Jak założyć Konto Wymarzony Cel według instrukcji banku?

Raiffeisen Polbank w końcu rozpoczął wysyłkę maili do osób, które wypełniły ankietę w promocji „Twój Wymarzony Cel”. Wiadomości zawierają obiecaną instrukcję opisującą co należy zrobić, aby zgarnąć podwójne odsetki. Na szczęście nie spełniły się czarne scenariusze jakie niektórzy rysowali w komentarzach – założenie konta powinno być proste i bez haczyków :)

Pierwszą rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę jest fakt, że maile rozesłane przez bank mogą wpaść do folderu spam. Warto do niego zaglądnąć i sprawdzić, czy nie widnieje w nim mail z obiecaną instrukcją. Jego tytuł to „Już możesz oszczędzać na swój Wymarzony Cel”, natomiast wysłany jest z adresu raiffeisen@raiffeisen.pl. Zależnie od tego czy zaznaczyliśmy, że jesteśmy nowym lub starym klientem banku instrukcja będzie nieco inna.

Wysyłka maili prawdopodobnie odbywa się partiami. Oznacza to, że jeśli jeszcze nie dostałeś swojego maila to musisz chwilę poczekać.

Drugą ważną rzeczą jest fakt, że linki wysyłane mailem prawdopodobnie nie są spersonalizowane. Oznacza to, że teoretycznie każdy, kto kliknie w ten link może założyć promocyjne konto. Jak więc bank rozpozna, że wypełniliśmy ankietę? Z naszych informacji wynika, że po mailu. Zakładając konto (zarówno w wersji dla starego jak i nowego klienta) podajcie ten sam adres e-mail, co w ankiecie!

Instrukcja dla nowych klientów

Wiadomość, jaką otrzymali nowi klienci banku wygląda mniej więcej tak:

Jak założyć Konto Wymarzony Cel w promocji z podwójnymi odsetkami? (nowi klienci)

Widzimy tu, że aby zgarnąć powójne odsetki musimy wypełnić dedykowany wniosek o Wymarzone Konto osobiste wraz z kartą debetową oraz Kontem Wymarzony Cel. Wniosek o tego typu konto musimy złożyć klikając na link w mailu – tylko w ten sposób bank będzie wiedział, że wypełniamy wniosek promocyjny.

Uwaga: podczas składania wniosku domyślnie zaznaczona jest naklejka zbliżeniowa, która nie jest nam do niczego potrzebna, a kosztuje 15 zł. Warto ją odznaczyć:

Konto Wymarzone: naklejka zbliżeniowa

Sam rachunek otworzyć można zarówno przelewem jak i przez kuriera. Całość możemy więc załatwić w kilka minut. Podczas wypełniania wniosku musimy oczywiście zaakceptować regulamin.

Pamiętajmy też, że aby zgarnąć podwójne odsetki musimy postąpić według instrukcji, czyli zamówić i aktywować kartę debetową. Ponieważ miesięczny koszt posiadania karty to 3 zł warto się zastanowić, czy z karty chcemy korzystać. Jeśli nie potrzebujemy kolejnego plastiku, to kartę możemy zamknąć praktycznie zaraz po aktywowaniu. Najlepiej jednak poczekać „na spokojnie” dzień lub dwa i dopiero wtedy zamknąć kartę.

Instrukcja dla obecnych klientów

Wiadomość, jaką otrzymali obecni klienci banku wygląda mniej więcej tak:

Jak założyć Konto Wymarzony Cel w promocji z podwójnymi odsetkami?

Aby zyskać podwójne odsetki należy wypełnić dedykowany wniosek o założenie Konta Wymarzony Cel, a następnie poczekać na kontakt konsultanta, który założy takie konto telefonicznie. Oznacza to, że (na szczęście) nie trzeba będzie zakładać konta przez kuriera o czym spekulowaliście w komentarzach (no chyba, że konsultant umawia kuriera :-)).

Pośpieszyłeś się z wnioskiem?

Co, jeśli ktoś pośpieszył się i złożył już wniosek o konto przez system bankowości elektronicznej (choć mówiliśmy, aby tego nie robić)? Nowo-otwarte konto prowadzone będzie na standardowych warunkach i nie będzie na nim obowiązywało promocyjne oprocentowanie. Aby zyskać promocyjne oprocentowanie należy złożyć wniosek zgodnie z instrukcją, czyli przez dedykowany formularz. Rozwiązaniem jest więc założenie drugiego rachunku (w sposób opisany w instrukcji) i korzystanie właśnie z niego.

Podsumowując: nowi klienci muszą złożyć dedykowany wniosek o konto osobiste, kartę i konto oszczędnościowe. Następnie muszą otworzyć konto (przelewem lub przez kuriera) oraz aktywować kartę debetową do konta. Starzy klienci muszą natomiast zostawić swoje dane na dedykowanej podstronie oraz poczekać na kontakt konsultanta, który założy rachunek oszczędnościowy. Następnie zarówno nowi jak i obecni klienci muszą co miesiąc wpłacać na rachunek min. 1 zł i nie wypłacać tych środków do końca roku.

Według aktualnej stopy referencyjnej oprocentowanie we wrześniu wyniesie 3%, a od października 4%. Warto więc przelać część oszczędności już teraz, a od października uzupełnić konto „pod sam korek”. Do tego jeden przelew w listopadzie i jeden w grudniu i zarabiamy całkiem niezły procent bez ograniczeń kwotowych :)

Nie przegap!

Komentarze

  • A co w sytuacji, gdy podczas składania wniosku nie zaakceptowano regulaminu promocji, bo najzwyczajniej go nie było? W mailu przesłanym 09.09 pisze: ” „Zaakceptuj regulamin promocji podczas wypełniania wniosku”.
    Podczas wypełniania wniosku można zaakceptować wyłącznie:
    „*Wyrażenie zgody na zawieranie umów na odległość w formie elektronicznej.
    *Oświadczenie o zapoznaniu się z ofertą oraz treścią wzorców umownych.
    *Oświadczenie o formie dostarczania wyciągów i powiadomień.
    *Oświadczenie o otrzymywaniu informacji handlowych.
    *Oświadczenie o przekazywaniu informacji do First Data Polska S.A., MasterCard Europe SPRL oraz VISA Europe Services Inc.
    *Oświadczenie o rezydencji podatkowej.
    *Oświadczenie o przystąpieniu do ubezpieczenia „Pomoc medyczna, Pomoc domowa, Pomoc drogowa”.
    *Oświadczenie o przystąpieniu do ubezpieczenia „Podróż bez zmartwień”.
    *Oświadczenie o dobrowolnej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celu przedstawienia oferty Banku.
    *Zgoda na SMS”.
    Ani słowa o regulaminie promocji. Może samo wypełnienie wniosku z linku oznacza akceptację regulaminu?

    Marek Odpowiedz
  • Hmm dziwne te historie :) . Konto w banku zalozylem w poprzedniej promocji. Wypelnilem ankiete. Zadzwonil konsultant i poinformowal ze w moim wypadku bedzie wymagany kurier. Z dzien po kurierrze zagladlem na konto. Konto bylo juz widoczne. Zrobilem pierwszy przelew. Dzis po paru dniach przyjechal kurier z umowa. Podpisalem i podobnie jak pozostali nie mial koperty, ale nie bylo problemu – zaadresowal nowa koperte. teraz tak sie zastanawiam czy aby nie za wczesnie przelewalem pieniadze na konto wymarzony cel.

    Darek Odpowiedz
  • Dziś między 10 a 13 miał być kurier. Nie przyjechał. Dzwonię na infolinię do Raiffeisen. Dowiedziałem się, że teraz dokumenty muszą do nich wrócić i wtedy jeszcze raz Raiffeisen będzie do mnie dzwonić, żeby umówić kuriera. Numeru do kuriera nie miałem. Cyrk – chyba zrezygnuję…

    andres Odpowiedz
  • Czy może u kogoś pojawiła się taką sytuacja, że po założeniu konta (poprzez przelew z niego banku) po zalogowaniu sie do systemu widział tylko dwa konta zamiast trzech? Nie było oczywiście tego najważniejszego.

    agent Odpowiedz
  • Ja pytam tych co juz maja pelna aktywacje konta Wymarzony Cel, czy moga (maja obok histori, widoczny aktywny przelew) dokonac przelewu wewnetrznego czy zewnetrznego z tego rachunku ?

    Wojak Odpowiedz
  • @Wojak
    Mam dostępne wszystkie 3 konta i obok każdego 3 przyciski: Historia, Lokata i Przelew. Przelew jest aktywny bo przenosi do formularza przelewów.
    Zakładałem konto jako nowy klient.

    korczasty Odpowiedz
  • @Wojak ja mam chyba aktywne konta, bo w ograniczeniach żadnego info nie mam, choć po wizycie kuriera miałem dostać smsa z informacją, że konto aktywne ale do tej pory cisza. Tym niemniej widzę wszystkie 3 konta, widzę opcję „przelew”, gdzie jak się wejdzie, to wybiera się z jakiego konta chcesz zrobić przelew (wszystkie są dostępne do wyboru), a nr rachunku docelowego się wpisuje, więc chyba można podać zewnętrzny

    JJ Odpowiedz
  • @korczasty @jj O to mi wlasnie chodzilo czy widac jest dostepny przelew po odblokowaniu konta ale dz. Ja odeslalem kuriera DPD, bo chcial mi przyjechac z dokumentami kiedy jemu pasuje a nie jak bylo ustalone z konsultantka na info. w tych godzinach.

    Wojak Odpowiedz
  • Dla wpłacających tylko 1 zł i od razu blokujących kartę: czy jak pobierze 3 zł (kiedy?) za posiadanie karty we wrześniu (i z jakiego rachunku?) to pojawi się debecik i po promocji nici… Haczyk taki?
    No i czy ktoś już zastrzegł kartę online i czy to wystarczy by nie naliczali w kolejnych miesiącach (i nie przysyłali nowej)?

    xxx Odpowiedz
  • Próbowałem zastrzec kartę w systemie transakcyjnym. Można wybrać tylko jeden z 2-óch powodów: zagubienie lub kradzież, a potem POWINNO się wytłumaczyć bankowi jak to się stało, że zagubiłem lub mi skradli (w ciągu 14 dni, pisemnie). Dobrze, a co gdy nie chcę jej po prostu mieć? Tego już system transakcyjny nie przewiduje. Zadzwoniłem na infolinię i Pani bezproblemowo zastrzegła, na moje życzenie. Dziwne to trochę. Regulamin promocji z podwójnymi odsetkami nie precyzuje jednoznacznie, że kartę należy mieć aktywną przez cały czas, a 3 zł nie mam zamiaru płacić za plastik. Zobaczymy ;-)

    cs Odpowiedz
  • Ja również zamknęłam kartę przez infolinię, poszło szybko i prosto bez żadnych zbędnych pytań. W systemie online tak jak pisał cs takiej opcji nie ma.

    Daniela Odpowiedz
  • Jak dostaliście karę zakładając konto jako nowy klient przez internet ? bo konto założyłam a karty brak nie widać jej na moim profilu banku choć konta aktywne

    aaal Odpowiedz
  • Przyszła pocztą gdzieś po tyg., a wcześniej dostałam smsa, że karta wysłana.

    Daniela Odpowiedz
  • @Daniela
    Aktywowałaś kartę i zaraz zastzregłaś?

    Ryszard Odpowiedz
  • Dwa dni po aktywowaniu.

    Daniela Odpowiedz
  • @Daniela
    A wpłacałaś wcześniej na konto jakąś kasę aby bank miał z czego pobrać opłatę za kartę?

    Ryszard Odpowiedz
  • Wpłacałam zaraz po tym jak mi aktywowali konto.

    Daniela Odpowiedz
  • A ja do tej pory nie dostałem ani maila z informacją jak założyć konto, ani nie dostapilem zaszczytu rozmowy z konsultantem. Żenada!

    Az Odpowiedz
  • A potwierdzenie udziału w promocji zawierające link aktywacyjny dostałem 3go września, więc grubo ponad dwa tygodnie temu.

    Az Odpowiedz
  • Ja dopiero dzisiaj odebrałem umowę od raiffeisen – rzeczywiście mają niezły bałagan, większy jest chyba tylko w eurobanku, który w tej kwestii jest ewidentnym liderem. Do rzeczy – był u mnie kurier, który odebrał ode mnie kopię dowodu osobistego i… właściwie niczym jej nie zabezpieczył. Nie jestem doświadczony w dziedzinie ochrony danych osobowych bo nigdy nic przykrego mnie nie spotkało, ale to chyba nie tak powinno wyglądać. Admin prośba/propozycja dla Ciebie: może warto napisać jeden długi wpis (typu ten o tanim płaceniu innymi walutami) dotyczący danych osobowych ? W sensie jak zabezpieczyć przykładowo kopię dowodu, co musi na niej być a co można zamazać, czego możemy wymagać od kuriera itp. Wydaje mi się, że byłoby to bardzo praktyczne.

    sam_fisher Odpowiedz
  • Czy na moje Konto Wymarzony Cel środki może wpłacić inna osoba czy jednak nie i dane osobowe muszą się zgadzać?

    Bartosz Odpowiedz
  • @sam_fisher, zawsze kurier ma kopertę zwrotną. Zamiast przekazywać mu dokumenty, możesz sam poprosić o kopertę, do której wrzucisz umowę i inne dokumenty, po czym zakleisz.

    konrad Odpowiedz
  • Witam
    Jak w końcu z tą kartą i jej aktywacją?
    Na tym i innych blogach są sprzeczne informacje – wszyscy powołują się na rozmowę z „Centralą”.Jedni twierdzą iż nie trzeba jej aktywować, inni iż trzeba ale można ja od razu zamknąć , następni iż trzeba aktywować i mieć aktywną przynajmniej do końca roku ?????

    joka Odpowiedz
  • Czy nie zgodzenie się na 9 punkt, czyli wysyłanie darmowych smsów wyklucza z uzyskania dodatkowego 0,5% ? Przez telefon była mowa, że będą wysyłane informacje ile % do wymarzonego celu jest już nazbierane. A w umowie jest, że są to informacje handlowe.

    wojtala6 Odpowiedz
  • @wojtala6
    Obawiam się, że może wykluczać. W regulaminie stoi wyraźnie, że warunkiem uczestnictwa są zgody marketingowe (p. 3.7 regulaminu).
    Dlatego w rozmowie tel. wyraziłem tę zgodę…………. ale – co ciekawe – w umowie którą przywiózł kurier w p. 9 zaznaczony był brak zgody. Dokonałem więc ręcznej poprawki i napisałem maila z interwencją. Zobaczymy co z tego będzie.

    ggggg Odpowiedz
  • Denerwują mnie już te smsy, codziennie prawie mi przysyłają smsa i to jak jestem w pracy, łapię nerwowo za telefon, a to Raif znowu… :P

    Daniela Odpowiedz
  • A, rzeczywiście :)

    sam_fisher Odpowiedz
  • A czy nie można wyrazić tej zgody w systemie bankowości elektronicznej ?

    wojtala6 Odpowiedz
  • do ggggg #
    w tym punkcie regulaminu jest mowa tylko o formularzu wypełnianym na początku od 27 sierpnia do 6 września. Tam wszystkie zgody trzeba było zaznaczyć a nie ma mowy nic o zgodach późniejszych….

    Mars Odpowiedz
  • A co do zmiany tego w bankowości to wchodzicie na konto wymarzony cel i macie na dole modyfikuj i tam można zaznaczyć powiadomienia SMS

    Mars Odpowiedz
  • Kurier był w środę, do dnia dzisiejszego nie potwierdzili umów więc konto WYMARZONY CEL nieaktywne. Przelałem tam wcześniej (bo widziałem to konto w systemie) trochę kasy ale jak dowiedziałem się na infolinii środki pracują na 1,5% dopóki nie potwierdzą konta. TRAGICZNY BANK.

    vadim Odpowiedz
  • @vadim: Przecież drugą połowę odsetek otrzymasz dopiero 15 stycznia, pod warunkiem, że spełnisz warunki promocji, więc wszystko się zgadza. Teraz pieniądze pracują na 1.5%, w przyszłym, jeśli wpłaciłeś we wrześniu (i nic nie wypłaciłeś) będą pracować na 2%, itd. itd.

    sentio Odpowiedz
  • Czy ktoś kto miał wczesniej załozony ROR przez Internet musiał tak jak ja dodatkowo skladac wzor podpisu? U mnie konto dalej nieaktywne do konca a kasa juz na nim lezy

    KyleR Odpowiedz
  • @Admin.Wiem że o karcie już pisałeś ale ja jestem starym klientem banku i mam wydaną kartę tylko nigdy jej nie aktywowałem.Czy muszę to zrobić teraz żeby załapać się na promocję czy nie ma takiej potrzeby.

    Many Odpowiedz
  • ale oni mają bałagan…. przed obecną promocją złożyłem wypowiedzenie umowy, później w rozmowie telefonicznej wycofałem swoje wypowiedzenie ze względu na promocję, za kilka dni potwierdziłem na infolinii że nie chce zrezygnować, umowę o konto wymarzony cel podpisałem, a dzisiaj okazało się że moje konto osobiste zostało zamknięte:)
    osoby które wycofały swoje wypowiedzenia niech sprawdzą czy nie mają podobnej sytuacji do mojej….
    jak takiemu bankowi powierzyć wszystkie swoje oszczędności skoro za chwile może się okazać że i one znikną….

    Mik Odpowiedz
  • U mnie nadal konto zablokowane, bo pracownicy mają za dużo umów do zarejestrowania ;-)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • U mnie też zablokowane mimo że kurier był już tydzień temu i wzór podpisu też tydz. temu złozyłem. Masakra z tym bankiem – a kasa na koncie leży i nic z nią nie mogę zrobić

    KyleR Odpowiedz
  • Tak jak bank wywołał pozytywne emocje przy koncie osobistym, tak teraz wszystkie punkty traci. No nic, szkoda ;)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • w ciągu ilu dni można odstąpić od umowy?
    To jest po prostu śmieszne, żebym tydzień czekał na otwarcie konta do którego umowę już podpisałem. Dam im czas do piątku, później odstępuję od umowy, bo nie chcę już takiego konta z taką obsługą.

    ja Odpowiedz
  • a czy na umowie macie zaznaczoną zgodę na stronie 3 w pkt 6 o przekazywaniu w postaci jawnej informacji…()
    O czym w ogóle mówi ten punkt? Wydaje mi się, że się na wszystko zgadzałem, więc nieco mnie to dziwi.
    No i najważniejsze, czy taki brak zgody może wykluczyć z dodatkowych odsetek, bo jak tak to będę interweniował

    JJ Odpowiedz
  • No cóż ja też dodam swój komentarz. Bank jak najbardziej ok ale to, że załatwiają takie sprawy przez kurierów to jest żenujące, osoby które nie mają pojęcia o czymkolwiek mają brać nasze dowody osobiste, wzory podpisów. Ja umawiałem się z kurierem na 17 był o 11 bo tak pasuje… podpisałem i żałuje dość kurierów wole paczkomat. Trochę nie na temat ale musiałem.

    kostek Odpowiedz
  • Do „korczasty” i wszystkich innych, którzy zakładali Konto Wymarzony Cel jako NOWI klienci, na warunkach promocyjnych, po wypełnieniu ankiety i grzecznie czekali na instrukcje „co dalej” z banku na maila.
    Ja też jako nowy klient założyłem Konto Wymarzony Cel (i te dwa pozostałe jakie dają+karta) dnia 21 września z linka przysłanego w mailu z banku.
    Poszło1 zł z mbanku a dzisiaj z rana SMS z loginem hasłem. Wróciła też 1 zł.
    Logowanie bez problemu, są 3 konta w tym Konto Wymarzony Cel z szansą na 2x % czyli 4%.
    W kartach debetowych nic nie było ale pewnie jeszcze nie wysłali.

    Ale jest ISTOTNY PROBLEM, który opisał Marek i który ja też u siebie zauważyłem:
    ———————————
    18 września 2015, 16:37 • Marek #
    A co w sytuacji, gdy podczas składania wniosku nie zaakceptowano regulaminu promocji, bo najzwyczajniej go nie było? W mailu przesłanym 09.09 pisze: ” „Zaakceptuj regulamin promocji podczas wypełniania wniosku”.
    Podczas wypełniania wniosku można zaakceptować wyłącznie:
    „*Wyrażenie zgody na zawieranie umów na odległość w formie elektronicznej.
    *Oświadczenie o zapoznaniu się z ofertą oraz treścią wzorców umownych.
    *Oświadczenie o formie dostarczania wyciągów i powiadomień.
    *Oświadczenie o otrzymywaniu informacji handlowych.
    *Oświadczenie o przekazywaniu informacji do First Data Polska S.A., MasterCard Europe SPRL oraz VISA Europe Services Inc.
    *Oświadczenie o rezydencji podatkowej.
    *Oświadczenie o przystąpieniu do ubezpieczenia „Pomoc medyczna, Pomoc domowa, Pomoc drogowa”.
    *Oświadczenie o przystąpieniu do ubezpieczenia „Podróż bez zmartwień”.
    *Oświadczenie o dobrowolnej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celu przedstawienia oferty Banku.
    *Zgoda na SMS”.
    Ani słowa o regulaminie promocji. Może samo wypełnienie wniosku z linku oznacza akceptację regulaminu?
    ——————————–

    U mnie też w tym ostatnim etapie wniosku „Oświadczenia” o konto NIE BYŁO do zaznaczenia ptaszkiem AKCEPTUJĘ REGULAMIN PROMOCJI (w ogóle takiego sformułowania nie było).

    Sprawę uważam za bardzo istotną, bo w styczniu 2016 r możemy się obudzić z ręką w nocniku zamiast z podwojonym oprocentowaniem !. (nie spełniliśmy warunków z instrukcji).
    Bo czekaliśmy na instrukcję, a gdy wreszcie przyszła a w niej „„Zaakceptuj regulamin promocji podczas wypełniania wniosku” to w praktyce nie można tego spełnić :(

    Męczyło mnie to i w internecie trafiłem na coś takiego, że niby Raiffi rozsyłał takie maile:
    ————————–
    Szanowni Państwo,

    W ostatnim czasie wypełniliście Państwo ankietę i potwierdziliście chęć udziału w Ofercie Specjalnej i Konkursie ” Twój wymarzony Cel”.
    W wyniku błędu technicznego po stronie banku, podczas wypełniania przez Państwa wniosku o założenie konta nie wyświetliła się Państwu zgoda na akceptację regulaminu Oferty Specjalnej. Wyrażenie jej jest niezbędne, aby mogli Państwo skorzystać z warunków oferty specjalnej i wziąć udział w konkursie.
    Aby wyrazić zgodę należy kliknąć w link poniżej :
    https://wnioski.raiffeisen.pl/dodatkowa_akceptacja_regulaminu

    Z poważaniem,
    Raiffeisen Polbank
    ————————–
    Ja takiego maila nie dostałem.
    Pytania do Was:
    1. Otrzymaliście coś takiego, taki mail ?

    2. Czy podany link u każdego jest taki sam (jak ten wyżej) czy też różni się (jest spersalizowany) ?
    pytanie ma sens, bo po wprowadzeniu tego linku jest dodawana jeszcze /1?renderer.slotId=……… gdzie w miejscu kropeczek pojawia się dodatkowa kombinacja liter i cyfr. Za każdym razem inna, po nowym wprowadzeniu tego: https://wnioski.raiffeisen.pl/dodatkowa_akceptacja_regulaminu

    3. Czy otrzymaliście jakieś potwierdzenie, ze informacje wysłane tą drogą do banku dotarły ?

    4. Czy w jakiś inny sposób otrzymaliście WIARYGODNE informacje (np. list czy mail z banku) potwierdzające, że wszystko jest OK i wasze konto Wymarzony Cel jest objęte promocją Oferty Specjalnej (i ewentualnie Konkursu ” Twój wymarzony Cel”) ?

    gosc Odpowiedz
  • @gosc, nie miałam możliwości wyrażenia zgody, nie dostałam maila od banku. Ktoś wcześniej pisał, żeby zadzwonić na infolinię i poprosić o potwierdzenie udziału – planuję to wkrótce zrobić i Tobie też radzę.

    K. Odpowiedz
  • Przecież nikt nie mógł zaznaczyć tej zgody że zapoznał się z regulaminem przy wypełnianiu ankiety tzn. że 99% osób nie otrzyma bonusa ?

    Jak Odpowiedz
  • Czy ktoś ze starych klientów komu łaskawie odblokowali konto przesyłał do banku swój dowód? Zastanawiam się czy to może być powód ciągłej blokady ;/

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • U mnie ciągle blokada i cały czas na infolinii twierdzą zę brakuje im wzoru podpisu, ktory juz dawno im zlozylem. Czekam do piątku i rozwiazuje z nimi całą umowe na wszytskie konta x 5 osób

    KyleR Odpowiedz
  • Mi konsultant polecił przygotowanie kserokopii dwóch dokumentów, ale kurier zerknął tylko na nie i powiedział, że nie trzeba. Konto zostało odblokowane 2 dni później i działa.

    ziberro Odpowiedz
  • Tak jak pisałem wcześniej – nikt w banku nie może potwierdzić, że jest się „szczęśliwym” uczestnikiem promocji i odsetki zostaną podwojone. Mówią, że to się okaże w połowie stycznia i najwyżej wtedy można złożyć reklamację… Nie chcę być złym prorokiem ale jest kilkanaście powodów, by nam udowodnili, że czegoś się nie spełniło lub nie zaakceptowało i będziemy potem się z nimi bujać.

    Chyba rzeczywiście zadzwonię do banku i telefonicznie złożę dyspozycję odstąpienia od zawartej umowy, póki nie minęło 14 dni od założenia

    pasta Odpowiedz
  • @gosc, a po co wyrażać dodatkową zgodę przez dodatkowe zewnętrzne linki które nie wysłał Ci bank tylko znalazłeś gdzieś w sieci ??? jak już jest konto aktywne i na infolinii można się dopytać czy jest objętę oferta specjalną z podwojonym oprocentowaniem

    piotre Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy