na bony do intersport?
albo juz otrzymał bony?
rozumiem ze najlepiej 31 07 zamknac karte – aby uniknac oplaty w sierpniu?
i niezwlocznie zamykac konto -. mozna przez call center? bankowosc internetowa? czy koniecznie wizyta w banku…
Z kodami pewnie zaczekają do poniedziałku.
• qwerty123Apropos opłaty za kartę – nie jest pobierana wg miesięcy kalendarzowych, ale wg „miesięcznicy(takie popularne słowo:)) otwarcia konta/podpisania umowy”, czyli dla każdego inaczej.
Bony otrzymałem dzisiaj poprzez skrzynkę pocztową w serwisie ( w zasadzie są to kody do wykorzystania).
• zaqwertPotwierdzam otrzymanie kodów..nawisem mówiąc na dwóch kontach całkiem niezły interes zrobiłem kody na 300zł i przez partnera bonus 2 x 85 zł.
• Clio*pomyłka 2 x 80 zł
• ClioNo dobra ale braliście wcześniej udział w promocji PKO ?
• ArkadiuszJa nie. Bony otrzymałem.
• cykorTeż nie brałem udziału.
• Cliowszyscy dostali?
• kolesja na jednym koncie zony dostalem a na drugim moim nie!
i chyba nie mma screna z rejestracji
dziwne we wtorek reklamacja
Na jednym koncie tez nie otrzymałem.
• zaqwertno to sie teraz palujemy z reklamacja :(
• kolesJa jeszcze tez nie otrzymałem , mam nadzieję że w poniedziałek będą.
• MarioChyba 90zł
• cykorBony są!!! Potwierdzam!!! Promo na 250+++++++++++ za mega izyyyy warunki w mega szybkim czasie!!!!!!! Brawo WY!!!! Uczcie się inne baneczki od INTELIGO!!! Chwała WIELKIEMU INTELIGO!!!!
Buuuu :(( Aż żaaal zamykać :(((((((((
• raul_r2To nie zamykaj – przecież jeszcze 20zł czeka.
• cykorWitam czy zastrzeżenie karty wystarczy do uniknięcia opłaty za jej posiadanie?
• holekBrałem udział w PKO kino , dostałem bony.
• dd2Przepraszam za pomyłkę ja nie brałem promocji PKO tylko żona , żona kodów nie dostała teraz widze ja nie dostałem (konta w PKO nie mam) czyli wychodzi na to że Ci co mieli konta PKO BONÓW NIE OTRZYMAJĄ
• dd2ja nie mialem nigdy i nie mam konta w PKOBP i tez bonow nie dostalem.
• kolesJuz poslalem reklamacje.
Zamknięcie karty VISA i zamówienie MasterCard poskutkowało otrzymaniem premii, także warto było spróbować :)
• saproBony w postaci 3 kodów do Intersport dotarły wczoraj. Ktoś wspominał, że Intersport to drogi sklep, ale za 300zł (ja i żona), coś sobie tam wybierzemy.
• KociolakDostał ktoś bony, a premii nie? Szybko spełnienia warunki i bony mam, a kasy za polecenie brak.
• dzarekBony otrzymałem, ale premii nie. Pisałem do banku w tej sprawie i mi odpisali, że nie spełniłem warunków promocji, ponieważ płatność blikiem była wykonana rzekomo przez Internet (płaciłem w biletomacie w pojeździe MPK). Napisałem im to, zobaczymy jak się do tego odniosą
• adamswłaśnie otrzymałem 150 zł w bonach, czekam jeszcze na 20 zl w IKO, kiedy moge zamknąć karte, żeby otrzymać jeszcze te 20 zł?
• paloszPotwierdzam, ja kody też dostałem
• ŁukaszPo otrzymaniu kodów ( bony) można już zamknąć kartę ale konto dopiero po 14 września ?
• Pawełjest w regulaminie zapis o utrzymaniu zgód do 14. wrzesnia ale jaką w praktyce maja teraz mozliwosc zadania od Ciebie zwrotu nagrody ?
• jacenty14 września dotyczy II edycji promocji, która opisana jest w innym miejscu – od 24 lipca do 24 września. Opisana tutaj to od 25 maja do 14 lipca.
• Beata2ok, dzieki za wyjasnienia, zatem regulamin promocji podlinkowany do tego artykulu dotyczy nowszej wersji, panie admin trzeba to poprawic ;-)
• jacentyDzisiaj niestety złożona reklamacja, a szkoda bo liczyłem że przy poniedziałku doczekam się jednak bonów… No i pobrana opłata za smsy – miała być pobrana 1 sierpnia, zgodnie z wcześniejszą informacją, szczegół ale kropla drąży skałe
• JarosławTeż nie dostałem jeszcze bonów, ale poczekam z reklamacją do jutra.
• Szymonzamykamy karte przez internet i jest spokoj z oplatami za to konto?
• kolesPrzez neta się nie da zamknąć głównej karty a w czasie wypowiedzenia pobierają opłaty dlatego za zamykam na początku sierpnia. koło 10go by we wrześniu jeszcze zrobić tą stówkę wymaganą.
• pytajnikJa dzisiaj dostałem odpowiedź z banku że podobno nie zarejestrowałem się na stronie promocji. Zrobiłem to od razu po otwarciu konta , nawet dwa razy bo chciałem być pewny że przeszło. Za drugim razem dostałem info że pesel jest już zarejestrowany. Szkoda że nie zrobiłem wtedy screena. Bank stracił całe moje zaufanie do tego bezczelnie kłamie. Tu nie chodzi o te bony tylko o zasady !! A wam co odpowiedzieli ??
• MariuszMariusz mi tez z tego samego powodu odmówili – jakaś kpina z ich strony. Próbowałem jeszcze raz wejść na formularz rejestracji do promocji, żeby im udowodnić że nie przepuści moich danych 2 raz, bo już za pierwszym razem je zapisał,ale nie mogę odznaczyć na formularzu akceptacji regulaminu.
Inna sprawa że w „szale bitewnym” założyłem Vise, zamiast Mastercarda…..
• JarosławTo już wiem jaka będzie odpowiedź do mojej reklamacji.
• SzymonMi uznali reklamacje. Bony maja byc do 14 na poczcie wewnetrznej.
• kolesReklamacja uwzględniona, bony pocztą wewnętrzną do 14.08
• zaqwertJak zamknąć konto Inteligo? Można wcześniej zastrzec kartę telefonicznie?
• KagooZamknięcie konta poprzez wysłanie listu najlepiej rejestrowanego. Wzór pisma do pobrania na stronie inteligo. Podpis zgodny z wzorem podpisu. Kartę można zastrzec po zalogowaniu do konta inteligo lub poprzez infolinię
• rychu75jak pobieraja oplate za karte ?
• kolesZ Twojego konta sobie ściągają
• Kłapouchydzieki za wyczerpujace info :) chodzilo mi o to czy tryb miesieczny od 1 do ostatniego dnia miesiaca, czy od daty aktywacji konta trwa wtedy miesiac?
• kolesbo pobrali mi oplate 24 a konto zlozone 23.
Niby do 28.09 mieli dawać kody ja wszystkie warunki spełniłem i nic nie otrzymałem nie wiem nawet gdzie należy się zwrócić w sprawie wyjaśnienia tego
• DarekUpewnij się, że brałeś udział w tej promocji a nie innej. Kody przesyłane były w środku wakacji. Jeśli spełniłeś warunki i wciąż nie dostałeś, składaj reklamację.
• abbaJeśli brałeś udział w II edycji tej promocji to nie ten wątek a kody mają wysłać do 29.09.2017 czyli jutra.
• jankos