Toyota Bank właśnie wypłaciła ostatnią premię uczestnikom pierwszej edycji świetnej promocji sprzed roku. Oznacza to, że konto jest do zamknięcia – raczej mało kto będzie chciał je utrzymać, skoro darmowe jest dopiero po wydaniu… 1000 zł miesięcznie. A jak zamknąć konto, skoro Toyota Bank nie ma fizycznych oddziałów?
Z informacji które udało nam się uzyskać wynika, że cały proces sprowadza się do napisania wypowiedzenia i wysłania go na adres banku. Aby uprościć wam operację przygotowaliśmy szkic tego typu formularza (na podstawie wypowiedzenia rachunku w Alior Banku). Jego treść możecie pobrać i dowolnie modyfikować – lub po prostu uzupełnić, podpisać i wysłać na adres banku:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b
02-676 Warszawa
Warto się pośpieszyć – kto wie, czy za kolejnych kilka miesięcy znów nie będzie możliwości zgarnięcia premii? :)
Komentarze
A jak z kartami? Nie zamknalem ich w grudniu, jakos to mi umknelo :-) Wypowiedzenie doszlo 23 czy tam 27 grudnia, odebrane pismo a wypowiedzenie z dniem 31 grudnia.
• krzychooTakze za konto/karty (nie pamietam co tam kosztowalo te 2.5zl) jeszcze beda naliczac za styczen co nie? Nie wiem ile tam zostawic groszy.
w toyocie oplata jest za prowadzenie konta, niepobierana jest po obrocie bezgotowkowym na 1000zl
• pkob86pobierana jest z gory, zwracana jest po wykonaniu transakcji na 1000zl,
• pkob86@krzycho
• rw8888jesi wypowiedziałes standartowo to liczy sie 30 dni od 23/27 grudnia, Pobiora ci z gory 2.50 zł za caly styczen a pozniej oddadza grosze za te pare dni.Karty darmowe i sa automatycznie zamykane z kontem.
Ok dzieki to juz mi sie pomieszalo. Faktycznie za konto jest oplata no i trzeba za styczen zostawic, karta juz raczej tyle nie wydam choc kto wie..
• krzychoo@aaaa: A po jakim czasie odłączyli internetowy dostęp do konta i przelali środki z konta? Też po 10 tygodniach czy wcześniej?
• BobekCzy ktos moze wypowiadal umowe konta wspoldzielonego w Toyota?
• adeyWymagane sa oba podpisy, jakas roznica w tekscie wypowiedzenia?
oba, oprocz koncowek z liczba mnoga zadna
• rw8888Można rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym (bez zachowania okresu wypowiedzenia) ze względu na zmianę regulaminu od dnia 01.02.2015. Wystarczy dostarczyć wypowiedzenie na tej podstawie do banku przed w/w terminem (list polecony) – konto jest zamykane dosłownie po odebraniu pisma, a pozostałe środki są szybko zwracane.
• krissoba podpisy na wypowiedzeniu
• chwilowyDostał ktoś już potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia umowy?
• sdgJa zadzwoniłem i się spytałem czy mój list doszedł. Poinformowano mnie, że tak. Potwierdzenie wysyłają tylko na prośbę (można dodać info o tym w wypowiedzeniu lub do nich zadzwonić i poprosić).
• TamtoZostawcie sobie kilka groszy na koncie i wskażcie w treści wypowiedzenia konto na które mają być przelane po zamknięciu rachunku.
• zennhorstJak środki wpłyną to jest równoznaczne z tym że konto zostało zamknięte.
ot i cała filozofia :)
zamknąłem tak już ponad 50 kont i zawsze działa :)
Dzwoniłem do Toyota i sprawa się ma tak, iż jeżeli w piśmie nie było zawartej informacji, iż prosimy o potwierdzenie pisemne zamknięcia konta to nie dostaniemy takiej informacji. Jak spytałem czy jest możliwość, żeby jak poproszę przez telefon wysłali mi takie pismo to podobno też nie mogą takiej prośby spełnić (mimo że byłem zalogowanym użytkownikiem na infolinii z potwierdzoną tożsamością). Zostaje prośba o potwierdzenie na maila, trzeba pisać na kontakt@toyotabank.pl i podać swoje podstawowe dane (imię nazwisko, PESEL).
• BobekU mnie cały czas mogę zalogować się na konto i widzę rachunki, choć wypowiedzenie dotarło do banku 24 grudnia. Wysłałem właśnie maila z pytaniem o to kiedy umowa zostanie rozwiązana.
• PawełPrzed chwilą rozmawialem z ich infolinią. Moje wypowiedzenie dotarło 23.12. ale do dziś mogę się normalnie logować. Kobitka powiedziała że powinien być zabklokowany dostęp z dniem 23.01. i w związku z tym przyjmuje ode mnie zgłoszenie tego problemu, a odpowiedź w tej sprawie dostanę na mail.
Jakbym nie zadzwonił to pewnie wogóle by nie zamknęli rachunku tylko kasowali po 2,50/mies :I
• slavutekJa też ciągle mogę się logować do konta i w związku z tym też dziś zadzwoniłem do Toyoty. Pani powiedziała, że mają odnotowane moje wypowiedzenie i że okres wypowiedzenia upłynął 24 stycznia i tylko do tego czasu pobierane były opłaty. Zwrot środków z konta (kilkadziesiąt groszy) ma nastąpić w ciągu 14 dni od dnia rozwiązania umowy.
• PawełToyota zaczyna się błaźnić, odpowiedź na maila z prośbą o potwierdzenie zamknięcia konta:
„Uprzejmie informujemy, iż skrzynka mailowa kontakt służy do udzielania
ogólnych informacji na temat oferty Banku. W celu bezpieczeństwa prosimy
o wysłanie dyspozycji w formie skanu pisma z Pana podpisem.
Z serdecznymi pozdrowieniami,
• BobekToyota Bank.”
Telefon do banku załatwia sprawę. Zamykają rachunki bez problemu, zgodnie z okresem wypowiedzenia.
• Pawełmam taką informację po zalogowaniu się na konto:
• lolekanabolekTemat: 30.01. Zmiana Regulaminów
Treść: Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż z przyczyn technicznych, termin wejścia w życie zmian w Regulaminach świadczenia usług dla Konsumentów oraz w Regulaminie świadczenia usług dla Przedsiębiorców, zapowiadanych w komunikacie z dnia 28.11.2014r., został przesunięty z 1 lutego 2015 r. na 1 kwietnia 2015 r.
Jednocześnie informujemy, iż z dniem 1 kwietnia 2015 r. do Tabeli Opłat i Prowizji dla Konsumentów i Przedsiębiorców zostanie wprowadzona prowizja za przewalutowanie zagranicznych transakcji płatniczych dokonywanych przy pomocy kart Toyota Bank. Wysokość prowizji wynosząca 4% będzie pobierana od kwoty transakcji.
Termin akceptacji: 30.04.2015
Da radę na podstawie tego wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym??
Dla tych co jeszcze nie zamknęli :
http://toyotabank.pl/lokata80/
Lokata 3,75 % na 80 dni. Maksymalnie mozna założyć na kwotę 49 000 zł (7 lokat po 7000 zł)
• JohnSnowCzy po wypowiedzeniu umowy z Toyotą zamknęli wam dostęp do profilu on-line?
• sdghsdgh # TaK
• slavutek@bobek A na jaki adres ten skan?? Byłoby szybciej niż poczta
• bulauważajcie też na SK bank – zmienia taryfe dla starych od 30.04 – wprowadzajc m. in opłate za plan internetowy
• lol5Mam Plan Internetowy w SK Banku bez karty debetowej. Dziś czytam na ich stronie: „* – opłata 0,00 zł w przypadku gdy do konta wydana i aktywowana jest karta, w przypadku braku aktywowanej karty opłata 4,00 zł”. Czy to pomyłka (zamiana)? Do tej pory nie pobrali mi żadnej prowizji. Czy konto da się zamknąć zdalnie lub za pomocą listu poleconego?
• AntekZmiany w SK od kwietnia. Można nie zaakceptować zmiany TOiP i dzień przed zmianą taryfy zamkną konto.
• dave2od 30 kwietnia i jest problem z lokatami zakładanymi przez ekonto24 bo wszystkie ulegają zerwaniu
• lol4Kiedy się kończy promocja w Toyocie z drugiej edycji?
• AlaW lutym była ostatnia wypłata.
• cykorWitam,
• Bartpo jakim czasie od potwierdzenia otrzymania wypowiedzenia wasze konto zostało zablokowane? Mam potwierdzenie odebrania wypowiedzenia, a dalej mam dostęp do bankowości internetowej.
Mi zamknęli całkowicie wszystko po 7dniach od wysłania do nich pisma, wraz ze zwrotem drobniaków jakie zostały na koncie.
• Pascalkurcze zlozylem wniosek o zamkniecie, teraz sie nie moge zalogowac wiec teoretycznie zamkneli… ale nie napisalem zeby mi to potwierdzili i teraz pewnosci nie mam. na infolinii jak dzwonie to moj telekod nie dziala i nie maja jak sprawdzic tak samo na kontakcie mailowym
• alexzrob przelew 1 grosz na to konto, powinien wrocic z informacja ze konto nieaktywne
• aaaaUważajcie na przelewy z BNP Paribas. Za zwrot przelewu pobierają opłatę w wysokości 5 złotych!
• sdghOdkopuję.
Może ktoś podpowie jak wycofać zgody marketingowe zamykając konto w Toyota Bank? Chodzi mi o zgody z czerwcowej promocji Agory – „super duet”.
• Anonymous#Anonymous
• HermanJa zawsze pisze mail do organizatora promocji o sprzeciwie wobec dalszego przetwarzania danych i dostaje potqiwrdzenie mailem po czym takze logowanie na „konto” do uzupelniania danych nie dziala, wiec chyba wszystko kasuja;)
i tu moje zastanowienie, czy wobec tego ze skasowali moje dane, zorietowaliby sie gdybym wzial udzial w akcji na ktora mam karencje np za udzial w poprzedniej edycji?? jak myslicie? admin moze ma jakies pomysly?:)
Herman – dzięki :)
Moim zdaniem, zgody kasują, natomiast dane mogą przetrzymywać (jako uczestnika promocji). Wyraziłeś zgodę, zatem zaakceptowałeś warunki. Tylko, teoretycznie nie powinni ich dalej udostępniać oraz wykorzystywać np. w celach marketingowych. Zresztą nawet gdyby organizator promocji nie zorientował się, że masz karencje – bank zdałby sobie sprawę, kiedy zlikwidowałeś rachunek i zwyczajnie nie spełniłbyś warunków promocji.
• Anonymous