Osoby, które zapisały się do akcji najnajlepiej.pl otrzymały dziś maila z dalszymi instrukcjami (sprawdźcie spam!). Zgodnie z naszymi przypuszczeniami cała akcja została zaplanowana przez Raiffeisen Polbank i dotyczy uruchomionego przed tygodniem programu #korzystaj. Sprawdźmy więc, jak możemy skorzystać podwójnie.
Cały dzisiejszy wpis moża sprowadzić do poniższego wycinka maila:
Łatwo zauważyć, że obiecane podwójne punkty możemy zgarnąć jedynie za akcje wykonane w kwietniu – co może mieć sens w przypadku posiadaczy konta w Raiffeisen Polbank, natomiast niekoniecznie w przypadku nowych klientów – w końcu jesteśmy już niemal w połowie miesiąca, a założenie konta i otrzymanie karty chwilę potrwa.
Jeśli zdecydujemy się na skorzystanie z programu, to musimy użyć tych samych danych do rejestracji, co podaliśmy na stronie najnajlepiej.pl. Realnie do zyskanie będziemy mieć maksymalnie 40-50 punktów (co wyliczyłem w poprzednim prześwietleniu programu #korzystaj) plus drugie tyle w postaci podwójnych korzyści. Razem niecałe 100 punktów, czyli w sam raz na 4 bilety do kin Cinema City.
Dużo czy niedużo? Na to pytanie każdy, tradycyjnie, musi odpowiedzieć sobie sam. Zobaczymy też jak rozwinie się program, bo póki co katalog nagród jest dość ubogi.
Komentarze
równie dobrze mogli dać warunek na kwiecień poprzedniego roku – żenada
• aaaPromocja słaba. Niestety ale ja nie wchodzę.
• EugeniuszJa u nich konto mam więc 20 pkt na start wpadło, a że chcę je wkrótce zamknąc to chciałem te pkt wymienić na cokolwiek i zonk. Z katalogu marzeń produktów (tych najtańszych z moje okolicy) nie mają na stanie. Jedyna opcja to wymienić na bilet do Cinema ale u mnie nie ma tych kin tylko Helios ;/ Ogólnie porażka
• jankosP.S. Byłby ktoś chetny na odkupienie takiego vouchera do CinemaCity? :P
Pewnie, że są chętni na vouchery do Cinema, tylko kwestia ile sobie życzysz za sztukę ;)
• abcCzekam na jakąś propozycję Voucher jest na dowolny bilet 2D. No nie wiem jak to wycenić powiedzmy z 17zł byłby chętny?
• jankosZa dychę wezmę :)
• LeMondeTez dałbym tylko 10, przynajmniej za tyle odkupuję od innych, którzy są uszczęśliwiani np. przez swoich pracodawców biletami do kina. Jakby co to, podaj maila.
• abcLOL, oddałem dane osobowe za kaszankę.
• OskarNajlepszy komentarz tej całej akcji – KASZANKA
• dociekliwyAle kaszankę to Ty szanuj :D
• aaaWie ktoś jak wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tej promocji?
• kbkbdałem du** za miskę zupy ;) tak ja bym określił wypełnienie tego formularza ;)
• Kozoà propos durnych promocji – ktoś próbował się wypisać z Priceless Specials ? Jak to zrobić ?
• Be@dobre pytanie, bo ja dostaje spam od priceless do karty zamknietej kilka dobrych lat temu
• Dzikus@Bea wg regulaminu (https://pl.priceless.com/specials/assets/doc/Polityka-Prywatnosci-27062016v2.pdf)
I.dzwoniąc do Centrum Obsługi Telefonicznej Programu MasterCard Priceless Specials: (+48) 801 055 990 (z telefonu stacjonarnego)
• nemelub
(+48) 616 646 010 (z telefonu komórkowego)
II. pisząc na adres:
Global Privacy & Data Usage Officer
MasterCard Europe SA
Chausée de Tervuren 198A
B-1410 Waterloo
Belgia
Od dawna miałam konto Wymarzone, kiedy dawali promocyjne odsetki. Teraz leży puste. Chciałam wyrobić sobie kartę Wymarzona Visa, ale przy składaniu wniosku pojawia mi się tylko opcja Mastercard (płatny 6 zł).
• tatiana.larinaqrcze, wyjdę na jełopa ale nie umiem znaleźć w r-online gdzie się zarejestrować do programu. pomoże ktoś, pls? :)
• gregooplok, już znalazłem ,dzięki :)
• gregooplJestem klientem Raiffa, ale bez karty. A bez wypełnienia jej danych nie można zarejestrować się w programie – tak też słabo, słabo…
• Marcjannawlasnie dzwonilem do Raiffeisena – nie da sie tych danych usunac :)
Nie przyjma reklamacji ode mnie jesli nie maja moich danych (nie jestem ich klientem). Pani sprawdzila, i jednak jako byly klient maja moje dane. Sprawdzila i po 10 minutach powiedziala ze mi reklamacji na wycofanie tych danych nie przyjmie :)
Musze sobie jechac do placowki albo pisemnie ja zlozyc bo telefoniczne centrum jest tylko dla KLIENTOW :)
Dzieki Admin za super promocje :)
• www2a skąd niby Admin miał wiedzieć że teraz takie gó**** dają za sprzedanie danych osobowych? Kilka lat temu była lokata na 6 % też w Raiff
• zenek64Niestety nie miałem pojęcia, że to będzie taka oferta :(
• MichałNawet nie miałem informacji co to za bank, aczkolwiek Raiffeisen dość mocno się kojarzył (z poprzednią akcją i czcionką na stronie)
jak sie ciagnie kase to sie nawet slowa dziekuje nie napisze, prawda @www2?
• kolesale jak jest jakis przypal: to odrazu dziekuje adminie i tego typu suchary???
?
• Be@Po jakim czasie naliczają się punkty ? Z ciekawości spełniłem wczoraj najprostszy warunek (zalogowanie się do serwisu), ale wciąż żadnych punktów nie mam.
• ziberroCzyli, żeby skorzystać z następnej gotówkowej promocji RF co zrobić, bo rozumiem, że jestem na mocy tych danych klientem?
• ASDJeśli nie podpisałes/zaakceptowales umowy, to klientem nie jesteś. A jeśli kiedykolwiek ktoś będzie twierdził inaczej, to niech okaże dowód.
• abbaJa dopiero teraz dostałem mejla z informacją o podwójnych punktach w kwietniu…
• Don Quijote de la ManchaMam wrażenie, że oni sobie po prostu bezczelnie robią jaja z wisieńkowiczów…
don ja dostałem drugi raz więc im grzecznie odpisałem że akcja jest słaba i że nie życzę sobie kolejnych maili oraz wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych podczas zapisu do akcji najnajlepiej.pl – tam na samym dole jest link w mailu aby wypisać się z subskrypcji i jak to klikniesz pojawia się pole na uwagi dlaczego się wypisujesz….
• zenek64OK, no to klikam i wypełniam… ?
• Don Quijote de la ManchaTeż zrezygnowałam. Ciekawe czy wysłanie taką drogą wycofania zgody na przetwarzanie danych coś da.
• Be@ja teraz dostalem drugi raz, moze zainteresowanie jest tak male, ze mysla, ze nie wyslali poprzednich maili :)
• DzikusCzy pkt podwajają się automatycznie, czy dopiero w maju zostaną podwojone? Bo nie wiem czy od razu reklamację pisać.
• Bonz